Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. nov. 30. 9h:25' EZ A 771. JÁTÉKHETED, 291. FORDULÓD 772. játékheted kezdete: dec. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. TF tal. tesztcsata (-4 zseton) E-mail! |
KALANDOZÓ: #3534 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 697. tárgyat |
* 2. KP: | VP spórolása: 9999 |
* 3. KP: | használod az 500. tárgyat a 841. tárgyat |
* 4. KP: | használod az 1760. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 11. varázslatot a 26. varázslatot a 27. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 168. varázslatot a 12. varázslatot a 86. varázslatot |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
d 2 70 | eldobod a 2. tárgyat (70 darabot) |
hh 473 473 473 | használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat |
tno 6 4 | növeled a 6. tulajdonságodat |
ek 289 50 | t. energia kisütése: 289 50 |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
p 112 | használod a 112. pszi képességet |
ek 273 7 450 | t. energia kisütése: 273 7 450 |
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
ff 951 28 | felt. fegyverváltás: 951 28 |
ek 503 189 101 | t. energia kisütése: 503 189 101 |
[189,101] Fák jelennek meg. Ritka erdőben vagy.
be 668 | bemész a 668. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 51: 1. térkép 52. pont 52: 1. térkép 51. pont 84: kijárat |
- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 348.]
m 4 | mozogsz délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kronokukac testét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a kronokukac gumiszerű testét. (4 támadással 267 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 179 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszúrod a kronokukac testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-7 TVP). A kronokukac most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2731 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 610, sebződés: 7, gyógyulás: 12, összesen: +5 ÉP}
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Észreveszel egy főutcát. Észreveszel egy fekete lótuszt. Látsz egy sárkánytanyát. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. [gyöngymangó ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát.
be 702 2 | bemész a 702. épületbe |
ea 360 400 | eladod a 360. tárgyat 400 |
ea 424 1 | eladod a 424. tárgyat 1 |
ea 426 1 | eladod a 426. tárgyat 1 |
m 2 | mozogsz keletre |
fa 1566 4689 10 | feladod az 1566. tárgyat a 4689. kalandozónak (10 darabot) |
vtn 364 | varázslat tanulás: a 364. varázslatot |
pbe 3000 | beraksz a bankba 3000 aranyat |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 67 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az ében hadúr jobb vállát. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (20 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében hadúr jobb oldalát. (6 támadással 365 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 177 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszurkálod az ében hadúr páncélozott testét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Az ében hadúr megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Vámpírölővel megdöfködöd az ében hadúr páncélozott testét. (3 támadással 202 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 177 életpontot sebeztél. 2 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével épp hogy megszúrod az ében hadúr bal lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az ében hadúr megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Az ében hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP] 11247 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1310, sebződés: 210, gyógyulás: 166, összesen: -44 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok bal lábát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a varkaudar bajnok fejét. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 172 életpontot sebeztél. 62 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével felnyársalod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1229 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 21, gyógyulás: 71, összesen: +50 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 4 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a varkaudar mágus testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 175 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 347 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 8, gyógyulás: 12, összesen: +4 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos fejét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (50 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a varkaudar iszákos bal lábát. (6 támadással 381 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 178 életpontot sebeztél. 37 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével meghorzsolod a varkaudar iszákos bal lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (3 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varkaudar iszákos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4604 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 735, sebződés: 106, gyógyulás: 61, összesen: -45 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a varkaudar testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] 201 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled agyroppantás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 169 életpontot sebeztél. 34 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével eltalálod a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2719 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 467, sebződés: 20, gyógyulás: 48, összesen: +28 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót bal karját. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar behemót testét. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 166 életpontot sebeztél. 6 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével eltalálod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mancsával a varkaudar behemót megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2150 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 461, sebződés: 10, gyógyulás: 18, összesen: +8 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 105 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel jól megszurkálod a varkaudar che-pap testét. (6 támadással 372 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 175 életpontot sebeztél. 103 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével néhány helyen meghorzsolod a varkaudar che-pap testét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). A varkaudar che-pap ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (8 támadástól 189 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 90 életpontot vesztettél. Vámpírölővel többször eltalálod a varkaudar che-pap testét. (5 támadással 327 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 173 életpontot sebeztél. 173 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével gyengén megszurkálod a varkaudar che-pap jobb lábát. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Ütések érik a mellkasodat. (8 támadástól 192 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 99 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1504, sebződés: 709, gyógyulás: 445, összesen: -264 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
h 1755 300 | használod az 1755. tárgyat |
v 198 213 120 | elmormolod a 198. varázslatot |
[213,120] A terep változik: ismét síkságon vagy.
