Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. júl. 31. 15h:07' EZ A 586. JÁTÉKHETED, 294. FORDULÓD 587. játékheted kezdete: aug. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2745 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 215 6 |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 70. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 59. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod az 57. varázslatot a 178. varázslatot a 188. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 27. varázslatot a 73. varázslatot a 86. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1483. tárgyat az 560. tárggyal a 737. tárgyat |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1345. tárgyat az 519. tárggyal a 649. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1119. tárgyat a 816. tárggyal a 309. tárgyat |
bb 280 108 331 | beraksz a bankba a 280. tárgyat (108 darabot) |
kb 328 7 | kiveszel a bankból a 328. tárgyat (7 darabot) |
m 2 | mozogsz keletre |
be 631 1 | bemész a 631. épületbe |
kf 475 527 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat az 527. tárggyal |
m 4 | mozogsz délre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (6 támadással 459 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. 102 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (5 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Vámpírölővel néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (6 támadással 430 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 103 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével kicsit megbökdösöd a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1659, sebződés: 10, gyógyulás: 400, összesen: +390 ÉP}
be 688 | bemész a 688. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 336.]
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel többször eltalálod a királyi őrjáratos testét. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 105 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével gyengén megszurkálod a királyi őrjáratos jobb oldalát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (15 támadástól 110 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel megdöfködöd a királyi őrjáratos bal lábát. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 110 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével néhányszor megkarcolod a királyi őrjáratos testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Bár ügyesen védekezel, a 10 királyi őrjáratos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (10 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel jól megszurkálod a királyi őrjáratos testét. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 102 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével néhány helyen meghorzsolod a királyi őrjáratos testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Nem vagy felkészülve az 5 királyi őrjáratos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (5 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
Vámpírölővel meghorzsolod a királyi őrjáratos bal lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 100 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megkarcolod a királyi őrjáratos bal karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az 1 királyi őrjáratos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Az 1 királyi őrjáratos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 6 fekete gyöngy, egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (185,60)-> 7 arany, -2 ÉP] és egy vasérc [vasérc ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 tanulmánytekercs (ld. enc.). Kiváló munka volt (+49 varázspont). Elhajítod a vacak élőholt ősmágus trófeát, és kiszedsz egy királyi őrjáratos trófeát. 11340 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1572, sebződés: 307, gyógyulás: 246, összesen: -61 ÉP}
(Továbbmész...) [185,61] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy részeg kalandozó lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 10 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a részeg kalandozó testét. (3 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 112 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével felnyársalod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 arany és egy gyöngymangó. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] Jutalmad nem marad el (+49 varázspont). 1550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 12, gyógyulás: 61, összesen: +49 ÉP}
le 951 | leveszed/lerakod a 951. tárgyat |
ftv 180 179 | felt. tám/véd. varázslat a 180. varázslatot a 179. szörnyet |
tv 33 | támadó/véd. varázslat a 33. varázslatot |
ek 116 87 58 | t. energia kisütése: 116 87 58 |
be 99 | bemész a 99. titkos labirintusba |
