291. forduló, 293. forduló, Csendes McPog összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. dec. 2. 9h:51'
EZ A 771. JÁTÉKHETED, 292. FORDULÓD
772. játékheted kezdete: dec. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3534
SZÁMLA : XXXX

CSENDES MCPOG KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [213,120] koordinátán.
Nicsak, míg aludtál, csomagot kaptál a Trikornis Futárpostától! Mirtill Maxima küldte a következőt: 1 aranyfaló ládikót. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 4 manakristályt, 10 jégpasztillát.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 27 polip szívókát (500 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 manakristályt (500 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+6 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 3 nyílvesszőt. Az aranytermő erszény 61 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. A teremtés zsákja létrehozott 1 lótuszvirágot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+238 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+50 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+356 varázspont, -712 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 487.]

* 2. KP: VP spórolása: 9999
Félreraktunk, letiltottunk neked 1391 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 487.]

* 3. KP: használod az 500. tárgyat a 841. tárgyat
Manára van szükséged, elhasználod a manakristályt. (+1391 varázspont.) [1 pontot használtál fel, van még 486.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 485.]

* 4. KP: használod az 1760. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat
Kortyolsz a kehelyből, érzed hogy felfrissülsz és erővel telítődsz. (+712 ép ). [4 pontot használtál fel, van még 481.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 460.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +6 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 454.]

* 5. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 454.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 452.]
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 450.]

* 6. KP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom ropogós rókafarok készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Micsoda szerencse, hogy észrevetted! Kicsit odébb 4 aranyérmét szórt el valaki. Magadhoz veszed! (+4 szerencse.) (Önanalízis: +11% főzés.) 758 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 449.]

* 7. KP: elmormolod a 11. varázslatot a 26. varázslatot a 27. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-9 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 447.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 445.]
Fürgén varázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-13 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 443.]

* 8. KP: elmormolod a 157. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 441.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 439.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

* 9. KP: elmormolod a 168. varázslatot a 12. varázslatot a 86. varázslatot
Ezt a varázslatot már elmondtad egyszer! [0 pontot használtál fel, van még 439.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 437.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-9 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 437.]

kpk 7 kezd. parancs kivétele: 7
VV 11 26 27 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 437.]

kpb 7 kezd. parancs berakása: 7

vv 11 26 364 elmormolod a 11. varázslatot a 26. varázslatot a 364. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-9 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 435.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 435.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 tinta). [0 pontot használtál fel, van még 435.]
[A parancs tárolásra került.]

kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
HH 500 841 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 435.]

kpb 3 kezd. parancs berakása: 3

hh 500 841 1534 használod az 500. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat
Egy körben max. egyszer törhetsz manakristályt manáért. Ennek most nem sok értelme lenne. [0 pontot használtál fel, van még 435.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 435.]
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg nagymester!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a quwarg nagymester torát. (6 támadással 270 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 177 életpontot sebeztél. 12 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével eltalálod a quwarg nagymester bal oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 3134 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 534, sebződés: 17, gyógyulás: 24, összesen: +7 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy quwarg szabotőr!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a quwarg szabotőr testét. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 171 életpontot sebeztél. 17 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével felnyársalod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1394 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 429, sebződés: 12, gyógyulás: 28, összesen: +16 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 varázskövet. Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [41 pontot használtál fel, van még 394.]
[A parancs tárolásra került.]

h 1271 1253 használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy csillezsályalevelet ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 389.]

v 185 elmormolod a 185. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a vízlélegzés varázslatot! [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 384.]

usz 50 úszol 50 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Kezedben a hatékony T'vadar tőrét markolod, harcra készen. Úszik feléd valami. Egy hínárevő piranha!

Elszántan ellenfeledre támadsz. T'vadar tőrével teljesen átdöföd a hínárevő piranha uszonyát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hínárevő piranha, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 6, gyógyulás: 3, összesen: -3 ÉP}

Úszol tovább, haladsz a mély felé. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy villámrája! (ld. enc.)

