290. forduló, 292. forduló, Csendes McPog összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. nov. 30. 9h:25'
EZ A 771. JÁTÉKHETED, 291. FORDULÓD
772. játékheted kezdete: dec. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
TF tal. tesztcsata (-4 zseton)
E-mail!
KALANDOZÓ: #3534
SZÁMLA : XXXX

CSENDES MCPOG KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [152,46] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 80. pontnál.
Táborozásod egyik napján egy trikornis vágtatott be a táborodba, hátán egy vadul kapaszkodó vikócmajommal. A maki kezedbe nyom egy csomagot, és iszkiri, már ott sincsenek. Kibontogatod Susogó Erdő csomagját. Találsz benne 1 nyomkereső talizmánt.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 40 csillezsályalevelet (3800 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás 1. napján egy kopasz, félszemű, kecskeszakállas árnymanó férfi megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi. Táborozásod egyik napján egy trikornis vágtatott be a táborodba, hátán egy vadul kapaszkodó vikócmajommal. A maki kezedbe nyom egy csomagot, és iszkiri, már ott sincsenek. Kibontogatod Enyves Elemérke csomagját. Találsz benne 25 mutáns csontot (ez nem kell neked). [Amit nem veszel át, viszik vissza a feladónak.] Nicsak, míg aludtál, csomagot kaptál a Trikornis Futárpostától! Fehér Holló küldte a következőt: 30 tintát (ez nem kell neked). [Amit nem veszel át, viszik vissza a feladónak.]
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+6 tvp ). Sötét van, bíbor színeivel tündököl a telihold. Megbabonázva figyeled ragyogását, mindent betölt a lüktető ragyogás. Kis fájdalmat érzel, majd határtalan szenvedélyt, végül aléltan zuhansz a földre. Felébredsz, megkönnyebbülve, de sóvárogva is gondolod: hisz ez csak álom volt! - Akkor mi ez a seb a nyakamon?!
A kinemfogyó tegez termelt 3 nyílvesszőt. Az aranytermő erszény 61 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. A teremtés zsákja létrehozott 1 halcsontot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+19 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+117 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+95 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+400 varázspont, -800 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 448.]

* 2. KP: VP spórolása: 9999
Félreraktunk, letiltottunk neked 1139 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 448.]

* 3. KP: használod az 500. tárgyat a 841. tárgyat
Manára van szükséged, elhasználod a manakristályt. (+1385 varázspont.) [1 pontot használtál fel, van még 447.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 446.]

* 4. KP: használod az 1760. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat
Kortyolsz a kehelyből, érzed hogy felfrissülsz és erővel telítődsz. (+821 ép ). [4 pontot használtál fel, van még 442.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy bunthar zsák elkészítéséhez. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 421.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +83 max. életerő, +83 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 415.]

* 5. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 415.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 413.]
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 411.]

* 6. KP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 411.]

* 7. KP: elmormolod a 11. varázslatot a 26. varázslatot a 27. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Odakint, a szabadban esni kezd az eső. [-9 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 409.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 407.]
Beizzik a turbómágia. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-13 varázspont.] Öregedtél 1 évet. Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 405.]

* 8. KP: elmormolod a 157. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 403.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-20 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 401.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-18 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 401.]

* 9. KP: elmormolod a 168. varázslatot a 12. varázslatot a 86. varázslatot
Ezt a varázslatot már elmondtad egyszer! [0 pontot használtál fel, van még 401.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 399.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-9 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 399.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 394.]

d 2 70 eldobod a 2. tárgyat (70 darabot)
Elhajítasz 70 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

hh 473 473 473 használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat
Behörpintesz egy adag fiatalság italát. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( fiatalodtál 3 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 393.]
Ledöntesz egy adagnyi fiatalság italát. A hatás rögtön érezhető! ( fiatalodtál 2 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 392.]
Megiszol egy adagnyi fiatalság italát. A hatás rögtön érezhető! ( fiatalodtál 3 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 391.]

tno 6 4 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

ek 289 50 t. energia kisütése: 289 50
Szörny ellenfeleid 50%-kal erősebbek lesznek. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 381.]

hh 248 248 248 használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-69 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [6 pontot használtál fel, van még 375.]
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-61 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [6 pontot használtál fel, van még 369.]
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-68 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [6 pontot használtál fel, van még 363.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +109 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +89 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 363.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

ek 273 7 450 t. energia kisütése: 273 7 450
Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 7 VP-nél kevesebb, plusz 50 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

h 1271 1253 használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy csillezsályalevelet ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 358.]