lm 3 32 33 | mozogsz 3 32 33 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 20 életpontot vesztettél. A lény egy savdárdát dob rád. Jól célzott! (38 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Hrumagurk testét. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). T'vadar tőrével megdöföd a Hrumagurk amorf testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Kiváló munka volt (+49 varázspont). 2264 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 66, gyógyulás: 63, összesen: -3 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az átokosztó testét. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). T'vadar tőrével felnyársalod az átokosztó bal lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az átokosztó megtaszít agyarával. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Véres nyál csordul ki az átokosztó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Jól harcoltál! (+25 varázspont.) 2115 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 10, gyógyulás: 61, összesen: +51 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. T'vadar tőrével tökéletesen perforálod a mutáns patkány testét. (4 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mutáns patkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 8, gyógyulás: 58, összesen: +50 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mutáns patkány testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). T'vadar tőrével néhányszor teljesen átdöföd a mutáns patkány testét. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A mutáns patkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2142 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 0, gyógyulás: 56, összesen: +56 ÉP}
lm 4 28 29 | mozogsz 4 28 29 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy agytaposás varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre támadsz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az oglyth bal első lábát. (4 támadással 238 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-29 életpont.) Vámpirizálsz (+48 életerő). T'vadar tőrével néhányszor teljesen átdöföd az oglyth nyálkás csápját. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Az oglyth csápol, de mindhiába. Az oglyth csápol, de mindhiába. Az oglyth elhibázza az ütést csápjával. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 47, gyógyulás: 79, összesen: +32 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az átokosztó poshadt hasát. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). T'vadar tőrével megdöföd az átokosztó fejét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Kisebb sebet ejt az átokosztó agyarával a testeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 2115 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 9, gyógyulás: 60, összesen: +51 ÉP}
lm 20 21 22 | mozogsz 20 21 22 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az átokosztó testét. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). T'vadar tőrével teljesen átdöföd az átokosztó bal lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Agyarával az átokosztó felkarcolja a combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 2115 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 14, gyógyulás: 60, összesen: +46 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Elszántan a másikra ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az átokosztó fejét. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). T'vadar tőrével teljesen átszúrod az átokosztó testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Az átokosztó feléd szúr agyarával, de nem talál. Véres nyál csordul ki az átokosztó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 2115 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 0, gyógyulás: 64, összesen: +64 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az átokosztó testét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). T'vadar tőrével felnyársalod az átokosztó fejét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Az átokosztó megtaszít agyarával. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 2115 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 10, gyógyulás: 61, összesen: +51 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel megütöd a mutáns patkány fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) T'vadar tőrével tökéletesen perforálod a mutáns patkány jobb oldalát. (4 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mutáns patkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 8, gyógyulás: 59, összesen: +51 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel néhányszor megcsapod a mutáns patkány testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). T'vadar tőrével több döféssel felnyársalod a mutáns patkány testét. (3 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A mutáns patkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mutáns patkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2142 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 0, gyógyulás: 32, összesen: +32 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. A lény egy savdárdát dob rád. Eltalált téged. (29 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Hrumagurk amorf testét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). T'vadar tőrével eltalálod a Hrumagurk amorf testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A Hrumagurk csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2264 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 29, gyógyulás: 45, összesen: +16 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny egy savdárdát formál a semmiből, majd feléd hajítja. Eltalált téged. (30 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Hrumagurk testét. (4 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). T'vadar tőrével megdöföd a Hrumagurk testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A Hrumagurk csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A Hrumagurk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2264 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 40, gyógyulás: 30, összesen: -10 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bérgyilkos testét. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). T'vadar tőrével felnyársalod a bérgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a bérgyilkos újra meg újra lecsap. (3 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 2210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 49, gyógyulás: 25, összesen: -24 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bérgyilkos bal karját. (4 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). T'vadar tőrével teljesen átdöföd a bérgyilkos bal oldalát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A bérgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 2210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 15, gyógyulás: 51, összesen: +36 ÉP}
lm 23 24 25 | mozogsz 23 24 25 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod agytaposás varázslatot rak magára. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az oglyth farkát. (6 támadással 192 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az oglyth bal első lábát. (4 támadással 234 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-29 életpont.) Vámpirizálsz (+47 életerő). T'vadar tőrével többször eltalálod az oglyth egyik csápját. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csápjaival az oglyth lecsap a bal karodra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csápjaival az oglyth lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Az oglyth meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Az oglyth összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3479 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 547, sebződés: 99, gyógyulás: 78, összesen: -21 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 405 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az élőholt hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2698 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gorath lárva testét. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). T'vadar tőrével eltalálod a gorath lárva nyálkás testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő nagy aranykulcs felszínére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2381 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 11, gyógyulás: 59, összesen: +48 ÉP}
lm 905 26 900 | mozogsz 905 26 900 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
be 99 | bemész a 99. titkos labirintusba |
lm 905 9 900 | mozogsz 905 9 900 |
lm 3 13 14 | mozogsz 3 13 14 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az átokosztó bal oldalát. (4 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). T'vadar tőrével teljesen átdöföd az átokosztó fejét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Agyarával az átokosztó felkarcolja a combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 2115 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 9, gyógyulás: 68, összesen: +59 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre rontasz. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mutáns patkány jobb első lábát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). T'vadar tőrével több döféssel felnyársalod a mutáns patkány testét. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A mutáns patkány feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2142 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 0, gyógyulás: 56, összesen: +56 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gorath lárva jobb oldalát. (4 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). T'vadar tőrével eltalálod a gorath lárva nyálkás testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A gorath lárva feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüstdarab felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A gorath lárva most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2381 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 9, gyógyulás: 46, összesen: +37 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 413 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az élőholt hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2698 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 413, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
lm 905 15 900 | mozogsz 905 15 900 |
