Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. szept. 22. 0h:56' EZ A 1288. JÁTÉKHETED, 294. FORDULÓD 1289. játékheted kezdete: szept. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1599 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 10 |
* 1. KP: v 1 10 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 2. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
* 4. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 6. KP: v 182 0 0 | elmormolod a 182. varázslatot |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
fgy 40 30 | felt. gyógyítás 40 30 |
ee 597 | eladod az 597. tárgyat |
ea 529 7 | eladod az 529. tárgyat 7 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
d 56 100 | eldobod az 56. tárgyat (100 darabot) |
ve 12 81 | megveszed a 12. tárgyat 81 |
ve 391 30 | megveszed a 391. tárgyat 30 |
f 391 | kísérletezel a 391. tárggyal |
kt 392 | elkészíted a 392. tárgyat |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Megbabonázva, minden teketória nélkül átnyújtod a birtokodban levő 1 xirnox szivet. Félelem markol a szívedbe: ilyen csodás teremtménynek akartál ártani? Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
d 29 70 | eldobod a 29. tárgyat (70 darabot) |
ea 152 17 | eladod a 152. tárgyat 17 |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
m 5 8 8 | mozogsz délnyugatra, északra, északra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs van rajta.) Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a Notermanthi fejét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Elszántan ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Notermanthi bal karját. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). {HD:} Méregfoggal megbököd a Notermanthi fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A seb azonnal beforr! Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A Notermanthi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 57 arany, egy aranygyűrű és egy obszidián függő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5 818 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 42, gyógyulás: 62, összesen: +20 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! (elektromos pajzs védelmezte.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 30 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 28 életpontot vesztettél. Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Főmágus bal lábát. (5 támadással 363 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Méregfoggal meghorzsolod a Főmágus törékeny testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 58 életpontot vesztettél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (Mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 28 életpontot vesztettél. A Főmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy karbin plazma és egy manifeszt.nyúlvány. 6 538 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 144, gyógyulás: 79, összesen: -65 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 69 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. 133 életpontot vesztettél. A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csápos otagi vonagló testét. (7 támadással 371 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). {KCC:} Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 25 életpontot vesztettél. A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 27 életpontot vesztettél. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csápos otagi vonagló testét. (3 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). {KCC:} A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 25 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. 5 104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 657, sebződés: 321, gyógyulás: 143, összesen: -178 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 147 életpontot vesztettél. A lény elbűvölően rád mosolyog! Megbabonázva, minden teketória nélkül átnyújtod a birtokodban levő 1 xirnox szivet. Félelem markol a szívedbe: ilyen csodás teremtménynek akartál ártani? Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 147, gyógyulás: 0, összesen: -147 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a taalru testét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a taalru jobb vállát. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). {HD:} Méregfoggal megérinted a taalru testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A seb azonnal beforr! A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A taalru belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy sárga erőöv és egy arany papi karkötő. 5 877 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 391, sebződés: 53, gyógyulás: 68, összesen: +15 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 82 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 68 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az iszapfaló egyik csápját. