Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. ápr. 20. 16h:38' EZ A 1222. JÁTÉKHETED, 292. FORDULÓD 1223. játékheted kezdete: ápr. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1420 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: tf 2 40 0 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
* 5. KP: kf 629 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 629. tárgyat |
* 6. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
* 7. KP: tf 3 30 0 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 8 életpontot vesztettél. Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 nyu-shuriken. Becsapódva, megdöfi az ork sámán fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork sámán testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 6 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ork sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
* 8. KP: le 373 0 0 | leveszed/lerakod a 373. tárgyat |
* 9. KP: kf 278 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 278. tárgyat |
* 10. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
av 13 | alakváltás 13 |
fog 91 219 | elfogod a 91. szörnyet a 219. tárggyal |
kt 2452 2 | elkészíted a 2452. tárgyat (2 darabot) |
ek 302 6 | t. energia kisütése: 302 6 |
kno 17 1 | képesség-növelés 17 |
p 189 | használod a 189. pszi képességet |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 nyu-shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a manaelementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a brutális morf testét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a brutális morf bal lábát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 15 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 40 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a brutális morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 964 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 69 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nyu-shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a változatos morf bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a változatos morf jobb oldalát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+3 gonoszság.) A változatos morf feléd csap csőrével, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 793 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
tps 600 | TVP spórolása: 387 pontért |
tpf 241 | TVP elővétele: 241 pontért |
im | imádkozol |
im | imádkozol |
tpf 360 | TVP elővétele: 360 pontért |
le 1659 | leveszed/lerakod az 1659. tárgyat |
kf 529 | kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat |
m 6 5 7 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, északnyugatra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku gárdista testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Kitátod a szádat, és lehelsz. 27 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 107 életpontot vesztettél. Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a védelmező morf testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a védelmező morf fejét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-16 életpont.) Karmával néhányszor a védelmező morf megcsapja a fejedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a védelmező morf, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a védelmező morf, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ököllel megcsapod a védelmező morf bal vállát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-3 életpont.) A védelmező morf többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a védelmező morf, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 183, gyógyulás: 0, összesen: -183 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 52 életpontot sebeztél. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a brutális morf fejét. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször eltalálod a brutális morf testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 10 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a brutális morf megcsapja a fejedet. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 39 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a brutális morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 964 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
(Továbbmész...) [87,88] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy pókvadász. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nyu-shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pókvadász bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pókvadász bal hátsó lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Nyelvét a pókvadász feléd löki, de eredménytelenül. A pókvadász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled Tharr haragja varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az éltető morf jobb lábát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az éltető morf karmával. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 28 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült az éltető morf minden csapását hárítanod. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Az éltető morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 965 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Kitátod a szádat, és lehelsz. 29 életpontot sebeztél. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a brutális morf bal oldalát. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a brutális morf jobb lábát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 4 életpontot sebeztél. A brutális morf csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 39 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 964 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
(Továbbmész...) [86,87] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy rőtmanó berzerker. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 nyu-shuriken. Becsapódva, megdöfi a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a rőtmanó berzerker testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-8 életpont.) Karmaival a rőtmanó berzerker megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz. 114 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 nyu-shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a lomha morf testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Telibe kapod a jégcsóvát. (36 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: spiritusz, 3 quwarg tojás. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a lomha morf jobb oldalát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Csápjaival a lomha morf lecsap a bal karodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 51 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked átfúrja a védelmező morf testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Elszántan a másikra ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a védelmező morf testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-9 életpont.) Karmával néhányszor a védelmező morf megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A védelmező morf belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A védelmező morf farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször eltalálod a védelmező morf testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-5 életpont.) A védelmező morf néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a védelmező morf, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A védelmező morf farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Kitátod a szádat, és lehelsz. 25 életpontot sebeztél. Ellenfeled agyroppantás varázslatot lő rád. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a domináns morf testét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a domináns morf nyakát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 21 életpontot sebeztél. A domináns morf megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A domináns morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 029 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Tüzet köpsz. 49 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 nyu-shuriken. Becsapódva, megdöfi a lomha morf testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (14 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lomha morf jobb vállát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Csápjaival a lomha morf csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [84,87] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Látsz egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Megkötözve mindig szalad,
Kioldozva helyben marad.
Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy szürke rinocérosz. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szürke rinocérosz jobb hátsó lábát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A szürke rinocérosz megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Ököllel megcsapod a szürke rinocérosz fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz a szürke rinocérosz rúgása elől. A szürke rinocérosz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [83,86] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy alpesi tehén van - állapítod meg a nyomokból. Kemény munkával kiásol egy jókora gödröt, majd galyakkal, füvekkel letakarod. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. Nagy reccsenéssel az alpesi tehén belezuhan a gödörbe. Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. Ez a szörny megfelelő idomítással komoly segítséget jelenthetne a kajaszerzésben. Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a domináns morf testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a domináns morf nyakát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 11 életpontot sebeztél. Nem vagy felkészülve a domináns morf gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 029 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 51 életpontot sebeztél. Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked átfúrja a mágiamorfáló testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Iszonyatos fagyási sérüléseket szenvedsz. (49 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 2 tinta, gyöngymangó, 2 tolmokov-koktél, kék orchidea, 3 quwarg tojás. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mágiamorfáló jobb lábát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel megütöd a mágiamorfáló bal oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mágiamorfáló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 690 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}
(Továbbmész...) [81,86] Fák, mindenütt csak fák. Látsz egy ork kunyhót. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz ork sört. (ld. enc.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 nyu-shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a változatos morf jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (14 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a változatos morf jobb szárnyát. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) A változatos morf néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+5 gonoszság.) Csőrével a változatos morf nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 793 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 56 életpontot sebeztél. Távolról Tharr haragja varázslatot lő rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az éltető morf nyakát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az éltető morf fejét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 13 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja az éltető morf nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Az éltető morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 965 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
(Továbbmész...) [80,86] Még mindig az erdőben vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szekérkaravánt. Délnyugatra tart. Szóba elegyedsz a szekérkaraván vezetőjével. Azt mondja, hosszú az út a vadonon át, és szükség lenne pár kísérőre - elkerülendő azt, ami legutóbb is előfordult, hogy kirabolták a banditák. Keress társakat magad mellé, és a segítségetekért rögvest 1200 arany üti a markotok. Fizetés persze csak az út végén. (1. többszemélyes kaland, 10 TVP szükséges hozzá.) Utad során felfedezel egy nekrofunt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy Elenios avatárja hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 55 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a változatos morf jobb hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (14 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a változatos morf jobb vállát. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) A változatos morf karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+4 gonoszság.) Csőrével a változatos morf belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+3 gonoszság.) Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel megütöd a változatos morf jobb oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A változatos morf karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+3 gonoszság.) A változatos morf megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+5 gonoszság.) A változatos morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 793 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Kitátod a szádat, és lehelsz. 27 életpontot sebeztél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a brutális morf testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a brutális morf bal lábát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 15 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a brutális morf megcsapja a fejedet. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 39 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 964 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}
szk 351 | keresed a 351. szörnyet |
tk 1 4567 | többszemélyes kaland 1 4567 |
* 1. BP: kf 315 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat |
* 2. BP: le 278 0 0 | leveszed/lerakod a 278. tárgyat |
* 3. BP: kf 373 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat |
* 4. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 4 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért |
CIRKUSZI PERGAMEN (1233. TÁRGY) Díszes, cirádás rúnákkal teleszőtt pergamenlapokat tartasz a kezedben, melyek mindegyike maga egy varázslat. Legalábbis ha végighúzod az ujjad a finom ívelésű betűkön, magával fog ragadni a cirkuszi mágia és részese leszel annak, amire a pergamenbe oltott rúnák képesek: hirtelen a vándorcirkuszok egyikében találod magad. Rendkívül erős mágiáról van szó, így akár még a kies Sötét Földön is működik a teleportáló varázs. Használatba hozni a H 1233 paranccsal tudod. A rúnák nyomvezetésének leutánzása alapos munkát igényel, így magának az idézésnek is van költsége: 5 TVP, erre jön rá a cirkuszban töltött idő költsége (vagyis a tárgy használatához legalább 15 TVP kell, hogy az időd legalább egyik cirkuszi próbára is elég legyen). Valamiért - a varázslat bonyolultsága folytán nem is érted, miért - a cirkuszi pergamennel képtelen vagy eredményt elérni, ha már találkoztál az adott napon vándorcirkusszal. Hasonlóképp érthetetlen ugyan, de amikor befejezted a pergamenbe vésett rúnák letapogatását, a tárgy megsemmisül. |
ERŐSERKENTŐ KENŐCS (1405. TÁRGY) Niximiliti csak vonakodva adja oda ezt a fura, négyszögletes, fekete tégelyt. Láthatóan ez a legféltettebb találmánya. Azt mondja nem csak az erőserkentőt sajnálja, hanem azt is, aki rászokik. Erről azonban nem hajlandó többet elárulni, hiába faggatod. A krém ugyanolyan szurokfekete, mint a tartója, és az átható nadragulya-szag kéltséget sem hagy az egyik alapanyag felől, ezért eszed ágában sincs megkóstolni. A H 1405 paranccsal, ki tudja miért, a lágyékodra kell felkenni. Mindez 5 TVP-t emészt fel, de megéri a fáradozást! Olyan elementáris erő járja át a testedet, hogy még az istenekkel is birokra kelnél! A gnóm somolyogva még hozzáteszi, hogy párod is nagyon elégedett lesz majd veled (főképp, ha babát szeretne). [Erő tulajdonságod az erőd alapértékével növekszik meg.] A gnóm 3 gólem talizmánt kér a kenőcsért cserébe; amit a Küldetés Teljesítése: KT 1405 paranccsal bármelyik csodabazárban átadhatsz neki. Sajnos van néhány megkötés, és kivételszerűség: az Olimpián rögtön kiszúrják a szigorú tekintetű zsűri tagjai, és leoldják a hatását rólad; csak aktív tevékenységnél fejti ki hatását, ha a forduló végén megpihensz, elmúlik; és mind közül a legkiábrándítóbb korlát: egyszerre csak egy adag csodakenőcs hatása érvényesül. Ha már egy adagot magadra kentél, felesleges újabbal próbálkoznod. Az erőserkentőt Niximiliti még akkor is csak vonakodva fogja átadni, ha minden istenre megesküszöl: nem adod át másnak. |