usz 60 | úszol 60 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. T'vadar tőrével nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 153 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 4, gyógyulás: 2, összesen: -2 ÉP}
ek 503 | t. energia kisütése: 503 |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
h 1589 351 124 | használod az 1589. tárgyat |
bpk 7 | bef. parancs kivétele: 7 |
bpb 7 | bef. parancs berakása: 7 |
vv 11 26 364 | elmormolod a 11. varázslatot a 26. varázslatot a 364. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 1. BP: | t. energia kisütése: 273 2 251 |
* 2. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 9999 |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
* 10. BP: | t. energia kisütése: 273 13 201 |
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG SMARAGDJA (1115. TÁRGY) Hihetetlen, ahogy a mesés Örökkévalóság Gyémántja egyik reggelre Smaragddá változik! Ez az ősi relikvia mindig tud meglepetésekkel szolgálni. A gyémánt ezernyi apró csiszolt lapkáját is gyönyörködve csodáltad, de ez a mindent magába fogadó, a fű selymes zöldjét, a tengermély haragos zöldjét és még ki tudja hányféle élményt egyesítő csoda mindent felülmúl. Ahogy megtapintod, azonnal érzed a tüzet a smaragdban - nyilvánvalóan, a smaragd ereje nőtt. Izgatottan reméled, hogy még korántsem érte el végső fejlettségét. A mágikus drágakő evolúcióját sajnos nem lehet siettetni, kizárólag az idő az egyetlen tényező. A smaragd speciális ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más ékszerek helyét. Viselésekor kapsz +30 max ép-t, +20 max vp-t, +1 szerencsét és +2 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +2 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre. |
NYOMKERESŐ TALIZMÁN (671. TÁRGY) A lápi hajlékban élő gnóm egy nyomkereső talizmánt ajánl neked, ha hírt hozol Tiumbéról! Tiumbe batyuján kívül a gnómnak el kell vinned 2 rókafarkat és 12 elkarog szőrt is, hogy a mágikus tárgyat elkészíthesse neked. A tárgyak átadásához a lápi hajlékon a Küldetés Teljesítése: KT 671 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. A talizmánt nem kell KF-elned, varázsereje enélkül is működik: ha a birtokodban van, az SZK parancs sikerére 13%-kal nagyobb esélyed van, és ezzel az esély az SZK-nál leírt maximális fölé is mehet! |
BUNTHAR ZSÁK (734. TÁRGY) Tíz bunthar bőrből egy aranytű segítségével egy fantasztikusan praktikus hátizsákot varrhatsz magadnak 40 TVP árán! A zsákba rengeteg hasznos holmi fér - ezentúl +25 különböző fajta tárgy lehet nálad (ha azt semmi nem módosítja, 150 lehet). Ha több bunthar zsák van a birtokodban, a hatásuk nem adódik össze. A bunthar zsák nem ellopható, és nem átadható. Persze így is előfordulhat, hogy elveszted esetleg valamiképp - de ne aggódj, meglevő tárgyaid ilyenkor nem vesznek el, persze újabb tárgyat nem vehetsz fel addig, amíg 150 vagy több tárgyad van. |
TOLVAJVÉR (364. VARÁZSLÓI VARÁZSLAT) Végre egy varázslat, ami a Mesterség művelőit segíti. Bizony, még a legjobb tolvajnak sem árt egy kis mágikus támogatás! Erre való ez a varázslat, amit ha elmondasz 22 VP-ért, lopásod, csapdaészlelésed, zárnyitásod és rejtőzködésed egyaránt hárommal lesz nagyobb a következő táborozásod végéig. Ez a művelet 5 TVP-t vesz igénybe, komponensként pedig fel kell használnod 3 csepp tintát. |
VARKAUDAR CHE-PAP (704. SZÖRNY) A che harcművész irányzat kiváló katonái a varkaudar che-papok. Tökéletesen kimunkált izomzatuknak szépségét a felszerelésükből elmaradhatatlan che-vállszalag és che-kard csak tovább növeli. Vallásos elhivatottságuk csak egy istent imád, Dornodont, ami azt hiszem érthető is a varkaudarok keletkezéséről szóló legendák ismeretében. Példaképük azonban egy közülük való: Khór. Varkaudar che-papokkal nagyon ritkán lehet csak találkozni. Elsősorban azért, mert nincsenek sokan, köszönhetően a nem túl egyszerű próbák sorozatának, melyen a kiképzésen a papoknak végig kell menniük. Csak a legjobbak elég rátermettek ehhez. Tehát ők a varkaudarok legjobbjai, de vajon mit jelent ez akkor, ha egy hozzád hasonló kalandozóval hozza őket össze a sors? Talán már ki is derült, vagy majd ezután fog... |
