294. forduló, 296. forduló, Ezüstkarom összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. aug. 4. 9h:35'
EZ A 587. JÁTÉKHETED, 295. FORDULÓD
588. játékheted kezdete: aug. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2745
SZÁMLA : XXXX

EZÜSTKAROM KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,61] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 37 gyógykenőcsöt.
A táborozás 3. napján összefutsz egy hosszú ősz hajú, piros szemű, kecskeszakállas ember férfival. Fekete a bőre. Auráját mágikus vihar övezi. Leah eljövendő papja. Egy ezüst gyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy mithril sisakot, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy Urgod kesztyűjét, egy zafír erőövet, egy hoarián bőrnadrágot és egy hoarián sarut visel. Ruházatát egy taalru trófea, egy purifikátor császár trófea és egy szánalmas pondró trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vámpírkardot, bal kezében egy Ek'Hor pajzsát tart. Hátasállata egy mutáns pók! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Összeismerkedtek. Az ő neve Adam. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Lilia átutalt a bankszámládra 4073 aranyat a táborozásod 3. napján.
Különös álmod volt: A zsákmány mellett térdelve belemeríted a már hervadt vérvörös rózsát a sebbe. Elégedettséggel tölt el a látvány, ahogy a gyönyörű virág élettel telik meg. A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat. Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüstdarabot. [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Varázserőd regenerálódik. (+502 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+87 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+3 kaja.) A lottó 827. hetének nyerőszámai: 19, 17, 3. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: t. energia kisütése: 215 6
72 varázspont felhasználásával előállítasz 6 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 428.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 70. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 426.]
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 424.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 423.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot az 59. varázslatot a 127. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 421.]
Fürgén varázsolsz! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 419.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 417.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 415.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 413.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+9 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 411.]

* 5. KP: elmormolod az 57. varázslatot a 178. varázslatot a 188. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 411.]
Fürgén varázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 409.]
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 407.]

* 6. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 405.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 403.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 403.]

* 7. KP: elmormolod a 27. varázslatot a 73. varázslatot a 86. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 401.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 401.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 401.]

* 8. KP: kézbeveszed/felveszed az 1483. tárgyat az 560. tárggyal a 737. tárgyat
Leveszed a ryuku csizmát, majd felhúzod a kalózcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 401.]
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 401.]
Leveszed a ryuku sisakot, majd a fejedre teszed a rémbőr tarkóvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 401.]

* 9. KP: kézbeveszed/felveszed az 1345. tárgyat az 519. tárggyal a 649. tárgyat
Leveszed a ryuku nadrágot, majd felveszed a hoarián bőrnadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 401.]
Lecsatolod a ryuku mellvértet, majd magadra öltöd a tükörpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 401.]
Leveszed a ryuku kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a Huddens kesztyűjét. [0 pontot használtál fel, van még 401.]

* 10. KP: kézbeveszed/felveszed az 1119. tárgyat a 816. tárggyal a 309. tárgyat
Leveszed a hoarián bőrnadrágot, majd felveszed a derit sodronynadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 401.]
Leveszed a ryuku karvédőt, majd a csuklódra húzod a halálhozó karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 401.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 401.]

ef 6 energia fejlesztése 6
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-6 TU.] A befejezéshez még 2000 TU szükséges. [60 pontot használtál fel, van még 341.]

ftv 33 25 felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 25. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 341.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
VV 71 72 70 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 341.]

kf 475 527 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat az 527. tárggyal
Leveszed a kalózcsizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 341.]
Leveszed a halálhozó karkötőjét, majd a csuklódra húzod a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 341.]

be 99 bemész a 99. titkos labirintusba
Megtalálod a csatornalejáratot, amelyet az írnok javasolt. Bepillantasz: teljes a sötétség. Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. Jóleső borzongás fut végig rajtad, ahogy a várható izgalmakra, a labirintus képzelt titkaira gondolsz. Óvatosan felemeled a fedelet, és leereszkedsz. Alattad a főcsatorna fekete szennyvize hömpölyög - orrfacsaró bűz csapja meg az orrodat. [5 pontot használtál fel, van még 336.]

