293. forduló, 295. forduló, Seline összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. nov. 29. 7h:05'
EZ A 297. JÁTÉKHETED, 294. FORDULÓD
298. játékheted kezdete: dec. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1427
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 6

SELINE KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [409,65] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 7. pontnál.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Zu'lit tarsolya termel 1 fokhagymát. A teremtés zsákja létrehozott 1 móri gyümölcsöt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ormánygőte csontot. A méregtermő iszák termelt 2 ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+205 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+208 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+66 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: vv 138 71 73 elmormolod a 138. varázslatot a 71. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 657.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 655.]
Gyorsvarázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 650.]

* 2. KP: h 233 20 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. [20 pontot használtál fel, van még 630.]

* 3. KP: v 1 80 0 elmormolod az 1. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 625.]

* 4. KP: vv 24 26 443 elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 443. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 623.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 621.]
Beizzik a turbómágia. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+6 támadás). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 619.]

* 5. KP: hh 1133 2306 0 használod az 1133. tárgyat a 2306. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 598.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 597.]

* 6. KP: vv 12 72 8 elmormolod a 12. varázslatot a 72. varázslatot a 8. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 595.]
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 593.]
Beizzik a turbómágia. Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 593.]

* 7. KP: vv 188 0 0 elmormolod a 188. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 591.]

* 8. KP: v 6 9999 0 elmormolod a 6. varázslatot
Kinyered egy manakristály energiáját. (+1467 varázspont.) Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 586.]

* 9. KP: vv 53 120 0 elmormolod az 53. varázslatot a 120. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+8 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 584.]
Beizzik a turbómágia. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 582.]

* 10. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Itt az ideje a fenőköved használatának, hogy végre pompázatos formában hozhasd fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 574.]

ov 5 óvatosságod: 5
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

h 1139 3 használod az 1139. tárgyat
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +300 életerő.) Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +194 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

lm 8 9 mozogsz 8 9
Egy széles, magas terembe érsz. [8. PONT.] Hirtelen egy rubin sárkányt veszel észre magad előtt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés besül. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 720 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Egy armageddon varázslattal köszönt csatapartnered. (A(z) tűztagadó védett meg.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. Teljesen körbeölel a ragacsos háló. Megpróbálsz kibújni a hálóból. Huh, végre sikerült! A szörny tüzet lehel! (A(z) tűztagadó védett meg.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a rubin sárkány óriási karmát. (8 támadással 649 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal jól megszurkálod a rubin sárkány testét. (6 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A rubin sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A rubin sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A rubin sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranylánc, 2 réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 32 arany, -2 ÉP] és egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 33 052 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1828, sebződés: 272, gyógyulás: 279, összesen: +7 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy hamupók. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel felnyársalod a hamupók szürke testét. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal felnyársalod a hamupók szürke testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Csáprágó csattan csípőd közelében. A hamupók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
186 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 0, gyógyulás: 42, összesen: +42 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 manakristályt, 1 tudás gyöngyét, 1 Eldereth szilánkot és 1 vörös zyelt. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [9. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy viharóriás sámán van előtted! (ld. enc.) Itt csata lesz.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 322 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 111 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás sámán bal lábát. (7 támadással 372 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel megdöfködöd a viharóriás sámán testét. (2 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 19 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megbököd a viharóriás sámán villámló testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A viharóriás sámán megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 99 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 7 spiritusz és egy manifeszt.nyúlvány. Szereztél 45 aranyat. 11 806 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 991, sebződés: 272, gyógyulás: 94, összesen: -178 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 viharamulettet (ld. enc.). Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy Notermanthi báró az. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 409 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi báró izmos testét. (7 támadással 378 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel jól megszurkálod a Notermanthi báró testét. (3 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 73 életpontot sebeztél. 39 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megérinted a Notermanthi báró kosfejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 132 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A Notermanthi báró leken néhány pofont. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 76 életpontot vesztettél. (-14 védekezés.) A Notermanthi báró még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 47 arany és egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 17 255 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1285, sebződés: 129, gyógyulás: 130, összesen: +1 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 norgat kulcsot. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő norgat kulcs nyitja a ládát. A kulcs sajnos tönkrement. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 dizen kulcs, 1 Tudás Könyve, 1 mihlanil, 1 eknozol, 1 iknegurin és 1 Thór pörölye [Thór pörölye ládikóba-> (310,64)-> 500 arany, -2 ÉP]. Gyorsan kiüríted a ládát. Egy koponyákból épített emelvényen megpillantasz egy csillogó ezüstkelyhet. Oldalát rászáradt vér borítja. Semmi kétség, ez az, amiért jöttél! Egy kendővel megfogod, és óvatosan elteszed, de a világért sem érnél hozzá. [A tárgylistádon külön nem jelöltük.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. [18 pontot használtál fel, van még 556.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 554.]