A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (31 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a T'vadar tőrét ellenfeledre rohansz. T'vadar tőrével több döféssel felnyársalod a villámrája testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) A villámrája többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) T'vadar tőrével nagy lendületekkel át- meg átszúrod a villámrája áramvonalas testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
2796 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 177, gyógyulás: 30, összesen: -147 ÉP}

Kimerültél! Nem vagy elég jó úszó ahhoz, hogy mélyebbre merészkedj. Kénytelen vagy visszafordulni. Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [30 pontot használtál fel, van még 354.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +95 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 354.]

hu 101 331 328 hulladék: 101 331 328
Hulladékgyűjtés törölve: tinta. Hulladékgyűjtés törölve: mutáns csont. Hulladékgyűjtés törölve: Thargodan esszencia. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

v 96 187 107 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(213,120) quwarg nagymester (#214), quwarg szabotőr (#301), hínárevő piranha (#194), villámrája (#405)

[187,107] Épületek tűnnek fel. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy őrült varázsló. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 37 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló hosszú szakállát. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló testét. (3 támadással 191 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 184 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével eltalálod az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] és 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP]. 3130 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 544, sebződés: 47, gyógyulás: 92, összesen: +45 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Fairlight hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy vortexmágus.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen védett meg.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus jobb oldalát. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a vortexmágus ködlő lábát. (6 támadással 378 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 178 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszurkálod a vortexmágus testét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. (védelem tűz ellen védelmez.) A vortexmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7844 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 808, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit! (Önanalízis: +9% versengés.)
Zszszs, zszszs, jelzi a harmadik szem. Rejtett tárgyat jelez! Van itt egy bank (626. épület.), egy kaszinó (640. épület.) és egy ékszerbolt (655. épület.).
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 334.]

pki 3000 kiveszel a bankból 3000 aranyat
Kiveszel a bankból 3000 aranyat. A számládon van még 8873 arany. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[186,106] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy csapat őrjáratozó katona nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel megdöfködöd az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 190 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével néhányszor megkarcolod az őrjáratozó katona bal oldalát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Nem vagy felkészülve a 18 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (18 támadástól 176 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel megdöfködöd az őrjáratozó katona bal oldalát. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 166 életpontot sebeztél. 104 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével kicsit megbökdösöd az őrjáratozó katona bal vállát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (12 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel jól megszurkálod az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 185 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével néhány helyen meghorzsolod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Bár ügyesen védekezel, a 7 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (7 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
Vámpírölővel néhány helyen meghorzsolod az őrjáratozó katona testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 173 életpontot sebeztél. 46 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megkarcolod az őrjáratozó katona nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Kisebb sebet ejt oldaladon az 1 őrjáratozó katona. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Az 1 őrjáratozó katona összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP]. Elhajítod a vacak vark. kardtáncos trófeát, és diadalmasan beszerzel egy őrjáratozó katona trófeát. 14041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1678, sebződés: 434, gyógyulás: 380, összesen: -54 ÉP}

Találsz néhány eldobott tárgyat: 24 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Furcsa érzésed van a homlokod irányából - a harmadik szem itt egy KUT parancsot javasol. A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 325.]

ea 424 1 eladod a 424. tárgyat 1
Eladtál 1 csontpozdorját. 200 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

ea 426 1 eladod a 426. tárgyat 1
Eladtál 1 Raia pallosát. 300 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

ve 351 100 megveszed a 351. tárgyat 100
Vásároltál 100 tolmokov-koktélt. 1600 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

ve 214 11 megveszed a 214. tárgyat 11
Vásároltál 11 manifeszt.nyúlványt. 220 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

flh 31 351 felt. lőfegyver haszn. 31 a 351. tárggyal
Ok, FLH 31 351 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[185,106] Folytatod sétádat a házak közt.

Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[213,120] Még mindig füves síkságon vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen.

Szomjazva veted magad a vízre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy tűzbokrot. Délnyugatra egy rát-fa van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy xantusz-kaktusz van. Északra egy tűzbokor van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
[18 pontot használtál fel, van még 307.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(213,120) quwarg nagymester (#214), quwarg szabotőr (#301), hínárevő piranha (#194), villámrája (#405), feneketlen tó, 37. jellempróba

