290. forduló, 292. forduló, Vörös Gondró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. okt. 3. 9h:08'
EZ A 688. JÁTÉKHETED, 291. FORDULÓD
689. játékheted kezdete: okt. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3906
SZÁMLA : XXXX

VÖRÖS GONDRÓ KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [90,87] koordinátán.
Hosszúkarom Kriton, amikor összefutottatok, adott neked egy kötelet. Varázserőd regenerálódik. (+104 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+69 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+3 kaja.) A lottó 1253. hetének nyerőszámai: 27, 7, 17. 3 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. 1 db 2 találatos szelvényed volt. Erre összesen 104 arany nyereményt kapsz.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy surranó kígyó nyomára bukkansz. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a surranó kígyó pikkelyes testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 59 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a surranó kígyó testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A surranó kígyó feléd harap, de sikertelenül. A surranó kígyó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 422.]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 417.]

* 2. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 472 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 415.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 410.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 405.]

* 5. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 405.]

* 6. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Létrehoztad a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 405.]

* 7. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 400.]

* 8. KP: v 57 0 0 elmormolod az 57. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 mocsári penke). [0 pontot használtál fel, van még 400.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 398.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[91,87] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ork sámán. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 10 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ork sámán bal oldalát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod az ork sámán testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az ork sámán testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 532 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [92,88] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Látsz egy amniosz-fát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, ELFelejett Álmok lábát masszírozza. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy uzbány. {egyik sebzési módja: 3x 3d4+2.} Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány bal lábát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 58 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az uzbány bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 443 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 378.]

kt 203 55 elkészíted a 203. tárgyat (55 darabot)
Begyűjtöttél 55 amnioszt. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [220 pontot használtál fel, van még 158.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[91,88] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy quwarg királynő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 29.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 32 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Einstein, a troll előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [90,88] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku légiós. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+9.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 45 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku légiós jobb lábát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós jobb karját. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 56 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a ryuku légiós bal vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 065 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}

Nocsak! A fősátornál egy ismerős, köpcös alakot látsz, amint épp kalandozókkal diskurál. Tehát Shleff még mindig nem talált megfelelő artistákat a libertani Rettentő Banda helyére. Fura. Lehet, hogy minden hétvégén kalandozókat szerepeltet, és ezzel az ócska szöveggel csábítja őket? Végül is tökmindegy. A lényeg, hogy bőkezűen fizessen - mélázol. (9. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Jo-Lee a Mágus előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Van itt egy cirkuszi fősátor (714. épület.). Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 138.]

fv 203 80 14 felveszed a 203. tárgyat (80 darabot) 14
Rábukkansz a rejtekhelyre! Magadhoz vettél 80 amnioszt. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [4 pontot használtál fel, van még 134.]

be 714 bemész a 714. épületbe
Félrehajtod a sátor bejáratára hajló ponyvát, és belépsz rajta. A mosolygós gnóm hivatalnokot ugyanott találod, mint mindig, egy iratokkal telirakott íróasztal mögött, amely a sátor közepén áll. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. Örül, hogy megtetted, amit kért. [2 000 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 100 arany.] Russlan szája a füléig ér, úgy vigyorog rád, hogy ez az előnyös üzlet végre megköttethetett. Úgy hiszi, nagyon jó kapcsolataid lehetnek, ha ilyen olcsón sikerült amnioszhoz jutnod.
- Persze ezzel még nem vagyunk teljesen kisegítve - vált egy kicsit bizalmasabb hangnemre a gnóm hivatalnok. - A lovak ma ugyan kapnak enni, de ettől még a cirkuszi kasszák nem telnek meg. Ott van például a díjak kérdése... úgy gondoltuk drága és egyedi tárgyakat adunk a cirkuszi sátrakban sikeres kalandozóknak, hogy felkeltsük figyelmüket, és minél többen és többször jöjjenek ringbeszállni a díjakért. Ezek a tárgyak azonban nem olcsók, és hiába a kizárólagos szerződés a zangrozi beszerzőnkkel, az még az árakat is növelni akarja. Szóval előbb-utóbb elfogynak a cirkuszi díjak, ha nem változik meg valami hamarosan. Sajnos vannak tárgyak, amiből nagyon kevés van, például halálhozó karkötője már alig van a készleteinkben. Ha segíteni akarsz, szerezz valahonnan legalább egyet, ez ki ugyan nem segít, de egy másik kalandozó a jövőben legalább boldog lehet. A teljes beszállítói árat természetesen nem fizethetjük ki érte neked, de majd valahogyan viszonozzuk, ígérem. Ja, és a legkevesebb, hogy a vándorcirkusz törzstámogatója tisztségbe emelünk. Rendben?
Elképedve hallgatod a mesét arról, hogy a cirkusznak milyen rosszul megy. Hát, ha ennyire rászorulnak, lehet, hogy segítened kellene. A gnóm megveregeti a hátad, majd búcsút int. A további teendőiden töprengve távozol. [5 pontot használtál fel, van még 129.]