ff 951 28 felt. fegyverváltás: 951 28
Felt. fegyverváltás: << vámpírölő << ököl. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

ek 503 189 101 t. energia kisütése: 503 189 101
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(152,46) a 78. labirintus bejárata

[189,101] Fák jelennek meg. Ritka erdőben vagy.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy manilla-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy régészeti lelőhelyet. Hát ezek a Technika Ördögei már egész Ghallát felszántják? Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Killer előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Észreveszel egy fekete kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete lótuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy bíborcserjét. Van itt egy erdei bölcs háza (668. épület.).
Találkozol Sonchus Arvensisszal. A nála lévő tárgyak közül feltűnik számodra egy gyönyörűen feldíszített molitár dob. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany pikkelyvértet, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy cápabőr csizmát, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy Khór maszkját, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy korinthai talizmánt, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval.smaragdját, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vállvédőt, egy szem szimbólumot, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy varkaudar katona trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy ősdentor trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy Végítéletet, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy bo'adhun nyílpuska. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[-3 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 353.]

be 668 bemész a 668. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. - Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [7950 tapasztalati pontot kaptál.] A bölcs kezébe veszi az újabb darabot. Most már te is nagyon izgatott vagy. Egy ilyen hihetetlen relikvia! A bot ötödik darabján valamilyen figurának a csonkja van díszítésképp: talán őrá támad a bot köré fonódó sárkány? A mostani összeillesztés minden eddiginél nagyobb detonációval jár. Szanaszét repülnek a bölcs könyvei, és te is kiszállsz az ajtón. Amikor végre összeszeditek magatokat, a bölcs megjegyzi, hogy a következő összeillesztést talán a szabadban kellene elvégezni. Ismét megjelenik a labirintus, majd az apóka morogva nekiáll rendet rakni. Közben megjegyzi:
- Attól tartok, ez túl kemény dió lesz még a te számodra is. Ha minden igaz, ez Naedlorath Mnebi, a Thargodan herceg búvóhelye: sokak szerint még a mai napig is ezen a síkon tartózkodik, persze taalru bőrbe bújva. Mi, hogy nem tudod, mi az a taalru? Egy Thargodan bábfigura, a nagyhatalmú Thargodanok "utazókocsija". Ha akkor érsz oda, amikor a herceg épp az "utazókocsiban" tartózkodik, véged!

20 19 4 11 14
3 2 12 13
5 7 15
22 1 17
21 6 8 18
16
44 27 9 10 29
28 24 23 33
46 45 37 34 30 26
41 25
38 35
77 31 32
47
40 39 42 36
78 60
61 59
48 54
49 43 79 67 66
62
50 51 52 53 68 58
80 63 65
71 64
84 55 57
81 56
70
83 69 72 74 75 76
82 73
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
51: 1. térkép 52. pont
52: 1. térkép 51. pont
84: kijárat

Ez a 79. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 66, északra 6 mérföldre található.

- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 348.]

m 4 mozogsz délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[152,46] Furcsa átmenet: a fák, a zöld elmarad, és forró sivatagban vagy. Isul északkeleti határát jelzi ez a hatalmas, dús füvű sztyeppe. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Sardullah Sharpa, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rát-fát. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy tűzbokor van. Nyugatra egy quwarg boly van. Északra egy művészi porolit van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Egy kronokukac közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kronokukac testét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a kronokukac gumiszerű testét. (4 támadással 267 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 179 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszúrod a kronokukac testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-7 TVP). A kronokukac most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2731 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 610, sebződés: 7, gyógyulás: 12, összesen: +5 ÉP}

Zszszs, zszszs, jelzi a harmadik szem. Rejtett tárgyat jelez!
[9 pontot használtál fel, van még 332.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(152,46) a 78. labirintus bejárata, oltár, Chara-din monolitja (#534), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), kronokukac (#285)

[143,61] Lakott területre érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Észreveszel egy főutcát. Észreveszel egy fekete lótuszt. Látsz egy sárkánytanyát. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. [gyöngymangó ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát.

Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.). Furcsa érzésed van a homlokod irányából - a harmadik szem itt egy KUT parancsot javasol.
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 322.]

be 702 2 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 190 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 272.]

ea 360 400 eladod a 360. tárgyat 400
Eladtál 400 quwarg tojást. 800 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

ea 424 1 eladod a 424. tárgyat 1
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

ea 426 1 eladod a 426. tárgyat 1
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Továbbmész a város utcáján. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Látsz egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Látsz egy Arénagödröt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:1. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy akasztófát, tövében sírhanttal. Elolvasod a szöveget a síron: "Itt fekszik Laria, aki azért halt meg, mert nem gonosz istent követett."

A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
Összefutsz Sudár Virággal. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy gyémántsisakot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kráken gyűrűt, egy mentát karkötőt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy acélkolosszus trófea, egy Rodrig trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Aranysárkány. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Érzékeled auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Furcsa érzésed van a homlokod irányából - a harmadik szem itt egy KUT parancsot javasol. [9 pontot használtál fel, van még 263.]

fa 1566 4689 10 feladod az 1566. tárgyat a 4689. kalandozónak (10 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Mirtill Maxima részére szánod. Átadsz 10 jégpasztillát. Ennek elküldése 34 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 260.]

vtn 364 varázslat tanulás: a 364. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: tolvajvér. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 225.]

pbe 3000 beraksz a bankba 3000 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 12278 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy ében hadúr

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 67 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az ében hadúr jobb vállát. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (20 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében hadúr jobb oldalát. (6 támadással 365 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 177 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszurkálod az ében hadúr páncélozott testét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Az ében hadúr megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Vámpírölővel megdöfködöd az ében hadúr páncélozott testét. (3 támadással 202 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 177 életpontot sebeztél. 2 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével épp hogy megszúrod az ében hadúr bal lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az ében hadúr megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Az ében hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP] 11247 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1310, sebződés: 210, gyógyulás: 166, összesen: -44 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar bajnok

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok bal lábát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a varkaudar bajnok fejét. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 172 életpontot sebeztél. 62 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével felnyársalod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1229 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 21, gyógyulás: 71, összesen: +50 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar mágus

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 4 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a varkaudar mágus testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 175 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 347 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 8, gyógyulás: 12, összesen: +4 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar iszákos

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos fejét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (50 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a varkaudar iszákos bal lábát. (6 támadással 381 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 178 életpontot sebeztél. 37 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével meghorzsolod a varkaudar iszákos bal lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (3 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varkaudar iszákos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4604 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 735, sebződés: 106, gyógyulás: 61, összesen: -45 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a varkaudar testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] 201 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy borzalmas varkaudar

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled agyroppantás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 169 életpontot sebeztél. 34 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével eltalálod a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2719 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 467, sebződés: 20, gyógyulás: 48, összesen: +28 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar behemót

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót bal karját. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar behemót testét. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 166 életpontot sebeztél. 6 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével eltalálod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mancsával a varkaudar behemót megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2150 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 461, sebződés: 10, gyógyulás: 18, összesen: +8 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar che-pap (ld. enc.)

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 105 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel jól megszurkálod a varkaudar che-pap testét. (6 támadással 372 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 175 életpontot sebeztél. 103 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével néhány helyen meghorzsolod a varkaudar che-pap testét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). A varkaudar che-pap ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (8 támadástól 189 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 90 életpontot vesztettél. Vámpírölővel többször eltalálod a varkaudar che-pap testét. (5 támadással 327 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 173 életpontot sebeztél. 173 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével gyengén megszurkálod a varkaudar che-pap jobb lábát. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Ütések érik a mellkasodat. (8 támadástól 192 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 99 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1504, sebződés: 709, gyógyulás: 445, összesen: -264 ÉP}

[85 pontot használtál fel, van még 140.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +88 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +92 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 140.]

m 4 mozogsz délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[152,46] A vidék sivatagosra vált. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Sardullah Sharpa irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze északkeletre látsz egy rát-fát. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy tűzbokor van. Nyugatra egy quwarg boly van. Északra egy művészi porolit van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 28 kaja. Elteszed őket. Furcsa érzésed van a homlokod irányából - a harmadik szem itt egy KUT parancsot javasol.
[9 pontot használtál fel, van még 131.]

h 1755 300 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+300 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 126.]

v 198 213 120 elmormolod a 198. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(152,46) a 78. labirintus bejárata, oltár, Chara-din monolitja (#534), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), kronokukac (#285)

[213,120] A terep változik: ismét síkságon vagy.