[144,61] Épületek tűnnek fel.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Találsz egy főutcát. Felfedeztél egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Arénagödröt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy akasztófát, tövében sírhanttal. Elolvasod a szöveget a síron: "Itt fekszik Laria, aki azért halt meg, mert nem gonosz istent követett." Furcsa érzésed van a homlokod irányából - a harmadik szem itt egy KUT parancsot javasol. Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nővel. A bőre kreolszínű. Tharr személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy agori szegecscsizmát, egy bozontfonatot, egy Bropxat vállvédőjét, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy hakamát, egy haramakit, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy kiképzői érdemérmet, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Lordac kesztyűjét, egy mihlanil medált, egy örökkéval.gyémántját, egy ősi kígyóbőr övet, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sshreakza amulettjét, egy Teremtő koronáját, egy teriádbőr karkötőt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy trakuun lidérc trófea, egy Bropxat trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy hósárkány pajzsot tart. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Összeismerkedtek. Az ő neve Cshi-Cshi a Cica. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. 8 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Láttad már a Mestert harc közben? Úgy küzd, mint a legendás Jáde-sárkányok! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 297.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy vark. nekromanta

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a vark. nekromanta bal lábát. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 177 életpontot sebeztél. 24 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszúrod a vark. nekromanta fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A vark. nekromanta egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1459 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 24, gyógyulás: 34, összesen: +10 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar bajnok

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 16 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 186 életpontot sebeztél. 30 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével teljesen átszúrod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A varkaudar bajnok feléd döf, de csak ijesztésképp. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1229 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 16, gyógyulás: 39, összesen: +23 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy vark. kardtáncos

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 326 életpontot sebeztél. Tolmokov-koktélt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 tolmokov-koktél. Ellenfeled könnyedén félreüti! Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel megdöfködöd a vark. kardtáncos bal lábát. (6 támadással 387 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 171 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd a vark. kardtáncos bal lábát. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). A vark. kardtáncos fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 207 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Vámpírölővel megdöfködöd a vark. kardtáncos fejét. (6 támadással 387 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 178 életpontot sebeztél. 108 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd a vark. kardtáncos jobb lábát. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Sajnos nem sikerült a vark. kardtáncos minden csapását hárítanod. (4 támadástól 202 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 1935, sebződés: 409, gyógyulás: 290, összesen: -119 ÉP}

[35 pontot használtál fel, van még 262.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +110 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 262.]

kb 500 10 kiveszel a bankból az 500. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

fa 500 1164 10 feladod az 500. tárgyat az 1164. kalandozónak (10 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Starshine részére szánod. Átadsz 10 manakristályt. Ennek elküldése 34 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 259.]

fa 1755 1164 1 feladod az 1755. tárgyat az 1164. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Starshine részére szánod. Átadsz 1 aranyfaló ládikót. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 256.]

m 4 mozogsz délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[213,120] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Egy feneketlen tóhoz érkeztél. Feltöltöd a vizestömlőt. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy tűzbokrot. Délnyugatra egy rát-fa van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy xantusz-kaktusz van. Északra egy tűzbokor van. Jól kivehetőek a távolban.

[9 pontot használtál fel, van még 247.]

v 198 194 101 elmormolod a 198. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(213,120) quwarg nagymester (#214), quwarg szabotőr (#301), hínárevő piranha (#194), villámrája (#405), feneketlen tó, 37. jellempróba

[194,101] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

Felfedeztél egy márványtornyot. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor keletre nézel, észreveszel egy kristálypalotát. Délkeletre nézve látsz egy álomvirágot. Délre egy csodabazár van. Délnyugatra egy borkonyó cserje van. Északnyugatra egy tűzbokor van. Északra egy borkonyó cserje van. Jól kivehetőek a távolban. Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
[-100 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 237.]

usz 25 úszol 25 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Kezedben a hatékony T'vadar tőrét markolod, harcra készen. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy étkezési homár!

Meglengetve a T'vadar tőrét ellenfeledre rohansz. T'vadar tőrével tökéletesen perforálod az étkezési homár nyakát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Gyengül a védelmed - az étkezési homár ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. De semmi! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [25 pontot használtál fel, van még 212.]

usz 25 úszol 25 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Harcban a bevált T'vadar tőrét fogod használni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy mélység fattya!

