Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. dec. 6. 9h:19' EZ A 771. JÁTÉKHETED, 294. FORDULÓD 772. játékheted kezdete: dec. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #3534 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 697. tárgyat |
* 2. KP: | VP spórolása: 9999 |
* 3. KP: | használod az 500. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 225 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a quwarg nagymester jobb vállát. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 159 életpontot sebeztél. 159 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével kicsit megsebzed a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 3239 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 617, sebződés: 23, gyógyulás: 173, összesen: +150 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 224 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén bal oldalát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3040 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 4. KP: | használod az 1760. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 11. varázslatot a 26. varázslatot a 364. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 168. varázslatot a 12. varázslatot a 86. varázslatot |
flh 31 351 | felt. lőfegyver haszn. 31 a 351. tárggyal |
flh 36 351 | felt. lőfegyver haszn. 36 a 351. tárggyal |
kpk 3 | kezd. parancs kivétele: 3 |
kpb 4 | kezd. parancs berakása: 4 |
hh 500 841 1534 | használod az 500. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat |
kf 1324 | kézbeveszed/felveszed az 1324. tárgyat |
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
tv 37 | támadó/véd. varázslat a 37. varázslatot |
ek 273 15 8 | t. energia kisütése: 273 15 8 |
h 1589 100 101 | használod az 1589. tárgyat |
ek 503 193 100 | t. energia kisütése: 503 193 100 |
[193,100] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
usz 20 | úszol 20 pontért |
Meglengetve a T'vadar tőrét ellenfeledre rontasz. T'vadar tőrével tökéletesen perforálod az elektromos angolna testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az elektromos angolna farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
311 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 8, gyógyulás: 3, összesen: -5 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a T'vadar tőrét ellenfeledre rohansz. T'vadar tőrével felnyársalod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva a T'vadar tőrét ellenfeledre ugrasz. T'vadar tőrével nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca egyik csápját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
38 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. T'vadar tőrével nagy lendületekkel át- meg átszúrod az étkezési homár potrohát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Túlbuzgó szabó módjára az étkezési homár összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
523 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 29, gyógyulás: 7, összesen: -22 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Meglengetve a T'vadar tőrét a másikra támadsz. T'vadar tőrével több döféssel felnyársalod az elektromos angolna testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Siralmas támadást intéz farkával az elektromos angolna, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
367 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 6, gyógyulás: 3, összesen: -3 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 22 életpontot vesztettél. Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar íjász bal lábát. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 188 életpontot sebeztél. 25 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöföd a varkaudar íjász bal karját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A varkaudar íjász karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 2629 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 479, sebződés: 49, gyógyulás: 40, összesen: -9 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök nyakát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hírnök fejét. (3 támadással 188 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 166 életpontot sebeztél. 12 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével eltalálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2613 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 511, sebződés: 32, gyógyulás: 28, összesen: -4 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász bal karját. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 20 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 184 életpontot sebeztél. 36 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöföd a varkaudar íjász nyakát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A varkaudar íjász karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 2226 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 489, sebződés: 44, gyógyulás: 51, összesen: +7 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar nyakát. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a borzalmas varkaudar bal karját. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 177 életpontot sebeztél. 9 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével eltalálod a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 6 arany és egy vas dobónyíl. 2674 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 468, sebződés: 22, gyógyulás: 25, összesen: +3 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász jobb lábát. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 18 életpontot sebződsz. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a varkaudar íjász nyakát. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 162 életpontot sebeztél. 24 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöföd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A varkaudar íjász karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 2641 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 457, sebződés: 43, gyógyulás: 39, összesen: -4 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 10 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hadúr jobb lábát. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a varkaudar hadúr testét. (4 támadással 264 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 166 életpontot sebeztél. 20 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszúrod a varkaudar hadúr bal lábát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A varkaudar hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (186,106)-> 25 arany, -2 ÉP] és egy vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]. 4838 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 603, sebződés: 62, gyógyulás: 42, összesen: -20 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 165 életpontot sebeztél. Teli erőből tolmokov-koktélt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 tolmokov-koktél. Alaposan megsorozod a csataremák feléd kúszó csápját. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel többször eltalálod a csataremák testét. (6 támadással 385 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 177 életpontot sebeztél. 38 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd a csataremák egyik csápját. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 175 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Vámpírölővel többször eltalálod a csataremák egyik csápját. (6 támadással 357 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 173 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével néhányszor megkarcolod a csataremák testét. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). A csataremák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (12 támadástól 151 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1865, sebződés: 326, gyógyulás: 287, összesen: -39 ÉP}
