295. forduló, 297. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. febr. 8. 9h:09'
EZ A 762. JÁTÉKHETED, 296. FORDULÓD
763. játékheted kezdete: febr. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 420 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #2826
ingyenf: 0

YORO OKIYI KALANDJAI


19 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [112,110] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 2. pontnál. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 3 ásót (8 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 kőszemet (22 arany kikiáltási áron), 2 fülemüle agyart (28 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 6 nyu-shuriken (eladási ár: 95 arany, ebből a kezelési költség: 7 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 2 fülemüle agyar (eladási ár: 28 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét.
A táborozás 9. napján összeakadsz egy fekete, copfos hajú, szürke szemű mutáns férfival. Bőre gránitszürke. Tharr főpapja. Egy csontamulettet, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy mentát karkötőt, egy olimpiai vasmedált, egy rinóbőr övet, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy koponya gyűrűt visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy Brod trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy kvazár kardot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: az ő jelleme semleges. Ellenségesen viselkedik, Rád akar támadni! No, akkor majd véded magadat!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Öregedett 2 évet. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 17 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 28 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! {Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}


Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 varkaudar szablyát (39 arany kikiáltási áron), 1 kis aranykulcsot (34 arany kikiáltási áron), 1 nagy aranykulcsot (43 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 47 sallank nyilat (162 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 kőszem (eladási ár: 22 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 varkaudar látógömböt (126 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 varkaudar látógömb (eladási ár: 350 arany, ebből a kezelési költség: 28 arany) ellenértékét.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+17 tvp ). Egy csendes alak közelít a táborodhoz, szinte alig hallod lépteit. Bőre sápadt, mint a hold ezüstje, szemei igézően ragyognak, ahogyan rád emeli pillantását. Már-már megijednél, de földöntúli bizonyosság önt el: Szeret Téged! S valóban, karjait széttárja, ölelése puha, mint édesanyádé volt egykoron. Sokáig álltok így, s magad sem tudod, mikor fedi el pilláid az álom könnyű takarója...
Az aranytermő erszény 26 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+246 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+83 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+58 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A lottó 852. hetének nyerőszámai: 24, 27, 23. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 448.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 443.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 438.]

* 4. KP: használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 428.]

lm 1 mozogsz 1
Sietve hagyod el a baljós helyet, mielőtt még valami komolyabb baj történne.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 bronzhegyű nyilat. [17 pontot használtál fel, van még 411.]

p 74 226 2 használod a 74. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 2 pirkit molekuláit, előállítottál 2 ramit követ. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 406.]

hu 268 307 278 hulladék: 268 307 278
Hulladék, ezért nem gyűjtesz gromak bőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz réz papi karkötőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz umbatari karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 406.]

hu 64 103 1113 hulladék: 64 103 1113
Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontszablyát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz magszim belet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar csontot. [0 pontot használtál fel, van még 406.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(112,110) a 134. labirintus bejárata

[72,59] Lakott területre érkeztél.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Találsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 aranygyűrűt 12 aranyért, 2 csontszablyát 4 aranyért, 1 elit csatavértet 30 aranyért, 1 ezüst gyűrűt 6 aranyért, 1 ezüst papi karkötőt 30 aranyért, 5 gromak bőrt 40 aranyért, 13 magszim belet 65 aranyért, 1 réz papi karkötőt 20 aranyért, 1 umbatari karkötőt 40 aranyért, 11 varkaudar csontot 44 aranyért.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 396.]

ea 184 1 eladod a 184. tárgyat 1
Eladtál 1 ezüst kulcsot. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

ea 185 1 eladod a 185. tárgyat 1
Eladtál 1 nagy bronzkulcsot. 14 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

ea 107 1 eladod a 107. tárgyat 1
Eladtál 1 rövid íjat. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

ea 272 1 eladod a 272. tárgyat 1
Eladtál 1 aranytűt. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

ea 186 1 eladod a 186. tárgyat 1
Eladtál 1 nagy vaskulcsot. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

ea 34 3 eladod a 34. tárgyat 3
Eladtál 3 ásót. 15 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[112,110] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY!