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. T'vadar tőrével tökéletesen perforálod a mélység fattya förtelmes plazmáját. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A mélység fattya meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
518 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 11, gyógyulás: 4, összesen: -7 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Nem volt szerencséd! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [25 pontot használtál fel, van még 187.]

usz 25 úszol 25 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a hatékony T'vadar tőrét markolod, harcra készen. Nincs szerencséd! A víz alatt csak hínárokat találsz, se kincs, se szörny. [25 pontot használtál fel, van még 162.]

usz 25 úszol 25 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Harcban a bevált T'vadar tőrét fogod használni. Néhány perc múlva felmész levegőt venni, majd újból lebuksz, de semmi érdekeset sem találsz. [25 pontot használtál fel, van még 137.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[193,100] Továbbra is síkságon vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy gumifát. Keletre nézve látsz egy borkonyó cserjét. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy tűzbokor van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
Összefutsz Trollinával. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy gyémántsisakot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy lajstrom medált, egy natharion gömböt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval.smaragdját, egy Rhatt páncélját, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy vark. kardtáncos trófea, egy csataremák trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[9 pontot használtál fel, van még 128.]

usz 25 úszol 25 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Kezedben a hatékony T'vadar tőrét markolod, harcra készen. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy trosnyogó szakóca!

Marokra fogva a T'vadar tőrét a másikra ugrasz. T'vadar tőrével teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca egyik csápját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. De semmi! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [25 pontot használtál fel, van még 103.]

usz 25 úszol 25 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Kezedben a megbízható T'vadar tőrét markolod. Nincs szerencséd! A víz alatt csak hínárokat találsz, se kincs, se szörny. [25 pontot használtál fel, van még 78.]

usz 25 úszol 25 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben T'vadar tőrét fogsz. Hiába úszkálsz, többször lemerülve, semmi érdekeset sem találsz. No majd legközelebb! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [25 pontot használtál fel, van még 53.]

usz 25 úszol 25 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Kezedben a hatékony T'vadar tőrét markolod, harcra készen. Fúj! Egy dög úszik előtted. Öklendezve a felszínre merülsz. Mára elment a kedved az úszástól. [25 pontot használtál fel, van még 28.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 5 új csillezsályalevél. [-35 varázspont.] Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [25 pontot használtál fel, van még 3.]

h 1589 214 124 használod az 1589. tárgyat
Előkapod a Kalmárok Kémgömbjét. Leginkább az érdekelne, honnan szerethetsz manifeszt.nyúlványt. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: (183,31): 729 db, (185,60): 1466 db, (186,106): 1728 db, (143,61): 1 db. Ára 20 arany. Azt is jó volna tudni, merre kapható rókafarok. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: (183,31): korlátlanul, (185,60): korlátlanul, (186,106): korlátlanul. Ára 6 arany. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

bpk 7 bef. parancs kivétele: 7
VV 11 26 364 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

bpb 7 bef. parancs berakása: 7

v 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: t. energia kisütése: 273 2 251
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 51 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 337. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: VP elővétele: 9999
Felszabadítottunk neked 1183 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 4. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-52 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-52 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-52 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-52 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-52 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-52 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 6. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-52 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-52 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-52 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 8. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-52 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-52 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-52 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 9. BP: elmormolod a 62. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted az éber vadászkutya varázslatot! A szárnyas hernyóból lassan fantom kutya lesz. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 10. BP: t. energia kisütése: 273 13 201
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 13 VP-nél kevesebb, plusz 1 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 2 csillezsályalevelet. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-6 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 24, 30.
Elmúlt a vízlélegzés hatása. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 433 pontot. A következő körben tehát 431 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VILLÁMRÁJA (405. SZÖRNY)
Ha szerencsés vagy, már messziről kiszúrhatod azt a vibráló jelenést, ami gyors iramban közeledik vízben kapálódzó testedhez. De nem csupán azoktól a szikráktól kell félned, melyek a villámrája teste körül cikáznak, ugyanis nem csak a lény érintése okozhat megrázó élményeket. Ha jobban szemügyre veszed e szörnyeteget, gombalakú szemeiben jól felfedezhetőek az agresszivitás parányi jelei. Most már legalább azt tudod, hogy kegyelemre nem számíthatsz. Ragadd meg hát a szigonyod, és... Vámpirizálni nem tudsz az elektromosan feltöltött testéből.

KARAKTERLAP

Csendes McPog, egy fekete, copfos hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran főpapja vagy. Papi hited: 275. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 292. fordulód.