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). {HD:} Méregfoggal többször eltalálod az iszapfaló testét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Csápjaival az iszapfaló csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az iszapfaló testét. (5 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod az iszapfaló testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápjaival az iszapfaló csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. 6 378 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 765, sebződés: 291, gyógyulás: 185, összesen: -106 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 85 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a troll bányász fejét. (7 támadással 314 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a troll bányász jobb lábát. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Nem sikerült a troll bányász ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a troll bányász testét. (5 támadással 324 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). {HD:} Méregfoggal többször eltalálod a troll bányász jobb oldalát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A troll bányász nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-26 életpont)! A troll bányász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. 6 399 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 930, sebződés: 315, gyógyulás: 224, összesen: -91 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 86 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 158 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 158, gyógyulás: 0, összesen: -158 ÉP}
(Továbbmész...) [142,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy részeg kalandozó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 97 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 19 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó bal lábát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 arany és egy aranygyűrű. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [142,60] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Blounther apó. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 64 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Elszántan ellenfeledre rohansz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Blounther apó testét. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). {HD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a Blounther apó bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A Blounther apó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy téfea-agy és 2 fekete gyöngy. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 balkezes gyűrű (ld. enc.). 3 094 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 89, gyógyulás: 66, összesen: -23 ÉP}
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 89 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [144,58] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy élőholt tigris ijesztett meg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 39 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a norpadolótika testét. (4 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). {HD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a norpadolótika egyik csápját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A norpadolótika fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A norpadolótika összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. 2 195 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 59, gyógyulás: 65, összesen: +6 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 87 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. Semmi eredménye! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az ekharion jobb karját. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (9 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel kegyetlenül megütöd az ekharion jobb karját. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). {HD:} Méregfoggal eltalálod az ekharion ragyás testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az ekharion újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Az ekharion fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 37 aranyat. 1 911 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 51, gyógyulás: 29, összesen: -22 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 87 életpontot sebeztél. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy obszidián függő. 1 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 83 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (25 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 356 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Méregfoggal többször eltalálod az ongóliant testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy szent jogar, 2 aranylánc, egy vasérc, 2 aranytű és egy gyöngymangó. 3 070 tapasztalati pontot kaptál. Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 560, sebződés: 84, gyógyulás: 109, összesen: +25 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 85 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg jobb első lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász quwarg potrohát. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a vadász quwarg torát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a vadász quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1 715 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 24, gyógyulás: 30, összesen: +6 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