Látsz egy vaskohót. Találsz egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Észreveszel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy varkaudar kölyök előtt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [111,111] Amerre csak a szem ellát, dombok.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [110,112] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku gárdista került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku gárdista jobb karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gárdista testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a ryuku gárdista fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A ryuku gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 845 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy móricserjét. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. [40 pontot használtál fel, van még 356.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[110,113] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő nukleáris cickány nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nukleáris cickány testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megdöföd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány feléd harap, de sikertelenül. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A nukleáris cickány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 906 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északnyugatra látsz egy phua-kúpot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [109,114] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő kérődző etra nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kérődző etra testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a kérődző etra jobb első lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Lábával meglök a kérődző etra. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
884 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délre látsz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy tavacskát. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [108,115] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő halálmadár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálmadár nyakát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A halálmadár csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A halálmadár karmai majdnem eltalálnak! A halálmadár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 aranygyűrű. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 527 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Az ötpróba sátor előtt egy ifjú alakváltó áll. Valószínűleg felfigyel kiemelkedő tulajdonságaidra, mert a megmérettetések kipróbálására unszol. Úgy döntesz, belevágsz.
- Itt van mindjárt az első próba: súlyemelés - közli veled az alakváltó suhanc, majd a lábad előtt heverő farönkre mutat. Megpróbálsz fogást keresni rajta, de nem találsz. Bírád vigyorgó arckifejezése azonban újabb próbálkozásokra ösztönöz, nagy nehezen átöleled a fatörzset, majd az erőlködéstől kipirulva a magasba emeled. Hát mégis sikerült, jöhet a következő feladat... A fiú, aki eddig kísért, egy gnómhoz vezet. Ő arról érdeklődik, tudod-e, hogy az elmúlt napok időjárásából következően a holnapi nap folyamán mire lehet számítani. Bemérgesedsz, hogy ilyen agyament dolgot kellett kérdeznie, de ez nem segít, így sem tudod a választ. 555 tapasztalati pontot kaptál. A kudarcérzéstől mérgesen továbbindulsz.
Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy khór darázs közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a khór darázs szőrös torát. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal eltalálod a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A khór darázs melléd csap a farkával! A khór darázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 675 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[34 pontot használtál fel, van még 322.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[107,116] A terep továbbra is ritka erdő. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő purifikátor nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 9 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a purifikátor testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a purifikátor jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A purifikátor többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) A purifikátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}


(Továbbmész...) [106,117] Fák, mindenütt csak fák.


(Továbbmész...) [105,118] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy mutáns pók. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mutáns pók testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 484 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 298.]

m 6 mozogsz nyugatra
[104,118] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy Mély Grum nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Mély Grum szélles vállát. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal eltalálod a Mély Grum testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A Mély Grum kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A Mély Grum összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 kis vaspajzs. Szereztél 1 koponya gyűrűt. 1667 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 290.]

kf 1733 1579 kézbeveszed/felveszed az 1733. tárgyat az 1579. tárggyal
Az ujjadra húzod a koponya gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 290.]
Leveszed a trófea nyakláncot, majd a nyakadba akasztod a griff nyakéket. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 333 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 287.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(104,118) Mély Grum (#7122)
(105,118) mutáns pók (#117)
(107,116) purifikátor (#157)
(108,115) halálmadár (#351), khór darázs (#348)
(109,114) kérődző etra (#368)
(110,112) ryuku gárdista (#360), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 38. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(110,113) nukleáris cickány (#155)
(111,111) oltár, érclelőhely
(112,110) a 134. labirintus bejárata, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, Chara-din rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 28. jellempróba, érclelőhely

[95,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Van itt egy jósda (577. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 277.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar bajnok

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 16 életpontot vesztettél. A szörny szemeivel rád bámul. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bajnok jobb karját. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1269 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy vadász varkaudar

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar fejét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
466 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar varázsló

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Elszántan a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar varázsló testét. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar varázsló jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 39 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal teljesen átdöföd a varkaudar testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar varázsló

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 38 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar varázsló bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 46 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy vadász varkaudar

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász varkaudar jobb oldalát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadász varkaudar bal karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
466 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar bajnok

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 16 életpontot vesztettél. A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (7 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal eltalálod a varkaudar bajnok nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1269 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy vörös rakolits Szégyenszemre kimenekülsz az alagúton, amerre jöttél. A varkaudar közönség füttyög és szitkozódik, de nem törődsz velük. [85 pontot használtál fel, van még 192.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 182.]

szk 781 keresed a 781. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 182.]

* 2. BP: használod az 1269. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+10 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 189.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még 179.]