lm 17 18 19 | mozogsz 17 18 19 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gorath lárva testét. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). T'vadar tőrével tökéletesen perforálod a gorath lárva testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A gorath lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A gorath lárva feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2381 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 9, gyógyulás: 50, összesen: +41 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gorath lárva testét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). T'vadar tőrével megdöföd a gorath lárva testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A gorath lárva feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő aranytű felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Véres nyál csordul ki a gorath lárva száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2381 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 11, gyógyulás: 38, összesen: +27 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bérgyilkos testét. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) T'vadar tőrével megdöföd a bérgyilkos bal oldalát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Sajnos nem sikerült a bérgyilkos minden csapását hárítanod. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 2210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 22, gyógyulás: 8, összesen: -14 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A varázslat kudarcot vallott. A lény egy savdárdát dob rád. Eltrafált a lövedék. (28 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Hrumagurk testét. (3 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). T'vadar tőrével eltalálod a Hrumagurk amorf testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A Hrumagurk csápol, de mindhiába. A Hrumagurk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2264 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 28, gyógyulás: 58, összesen: +30 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
be 99 | bemész a 99. titkos labirintusba |
lm 2 35 905 | mozogsz 2 35 905 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gorath lárva testét. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). T'vadar tőrével tökéletesen perforálod a gorath lárva fejét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A gorath lárva csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2381 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 0, gyógyulás: 30, összesen: +30 ÉP}
lm 36 900 3 | mozogsz 36 900 3 |
lm 30 905 31 | mozogsz 30 905 31 |
lm 5 26 39 | mozogsz 5 26 39 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
be 688 | bemész a 688. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
hh 522 522 522 | használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat |
hh 522 522 522 | használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat |
hh 522 1133 | használod az 522. tárgyat az 1133. tárgyat |
kb 268 23 | kiveszel a bankból a 268. tárgyat (23 darabot) |
im 0 2 | imádkozol |
szk 255 | keresed a 255. szörnyet |
* 1. BP: | keresed a 694. szörnyet a 250. szörnyet a 230. szörnyet |
* 2. BP: | elmormolod az 5. varázslatot a 83. varázslatot a 172. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 21. varázslatot |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 688. tárggyal a 689. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 691. tárggyal a 692. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat |
KIRÁLYI ŐRGÁRDA (7006. SZÖRNY) Az egyre inkább elharapózó erőszak már a városokat is elérte: dacára az őrjáratoknak és a lakosokat őrző Védőnővéreknek, sötét aurájú kalandozók mészárolják a békés lakosságot, fényes nappal feltörik a boltokat és szórják számolatlanul pusztító varázslataikat a főtéren. A királyi városok lakosságának védelmében Krapixlon Borhder, Alanor védelmi minisztere toborzókampányba kezdett, mely során letelepedett kalandozókat kért fel az aktív életbe való visszatérésre. A kezdeményezés sikeresnek bizonyult, megalakultak Alanor elit alakulatai, a különleges egységbe szerveződött őrjáratok. Békés kalandozóként természetesen nincs félnivalód, ha találkozol velük, de ha fejedben gonosz terveket szősz a város és népe ellen, hamar tucatnyi összeszokottan harcoló veterán gyűrűjében találod magad! |
TANULMÁNYTEKERCS (1571. TÁRGY) A királyi őrgárda mágusainak is szükséges néha meglátogatni egy-egy varázslótornyot. Néha azért, hogy új varázslatot tanuljanak meg, néha pedig azért, mert valamelyik küldetésük során az ellenfeleik elfeledtették velük némely varázslatukat. Borax elit harcosokból álló alakulata pedig nem engedheti meg magának, hogy felkészületlen legyen. Ezt a király is elismeri és támogatja, ezért az őrgárda mágusai ezen irat felmutatásával ingyen oktatásban részesülnek a városok varázslótornyaiban. Sajnos a papír csak egyszeri alkalomra szól, de azért érdemes lesz felhasználnod - ugyanis legújabb szerzeményeddel e helyeken elég szép összeget takaríthatsz meg. Egyetlen korlát van csak, ami kiterjed a tanulmánytekercsre, 10 ezer aranyba kerülő, illetve annál értékesebb varázslatra nem válthatod be (illetve a kőtorony mágiapontból megvehető varázslataira sem). Természetesen a tárgy hatalma csak a királyság varázslótornyaira terjed ki, a Sötét Földön vagy a ryukuknál (vagy egyéb más civilizációjú helyeken) hiába is mutogatnád, nem kapnál kedvezményt. A tanulmánytekercset automatikusan felhasználod a következő varázslatvásárlásnál, ha az megfelel az imént felsorolt feltételnek. A tárgy nem átadható, nem átruházható. |