kt 2644 | elkészíted a 2644. tárgyat |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 90 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 74 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az iszapfaló testét. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal többször eltalálod az iszapfaló sáros testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Az iszapfaló csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az iszapfaló nyakát. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal meghorzsolod az iszapfaló egyik csápját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. 6 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 768, sebződés: 301, gyógyulás: 46, összesen: -255 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a taalru testét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a taalru tigristestét. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a taalru testét. Kritikus ütés! (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A taalru fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 gyöngymangó, egy Eldaran karkötője (ld. enc.) és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. 5 551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 57, gyógyulás: 12, összesen: -45 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs van rajta.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a taalru nyakát. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru tigristestét. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal meghorzsolod a taalru testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A taalru belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A taalru még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 vas dobónyíl, egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (143,61)-> 50 arany, -2 ÉP], 3 fekete gyöngy, 8 arany és egy aranytű. 6 057 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 72, gyógyulás: 15, összesen: -57 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [146,56] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ráismersz a távolodóra. Egy kputtyintó csalán. Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [24 pontot használtál fel, van még 6.]
ef 8 509 | energia fejlesztése 8 |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: tf 3 20 0 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 3 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
GRIFFTOLL KESZTYŰ (1578. TÁRGY) Zuramagor hagyatékában egy finom, puha, tollpiheborításos kesztyűt találtál, mely ki tudja, hogyan került ide. Talán a neves fekete griff rajtakapott valami varázslót, hogy a korábban lemészárolt griffek tollából efféle ruhadarabot készít fázós végtagjaira, és úgy látta, bosszút kell állnia, a tárgyat pedig elkoboznia. Talán ez a grifftoll kesztyű története, talán valami teljesen más. Nem tudni! Az viszont biztos, hogy e tárgy létrejöttében a mágia jelentős szerepet játszott. Másképp elképzelhetetlen lenne, hogy ezzel a puha, bélelt kesztyűvel akkorákat lehessen a közelharcban ütni, mint amekkorákat lehet. A griffbőr kesztyű, ha a kezeden van, +2 támadást és +3 sebzést ad minden fegyverre, valamint, ha öklözöl, még +4 sebzés okozására leszel képes. A kesztyű viseléséhez legalább 7. szintűnek kell lenned. |
MÁSZÓ-KARPEREC (392. TÁRGY) Felhasználva hatvan darab polip szívókát, elkészítheted a négy darab karperecből álló mászó-szettedet. Két karperec a lábra, két karperec a karra, és a tökéletesen sima felületű, megmászhatatlannak tűnő objektumokba (pl. kristálypalota) is bejuthatsz a H 392 parancs segítségével, ha mászás szakértelmed elég magas! A mászó karperec elkészítéséhez a KT 392 parancsot kell kiadnod, 40 TVP-ért. A mászó-karperec KF-elhető karkötőként, de ennek nincs külön jelentősége. |
BLOUNTHER APÓ (972. ELLENFÉL) Vitathatatlan, hogy az udvari mágusok új generációja már lenézi a régieket, és csak legyintenek, ha a nagy öregek nevét meghallják, pedig Blounther apó például egy volt azok közül, akik igencsak nagy dolgokat hajtottak végre a maguk idejében! Csak hát eljárt felette is az idő. Hajlott háta, reszketeg térde és hosszú szakálla láttán csak egy békés, idős bácsinak nézed, mígnem erőt nem vesz rajta a téboly, ami még a dimenziókapuk megnyitásakor, a sárkányokkal való hadakozása során telepedett az elméjére. Az őrület nem csak emberfeletti erőt és vak elszántságot, de lendületet is ad az idős férfinek, aki olyan igéket is elősorol majd mérhetetlen repertoárjából, hogy csak pislogsz láttukon! |
