295. forduló, 297. forduló, Brynhildur összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. máj. 16. 12h:06'
EZ A 317. JÁTÉKHETED, 296. FORDULÓD
318. játékheted kezdete: máj. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2385
SZÁMLA : XXXX

BRYNHILDUR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [165,112] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 10. pontnál.
Az aranytermő erszény 59 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 arkog követ. A teremtés zsákja létrehozott 1 mutáns csontot. A teremtés zsákja létrehozott 1 bumerángot. A méregtermő iszák termelt 1 gyilkos mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+356 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+205 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+18 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: tf 4 0 0 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

* 2. KP: vv 71 138 224 elmormolod a 71. varázslatot a 138. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 444.]
Gyorsvarázsolsz! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 442.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 442.]

* 3. KP: vv 26 165 188 elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 440.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 440.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 440.]

* 4. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 430.]

* 5. KP: bb 347 1 0 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 430.]

* 6. KP: hh 1100 1133 1253 használod az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 429.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 408.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 402.]

* 7. KP: hh 1269 2306 0 használod az 1269. tárgyat a 2306. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Különös dimenziókban jársz, és egy lenyűgöző élményvilág tárul fel előtted. 5 000 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 398.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 397.]

* 8. KP: vv 247 88 182 elmormolod a 247. varázslatot a 88. varázslatot a 182. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 395.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 395.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 393.]

* 9. KP: vv 57 126 0 elmormolod az 57. varázslatot a 126. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 393.]
Ezt a varázslatot már elmondtad egyszer! [0 pontot használtál fel, van még 393.]

kb 260 20 kiveszel a bankból a 260. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 20 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 393.]

vv 165 188 elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 391.]
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 389.]

kno 16 1 képesség-növelés 16
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 389.]

vv 161 109 elmormolod a 161. varázslatot a 109. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-19 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+5 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 374.]
Szupersebesen mormolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 372.]
Fürgén varázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 370.]

kb 500 1 kiveszel a bankból az 500. tárgyat (1 darabot)
(** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 kék orchideát. **) Kiveszel a bank széfjéből 1 manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 370.]

bb 2 311 199 beraksz a bankba a 2. tárgyat (311 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 36 kaját. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 370.]

v 1 9999 30 elmormolod az 1. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 30 életpontot tudsz így gyógyulni. [-9 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 365.]

v 7 322 3 elmormolod a 7. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 24 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-9 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 362.]

v 7 1108 1 elmormolod a 7. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 50 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-9 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 359.]

v 7 94 2 elmormolod a 7. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 10 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-9 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 356.]

v 7 108 6 elmormolod a 7. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 6 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-9 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 353.]

v 7 131 16 elmormolod a 7. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 16 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-9 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 350.]

v 7 1566 4 elmormolod a 7. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 120 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-9 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 347.]

v 7 188 2 elmormolod a 7. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 14 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-9 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 344.]

v 7 327 1 elmormolod a 7. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 8 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-9 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 341.]

v 22 190 1 elmormolod a 22. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő egy mérg. vas dobónyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 vas dobónyíl, 1 ugh méreg. [-9 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 336.]

v 22 189 3 elmormolod a 22. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő 3 vas dobónyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 6 vasérc, 12 pirkit, 3 madártoll. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 331.]

v 7 84 1 elmormolod a 7. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 15 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-9 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 328.]

v 7 49 2 elmormolod a 7. varázslatot
Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik - egy marék homokká! A fenébe! Hallottál már valami olyasmit, hogy az alkímia nagy ritkán kudarcot vall, de hogy ez pont veled forduljon elő... [-9 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 325.]

v 7 276 1 elmormolod a 7. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 40 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-9 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 322.]

v 7 195 2 elmormolod a 7. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 20 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-9 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 319.]

v 7 191 3 elmormolod a 7. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 60 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-9 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 316.]

v 7 196 1 elmormolod a 7. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Elmormoltad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 30 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-9 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 313.]

v 7 145 1 elmormolod a 7. varázslatot
Kinyered egy manakristály energiáját. (+763 varázspont.) Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 10 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-9 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 310.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[166,111] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ongóliant közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant jobb lábát. (6 támadással 143 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (24 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az ongóliant testét. (6 támadással 439 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd az ongóliant ragyás lábszárát. (7 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Dhouga kalapácsával megpöccinted az ongóliant testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Varkaudar korbáccsal meghorzsolod az ongóliant testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Az ongóliant szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ametiszt medál, egy aranylánc és egy kristálygömb. 4 605 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 863, sebződés: 156, gyógyulás: 202, összesen: +46 ÉP}

A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [167,110] Amerre csak a szem ellát, dombok. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy woorgard. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Dhouga kalapácsát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a woorgard idétlen masszáját. (6 támadással 401 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a woorgard testét. (7 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a woorgard testét. (6 támadással 416 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Varkaudar korbáccsal párszor súrolva eltalálod a woorgard idétlen masszáját. (7 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). A woorgard csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Dhouga kalapácsával többször eltalálod a woorgard testét. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Varkaudar korbáccsal csak érinted a woorgard idétlen masszáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 049 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1294, sebződés: 36, gyógyulás: 322, összesen: +286 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kazmárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia híveié. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ezüstdarab) van!

(Továbbmész...) [168,109] Vált a terep: dombság után sűrű erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy zoloboo törzsfő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 45 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zoloboo törzsfő fejét. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a zoloboo törzsfő csontos karját. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A zoloboo törzsfő többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 48 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a zoloboo törzsfő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 8 mérg. ubuk dobónyilat. 2 328 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 60, gyógyulás: 58, összesen: -2 ÉP}

[15 pontot használtál fel, van még 295.]

v 7 117 16 elmormolod a 7. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 160 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-9 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 292.]

v 7 194 1 elmormolod a 7. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 26 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-9 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 289.]

v 7 158 3 elmormolod a 7. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 42 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-9 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 286.]

v 7 307 1 elmormolod a 7. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 20 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-9 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 283.]

m 1 mozogsz északkeletre
[169,108] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. A távolban sakálok üvöltenek. Találsz egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Ezt fejtse meg, aki tudja:
Télen fehér, nyáron barna,
Füle nagy, de farka kurta.
Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg parafenomén közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 24 életpontot sebeztél. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Megvakultál ((-15 támadás))! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén potrohát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy remák szív felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a quwarg parafenomén torát. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Varkaudar korbáccsal eltalálod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg parafenomén csáprágójával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 47 életpontot vesztettél. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 887 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 60, gyógyulás: 56, összesen: -4 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 273.]

tim 50 titkosírás megfejtése 50 pontért
Gondolkodni, töprengeni kezdesz a nehéz feladványon. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled energiapajzs varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 24 életpontot sebeztél. Egy természet haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 83 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiafolyam varázslatot. 203 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 65 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a massza testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a massza testét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Varkaudar korbáccsal eltalálod a massza bal hátsó lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A massza jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Néhány döfést ejt rajtad a massza agyarával. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A massza mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A massza pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy pular kristály. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 10 tigroszlán fogat. 3 270 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 446, gyógyulás: 82, összesen: -364 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. Egy fantasztikus moa rubin! (ld. enc.) No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [50 pontot használtál fel, van még 223.]

m 8 2 2 mozogsz északra, keletre, keletre
[169,107] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy Raia szent lovagja. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 20 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. 85 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja bal karját. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Raia szent lovagja testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A Raia szent lovagja fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Miután megvédett, a kristály teljesen elfeketedik, ezzel jelezve, hogy kimerült az energiája, nem tud tovább védeni téged. El is dobod az immár haszontalanná vált holmit. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 3 692 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 456, sebződés: 109, gyógyulás: 75, összesen: -34 ÉP}

Észreveszel egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Ahogy melózol, sűrű, fehér köd gyűlik a föld fölött. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy pszi őselementál támad rád.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 39 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. Fokozatosan bamba, nyáladat csorgató szerencsétlenné válsz, egyre tompábban mozogsz. Összes varázspontod elillant. (átmenetileg -10 védettség, -10 támadás, permanensen -3 max. VP) Végleg elfelejtetted Symulf rúnája nevű varázslatodat. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pszi őselementál testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Csatabárddal párszor kilyukasztod a pszi őselementál párolgó héját. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Varkaudar korbáccsal megcsapod a pszi őselementál bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A pszi őselementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 552 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 32, gyógyulás: 59, összesen: +27 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fekete bőrcsizma. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csapat Chara-din fattya intéz feléd kihívást.

Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya bal lábát. (6 támadással 159 életpontot sebezve.) Meglengetve a Dhouga kalapácsát a másikra rontasz. Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya bal karját. (6 támadással 490 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a Chara-din fattya lila testét. (7 támadással 171 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (12 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Dhouga kalapácsával többször eltalálod a Chara-din fattya lila testét. (3 támadással 227 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal súrolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A 3 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A 3 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 997 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1067, sebződés: 79, gyógyulás: 17, összesen: -62 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Zinthurg intéz feléd kihívást.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy energiapajzs varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Zinthurg fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal többször kegyetlenül megütöd a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) A Zinthurg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst kulcs. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 29, gyógyulás: 7, összesen: -22 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy magnetikus praglonc védelmezi a vadászterületét.

Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. Szörnyűség, egészség és szerencse tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a magnetikus praglonc testét. (6 támadással 54 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Dhouga kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a magnetikus praglonc plazmáját. (6 támadással 382 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyengén megütögeted a magnetikus praglonc egyik csápját. (7 támadással 108 életpontot sebezve.) Csápjaival a magnetikus praglonc lecsap a bal karodra. (6 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a magnetikus praglonc testét. (6 támadással 392 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyengén megütögeted a magnetikus praglonc bal lábát. (6 támadással 103 életpontot sebezve.) Csápjaival a magnetikus praglonc lecsap a bal karodra. (6 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1039, sebződés: 40, gyógyulás: 9, összesen: -31 ÉP}

Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu.
Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben A Tűzhajú irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +119 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [170,107] Síkság, továbbra is csak síkság. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Hoppsz, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Raia szent lovagja közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. 92 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja testét. (6 támadással 154 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Csatabárddal párszor kilyukasztod a Raia szent lovagja bal lábát. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a Raia szent lovagja testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Véres nyál csordul ki a Raia szent lovagja száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 3 815 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 471, sebződés: 119, gyógyulás: 6, összesen: -113 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [171,107] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Észreveszel egy quwarg bolyt. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg harcos!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg harcos torát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Csatabárddal párszor kilyukasztod a quwarg harcos torát. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a quwarg harcos torát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 528 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg ősmágus!

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. 62 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus jobb első lábát. (6 támadással 160 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot a másikra rohansz. Csatabárddal párszor kilyukasztod a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal csak érinted a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 24 életpontot vesztettél. Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. 108 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sáfránypor és 2 púderkő. 3 732 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 367, sebződés: 194, gyógyulás: 0, összesen: -194 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg parafenomén!

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén jobb oldalát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy elf csont felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg parafenomén bal vállát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg parafenomén. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény huhog! 42 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 58, gyógyulás: 4, összesen: -54 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 réz papi karkötőt. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +91 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +114 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +116 életerő.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-1 kaja.) [99 pontot használtál fel, van még 124.]

m 1 2 1 mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre
[172,106] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [173,106] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Utad során felfedezel egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Kiégett harci szekerek, döglött csatacickányok és harci burástyák mindenfelé. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy tetemember védelmezi a vadászterületét.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tetemember bűzlő testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tetemember testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 504 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Egyelőre még semmi. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy dögkeselyű védelmezi a vadászterületét.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a dögkeselyű farkát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a dögkeselyű testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a dögkeselyű bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A dögkeselyű feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 7 madártollat. 1 062 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy autentikus vámpír védelmezi a vadászterületét.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod az autentikus vámpír bal oldalát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az autentikus vámpír jobb oldalát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Karmaival az autentikus vámpír megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az autentikus vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: A következő kincseket találtad: 9 ubuk tüske, egy orgyilkos tőr és egy bőrsisak. Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod.
Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [174,105] Vált a terep: ritka erdőben vagy.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a bávatag golombár jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a bávatag golombár szőrös kezét. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a bávatag golombár szőrös kezét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Elhajolsz a bávatag golombár ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Különös érzésed támad. Valami megváltozott. A levegő száraz, nagyon száraz... és meleg, nagyon meleg.... Nem mersz levegőt venni. Ajkaid kicserepesednek. Úgy érzed, rögtön megfulladsz. Eszedbe ötlik: talán ez Sheran büntetése... (46 életpontot vesztettél) A bávatag golombár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 904 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 61, gyógyulás: 3, összesen: -58 ÉP}

Felfedeztél egy korongfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-2 életerő.) [34 pontot használtál fel, van még 90.]

kt 313 10 elkészíted a 313. tárgyat (10 darabot)
Sajnos nincs nálad víz, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy gyógykenőcsöt készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 90.]

szk 232 362 104 keresed a 232. szörnyet a 362. szörnyet a 104. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy trikornist. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

ef 20 520 energia fejlesztése 20
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-12 TU.] [84 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 5. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 2. BP: tf 1 0 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 3. BP: kb 347 1 0 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 4. BP: kb 2 10 0 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 5. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 1.]
Kínzó dolog a szomjúság, egyre gyengébb vagy. (-3 életerő.) Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 15, 7.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a roguena. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 437 pontot. A következő körben tehát 438 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZOLOBOO TÖRZSFŐ (268. SZÖRNY)
Az erdők mélyén élő zolobook törzsfői természetesen a legerősebbek, legügyesebbek és legravaszabbak közül kerülnek ki, így aztán a várható életkoruk is jócskán meghaladja a zolobooknál szokásos 20-25 évet. Korlátozott rituális mágikus képességekkel rendelkeznek, és elrémisztő csatahuhogásuk félelmet varázsol az ellenfél szívébe.

MOA RUBIN (379. TÁRGY)
Egy gyönyörűséges vörös ékszercsepp, egyedülálló látványosság a maga nevében. Az ősi Moák ékszerészei legendás hírűek voltak, és minden bizonnyal csodálatos ékszerek készítéséhez használták fel annak idején ezt a parányi rubint.

KARAKTERLAP

Brynhildur, egy vörös, copfos hajú, kék szemű törpe nő vagy. Fekete a bőröd. Leah apostola vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 296. fordulód.

Erő: 33 (48) Szint: 32 Merészség: 7/5 Magasság: 110 cm
IQ: 33 (50) Támadás: 42 (45) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 30 (35) Védekezés: 88 (94) Menekülés: 30 % Életkor: 65/65 év
Egészség: 33 (35) Életpont: 696/646 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 30 (41) Varázspont: 841/0 Pénz: 7602 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 91/29 Pszi pont: 341/20 Halhatatlanság: 2 %
Eddig összesen 4096 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 49 286 TP-t kaptál. Jelenleg 4 236 896 TP-d van. A következő szinthez még 263 104 TP szükséges. Trófeáid: őrjáratozó katona, kisebb quwarg isten, magnetikus praglonc. A 145. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5800 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 8 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/76 ökölvívás: 21/30 szúrófegyverek: 9/63 (+18%)
vágófegyverek: 31/34 (+12%) ütőfegyverek: 36/64 (+9%) lőfegyverek: *32/100 (+7%)
dobófegyverek: 25/17

Feltételes fegyverváltás: orgyilkos tőr (#225) (500%) << ököl (#28) (500%) << csatabárd (#555) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) max. 1 db (10 -14.); ezüsttollú nyíl (#363) max. 1 db (15 -24.); vashegyű nyíl (#176) max. 3 db (25 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
174,105 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 189,101
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 61, 57, 59, 58, 62, 84