Mohón iszol belőle. (ld. enc.) Feltöltöd a vizestömlőt. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy tűzbokrot. Délnyugatra egy rát-fa van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy xantusz-kaktusz van. Északra egy tűzbokor van. Jól kivehetőek a távolban.
[-100 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 116.]

usz 60 úszol 60 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben T'vadar tőrét fogsz. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy hínárevő piranha!

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. T'vadar tőrével nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 153 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 4, gyógyulás: 2, összesen: -2 ÉP}

Sajnos elfogyott a levegőd! Kénytelen vagy abbahagyni a víz alatti kutatást, és feljönni a felszínre. A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 96.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +84 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 96.]

ek 503 t. energia kisütése: 503
Ez a hely alkalmas táborhelynek látszik, megjelölöd, hogy később el tudj ide teleportálni. [-6 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 76.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 46.]

h 1589 351 124 használod az 1589. tárgyat
Előkeresed a szekérkaravánnál szerzett kémgömböt. Leginkább az érdekelne, honnan szerethetsz tolmokov-koktélt. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: (183,31): 3042 db, (185,60): 6607 db, (186,106): 6619 db. Ára 16 arany. Azt is jó volna tudni, merre kapható rókafarok. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: (183,31): korlátlanul, (185,60): korlátlanul, (186,106): korlátlanul. Ára 6 arany. [3 pontot használtál fel, van még 43.]

bpk 7 bef. parancs kivétele: 7
VV 25 25 25 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 43.]

bpb 7 bef. parancs berakása: 7

vv 11 26 364 elmormolod a 11. varázslatot a 26. varázslatot a 364. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-9 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 41.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 41.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 tinta). [0 pontot használtál fel, van még 41.]
[A parancs tárolásra került.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Öregedtél 1 évet. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 41.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 41.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 41.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 41.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 41.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 41.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 41.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 41.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 41.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 41.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 41.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 41.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 41.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 41.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 41.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 41.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 41.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 41.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 41.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 41.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 41.]

* 1. BP: t. energia kisütése: 273 2 251
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 51 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 41.]

* 2. BP: használod a 337. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [2 pontot használtál fel, van még 39.]

* 3. BP: VP elővétele: 9999
Felszabadítottunk neked 1092 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

* 4. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-52 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 39.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-52 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 39.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-52 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-52 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 39.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-52 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 39.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-52 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

* 6. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-52 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 39.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-52 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 39.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-52 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

* 8. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-52 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 39.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-52 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 39.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-52 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

* 9. BP: elmormolod a 62. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted az éber vadászkutya varázslatot! A szárnyas hernyóból lassan fantom kutya lesz. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

* 10. BP: t. energia kisütése: 273 13 201
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 13 VP-nél kevesebb, plusz 1 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 39.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 2 csillezsályalevelet. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-83 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 17, 1.
A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 39 pontod maradt, ebből a következő körre 39 pontot vihetsz át. Kapsz még 432 pontot. A következő körben tehát 471 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG SMARAGDJA (1115. TÁRGY)
Hihetetlen, ahogy a mesés Örökkévalóság Gyémántja egyik reggelre Smaragddá változik! Ez az ősi relikvia mindig tud meglepetésekkel szolgálni. A gyémánt ezernyi apró csiszolt lapkáját is gyönyörködve csodáltad, de ez a mindent magába fogadó, a fű selymes zöldjét, a tengermély haragos zöldjét és még ki tudja hányféle élményt egyesítő csoda mindent felülmúl. Ahogy megtapintod, azonnal érzed a tüzet a smaragdban - nyilvánvalóan, a smaragd ereje nőtt. Izgatottan reméled, hogy még korántsem érte el végső fejlettségét. A mágikus drágakő evolúcióját sajnos nem lehet siettetni, kizárólag az idő az egyetlen tényező.
A smaragd speciális ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más ékszerek helyét. Viselésekor kapsz +30 max ép-t, +20 max vp-t, +1 szerencsét és +2 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +2 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.

NYOMKERESŐ TALIZMÁN (671. TÁRGY)
A lápi hajlékban élő gnóm egy nyomkereső talizmánt ajánl neked, ha hírt hozol Tiumbéról! Tiumbe batyuján kívül a gnómnak el kell vinned 2 rókafarkat és 12 elkarog szőrt is, hogy a mágikus tárgyat elkészíthesse neked. A tárgyak átadásához a lápi hajlékon a Küldetés Teljesítése: KT 671 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért.
A talizmánt nem kell KF-elned, varázsereje enélkül is működik: ha a birtokodban van, az SZK parancs sikerére 13%-kal nagyobb esélyed van, és ezzel az esély az SZK-nál leírt maximális fölé is mehet!

