293. forduló, 295. forduló, Brynhildur összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. máj. 15. 15h:04'
EZ A 316. JÁTÉKHETED, 294. FORDULÓD
317. játékheted kezdete: máj. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2385
SZÁMLA : XXXX

BRYNHILDUR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [168,112] koordinátán.
Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Az aranytermő erszény 62 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet. A méregtermő iszák termelt 5 gyenge mérget. Varázserőd regenerálódik. (+354 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+201 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+18 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku futárbérenc nyomára bukkanj. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal többször kegyetlenül megütöd a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A ryuku futárbérenc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. 1 395 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 454.]

* 1. KP: tf 4 0 0 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 454.]

* 2. KP: vv 71 138 224 elmormolod a 71. varázslatot a 138. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 452.]
Gyorsvarázsolsz! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 450.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 450.]

* 3. KP: vv 26 165 188 elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 448.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 446.]
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 444.]

* 4. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 434.]

* 5. KP: bb 347 1 0 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 434.]

* 6. KP: hh 1100 1133 1253 használod az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 433.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 412.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +3 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 406.]

* 7. KP: hh 1269 2306 0 használod az 1269. tárgyat a 2306. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 402.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 401.]

* 8. KP: vv 247 88 182 elmormolod a 247. varázslatot a 88. varázslatot a 182. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 399.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 399.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 397.]

* 9. KP: vv 57 126 0 elmormolod az 57. varázslatot a 126. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 397.]
Ezt a varázslatot már elmondtad egyszer! [0 pontot használtál fel, van még 397.]

kno 16 1 képesség-növelés 16
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 397.]

vv 161 elmormolod a 161. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-25 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 382.]
Beizzik a turbómágia. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 380.]

t 680 támadod a 680. szörnyet
FT 680 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 380.]

ftv 248 680 felt. tám/véd. varázslat a 248. varázslatot a 680. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 380.]

v 7 322 1 elmormolod a 7. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 8 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-9 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 377.]

v 7 127 1 elmormolod a 7. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 25 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-9 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 374.]

v 22 181 1 elmormolod a 22. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő egy vasalt bunkót. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 göcsörtös bunkó, 10 vasérc, 20 pirkit. [-25 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 369.]

v 7 123 1 elmormolod a 7. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 8 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-9 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 366.]

v 7 88 1 elmormolod a 7. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 9 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-9 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 363.]

v 7 275 7 elmormolod a 7. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 196 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-9 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 360.]

v 7 191 6 elmormolod a 7. varázslatot
Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 120 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-9 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 357.]

v 7 192 3 elmormolod a 7. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 144 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-9 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 354.]

v 7 116 16 elmormolod a 7. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az alkímia varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [-9 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 351.]

v 7 196 2 elmormolod a 7. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 60 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-9 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 348.]

v 7 194 3 elmormolod a 7. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik - egy marék homokká! A fenébe! Hallottál már valami olyasmit, hogy az alkímia nagy ritkán kudarcot vall, de hogy ez pont veled forduljon elő... [-9 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 345.]

v 7 307 4 elmormolod a 7. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 80 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-9 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 342.]

v 7 728 1 elmormolod a 7. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 120 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-9 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 339.]

v 7 278 1 elmormolod a 7. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 40 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-9 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 336.]

v 7 193 3 elmormolod a 7. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 36 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-9 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 333.]

v 7 268 2 elmormolod a 7. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 16 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-9 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 330.]

v 7 265 2 elmormolod a 7. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 20 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-9 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 327.]

v 7 150 4 elmormolod a 7. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 200 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-9 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 324.]

fkt 176 20 felt. készítesz a 176. tárgyat (20 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[167,113] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy ősdentor. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Mintha egy nyögést hallottál volna a föld alól. Megdermedsz, de aztán semmi. A föld itt különösen kemény, lassan haladsz. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csontváz védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a csontváz testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz jobb karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
69 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. A következő tíz perc sem hoz eredményt, de majd csak lesz valami. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy szintszívó jön feléd.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sírlidérc fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc jobb oldalát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a sírlidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csontváz lord készül a lemészárlásodra.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. 51 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontváz lord bal vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz lord bal oldalát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a csontváz lord zörgő csontját. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 023 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 70, gyógyulás: 4, összesen: -66 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 ubuk dobónyíl, egy rézsisak, egy kígyóbőr kesztyű és 4 ubuk tüske. A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének!
A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Teleeszed magad. (-3 kaja.) [34 pontot használtál fel, van még 290.]

vv 128 128 128 elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 288.]
Gyorsvarázsolsz! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 286.]
Szupersebesen mormolsz. A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 284.]

