Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. dec. 2. 9h:51' EZ A 771. JÁTÉKHETED, 292. FORDULÓD 772. játékheted kezdete: dec. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3534 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 697. tárgyat |
* 2. KP: | VP spórolása: 9999 |
* 3. KP: | használod az 500. tárgyat a 841. tárgyat |
* 4. KP: | használod az 1760. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 11. varázslatot a 26. varázslatot a 27. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 168. varázslatot a 12. varázslatot a 86. varázslatot |
kpk 7 | kezd. parancs kivétele: 7 |
kpb 7 | kezd. parancs berakása: 7 |
vv 11 26 364 | elmormolod a 11. varázslatot a 26. varázslatot a 364. varázslatot |
kpk 3 | kezd. parancs kivétele: 3 |
kpb 3 | kezd. parancs berakása: 3 |
hh 500 841 1534 | használod az 500. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a quwarg nagymester torát. (6 támadással 270 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 177 életpontot sebeztél. 12 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével eltalálod a quwarg nagymester bal oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 3134 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 534, sebződés: 17, gyógyulás: 24, összesen: +7 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a quwarg szabotőr testét. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 171 életpontot sebeztél. 17 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével felnyársalod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1394 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 429, sebződés: 12, gyógyulás: 28, összesen: +16 ÉP}
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
v 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
usz 50 | úszol 50 pontért |
Elszántan ellenfeledre támadsz. T'vadar tőrével teljesen átdöföd a hínárevő piranha uszonyát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hínárevő piranha, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 6, gyógyulás: 3, összesen: -3 ÉP}
A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (31 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a T'vadar tőrét ellenfeledre rohansz. T'vadar tőrével több döféssel felnyársalod a villámrája testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) A villámrája többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) T'vadar tőrével nagy lendületekkel át- meg átszúrod a villámrája áramvonalas testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
2796 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 177, gyógyulás: 30, összesen: -147 ÉP}
hu 101 331 328 | hulladék: 101 331 328 |
v 96 187 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[187,107] Épületek tűnnek fel. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy őrült varázsló. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 37 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló hosszú szakállát. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló testét. (3 támadással 191 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 184 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével eltalálod az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] és 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP]. 3130 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 544, sebződés: 47, gyógyulás: 92, összesen: +45 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen védett meg.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus jobb oldalát. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a vortexmágus ködlő lábát. (6 támadással 378 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 178 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszurkálod a vortexmágus testét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. (védelem tűz ellen védelmez.) A vortexmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7844 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 808, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}
pki 3000 | kiveszel a bankból 3000 aranyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel megdöfködöd az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 190 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével néhányszor megkarcolod az őrjáratozó katona bal oldalát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Nem vagy felkészülve a 18 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (18 támadástól 176 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel megdöfködöd az őrjáratozó katona bal oldalát. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 166 életpontot sebeztél. 104 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével kicsit megbökdösöd az őrjáratozó katona bal vállát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (12 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel jól megszurkálod az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 185 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével néhány helyen meghorzsolod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Bár ügyesen védekezel, a 7 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (7 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
Vámpírölővel néhány helyen meghorzsolod az őrjáratozó katona testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 173 életpontot sebeztél. 46 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megkarcolod az őrjáratozó katona nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Kisebb sebet ejt oldaladon az 1 őrjáratozó katona. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Az 1 őrjáratozó katona összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP]. Elhajítod a vacak vark. kardtáncos trófeát, és diadalmasan beszerzel egy őrjáratozó katona trófeát. 14041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1678, sebződés: 434, gyógyulás: 380, összesen: -54 ÉP}
ea 424 1 | eladod a 424. tárgyat 1 |
ea 426 1 | eladod a 426. tárgyat 1 |
ve 351 100 | megveszed a 351. tárgyat 100 |
ve 214 11 | megveszed a 214. tárgyat 11 |
flh 31 351 | felt. lőfegyver haszn. 31 a 351. tárggyal |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[213,120] Még mindig füves síkságon vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen.
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel.
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a vark. nekromanta bal lábát. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 177 életpontot sebeztél. 24 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszúrod a vark. nekromanta fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A vark. nekromanta egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1459 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 24, gyógyulás: 34, összesen: +10 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 16 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 186 életpontot sebeztél. 30 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével teljesen átszúrod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A varkaudar bajnok feléd döf, de csak ijesztésképp. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1229 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 16, gyógyulás: 39, összesen: +23 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 326 életpontot sebeztél. Tolmokov-koktélt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 tolmokov-koktél. Ellenfeled könnyedén félreüti! Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel megdöfködöd a vark. kardtáncos bal lábát. (6 támadással 387 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 171 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd a vark. kardtáncos bal lábát. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). A vark. kardtáncos fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 207 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Vámpírölővel megdöfködöd a vark. kardtáncos fejét. (6 támadással 387 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 178 életpontot sebeztél. 108 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd a vark. kardtáncos jobb lábát. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Sajnos nem sikerült a vark. kardtáncos minden csapását hárítanod. (4 támadástól 202 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 1935, sebződés: 409, gyógyulás: 290, összesen: -119 ÉP}
kb 500 10 | kiveszel a bankból az 500. tárgyat (10 darabot) |
fa 500 1164 10 | feladod az 500. tárgyat az 1164. kalandozónak (10 darabot) |
fa 1755 1164 1 | feladod az 1755. tárgyat az 1164. kalandozónak (1 darabot) |
m 4 | mozogsz délre |
v 198 194 101 | elmormolod a 198. varázslatot |
[194,101] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.
