Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. aug. 4. 9h:35' EZ A 587. JÁTÉKHETED, 295. FORDULÓD 588. játékheted kezdete: aug. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2745 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 215 6 |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 70. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 59. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod az 57. varázslatot a 178. varázslatot a 188. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 27. varázslatot a 73. varázslatot a 86. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1483. tárgyat az 560. tárggyal a 737. tárgyat |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1345. tárgyat az 519. tárggyal a 649. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1119. tárgyat a 816. tárggyal a 309. tárgyat |
ef 6 | energia fejlesztése 6 |
ftv 33 25 | felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 25. szörnyet |
kpk 2 | kezd. parancs kivétele: 2 |
kf 475 527 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat az 527. tárggyal |
be 99 | bemész a 99. titkos labirintusba |
lm 30 905 31 | mozogsz 30 905 31 |
lm 900 26 39 | mozogsz 900 26 39 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 403 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az élőholt hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Jól harcoltál! (+50 varázspont.) 2698 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 403, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. 406 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az élőholt hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Jól harcoltál! (+50 varázspont.) 3070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 408 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 20 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt ősmágus testét. (6 támadással 224 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Elszántan ellenfeledre rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször eltalálod az élőholt ősmágus jobb karját. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). T'vadar tőrével megérinted az élőholt ősmágus testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. Az élőholt ősmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+50 varázspont). 9072 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 815, sebződés: 65, gyógyulás: 43, összesen: -22 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
kf 951 1 | kézbeveszed/felveszed a 951. tárgyat a jobb kezedbe |
hu 528 367 514 | hulladék: 528 367 514 |
hu 99 215 429 | hulladék: 99 215 429 |
m 8 | mozogsz északra |
ve 124 100 | megveszed a 124. tárgyat 100 |
ve 128 100 | megveszed a 128. tárgyat 100 |
bb 124 128 153 | beraksz a bankba a 124. tárgyat (128 darabot) |
kb 124 10 | kiveszel a bankból a 124. tárgyat (10 darabot) |
kb 128 10 | kiveszel a bankból a 128. tárgyat (10 darabot) |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [187,60] Továbbmész a város utcáján. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Tharr hívei emelték. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.
be 631 1 | bemész a 631. épületbe |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled tűzvihar varázslatot lő rád. 38 életpontot vesztettél. Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló testét. (3 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 104 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöföd az őrült varázsló testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fokhagyma és 4 gyöngymangó. Jutalmad nem marad el (+50 varázspont). 2290 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 38, gyógyulás: 67, összesen: +29 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 11 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (3 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 111 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével teljesen átdöföd a részeg kalandozó nyakát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 8 arany és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] Jutalmad nem marad el (+50 varázspont). 1550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 15, gyógyulás: 63, összesen: +48 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[193,12] A terep lápos, mocsaras területre vált. Megpillantod egy lezuhant ónix piramis romjait. Micsoda hátborzongató látvány!
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Lakott területre érkeztél.
be 710 138 | bemész a 710. épületbe |
fa 512 2069 26 | feladod az 512. tárgyat a 2069. kalandozónak (26 darabot) |
fa 269 1182 22 | feladod a 269. tárgyat az 1182. kalandozónak (22 darabot) |
m 3 1 2 | mozogsz délkeletre, északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [194,11] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. A feléd közeledő élőholt ősmágus mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 28 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt ősmágus testét. (6 támadással 209 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az élőholt ősmágus bal lábát. (6 támadással 537 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 105 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megkarcolod az élőholt ősmágus jobb oldalát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Az élőholt ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+1 varázspont.) 9072 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 915, sebződés: 68, gyógyulás: 126, összesen: +58 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a szánalmas pondró testét. (6 támadással 226 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a szánalmas pondró bal vállát. (6 támadással 567 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 103 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével kicsit megsebzed a szánalmas pondró testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A szánalmas pondró belecsíp a derekadba. (1 támadástól 114 életpontot vesztesz.) A szánalmas pondró most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 960, sebződés: 114, gyógyulás: 134, összesen: +20 ÉP}
(Továbbmész...) [195,11] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Bhor-alan mocsara a Yaurr királyság legelhagyatottabb, legrémisztőbb helyei közé számít. Lidérckirályok, élőholt mágusok és nevenincs borzalmak tenyésznek itt. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy szutykos remák lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a szutykos remák testét. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 115 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével felnyársalod a szutykos remák lebegő nyúlványait. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A szutykos remák csápol, de mindhiába. A szutykos remák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1375 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 0, gyógyulás: 48, összesen: +48 ÉP}
Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a zombi mester bal karját. (4 támadással 322 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 108 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszúrod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Jutalmad nem marad el (+2 varázspont). 2055 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 480, sebződés: 0, gyógyulás: 79, összesen: +79 ÉP}
v 198 198 28 | elmormolod a 198. varázslatot |
[198,28] Az új terep hegyvidék. Egy óriási piramis magasodik itt. Nem látsz bejáratot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Longnower orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.