m 6 7 8 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északra
[89,88] Szűnni nem akar a zöld síkság. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Észreveszel egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. A vortexmágus csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 138 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a vortexmágus testét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a vortexmágus nyakát. (6 támadással 135 életpontot sebezve.) Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 160 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 298, gyógyulás: 0, összesen: -298 ÉP}

Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +276 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy ork sámán. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 14 szúró, 14 vágó, 14 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ork sámán jobb lábát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd az ork sámán testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 45 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod az ork sámán jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 8 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 567 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [88,87] A sík vidéket bozótos váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy mutáns pók közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mutáns pók jobb oldalát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mutáns pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 523 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [88,86] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 1100 pontot kell rákölteni.) Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol Srydon Crow-val. Az apró termetű gnóm egyáltalán nem visel páncélt, mindössze egy aranysárga, villámokkal teleszőtt köpenyt, amelyen az egyetlen kirívó minta egy nyilvánvalóan varázserővel bíró szimbólum: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Mégis, a belőle áradó, minden szőrszáladat az égnek meresztő sztatikus eletromosság és mágikus hatalom nem hagy kétséget afelől, hogy egy igazi Ősmágussal találkoztál. Fairlight hittérítője. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy kígyóbőr övet, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt, egy tirik-hun medált, egy varkaudar szimbólumot, egy varkaudarölő éremet és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy Poomr Ko trófea, egy rücskös gigaféreg trófea és egy varkaudar behemót trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Hátasa egy idomított sullár. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. {legmagasabb fegyver szakértelme: 19.}
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összefutsz Jokkmokkal. Fairlight tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy kőkés szimbólumot, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy mágusköpenyt, egy Métely páncélját, egy q. demoralizátort, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsekockát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy q. rohamosztagos trófea, egy óriásféreg trófea és egy quwarg nagymester trófea díszíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy kőkést tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 36 ütő ellen.}
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[40 pontot használtál fel, van még 89.]

ep 256 100 építed a 256. tárgyat 89 pontért
Folytatod a tetőgerendák kifaragását. Vastag törzsű fákat vágsz ki, felmászol az oszlopokra, és felhúzod a gerendákat. Köveket is hordasz fel, és igyekszel minél esztétikusabb tetőszerkezetet kialakítani. 89 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [89 pontot használtál fel, van még 0.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 99 30 68 keresed a 99. szörnyet a 30. szörnyet a 68. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy surranó kígyót. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 235 10 0 használod a 235. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [2 pontot használtál fel, van még -2.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 23, 17.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a törpemammut. 2 kaját habzsol be a garokk. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 432 pontot. A következő körben tehát 430 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Vörös Gondró, egy vörös, rövid hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Fairlight áldozópapja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 291. fordulód.