BALKEZES GYŰRŰ (1549. TÁRGY) Blounther apó még kezdő varázslóként készítette ezt az ezüstgyűrűt. Nem is rendelkezik túl nagy hatalommal, már annak idején is mindössze azt a célt szolgálta, hogy familiárisa nehogy áldozatául essen egy konkurens mágus mesterkedéseinek. A gyűrűt ő a bal keze kisujján húzta, így sok más varázsgyűrűje mellett is elfért, te viszont hiába próbálod ebben utánozni, ennyi varázsgyűrű energiáját képtelen vagy magadba fogadni. A balkezes gyűrű nevet kapott tárgyat tehát csak a többi gyűrű között hordhatod (vagyis a gyűrűkorlátba beleszámít ennek viselése is). Ha rajtad van, permanens állatvédelemmel bírsz, vagyis varázslatok nem pusztíthatják el befogott szörnyeidet. Emellett hátasállatod nyugodtabban viselkedik, vagyis +1 támadást és +1 védekezést kapsz a "lóhátról" történő harcokban (ezeket az értékeket a karakterlapodon a hátasállatodnál jelöljük). |
NORPADOLÓTIKA (226. SZÖRNY) Mondd gyorsan húszszor egymás után, hogy norpadolótika! Igen, a dolog szóviccnek indult, de a norpadolótika olyan mérges lett, hogy szórakoznak a nevével, hogy bosszúból az egész falut felfalta. Azóta senki sem viccelődik a norpadolótikával. Pedig alapjában véve elég tréfásan néz ki, egy nagy, imbolygó, barna gömb, hat hihetetlenül vékony (és hosszú) pipaszárlábbal. Étkezéskor a norpadolótika gigantikus állkapcsa kiemelkedik alul, a hasából, és hatalmas fogaival szétrág mindent. Ezenkívül a norpadolótikának jókora csápjai is vannak, amelyekkel az ongóliantokat szokta magától elhessegetni. Vigyázat! A norpadolótikát zsíros szőrzete miatt igen nehéz vágófegyverrel megsebezni. Ezenkívül nem nagyon érdeklik a varázslatok, a pszi, meg hasonló marhaságok, ezért ilyesmivel elég nehéz neki ártani. |
ISTENI KÜLDETÉS (170. VARÁZSLAT) Bármennyire is buzgó híve vagy istenednek, előfordulhat, hogy olyan feladatot kapsz tőle, amelyet képtelen vagy teljesíteni, akár fizikai korlátok, akár elvi problémák miatt. Most már olyan közel állsz istenedhez, hogy lehetőséged van rá: egy, általad választott küldetést istened teljesítettnek tekint, leimádkozhatod, megkapod érte az aktuális varázslatot. De: csak egy ilyen lehetőséget kapsz, tehát használat után az isteni küldetés "elfüstöl" a fejedből. Az isteni küldetés elmondása 40 VP-be és 5 TVP-be kerül, és paraméterként egy 1-3 közötti számot kell megadnod: amikor legutoljára küldetést imádkoztál le, hányas sorszámmal szerepelt az az isteni küldetés, amitől meg akarsz szabadulni. Pl. a küldetéseid voltak: 1.) Ölj gonyolékot. 2.) Imádkozz, amint teológiád elérte az 55-ös szintet. 3.) Növessz harmadik lábat. Kiadod a V 170 1 parancsot, és a legközelebbi IM parancsnál a gonyolékos küldetés helyett már kapod is az újabbat. Figyelem! A varázslat csak a 119. sorszámú küldetésig használható! |
ARANYTERMŐ LÁDIKÓ (504. TÁRGY) Az aranytermő ládikó egyike a legbecsesebb varázstárgyaknak, nem csoda, hogy csak különleges és embert próbáló feladatok végrehajtása után lehet hozzájutni. Az aranytermő ládikó ugyan nem termel hipp-hopp aranyat a csupasz levegőből, de azonkívül szinte mindenből, aminek egyébként értéke van. Mágia dolgozik itt, de nem az a fajta, amelyre gondolsz: az egyszerű doboz nem változtatja meg a tárgyak molekuláris és atomszerkezetét, mint egyes varázslatok. Egyszerűen csak elteleportálja a belé helyezett tárgyakat egy kereskedőhöz, aki a megfelelő úton-módon visszaküldi a tárgy ellenértékét, amely a dobozban jelenik meg. A dolognak csak két hátulütője van: nagy ritkán a boltos átver, azaz azt állítja, hogy a tárgyat nem kapta meg, és nem kapod meg az ellenértéket - ez hasonlatos az alkímia varázslat kudarcához. Másrészt, a doboz mágikus erőterét üzemeltető erőforrás a te energiádból táplálkozik, azaz minden használatakor sebződsz 2 ÉP-t, ha ebbe belehalnál, vesztesz 3 VP-t (varázsenergiád így negatívba is lemehet). Ha egyszerre egy tárgyból többet raksz a ládikóba, akkor is csak egyszer kell a használati költséget kifizetned. Az aranytermő ládikó használata általában automatikus, bármikor, amikor olyan tárgyhoz jutsz, amit a HU paranccsal eladnál vagy eldobnál, ehelyett berakod a ládikóba. Ezenkívül kiadhatod a H 504 parancsot, ekkor minden nálad levő, HU-val ellátott tárgyat beleraksz - persze a KF-eltekből ilyenkor is meghagysz egyet. Ebben az esetben a láda használata 5 TVP-be kerül. Erre igazándiból csak a ládikó megszerzésekor és újabb HU parancsok kiadásakor lehet szükség. |
ELDARAN KARKÖTŐJE (373. TÁRGY) Ezeket a mágikus erejű elf karkötőket eredetileg Eldaran, II. Worx fővadászmestere részére készítették. Ez egy nagyon könnyű, bőr csuklóvédő, amelyet a KF 373 paranccsal vehetsz fel. A varázsképessége abban nyilvánul meg, hogyha gyakorlással próbálod az ügyességedet fejleszteni (TF 3), minden 10 elköltött TVP 13-nak fog számítani (elfeknél 15-nek). Tehát ha Eldaran karkötőjét viseled, az ügyességed 12-ről 13-ra növelése 130 TVP helyett mindössze 100 TVP-t igényel (elfeknek még kevesebbet). |
