Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. aug. 26. 9h:12' EZ A 802. JÁTÉKHETED, 292. FORDULÓD 803. játékheted kezdete: aug. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4325 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 127. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 86. varázslatot |
v 85 | elmormolod a 85. varázslatot |
hh 1534 1253 | használod az 1534. tárgyat az 1253. tárgyat |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 69 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a quwarg harcos testét. Kritikus ütés! (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1254 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
ftv 136 154 | felt. tám/véd. varázslat a 136. varázslatot a 154. szörnyet |
fku | felt. kutatás |
kb 129 35 | kiveszel a bankból a 129. tárgyat (35 darabot) |
m 2 | mozogsz keletre |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mallon botjával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Mallon botjával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 56 életpontot sebeztél. Aritma ostorával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál bal oldalát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku légiós testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós nyakát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a ryuku légiós testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A ryuku légiós feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,58] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
be 709 138 213 | bemész a 709. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szintszívó fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 58 életpontot sebeztél. Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a szintszívó fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a csontváz testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 52 életpontot sebeztél. Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus jobb oldalát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod az élőholt mágus nyakát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 30 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod az élőholt mágus bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1132 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[95,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Látsz egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
be 497 4 | bemész a 497. épületbe |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót jobb lábát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 66 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a varkaudar behemót bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 22 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok jobb lábát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (6 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok bal lábát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 34 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 39 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok nyakát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (6 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 22 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 17 életpontot vesztettél. Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a vörös rakolits bal vállát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a vörös rakolits jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 8 életpontot vesztettél. A vörös rakolits feléd sújt csáprágóival, de mellé! A vörös rakolits még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 sáska amulett. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 877 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [123,81] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Eassy-Lien Dib, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [122,82] Szűnni nem akar a zöld síkság.
v 96 73 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[73,60] Épületek tűnnek fel.
kb 1113 52 | kiveszel a bankból az 1113. tárgyat (52 darabot) |
fa 92 2533 1 | feladod a 92. tárgyat a 2533. kalandozónak (1 darabot) |
faa 247 230 8 | feladod a 247. tárgyat a 230. tárgyat a 8. tárgyat |
faa 187 | feladod a 187. tárgyat |
fa 1113 2257 60 | feladod az 1113. tárgyat a 2257. kalandozónak (60 darabot) |
m 3 5 3 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, délkeletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat nyakát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával megcsapod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Aritma ostorával súrolod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 988 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [121,83] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy álomvirágot.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy kőkorszaki szaki!
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a kőkorszaki szaki kőtestét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kőkorszaki szaki sziklafejét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a kőkorszaki szaki kőtestét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Mancsával a kőkorszaki szaki megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A kőkorszaki szaki még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 728 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 16 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét gnóm testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 540 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [122,84] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Az ősi nép vad haragja szálla a Mesterek Bandájára... Kvazársziklák Népe " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mínosz-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Morran MacMoran. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy manifesztátor. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a manifesztátor testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a manifesztátor testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
jlk 4295 | jelszó kimondása 4295 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 45: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 45. pont 48: kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 230.]
m 3 6 6 | mozogsz délkeletre, nyugatra, nyugatra |
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 786 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 22 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét gnóm bal karját. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 540 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [122,85] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy friss csatamező van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [121,85] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.
kut 10 | kutatsz 10 pontért |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a sírlidérc bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sírlidérc jobb lábát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod a sírlidérc testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (17 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nómenklatúra trutyis masszáját. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 60 életpontot sebeztél. Aritma ostorával csak érinted a nómenklatúra egyik csápját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A nómenklatúra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
ek 503 102 101 | t. energia kisütése: 503 102 101 |
[102,101] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Találsz egy varkaudar falut. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Felfedeztél egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy patak van. Délnyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet.
bb 112 1113 1137 | beraksz a bankba a 112. tárgyat (1113 darabot) |
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
ef 28 512 | energia fejlesztése 28 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
* 3. BP: | kiveszel a bankból a 135. tárgyat (5 darabot) |
* 4. BP: | használod az 1602. tárgyat |
Erő: | 29 (40) | Szint: | 24 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 35 (52) | Támadás: | 33 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 25 (27) | Védekezés: | 42 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/25 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 451/378 | Jellem: | jó (596) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 23 (28) | Varázspont: | 648/280 | Pénz: | 54451 arany | Kép. pont: | 21 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 203/121 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2/17 | szúrófegyverek: | 3/22 | vágófegyverek: | 3/96 |
ütőfegyverek: | 29/11 (+6%) | lőfegyverek: | 25/13 (+6%) | dobófegyverek: | 2/25 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/73 | 2. nyomkövetés: | 71/57 (+40%) | 3. lopás: | 1/37 |
4. mászás: | 12/52 (+10%) | 5. csapdakészítés: | 18/73 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 5/27 |
7. gyógyítás: | 51/29 | 8. titkosírás: | 2/53 (+20%) | 9. felderítés: | 22/56 (+2%) |
10. szörnyidomítás: | 6/69 | 11. teológia: | 29/61 (-183%) | 12. taumaturgia: | 25/2 (+14%) |
13. szerencsejáték: | 1/55 | 14. versengés: | 10/7 (+7%) | 15. zene: | 18/33 |
16. szörnyismeret: | 23/32 (+18%) | 17. pszi: | *21/100 | 18. zárnyitás: | 3/60 |
19. vadászat: | 19/49 | 20. bányászat: | 30/62 | 21. csapatmunka: | 5/23 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 25 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 25 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), álomport (#396) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ) |
elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
jók (#990) (csak egyszer), fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Tguarkhan (#212) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), bakkura (#52), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | varkaudar hadúr (#270) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | |
tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | energiafolyam (#136) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat! |
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy csontváz lord maradványait a szélben! (számláló: 0) |
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában . |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 33 TU. szükséges még: 2 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 439 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2166. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
44 | arany (#50) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | |||
3 | gyógykenőcs (#313) | 5 | gyöngymangó (#135) | 1 | halálhozó karkötője (#816) | |||
1 | hatalom fülbevalója (#817) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 4 | kaja (#2) | |||
1 | kötél (#92) | 286 | madártoll (#112) | 1 | szirén köpenye (#820) | |||
1 | teremtés zsákja (#818) | 2 | víz (#27) | 6 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 3 | lánckesztyű (#230) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranylánc (#191) | 1 | bronzpajzs (#89) | 1 | bronzsisak (#88) | |||
1 | elkarog szőr (#665) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | kőszem (#304) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | pular kristály (#239) | |||
1 | rakolits por (#669) | 2 | réz papi karkötő (#307) | 1 | rövid íj (#107) | |||
32 | sallank nyíl (#129) | 1 | sáska amulett (#668) | 6 | spiritusz (#170) | |||
2 | szvó-ektoplazma (#151) | 9 | tükör (#43) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 1 | zöld üveg (#82) |