vv 128 128 128 elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 282.]
Gyorsvarázsolsz! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 280.]
Fürgén varázsolsz! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 278.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[166,113] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy púdersziklát. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kétfejű troll. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a kétfejű troll bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kétfejű troll testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Varkaudar korbáccsal megcsapod a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Karmait felemelve, a kétfejű troll meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kétfejű troll fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-16 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 246 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 28, gyógyulás: 53, összesen: +25 ÉP}

Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy dombi óriásyeti. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Mohón a kajára veted magad. (-2 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 20 vashegyű nyilat. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [165,112] A dombság átmegy hegységbe. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy orbitális mackósajt került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 20 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod az orbitális mackósajt testét. (6 támadással 94 életpontot sebezve.) A mackósajt villámgyorsan előkap a háta mögül egy táblát, és húzgálni kezdi rajta körmeit! Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orbitális mackósajt idétlen testét. (6 támadással 434 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az orbitális mackósajt bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (6 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 50 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 380 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 556, sebződés: 71, gyógyulás: 101, összesen: +30 ÉP}

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy teljesen lerombolt törpe bányát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. [170 pontot használtál fel, van még 108.]

flh 25 176 3 felt. lőfegyver haszn. 25 a 176. tárggyal (3 darabot)
Ok, FLH 25 176 3 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

flh 30 176 felt. lőfegyver haszn. 30 a 176. tárggyal
Ok, FLH 30 176 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

ek 289 30 t. energia kisütése: 289 30
Szörny ellenfeleid 30%-kal erősebbek lesznek. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 98.]

be 122 bemész a 122. titkos labirintusba
A terep ismerősnek tűnik a Zendor által elmeséltek alapján, a kiálló sziklaszirt alá benézve észre is veszed az apró bejáratot, óvatosan lemászol a szirt alá és megkapaszkodsz a bejárat melletti kiszögelésen. Körültekintően átmászol a bejárathoz, és fülelni kezdesz a boltív mögött elterülő sötétet figyelve, hátha meghallasz valamit, de nem, csak az imént lelökött kavicsok koppanását hallod ahogy kisebb sziklaomlást okoznak mögötted. A járatban sötétség van. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az infralátás varázslatot! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-9 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Belépsz a hívogató és kincsekkel teli sötétségbe. (Keletre a 2. pont.) [5 pontot használtál fel, van még 93.]

lm 10 10 10 mozogsz 10 10 10
Kicsit körülnézel a dohos folyosón. Láthatóan elég ritkán jár erre valaki is. A falakon apró karmolásnyomokat látsz, és néhány rongydarab is található egy-egy élesebb szikladarabon. Valószínűleg nagyon menekülhetett a gazdája. [1. SZINT 2. PONT] (Nyugatra az 1., keletre a 3. pont.) Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy törpe ősharcos van előtted! Fegyvere egy csorba csatabárd. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 463 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a törpe ősharcos fejét. (6 támadással 171 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Dhouga kalapácsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpe ősharcos testét. (6 támadással 489 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Varkaudar korbáccsal párszor megpöccinted a törpe ősharcos fényes páncélját. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a törpe ősharcos újra meg újra lecsap. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Véres nyál csordul ki a törpe ősharcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 347 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1180, sebződés: 102, gyógyulás: 87, összesen: -15 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csorba csatabárdot (ld. enc.). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
Egy elágazáshoz érkezel, a fény, mely jóval megelőzte érkezésedet most apró állatok százait kergette szét az elágazásban. [1. SZINT 3. PONT] (Északra a 4., délre a 7. terem, nyugatra a 2., keletre a 10. pont.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
Folytatod a felderítést. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Azonban bárhogy is erőlködsz, nem jársz sikerrel. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy.
Továbbmész. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Percekig feszülsz az ajtónak, de mindhiába. Talán még nem vagy elég erős. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Teljes erővel próbálod az ajtót benyomni, de sikertelenül. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy.
[25 pontot használtál fel, van még 68.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [2 pontot használtál fel, van még 66.]

ek 289 50 t. energia kisütése: 289 50
Szörny ellenfeleid 50%-kal erősebbek lesznek. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 56.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[166,111] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy woorgard. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 24 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a woorgard idétlen masszáját. (6 támadással 424 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a woorgard bal oldalát. (7 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a woorgard testét. (6 támadással 408 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Varkaudar korbáccsal párszor súrolva eltalálod a woorgard testét. (7 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Dhouga kalapácsával párszor megpöccinted a woorgard idétlen masszáját. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Varkaudar korbáccsal csak érinted a woorgard testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 103 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1295, sebződés: 40, gyógyulás: 111, összesen: +71 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [167,110] Még mindig dombos terepen vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy woorgard lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a woorgard szörcsögő hátát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Dhouga kalapácsát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a woorgard testét. (6 támadással 414 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a woorgard testét. (7 támadással 109 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Dhouga kalapácsával párszor keményen megütöd a woorgard testét. (3 támadással 179 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal csak érinted a woorgard bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A woorgard csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 783, sebződés: 6, gyógyulás: 1, összesen: -5 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kazmárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ezüstdarab) találsz.