* 4. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 16 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 139.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 14, 28.
Kimerített a gyorsvágta. (-1 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 139 pontod maradt, ebből a következő körre 139 pontot vihetsz át. Kapsz még 437 pontot. A következő körben tehát 576 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉLY GRUM (7122. ELLENFÉL)
Mély Grum egy törpe férfi, aki kalandozóként beállt az Újnyugat tagjai közé és Erdauin elveszejtésére szövetkezett. Nem érdemel kegyelmet!

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 296. fordulód.

Erő: 36 (46) Szint: 20 Merészség: 8/3 Magasság: 146 cm
IQ: 32 (38) Támadás: 41 (43) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 32 (41) Védekezés: 66 (70) Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 28 (32) Életpont: 402/161 Jellem: jó (777) Tul. pont: -3
Szerencse: 37 (45) Varázspont: 394/55 Pénz: 11626 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 54/23 Pszi pont: 153/78 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2121 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16424 TP-t kaptál. Jelenleg 554107 TP-d van. A következő szinthez még 45893 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, ongóliant, varkaudar iszákos. A 283. fordulódban 10143 arany került a bankszámládra. 10802 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 26/46 (+8%) szúrófegyverek: 21/50 (+6%) vágófegyverek: *19/101
ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 20/18 (+3%) dobófegyverek: 21/92

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << csontpálca (#329) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -15.); fejsze (#1240) (16 -22.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (23 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/9 2. nyomkövetés: 61/67 (+14%) 3. mászás: 12/40
4. csapdakészítés: 21/70 (+6%) 5. csapdaészlelés: 12/91 6. gyógyítás: 36/5
7. titkosírás: 6/67 8. felderítés: 10/36 9. szörnyidomítás: 6/10
10. teológia: 26/81 (+4%) 11. taumaturgia: 16/98 (+14%) 12. szerencsejáték: 4/38
13. versengés: 6/36 (+9%) 14. harcművészetek: 30/6 15. zene: 13/57
16. szörnyismeret: 23/68 17. pszi: 18/5 (+27%) 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 10/2 20. bányászat: 31/42 (+7%) 21. főzés: 8/88 (+11%)
22. csapatmunka: 2/19