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 710 138 213 | bemész a 710. épületbe |
fa 283 4770 1 | feladod a 283. tárgyat a 4770. kalandozónak (1 darabot) |
vtn 76 | varázslat tanulás: a 76. varázslatot |
ek 40 10 | t. energia kisütése: 40 10 |
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [200,113] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tímárkunyhót. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete lótuszt. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Skinhead hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes támadás:) Egy vark. kardtáncos! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 353 életpontot sebeztél. Tolmokov-koktélt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 tolmokov-koktél. Lövedékeiddel perforálod a vark. kardtáncos testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel megdöfködöd a vark. kardtáncos testét. (6 támadással 380 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 185 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd a vark. kardtáncos testét. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a vark. kardtáncos újra meg újra lecsap. (4 támadástól 173 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Vámpírölővel jól megszurkálod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (6 támadással 384 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 171 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével néhányszor megkarcolod a vark. kardtáncos bal lábát. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A vark. kardtáncos fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 204 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 13576 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2002, sebződés: 377, gyógyulás: 333, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) [201,114] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester fejét. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a quwarg nagymester torát. (6 támadással 311 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 166 életpontot sebeztél. 56 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megbököd a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2958 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 570, sebződés: 20, gyógyulás: 67, összesen: +47 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy tolmokov-koktél tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 165 életpontot sebeztél. 9 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöföd a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 38 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3076 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 486, sebződés: 49, gyógyulás: 23, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [201,116] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gránátkaktuszt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Észreveszel egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. (Önanalízis: +12% bányászat.) A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy tűzbokrot. Északnyugatra egy királyi őrsánc van. Jól kivehetőek a távolban.
(Továbbmész...) [202,117] A domb lábánál ritka erdő kezdődik. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név.
(Feltételes támadás:) Egy vark. kardtáncos! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 346 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel többször eltalálod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (6 támadással 386 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 175 életpontot sebeztél. 39 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszurkálod a vark. kardtáncos testét. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Sajnos nem sikerült a vark. kardtáncos minden csapását hárítanod. (4 támadástól 162 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) A vark. kardtáncos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1162, sebződés: 162, gyógyulás: 124, összesen: -38 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász jobb karját. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 23 életpontot vesztettél. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar íjász bal lábát. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 189 életpontot sebeztél. 100 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A varkaudar íjász karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 2608 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 489, sebződés: 53, gyógyulás: 116, összesen: +63 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hírnök bal lábát. (3 támadással 185 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 176 életpontot sebeztél. 14 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével eltalálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2645 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 523, sebződés: 14, gyógyulás: 27, összesen: +13 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a borzalmas varkaudar fejét. (3 támadással 203 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 169 életpontot sebeztél. 5 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszúrod a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. 2845 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 537, sebződés: 18, gyógyulás: 19, összesen: +1 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar fejét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a borzalmas varkaudar fejét. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 176 életpontot sebeztél. 4 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöföd a borzalmas varkaudar bal vállát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2890 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 514, sebződés: 24, gyógyulás: 20, összesen: -4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 182 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 182 életpontot sebeztél. 8 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöföd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy aranytű és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. 2913 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 528, sebződés: 16, gyógyulás: 21, összesen: +5 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 173 életpontot sebeztél. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a nőstény varkaudar jobb lábát. (4 támadással 261 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 169 életpontot sebeztél. 3 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megérinted a nőstény varkaudar fejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Véres nyál csordul ki a nőstény varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4745 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 756, sebződés: 106, gyógyulás: 36, összesen: -70 ÉP}