PATAK (52. TEREPTÁRGY) A Dornodoni világégés után a folyók kiszáradtak, de az elmúlt években a természet hozzálátott, hogy új életre keljen: itt is, ott is vékonyka patakok csörgedeznek, szorgalmasan szállítva a ritka esők vizét a mélyedésekben kialakult apró tavacskák felé. |
HRUMAGURK (370. SZÖRNY) Olvastad a Tudás Könyvét? Neeem? Akkor fogalmad sem lehet arról a borzalomról, melyet a rábukkanó mágusok Hrumagurknak neveztek el - még az Inváziós Háborúk idejében. Szerencsére ez a szörny azóta már csak a fóliánsok lapjain létezik; de gyermekeinek gyermekei még mindig élnek s ellepték a napfénytől távol lévő barlangokat és csatornarendszereket. Hogy honnan tudod, egy ilyen Hrumagurkal találkoztál? Először is a hangról - ahogyan a követ is szétmaró sav lassan folydogál az önnön ereje által kivájt vájatokban. Másodsorban pedig az, amikor ösztönösen is megpróbálod kikerülni a feléd szálló savdárdát - többnyire sikertelenül. Ez a hatalmas savfelhőket eregető amorf alakzat, amely mégiscsak bír valamilyen tudatalatti gonoszsággal, ugyanúgy pusztítható mindenféle fegyverrel; mindegy, hogy meddő erőlködéssel próbálod fegyveredet sem féltve felnyársalni, agyonütni, vagy szétvágni - úgysem fog sikerülni. |
ÁTOKOSZTÓ (372. SZÖRNY) Egy szokványos átokmurgattyú - gondolhatnád. Hacsak nem átlagon felüli megfigyelőképességgel vertek meg az istenek, s szemet szúr pár apró részlet. Először is a színe - bár a sötétség miatt azt hiszed, hogy csak a szemed játszik veled, azonban a gyenge világítás mellett is bizonyos vagy benne, hogy fekete. Másodszor pedig a feje - szarvakkal ékes, egyetlen, hatalmas kővel a közepén. Ez vonz a leginkább - ez a hatalmas, rubinnak tűnő ékkő. Nem is sejted, hogy mi is az valójában - s, hogy akármennyire is akarod, megtartod majd; erre kötelez a gonosz varázs, melyet leráznod magadról lehetetlen. A lény megtartotta az átokmurgattyúk szerencsétlenséget hozó tulajdonságát - így csak direkt T-vel támadsz neki. |
MUTÁNS PATKÁNY (373. SZÖRNY) "Bizonnyal harcoltál már óriás patkányokkal - azt azonban nem tudod elképzelni, hogy hogyan nőhet ekkorára valami. Hallottál ugyan legendákat arról, hogy bizonyos mágusok száműzetésük után kísérleteik eredményeit szanaszét engedték ott, ahonnan összeszedték őket - s Te nem kívánod megízlelni a vérvörösen fénylő szemek ígéretét. A foltok a szőrén talán valamelyik fajtársával való harcra emlékeztetnek; s emiatt úgy gondolod, hogy talán nem mérgező a harapása, hiszen túlélte önnön fajtájának marását. Az eszedbe sem jut, hogy egy ilyen fürge állatot igen nehéz eltalálni s nem nagyon van, akivel egy ilyen állat kikezd, ha esélyt lát arra, hogy esetleg ő is elpusztulhat. Gondolom, rájöttél - ha nem fut el előled, prédának tart. Rajta! Hacsak nem szúrófegyverrel küzdesz, vajmi esélyed van ez ellen a kíméletlen ragadozó ellen. |
OGLYTH (374. SZÖRNY) Ha mágikus képességeidet valamelyik patináns egyetemen teljesítetted ki, biztosan emlékszel azokra az apró, sötétségben élő tenyészetekre, melyeken kezdőként Te is gyakoroltál; hiszen a kis erejű varázslatokat egyszerűen magukba szívták. Ezek a masszák azonban nem csak erre képesek - érintésük varázspontot szív, s ebből regenerálja sebeit. Ezenkívül spontán mágikus hatásokat is produkál - szikrákat lő rád, tüzet fröcsköl és közben persze nyújtogatja feléd csápjait. Legyőzéséhez talán a vágófegyver a leghatékonyabb. |
BÉRGYILKOS (375. LÉNY) A nagyvárosok csatornarendszereit gyakran használják a helyi tolvajklánok, hogy könnyedén és feltűnés nélkül eljussanak egyik helyről a másikra. Ha nincs szerencséd, Te is belebotolhatsz egy éppen küldetésre induló tolvajjal - bár, akik ezekbe a csatornákba merészkednek, sokkal inkább a harcos jelzőre szolgálnak rá. Fekete kelmék, mérgezett pengék - és egy elfeledettnek hitt harcstílus. Esetleges zsákmányod elég szerény - hacsak a nála lévő mérgeket nem tekinted pótolhatatlan kincseknek. A "tisztes" munka végeztével ezek a gonosz utat választott kalandozók a helyi fogadókban pihengetnek, többnyire itt szereznek maguknak új megbízásokat. |
ÉLŐHOLT HADÚR (371. SZÖRNY) Bizonyára emlékezel a Tetememberekre - netán a Csontváz Lordokról és Zombi Mesterekről is hallottál már. Most pedig képzelj el egy oszló tetemet, ami hasonló tulajdonságokkal bír, mint ezen szörnyek együttvéve! Karjaiban, amiket már régen elpattant izmok emelnek, túlvilági erő bújik meg; regeneráló képessége pedig még a valaha élt troll héroszokét is meghazudtolja. A vele való harcban többszörösen is kockáztatod testi épségedet - azon kívül, hogy igencsak szép sebeket ejthet rajtad, csökkenhet egészséged is a küzdelem során. Ha ez nem lenne elég, egyetlen csapásával szilánkokra képes zúzni a gyatrább vérteket - mindezek miatt csak T paranccsal támadod meg, kivéve, ha Tulajdonságpajzs védelmez. |