BŰVÉSZPÁLCA (1639. TÁRGY) Ahány varázsló, annyi varázspálca - tartja a mondás, meglehetősen találóan, hisz nincs két olyan mágus, kereke e világon, aki ugyanazzal a varázslattal ruházná fel szeretett pálcáját (már hogyha képes erre a korántsem egyszerű feladatra, ugye). A mágusok többnyire a leghatékonyabb, leghatalmasabb varázslatukat igyekszenek belézárni a pálcájukba, hogy azt bármikor, bárhol megidézhessék, még ha az adott pillanatban önnön erejükből erre nem is lennének képesek. Nos, a bűvészpálca azért egy kicsit másképp működik. A készítője kifejezetten ártalmatlan illúziók megjelenítésére alkotta meg, és emellett igen törékeny is, így harc közben semmiképp sem használhatod. Viszont a segítségével szinte bármit teremthetsz! A megjelenő képbe hatalmas szörnyetegek vagy kalandozók alakját szőheted, esetleg rég látott tájakat idézhetsz fel, netán legendás fegyverekről, eseményekről is alkothatsz látomást. A megidézett látvány jellegének, és kidolgozottságának csak a fantáziád (vagyis az IQ-d) szab határt! Persze az efféle csodás látványhoz közönség is kell, ezért a H 1639 parancsot csak városban van értelme alkalmaznod, fordulónként egyszer. Az előadás minden esetben 20 TVP-t és 50 VP-t emészt majd fel. A nézők biztosan honorálni fogják az előadást, és minél elmésebb, ötletesebb lesz a műsorod, annál bőkezűbben. A trükköket a Thargodan illetve a ryuku városokban is előadhatod, hiszen mutatványaid ezeket az idegeneket is lenyűgözhetik. Egy fordulóban csak egyszer bűvészkedhetsz, hiszen kalandozó vagy, nem holmi városi mutatványos, nem szabad túlzásba vinni. A pálcának még van egy különleges mellékhatása is. Ha nálad van, a szörnyek által, harc közben gerjesztett illúziók hatástalanok lesznek ellened. |
KALAND ISMERTETÉSE Biztos korábban is megtörtént veled, hogy hallottál valamilyen jó kis többszemélyes kalandról, de ahány forrásból, annyiféleképpen elmesélve, miről is van szó. A valódi igazság így aztán rejtve maradt! Na de most, hogy a többszemélyes kalandoknak már ennyi részletét megismerted, lehetőséged nyílik arra, hogy pontosan úgy meséld el más kalandozóknak a "beszervezésed" történetét, ahogyan az megtörtént, azaz mostantól képes vagy arra, hogy többszemélyes kalandot ismertess meg másokkal. A kiválasztott kalandozóval/kalandozókkal persze személyesen kell találkoznod, a teljes igazságot máshogy nem lehet elmondani. Add ki hát a TKB 2 <kalandozó száma> <kaland száma> parancsot, és a kalandozóval való legközelebbi barátságos találkozókor előadod neki a történeted. Reméljük, még nem ismerte korábban! Egyszerre több ilyen TKB parancsod is lehet érvényben (de mindegyik egy helyet foglal a Feltételes parancsaid listájában). Egy kalandozóra egy időben csak egyetlen beállításod lehet érvényben. Olyan kalandozónak, aki még egyetlen többszemélyes kalanddal sem találkozott, nem tudod előadni a történeted. |
RAGÁLY (191. PSZI KÉPESSÉG) Döbbenetes felfedezést tettél! Mostantól képes vagy mentális úton poszogó möszéket létrehozni, méghozzá tőled egy bizonyos távolságra is! Mindehhez a P 191 <mennyiség> <kalandozó> parancsot kell megadnod. A parancs 5 TVP-be kerül, és annyiszor 5 pszi pontba, ahány möszét létre akarsz hozni. A célpont kalandozó nem lehetsz te, és max. annyi mezőre lehet tőled, amennyi a pszi szakértelmed kétszerese. A képesség kizárólag pszi használóra van bármiféle hatással. |
SZÖRNYCSÁBÍTÁS (83. VARÁZSLAT) A szörnycsábítás varázslattal az adott szörnyfaj számára kedvező illatokat idézel elő, ezzel felkeltve a környéken tartózkodó, ilyen szörnyek figyelmét. A varázslat elmondása a V 83 paranccsal történik, 14 VP-ért és 3 TVP-ért. A parancsot akkor add ki, amikor már egy SZK parancsot is kiadtál. A szörnycsábítás megnöveli a következő kör elején a sikeres szörnykeresés esélyét, a papi szintedtől függően 10-16 százalékkal. |
SZÖRNYÉSZLELÉS (82. VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal folyamatosan képes vagy érzékelni, hogy egy adott szörny a közeledben tartózkodik-e. Ha kiadod a V 82 <szörnyszám> parancsot, akkor elmormolod a varázslatot 5 TVP és 20 VP elköltésével. Ettől kezdve az adott fordulóban mindig érzékelni fogod, hogy a 2. paraméterben megadott szörnyből tartózkodik-e egy példány a közeledben. Ha sikeresen érzékeled, akkor egyből meg is támadod. (Játéktechnikailag ez azt jelenti, hogy abban a fordulóban, amelyikben elmondtad a varázslatot, van egy kicsi esély arra, hogy amikor mozgás során szörnyet generál a gép, akkor a keresett szörnyet generálja, amennyiben az adott szörny jöhet azon a tereptípuson, ahol éppen mozogsz. Erre nagyon pici az esély, kezdetben csak 1 %,, és a papi varázserő növekedésével nagyon lassan nő, de sosem megy 5 % fölé.) |
ORK KUNYHÓ (1683. TEREPTÁRGY) Ha egy roskadozó, kidőlt-bedőlt oldalú kis viskóra bukkansz, ami előtt a padon egy ártalmatlan, vénséges-vén ork szipirtyó gubbaszt, kivételesen ne az ellenséget lásd meg benne! Ez a csúf boszorka többet ér neked élve, mint holtan. Közelebb mész hozzá, és megszólítod. Hályogos szemével végigmér, és fogatlan szájával rád vigyorog (bár ne tette volna!). - Akarsz egy kortyot? Jóféle ork serital! Én magam főztem! - rikácsol feléd, azzal leemeli a mellette álló hordó fedelét. Egy jókora merőkanállal belekotor, és valami gusztustalan, büdös barna löttyöt tol az orrod alá. |
ORK SÖR (1701. TÁRGY) Mikor rákérdezel, hogy mégis mit kér a sörért, az orkok öreganyja annyit felel: - Hozd el a hozzávalókat, meg némi aranyat, és ezért adok neked egy adagot. Az árban már benne van a fakupa is, amiben elviheted. Kérek tehát 2 móri gyümölcsöt, 2 gyöngymangót, 2 amnioszt és 2 darázsszárnyat. Megsúgom, hogy a titkos fűszerek nélkül te nem tudod lefőzni, kár is kísérletezned vele. - No és előtte megkóstolhatom legalább? - kérdezed, és mikor az anyóka átadja a teli merőkanalat, mindenre elszántan belekortyolsz. Borzasztó az íze, de meg kell hagyni, igencsak ütős egy nedü! [A sört a KT (Küldetés Teljesítése) 1701 paranccsal bármelyik ork kunyhónál megszerezheted, 5 TVP ellenében. Ha elfogyasztasz egy adag ork sört (a H 1701 paranccsal, 1 TVP-ért), akkor a következő fordulód elejéig már semmilyen hatás nem késztethet rá, hogy kiadd a gyomrod tartalmát (sem szörnyképesség, sem méregfelhő varázslat). Több korsó felhörpintése már nem jár további előnyökkel. Ha a sör tárolására szolgáló fakupa kiürül, automatikusan eldobod, ezért az a tárgylistádban nem jelenik meg. |
Erő: | 31 (33) | Szint: | 25 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 181 cm |
IQ: | 47 (49) | Támadás: | 26 (28) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 30 | Védekezés: | 68 (73) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 30 | Életpont: | 449/365 | Jellem: | jó (494) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 22 (32) | Varázspont: | 802/62 | Pénz: | 961 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 42/31 | Pszi pont: | 275/97 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | *24/101 (+33%) | szúrófegyverek: | 27/21 | vágófegyverek: | 1/96 |
ütőfegyverek: | 12/54 | lőfegyverek: | 1/12 | dobófegyverek: | 28/9 (+9%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) max. 1 db (1 -3.); nyu-shuriken (#157) max. 1 db (4 -19.); mérg. vas dobónyíl (#190) (20 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüstshuriken (#327) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
80,86 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 135 |
Kedvenc táborhely: 97,69 |
JLKzott minoszkúpok: 62, 64, 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Max életkor 171 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/2 | 2. nyomkövetés: | 50/24 (+35%) | 3. mászás: | 11/45 |
4. csapdakészítés: | 14/92 (+18%) | 5. csapdaészlelés: | 8/14 | 6. gyógyítás: | 60/51 |
7. titkosírás: | 7/5 | 8. felderítés: | 32/46 (+3%) | 9. szörnyidomítás: | 8/30 |
10. teológia: | 24/60 (+13%) | 11. taumaturgia: | 28/35 (+18%) | 12. szerencsejáték: | 1/44 |
13. versengés: | 8/30 | 14. harcművészetek: | 13/29 | 15. zene: | 26/57 |
16. szörnyismeret: | 12/71 (+22%) | 17. pszi: | 41/5 (+96%) | 18. zárnyitás: | 2/5 |
19. vadászat: | 16/35 (+1%) | 20. bányászat: | 30/91 (+7%) | 21. főzés: | 6/91 |
22. csapatmunka: | 4/1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 5 TVP-ért |
kutatsz max. 80 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot ) |
elfogod gátvakondot (#57) hurokcsapdával (#217), mocsárivércet (#7143) fedett veremmel (#219), autentikus vámpírt (#154) hurokcsapdával (#217), Thargodan csontvázat (#297) fedett veremmel (#219), érző szívű dromedárt (#753) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
