293. forduló, 295. forduló, Kova összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jún. 8. 9h:04'
EZ A 1226. JÁTÉKHETED, 294. FORDULÓD
1227. játékheted kezdete: jún. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2298
SZÁMLA : XXXX

KOVA KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [184,65] koordinátán.
Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
Az aranytermő erszény 48 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+24 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+52 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+63 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy surranó kígyó nyomára bukkansz. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal alaposan megvágod a surranó kígyó lapos fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a surranó kígyó testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A surranó kígyó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A surranó kígyó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 480.]

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 436 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 478.]

* 2. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy varázsvédő varázs varázslat! Varázslataidat mostantól rúna védi. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 478.]

* 3. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 478.]

* 4. KP: vv 224 24 26 elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 478.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 476.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 474.]

* 5. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 469.]

* 6. KP: vv 165 86 12 elmormolod a 165. varázslatot a 86. varázslatot a 12. varázslatot
10 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 15 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 469.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 469.]
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 469.]

* 7. KP: v 6 5 20 elmormolod a 6. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 5 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 469.]

* 8. KP: vv 64 72 88 elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 467.]
Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 465.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 465.]

* 9. KP: vv 53 28 0 elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 24 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 465.]
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 465.]

* 10. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Rutinos kovácsmester módjára megélezed fegyvereidet a fenőköveddel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 457.]

hu 280 hulladék: 280
Hulladék, ezért nem gyűjtesz tyrex csontot. [0 pontot használtál fel, van még 457.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: tyrex csont (185,60)-> (30 ap), összesen 30 arany, 2 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 452.]

h 1271 133 használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad elég isteni könnycsepp, pedig az feltétlenül szükséges lenne a növény csíráztatásához! [0 pontot használtál fel, van még 452.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 442.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-66 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! [5 pontot használtál fel, van még 437.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Shinea néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. Egy ezoterikus mardel legyőzése a feladatod. Mindent használhatsz! {támadása: 29.}

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel farkát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre rohansz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 drótszőrt. 1 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}


Sikerrel jártál! Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Vashegyi Bergin. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy Fekete Kehely. Szerencsére tudod a választ. Kapsz egy második kérdést is: hogyan néz ki egy árnyéksár. Hát, ez könnyű! Válaszod részletes és kimerítő. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Lamlimmplaksók néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A próba nem könnyű. A teremben tartózkodik rajtad és a kalandmesteren kívül még egy hóhér, egy halálraítélt és egy templomszolga. Muzsikáddal őket kell táncra perdítened. Lelkesen muzsikálsz, de a három fickó csak bámul rád. Úgy látszik, valami még hiányzik a tudásodból.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [30 pontot használtál fel, van még 407.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. Meg kell ölnöd egy szörnyet. Rosszat sejtve a szoba közepe felé fordulsz, ahol már ott áll egy óriásféreg! {egyik sebzési módja: 1x 6d10+6.}

Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az óriásféreg ízelt testét. (6 támadással 236 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az óriásféreg testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az óriásféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki az óriásféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 2 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Roóklomtúrhhum néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy bogyógránátot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Ó, a manóba! Híján vagy valamilyen alkotóelemnek.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 387.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy bronz fejpántot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Hozzálátsz a feladathoz. Jócskán megizzadsz, mire elkészítesz egy tökéletes bronz fejpántot 600 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Quilea, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. Ha sokat jársz kaszinóban, nem lesz nehéz dolgod: rulettezni fogtok! Fél óra játék alatt meg kell másfélszerezned a zsetonjaidat, ha nyerni akarsz. Másfélszerest kell nyerni? Egyszerű! A duplázgatós technikát alkalmazod. Micsoda pechszéria! Elvesztesz mindent. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szerencsejáték).
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [20 pontot használtál fel, van még 367.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[183,65] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Találsz egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Keményen, lankadás nélkül dolgozol. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy sírlidérc intéz feléd kihívást. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 24 ütő ellen.}

Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc jobb lábát. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Valami keményben koppan az ásód. Egy ép láda! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy mutáns csont [mutáns csont ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP], 2 ubuk tüske és egy sallank nyíl [sallank nyíl ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP]. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy sírlidérc támad rád. {max. életpontja: 81-90.}

Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a sírlidérc testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a sírlidérc meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy sírlidérc jön feléd. {támadása: 19.}

Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot ellenfeledre támadsz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a sírlidérc jobb lábát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a sírlidérc fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a sírlidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy autentikus vámpír készül a lemészárlásodra. {védettsége: 22 szúró, 22 vágó, 22 ütő ellen.}

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az autentikus vámpír nyakát. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az autentikus vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. De nem - ott sem találsz semmit! A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének!
Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő norpadolótika nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 1x 6d10+6.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a norpadolótika bal hátsó lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a norpadolótika bal középső lábát. (6 támadással 225 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A norpadolótika belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A norpadolótika még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 59, gyógyulás: 13, összesen: -46 ÉP}


(Továbbmész...) [182,66] A bozótok megritkulnak, elfogy a növényzet. Sivatagos területen folytatod utadat. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő kronokukac nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 24 szúró, 50 vágó, 50 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kronokukac fejét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a kronokukac jobb oldalát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a kronokukac testét. (6 támadással 45 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-4 TVP). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-3 TVP). Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kronokukac testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a kronokukac fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-5 TVP). A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-3 TVP). A kronokukac még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 31, gyógyulás: 8, összesen: -23 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy drakolich áll veled szemben. {egyik sebzési módja: 2x 3d12+19.}

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a drakolich testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (25 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan a másikra ugrasz. Csatabárddal párszor kilyukasztod a drakolich testét. (6 támadással 160 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a drakolich bal első lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 59, gyógyulás: 7, összesen: -52 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt hadúr. {támadása: 42.}

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az élőholt hadúr testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan ellenfeledre rontasz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt hadúr foszladozó fejét. (6 támadással 242 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az élőholt hadúr foszladozó fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az élőholt hadúr, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 742 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 97, gyógyulás: 16, összesen: -81 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 34 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 57 (limit: 715), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 5895.
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +119 életerő.) Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Franky Lee Johnson előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.

(Továbbmész...) [181,67] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy umor-pióca előtt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északra fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kronokukac. {max. életpontja: 241-270.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kronokukac gumiszerű testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot a másikra támadsz. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kronokukac fejét. (6 támadással 162 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a kronokukac gumiszerű testét. (5 támadással 38 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-2 TVP). A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-3 TVP). Csatabárddal végigvagdosod a kronokukac testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-3 TVP). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-4 TVP). A kronokukac összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 45, gyógyulás: 11, összesen: -34 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy pillanat alatt beásod magad a homokba. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy élőholt ősmágus. {védettsége: 52 szúró, 52 vágó, 52 ütő ellen.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. [59 pontot használtál fel, van még 281.]

m 6 7 6 mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra
[180,67] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Csak egy sivatagi doareg. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 40.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a sivatagi doareg lecsüngő csimbókját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a sivatagi doareg oszlopos lábát. (6 támadással 222 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a sivatagi doareg testét. (6 támadással 134 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 16 kaját. 2 374 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 59, gyógyulás: 12, összesen: -47 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy élőholt hadúr.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az élőholt hadúr bal oldalát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt hadúr testét. (6 támadással 244 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az élőholt hadúr rothadó testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt hadúr karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 29 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 742 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 76, gyógyulás: 10, összesen: -66 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +96 életerő.) Reménykedsz, hogy az éppen most megpillantott sivatagi ló csontváza alkalmas rejtekhely lesz. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy lidércúr volt. {max. életpontja: 258-297.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Ráismersz a lényre. Egy kronokukac. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {védettsége: 24 szúró, 50 vágó, 50 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kronokukac farkát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal párszor kilyukasztod a kronokukac farkát. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a kronokukac gumiszerű testét. (6 támadással 47 életpontot sebezve.) A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény idődet lopja (-3 TVP). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-4 TVP). Csatabárddal végigvagdosod a kronokukac bal oldalát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a kronokukac testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény idődet lopja (-3 TVP). A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-5 TVP). A kronokukac szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 39, gyógyulás: 10, összesen: -29 ÉP}


