TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2009. aug. 25. 15h:05'
EZ A 802. JÁTÉKHETED, 291. FORDULÓD
803. játékheted kezdete: aug. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #4325
SZÁMLA : XXXX
|
BOLDFELLOW, A LOVAG KALANDJAI
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,101] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ). Az aranytermő erszény 32 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+175 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+74 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+2 kaja.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont). Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku légiós fészket vagy búvóhelyet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 23 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku légiós fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Elhajolsz a ryuku légiós ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 496.]
* 1. KP: |
elmormolod a 224. varázslatot |
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 496.]
* 2. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot |
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 491.]
* 3. KP: |
használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat |
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy agyburok varázslat! Agyburok feszül a tudatod köré. [1 pontot használtál fel, van még 490.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 469.]
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 465.]
* 4. KP: |
elmormolod a 127. varázslatot |
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod az erőpajzs III varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 460.]
* 5. KP: |
elmormolod a 86. varázslatot |
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 460.]
hh 1534 1253 |
használod az 1534. tárgyat az 1253. tárgyat |
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Szédüléshez hasonlatos érzés fog el, s mire elmúlik, már egy quwarg boly belsejében állsz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg harcos!
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 18 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 sallank nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg harcos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos torát. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1254 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 3 quwarg tojást. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +90 életerő.) A quwarg teleportgömb ekkor repít vissza a mezőre, ahonnan érkeztél. Elégedetten csomagolod el az elsötétedő, kimerült eszközt. [41 pontot használtál fel, van még 419.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +3 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 413.]
tv 97 |
támadó/véd. varázslat a 97. varázslatot |
97. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 413.]
cir 63 |
vándorcirkusz látogatása 63 |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 413.]
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[121,85] Még mindig füves síkságon vagy.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ezt a monumentális oltársort Metamorph Böffenet emelte Raia nagyobb dicsőségére! " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. Megcsonkított varkaudar hullákat látsz nagy kupacokba hordva. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy zombi jön feléd.
Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a zombi testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. Csak szemét és hulladék! Talán odébb lesz valami. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy tetemember védelmezi a vadászterületét.
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked átfúrja a tetemember jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tetemember bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tetemember rotható húsát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 442 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy autentikus vámpír jön feléd.
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az autentikus vámpír testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod az autentikus vámpír bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény az érintéssel életenergiádat szívja el. (-1 szint: -1 támadás, - 292054 TP, -7 max/akt. életerő, -3 tulajdonságpont, -27 max/akt. varázspont, -3 képességpont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. No de hiába - semmit sem találsz! Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északra egy Dornodon oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.
[30 pontot használtál fel, van még 383.]
v 96 74 58 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(121,85) zombi (#49), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), friss csatamező (#262), oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
[74,58] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 11250 TVP épült bele.) Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Van itt egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 373.]
be 709 138 213 |
bemész a 709. épületbe |
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] és egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 368.]
m 5 6 3 |
mozogsz délnyugatra, nyugatra, délkeletre |
[73,59] Még mindig a városban vagy. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fény szentélyét. Látsz egy főutcát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárőrség ügyel. Feltöltöd a vizestömlőt. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "
Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Épületeket látsz: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "
(Továbbmész...) [72,59] Továbbmész a város utcáján.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 aranygyűrűt 12 aranyért, 3 aranyláncot 60 aranyért, 1 bakkura csizmát 11 aranyért, 1 bőrsisakot 5 aranyért, 1 bronzkulcsot 9 aranyért, 1 bronzpajzsot 16 aranyért, 1 bronzsisakot 9 aranyért, 3 csontpálcát 45 aranyért, 4 ezüst gyűrűt 24 aranyért, 1 ezüst nyakláncot 10 aranyért, 1 ezüsttőrt 8 aranyért, 2 fekete gyöngyöt 12 aranyért, 12 gyíkfüvet 12 aranyért, 1 kék orchideát 4 aranyért, 1 kígyóbőr kesztyűt 5 aranyért, 3 lánckesztyűt 45 aranyért, 2 magszim belet 10 aranyért, 1 mérg. ubuk dobónyilat 7 aranyért, 6 mérg. vas dobónyilat 60 aranyért, 4 mocsári penkét 4 aranyért, 3 nagy bronzkulcsot 42 aranyért, 4 nyu-shurikent 48 aranyért, 2 orgyilkos tőrt 16 aranyért, 1 pular kristályt 8 aranyért, 1 rákpajzsot 10 aranyért, 2 réz papi karkötőt 40 aranyért, 2 rézdarabot 2 aranyért, 1 rézpáncélt 24 aranyért, 1 rézsisakot 7 aranyért, 37 ugh mérget 74 aranyért, 1 vasalt bunkót 35 aranyért, 2 vashegyű lándzsát 36 aranyért, 1 vaskulcsot 10 aranyért.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
(Továbbmész...) [73,60] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy útonálló. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Elszántan a másikra rontasz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd az útonálló nyakát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
104 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Van itt egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.). [18 pontot használtál fel, van még 350.]