lm 30 905 31 mozogsz 30 905 31
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-14 életerő).
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-11 életerő).
Az oldalcsatorna elágazásába érkeztél. [30. PONT] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-12 életerő).
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Egy rég elfeledett oldaljáratra bukkantál! [31. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-11 életerő).
[17 pontot használtál fel, van még 319.]

lm 900 26 39 mozogsz 900 26 39
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Az oldalcsatorna elágazásába érkeztél. [30. PONT] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-10 életerő).
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-15 életerő).
Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-14 életerő).
Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben. [23. PONT] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-16 életerő).
A csatorna távoli csobogása csak halkan szűrődik ebbe a kis beugróba [26. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-16 életerő).
Egy nagyobb terembe lépsz be, itt különösen erős a bűz. Aztán megérzel a mágia csiklandozását is a bőrödön! [39. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy élőholt hadúr van előtted! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 403 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az élőholt hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Jól harcoltál! (+50 varázspont.) 2698 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 403, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy élőholt hadúr! Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. 406 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az élőholt hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Jól harcoltál! (+50 varázspont.) 3070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Egy élőholt ősmágus lakik itt. Fegyvere egy bot. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 408 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 20 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt ősmágus testét. (6 támadással 224 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Elszántan ellenfeledre rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször eltalálod az élőholt ősmágus jobb karját. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). T'vadar tőrével megérinted az élőholt ősmágus testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. Az élőholt ősmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+50 varázspont). 9072 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 815, sebződés: 65, gyógyulás: 43, összesen: -22 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Egy furcsa, vibráló óriásszem van itt. Mintha beszélne hozzád... Igen, egy varázslatot akar neked megtanítani! A neve puha ütés. Sajnos a varázslatot már ismered, így nem élsz a varázslat megtanulásának lehetőségével. Ah! Egy totemoszlop! Ahogy közelebb lépsz, furcsa bizsergés fog el: egy varázslat megértésére van itt lehetőséged, melynek neve méregfelhő. Mágikus úton elsajátítod. (ld. enc.) Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 4 varázskő és 1 manakristály. Felpakolsz. Csak most van időd körülnézni, miután megölted a nekromancia eme ocsmány megnyilvánulását. A terem közepén egy pulzáló energiagömböt veszel észre, biztosan ez az elmutálódott szörnyek keletkezésének oka! Meg kell akadályoznod, hogy ilyen teremtmények keletkezzenek a jövőben. Minden energiádat összeszedve, porrá rombolod eme ocsmányságot. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-12 életerő).
[18 pontot használtál fel, van még 301.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 299.]

kf 951 1 kézbeveszed/felveszed a 951. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a vámpírölőt. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

hu 528 367 514 hulladék: 528 367 514
Hulladék, ezért nem gyűjtesz óriásölőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Trákin csákányát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz zafír medalliont. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

hu 99 215 429 hulladék: 99 215 429
Hulladék, ezért nem gyűjtesz fekete gyöngyöt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz praglonc hártyát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kaktuszbogyót. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

m 8 mozogsz északra
[185,60] Még mindig a városban vagy. A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz délnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

Épületeket látsz: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
Eladsz 16 fekete gyöngyöt 96 aranyért, 1 kaktuszbogyót 4 aranyért, 1 óriásölőt 500 aranyért, 1 praglonc hártyát 200 aranyért, 1 Trákin csákányát 80 aranyért.
A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-35 életerő). [12 pontot használtál fel, van még 287.]

ve 124 100 megveszed a 124. tárgyat 100
Vásároltál 100 rókafarkat. 600 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

ve 128 100 megveszed a 128. tárgyat 100
Vásároltál 100 sallank karmot. 400 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 287.]

bb 124 128 153 beraksz a bankba a 124. tárgyat (128 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 101 rókafarkat. Beraksz a bank széfjébe 122 sallank karmot. Beraksz a bank széfjébe 4 pirkitet. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

kb 124 10 kiveszel a bankból a 124. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 rókafarkat. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

kb 128 10 kiveszel a bankból a 128. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 sallank karmot. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[186,60] Továbbmész a város utcáján.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Raia híveié. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy királyi emlékművet. Utad során felfedezel egy Vlagyimir szobrát. (46. többszemélyes kaland, 20 TVP szükséges hozzá, innen keletre 15, északra 3 mérföldre teljesítheted.) délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-45 életerő). Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy királyi palota (651. épület.).