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 36% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot )
mászol max. 800 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), Vértestvérek (#9146), nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
kobudera (#8), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) hadiszerencse II (#24) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
23. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> nómenklatúra (#158) tűzeső (#61) >> quwarg nagymester (#214)
tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988) tűzeső (#61) >> semlegesek (#989)
tűzeső (#61) >> jók (#990) tűzeső (#61) >> velociraptor (#161)
tűzeső (#61) >> adószedő (#234) vakító fény (#43) >> mocsárivérc (#7143)
tűzeső (#61) >> ongóliant (#159) vakító fény (#43) >> smaragdgólem (#417)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> vörös rakolits (#356) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
varázsvédelem (#34) >> quwarg ősmágus (#302) varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 245 TVP áll rendelkezésedre!
2.) Hozz létre vasércet mesterséges úton!
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 522 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2461.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * méregfog (#1553) 4 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csatabárd (#555) 1 kőkés (#6) 3 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 harci kalapács (#174)
Lőfegyverek
3 * hosszú íj (#111) 3 rövid íj (#107)
Lövedékek
4 ezüsthegyű nyíl (#323) 9 mérg. ubuk tüske (#137) 33 mérgezett vasnyíl (#187)
7 nyílvessző (#108) 63 sallank nyíl (#129)
Dobófegyverek
1 bumeráng (#249) 8 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 3 nyu-shuriken (#157)
3 tolmokov-koktél (#351) 4 ubuk dobónyíl (#138) 1 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 bronzpajzs (#89) 2 kis bőrpajzs (#45) 5 kis vaspajzs (#159)
2 nagy vaspajzs (#161) 5 rákpajzs (#98)
Páncélok
1 gromak páncél (#270) 1 rézpáncél (#71) 1 * vasvért (#164)
Sisakok
3 bronzsisak (#88) 1 * harci maszk (#1739) 2 rézsisak (#72)
3 vas fejpánt (#408) 12 vassisak (#160)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 ryuku kesztyű (#690) 13 szürke bőrkesztyű (#271)
$1 * tankány karom ($237)
Övek és övcsatok
3 kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 + alligátorbőr cipő (#662) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók
1 * muzsikus füles (#1657)
Nyakláncok
1 * griff nyakék (#1579) 1 * halálhozó talizmán (#813) 1 * nap szimbólum (#141)
1 trófea nyaklánc (#196) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők
1 * halálhozó karkötője (#816) 1 * Luthius karkötője (#527) 1 obszidián karkötő (#229)
1 ónix masszavadító (#438)
Gyűrűk
$1 aranygyűrű ($193) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * örökkévaló holdkő (#1830)
Löttyök és porok, tartóstul
6 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 30]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
1 sullár hólyag (#168) [benne 9 csepp spiritusz (#170), fér még: 11]
2 szent kehely (#257) [bennük 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10]
61 uzbány csőr (#169) [bennük 667 csepp ugh méreg (#166), fér még: 65]
5 vizestömlő (#3) [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 64]
2 zöld üveg (#82) [bennük 40 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74) 9 deus ex machina (#1)
1 Éjmágus tükre (#1100) 1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602)
1 fáklya (#36) 1 fülemüle síp (#1576) 3 furulya (#233)
2 gyógykenőcs (#313) 1 hibátlan gyémánt (#680) 1 hűségérme (#1141)
3 kaja (#2) 1 kaleidoszkóp (#1269) 1 kis aranykulcs (#240)
1 kis ónixkulcs (#1110) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
1 kristálygömb (#265) 17 krónika (#1725) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 nagy aranykulcs (#246) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671) 1 olló (#335)
1 ork csodaszer (#1228) 1 párducbőr pénztárca (#1118) 10 + pukkanó tűcsapda (#336)
1 Ramirez feszítővasa (#1261) 1 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
10 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 Sheran cserepe (#1271) 1 szeksztáns (#32)
4 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273) 1 távcső (#42)
1 térhajlító kavics (#1539) 1 varázskorsó (#1546) 5 varkaudar látógömb (#1107)
44 varkaudar pálinka (#1137) 1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 alligátorbőr (#661) 48 álompor (#396) 2 árnyéksár (#61)
1 arx formázó minta (#298) 1 berzerker tüske (#713) 1 bev formázó minta (#299)
1 cru formázó minta (#300) 7 csillezsályalevél (#1253) $1 darázsszárny ($652)
1 dözmöng szív (#122) 4 fekete gyöngy (#99) 6 főnixtoll (#563)
1 grákóbőr (#41) 1 grifftojás (#179) 37 gyöngymangó (#135)
3 ilkin érc (#232) 1 jég dragnit (#1745) 2 jegesmedve bunda (#1067)
14 kaktusztüske (#114) 1 kazmár gyökér (#205) 7 kvazár (#244)
1 liumbe bimbó (#656) 118 madártoll (#112) 9 mákrózsa virág (#56)
4 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa obszidián (#380) 5 óndarab (#85)
92 pirkit (#153) 3 pular kristály (#239) 1 purifikátor háj (#269)
1 rájabőr (#404) 10 + rakolits por (#669) 5 ramit kő (#226)
4 rézdarab (#70) 1 rinóbőr (#651) 2 smirglilevél (#29)
1 szárnyas hernyó (#69) 1 szulfagor agyar (#677) 6 tigroszlán fog (#63)
$1 varkaudar csont ($1113) 20 vasérc (#152) 3 xirnox szív (#213)

Összsúly: 210.30 kg Megterheltség: 144%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 8 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
133 amniosz (#203) 3 bronzpáncél (#90) 134 kaja (#2)
92 kötél (#92) 3 mandibulakasza (#127) 77 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
78 óndarab (#85) 101 rézdarab (#70) 45 spiritusz (#170)
9 szöges páncél (#65) 10 vasalt bunkó (#181) 7 vasvért (#164)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranytű (#272) 3 ásó (#34) 2 csontszablya (#64)
1 elit csatavért (#295) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst kulcs (#184)
1 ezüst papi karkötő (#308) 5 gromak bőr (#268) 13 magszim bél (#103)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 réz papi karkötő (#307)
1 rövid íj (#107) 1 umbatari karkötő (#278) 10 varkaudar csont (#1113)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
378 arany (#50) 1 darázsszárny (#652) 1 kis vaspajzs (#159)
1 koponya gyűrű (#1733) 1 madártoll (#112) 1 purifikátor háj (#269)
2 ramit kő (#226) 1 rézdarab (#70) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(95,107) jósda (#577), Arénagödör (#497), varkaudar bajnok (#190), vadász varkaudar (#108), varkaudar varázsló (#271), varkaudar (#64)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Az ezüstszelence használatának feltétele lett, hogy legalább 4 különböző komponensű varázslatot ismerj, olyat, amely komponenst képes a szelence feldolgozni.
* A gyors fejlődés FNO képesség nem jól működött, korrigáltuk.

Üzenet küldése a karakternek