v 242 elmormolod a 242. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Létrehoztad a Thargodan illúzió varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 554.]

v 181 309 64 elmormolod a 181. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

408 409 410
64
65
66
(409,65) a 97. labirintus bejárata, rubin sárkány (#330), hamupók (#40), viharóriás sámán (#324), Notermanthi báró (#323)

[309,64] Lakott területre érkeztél. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.

Van itt egy a Borzalom Fellegvára (672. épület.).
[-60 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 544.]

be 672 bemész a 672. épületbe
Még egyszer szeretteidre gondolsz, és azt kívánod, bárcsak még sokáig élhetnél. De nem, most úgy döntöttél, hogy belépsz a Borzalom Fellegvárába! A bűzös, sötét és hideg folyosón visszhangoznak a lépteid, a nyikorgó ajtó hangos döndüléssel csapódik be mögötted. Egyszercsak egy vörösen izzó szempár jelenik meg, ereidben megfagy a vér, ahogy az irtózatos Thargodan öblös hangján megszólít.
- Csúszómászó féreg, hogy merted betenni a lábad a herceg várába?
- Urad, a Sötét Herceg szolgálatában állok! Azért jöttem, hogy beszámoljak neki a feladatról, amit nekem adott.
Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. - Teljesítetted a megbízást?
- Igen!
- Akkor talán túléled a találkozást. Kövess! - a sötétben való botorkálás még mindig borzalmas élmény számodra, egy örökkévalóságig tart, amíg elértek a trónteremig. Reszketve kúszol egy a Herceg trónjáig, hogy jelentsd, mit végeztél. [21 750 tapasztalati pontot kaptál.] Emberfeletti kalandjaiddal közeledtél valamicskét az istenek felé (+1% halhatatlanság). A Herceg kezébe veszi a kelyhet. Egy pillanatig bámulja, aztán tombolni kezd.
- Nyomorult féreg, ezúttal hibáztál! - a kehely hangos csendüléssel csapódik a falnak, darabokra törve. - Ez a kehely nem az igazi - Eruol ellenségei megtévesztésére helyezte el! Jól sejtem, hogy rengeteg szolga által védve, valami jól látható helyen találtad? - reszketve, bólintasz. A Herceg bömbölésébe az egész terem beleremeg. - Talán van némi porszemnyi hatalmad, de eszed kevesebb van, mint egy mópatnak! Most pedig, ezernyi kínhalállal fogsz bűnhődni. - ajjaj, ennek fele se tréfa! Megbánást színlelve, a Herceg lába elé veted magad.
- Kegyelmezz, ó Uram, nyomorult életemnek! Ígérem, jóváteszem a hibát! Most azonnal visszatérek, és elhozom az igazi kelyhet! - a Herceg fitymálva néz le rád.
- Nos... miért is ne? Eddig hasznos szolgának bizonyultál, és igaz, hogy agy növesztésére még nem jutott időd, de ha az álkelyhet őrző sárkányokat és halálelementálokat le tudtad győzni, miért is ne járhatnál sikerrel újból? Persze, arra készülj fel, hogy Eruol most tudja, hogy jössz, és várát ezek szerint fogja védelmezni! Hol találtad az álkelyhet?
- A felső szinten.
- Nos, akkor most a pincében kutass! Na, kotródj, egy újabb kudarcot nem engedhetsz meg magadnak, Thargodan szolga!