fa 164 2533 1 |
feladod a 164. tárgyat a 2533. kalandozónak (1 darabot) |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Sudár Virág részére szánod. Átadsz 1 vasvértet. Ennek elküldése 32 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 347.]
fa 1171 2533 |
feladod az 1171. tárgyat a 2533. kalandozónak |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Sudár Virág részére szánod. Átadsz 1 vark. pecsétgyűrűt. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 344.]
fa 229 2533 |
feladod a 229. tárgyat a 2533. kalandozónak |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Sudár Virág részére szánod. Átadsz 1 obszidián karkötőt. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 341.]
fa 1 2533 4 |
feladod az 1. tárgyat a 2533. kalandozónak (4 darabot) |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Sudár Virág részére szánod. Átadsz 4 deus ex machinát. Ennek elküldése 28 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 338.]
fa 1133 2533 |
feladod az 1133. tárgyat a 2533. kalandozónak |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Sudár Virág részére szánod. Átadsz 1 moa varázsdobozt. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 335.]
fa 690 3588 1 |
feladod a 690. tárgyat a 3588. kalandozónak (1 darabot) |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Frank Onestein részére szánod. Átadsz 1 ryuku kesztyűt. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 332.]
fa 210 3588 8 |
feladod a 210. tárgyat a 3588. kalandozónak (8 darabot) |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Frank Onestein részére szánod. Átadsz 8 fűszertartót. Ennek elküldése 32 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 329.]
faa 692 668 271 |
feladod a 692. tárgyat a 668. tárgyat a 271. tárgyat |
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Frank Onestein részére szánod. Átadsz 1 ryuku csizmát. Ennek elküldése 25 arany lesz. Átadsz 2 sáska amulettet. Ennek elküldése 26 arany lesz. Átadsz 1 szürke bőrkesztyűt. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [9 pontot használtál fel, van még 320.]
faa 434 1107 669 |
feladod a 434. tárgyat az 1107. tárgyat a 669. tárgyat |
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Frank Onestein részére szánod. Átadsz 1 bányászcsákányt. Ennek elküldése 27 arany lesz. Átadsz 6 varkaudar látógömböt. Ennek elküldése 32 arany lesz. Átadsz 24 rakolits port. Ennek elküldése 48 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [9 pontot használtál fel, van még 311.]
fa 304 1322 28 |
feladod a 304. tárgyat az 1322. kalandozónak (28 darabot) |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Aranyszem részére szánod. Átadsz 28 kőszemet. Ennek elküldése 53 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 308.]
h 1271 1253 |
használod az 1271. tárgyat |
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy csillezsályalevelet ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 303.]
m 3 1 7 |
mozogsz délkeletre, északkeletre, északnyugatra |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[121,85] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy erszényes elkarog közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Megmarkolva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az erszényes elkarog nyakát. Kritikus ütés! (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1062 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ezt a monumentális oltársort Metamorph Böffenet emelte Raia nagyobb dicsőségére! " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy friss csatamezőt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északra egy Dornodon oltárt. Elrakod a távcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.
(Továbbmész...) [122,84] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Ráismersz a lényre. Egy manifesztátor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Megmarkolva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a manifesztátor egyik karját. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 58 életpontot sebeztél. Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a manifesztátor fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Az ősi nép vad haragja szálla a Mesterek Bandájára... Kvazársziklák Népe " Oldalt pillantva, meglátsz egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megilletődve az ősi építménytől, habozva lépsz be. Félig-meddig arra számítasz, hogy valamilyen szörny fog rád rontani, de erre nem kerül sor. Csak néhány ősi kőszobrot találsz bent. Néhány szobor odébb tologatása (és eltörése) után a földön egy lezárt ajtót látsz, amin írás van.
Odakint is körülnézel.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Morran MacMoran, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megosztod a tazunkarókával az élelmiszerkészletedet. Egy hálás pillantás biztosítja számodra, hogy a természet barátjának számítasz. (+2 jóság.)
Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra.
(Továbbmész...) [121,83] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy erszényes elkarog. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Elszántan ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 54 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod az erszényes elkarog farkát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1062 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Találsz egy márványtornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felrakod a vénasszony hátára a rőzsét. Hálásan szól hozzád: - Az istenek segítsenek utadon! (+2 jóság.)