(Továbbmész...) [187,60] Továbbmész a város utcáján. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Tharr hívei emelték. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.

Épületeket látsz: egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.). Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-40 életerő). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 263.]

be 631 1 bemész a 631. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ökölvívás szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ökölvívás.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 110 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 213.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[188,60] Még mindig a városban vagy.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Egy fiatal alakváltó hívogatóan az ötpróbára hívja fel figyelmed, hát közelebb osonsz. Hallva, hogy csak erősebbnek, ügyesebbnek, okosabbnak kell lenned mindenki másnál, gondolkozás nélkül a sátorba lépsz. Az alakváltó suhanc első próbaként egy súlyzót gurít a lábaid elé. Könnyen fogást találsz a fémes szerkezeten, és minden különösebb nehézség nélkül a magasba emeled. Erőpróba kipipálva... A következő próba egy gnóm asztalánál vár rád. A tudós tizenkét számot sorol fel neked, majd arra kér, add össze őket. Először a számok felidézésével gyűlik meg a bajod, majd amikor ez nagy nehezen sikerül, az összeadásnál buksz el. A gnóm szomorúan a fejét csóválja. 1175 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb.
Nagy hévvel érkezel a szirén labirintusához. A bejáratnál álló férfi elmosolyodik bátorságod láttán, elveszi tárgyaidat, majd beenged. Egy kör alakú terembe jutottál, melyből számtalan embernagyságú folyosó indul a szélrózsa minden irányába. Remegő térddel indulsz el az egyik járatban, majd megérzéseidet követve választasz irányt mindegyik elágazásnál. Gyomrod hangos morgással jelzi, hogy kényeztetésre vágyik.
- Hol találhatsz itt kaját - morfondírozol, majd a folyosó egyik réséből előbukkanó patkányra veted magad. Viszont az állat bizonyul gyorsabbnak, mire feltápászkodsz, már hűlt helyét sem találod. Kis idő elteltével, mikor végképp feladod az élelemszerzés reményét, visszasétálsz az idevezető úton. 1175 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az őrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
(Feltételes támadás:) Egy őrült varázsló! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled tűzvihar varázslatot lő rád. 38 életpontot vesztettél. Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló testét. (3 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 104 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöföd az őrült varázsló testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fokhagyma és 4 gyöngymangó. Jutalmad nem marad el (+50 varázspont). 2290 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 38, gyógyulás: 67, összesen: +29 ÉP}

Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy részeg kalandozó. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 11 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (3 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 111 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével teljesen átdöföd a részeg kalandozó nyakát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 8 arany és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] Jutalmad nem marad el (+50 varázspont). 1550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 15, gyógyulás: 63, összesen: +48 ÉP}

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-30 életerő). Furcsa érzésed van a homlokod irányából - a harmadik szem itt egy KUT parancsot javasol.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[193,12] A terep lápos, mocsaras területre vált. Megpillantod egy lezuhant ónix piramis romjait. Micsoda hátborzongató látvány!