(Továbbmész...) [168,109] Vált a terep: dombság után sűrű erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy szutykos remák nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a szutykos remák bal oldalát. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a szutykos remák lebegő nyúlványait. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 remák szivet. 1 809 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 41.]

m 1 8 2 mozogsz északkeletre, északra, keletre
[169,108] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Ezen a nagy lapos földön
A folyónak vize nincs,
A hegyeknek köve nincs,
A városnak népe nincs.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.

(Továbbmész...) [169,107] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Thargodan csatamezőt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely A Tűzhajú formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [170,107] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [20 pontot használtál fel, van még 21.]

m 2 mozogsz keletre
[171,107] A sík vidéket bozótos váltja fel. Utad során felfedezel egy quwarg bolyt. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. [5 pontot használtál fel, van még 16.]

h 1271 92 használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad elég víz, pedig az feltétlenül szükséges lenne a növény csíráztatásához! [0 pontot használtál fel, van még 16.]

szk 765 362 104 keresed a 765. szörnyet a 362. szörnyet a 104. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

ef 23 520 energia fejlesztése 23
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 5. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: tf 1 0 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 3. BP: kb 347 1 0 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 4. BP: kb 2 10 0 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 5. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -3.]
Szomorúan látod, hogy elfogyott a vized. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-3 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 2, 23.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a roguena. 2 kaját bezabál a mutáns pók. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 435 pontot. A következő körben tehát 432 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DOMBI ÓRIÁSYETI (367. SZÖRNY)
Sosem gondoltad volna, hogy a dombi yeti nem más, mint egy kölyök! A dombi óriásyeti kölyke. Ezek a hat méter magas monstrumok megállíthatatlanok, apró darabokra szaggatják még az ongóliantokat is, ha barlangjuk közelébe merészkednek. Egy kalandozónak sincs semmi esélye ellenük - miután magadhoz tértél a DEM-ed füstöléséből, gyorsan add tovább az információt az óriásyetiről barátaidnak, hogy ők már el tudjanak bújni előle!

CSORBA CSATABÁRD (1108. TÁRGY)
A sötét törpék az idők során befelé fordultak, elhanyagolták fegyvereik karbantartását. Az egykor csillogó és éles csatabárdok eltompultak, kicsorbultak, használatát még akkor sem javaslom, ha te magad törpe vagy, és elvileg értenél a forgatásához. A csorba csatabárd egy 3D6+3 sebzéstű, +2 támadást adó vágófegyver, amely használata egyúttal az ütőfegyver szakértelmet is fejleszti. Egyetlen érdekessége, hogy nyelét a sötét törpék ezüsttel vonták be, így jó pénzt kaphatsz érte egy kereskedőtől.

KARAKTERLAP

Brynhildur, egy vörös, copfos hajú, kék szemű törpe nő vagy. Fekete a bőröd. Leah apostola vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 294. fordulód.

Erő: 33 (48) Szint: 32 Merészség: 7/5 Magasság: 110 cm
IQ: 33 (50) Támadás: 42 (45) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 30 (35) Védekezés: 88 (94) Menekülés: 30 % Életkor: 65/65 év
Egészség: 35 (37) Életpont: 696/1026 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 28 (39) Varázspont: 838/149 Pénz: 6468 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 91/20 Pszi pont: 336/28 Halhatatlanság: 2 %
Eddig összesen 4055 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 22 728 TP-t kaptál. Jelenleg 4 112 548 TP-d van. A következő szinthez még 387 452 TP szükséges. Trófeáid: őrjáratozó katona, kisebb quwarg isten, magnetikus praglonc. A 145. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5800 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 8 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/76 ökölvívás: 21/26 (+8%) szúrófegyverek: 9/17 (+15%)
vágófegyverek: 31/11 (+1%) ütőfegyverek: 36/40 (+2%) lőfegyverek: 32/84 (+3%)
dobófegyverek: 25/16 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: orgyilkos tőr (#225) (500%) << ököl (#28) (500%) << csatabárd (#555) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) max. 1 db (10 -14.); ezüsttollú nyíl (#363) max. 1 db (15 -24.); vashegyű nyíl (#176) max. 3 db (25 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
171,107 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 189,101
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 61, 57, 59, 58, 62, 84