"Mindenki egyért" TK beállítás |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), halálmadár (#351), varkaudar kósza (#347) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
alakváltó (#7), Változás Gyermekei (#9120), nukleáris cickány (#155), Csontmarok (#2039), Ars Magica (#9150), szubreális vámpír (#223), Tapírnyúzó Carmen (#4567), nómenklatúra (#158) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | varázsvédő varázs (#370) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), kisebb tűzlehelet (#110), direkt kontaktus I (#121), direkt kontakt. II (#122) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), oldás (#372), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 19, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | halálosztó kain (#168) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | dermesztő lidérc (#645) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | élőholt sullár (#216) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | nómenklatúra (#158) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | smaragdgólem (#417) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | korinthai amőba (#420) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | varkaudar varázsló (#271) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | kérődző etra (#368) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | vortexmágus (#418) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | halálhozó (#419) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | kék rothasztó (#421) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | ongóliant (#159) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | vark. nekromanta (#173) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | mérges pók (#20) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
ryuku ostromteknős (#362) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK |
alpesi tehén (#91) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
3.) Használj csatában Varázsvédelem mágiát! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): új. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. kőtorony (664): kész. városháza (685): többek közt 50. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 15, 16, 22, 23, 24, 25, 27, 28, 29, 30, 31, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 49, 62, 63, 64, 72, 73, 175, 189, 190, 191, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 6, 47. |
Kész: 5, 9, 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 271, a megölt főholtak száma: 2, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20121. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 193, az összesen kapott pontszám: 20030. (összesen ölhető: 480 ) Eddig 1 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 felderítő, 2 szabotőr. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
vallási öntudat (290) |
fegyvermester (302) |
harci mágia (334) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Kragoru tanításai (409) |
éjsötét vortexpálca (425) |
mágusviadal (426) |
a mágus kísérői (427) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 41 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1423 TU szükséges.) |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 1 | biami kvazárlándzsa (#568) | 2 | ezüsttőr (#322) | |||
$1 | orgyilkos tőr ($225) | 1 | + | teriád lándzsa (#1282) | ||||
Vágófegyverek | ||||||||
2 | bronzpenge (#126) | 1 | kőkés (#6) | 1 | vadászkés (#1264) | |||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | kőkalapács (#13) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
$2 | ezüsttollú nyíl ($363) | 2 | kerek kő (#19) | $6 | ubuk tüske ($131) | |||
$9 | vashegyű nyíl ($176) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
2 | dárda (#10) | 1 | esszenciakristály (#350) | 2 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | fejsze (#1240) | 14 | * | mérg. vas dobónyíl (#190) | 10 | nyu-shuriken (#157) | ||
10 | tolmokov-koktél (#351) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | adamantit páncél (#628) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | adamantit sisak (#629) | 1 | * | Khór maszkja (#1138) | 1 | * | optiri agysisak (#315) | |