FENEKETLEN TÓ (1702. TEREPTÁRGY) A csatornától keletre a kalandozásaid során már korábban is láttál nagyobb tavakat, de eddig még nem mertél kísérletet tenni arra, hogy lemerülj mélyebbre bennük. Ezek a nyugati kis tavacskákra hasonlítanak, de azoknál lényegesen hatalmasabbak - akár több mérföld szélességűek - és mélyebbek. Mélységükre nem is tudsz becslést adni igazán, mert a ghallai átlagnép a közelükbe se merészkedik és pár méter után már olyan zavarosak a kavargó üledéktől, hogy alig lehet látni olyan mélységben. Ráadásul az is előfordulhat, hogy a nagyobb tavak a föld alatt - barlangrendszereken keresztül - összeköttetésben állnak egymással. Minden bizonnyal nem veszélytelenek, mert a vízpart közelében élő falusiak közül már páran odavesztek titokzatos körülmények között. Ha eléggé bátor vagy, lemerülhetsz a tó színe alá. Ehhez az USZ parancsot kell használnod, második paraméterként azt kell magadnod, mennyi TVP-t költesz az úszásra. Minél többet, annál mélyebbre merülsz az úszkálás során. Ha 20 TVP-nél többet költesz az úszásra, akkor már vízlélegzés varázslatra is szükséged lesz (hiszen olyan mélyre merülsz, ahonnan már nem tudsz feljönni levegőt venni). Ha úszás szakértelmed 5-ös alatt van, nem úszhatsz a feneketlen tóban, és az, hogy milyen mélyre merülhetsz, szintúgy a szakértelmed szintjétől függ. A feneketlen tóban való úszkálás úgy kimerít, hogy egy fordulóban csak egyszer vagy erre hajlandó (akkor is, ha egy másik feneketlen tavat találnál a közelben-távolban). |
Erő: | 44 (50) | Szint: | 33 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 37 (56) | Támadás: | 50 (53) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 29 (39) | Védekezés: | 76 (82) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/42 év |
Egészség: | 27 (31) | Életpont: | 835/833 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 30 (60) | Varázspont: | 1391/802 | Pénz: | 110 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 73/4 | Pszi pont: | 327/344 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/0 (+4%) | ökölvívás: | 20/62 | szúrófegyverek: | 38/7 (+7%) |
vágófegyverek: | 1/90 | ütőfegyverek: | 2/50 | lőfegyverek: | 17/37 (+9%) |
dobófegyverek: | 32/27 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 50 százalék; |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 38/79 | 2. nyomkövetés: | 56/57 | 3. mászás: | 20/7 |
4. csapdakészítés: | 18/89 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 5/36 | 6. gyógyítás: | 62/18 |
7. titkosírás: | 2/23 | 8. felderítés: | 22/96 | 9. szörnyidomítás: | 9/48 |
10. teológia: | 75/64 (+100%) | 11. taumaturgia: | 79/51 (+105%) | 12. szerencsejáték: | 4/73 |
13. versengés: | 11/42 | 14. harcművészetek: | 14/64 | 15. zene: | 14/71 |
16. szörnyismeret: | 21/38 | 17. pszi: | 26/96 (+52%) | 18. zárnyitás: | 15/23 |
19. vadászat: | 20/14 | 20. vitalitás: | 1/9 | 21. bányászat: | 25/15 |
22. úszás: | 11/41 (+6%) | 23. főzés: | 11/83 | 24. csapatmunka: | 2/24 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, szellemkastély (33) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
noth szellem (#250) (csak egyszer), hattyúkirály (#776), manaelementál (#290), trikornis herceg (#261), bűbájlidérc (#761), vark. kardtáncos (#693), varkaudar vajákos (#690), csataremák (#694), ryuku gólem (#394), aranyfecske (#283) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +50 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse III (#59) |
szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | tulajdonságpajzs (#26) | tűzmágia (#157) |
Symulf rúnája (#182) | erőpajzs I (#12) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nőstény varkaudar (#689) | háló (#186) | >> | ongóliant (#159) | |
tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar vajákos (#690) | tűzgolyó (#155) | >> | taalru (#249) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | villámcsapás (#50) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | tűzgolyó (#155) | >> | szánalmas pondró (#792) | |
tűzgolyó (#155) | >> | noth szellem (#250) | tűzgolyó (#155) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
tűzgolyó (#155) | >> | woorgard (#231) | háló (#186) | >> | bűbájlidérc (#761) | |
tűzgolyó (#155) | >> | massza (#217) | tűzgolyó (#155) | >> | csataremák (#694) | |
tűzgolyó (#155) | >> | vark. kardtáncos (#693) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant hadúr (#178) | tompítás (#40) | >> | Mnebolath (#237) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar katona (#691) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +9 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 6) |
2.) A víz híveim számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed legalább 15-ös! |
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) düh (289) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 38 TU. szükséges még: 32 TU. kőbőr (507) OK mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 201 TU szükséges.) tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2709 | arany (#50) | 3 | fiatalság itala (#473) | 5 | gyógykenőcs (#313) | |||
8 | isteni könnycsepp (#260) | 10 | jégpasztilla (#1566) | 43 | kaja (#2) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | manakristály (#500) | 2 | nyílvessző (#108) | |||
3 | pszi kő (#248) | 401 | quwarg tojás (#360) | 4 | spiritusz (#170) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | főnixtoll (#563) | 1 | halcsont (#390) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 124 | víz (#27) |