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 736 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 235 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/44 (-276%) 2. nyomkövetés: 68/9 (+20%) 3. mászás: 18/0
4. csapdakészítés: 23/68 (+7%) 5. csapdaészlelés: 10/89 (-300%) 6. gyógyítás: 16/0
7. titkosírás: 12/66 8. felderítés: 31/0 (-295%) 9. szörnyidomítás: 10/54
10. teológia: 42/80 (+49%) 11. taumaturgia: 36/12 (+38%) 12. szerencsejáték: 3/51
13. versengés: 17/23 14. zene: 19/15 15. szörnyismeret: 54/66 (+37%)
16. pszi: 66/3 (+101%) 17. zárnyitás: 15/24 (-300%) 18. vadászat: 5/9
19. bányászat: 38/7 (+4%) 20. testépítés: 18/89 21. úszás: 3/29
22. főzés: 20/47 23. csapatmunka: 6/2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre)
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 999 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50)
rücskös gigaféreg (#7039), szintszívó (#96), mocsárivérc (#7143), bávatag golombár (#165), zombi (#49), csontváz (#48), varkaudar hadúr (#270) (csak egyszer), mélység fattya (#199) (csak egyszer), jók (#990), törpe ősharcos (#680) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
vortexmágus (#418), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
energiapajzs (#103, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP) halálvarázslat (#124, 50 VP)
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
infralátás (#171, 8 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 9 vp; taumaturgia: 16 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) (9973,30) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) esszenciavédelem 2 (#188) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs III (#127) Techiulan aurája (#261) elme dominanciája (#247) Symulf rúnája (#182)
a lélek védelme (#57) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka II (#162), energiapajzs (#103)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
fehérál.roncsolása (#248) >> nők (#999) fehérál.roncsolása (#248) >> férfiak (#998)
fehérál.roncsolása (#248) >> kisebb quwarg isten (#213) fehérál.roncsolása (#248) >> magnetikus praglonc (#200)
direkt kontaktus I (#121) >> Tguarkhan (#212) fehérál.roncsolása (#248) >> őrjáratozó katona (#274)
fehérál.roncsolása (#248) >> őrült varázsló (#255) fehérál.roncsolása (#248) >> troll bányász (#679)
fehérál.roncsolása (#248) >> törpe ősharcos (#680)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +48 kg teher) státusz: OK
roguena (#779) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb!
2.) Hírvivője a pusztulásnak és kárhozatnak! Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál.
3.) A kiégett föld a halál szimbóluma. Változtass egy mezőt kiégett földdé! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 16 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 39 TU. szükséges még: 71 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 ametiszt medál (#275) 3 arany karperec (#194) 3 aranygyűrű (#193)
6 aranylánc (#191) 1 bronzsisak (#88) 1 csillezsályalevél (#1253)
1 csuklyavirág (#133) 1 ezüsttőr (#322) 2 gromak bőr (#268)
1 gyémánt karperec (#728) 3 gyöngysor (#192) 8 isteni könnycsepp (#260)
2 kristálygömb (#265) 21 madártoll (#112) 1 mandibulakasza (#127)
1 mihlanil nyíl (#597) 1 mocsári penke (#148) 19 pirkit (#153)
1 quwarg tojás (#360) 4 réz papi karkötő (#307) 1 sáfránypor (#211)
4 szent jogar (#150) 2 trófea nyaklánc (#196) 1 umbatari karkötő (#278)
1 vasalt bunkó (#181) 10 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1144 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 csorba csatabárd (#1108)
5 gyenge méreg (#26) 2 kaja (#2) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
1 remák szív (#264) 1 rézsisak (#72) 1 szvó-ektoplazma (#151)
4 ubuk dobónyíl (#138) 4 ubuk tüske (#131) 19 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

164 165 166 167 168 169 170 171 172
106
107
108
109
110
111
112
113
114
(165,112) orbitális mackósajt (#229), a 122. labirintus bejárata, oltár, törpe bánya (#435), barátság szent tüze (#484), vaskohó (#155), érclelőhely, törpe ősharcos (#680)
(166,111) 47. jellempróba, érclelőhely, woorgard (#231)
(166,113) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), 33. jellempróba, vaskohó (#155), oltár, érclelőhely, kétfejű trollok (#163), dombi óriásyeti (#367)
(167,110) woorgard (#231), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Raia oltár, 45. jellempróba, érclelőhely
(167,113) ősdentor (#282), csontváz (#48), szintszívó (#96), sírlidérc (#172), csontváz lord (#177), ősi csatamező (#263), 22. jellempróba
(168,109) szutykos remák (#191)
(168,112) ryuku futárbérenc (#765)
(169,107) Thargodan csatamező (#432), 31. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720)
(169,108) phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(170,107) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 30. jellempróba
(171,107) quwarg boly (#359), 49. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek