Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jún. 9. 12h:14' EZ A 1226. JÁTÉKHETED, 296. FORDULÓD 1227. játékheted kezdete: jún. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 23 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2298 SZÁMLA : XXXX |
Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a bunthar gyapjas testét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a bunthar bal hátsó lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Patájával a bunthar többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Vad döféseivel a bunthar nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A bunthar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}
* 1. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
* 3. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 4. KP: vv 224 24 26 | elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot |
* 5. KP: v 14 1 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
* 6. KP: vv 165 86 12 | elmormolod a 165. varázslatot a 86. varázslatot a 12. varázslatot |
* 7. KP: v 6 5 20 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 8. KP: vv 64 72 88 | elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 88. varázslatot |
* 9. KP: vv 53 28 0 | elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot |
* 10. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
hu 111 157 98 | hulladék: 111 157 98 |
hu 514 373 233 | hulladék: 514 373 233 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
bb 2 50 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (50 darabot) |
kb 128 19 | kiveszel a bankból a 128. tárgyat (19 darabot) |
f 390 | kísérletezel a 390. tárggyal |
h 1271 133 | használod az 1271. tárgyat |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
e 10 | élelemszerzés 10 pontért |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 89 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot ellenfeledre támadsz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a kultúrmasztodon jobb oldalát. (6 támadással 213 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a kultúrmasztodon fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 kaját. 2 331 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 81, gyógyulás: 17, összesen: -64 ÉP}
(Továbbmész...) [178,62] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy darázsfelhő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadás sajnos hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 38 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a darázsfelhő feléd eső részét. (6 támadással 110 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a darázsfelhő feléd eső részét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Több csapást kapsz a darázsfelhő farkától. (16 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 33 életpontot vesztettél. A darázsfelhő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 darázsszárnyat. 2 047 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 116, gyógyulás: 9, összesen: -107 ÉP}
(Továbbmész...) [178,61] A fák ritkulnak, az erdő hangulata "megenyhül". Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy trikornis herceg lehet. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.
m 1 | mozogsz északkeletre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt hadúr foszladozó fejét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Csatabárddal párszor kilyukasztod az élőholt hadúr rothadó testét. (6 támadással 286 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod az élőholt hadúr foszladozó fejét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 28 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 742 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 83, gyógyulás: 12, összesen: -71 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod a ryuku csapásvezető támadó karját. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Csatabárddal párszor kilyukasztod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a ryuku csapásvezető jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku csapásvezető minden csapását hárítanod. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst nyaklánc. 1 524 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén bal oldalát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Csatabárddal párszor kilyukasztod a quwarg parafenomén torát. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg parafenomén. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény huhog! 21 életpontot vesztettél. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 41, gyógyulás: 5, összesen: -36 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az orbitális mackósajt nyakát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A mackósajt kegyetlenkedik! Átszúrja egy bottal a fejét. A füléből zöldes folyadék ömlik, közben a mackósajt mosolyog. Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot a másikra támadsz. Csatabárddal párszor kilyukasztod az orbitális mackósajt jobb oldalát. (6 támadással 284 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (6 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 21 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 54, gyógyulás: 7, összesen: -47 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon jobb oldalát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot ellenfeledre támadsz. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (6 támadással 197 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a kultúrmasztodon testét. (6 támadással 88 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Csatabárddal végigvágod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A kultúrmasztodon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 26 kaját. 2 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 168, gyógyulás: 35, összesen: -133 ÉP}
m 3 5 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot a másikra rohansz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő testét. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg királynő megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a szubreális vámpír ködös testét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [179,62] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy krómkaktuszt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Gort Grán formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Ek'Hor lehet. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 2x 6d5+4.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az Ek'Hor ragyás testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagy erővel hozzád vág néhány ekharion dárdát. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 66 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Csatabárddal párszor kilyukasztod az Ek'Hor jobb vállát. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az Ek'Hor jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Nem sikerült az Ek'Hor ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az Ek'Hor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 ekharion dárda (ld. enc.). 2 532 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 95, gyógyulás: 7, összesen: -88 ÉP}