usz 25 | úszol 25 pontért |
Meglengetve a T'vadar tőrét ellenfeledre rohansz. T'vadar tőrével tökéletesen perforálod az étkezési homár nyakát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Gyengül a védelmed - az étkezési homár ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}
usz 25 | úszol 25 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. T'vadar tőrével tökéletesen perforálod a mélység fattya förtelmes plazmáját. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A mélység fattya meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
518 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 11, gyógyulás: 4, összesen: -7 ÉP}
usz 25 | úszol 25 pontért |
usz 25 | úszol 25 pontért |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
usz 25 | úszol 25 pontért |
Marokra fogva a T'vadar tőrét a másikra ugrasz. T'vadar tőrével teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca egyik csápját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
usz 25 | úszol 25 pontért |
usz 25 | úszol 25 pontért |
usz 25 | úszol 25 pontért |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
h 1589 214 124 | használod az 1589. tárgyat |
bpk 7 | bef. parancs kivétele: 7 |
bpb 7 | bef. parancs berakása: 7 |
v 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
* 1. BP: | t. energia kisütése: 273 2 251 |
* 2. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 9999 |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
* 10. BP: | t. energia kisütése: 273 13 201 |
VILLÁMRÁJA (405. SZÖRNY) Ha szerencsés vagy, már messziről kiszúrhatod azt a vibráló jelenést, ami gyors iramban közeledik vízben kapálódzó testedhez. De nem csupán azoktól a szikráktól kell félned, melyek a villámrája teste körül cikáznak, ugyanis nem csak a lény érintése okozhat megrázó élményeket. Ha jobban szemügyre veszed e szörnyeteget, gombalakú szemeiben jól felfedezhetőek az agresszivitás parányi jelei. Most már legalább azt tudod, hogy kegyelemre nem számíthatsz. Ragadd meg hát a szigonyod, és... Vámpirizálni nem tudsz az elektromosan feltöltött testéből. |
Erő: | 45 (51) | Szint: | 33 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 37 (56) | Támadás: | 50 (53) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 29 (39) | Védekezés: | 76 (82) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/42 év |
Egészség: | 27 (31) | Életpont: | 835/806 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 30 (60) | Varázspont: | 1397/969 | Pénz: | 1689 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 73/16 | Pszi pont: | 327/365 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/15 (+15%) | ökölvívás: | 20/62 | szúrófegyverek: | 38/11 (+4%) |
vágófegyverek: | 1/90 | ütőfegyverek: | 2/50 | lőfegyverek: | 17/46 (+9%) |
dobófegyverek: | 32/29 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -30.); tolmokov-koktél (#351) (31 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 50 százalék; |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 38/79 | 2. nyomkövetés: | 56/62 (+5%) | 3. mászás: | 20/7 |
4. csapdakészítés: | 18/95 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 5/36 | 6. gyógyítás: | 62/18 |
7. titkosírás: | 2/23 | 8. felderítés: | 22/96 | 9. szörnyidomítás: | 9/48 |
10. teológia: | 76/62 (+98%) | 11. taumaturgia: | 80/38 (+87%) | 12. szerencsejáték: | 4/73 |
13. versengés: | 11/51 (+9%) | 14. harcművészetek: | 14/64 | 15. zene: | 14/71 |
16. szörnyismeret: | 21/38 | 17. pszi: | 26/98 (+2%) | 18. zárnyitás: | 15/23 |
19. vadászat: | 20/14 | 20. vitalitás: | 1/9 | 21. bányászat: | 25/15 |
22. úszás: | 12/9 (+68%) | 23. főzés: | 11/94 (+11%) | 24. csapatmunka: | 2/24 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, szellemkastély (33) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
noth szellem (#250) (csak egyszer), hattyúkirály (#776), manaelementál (#290), trikornis herceg (#261), bűbájlidérc (#761), vark. kardtáncos (#693), varkaudar vajákos (#690), csataremák (#694), ryuku gólem (#394), aranyfecske (#283) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +50 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse III (#59) |
szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | tulajdonságpajzs (#26) | tűzmágia (#157) |
Symulf rúnája (#182) | erőpajzs I (#12) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nőstény varkaudar (#689) | háló (#186) | >> | ongóliant (#159) | |
tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar vajákos (#690) | tűzgolyó (#155) | >> | taalru (#249) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | villámcsapás (#50) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | tűzgolyó (#155) | >> | szánalmas pondró (#792) | |
tűzgolyó (#155) | >> | noth szellem (#250) | tűzgolyó (#155) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
tűzgolyó (#155) | >> | woorgard (#231) | háló (#186) | >> | bűbájlidérc (#761) | |
tűzgolyó (#155) | >> | massza (#217) | tűzgolyó (#155) | >> | csataremák (#694) | |
tűzgolyó (#155) | >> | vark. kardtáncos (#693) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant hadúr (#178) | tompítás (#40) | >> | Mnebolath (#237) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar katona (#691) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +9 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 6) |
2.) A víz híveim számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed legalább 15-ös! |
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60. |
HŐSTETTEID |
2010 II. félévének Vlagyimir díjas cirkuszi versenyzje vagy. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) düh (289) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 38 TU. szükséges még: 32 TU. kőbőr (507) OK mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 123 TU szükséges.) tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranyfaló ládikó (#1755) | 1 | csontpozdorja (#424) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | halcsont (#390) | 8 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | manakristály (#500) | 2 | nyílvessző (#108) | |||
1 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | Raia pallosa (#426) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | szárnyas hernyó (#69) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1689 | arany (#50) | 5 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | lótuszvirág (#447) | 11 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
2 | spiritusz (#170) | 95 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | varázskő (#305) |