30 32 36
31 34 16 15
29
28 35 33 17
27
24
22 18 19 14
26 25 23
20
21 13
7
6 9 12
5 3 2 8 10 11
4 1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
31: 2. térkép 1. pont
4 9
51 1 12
5
2 3 8 10 11
50 7 6
13
35 32 30 27 24 14 15
37 34 29 26
22
36 33 31 28 23 16
25
47 44 42 39
21 19 17
49 46 41 38
18
48 45 43 40 20
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 32. pont
51: 3. térkép 1. pont
3 5 8 12 22
1
2 7 10 21
23
4 6 9 11
20
24
13 15
14
16
17 18 25
19
lépcsõk hova visznek:
1: 2. térkép 51. pont

Ez a 98. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 300, délre 3 mérföldre található.

Reszketve, leizzadva távozol. Micsoda merészség volt ide bejönni, hihetetlen csoda, hogy túlélted! [5 pontot használtál fel, van még 539.]

m 3 3 6 mozogsz délkeletre, délkeletre, nyugatra
[310,65] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Felismered a közeledőt. Csak egy fattylord. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 419 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fattylord testét. (7 támadással 380 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel jól megszurkálod a fattylord testét. (4 támadással 322 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megbököd a fattylord testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 155 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Egy energiacsóva varázslatot dob rád a másik. 289 életpontot vesztettél. A fattylord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP]. 18 635 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1374, sebződés: 446, gyógyulás: 130, összesen: -316 ÉP}

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[409,65] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy smaragd sárkány. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már gázpajzs vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 499 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] Egy Asylux csapdája varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! (köszönhetően gázpajzs védelmednek.) Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány pikkelyes testét. (7 támadással 372 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. A gázpajzs tökéletesen megvédett. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a smaragd sárkány testét. (5 támadással 453 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal meghorzsolod a smaragd sárkány jobb első lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A smaragd sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A smaragd sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy gyöngysor, 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 obszidián karkötő, 2 arany és egy ezüst nyaklánc. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 23 856 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1451, sebződés: 196, gyógyulás: 253, összesen: +57 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Chitarel, Lüke és UMA itt alapította meg a "98-asat szívók klubját". " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Tud Ákos előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy amniosz-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [408,65] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Karóbahúzó Vlad irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy viharóriás barlangot. Délre nézve látsz egy életsziklát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Ráismersz a lényre. Egy árnylord. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 152 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az árnylord fénytelen testét. (7 támadással 231 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. 5 993 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

[21 pontot használtál fel, van még 518.]

m 6 mozogsz nyugatra
[407,65] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából.
(Feltételes támadás:) Egy ében sárkány! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 502 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 89 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében sárkány óriási karmát. (7 támadással 369 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ében sárkány fejét. (6 támadással 490 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megbököd az ében sárkány jobb vállát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az ében sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Az ében sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Az ében sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy smaragd védőgyűrű és egy obszidián karkötő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 23 856 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1483, sebződés: 294, gyógyulás: 249, összesen: -45 ÉP}

Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy életsziklát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. [7 pontot használtál fel, van még 511.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 511.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[406,66] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy smaragd sárkány közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy gázpajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 484 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. (-12 támadás.). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel gázpajzs van rajtad.) Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány pikkelyes testét. (7 támadással 366 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. A gázpajzs tökéletesen megvédett. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 420 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 68 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megkarcolod a smaragd sárkány óriási karmát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A smaragd sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A smaragd sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy arany karperec, egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy aranytű és egy aranylánc. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 23 856 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1382, sebződés: 218, gyógyulás: 168, összesen: -50 ÉP}

Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.