BUNTHAR ZSÁK (734. TÁRGY)
Tíz bunthar bőrből egy aranytű segítségével egy fantasztikusan praktikus hátizsákot varrhatsz magadnak 40 TVP árán! A zsákba rengeteg hasznos holmi fér - ezentúl +25 különböző fajta tárgy lehet nálad (ha azt semmi nem módosítja, 150 lehet). Ha több bunthar zsák van a birtokodban, a hatásuk nem adódik össze. A bunthar zsák nem ellopható, és nem átadható. Persze így is előfordulhat, hogy elveszted esetleg valamiképp - de ne aggódj, meglevő tárgyaid ilyenkor nem vesznek el, persze újabb tárgyat nem vehetsz fel addig, amíg 150 vagy több tárgyad van.

TOLVAJVÉR (364. VARÁZSLÓI VARÁZSLAT)
Végre egy varázslat, ami a Mesterség művelőit segíti. Bizony, még a legjobb tolvajnak sem árt egy kis mágikus támogatás! Erre való ez a varázslat, amit ha elmondasz 22 VP-ért, lopásod, csapdaészlelésed, zárnyitásod és rejtőzködésed egyaránt hárommal lesz nagyobb a következő táborozásod végéig. Ez a művelet 5 TVP-t vesz igénybe, komponensként pedig fel kell használnod 3 csepp tintát.

VARKAUDAR CHE-PAP (704. SZÖRNY)
A che harcművész irányzat kiváló katonái a varkaudar che-papok. Tökéletesen kimunkált izomzatuknak szépségét a felszerelésükből elmaradhatatlan che-vállszalag és che-kard csak tovább növeli. Vallásos elhivatottságuk csak egy istent imád, Dornodont, ami azt hiszem érthető is a varkaudarok keletkezéséről szóló legendák ismeretében. Példaképük azonban egy közülük való: Khór. Varkaudar che-papokkal nagyon ritkán lehet csak találkozni. Elsősorban azért, mert nincsenek sokan, köszönhetően a nem túl egyszerű próbák sorozatának, melyen a kiképzésen a papoknak végig kell menniük. Csak a legjobbak elég rátermettek ehhez. Tehát ők a varkaudarok legjobbjai, de vajon mit jelent ez akkor, ha egy hozzád hasonló kalandozóval hozza őket össze a sors? Talán már ki is derült, vagy majd ezután fog...

FENEKETLEN TÓ (1702. TEREPTÁRGY)
A csatornától keletre a kalandozásaid során már korábban is láttál nagyobb tavakat, de eddig még nem mertél kísérletet tenni arra, hogy lemerülj mélyebbre bennük. Ezek a nyugati kis tavacskákra hasonlítanak, de azoknál lényegesen hatalmasabbak - akár több mérföld szélességűek - és mélyebbek. Mélységükre nem is tudsz becslést adni igazán, mert a ghallai átlagnép a közelükbe se merészkedik és pár méter után már olyan zavarosak a kavargó üledéktől, hogy alig lehet látni olyan mélységben. Ráadásul az is előfordulhat, hogy a nagyobb tavak a föld alatt - barlangrendszereken keresztül - összeköttetésben állnak egymással. Minden bizonnyal nem veszélytelenek, mert a vízpart közelében élő falusiak közül már páran odavesztek titokzatos körülmények között.
Ha eléggé bátor vagy, lemerülhetsz a tó színe alá. Ehhez az USZ parancsot kell használnod, második paraméterként azt kell magadnod, mennyi TVP-t költesz az úszásra. Minél többet, annál mélyebbre merülsz az úszkálás során. Ha 20 TVP-nél többet költesz az úszásra, akkor már vízlélegzés varázslatra is szükséged lesz (hiszen olyan mélyre merülsz, ahonnan már nem tudsz feljönni levegőt venni). Ha úszás szakértelmed 5-ös alatt van, nem úszhatsz a feneketlen tóban, és az, hogy milyen mélyre merülhetsz, szintúgy a szakértelmed szintjétől függ. A feneketlen tóban való úszkálás úgy kimerít, hogy egy fordulóban csak egyszer vagy erre hajlandó (akkor is, ha egy másik feneketlen tavat találnál a közelben-távolban).