SZERENCSEKOCKA (1693. TÁRGY) Az orkok öreganyja kicsit pityókásnak látszik. Talán túl sok sört vedelt, ki tudja? Alig forog a nyelve, a szerencséről hablatyol, meg valami cinkelt kockát emleget. Kiváncsivá válsz, és kifaggatod. Kiderül, hogy van a birtokában egy mesterien kidolgozott dobókocka, aminek elkészítésekor némi mágiát is alkalmaztak. Hosszas alkudozás után a banya rááll, hogy neked adja a kockát, ha hozol neki egy hűségérmét és 100 aranyat. Belegondolni sem mersz, hogy mit akar kezdeni az elsővel. Tovább faggatózol, hogy mit is tud pontosan ez a kocka. Megtudod, hogy a szerencsejáték szakértelmedet 2-vel növeli, ha ékszerként kitűzöd a ruhádra, valamint lehetőséget ad rá, hogy a szembe jövő kalandozókkal alkalomadtán kockázzatok egy jót. [Ehhez a H 1693 <maximális tét> parancsot kell kiadnod, ami TVP-be nem kerül. A beállítás mindaddig érvényben marad, amíg felül nem írod. A tét nem lehet kevesebb, mint 10 arany, de több sem, mint 3000 arany. A beállítás hatására megpróbálsz minden szembejövő, békés viselkedésű kalandozót rávenni egy kis szerencsejátékra. Ha szintén van szerencsekockája, és hajlandó játszani, a kettőtök tétje közül az alacsonyabb értékben játszotok. A győztes elnyeri a vesztes felajánlott pénzét. Az, hogy ki győz, a szerencsén és a szerencsejáték szakértelem nagyságán múlik. Ha a kockát elveszted, a beállításod törlődik, ezért újra ki kell majd adnod a H parancsot. A tárgy nem átadható, nem rakható bankba.] A szerencsekockát a KT (Küldetés Teljesítése) 1693 paranccsal szerezheted meg bármelyik ork kunyhónál, de ekkor újabb alkudozásra lesz szükséged, azért a szokásos 5 TVP helyett 20 TVP-be fog kerülni az akció. |
Erő: | 33 (58) | Szint: | 31 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 147 cm |
IQ: | 49 (63) | Támadás: | 51 (54) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 33 (47) | Védekezés: | 48 (54) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 28 (42) | Életpont: | 673/474 | Jellem: | semleges (+5) | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 29 (45) | Varázspont: | 1278/335 | Pénz: | 3962 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 42/7 | Pszi pont: | 298/1 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 34 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/39 | ökölvívás: | 33/50 (+15%) | szúrófegyverek: | 24/92 (+2%) |
vágófegyverek: | 17/37 | ütőfegyverek: | 7/99 | lőfegyverek: | 21/2 |
dobófegyverek: | 30/41 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << raptor szablya (#482) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -15.); bumeráng (#249) (16 -19.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (20 -); hajító csillag (#939) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
146,56 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 146 |
Kedvenc táborhely: 94,51 |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 92 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 130 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/51 (+34%) | 2. nyomkövetés: | 65/91 (+15%) | 3. lopás: | 1/7 |
4. mászás: | 14/21 | 5. csapdakészítés: | 20/49 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 5/77 |
7. gyógyítás: | 67/0 (+19%) | 8. titkosírás: | 5/70 | 9. felderítés: | 15/14 (+5%) |
10. szörnyidomítás: | 6/0 | 11. teológia: | 32/49 (+25%) | 12. taumaturgia: | 46/67 (+50%) |
13. szerencsejáték: | 1/43 | 14. versengés: | 5/4 | 15. harcművészetek: | 33/3 |
16. zene: | 22/9 (+6%) | 17. szörnyismeret: | 23/47 (+5%) | 18. pszi: | 23/37 (+20%) |
19. zárnyitás: | 4/44 | 20. vadászat: | 10/40 (+5%) | 21. bányászat: | 19/35 |
22. úszás: | 9/96 | 23. főzés: | 9/12 | 24. csapatmunka: | 1/15 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet) |
deus ex machinád 5 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz az 1204. karakternek |
ásol max. 36 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 12 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 200 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 12 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ) |
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219), mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220), kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), q. rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
kobudera (#8), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | ómatéria formázása (#542, 100 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) |
szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet! |
2.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
3.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal! (teljesítve) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): 37. labirintus (68,24). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 8, 9, 10, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 37, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 62, 63, 67, 68, 92, 189, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16, 44, 49. |
HŐSTETTEID | ||
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 szabotőr, 4 harcos, 8 királynő, 17 élőholt, 12 vadász, 2 nagymester, 4 rohamosztagos. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 265. Szerzett pont: 29172. Beállított erő: 10 Összpont: 108098 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