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy nyuhaj karbin!
Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 57 életpontot sebeztél. Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin elhibázza az ütést csápjával. Véres nyál csordul ki a nyuhaj karbin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy sötét főgnóm!
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Semmi hatás! Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét főgnóm jobb karját. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sötét főgnóm testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 748 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 1 aranygyűrűt. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. [59 pontot használtál fel, van még 244.]
v 96 95 107 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(121,83) erszényes elkarog (#354), márványtorony (#175), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 32. jellempróba, nyuhaj karbin (#110), sötét főgnóm (#136)
(121,85) zombi (#49), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), friss csatamező (#262), oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), erszényes elkarog (#354)
(122,84) manifesztátorok (#124), mínosz-kúp (#178), szent tölgyfa (#393), oltár, művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 27. jellempróba
[95,107] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Arénagödröt. Nocsak, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy jósda (577. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 234.]
be 497 4 |
bemész a 497. épületbe |
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy vadász varkaudar
Elszántan a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász varkaudar testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a vadász varkaudar. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy vadász varkaudar
Elszántan a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász varkaudar fejét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd a varkaudar jobb karját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy vörös rakolits
Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 23 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vörös rakolits bal lábát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 56 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd a vörös rakolits testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. A vörös rakolits feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a vörös rakolits száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 877 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 300 aranyat. [45 pontot használtál fel, van még 189.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +92 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 189.]
m 6 1 1 |
mozogsz nyugatra, északkeletre, északkeletre |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[121,83] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Felfedeztél egy márványtornyot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Észreveszel egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet.
Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Továbbmész...) [122,82] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő élőholt quwarg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg torát. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. Aritma ostorával súrolod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1604 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.
(Továbbmész...) [123,81] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Eassy-Lien Dib, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy ősi csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. [15 pontot használtál fel, van még 174.]
[124,80] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Vad szamóca illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy manaelementál. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 55 életpontot sebeztél. Aritma ostorával gyengén megütögeted a manaelementál testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Mallon botjával párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Aritma ostorával párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 597, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva az ősi csatamező síri hangulatával, ásni kezdesz. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy óriás csontváz védelmezi a vadászterületét.
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 64 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod az óriás csontváz bal karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmaival az óriás csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az óriás csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1017 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. A következő tíz perc sem hoz eredményt, de majd csak lesz valami. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy szintszívó jön feléd.
Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd a szintszívó ködös testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szintszívó fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Folytatod a melót egy varkaudarhoz méltó kitartással. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.
Elszántan a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy orgoró intéz feléd kihívást.
A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgoró sziklatestét. Kritikus ütés! (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod az orgoró sziklatestét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az orgoró kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az orgoró összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. A következő kincseket találtad: egy rövid íj, egy ezüstshuriken és egy mérg. ubuk dobónyíl. A csatamező fölött óriásira nőtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Arana lábát masszírozza. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy erszényes elkarog közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az erszényes elkarog testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod az erszényes elkarog jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog feléd harap, de sikertelenül. Az erszényes elkarog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1062 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.
Találkozol egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nővel. Fekete a bőre. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy Ciang Csí trófea és egy vadász quwarg trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Ariella d'Amor. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól.
[25 pontot használtál fel, van még 149.]
ek 503 102 101 |
t. energia kisütése: 503 102 101 |
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(121,83) erszényes elkarog (#354), márványtorony (#175), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 32. jellempróba, nyuhaj karbin (#110), sötét főgnóm (#136)
(122,82) élőholt quwarg (#202), szent tölgyfa (#393), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(123,81) Elenios rúnaköve, művészi porolit (#720)
(124,80) manaelementál (#290), óriás csontváz (#176), szintszívó (#96), sírlidérc (#172), orgoró (#170), ősi csatamező (#263), szent tölgyfa (#393), Leah oltár, tavacska, művészi porolit (#720), 37. jellempróba, erszényes elkarog (#354), Ariella d'Amor (5606. kalandozó)
[102,101] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak.
Látsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.
Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a varkaudar testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.
Elszántan ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a varkaudar testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. Az egyik varkaudar hozzád ugrik, és valami tárggyal hadonászik. Kikapod a kezéből, mire vinnyogva menekül vissza társai gyűrűjébe. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fekete bőrcsizma, egy szöges páncél és egy orgyilkos tőr. Egy varkaudar kölyök védelmezi a vadászterületét.
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a varkaudar kölyök jobb vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar kölyök jön feléd.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy varkaudar készül a lemészárlásodra.