Erő: 32 (37) Szint: 25 Merészség: 6/4 Magasság: 118 cm
IQ: 31 (35) Támadás: 29 (31) Agresszió: 6 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 28 (32) Védekezés: 31 (36) Menekülés: 30 % Életkor: 70/70 év
Egészség: 30 (33) Életpont: 342/342 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 33 (37) Varázspont: 611/41 Pénz: 4989 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 45/27 Pszi pont: 167/479
Eddig összesen 2195 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 386 TP-t kaptál. Jelenleg 1 562 611 TP-d van. A következő szinthez még 137 389 TP szükséges. Trófeáid: védelmező morf, varkaudar hadúr, halálos morf. A 227. fordulódban 2000 arany került a bankszámládra. 2700 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 18/76 vágófegyverek: 26/3
ütőfegyverek: 29/51 (+2%) lőfegyverek: 23/94 dobófegyverek: 18/42 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 40 százalék;
88,86 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 5. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 60, 58

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 607 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/19 2. nyomkövetés: 50/96 (+30%) 3. lopás: 4/81
4. mászás: 16/82 5. csapdakészítés: 19/50 (+6%) 6. csapdaészlelés: 12/39
7. gyógyítás: 44/83 8. titkosírás: 15/80 9. felderítés: 24/51
10. szörnyidomítás: 7/61 11. teológia: 29/48 (+3%) 12. taumaturgia: 34/59 (+5%)
13. versengés: 9/4 (+9%) 14. zene: 17/95 15. szörnyismeret: 37/23 (+33%)
16. pszi: 21/46 17. zárnyitás: 4/20 18. vadászat: 14/92
19. bányászat: 39/91 20. főzés: 12/25 (+10%) 21. csapatmunka: 1/92

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
szintszívó (#96), homokféreg (#121) (csak egyszer), óriásféreg (#171), varkaudar hadúr (#270), varkaudar varázsló (#271), tigroszlán (#43) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámsújtás (#89), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Dobd el a D paranccsal a legértékesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)!
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 815. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). bányászház (839): 121. labirintus (120,57).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 26, 27, 33, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 58, 60, 121, 124, 130, 134, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9, 14.
Kész: 1, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 34 TU. szükséges még: 76 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 394 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 112.52 kg Megterheltség: 92%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 18 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 171 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
145 varányszem (#30) 53 vashegyű nyíl (#176) 13 szürke bőrkesztyű (#271)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
1895 kaja (#2) 648 mákrózsa virág (#56) 3 moa harci nadrág (#1862)
615 vasérc (#152) 1144 quwarg tojás (#360) 535 madártoll (#112)
447 drótszőr (#37) 169 pirkit (#153) 80 rézdarab (#70)
4 kötél (#92) 46 sallank karom (#128) 425 csuklyavirág (#133)
114 bogyógránát (#430) 26 szuperkötél (#209) 99 jégpasztilla (#1566)
182 isteni könnycsepp (#260) 3 pásztorbot (#513) 231 vas dobónyíl (#189)
4 bűvös shuriken (#562) 142 nyílvessző (#108) 1 kőkés (#6)
1 tatu dob (#234) 2 alligátorbőr (#661) 69 ramit kő (#226)
6 ovimon-bogyó (#207) 66 sötét ital (#284) 45 tolmokov-koktél (#351)
$52 trikornis szarv ($198) $200 rókafarok ($124) 162 gyöngymangó (#135)
2 csontkulcs (#74) 1 fejsze (#1240) 6 polip szívóka (#391)
7 mópat tetem (#584) $49 xirnox szív ($213)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyöngymangó (#135) 1 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 vas dobónyíl (#189)
5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
195 arany (#50) 1 álompor (#396) 2 amniosz (#203)
1 kaja (#2) 1 surranó kígyó bőr (#47) 7 ugh méreg (#166)
1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

87 88 89 90 91 92 93
85
86
87
88
89
(88,86) oltár, 49. jellempróba, Srydon Crow (1633. kalandozó), Jokkmokk (3860. kalandozó)
(88,87) oltár, mutáns pók (#117)
(89,88) szent tölgyfa (#393), oltár, 41. jellempróba, vortexmágus (#418), ork sámán (#345)
(90,87) surranó kígyó (#30)
(90,88) ryuku légiós (#361), cirkuszi fősátor (#714), 9. többszemélyes kaland, oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), nekrofun (#173)
(91,87) ork sámán (#345), oltár, szent tölgyfa (#393), 31. jellempróba
(91,88) quwarg királynő (#153), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), 38. jellempróba
(92,88) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), phua-kúp (#372), 48. jellempróba, Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), uzbányok (#102)

Üzenet küldése a karakternek