290. forduló, 292. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. nov. 30. 15h:09'
EZ A 358. JÁTÉKHETED, 291. FORDULÓD
359. játékheted kezdete: dec. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 9

LULU KING KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [365,64] koordinátán.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 62 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+92 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+386 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+54 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot
278 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 641.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 639.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 637.]

* 2. KP: elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 24. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 637.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 jégszilánk). [0 pontot használtál fel, van még 637.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 635.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 176% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 635.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat a 396. tárgyat az 1137. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 635.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 635.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 635.]

* 5. KP: használod a 150. tárgyat az 1546. tárgyat a 34. tárgyat
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+60 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [3 pontot használtál fel, van még 632.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 630.]
Leásol elég mélyre. Se kincs, se kriptabejárat. [9 pontot használtál fel, van még 621.]

* 6. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 86. varázslatot a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 621.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 621.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 621.]

* 7. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 127. varázslatot a 224. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 621.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 621.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 621.]

* 8. KP: elmormolod a 168. varázslatot
Ezt a varázslatot már elmondtad egyszer! [0 pontot használtál fel, van még 621.]

* 9. KP: elmormolod a 147. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a mágikus ütés varázslatot! Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] [+3% teo] [0 pontot használtál fel, van még 621.]

be 624 619 3 bemész a 624. épületbe
Barátságosan mosolyogva besétálsz a lovagi táborba. A tábor vezetője, Sir Rasolphius előzékenyen fogad, udvariasan hellyel kínál, és megkérdezi, miben állhat a rendelkezésedre. Átadsz a lovagnak 3 lélekesszenciát. Sir Rasolphius felnyit egy ládát, kivesz belőle 2 szent jogart, és átadja neked. Mély meghajlással köszönöd meg a jutalmat. [5 pontot használtál fel, van még 616.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 586.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 556.]

bb 363 848 813 beraksz a bankba a 363. tárgyat (848 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 ezüsttollú nyilat. Beraksz a bank széfjébe 2 ében nyílvesszőt. Beraksz a bank széfjébe 1 halálhozó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 556.]

ef 45 509 energia fejlesztése 45
60 varázspont felhasználásával előállítasz 5 TU-t. KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-34 TU.] [238 pontot használtál fel, van még 318.]

tv 232 támadó/véd. varázslat a 232. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: energiaspirál. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

bpk 4 bef. parancs kivétele: 4
EF 20 512 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

bpb 4 bef. parancs berakása: 4

ef 20 509 energia fejlesztése 20
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 318.]
[A parancs tárolásra került.]

m 7 6 7 mozogsz északnyugatra, nyugatra, északnyugatra
[364,63] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Elrejtőzöl egy megfeketedett cserjében. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ez nem lehet más, mint egy halálelementál. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Rhiannon hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [363,63] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. Találsz egy vaskohót. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy harmadik szem varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Genius Mátra orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy taalru közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fénypajzs. [+1% teo] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 413 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Egy háló varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 3886 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 413, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [362,62] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sziklaskorpió. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 439 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2847 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 439, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 300.]

v 133 elmormolod a 133. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a teljes gyógyulás varázslatot! Sebeid gyógyulnak (+12 életerő). [-50 varázspont.] [+7% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 295.]

m 8 6 4 mozogsz északra, nyugatra, délre
[362,61] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Mozgást észlelsz oldalról. Csak egy árnylord. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 406 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. 4213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [361,61] Félig kiégett területen vagy. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Tone Zangief, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Mozgást észlelsz oldalról. Villámgyorsan lefekszel egy kidőlt, halott fatörzs mögé. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy halálelementál volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pszi elementál lord. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 409 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. 49 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). A pszi elementál lord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], 2 vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, 3 vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], 5 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP]. 3993 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}


(Továbbmész...) [361,62] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy árnylord. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 424 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. 4213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Tone Zangief irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 277.]

dd 36 56 5 eldobod a 36. tárgyat az 56. tárgyat az 5. tárgyat
Elhajítasz 34 fáklyát. Elhajítasz 86 mákrózsa virágot. Sajnos nincs nálad bunkó. [0 pontot használtál fel, van még 277.]

v 133 elmormolod a 133. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! Sebeid gyógyulnak (+59 életerő). [-50 varázspont.] [+7% teo] [5 pontot használtál fel, van még 272.]

m 4 7 6 mozogsz délre, északnyugatra, nyugatra
[361,63] Tovább kóborolsz a pusztán. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testét a Sötét Földön kockáztatni.

Utad során felfedezel egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Üvöltve, megrohamozod a tábort. Fegyvereddel már az első csapásra készülsz. A Thargodanok gyűlölködő pillantással fordulnak feléd. Egy Notermanthi készül a lemészárlásodra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fénypajzs. [+2% teo] A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 400 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Véres nyál csordul ki a Notermanthi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy arany és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. 3969 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A győzelmed téged felbátorít, a Thargodanok óvatosak lesznek. Kihasználod a pillanatnyi szünetet, és felragadsz a földről egy hátizsákot, nyilván egy szerencsétlenül járt kalandozóé. A következő kincseket találtad: egy kisebb zan és 6 arany. Egy Thargodan mágus készül a lemészárlásodra.