Oldalt pillantva, meglátsz egy mocsári penkét. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-49 életerő).
[44 pontot használtál fel, van még 169.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(193,12) a 94. labirintus bejárata, mocsári penke (#148)

[144,61] Lakott területre érkeztél.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Észreveszel egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-47 életerő). Halvány bizsergést érzel a homlokod tájáról - a harmadik szem rejtett tárgyat jelez. A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
Találkozol egy fekete, copfos hajú, szürke szemű, hosszú szakállas törpe férfival. Bőre bronzként csillog. Leah felszentelt papja. Egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy natharion gömböt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy bűbájlidérc trófea, egy trikornis herceg trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy Halálpörölyt, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, mert gonosz. Összeismerkedtek. Az ő neve Csákányos Beldor. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 159.]

be 710 138 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 50 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. Egészséged TF-elődött.] varázslat! De... mi ez? Az Istenek nevére! Ahol a figura hozzád ért, bőröd ráncos és sorvadt lett. Öregedtél 1 évet. [5 pontot használtál fel, van még 154.]

fa 512 2069 26 feladod az 512. tárgyat a 2069. kalandozónak (26 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot King Gregory részére szánod. Átadsz 26 Eldereth szilánkot. Ennek elküldése 49 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 151.]

fa 269 1182 22 feladod a 269. tárgyat az 1182. kalandozónak (22 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Vay Decker részére szánod. Átadsz 22 purifikátor hájat. Ennek elküldése 50 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 148.]

m 3 1 2 mozogsz délkeletre, északkeletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[193,12] A terep lápos, mocsaras területre vált. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mocsári penkét.

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-47 életerő).

(Továbbmész...) [194,11] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. A feléd közeledő élőholt ősmágus mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 28 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt ősmágus testét. (6 támadással 209 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az élőholt ősmágus bal lábát. (6 támadással 537 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 105 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megkarcolod az élőholt ősmágus jobb oldalát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Az élőholt ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+1 varázspont.) 9072 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 915, sebződés: 68, gyógyulás: 126, összesen: +58 ÉP}

Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy szánalmas pondró. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a szánalmas pondró testét. (6 támadással 226 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a szánalmas pondró bal vállát. (6 támadással 567 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 103 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével kicsit megsebzed a szánalmas pondró testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A szánalmas pondró belecsíp a derekadba. (1 támadástól 114 életpontot vesztesz.) A szánalmas pondró most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 960, sebződés: 114, gyógyulás: 134, összesen: +20 ÉP}

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-41 életerő). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [195,11] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Bhor-alan mocsara a Yaurr királyság legelhagyatottabb, legrémisztőbb helyei közé számít. Lidérckirályok, élőholt mágusok és nevenincs borzalmak tenyésznek itt. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy szutykos remák lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a szutykos remák testét. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 115 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével felnyársalod a szutykos remák lebegő nyúlványait. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A szutykos remák csápol, de mindhiába. A szutykos remák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1375 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 0, gyógyulás: 48, összesen: +48 ÉP}

A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Felismered a közeledőt. Csak egy zombi mester. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a zombi mester bal karját. (4 támadással 322 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 108 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszúrod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Jutalmad nem marad el (+2 varázspont). 2055 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 480, sebződés: 0, gyógyulás: 79, összesen: +79 ÉP}

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-30 életerő). [18 pontot használtál fel, van még 130.]

v 198 198 28 elmormolod a 198. varázslatot
Manára van szükséged, elhasználod a manakristályt. (+1502 varázspont.) Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(193,12) a 94. labirintus bejárata, mocsári penke (#148)
(194,11) élőholt ősmágus (#179), szánalmas pondró (#792)
(195,11) szutykos remákok (#191), zombi mester (#251)

[198,28] Az új terep hegyvidék. Egy óriási piramis magasodik itt. Nem látsz bejáratot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Longnower orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-34 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Egészséged TF-elődött.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [12 pontot használtál fel, van még 118.]

m 1 6 mozogsz északkeletre, nyugatra
[199,27] A hegy lábánál kezdődő sűrű erdőben vagy.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis herceg! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled gyóntatás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy becsületjel varázslatot, majd rád küldi. A varázslat kudarcot vallott. Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a trikornis herceg hófehér sörényét. (5 támadással 408 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 109 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszúrod a trikornis herceg jobb hátsó lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A trikornis herceg szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A trikornis herceg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (183,31)-> 36 arany, -2 ÉP] 3249 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 581, sebződés: 10, gyógyulás: 102, összesen: +92 ÉP}

Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csillagbozótost. Utad során felfedezel egy pézsmatököt. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-45 életerő). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [198,27] A fák sűrűsödnek, az erdő fenyegetőbbé válik. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Dred Hornwill előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Találsz egy szent tölgyfát.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis herceg! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gyóntatás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy becsületjel. A varázslat kudarcot vallott. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a trikornis herceg hófehér sörényét. (6 támadással 197 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trikornis herceg testét. (3 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszúrod a trikornis herceg hófehér sörényét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A trikornis herceg szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A trikornis herceg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (183,31)-> 36 arany, -2 ÉP] 3249 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 611, sebződés: 7, gyógyulás: 69, összesen: +62 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-40 életerő). Zszszs, zszszs, jelzi a harmadik szem. Rejtett tárgyat jelez! [12 pontot használtál fel, van még 106.]

id 470 100 idomítod a 470. szörnyet 100 pontért
Elkezdődnek a leckék a pikkelyes ptog számára. Értelmesebbnek tűnik, mint gondoltad. Csak hát ne zabálna annyit... Rettenetesen fáradtak vagytok, mire a mai lecke véget ér. (Még 55 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [100 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: keresed a 694. szörnyet a 250. szörnyet a 230. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy zoloboo sámánt. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 2. BP: elmormolod az 5. varázslatot a 83. varázslatot a 172. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 4.]
Gyorsvarázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 3.]
Fürgén varázsolsz! Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [10 pontot használtál fel, van még -7.]

* 4. BP: elmormolod a 21. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -7.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 688. tárggyal a 689. tárgyat
Leveszed a Luthius karkötőjét, majd a csuklódra húzod a ryuku karvédőt. [0 pontot használtál fel, van még -7.]
Leveszed a rémbőr tarkóvédőt, majd a fejedre teszed a ryuku sisakot. [0 pontot használtál fel, van még -7.]
Lecsatolod a tükörpáncélt, majd magadra öltöd a ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még -7.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 691. tárggyal a 692. tárgyat
Leveszed a Huddens kesztyűjét, majd felhúzod a kezedre a ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még -7.]
Leveszed a derit sodronynadrágot, majd felveszed a ryuku nadrágot. [0 pontot használtál fel, van még -7.]
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a ryuku csizmát. [0 pontot használtál fel, van még -7.]

* 7. BP: kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még -7.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 12, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. Egy kaját bezabál a smaragd őrsárkány. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a világegyetem nagymestere helyett a világegyetem nagymestereinek nagymestere. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +40 max. varázspont, +11 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -7 pontod maradt, ebből a következő körre -7 pontot vihetsz át. Kapsz még 436 pontot. A következő körben tehát 429 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉREGFELHŐ (37. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezt a támadó varázslatot ellenfeledre bocsátva, az öklendezni kezd, és belélegzi a gyilkos gázt, ha nem elég szerencsés. A varázslat hatása életpont veszteség és alacsonyabb támadási képesség lehet. Elmondása 12 VP-be kerül, anyagi komponense egy csepp gyenge méreg.

KARAKTERLAP

Ezüstkarom, egy tüsi ősz hajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr főpapja vagy. Papi hited: 301. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 295. fordulód.

Erő: 44 (62) Szint: 35 Merészség: 6/5 Magasság: 150 cm
IQ: 50 (53) Támadás: 52 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 41 (43) Védekezés: 64 Menekülés: 20 % Életkor: 8/44 év
Egészség: 39 (44) Életpont: 651/768 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 10
Szerencse: 47 (57) Varázspont: 1636/1394 Pénz: 14411 arany Kép. pont: 51
Tudatpont: 42/18 Pszi pont: 194/105 Halhatatlanság: 4 % EFejl: 20
Eddig összesen 3336 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 44466 TP-t kaptál. Jelenleg 5528411 TP-d van. A következő szinthez még 471589 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, királyi őrjáratos, triklem drakolder. A 295. fordulódban 40176 arany került a bankszámládra. 40176 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/68 ökölvívás: 22/0 (+4%) szúrófegyverek: 40/40 (+4%)
vágófegyverek: 17/55 ütőfegyverek: 10/65 lőfegyverek: 29/89 (+4%)
dobófegyverek: 28/63