Erő: 45 (51) Szint: 33 Merészség: 10/5 Magasság: 182 cm
IQ: 37 (56) Támadás: 50 (53) Agresszió: 3 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 29 (39) Védekezés: 76 (82) Menekülés: 30 % Életkor: 41/42 év
Egészség: 27 (31) Életpont: 835/806 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 30 (60) Varázspont: 1397/969 Pénz: 1689 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 73/16 Pszi pont: 327/365 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2796 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 37073 TP-t kaptál. Jelenleg 4687175 TP-d van. A következő szinthez még 312825 TP szükséges. Trófeáid: csataremák, kisebb quwarg isten, őrjáratozó katona. A 292. fordulódban 8873 arany került a bankszámládra. 8873 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/15 (+15%) ökölvívás: 20/62 szúrófegyverek: 38/11 (+4%)
vágófegyverek: 1/90 ütőfegyverek: 2/50 lőfegyverek: 17/46 (+9%)
dobófegyverek: 32/29 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -30.); tolmokov-koktél (#351) (31 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 38/79 2. nyomkövetés: 56/62 (+5%) 3. mászás: 20/7
4. csapdakészítés: 18/95 (+6%) 5. csapdaészlelés: 5/36 6. gyógyítás: 62/18
7. titkosírás: 2/23 8. felderítés: 22/96 9. szörnyidomítás: 9/48
10. teológia: 76/62 (+98%) 11. taumaturgia: 80/38 (+87%) 12. szerencsejáték: 4/73
13. versengés: 11/51 (+9%) 14. harcművészetek: 14/64 15. zene: 14/71
16. szörnyismeret: 21/38 17. pszi: 26/98 (+2%) 18. zárnyitás: 15/23
19. vadászat: 20/14 20. vitalitás: 1/9 21. bányászat: 25/15
22. úszás: 12/9 (+68%) 23. főzés: 11/94 (+11%) 24. csapatmunka: 2/24

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 90% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot )
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, szellemkastély (33)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16)
noth szellem (#250) (csak egyszer), hattyúkirály (#776), manaelementál (#290), trikornis herceg (#261), bűbájlidérc (#761), vark. kardtáncos (#693), varkaudar vajákos (#690), csataremák (#694), ryuku gólem (#394), aranyfecske (#283)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +50 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse III (#59)
szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) tulajdonságpajzs (#26) tűzmágia (#157)
Symulf rúnája (#182) erőpajzs I (#12) éber vadászkutya (#62)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nőstény varkaudar (#689) háló (#186) >> ongóliant (#159)
tűzgolyó (#155) >> varkaudar vajákos (#690) tűzgolyó (#155) >> taalru (#249)
villámcsapás (#50) >> pszi őselementál (#258) villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247)
villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691) tűzgolyó (#155) >> szánalmas pondró (#792)
tűzgolyó (#155) >> noth szellem (#250) tűzgolyó (#155) >> ongóliant hadúr (#178)
tűzgolyó (#155) >> woorgard (#231) háló (#186) >> bűbájlidérc (#761)
tűzgolyó (#155) >> massza (#217) tűzgolyó (#155) >> csataremák (#694)
tűzgolyó (#155) >> vark. kardtáncos (#693)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant hadúr (#178) tompítás (#40) >> Mnebolath (#237)
tompítás (#40) >> varkaudar katona (#691) tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230)
védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +9 védettség; +4 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 6)
2.) A víz híveim számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed legalább 15-ös!
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60.

HŐSTETTEID
2010 II. félévének Vlagyimir díjas cirkuszi versenyz‹je vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
ment.felfrissülés (255)
a butaság ára (273)
düh (289)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Valentin napja (328)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 38 TU. szükséges még: 32 TU.
kőbőr (507) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 123 TU szükséges.)
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranyfaló ládikó (#1755) 1 csontpozdorja (#424) 1 deus ex machina (#1)
2 gyógykenőcs (#313) 1 halcsont (#390) 8 isteni könnycsepp (#260)
1 kaktuszbogyó (#429) 1 manakristály (#500) 2 nyílvessző (#108)
1 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360) 1 Raia pallosa (#426)
1 rókafarok (#124) 1 szárnyas hernyó (#69)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1689 arany (#50) 5 csillezsályalevél (#1253) 1 fekete gyöngy (#99)
3 kaja (#2) 1 lótuszvirág (#447) 11 manifeszt.nyúlvány (#214)
2 spiritusz (#170) 95 tolmokov-koktél (#351) 1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(193,100) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tavacska, Sheran oltár, 38. jellempróba, Trollina (2455. kalandozó), trosnyogó szakóca (#192)
(194,101) márványtorony (#175), tavacska, 24. jellempróba, Tharr oltár, étkezési homár (#197), mélység fattya (#199)

Üzenet küldése a karakternek