GORATH LÁRVA (376. SZÖRNY) Egy kifejlett Gorath legyőzésére csak a legtapasztaltabbak vállalkozhatnak - egy lárva azonban nem jelenthet akkora kihívást, hiszen nem bír akkora erővel, ami akár még egy óriást is megszégyenít. Ennek ellenére igenis valós fenyegetés - ha más miatt nem, akkor azért, mert képes a fején lévő antennáival elpusztítani fa és fém tárgyaidat; akár négyet is egy csata alatt! Ezen kívül igencsak nehéz a testét védő szelvények mögé beférkőzni - kivéve persze, ha egyszerűen csak pozdorjává zúzod a férget. Igencsak nehezen mozog, azonban ez csak egy dolog miatt szerencsés számodra - ha elfutsz, nem képes üldözni. Valószínű, hogy antennáival tájékozódik, mert szeme egyáltalán nincs - azért ne gondold, hogy hátrányban van veled szemben, aki félig vakon a szűk járatokban próbál valahogyan küzdeni. |
Erő: | 44 (62) | Szint: | 34 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 50 (53) | Támadás: | 51 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 41 (43) | Védekezés: | 64 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 8/43 év |
Egészség: | 39 (44) | Életpont: | 640/906 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 47 (57) | Varázspont: | 1590/11 | Pénz: | 14663 arany | Kép. pont: | 47 |
Tudatpont: | 42/12 | Pszi pont: | 194/68 | Halhatatlanság: | 4 % | EFejl: | 14 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/68 | ökölvívás: | 21/96 (+96%) | szúrófegyverek: | 40/36 (+2%) |
vágófegyverek: | 17/55 | ütőfegyverek: | 10/65 | lőfegyverek: | 29/85 (+2%) |
dobófegyverek: | 28/63 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -22.); tünde nyíl (#554) (23 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31/4 | 2. nyomkövetés: | 97/98 | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 18/49 | 5. csapdakészítés: | 25/9 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 8/52 (-800%) |
7. gyógyítás: | 16/45 | 8. titkosírás: | 5/37 | 9. felderítés: | 30/20 (+24%) |
10. szörnyidomítás: | 11/27 | 11. teológia: | 95/53 (+77%) | 12. taumaturgia: | 78/96 (+68%) |
13. szerencsejáték: | 5/33 | 14. versengés: | 18/90 | 15. harcművészetek: | 14/17 |
16. zene: | 4/43 | 17. szörnyismeret: | 47/2 | 18. pszi: | *25/100 (+5%) |
19. zárnyitás: | 1/46 | 20. vadászat: | 5/24 | 21. vitalitás: | 1/31 |
22. bányászat: | 28/68 | 23. úszás: | 5/34 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 87% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
készítesz fokhagymát (#403) (max. 400 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 140 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
trikornis herceg (#261), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), vércápa sámán (#281), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), Quwaxotix (#961), quwarg királynő (#153) (csak egyszer), őrült varázsló (#255) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), ryuku gólem (#394), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 16 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (94,11,3) | szürkeáll. aktiv (#71) |
mentális pajzs (#72) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) | erőpajzs III (#127) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | a lélek védelme (#57) | tárgyvédelem (#178) |
esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | Notermanthi (#257) | tűzeső (#61) | >> | kronotapír (#286) | |
tűzeső (#61) | >> | magnetikus praglonc (#200) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Chara-din fattya (#236) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
háló (#186) | >> | varkaudar vajákos (#690) | izomernyesztés (#33) | >> | 25. szintű lényekre | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar katona (#691) | |
tűzgolyó (#155) | >> | szánalmas pondró (#792) | puha ütés (#60) | >> | Quwaxotix (#961) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
agytaposás (#180) | >> | élőholt ősmágus (#179) | agytaposás (#180) | >> | triklem drakolder (#275) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Quwaxotix (#961) | tompítás (#40) | >> | varkaudar katona (#691) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
fürgülés (#92) | >> | őrjáratozó katona (#274) | pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
agytaposás (#180) | >> | magnetikus praglonc (#200) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (idomítás alatt) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
2.) Igazi harcoshoz méltó feladat egy magnetikus praglonc feletti diadal. |
3.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában . |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) Az új képesség készen van, de még 8 nap szükséges, hogy használhassátok. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | áldott kő (#642) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 4 | kaja (#2) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 38 | mutáns csont (#331) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | |||
20 | nyílvessző (#108) | 2 | praglonc hártya (#215) | 1 | pszi kő (#248) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | |||
7 | tudás gyöngye (#522) | 1 | tükör (#43) | 1 | tyrex csont (#280) | |||
86 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
531 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 6 | fekete gyöngy (#99) | |||
23 | gromak bőr (#268) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | tanulmánytekercs (#1571) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) |