földmágia (357) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 55 TU. szükséges még: 15 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 6197 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | csontkés (#11) | 1 | ezüsthegyű lándzsa (#324) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
1 | * | méregfog (#1553) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | ||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | raptor szablya (#482) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | jégcsákány (#1574) | $1 | szöges bunkó ($8) | 1 | Trákin csákánya (#367) | |||
1 | vasalt bunkó (#181) | |||||||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | szigony (#389) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | |||||
Lövedékek | ||||||||
4 | mihlanil nyíl (#597) | 13 | nyílvessző (#108) | 12 | tüske (#22) | |||
25 | ubuk tüske (#131) | 2 | vortexvessző (#2331) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
7 | bogyógránát (#430) | 4 | bumeráng (#249) | 11 | ekharion dárda (#1557) | |||
8 | ezüstshuriken (#327) | 20 | hajító csillag (#939) | 31 | jégpasztilla (#1566) | |||
33 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 11 | tolmokov-koktél (#351) | 27 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
15 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Pajzsok | ||||||||
1 | Ek'Hor pajzsa (#1556) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | gromak páncél (#270) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | királyi korona (#338) | 1 | * | mentát korona (#1559) | ||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | * | tankány karom (#237) | ||
Övek | ||||||||
1 | bíbor erőöv (#291) | $1 | sárga erőöv ($276) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | ||
Csizmák | ||||||||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | mópat token (#585) | $2 | obszidián függő ($195) | ||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
5 | aranylánc (#191) | 1 | griff nyakék (#1579) | 2 | gyöngysor (#192) | |||
1 | * | hősiesítő medál (#1558) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | * | korinthai talizmán (#814) |
1 | ritualista amulett (#708) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | 1 | vortex talizmán (#812) | ||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
2 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | 1 | * | Huddens alkarvédője (#1550) | |
1 | mászó-karperec (#392) | 3 | obszidián karkötő (#229) | |||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
20 | * | angyalok gyűrűje (#529) | $2 | aranygyűrű ($193) | 1 | balkezes gyűrű (#1549) | ||
1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1) | ||||||||
1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | mind. jádeköve (#2565) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
7 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 23 csepp tinta (#101), fér még: 47] | ||||||
14 | fűszertartó (#210) | [bennük 56 csepp sáfránypor (#211), fér még: 14] | ||||||
6 | huhogó bibe (#332) | [bennük 10 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 62] | ||||||
3 | kavadu iszák (#25) | [bennük 15 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 15] | ||||||
1 | sólyomcsőr (#1223) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
11 | sullár hólyag (#168) | [bennük 1 csepp spiritusz (#170), fér még: 219] | ||||||
2 | szent kehely (#257) | [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
15 | uzbány csőr (#169) | [bennük 123 csepp ugh méreg (#166), fér még: 57] | ||||||
4 | vizestömlő (#3) | [bennük 76 korty víz (#27), fér még: 4] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [bennük 61 csepp ragasztó (#83), fér még: 39] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | A Végzet kulcsa (#2320) | 2 | aenouth ködkürt (#1554) | 9 | áldott kő (#642) | |||
1 | alkímiázó üst (#341) | 4 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | |||
16 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 3 | bronzkulcs (#76) | |||
1 | csontkulcs (#74) | 4 | destabilizátor (#1275) | 1 | + | deus ex machina (#1) | ||
1 | dobóháló (#221) | 5 | ezüst kulcs (#184) | 10 | Fairlight szütyője (#2108) | |||
2 | fenőkő (#1618) | 1 | furulya (#233) | 19 | gernim balzsam (#1894) | |||
4 | gyógykenőcs (#313) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 184 | kaja (#2) | ||
2 | káoszrelikvia (#2644) | 3 | keg gomba (#1615) | 81 | kis káoszrelivkia (#2643) | |||
1 | kis vaskulcs (#40) | 2 | kötél (#92) | 3 | kristályfolyadék (#449) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 10 | leviatán hólyag (#2182) | 1 | mágikus hátizsák (#735) | |||
5 | manakristály (#500) | 1 | márványkulcs (#245) | 1 | mászókampó (#165) | |||
15 | megsemmisítő (#1540) | 1 | moa antigrav (#2204) | 5 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
23 | ork csodaszer (#1228) | 4 | pszi kő (#248) | 3 | rézkulcs (#75) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 3 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