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 341 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Tolmokov-koktélt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 tolmokov-koktél. Több lövedéked átfúrja a varkaudar vajákos bal lábát. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel többször eltalálod a varkaudar vajákos bal lábát. (6 támadással 354 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 162 életpontot sebeztél. 87 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszurkálod a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 99 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy természet haragja varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően tompítás védelmednek.) A varkaudar vajákos karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Vámpírölővel megbököd a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! T'vadar tőrével épp hogy megszúrod a varkaudar vajákos jobb oldalát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 91 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról természet haragja varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (tompítás védett meg.) Félrehajolsz, de a varkaudar vajákos karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 26 életpontot vesztettél. A varkaudar vajákos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 7673 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1352, sebződés: 268, gyógyulás: 148, összesen: -120 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy zoloboo sámán került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy természet haragja varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! (mivel tompítás van rajtad.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a zoloboo sámán jobb lábát. (3 támadással 192 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 163 életpontot sebeztél. 14 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöföd a zoloboo sámán testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a zoloboo sámán nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 3403 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 523, sebződés: 42, gyógyulás: 31, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
(Feltételes támadás:) Egy csataremák! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 175 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a csataremák testét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel jól megszurkálod a csataremák jobb oldalát. (6 támadással 395 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 175 életpontot sebeztél. 27 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével többször eltalálod a csataremák testét. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (12 támadástól 148 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Vámpírölővel megdöfködöd a csataremák bal oldalát. (6 támadással 368 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 163 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével kicsit megbökdösöd a csataremák testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A csataremák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (12 támadástól 141 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A csataremák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 10424 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1725, sebződés: 289, gyógyulás: 223, összesen: -66 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 19 életpontot vesztettél. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 171 életpontot sebeztél. 19 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszúrod a varkaudar íjász bal oldalát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A varkaudar íjász karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 2226 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 40, gyógyulás: 34, összesen: -6 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász bal karját. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 15 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a varkaudar íjász bal vállát. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 169 életpontot sebeztél. 21 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöföd a varkaudar íjász jobb karját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Karmait felemelve, a varkaudar íjász meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 2192 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 466, sebződés: 41, gyógyulás: 36, összesen: -5 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász jobb lábát. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 17 életpontot sebződsz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a varkaudar íjász jobb oldalát. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 179 életpontot sebeztél. 38 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével eltalálod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A varkaudar íjász karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 2663 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 520, sebződés: 54, gyógyulás: 56, összesen: +2 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar bal lábát. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 172 életpontot sebeztél. 19 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöföd a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. 2708 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 466, sebződés: 23, gyógyulás: 34, összesen: +11 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Távolról agyroppantás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar jobb vállát. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 169 életpontot sebeztél. 8 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével eltalálod a borzalmas varkaudar jobb karját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. 2719 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 447, sebződés: 18, gyógyulás: 20, összesen: +2 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos bal karját. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (53 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar iszákos testét. (6 támadással 380 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 172 életpontot sebeztél. 59 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével meghorzsolod a varkaudar iszákos jobb karját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (3 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A varkaudar iszákos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4826 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 718, sebződés: 94, gyógyulás: 78, összesen: -16 ÉP}