(Továbbmész...) [179,66] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Csak egy kronokukac. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 1x 4d6+6.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kronokukac nyálkás farkát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kronokukac testét. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a kronokukac bal oldalát. (6 támadással 50 életpontot sebezve.) A kronokukac farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-4 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény idődet lopja (-2 TVP). Csatabárddal néhányszor megcsapod a kronokukac nyálkás farkát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a kronokukac testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-4 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény idődet lopja (-3 TVP). A kronokukac most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 42, gyógyulás: 10, összesen: -32 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Belapulsz két kisebb bucka közötti árnyékba. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy animált hókutya. {max. életpontja: 450-539.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy oázis van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [178,66] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában.
(Feltételes támadás:) Egy dehidrátor! Ezt kerested. {max. életpontja: 131-139.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a dehidrátor testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a dehidrátor testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A dehidrátor állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Siralmas támadást intéz farkával a dehidrátor, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy zombi mester.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a zombi mester bal karját. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Csatabárddal párszor kilyukasztod a zombi mester foszladozó testét. (6 támadással 241 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a zombi mester bal lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A zombi mester csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Véres nyál csordul ki a zombi mester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 093 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 45, gyógyulás: 9, összesen: -36 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy drakolich. {támadása: 35.}

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a drakolich testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (27 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Csatabárddal párszor kilyukasztod a drakolich testét. (6 támadással 167 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a drakolich testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 75, gyógyulás: 10, összesen: -65 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 4 bogyógránátot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 60 (limit: 715), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 6225.
Észreveszel egy gránátkaktuszt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Véres Holló lábát masszírozza. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy oázis van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [32 pontot használtál fel, van még 221.]

kt 429 1 elkészíted a 429. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 kaktuszbogyót. Erőd TF-elődött. [6 pontot használtál fel, van még 215.]

f 429 kísérletezel a 429. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Telik múlik az idő... Van egy jó ötleted, de a megvalósítás túl bonyolultnak látszik. (Ahhoz, hogy ezt a tárgyat feltalálhasd, magasabb IQ szükséges.) [10 pontot használtál fel, van még 205.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[178,65] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy kiszáradt kaktuszhoz tapadva próbálsz eltűnni szem elől. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal rájössz, hogy egy élőholt ősmágus ijesztett meg. {védettsége: 52 szúró, 52 vágó, 52 ütő ellen.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Az oázis közepén kellemes, hűs vízű kutat találsz. Szomjazva veted magad a vízre. Feltöltöd a vizestömlőt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy égig érő pálmát. (ld. enc.) A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [177,64] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A távolban felsejlik egy tevekaraván délibábja. Felfedeztél egy gránátkaktuszt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Véres Holló irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Utad során felfedezel egy templomot. Tharr hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy patak van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Belapulsz két kisebb bucka közötti árnyékba. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Felismered. Ez egy animált hókutya. {max. életpontja: 450-539.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
Találkozol egy lila, hosszú hajú, izzóan vörös szemű, bajuszos alakváltó férfival. Bőre mélykék színű. Leah híve. Egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárk.karperecet, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkánysisakot, egy arany sárkányvállapot, egy árnyszőttest, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy fejvadász medált, egy halálfejes köpenyt, egy hűbéresi gyűrűt, egy Hulcarhud övét, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy moa nyakláncot, egy nekromanta övcsatot, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval. rubinját, egy ősi kígyóbőr övet, egy párducbőr övtáskát, egy q. ölő éremet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku kalózkendőt, egy szerencsekockát, egy Teremtő koronáját, egy tirik-hun medált, egy tűzhaj diadémet és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy ködsárkány trófea, egy Zt'tuzzarxn trófea és egy élőholt drakolder trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy kasza. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Romboló kalapácsát, bal kezében egy arany sárkánypajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított hoarián sárkánybébi. {védettsége: 182 szúró, 182 vágó, 182 ütő ellen.} Érzékeled auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz.
Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Folytatod utadat.
[24 pontot használtál fel, van még 181.]