m 1 6 | mozogsz északkeletre, nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled gyóntatás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy becsületjel varázslatot, majd rád küldi. A varázslat kudarcot vallott. Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a trikornis herceg hófehér sörényét. (5 támadással 408 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 109 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszúrod a trikornis herceg jobb hátsó lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A trikornis herceg szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A trikornis herceg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (183,31)-> 36 arany, -2 ÉP] 3249 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 581, sebződés: 10, gyógyulás: 102, összesen: +92 ÉP}
(Továbbmész...) [198,27] A fák sűrűsödnek, az erdő fenyegetőbbé válik. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Dred Hornwill előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Találsz egy szent tölgyfát.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis herceg! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gyóntatás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy becsületjel. A varázslat kudarcot vallott. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a trikornis herceg hófehér sörényét. (6 támadással 197 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trikornis herceg testét. (3 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszúrod a trikornis herceg hófehér sörényét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A trikornis herceg szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A trikornis herceg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (183,31)-> 36 arany, -2 ÉP] 3249 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 611, sebződés: 7, gyógyulás: 69, összesen: +62 ÉP}
id 470 100 | idomítod a 470. szörnyet 100 pontért |
* 1. BP: | keresed a 694. szörnyet a 250. szörnyet a 230. szörnyet |
* 2. BP: | elmormolod az 5. varázslatot a 83. varázslatot a 172. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 21. varázslatot |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 688. tárggyal a 689. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 691. tárggyal a 692. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat |
MÉREGFELHŐ (37. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ezt a támadó varázslatot ellenfeledre bocsátva, az öklendezni kezd, és belélegzi a gyilkos gázt, ha nem elég szerencsés. A varázslat hatása életpont veszteség és alacsonyabb támadási képesség lehet. Elmondása 12 VP-be kerül, anyagi komponense egy csepp gyenge méreg. |
Erő: | 44 (62) | Szint: | 35 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 50 (53) | Támadás: | 52 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 41 (43) | Védekezés: | 64 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 8/44 év |
Egészség: | 39 (44) | Életpont: | 651/768 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 10 |
Szerencse: | 47 (57) | Varázspont: | 1636/1394 | Pénz: | 14411 arany | Kép. pont: | 51 |
Tudatpont: | 42/18 | Pszi pont: | 194/105 | Halhatatlanság: | 4 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/68 | ökölvívás: | 22/0 (+4%) | szúrófegyverek: | 40/40 (+4%) |
vágófegyverek: | 17/55 | ütőfegyverek: | 10/65 | lőfegyverek: | 29/89 (+4%) |
dobófegyverek: | 28/63 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -22.); tünde nyíl (#554) (23 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31/4 | 2. nyomkövetés: | 98/16 (+18%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 18/49 | 5. csapdakészítés: | 25/15 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 8/52 |
7. gyógyítás: | 16/45 | 8. titkosírás: | 5/37 | 9. felderítés: | 30/26 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 12/42 (+115%) | 11. teológia: | 96/6 (+53%) | 12. taumaturgia: | 79/23 (+27%) |
13. szerencsejáték: | 5/33 | 14. versengés: | 19/6 (+16%) | 15. harcművészetek: | 14/17 |
16. zene: | 4/43 | 17. szörnyismeret: | 47/2 | 18. pszi: | *25/100 |
19. zárnyitás: | 1/46 | 20. vadászat: | 5/35 (+11%) | 21. vitalitás: | 1/31 |
22. bányászat: | 28/79 (+11%) | 23. úszás: | 5/34 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 87% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
készítesz fokhagymát (#403) (max. 400 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 140 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
trikornis herceg (#261), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), vércápa sámán (#281), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), Quwaxotix (#961), quwarg királynő (#153) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), ryuku gólem (#394), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 16 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (94,11,3) | szürkeáll. aktiv (#71) |
mentális pajzs (#72) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) | erőpajzs III (#127) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | a lélek védelme (#57) | tárgyvédelem (#178) |
esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) | szörnycsábítás (#83) |
planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | Notermanthi (#257) | tűzeső (#61) | >> | kronotapír (#286) | |
tűzeső (#61) | >> | magnetikus praglonc (#200) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Chara-din fattya (#236) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
háló (#186) | >> | varkaudar vajákos (#690) | izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar katona (#691) | tűzgolyó (#155) | >> | szánalmas pondró (#792) | |
puha ütés (#60) | >> | Quwaxotix (#961) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
agytaposás (#180) | >> | élőholt ősmágus (#179) | agytaposás (#180) | >> | triklem drakolder (#275) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Quwaxotix (#961) | tompítás (#40) | >> | varkaudar katona (#691) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
fürgülés (#92) | >> | őrjáratozó katona (#274) | pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
agytaposás (#180) | >> | magnetikus praglonc (#200) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (idomítás alatt) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
2.) Igazi harcoshoz méltó feladat egy magnetikus praglonc feletti diadal. |
3.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában . |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) Az új képesség készen van, de még 4 nap szükséges, hogy használhassátok. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
252 | arany (#50) | 26 | Eldereth szilánk (#512) | 16 | fekete gyöngy (#99) | |||
6 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
2 | kerek kő (#19) | 1 | óriásölő (#528) | 4 | pirkit (#153) | |||
1 | praglonc hártya (#215) | 22 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
13 | sallank karom (#128) | 1 | Trákin csákánya (#367) | 1 | tükör (#43) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | fokhagyma (#403) | 6 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | remák szív (#264) | 8 | rókafarok (#124) | 2 | tünde nyíl (#554) | |||
2 | varázskő (#305) | 83 | víz (#27) |