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
bpk 1 | bef. parancs kivétele: 1 |
bpb 1 | bef. parancs berakása: 1 |
ek 273 2 255 | t. energia kisütése: 273 2 255 |
* 2. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 9999 |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
* 10. BP: | t. energia kisütése: 273 13 201 |
RYUKU DERÉKSZÍJ (1324. TÁRGY) A ryuku derékszíj valamilyen állat bőréből készült, ezüstdíszítésű öv. Egyfajta kitüntetés, érdemeik elismerése a közkatonák számára, ha ilyet viselhetnek. A derékszíjat te is felcsatolhatod magadra, ilyenkor +3 védettséget, +30 max. ÉP-t kapsz, valamint a forduló elején 30 ÉP-vel többel regenerálódsz. A tárgy viseléséhez legalább 25. tapasztalati szintűnek kell lenned. |
LÁTHATATLANSÁG (76. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ezzel a fantasztikus varázslattal tökéletesen láthatatlanná válhatsz, minden felszereléseddel, állatoddal együtt! A dolog előnyei kézenfekvőek, de azért lássuk őket sorban: 1.) Minden lopáspróbálkozásnál olyan, mintha a szakértelmed öttel magasabb lenne. (És ha fel is sülsz, a városi őrség akkor sem tud elfogni.) 2.) Táborozás közben senki nem fog téged megtalálni (így hát meglopni sem tudnak). 3.) A védettséged hárommal jobb a varázslat időtartama alatt. 4.) Mozgás közben nem fognak látni azok a KALANDOZÓK, akikkel találkozol. Azonban te sem támadhatsz meg olyan kalandozókat, akik nem látnak téged láthatatlanság észlelése varázslattal vagy más módon, még akkor sem, ha T/FT parancsod van rájuk kiadva! Ennek oka az, hogy a láthatatlanság varázslatot azért találták ki, hogy inkognitóban maradjon használója, bármi áron, nem pedig azért, hogy előnyei legyenek a harcban. (Sokak szerint a varázslat olyan belső-védő rúnákat tartalmaz, amelyek azonnal elpusztítanák használóját, ha orvul támadna valakire.) A láthatatlanság nem véd meg a kiváló szaglású szörnyek elől: ha ilyennel találkozol, továbbra is a rejtőzködés, a futás ill. a harc lesz a megoldás (persze a +3 védettség ekkor jól jön, mivel a szörny csak sejti, hogy hol vagy). Te magadtól nem tudod a varázslatot akármikor megszüntetni, ehhez mágiafeloldásra van szükség. A varázslat anyagi komponense egy manifesztátor nyúlvány, elmondása 5 TVP-be és 15 VP-be kerül, hatása a következő forduló elejéig tart. |
Erő: | 45 (51) | Szint: | 33 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 37 (56) | Támadás: | 50 (53) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 29 (31) | Védekezés: | 75 (81) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/42 év |
Egészség: | 27 (31) | Életpont: | 865/831 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 30 (60) | Varázspont: | 1403/951 | Pénz: | 5830 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 73/1 | Pszi pont: | 333/110 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/45 (+15%) | ökölvívás: | 20/62 | szúrófegyverek: | 38/43 (+22%) |
vágófegyverek: | 1/90 | ütőfegyverek: | 2/50 | lőfegyverek: | 17/46 |
dobófegyverek: | 32/55 (+14%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -35.); tolmokov-koktél (#351) (36 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 50 százalék; |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 41/79 (+300%) | 2. nyomkövetés: | 57/57 (+40%) | 3. mászás: | 20/12 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 19/7 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 8/36 (+300%) | 6. gyógyítás: | 62/18 |
7. titkosírás: | 2/23 | 8. felderítés: | 23/21 (+13%) | 9. szörnyidomítás: | 9/48 |
10. teológia: | 79/24 (+113%) | 11. taumaturgia: | 81/99 (+68%) | 12. szerencsejáték: | 4/73 |
13. versengés: | 11/51 | 14. harcművészetek: | 14/64 | 15. zene: | 14/71 |
16. szörnyismeret: | 21/38 | 17. pszi: | 27/8 (+8%) | 18. zárnyitás: | 18/23 (+300%) |
19. vadászat: | 20/14 | 20. vitalitás: | 1/9 | 21. bányászat: | 25/39 (+12%) |
22. úszás: | 12/99 (+30%) | 23. főzés: | 12/16 (+11%) | 24. csapatmunka: | 2/24 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, szellemkastély (33) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
noth szellem (#250) (csak egyszer), hattyúkirály (#776), manaelementál (#290), trikornis herceg (#261), bűbájlidérc (#761), vark. kardtáncos (#693), varkaudar vajákos (#690), csataremák (#694), ryuku gólem (#394), aranyfecske (#283) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 15 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse III (#59) |
szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | tulajdonságpajzs (#26) | tolvajvér (#364) |
tűzmágia (#157) | Symulf rúnája (#182) | erőpajzs I (#12) | fürkésző szemek (#213) |
éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nőstény varkaudar (#689) | háló (#186) | >> | ongóliant (#159) | |
tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar vajákos (#690) | tűzgolyó (#155) | >> | taalru (#249) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | villámcsapás (#50) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | tűzgolyó (#155) | >> | szánalmas pondró (#792) | |
tűzgolyó (#155) | >> | noth szellem (#250) | tűzgolyó (#155) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
tűzgolyó (#155) | >> | woorgard (#231) | háló (#186) | >> | bűbájlidérc (#761) | |
tűzgolyó (#155) | >> | massza (#217) | tűzgolyó (#155) | >> | csataremák (#694) | |
tűzgolyó (#155) | >> | vark. kardtáncos (#693) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant hadúr (#178) | tompítás (#40) | >> | Mnebolath (#237) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar katona (#691) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +9 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (teljesítve) |
2.) A víz híveim számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed legalább 15-ös! |
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60. |
HŐSTETTEID |
2010 II. félévének Vlagyimir díjas cirkuszi versenyzje vagy. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) düh (289) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 38 TU. szükséges még: 32 TU. kőbőr (507) OK mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. Az új képesség készen van, de még 4 nap szükséges, hogy használhassátok. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranypikkely (#415) | 1 | Fekete Kehely (#283) | 8 | gyógykenőcs (#313) | |||
8 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | manakristály (#500) | 5 | pirkit (#153) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
2 | szögletes kő (#17) | 16 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
60 | víz (#27) | 3 | tinta (#101) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
305 | arany (#50) | 2 | aranytű (#272) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 3 | kaja (#2) | 2 | moa üveggömb (#383) | |||
10 | nyílvessző (#108) | 1 | remák szív (#264) | 2 | rövid íj (#107) | |||
1 | varázskő (#305) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) |