im 0 2 imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+40 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 151.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+37 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 121.]

m 2 mozogsz keletre
[178,64] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Csak egy bunthar. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 28.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a bunthar jobb oldalát. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a bunthar testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A bunthar szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Vad döféseivel a bunthar nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A bunthar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 28, gyógyulás: 7, összesen: -21 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy kiszáradt kaktuszhoz tapadva próbálsz eltűnni szem elől. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy élőholt ősmágus. {max. életpontja: 776-825.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy halálbokort. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Marcho Ven-Saak formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy oázist. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. [12 pontot használtál fel, van még 109.]

szk 396 keresed a 396. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy bunthart. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

ef 8 521 energia fejlesztése 8
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-8 TU.] [56 pontot használtál fel, van még 53.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 50.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 15, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. 2 kaját fal föl a sullár. Egy szögletes követ nyel le a bazaltelementál. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 50 pontod maradt, ebből a következő körre 50 pontot vihetsz át. Kapsz még 435 pontot. A következő körben tehát 485 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉGIG ÉRŐ PÁLMA (1689. TÁRGY)
Ez a pálmafaj nem tekinthető őshonos növénynek Ghalla sivatagjaiban, hiszen ugyanúgy a Teremtők szektájának mesterséges alkotása, akár maga az oázis, ahol megterem. A nevét vékony törzséről, és hihetetlen magasságáról kapta, mivel a harminc méteres példány egyáltalán nem számít ritkaságnak! Sajnos a gyümölcs, ami a pálmán terem, csak komoly mászás jártasság árán szerezhető meg, de megéri a fáradozást. A Földanya Gyümölcsének elnevezett különleges termés elfogyasztása ugyanis szinte teljesen megújítja a szervezeted!
[A termés begyűjtéséhez egy mászókaromra, 10 TVP-re és legalább 30-as szintű mászásra lesz szükséged. Sajnos a tyrkiai mászógép túl komplex ahhoz, hogy itt hasznád vehesd. Egy fordulóban ugyanarról a pálmáról maximum három gyümölcsöt gyűjthetsz. Ha a H paranccsal 1 TVP-ért elfogyasztod, max. életkorod eggyel nő. Ha túl sok ilyen gyümölcsöt fogyasztasz, egy idő után már hatástalan lesz szervezetedre. Nem szaporítható.]

KARAKTERLAP

Kova, egy hosszú ősz hajú, kék szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr áldozópapja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 294. fordulód.

Erő: 34 (42) Szint: 24 Merészség: 5/5 Magasság: 116 cm
IQ: 23 (27) Támadás: 29 (31) Agresszió: 5 Testsúly: 69 kg
Ügyesség: 28 (30) Védekezés: 42 (46) Menekülés: 40 % Életkor: 71/74 év
Egészség: 32 (34) Életpont: 472/352 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 36 (51) Varázspont: 351/79 Pénz: 4259 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 45/0 Pszi pont: 152/52 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2522 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 29 082 TP-t kaptál. Jelenleg 1 351 978 TP-d van. A következő szinthez még 48 022 TP szükséges. Trófeáid: Chara-din fattya, orbitális mackósajt, ongóliant. A 237. fordulódban 5140 arany került a bankszámládra. 6373 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/81 ökölvívás: 8/5 szúrófegyverek: 17/22
vágófegyverek: 31/47 (+22%) ütőfegyverek: 25/39 (+8%) lőfegyverek: 12/32
dobófegyverek: 27/25 (+10%)