4 | shinai gömb (#348) | 1 | smaragd kulcs (#241) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
$1 | szent jogar ($150) | 2 | tapasztalatkő (#975) | 2 | távcső (#42) | |||
1 | titanitdukát (#1480) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | 2 | vaskulcs (#183) | |||
30 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Rúnák és kenőcsök | ||||||||
1 | * | yaurr rúna (#2618) | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
3 | adamantit (#627) | 1 | alligátorbőr (#661) | 28 | álompor (#396) | |||
1 | antilopbőr (#48) | 5 | aranytoll (#572) | 35 | argumérc (#2632) | |||
2 | bakkura bőr (#95) | 1 | berzerker tüske (#713) | 13 | bordacsont (#16) | |||
8 | borkonyó bibe (#312) | 4 | csalánvirág (#582) | 8 | csillagbot (#929) | |||
39 | csillezsályalevél (#1253) | 3 | csuklyavirág (#133) | 1 | darázsfarok (#654) | |||
10 | darázsszárny (#652) | 2 | dentor bőr (#551) | 2 | dorony tüdő (#212) | |||
15 | dözmöng szív (#122) | 153 | drótszőr (#37) | 3 | ében toboz (#578) | |||
3 | eknozol (#540) | 1 | era formázó minta (#418) | 2 | evaporőr háj (#105) | |||
8 | ezüstdarab (#326) | 2 | fabontó (#106) | 103 | fekete gyöngy (#99) | |||
7 | fokhagyma (#403) | 18 | főnixtoll (#563) | 2 | galachmit (#310) | |||
14 | grifftojás (#179) | 5 | gromak bőr (#268) | 21 | gyíkfű (#201) | |||
24 | gyöngymangó (#135) | 2 | hattyútoll (#1222) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
1 | hibátlan tűzopál (#1642) | 1 | holdbőr (#1236) | 1 | iknegurin (#541) | |||
5 | ilkin érc (#232) | 32 | kaktusztüske (#114) | 6 | karbin plazma (#199) | |||
2 | kazmár gyökér (#205) | 7 | kék orchidea (#68) | 8 | kőszem (#304) | |||
2 | kreiton esszencia (#892) | 1 | küklopsz szem (#643) | 4 | kvazár (#244) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 6 | lidércesszencia (#1074) | 5 | liumbe hajtás (#655) | |||
7 | lótuszvirág (#447) | 119 | madártoll (#112) | 39 | mákrózsa virág (#56) | |||
2 | mandibulapenge (#125) | 12 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | mithril (#352) | |||
1 | moa burát (#384) | 1 | moa gyémánt (#385) | 5 | moa üveggömb (#383) | |||
1 | moa zafír (#381) | 11 | mocsári penke (#148) | 1 | mocsárivércszem (#1758) | |||
9 | móri gyümölcs (#116) | 5 | mutáns csont (#331) | 4 | nektoraf faggyú (#667) | |||
51 | ómatéria (#2642) | 16 | óndarab (#85) | 2 | ormánygőte csont (#21) | |||
24 | ovimon-bogyó (#207) | 10 | pézsmatökmag (#934) | 52 | pirkit (#153) | |||
4 | púderkő (#119) | 14 | pular kristály (#239) | 9 | purifikátor háj (#269) | |||
9 | ramit kő (#226) | 7 | remák szív (#264) | 10 | rézdarab (#70) | |||
2 | rinóbőr (#651) | 9 | rókafarok (#124) | 2 | sámán erszény (#650) | |||
1 | smaragdkő (#678) | 12 | smirglilevél (#29) | 10 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | surranó kígyó bőr (#47) | 3 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szulfagor agyar (#677) | |||
3 | szulfin (#676) | 7 | + | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | téfea-agy (#172) | ||
12 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | trikornis szarv (#198) | 5 | tükör (#43) | |||
1 | tyrex csont (#280) | 3 | vadász tatu bőr (#15) | 7 | vámpírfog (#1221) | |||
1 | vapár ág (#110) | 13 | varányszem (#30) | 3 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | varkaudar tekercs (#653) | 11 | vasérc (#152) | 1 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 338.55 kg | Megterheltség: 148% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 61 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 300 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | deus ex machina (#1) | 17 | drótszőr (#37) | |||
1 | kis káoszrelivkia (#2643) | 100 | mákrózsa virág (#56) | 30 | polip szívóka (#391) | |||
63 | smirglilevél (#29) | 4 | spiritusz (#170) | 1 | tudás gyöngye (#522) | |||
16 | vasérc (#152) | 4 | víz (#27) | 2 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1105 | arany (#50) | 1 | aenouth ködkürt (#1554) | 2 | áldott kő (#642) | |||
1 | arany papi karkötő (#309) | 2 | aranygyűrű (#193) | 2 | aranylánc (#191) | |||
1 | aranytermő ládikó (#504) | 3 | aranytű (#272) | 1 | balkezes gyűrű (#1549) | |||
8 | csillagbot (#929) | 2 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | |||
5 | fekete gyöngy (#99) | 6 | gyöngymangó (#135) | 4 | jégpasztilla (#1566) | |||
2 | kaja (#2) | 1 | káoszrelikvia (#2644) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
1 | keg gomba (#1615) | 1 | kreiton esszencia (#892) | 2 | kristályfolyadék (#449) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | mászó-karperec (#392) | 2 | obszidián függő (#195) | |||
10 | pézsmatökmag (#934) | 1 | pszi kő (#248) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sárga erőöv (#276) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
1 | téfea-agy (#172) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | vámpírfog (#1221) | |||
3 | vas dobónyíl (#189) |
141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | |
55 | |
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|