(Továbbmész...) [406,67] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. Egy quwarg mozdul a földön. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (arkog kő) van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy márvány sárkány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy fehér glóbusz varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés besül. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 470 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (köszönhetően fehér glóbusz védelmednek.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. 57 életpontot vesztettél. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány sárkány óriási karmát. (7 támadással 372 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a márvány sárkány óriási karmát. (4 támadással 366 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 81 életpontot sebeztél. 15 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megkarcolod a márvány sárkány jobb oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A márvány sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 ezüst nyaklánc, egy fűszertartó, 6 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 36 arany, -2 ÉP], egy arany, egy vas dobónyíl, egy pular kristály és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 23 856 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1330, sebződés: 290, gyógyulás: 173, összesen: -117 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [406,68] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Raia angyala közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Itt csata lesz.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 318 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiaspirál varázslatot lő rád. 322 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Raia angyala jobb szárnyát. (7 támadással 360 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Raia angyala fehér testét. (3 támadással 254 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal jól megszurkálod a Raia angyala jobb lábát. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Megvakultál ((-20 támadás))! Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Előrehajolva csap a Raia angyala, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Purifikálódsz. (+6 jóság.) A Raia angyala fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Purifikálódsz. (+2 jóság.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 15 400 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1113, sebződés: 462, gyógyulás: 199, összesen: -263 ÉP}

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy gejzírt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. [29 pontot használtál fel, van még 482.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[405,69] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Felfedeztél egy gejzírt. Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ramit kő) rejt!
(Feltételes ásás:) A gejzír tövében kutatsz, hisz tudod, itt rengeteg az ásvány. Nocsak, egyszercsak egy mihlanil fordul ki a földből! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy ősvortexet. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.

[15 pontot használtál fel, van még 467.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

h 1615 használod az 1615. tárgyat
Lenyeled a keg gombát, s pillanatokon belül megérzed a hatást. (+50 TU.) [5 pontot használtál fel, van még 462.]

ef 50 547 energia fejlesztése 50
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-50 TU.] [350 pontot használtál fel, van még 112.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 107.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 1 542 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 105.]

* 3. BP: e 10 0 0 élelemszerzés 10 pontért
Sajnos, a Sötét Földön nem tudsz ennivalót keresni. [0 pontot használtál fel, van még 105.]

* 4. BP: e 10 0 0 élelemszerzés 10 pontért
Sajnos, a Sötét Földön nem tudsz ennivalót keresni. [0 pontot használtál fel, van még 105.]

* 5. BP: ef 3 0 0 energia fejlesztése 3
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-3 TU.] Öregedtél 3 évet. Egy cseppnyi tudást sikerült visszaszerezned az elveszett titkok tengeréből (+1 TNO, +1 KNO). [30 pontot használtál fel, van még 75.]

* 6. BP: e 10 0 0 élelemszerzés 10 pontért
Sajnos, a Sötét Földön nem tudsz ennivalót keresni. [0 pontot használtál fel, van még 75.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 30, 26.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Óriásira nőtt a hasad. Mitől lehet ez? Valami betegség? Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a bölcs szilmill. 8 kaját nyel le a ryuku ostromteknős. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 75 pontod maradt, ebből a következő körre 75 pontot vihetsz át. Kapsz még 435 pontot. A következő körben tehát 510 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VIHARÓRIÁS SÁMÁN (324. SZÖRNY)
A viharóriások közül néhány különleges mágikus képességekkel rendelkezik. Uralni tudják az elemi villámmágiát, képesek az idők kezdete óta létező, az ősi istenektől származó ősvillám megidézésére. Az ősvillám ellen nem védenek a védőmágiák, mindenen áthatolva égetik szénné az áldozatot. Úgyhogy vigyázz, ha egy viharóriás sámánnal szembekerülsz: az agyontaposáson kívül sok egyéb veszéllyel is szembe kell nézned...

VIHARAMULETT (611. TÁRGY)
A viharóriások, nagyhatalmú, mágikus lények úgy tekintenek az emberekre, mint mi a férgekre: apró, zavaró ocsmányságok, amelyeket legegyszerűbb eltaposni. Ha üzletet akarsz kötni egy viharóriással, életben kell maradnod addig, amíg hajlandó téged meghallgatni! Ebben segít a viharamulett. Ha ezt viseled, a viharóriások egy érző, értelmes lényt látnak benned, és mellesleg, az amulett a hangodat is felerősíti, így tárgyalni tudsz velük.