Feltételes fegyverváltás: csatabárd (#555) << Mallon botja (#1526) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (17 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
178,64 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 208
A Végzet Vermében a 5. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63, 60, 57, 59, 62, 92

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 649 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28/94 (+66%) 2. nyomkövetés: 59/96 (+4%) 3. mászás: 17/45
4. csapdakészítés: 21/84 (+7%) 5. csapdaészlelés: 16/27 6. gyógyítás: 34/11
7. titkosírás: 14/14 8. felderítés: 24/15 (+3%) 9. szörnyidomítás: 10/4
10. teológia: 29/28 (+5%) 11. taumaturgia: 35/46 (+1%) 12. szerencsejáték: 2/0 (+9%)
13. versengés: 7/42 14. harcművészetek: 3/39 15. zene: 14/94 (+8%)
16. szörnyismeret: 44/40 (+33%) 17. pszi: 20/20 (+17%) 18. zárnyitás: 6/49
19. vadászat: 16/3 20. vitalitás: 1/10 21. bányászat: 37/4
22. úszás: 11/59 23. főzés: 11/65 (+10%) 24. csapatmunka: 1/60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 25 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak a 8. fajúaknak a 9. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), csillezsályát (#1252) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 15 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), vark. nekromanta (#173) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), dehidrátor (#151), epokitféreg (#147), óriásféreg (#171), tüskés gigaféreg (#256), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), hegyi góliát (#244)
Barátságosság (aktív: 10, max: 50)
törpe (#3), ember (#1), elf (#2), Mata Mari (#2190), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), őrült varázsló (#255), bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) varázsvédő varázs (#370) Techiulan aurája (#261)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka (#32), fürgülés (#92), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +6 védettség; +2 támadás;) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál!
2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
3.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): többek közt 43. tárgyat kell leadnod. kobudera lak (533): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. kőtorony (664): többek közt 7. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 57, 59, 60, 62, 63, 67, 68, 92, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 43, 47.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 60 (limit: 715), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 6225.
Az első Végzet Vermében 4 szintet teljesítettél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 106 TU. szükséges még: 4 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 365 TU szükséges.)
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csuklyavirág (#133) 2 gyógykenőcs (#313) 1 pszi kő (#248)
1 szögletes kő (#17) 1 tyrex csont (#280)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
45 arany (#50) 4 bogyógránát (#430) 1 bunthar bőr (#733)
8 drótszőr (#37) 6 isteni könnycsepp (#260) 14 kaja (#2)
1 kaktuszbogyó (#429) 5 sáfránypor (#211) 1 surranó kígyó bőr (#47)
2 ubuk tüske (#131) 3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

176 177 178 179 180 181 182 183 184 185
63
64
65
66
67
68
(177,64) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), művészi porolit (#720), Tharr oltár, egy alakváltó férfi
(178,64) buntharok (#396), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), művészi porolit (#720)
(178,65) oázis, égig érő pálma (#1689, belőle készíthető: #1690)
(178,66) dehidrátorok (#151), zombi mester (#251), drakolich (#760), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), művészi porolit (#720)
(179,66) kronokukac (#285), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(180,67) sivatagi doaregek (#240), élőholt hadúr (#371), kronokukac (#285)
(181,67) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), kronokukac (#285)
(182,66) kronokukac (#285), drakolich (#760), élőholt hadúr (#371), művészi porolit (#720)
(183,65) sírlidérc (#172), autentikus vámpír (#154), ősi csatamező (#263), oltár, 31. jellempróba, norpadolótika (#226)
(184,65) surranó kígyó (#30), ezoterikus mardel (#184), óriásféreg (#171)

Üzenet küldése a karakternek