Köpenyek | ||||||||
1 | * | Jerome köpenye (#1527) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | boszorkánykendő (#1697) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | adamantit kesztyű (#306) | 1 | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | Khór kesztyűje (#1746) | ||
1 | mászókarom (#78) | 10 | tankány karom (#237) | |||||
Övek | ||||||||
1 | * | bíbor erőöv (#291) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | adamantit csizma (#631) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
$1 | borostyán függő ($162) | 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | ||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
1 | * | csontamulett (#711) | 2 | denevér szimbólum (#140) | 2 | halálhozó talizmán (#813) | ||
2 | hősiesítő medál (#1558) | 1 | * | kreiton fókusz (#853) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | ||
1 | * | szem szimbólum (#142) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | 1 | villám szimbólum (#145) | |
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
3 | * | Eldaran karkötője (#373) | 1 | * | mentát karkötő (#1551) | 2 | obszidián karkötő (#229) | |
2 | umbatari karkötő (#278) | |||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
16 | * | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | vérpettyes gyűrű (#1659) | |
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2) | ||||||||
1 | * | ezüst éjmedál (#2439) | 1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | örökkéval.smaragdja (#1115) |
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
6 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 8 csepp tinta (#101), fér még: 52] | ||||||
6 | éjurna (#2368) | [bennük 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 50] | ||||||
1 | Fekete Kehely (#283) | [benne 1 korty sötét ital (#284), fér még: 4] | ||||||
7 | huhogó bibe (#332) | [bennük 30 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 54] | ||||||
3 | kavadu iszák (#25) | [bennük 15 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 15] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
1 | sólyomcsőr (#1223) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
10 | sullár hólyag (#168) | [bennük 2 csepp spiritusz (#170), fér még: 198] | ||||||
5 | szent kehely (#257) | [bennük 50 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
1 | Szent Kulacs (#285) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
16 | uzbány csőr (#169) | [bennük 20 csepp ugh méreg (#166), fér még: 172] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
6 | zöld üveg (#82) | [bennük 23 csepp ragasztó (#83), fér még: 97] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | A Végzet kristálya (#2306) | 1 | A Végzet kulcsa (#2320) | 1 | aenouth ködkürt (#1554) | |||
2 | áldott kő (#642) | 3 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytermő erszény (#819) | |||
5 | aranytű (#272) | 2 | ásó (#34) | 3 | bronzkulcs (#76) | |||
1 | bűvészpálca (#1639) | 2 | cirkuszi pergamen (#1233) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
7 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | 1 | erőserkentő (#1405) | ||
5 | ezüst kulcs (#184) | 3 | fenőkő (#1618) | 2 | furulya (#233) | |||
9 | gernim balzsam (#1894) | 7 | gyógykenőcs (#313) | 242 | kaja (#2) | |||
1 | kis aranykulcs (#240) | 4 | kis vaskulcs (#40) | 1 | koboldkorona (#1629) | |||
4 | kötél (#92) | 2 | kristálygömb (#265) | 1 | lant (#238) | |||
1 | légiós hátizsák (#1560) | 1 | mágikus hátizsák (#735) | 4 | manakristály (#500) | |||
2 | márványkulcs (#245) | 2 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
3 | megsemmisítő (#1540) | 1 | méregtermő iszák (#1666) | 3 | morf esszencia (#2452) | |||
3 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | 1 | olló (#335) | |||
12 | ork csodaszer (#1228) | 1 | orvosságos zacskó (#682) | 1 | pszi kő (#248) | |||
1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 4 | rézkulcs (#75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | |||
1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 1 | sáfránykristály (#675) | 4 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | szuper dobóháló (#273) | |||
