Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. dec. 6. 9h:11' EZ A 359. JÁTÉKHETED, 294. FORDULÓD 360. játékheted kezdete: dec. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #5271 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 6 |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 24. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 4. KP: | használod az 1253. tárgyat a 396. tárgyat az 1137. tárgyat |
* 5. KP: | használod a 150. tárgyat az 1546. tárgyat a 34. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 86. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 127. varázslatot a 224. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 168. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 147. varázslatot |
kf 111 848 | kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 848. tárggyal |
kf 1536 625 837 | kézbeveszed/felveszed az 1536. tárgyat a 625. tárggyal a 837. tárgyat |
bb 848 20 | beraksz a bankba a 848. tárgyat (20 darabot) |
im | imádkozol |
h 1602 135 40 | használod az 1602. tárgyat |
m 8 2 2 | mozogsz északra, keletre, keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. [+1% tau] Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 497 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod az elemi rin testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Démonölőt a másikra támadsz. Démonölővel végigvagdosod az elemi rin testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod az elemi rin bal hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-8 TVP). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 holdbőrt. 7329 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 719, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}
(Továbbmész...) [359,63] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Felismered a közeledőt. Csak egy Mnebolath. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy Solisar aurája varázst. [+1% teo] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 398 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. 2297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály testét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt a másikra támadsz. Démonölővel kegyetlenül összevagdalod a lidérckirály jobb oldalát. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a lidérckirály köpenyét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-1 max. varázspont.) Démonölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a lidérckirály köpenyét. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a lidérckirály testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-3 max. varázspont.) A lidérckirály összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7761 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 802, sebződés: 101, gyógyulás: 0, összesen: -101 ÉP}
(Továbbmész...) [360,63] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Mozgást észlelsz oldalról. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Thargodan zsoldos. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fénypajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% teo] Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 423 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a Thargodan zsoldos testét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) A Thargodan zsoldos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6226 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 618, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 1 8 | mozogsz délkeletre, északkeletre, északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 407 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (71 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Démonölővel megvagdalod az albinó küklopsz testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod az albinó küklopsz testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 66 életpontot sebeztél. Az albinó küklopsz mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 küklopsz szemet. 4746 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 606, sebződés: 172, gyógyulás: 0, összesen: -172 ÉP}
(Továbbmész...) [362,63] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Egy méregelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 407 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a méregelementál zsezsgő masszáját. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) A méregelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4313 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 480, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [362,62] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy sziklaskorpió. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. [+1% tau] Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 412 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Véres nyál csordul ki a sziklaskorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2847 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 412, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 133 | elmormolod a 133. varázslatot |
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [364,64] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog.
(Továbbmész...) [364,65] Tovább haladsz a mindennél ocsmányabb Sötét Földi mocsárban.