FATTYLORD (791. SZÖRNY)
A Chara-din fattyak íratlan vezetői ezek a tőlük csupán méretben különböző szörnyetegek. Míg egy Chara-din fatty átlagos magassága az egy métert sem éri el, a fattylordoké ennek három-négyszerese is lehet. Többnyire magasabbak a legnyúlánkabb embernél is. Ha harcról van szó, istenüktől örökölt mágikus hatalmukat vetik be, illetve egy falándzsát használnak, aminek végén szikrázó, hegyes tüskék gondoskodnak a megfelelő sebzésokozásról. Állítólag ebbe a fegyverbe is szorult némi mágia. Ha nem harcról van szó, csupán egy-egy engedetlen Chara-din fattyat kell megfegyelmezni, szintén e fegyver erejét használják - miután alacsonyabbrendű fajtársaik rendkívül félik a lándzsa hatalmát, ez hosszú évszázadok alatt az uralkodásuk szimbóluma is lett. A fattyak lordjának legyőzése elsőrangú feladatod legyen, hiszen még ha Chara-din hívő is vagy, a szörny nem fog kegyelmezni neked. Akkor már jobb, ha te csapsz először.

RAIA ANGYALA (333. LÉNY)
Raia angyalai, az isteni síkról származó avatárok folyamatosan háborúznak a Thargodanokkal, próbálják a sötétség eme förtelmes manifesztációit visszaszorítani. Így könnyen előfordulhat, hogy összeakadsz Raia egy avatárjával a Sötét Földön, esetleg még annak is szemtanúja lehetsz, ahogy a gyönyörűséges és nagyhatalmú teremtmény vibráló energiapengéjével sistergő rongykupaccá változtatja a démonokat.

KARAKTERLAP

Seline, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Leah hittérítője vagy. Papi hited: 106. A Holtidő Társaság (#9165) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 294. fordulód.

Erő: 49 (62) Szint: 47 Merészség: 5/5 Magasság: 160 cm
IQ: 42 (72) Támadás: 76 (80) Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 40 (50) Védekezés: 78 (87) Menekülés: 30 % Életkor: 38/240 év
Egészség: 40 (60) Életpont: 1351/1036 Jellem: gonosz (206) Tul. pont: 3
Szerencse: 52 (68) Varázspont: 1974/376 Pénz: 31880 arany Kép. pont: 54
Tudatpont: 90/12 Pszi pont: 261/788 Halhatatlanság: 8 %
Eddig összesen 5085 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 221 046 TP-t kaptál. Jelenleg 16 170 541 TP-d van. A következő szinthez még 329 459 TP szükséges. Trófeáid: elfajzott enkala, selyemszárnyas, triklem drakolder. A 199. fordulódban 2500 arany került a bankszámládra. 2653 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/36 ökölvívás: 27/4 szúrófegyverek: 45/56 (+6%)
ütőfegyverek: 2/98 dobófegyverek: 37/66 (+4%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) (5 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -14.); ében dobónyíl (#849) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
405,69 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 409
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1678 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 51/79 2. nyomkövetés: 45/1 (+10%) 3. mászás: 23/4
4. csapdakészítés: 40/13 (+9%) 5. csapdaészlelés: 16/78 6. gyógyítás: 58/70
7. titkosírás: 3/4 8. felderítés: 24/48 9. szörnyidomítás: 15/85
10. teológia: 90/36 (+38%) 11. taumaturgia: 129/72 (+32%) 12. szerencsejáték: 4/31
13. versengés: 19/54 14. harcművészetek: 23/16 15. zene: 61/50 (+25%)
16. szörnyismeret: 18/64 17. pszi: 34/98 (+4%) 18. zárnyitás: 16/82
19. vadászat: 23/99 20. vitalitás: 4/9 21. bányászat: 37/86 (+6%)
22. testépítés: 6/63 23. úszás: 12/63 24. főzés: 12/6 (+11%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 41