1 | tatu dob (#234) | 3 | távcső (#42) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | |||
1 | titanitdukát (#1480) | 1 | tubarkő (#700) | 2 | tudás gyöngye (#522) | |||
2 | + | tüskecsapda (#242) | 2 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | ||
3 | vaskulcs (#183) | 3 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | alligátorbőr (#661) | 42 | álompor (#396) | 12 | átlátszó morfplazma (#2451) | |||
1 | aurach bőr (#658) | 7 | aurach fog (#657) | 1 | berzerker tüske (#713) | |||
13 | bíbor morfplazma (#2450) | 2 | bruhatagnyelv (#1230) | $1 | darázsszárny ($652) | |||
1 | eknozol (#540) | 30 | ezüstdarab (#326) | 10 | fehér morfplazma (#2445) | |||
15 | fekete morfplazma (#2446) | 6 | főnixtoll (#563) | 4 | galachmit (#310) | |||
3 | grifftojás (#179) | 9 | gyöngymangó (#135) | 4 | hattyútoll (#1222) | |||
8 | ilkin érc (#232) | 1 | jég dragnit (#1745) | 2 | jégszív (#282) | |||
$1 | karbin plazma ($199) | 20 | kék morfplazma (#2442) | 14 | kőszem (#304) | |||
5 | kreiton esszencia (#892) | 4 | kvazár (#244) | 5 | lidércesszencia (#1074) | |||
16 | lila morfplazma (#2448) | 61 | madártoll (#112) | 104 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | mithril (#352) | 1 | moa gyémánt (#385) | |||
1 | moa gyöngy (#378) | 1 | móri gyümölcs (#116) | $4 | mutáns csont ($331) | |||
19 | narancs morfplazma (#2449) | 11 | nektoraf faggyú (#667) | $6 | óndarab ($85) | |||
2 | pirkit (#153) | 3 | pókláb (#1378) | 7 | púderkő (#119) | |||
4 | pular kristály (#239) | 7 | quwarg tojás (#360) | 7 | rakolits por (#669) | |||
6 | remák szív (#264) | $9 | rézdarab ($70) | 7 | rinóbőr (#651) | |||
7 | rókafarok (#124) | 6 | sallank karom (#128) | 17 | sárga morfplazma (#2447) | |||
1 | sáska amulett (#668) | 28 | szulfagor agyar (#677) | 2 | szulfin (#676) | |||
$1 | szvó-ektoplazma ($151) | 7 | téfea-agy (#172) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | |||
4 | trikornis szarv (#198) | 2 | tükör (#43) | 1 | vámpírfog (#1221) | |||
23 | varányszem (#30) | 3 | varkaudar csont (#1113) | 63 | vasérc (#152) | |||
$4 | vízionár szem ($102) | 13 | vörös morfplazma (#2443) | 10 | xirnox szív (#213) | |||
14 | zöld morfplazma (#2444) | |||||||
Fókuszkristályok tárgyakban | ||||||||
jég dragnit (#1745) | - a befoglaló tárgy: | adamantit páncél (#628) |
Összsúly: 226.10 kg | Megterheltség: 144% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 14 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 219 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 7 | éjkő (#2369) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | hibátlan gyémánt (#680) | 1 | keg gomba (#1615) | 1 | kronokristály (#1636) | 5 | manakristály (#500) | 1 | őskristály-szilánk (#1525) | 4 | pszi kő (#248) | 1 | ryuku sisak (#688) | 1 | szirén köpenye (#820) | 1 | tapasztalatkő (#975) | 1 | vasvért (#164) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | drótszőr (#37) | 2 | fehér morfplazma (#2445) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
16 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | 1 | lila morfplazma (#2448) | |||
2 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 2 | narancs morfplazma (#2449) | 1 | nyu-shuriken (#157) | |||
2 | quwarg tojás (#360) | 2 | sárga morfplazma (#2447) | 1 | spiritusz (#170) | |||
2 | tinta (#101) | 2 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | zöld morfplazma (#2444) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
56 | arany (#50) | 1 | bíbor morfplazma (#2450) | 3 | hattyútoll (#1222) | |||
2 | kék morfplazma (#2442) | 10 | madártoll (#112) | 1 | manakristály (#500) | |||
2 | morf esszencia (#2452) | 3 | óndarab (#85) | 1 | remák szív (#264) | |||
5 | ugh méreg (#166) | 6 | varányszem (#30) | 1 | vasérc (#152) | |||
9 | vashegyű nyíl (#176) | 1 | vörös morfplazma (#2443) |
79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | |
85 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
86 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
87 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
88 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
89 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|