Gyorsan felraksz egy fénypajzs varázslatot. [+3% teo] Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 412 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 57 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy Asylux csapdája varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux csapdája varázslatot lő rád. (-20 támadás). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan mágus jobb oldalát. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Krathan pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod a Thargodan mágus bal lábát. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Thargodan mágus testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Egy Asylux csapdája varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Krathan pallossal megkarcolod a Thargodan mágus nyakát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. 111 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Véres nyál csordul ki a Thargodan mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy manifeszt.nyúlvány és egy rókafarok. 8713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 989, sebződés: 168, gyógyulás: 0, összesen: -168 ÉP}

Felkészülsz a csata folytatására. Vicsorogva nézel szembe a Thargodanokkal. Egy Thargodan mágus védelmezi a vadászterületét.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fénypajzs vibrál körülötted. [+2% teo] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 396 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 81 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 59 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Krathan pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Thargodan mágus nyakát. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a Thargodan mágus testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 58 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Krathan pallossal néhányszor megcsapod a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a Thargodan mágus bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 73 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Véres nyál csordul ki a Thargodan mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP]. 8713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 990, sebződés: 275, gyógyulás: 0, összesen: -275 ÉP}

A Thargodanok egyenként elteleportálnak, és csak egyetlen, óriási árnyalak marad. Egy ezerszemű bestia támad rád. Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe.
Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +108 életerő.) Sorvadsz (-2 életerő). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [360,62] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból.

A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Tone Zangief, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Észreveszel egy nekrofunt. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [359,62] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Tone Zangief előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Elrejtőzöl egy megfeketedett cserjében. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy halálelementál volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy árnylord. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 400 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. 4213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). [75 pontot használtál fel, van még 197.]

m 4 mozogsz délre
[359,63] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Mnebolath. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fénypajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+2% teo] A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 437 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP] és 7 arany. 2297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 437, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). [5 pontot használtál fel, van még 192.]

ek 503 365 64 t. energia kisütése: 503 365 64
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 192.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 192.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 182.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 179.]

* 5. BP: használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 169.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Látványos detonáció közepette 1 kisebb zan és 1 főnixtoll megsemmisítette egymást. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 9, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 169 pontod maradt, ebből a következő körre 169 pontot vihetsz át. Kapsz még 432 pontot. A következő körben tehát 601 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia főpap-jelöltje vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 291. fordulód.

Erő: 34 (40) Szint: 30 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 37 (45) Támadás: 46 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 38 (51) Védekezés: 92 Menekülés: 15 % Életkor: 8/9 év
Egészség: 34 (40) Életpont: 622/271 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 42 (57) Varázspont: 1425/37 Pénz: 3337 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 36/0 Pszi pont: 216/218 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 36
Eddig összesen 2239 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 47058 TP-t kaptál. Jelenleg 3399118 TP-d van. A következő szinthez még 100882 TP szükséges. Trófeáid: Thargodan mágus, tollaskígyó, Thargodan légiós. A 206. fordulódban 5592 arany került a bankszámládra. 7968 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/38 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: 33/24 (+3%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 29/25 (+1%)
dobófegyverek: 1/52

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Kedvenc táborhely: 365,64

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/54 (+33%) 2. nyomkövetés: 48/10 (+23%) 3. mászás: 9/35
4. csapdakészítés: 22/45 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/90 6. gyógyítás: 53/88
7. titkosírás: 4/74 8. felderítés: 25/25 (+7%) 9. szörnyidomítás: 8/61
10. teológia: 54/21 (+31%) 11. taumaturgia: 114/18 (+15%) 12. versengés: 13/3
13. harcművészetek: 1/58 14. szkanderozás: 1/49 15. zene: 11/50
16. szörnyismeret: 7/74 17. pszi: 29/87 (+7%) 18. zárnyitás: 1/97
19. vadászat: 3/86 20. bányászat: 20/5 (+22%) 21. úszás: 11/82
22. csapatmunka: 2/39

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
energiaspirál (#232, 32 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP) fénypajzs (#241, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) mágikus ütés (#147)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231), energiaspirál (#232)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), fénypajzs (#241), Solisar aurája (#240)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
2.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 88 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 665 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 áldott kő (#642) 1 borkonyó bibe (#312) 2 ében nyílvessző (#848)
1 ezüsttollú nyíl (#363) 34 fáklya (#36) 1 főnixtoll (#563)
1 gyógykenőcs (#313) 1 halálhozó talizmán (#813) 4 kaja (#2)
3 lélekesszencia (#619) 60 mákrózsa virág (#56) 1 purifikátor háj (#269)
5 Thargodan esszencia (#328) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
298 arany (#50) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 fűszertartó (#210)
16 isteni könnycsepp (#260) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 rókafarok (#124)
3 sötét ital (#284)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(359,62) művészi porolit (#720), szopógödör (#177), halálelementálok (#279), árnylord (#342)
(359,63) Mnebolathok (#237)
(360,62) művészi porolit (#720), szopógödör (#177), nekrofun (#173)
(361,61) művészi porolit (#720), halálelementálok (#279), pszi elementál lord (#272)
(361,62) árnylord (#342), művészi porolit (#720)
(361,63) Notermanthi (#257), Thargodan mágus (#318), Thargodan tábor (#588), Chara-din monolitja (#534)
(362,61) árnylordok (#342)
(362,62) sziklaskorpiók (#339), Fairlight oltár, tündöklő szobor (#1587), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), érclelőhely
(363,63) Dornodon oltár, vaskohó (#155), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), érclelőhely, taalru (#249)
(364,63) halálelementál (#279), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587)

Üzenet küldése a karakternek