v 133 | elmormolod a 133. varázslatot |
v 163 190 60 | elmormolod a 163. varázslatot |
v 181 186 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
be 651 | bemész a 651. épületbe |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | energia fejlesztése 20 |
* 5. BP: | használod a 73. pszi képességet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 2 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 2 pontért |
TRIKORNIS NYEREG (1536. TÁRGY) Hogy néz ki egy lovag ló nélkül, és hogy néz ki egy csatamén nyereg nélkül? Mint tudjuk komikusan. Ezt Raia szent lovagjai is tudják, ezért természetesen csak a felnyergelt trikornis hercegeik hátán lovagolnak ki a rendházaik kapuján. Persze ezek a nyergek korántsem olyan durva, és elnagyolt darabok, mint amilyeneket a városok piacán lehet vásárolni. Mindegyiket a legjobb elf mesterek, a legjobb anyagokból készítették el, és varázslatos rúnák biztosítják, hogy se lovas, se a hátas ne fáradjon el túlságosan, miközben hosszú-hosszú távolságokat tesznek meg együtt, hogy megszabadítsák a világot néhány gonosztevőtől. Ha véletlenül hozzájutsz egy ilyen nyereghez, és azt a hátasodra teríted (KF 1536), akkor "paripáddal" ezentúl fordulónként egy mezővel többet tudsz megtenni, mint egyébként (de max. 11-et). Persze azért van némi hátránya is a sok lovaglásnak, hátasod valamivel falánkabb lesz, valamint a számára kényelmetlen eszköz miatt lassabban mozog, a mozgás mezőként +2 TVP-be kerül. [Abban a fordulóban, amiben a nyerget KFeled, illetve akár egyszer is leveszed a nyerget a hátasról, nem léphetsz +1 mezőt.] |
MANIPULÁCIÓK PSZI PONTTAL A TPF és a TPS parancsok mintájára mostantól használhatod a Pszi Pont Spórolása: PPS <PP> és a Pszi Pont Felszabadítása: PPF <PP> parancsokat. A PPS-el letárolt pszi pontjaidat a következő PPF parancsig nem fogod használni, így biztonsággal lehet PP-t tartalékolni egy később aktivizálandó pszi képességre. A befejező parancsok végrehajtása után automatikusan végrehajtódik egy PPF az összes, még fel nem szabadított pszi pontodra. A PPF-el kinyert pszi ponttal sem mehet a pszi pontod a maximális pszid háromszorosa fölé! Ha túl sok pszi pontot szabadítanál fel, csak annyit fogsz kapni, hogy a pszi pontod maxba (3*max. pszi) kerüljön - ha ez a fordulóvégi felszabadításkor történik, a többi elvész. A pszi pontot szívó lények természetesen az összes pszidet veszik alapul, így - ha elfogyott a szabad PP-d - a spóroltból is veszthetsz. |
Erő: | 35 (41) | Szint: | 31 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 37 (45) | Támadás: | 47 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 38 kg |
Ügyesség: | 38 (51) | Védekezés: | 89 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 8/9 év |
Egészség: | 34 (40) | Életpont: | 605/605 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 42 (57) | Varázspont: | 1446/53 | Pénz: | 1417 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 36/0 | Pszi pont: | 223/7 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 36 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/38 | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | 33/40 (+3%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 29/35 (+3%) |
dobófegyverek: | 1/52 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Kedvenc táborhely: 365,64 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/65 | 2. nyomkövetés: | 48/97 (+20%) | 3. mászás: | 9/35 |
4. csapdakészítés: | 22/63 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/90 | 6. gyógyítás: | 53/88 |
7. titkosírás: | 4/74 | 8. felderítés: | 25/32 | 9. szörnyidomítás: | 8/61 |
10. teológia: | 54/91 (+22%) | 11. taumaturgia: | 114/78 (+20%) | 12. versengés: | 13/3 |
13. harcművészetek: | 1/58 | 14. szkanderozás: | 1/49 | 15. zene: | 11/50 |
16. szörnyismeret: | 7/74 | 17. pszi: | 30/4 (+4%) | 18. zárnyitás: | 1/97 |
19. vadászat: | 3/86 | 20. bányászat: | 20/55 (+22%) | 21. úszás: | 11/82 |
22. csapatmunka: | 2/55 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse II (#24) | esszenciavédelem (#165) | mágikus ütés (#147) | az elme hatalma (#123) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231), energiaspirál (#232) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), fénypajzs (#241), Solisar aurája (#240) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
2.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) mest. gerjesztés (184) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) fejleszt.gyümölcse (292) magiometer (314) jégmág. hierarchia (391) jégrúna (398) jégvihar generálása (407) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK közös ima (509) belefejlesztettél: 133 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 580 TU szükséges.) mentális felfrissülés (512) OK |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | borkonyó bibe (#312) | 21 | gyöngymangó (#135) | 6 | kaja (#2) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | varázskő (#305) | |||
3 | víz (#27) | 20 | ében nyílvessző (#848) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
83 | arany (#50) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | holdbőr (#1236) | |||
8 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | küklopsz szem (#643) | 25 | mákrózsa virág (#56) | |||
7 | tűzbimbó (#623) |