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -22.); tünde nyíl (#554) (23 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/4 2. nyomkövetés: 98/16 (+18%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 18/49 5. csapdakészítés: 25/15 (+6%) 6. csapdaészlelés: 8/52
7. gyógyítás: 16/45 8. titkosírás: 5/37 9. felderítés: 30/26 (+6%)
10. szörnyidomítás: 12/42 (+115%) 11. teológia: 96/6 (+53%) 12. taumaturgia: 79/23 (+27%)
13. szerencsejáték: 5/33 14. versengés: 19/6 (+16%) 15. harcművészetek: 14/17
16. zene: 4/43 17. szörnyismeret: 47/2 18. pszi: *25/100
19. zárnyitás: 1/46 20. vadászat: 5/35 (+11%) 21. vitalitás: 1/31
22. bányászat: 28/79 (+11%) 23. úszás: 5/34

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 87% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
készítesz fokhagymát (#403) (max. 400 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot )
mászol max. 140 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16)
trikornis herceg (#261), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), vércápa sámán (#281), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), Quwaxotix (#961), quwarg királynő (#153) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), ryuku gólem (#394), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 16 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14) Pörhemór köre (#205) (94,11,3) szürkeáll. aktiv (#71)
mentális pajzs (#72) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse III (#59) erőpajzs III (#127)
csupasz izom (#28) óriáserő (#53) a lélek védelme (#57) tárgyvédelem (#178)
esszenciavédelem 2 (#188) esszenciavédelem (#165) Symulf rúnája (#182) szörnycsábítás (#83)
planetáris őrdémon (#172)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
élőholt pozdorja (#134), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> Notermanthi (#257) tűzeső (#61) >> kronotapír (#286)
tűzeső (#61) >> magnetikus praglonc (#200) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
tűzgolyó (#155) >> Chara-din fattya (#236) izomernyesztés (#33) >> taalru (#249)
háló (#186) >> varkaudar vajákos (#690) izomernyesztés (#33) >> kisebb quwarg isten (#213)
tűzgolyó (#155) >> varkaudar katona (#691) tűzgolyó (#155) >> szánalmas pondró (#792)
puha ütés (#60) >> Quwaxotix (#961)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
agytaposás (#180) >> élőholt ősmágus (#179) agytaposás (#180) >> triklem drakolder (#275)
pszi-acéltorony (#98) >> Quwaxotix (#961) tompítás (#40) >> varkaudar katona (#691)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213)
tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230) tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690)
fürgülés (#92) >> őrjáratozó katona (#274) pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
agytaposás (#180) >> magnetikus praglonc (#200)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (idomítás alatt) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) Igazi harcoshoz méltó feladat egy magnetikus praglonc feletti diadal.
3.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában .

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
ment.felfrissülés (255)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Valentin napja (328)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
Az új képesség készen van, de még 4 nap szükséges, hogy használhassátok.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
252 arany (#50) 26 Eldereth szilánk (#512) 16 fekete gyöngy (#99)
6 isteni könnycsepp (#260) 5 kaja (#2) 1 kaktuszbogyó (#429)
2 kerek kő (#19) 1 óriásölő (#528) 4 pirkit (#153)
1 praglonc hártya (#215) 22 purifikátor háj (#269) 1 quwarg tojás (#360)
13 sallank karom (#128) 1 Trákin csákánya (#367) 1 tükör (#43)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ezüstdarab (#326) 1 fokhagyma (#403) 6 gyöngymangó (#135)
1 remák szív (#264) 8 rókafarok (#124) 2 tünde nyíl (#554)
2 varázskő (#305) 83 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(198,27) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), trikornis herceg (#261)
(198,28) a 95. labirintus bejárata, tündöklő szobor (#1587), Tharr oltár, művészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484), érclelőhely
(199,27) trikornis herceg (#261), tavacska, oltár, csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934)

Üzenet küldése a karakternek