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 736 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 303 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/68 (+12%) 2. nyomkövetés: 68/44 (+15%) 3. mászás: 18/12 (+6%)
4. csapdakészítés: 23/82 (+7%) 5. csapdaészlelés: 10/89 6. gyógyítás: 16/0
7. titkosírás: 13/16 (+25%) 8. felderítés: 31/13 (+8%) 9. szörnyidomítás: 10/54
10. teológia: 43/53 (+43%) 11. taumaturgia: 37/0 (+42%) 12. szerencsejáték: 3/51
13. versengés: 17/23 14. zene: 19/15 15. szörnyismeret: 54/88
16. pszi: 67/3 (+96%) 17. zárnyitás: 15/66 18. vadászat: 5/9
19. bányászat: 38/14 (+3%) 20. testépítés: 18/89 21. úszás: 3/29
22. főzés: 20/47 23. csapatmunka: 6/2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre)
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 999 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50)
rücskös gigaféreg (#7039), szintszívó (#96), mocsárivérc (#7143), bávatag golombár (#165), zombi (#49), csontváz (#48), varkaudar hadúr (#270) (csak egyszer), mélység fattya (#199) (csak egyszer), jók (#990), törpe ősharcos (#680) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
vortexmágus (#418), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
energiapajzs (#103, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP) halálvarázslat (#124, 50 VP)
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
infralátás (#171, 8 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 9 vp; taumaturgia: 16 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) Techiulan aurája (#261) elme dominanciája (#247)
Symulf rúnája (#182) a lélek védelme (#57) esszenciavédelem (#165) esszenciavédelem 2 (#188)
varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka II (#162), energiapajzs (#103)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
fehérál.roncsolása (#248) >> nők (#999) fehérál.roncsolása (#248) >> férfiak (#998)
fehérál.roncsolása (#248) >> kisebb quwarg isten (#213) fehérál.roncsolása (#248) >> magnetikus praglonc (#200)
direkt kontaktus I (#121) >> Tguarkhan (#212) fehérál.roncsolása (#248) >> őrjáratozó katona (#274)
fehérál.roncsolása (#248) >> őrült varázsló (#255) fehérál.roncsolása (#248) >> troll bányász (#679)
fehérál.roncsolása (#248) >> törpe ősharcos (#680)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +48 kg teher) státusz: OK
roguena (#779) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb!
2.) Hírvivője a pusztulásnak és kárhozatnak! Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál.
3.) A kiégett föld a halál szimbóluma. Változtass egy mezőt kiégett földdé! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 16 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 64 TU. szükséges még: 46 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 arany karperec (#194) 2 aranylánc (#191) 2 bronzhegyű nyíl (#94)
1 csillezsályalevél (#1253) 1 csorba csatabárd (#1108) 1 csuklyavirág (#133)
1 deus ex machina (#1) 1 díszes rézpajzs (#84) 1 elf csont (#664)
3 ezüst karkötő (#158) 16 ezüst nyaklánc (#117) 1 ezüstshuriken (#327)
1 ezüsttőr (#322) 4 gyógykenőcs (#313) 4 jégpasztilla (#1566)
29 kaja (#2) 1 kék orchidea (#68) 2 kígyóbőr kesztyű (#49)
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 mocsári penke (#148) 6 nyílvessző (#108)
2 obszidián függő (#195) 1 quwarg tojás (#360) 1 remák szív (#264)
1 sárga erőöv (#276) 4 spiritusz (#170) 1 trófea nyaklánc (#196)
7 ubuk tüske (#131) 2 vas dobónyíl (#189) 1 vashegyű nyíl (#176)
1 védőkristály (#2240) 1 villám szimbólum (#145)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
730 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 ametiszt medál (#275)
1 arkog kő (#632) 1 bőrsisak (#57) 1 bumeráng (#249)
1 ezüst kulcs (#184) 1 fekete bőrcsizma (#247) 1 gyilkos méreg (#1265)
18 isteni könnycsepp (#260) 1 kristálygömb (#265) 9 madártoll (#112)
6 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 moa rubin (#379) 1 mutáns csont (#331)
1 orgyilkos tőr (#225) 12 pirkit (#153) 2 púderkő (#119)
1 pular kristály (#239) 1 sáfránypor (#211) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 Thargodan esszencia (#328) 10 tigroszlán fog (#63) 1 ugh méreg (#166)
6 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
(165,112) a 122. labirintus bejárata
(166,111) 47. jellempróba, érclelőhely, ongóliant (#159)
(167,110) woorgard (#231), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Raia oltár, 45. jellempróba, érclelőhely
(168,109) zoloboo törzsfő (#268)
(169,107) Raia szent lovagja (#239), pszi őselementál (#258), Chara-din fattya (#236), Zinthurg (#180), magnetikus praglonc (#200), Thargodan csatamező (#432), 31. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720)
(169,108) phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), quwarg parafenomén (#248), massza (#217)
(170,107) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 30. jellempróba, Raia szent lovagja (#239)
(171,107) quwarg boly (#359), 49. jellempróba, quwarg harcos (#201), quwarg ősmágus (#302), quwarg parafenomén (#248)
(172,106) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 32. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(173,106) tetemember (#123), dögkeselyű (#174), autentikus vámpír (#154), friss csatamező (#262), 39. jellempróba, Raia oltár
(174,105) bávatag golombár (#165), korongfa (#79, belőle készíthető: #80), bűbájlidérc (#761)

Üzenet küldése a karakternek