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284))
kutatsz max. 400 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 105 TVP-ért
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
úszol max. Feltételes úszás max. 161 TVP-ért.
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 27, max: 50)
nómenklatúra (#158), Zinthurg (#180), trikornis (#104), őrült varázsló (#255), kputtyintó csalán (#247), mélység fattya (#199), autentikus vámpír (#154), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275), zombi mester (#251), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), ezerszemű bestia (#288), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390), bolyongó lidérc (#388), jók (#990), fagybehemót (#660), vérkeszeg (#407), rubin sárkány (#330), Ylgoroth (#332), Rém (#315), sötét ölész (#314), talriai behemót (#312), ében sárkány (#327)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
halálos morf (#7618), purifikátor császár (#393), bűbájlidérc (#761), trikornis herceg (#261)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 20 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (181,5,1) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) vámpirizáció (#1) (70,0)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) harci induló (#443) Techiulan aurája (#261)
erőpajzs I (#12) esszenciavédelem 2 (#188) áldomás (#6) (9988,0) óriáserő (#53)
nagyobb agypajzs (#120)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
ryuku átokvarázs (#280)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> fagybehemót (#660)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
gázpajzs (#467) >> smaragd drakón (#321) fehér glóbusz (#47) >> Friedurgonoma (#7009)
elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320) fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322)
elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329) fehér glóbusz (#47) >> márvány sárkány (#328)
gázpajzs (#467) >> smaragd sárkány (#326)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK
bölcs szilmill (#343) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): 98. labirintus (409,65). Invázióügyi Minisztérium (687): kész. árnytündér szentély (694): többek közt 957. tárgyat kell leadnod. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Thargodan könyvtár (768): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 63, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 7, 11, 13, 16, 26, 35, 36, 43, 44, 46, 49, 50, 51, 52.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1656, az összesen kapott pontszám: 175250. (összesen ölhető: 1818 ) Eddig 5 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 élőholt, 3 vadász, 4 nagymester, 3 parafenomén, 1 rohamosztagos.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
magiometer (314)
harci mágia (334)
vadászidény (351)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
holtidő fűrkészése (420)
kronoérintő (422)
kronopáncél (423)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 139 TU. szükséges még: 31 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2581 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 1 isteni könnycsepp (#260) 10 kaja (#2)
1 keg gomba (#1615) 1 madártoll (#112) 1 sallank karom (#128)
2 sámán gyógykenőcs (#1139) 13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1339 arany (#50) 1 angyalok gyűrűje (#529) 1 arany karperec (#194)
2 aranylánc (#191) 1 aranytű (#272) 1 dizen kulcs (#472)
1 eknozol (#540) 1 Eldereth szilánk (#512) 4 ezüst nyaklánc (#117)
1 fokhagyma (#403) 1 fűszertartó (#210) 1 gyöngysor (#192)
1 iknegurin (#541) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 mihlanil (#539)
1 mocsári penke (#148) 1 móri gyümölcs (#116) 3 obszidián karkötő (#229)
1 ormánygőte csont (#21) 1 pular kristály (#239) 1 smaragd védőgyűrű (#223)
1 sötét ital (#284) 3 spiritusz (#170) 1 Thargodan esszencia (#328)
1 tudás gyöngye (#522) 1 Tudás Könyve (#567) 1 vas dobónyíl (#189)
1 viharamulett (#611) 1 vörös zyel (#606)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

404 405 406 407 408 409 410
64
65
66
67
68
69
70
(405,69) gejzír (#576), Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(406,66) smaragd sárkány (#326)
(406,67) érclelőhely, márvány sárkány (#328)
(406,68) Raia angyalai (#333)
(407,65) ében sárkány (#327)
(408,65) tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), árnylordok (#342)
(409,65) a 97. labirintus bejárata, rubin sárkány (#330), hamupók (#40), viharóriás sámán (#324), Notermanthi báró (#323), smaragd sárkány (#326), a 98. labirintus bejárata, régészeti lelőhely (#1208), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), oltár, amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203)

Üzenet küldése a karakternek