Marokra fogva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar testét. Kritikus ütés! (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a varkaudar testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy szutykos remák készül a lemészárlásodra.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a szutykos remák egyik csápját. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 67 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a szutykos remák bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-15 pszi pont.) (-3 TU.) A szutykos remák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Sok rozsdás és használhatatlan vacakot eldobsz, miközben kiszűröd az értékesebbeket. Nézzük, melyek az utóbbiak: A következő kincseket találtad: 2 vas dobónyíl, egy varkaudar lándzsa, 5 mérg. ubuk tüske, egy ubuk dobónyíl és egy bronzhegyű nyíl. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat!
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Találsz egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. [mákrózsa virág ->eldobod] Látsz egy barátság szent tüzét. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy patak van. Délnyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
[-1 TU.] [40 pontot használtál fel, van még 109.]
bb 153 1113 1137 |
beraksz a bankba a 153. tárgyat (1113 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 5 pirkitet. Beraksz a bank széfjébe 4 varkaudar csontot. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 109.]
szk 361 |
keresed a 361. szörnyet |
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 109.]
ef 28 512 |
energia fejlesztése 28 |
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 88.]
* 1. BP: |
használod a 147. tárgyat |
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 85.]
* 2. BP: |
elmormolod a 62. varázslatot |
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 85.]
* 3. BP: |
kiveszel a bankból a 135. tárgyat (5 darabot) |
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 85.]
* 4. BP: |
használod az 1602. tárgyat |
Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Képességeit 5 gyöngymangó beledobásával teszteled. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 10 tükröt kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 82.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 2 csillezsályalevelet. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-3 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 23, 5.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a szőrös azuka. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 82 pontod maradt, ebből a következő körre 82 pontot vihetsz át. Kapsz még 432 pontot. A következő körben tehát 514 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Boldfellow, a lovag, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. Raia püspöke vagy. Papi hited: 209. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 291. fordulód.
Erő: |
29 (42) |
Szint: |
23 |
Merészség: |
10/5 |
Magasság: |
162 cm |
IQ: |
35 (56) |
Támadás: |
32 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
66 kg |
Ügyesség: |
25 (29) |
Védekezés: |
48 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
25/25 év |
Egészség: |
20 (22) |
Életpont: |
443/365 |
Jellem: |
jó (594) |
Tul. pont: |
-3 |
Szerencse: |
23 (30) |
Varázspont: |
616/319 |
Pénz: |
54495 arany |
Kép. pont: |
18 |
Tudatpont: |
28/0 |
Pszi pont: |
203/47 |
|
|
EFejl: |
30 |
Eddig összesen 2130 szörnyet (27 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15382 TP-t kaptál. Jelenleg 1015382 TP-d van. A következő szinthez még 184618 TP szükséges. Trófeáid:
ongóliant,
Rodrig,
varkaudar hadúr. A 261. fordulódban 41303 arany került a bankszámládra. 43368 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
2/17 |
szúrófegyverek: |
3/22 |
vágófegyverek: |
3/96 |
ütőfegyverek: |
29/5 (+4%) |
lőfegyverek: |
25/7 (+2%) |
dobófegyverek: |
2/25 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
11/73 |
2. nyomkövetés: |
71/17 (+36%) |
3. lopás: |
1/37 |
4. mászás: |
12/42 (+5%) |
5. csapdakészítés: |
18/68 (+5%) |
6. csapdaészlelés: |
5/27 |
7. gyógyítás: |
51/29 |
8. titkosírás: |
2/33 |
9. felderítés: |
22/54 (+12%) |
10. szörnyidomítás: |
6/69 |
11. teológia: |
31/44 (+10%) |
12. taumaturgia: |
24/88 (+9%) |
13. szerencsejáték: |
1/55 |
14. versengés: |
10/0 |
15. zene: |
18/33 |
16. szörnyismeret: |
23/14 (+30%) |
17. pszi: |
*21/100 |
18. zárnyitás: |
3/60 |
19. vadászat: |
19/49 |
20. bányászat: |
30/62 |
21. csapatmunka: |
5/23 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 25 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 25 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), álomport (#396) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ) |
elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
jók (#990) (csak egyszer), fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Tguarkhan (#212) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), bakkura (#52), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) |
|
|
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
|
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK |
feltámadás (#168) |
tulajdonságpajzs (#26) |
agyburok (#90) |
erőpajzs III (#127) |
fürkésző szemek (#213) |
|
|
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat! |
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy csontváz lord maradványait a szélben! (számláló: 0) |
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában . |
KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranysárk. pikkely (153)
kaszt.kiteljesedés (166)
famulus (185)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
ment.felfrissülés (255)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
belső tűz (310)
isteni kacaj (322)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 28 TU. szükséges még: 7 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 444 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2166.
|