KARAKTERLAP

Csendes McPog, egy fekete, copfos hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran főpapja vagy. Papi hited: 275. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 291. fordulód.

Erő: 44 (50) Szint: 33 Merészség: 10/5 Magasság: 182 cm
IQ: 37 (56) Támadás: 50 (53) Agresszió: 3 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 29 (39) Védekezés: 76 (82) Menekülés: 30 % Életkor: 41/42 év
Egészség: 27 (31) Életpont: 835/833 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 30 (60) Varázspont: 1391/802 Pénz: 110 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 73/4 Pszi pont: 327/344 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2784 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 33331 TP-t kaptál. Jelenleg 4650102 TP-d van. A következő szinthez még 349898 TP szükséges. Trófeáid: csataremák, kisebb quwarg isten, vark. kardtáncos. A 291. fordulódban 12278 arany került a bankszámládra. 12278 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/0 (+4%) ökölvívás: 20/62 szúrófegyverek: 38/7 (+7%)
vágófegyverek: 1/90 ütőfegyverek: 2/50 lőfegyverek: 17/37 (+9%)
dobófegyverek: 32/27 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 38/79 2. nyomkövetés: 56/57 3. mászás: 20/7
4. csapdakészítés: 18/89 (+6%) 5. csapdaészlelés: 5/36 6. gyógyítás: 62/18
7. titkosírás: 2/23 8. felderítés: 22/96 9. szörnyidomítás: 9/48
10. teológia: 75/64 (+100%) 11. taumaturgia: 79/51 (+105%) 12. szerencsejáték: 4/73
13. versengés: 11/42 14. harcművészetek: 14/64 15. zene: 14/71
16. szörnyismeret: 21/38 17. pszi: 26/96 (+52%) 18. zárnyitás: 15/23
19. vadászat: 20/14 20. vitalitás: 1/9 21. bányászat: 25/15
22. úszás: 11/41 (+6%) 23. főzés: 11/83 24. csapatmunka: 2/24

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 90% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot )
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, szellemkastély (33)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16)
noth szellem (#250) (csak egyszer), hattyúkirály (#776), manaelementál (#290), trikornis herceg (#261), bűbájlidérc (#761), vark. kardtáncos (#693), varkaudar vajákos (#690), csataremák (#694), ryuku gólem (#394), aranyfecske (#283)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +50 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse III (#59)
szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) tulajdonságpajzs (#26) tűzmágia (#157)
Symulf rúnája (#182) erőpajzs I (#12) éber vadászkutya (#62)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nőstény varkaudar (#689) háló (#186) >> ongóliant (#159)
tűzgolyó (#155) >> varkaudar vajákos (#690) tűzgolyó (#155) >> taalru (#249)
villámcsapás (#50) >> pszi őselementál (#258) villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247)
villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691) tűzgolyó (#155) >> szánalmas pondró (#792)
tűzgolyó (#155) >> noth szellem (#250) tűzgolyó (#155) >> ongóliant hadúr (#178)
tűzgolyó (#155) >> woorgard (#231) háló (#186) >> bűbájlidérc (#761)
tűzgolyó (#155) >> massza (#217) tűzgolyó (#155) >> csataremák (#694)
tűzgolyó (#155) >> vark. kardtáncos (#693)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant hadúr (#178) tompítás (#40) >> Mnebolath (#237)
tompítás (#40) >> varkaudar katona (#691) tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230)
védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +9 védettség; +4 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 6)
2.) A víz híveim számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed legalább 15-ös!
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
ment.felfrissülés (255)
a butaság ára (273)
düh (289)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Valentin napja (328)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 38 TU. szükséges még: 32 TU.
kőbőr (507) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 201 TU szükséges.)
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2709 arany (#50) 3 fiatalság itala (#473) 5 gyógykenőcs (#313)
8 isteni könnycsepp (#260) 10 jégpasztilla (#1566) 43 kaja (#2)
1 kaktuszbogyó (#429) 1 manakristály (#500) 2 nyílvessző (#108)
3 pszi kő (#248) 401 quwarg tojás (#360) 4 spiritusz (#170)
1 szárnyas hernyó (#69)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 csillezsályalevél (#1253) 1 főnixtoll (#563) 1 halcsont (#390)
1 sáfránypor (#211) 124 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(213,120) feneketlen tó, 37. jellempróba, hínárevő piranha (#194)

Üzenet küldése a karakternek