(Továbbmész...) [178,63] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Utad során felfedezel egy rát-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az élőholt hadúr testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt hadúr bal lábát. (6 támadással 276 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt hadúr jobb lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az élőholt hadúr, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 27 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 742 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 89, gyógyulás: 14, összesen: -75 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
im 0 2 | imádkozol |
m 2 | mozogsz keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kronokukac gumiszerű testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre rohansz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kronokukac farkát. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-2 TVP). A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-2 TVP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}
szk 396 | keresed a 396. szörnyet |
ef 5 528 | energia fejlesztése 5 |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
EK'HOR (977. SZÖRNY) Dombokon vagy alacsonyabb hegyeken táborozás közben önfeledt kacagás ütheti meg füled. Azt hallod, ahogy az ekharionok egyik fajtársukon, Ek'Horon nevetnek, aki megunta fajtája megszokott, minden észérvet nélkülöző, brutális életmódját, és évekkel ezelőtt felment a magasabb hegyekbe, a megvilágosodás után kutatva. Nagyon úgy tűnik, hogy Ek'Hor visszatért hosszú magányából, de közben mintha testi ereje jócskán csökkent volna. Hogy ez csak az éhezésnek köszönhető, vagy önkéntes száműzetése alatt az izmok rovására inkább pszionikus ereje került előtérbe? Erre valószínűleg hamar rá fogsz jönni, mert az agresszivitásának mértéke nem változott. |
EKHARION DÁRDA (1557. TÁRGY) Ezt az ékkövekkel kirakott dárdát az imént még az ellenkező oldaláról, tested felé közeledve csodálhattad meg, most viszont lehetőséged van kézbevenni belőle párat. Tökéletes és impozáns alkotás, hegyét leszámítva, a felületén végig vörös színű drágaköveket foglaltak az adamantit keretbe. Hm... érdemes lenne kipróbálni, tényleg olyan nagyszerű a harcban, mint amilyennek látszik: egy fixen 22-t sebző, mágikus dobófegyver, melynek használatakor +8 támadást is kap tulajdonosa. Az ekharion dárda használatához legalább 14-es szintű dobófegyver szakértelem szükséges. |
Erő: | 35 (49) | Szint: | 25 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 116 cm |
IQ: | 23 (27) | Támadás: | 30 (32) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 28 (30) | Védekezés: | 44 (49) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 71/74 év |
Egészség: | 32 (34) | Életpont: | 482/383 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 36 (51) | Varázspont: | 364/68 | Pénz: | 4423 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 45/3 | Pszi pont: | 152/135 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/2 | ökölvívás: | 8/5 | szúrófegyverek: | 17/22 |
vágófegyverek: | 31/78 (+20%) | ütőfegyverek: | 25/45 | lőfegyverek: | 12/32 |
dobófegyverek: | 27/40 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: csatabárd (#555) << Mallon botja (#1526) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (17 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
178,64 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 208 |
A Végzet Vermében a 5. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 60, 57, 59, 62, 92 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 649 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/70 (+99%) | 2. nyomkövetés: | 60/23 (+17%) | 3. mászás: | 17/46 (+1%) |
4. csapdakészítés: | 21/98 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 16/27 | 6. gyógyítás: | 34/14 (+3%) |
7. titkosírás: | 14/14 | 8. felderítés: | 24/16 | 9. szörnyidomítás: | 10/4 |
10. teológia: | 29/53 (+15%) | 11. taumaturgia: | 35/48 (+1%) | 12. szerencsejáték: | 2/0 |
13. versengés: | 7/42 | 14. harcművészetek: | 3/39 | 15. zene: | 14/94 |
16. szörnyismeret: | 44/88 (+24%) | 17. pszi: | 20/30 (+7%) | 18. zárnyitás: | 6/49 |
19. vadászat: | 16/14 (+11%) | 20. vitalitás: | 1/10 | 21. bányászat: | 37/13 (+9%) |
22. úszás: | 12/0 | 23. főzés: | 11/65 | 24. csapatmunka: | 1/60 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 25 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak a 8. fajúaknak a 9. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), csillezsályát (#1252) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 15 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), vark. nekromanta (#173) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), dehidrátor (#151), epokitféreg (#147), óriásféreg (#171), tüskés gigaféreg (#256), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), hegyi góliát (#244) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 50) |
törpe (#3), ember (#1), elf (#2), Mata Mari (#2190), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), őrült varázsló (#255), bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | a lélek védelme (#57) | Techiulan aurája (#261) |
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | erőpajzs I (#12) |
pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), fürgülés (#92), pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +6 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál! |
2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
3.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): többek közt 43. tárgyat kell leadnod. kobudera lak (533): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. kőtorony (664): többek közt 7. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 57, 59, 60, 62, 63, 67, 68, 92, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5, 43, 47. |
Kész: 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 65 (limit: 720), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 6775. |
Az első Végzet Vermében 4 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 275 TU szükséges.) |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 9 TU. szükséges még: 121 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csuklyavirág (#133) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | 1 | furulya (#233) | |||
3 | gyógykenőcs (#313) | 2 | hosszú íj (#111) | 4 | kaja (#2) | |||
1 | nyu-shuriken (#157) | 2 | pirkit (#153) | 1 | rákpajzs (#98) | |||
1 | varázskő (#305) | 6 | víz (#27) | 1 | zafír medallion (#514) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
102 | arany (#50) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bunthar bőr (#733) | |||
3 | darázsszárny (#652) | 3 | ekharion dárda (#1557) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
6 | isteni könnycsepp (#260) | 10 | mákrózsa virág (#56) | 2 | óndarab (#85) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 18 | sallank karom (#128) | 3 | smirglilevél (#29) | |||
4 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | szögletes kő (#17) |
176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | |
59 | |
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|