Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. jan. 2. 11h:57' EZ A 313. JÁTÉKHETED, 291. FORDULÓD 314. játékheted kezdete: jan. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3338 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
kb 513 1 | kiveszel a bankból az 513. tárgyat (1 darabot) |
ff 513 516 | felt. fegyverváltás: 513 516 |
v 96 74 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,59] Épületek tűnnek fel. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt vaskohót. Találsz egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Találsz egy sárkánytanyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Biami kvazárlándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 421, sebződés: 10, gyógyulás: 91, összesen: +81 ÉP}
vtn 227 | varázslat tanulás: a 227. varázslatot |
be 670 | bemész a 670. épületbe |
gigaököl (#49) 56 aranyért, | mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, | láthatatlanság (#76) 62 aranyért, | tükörpajzs (#101) 155 aranyért, |
varázsszem (#184) 65 aranyért, | kalmárszem (#228) 77 aranyért, | filofaxáció (#277) 800 aranyért, | szívküldi (#368) 10 aranyért, |
banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, | analízis (#375) 70 aranyért, | böfögtető átok (#380) 140 aranyért. |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
fa 122 3471 1 | feladod a 122. tárgyat a 3471. kalandozónak (1 darabot) |
faa 181 313 348 | feladod a 181. tárgyat a 313. tárgyat a 348. tárgyat |
faa 150 391 198 | feladod a 150. tárgyat a 391. tárgyat a 198. tárgyat |
fa 669 3112 4 | feladod a 669. tárgyat a 3112. kalandozónak (4 darabot) |
fa 310 3112 2 | feladod a 310. tárgyat a 3112. kalandozónak (2 darabot) |
m 2 7 | mozogsz keletre, északnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 85 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a mocsárivérc puha testét. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 mocsárivércszem. 1764 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. A szörny savat lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Elszántan ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a xirnox lila hasát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 15 életpontot sebeztél. Méregfoggal megdöföd a xirnox testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A xirnox meglök agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A xirnox nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 504 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 3, gyógyulás: 17, összesen: +14 ÉP}
(Továbbmész...) [92,62] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Egy-egy magányos, korhadt fa mered ki a rothadó léből. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy xirnox. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a xirnox testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 15 életpontot sebeztél. Méregfoggal eltalálod a xirnox jobb első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A xirnox sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A xirnox nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 504 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}
kt 1266 1 | elkészíted az 1266. tárgyat (1 darabot) |
m 8 2 2 | mozogsz északra, keletre, keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a nómenklatúra testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nómenklatúra testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregfoggal meghorzsolod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A nómenklatúra belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csápjaival a nómenklatúra lecsap a bal karodra. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A nómenklatúra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 963 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 12, gyógyulás: 23, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...) [93,61] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy lápi hajlék van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [94,61] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyíkfű csomót. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Csak egy gyíkember. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gyíkember testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 15 életpontot sebeztél. Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gyíkember jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmaival a gyíkember megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a gyíkember száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
21 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
m 2 4 6 | mozogsz keletre, délre, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Elszántan a másikra támadsz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 15 életpontot sebeztél. Méregfoggal teljesen átdöföd a varkaudar bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
(Továbbmész...) [95,62] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [94,62] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Látsz egy gyíkfű csomót. Felfedeztél egy mocsári penkét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet.
m 5 | mozogsz délnyugatra |
szk 353 | keresed a 353. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: | imádkozol |
* 4. BP: | használod az 1269. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 1 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 1 pontért |
KIRÁLYI KORONA (338. TÁRGY) Hatalmad szimbolizálására félelmetes fegyvereknél, erős páncéloknál és drága ékszereknél is alkalmasabb lenne egy valódi királyi korona viselése. Erre megfelelő fém csakis az arany lehet, ebből pedig pontosan kétszázötvenet kell beolvasztanod egy olvasztókemencénél. A művelethez természetesen kőkalapácsra, és megfelelő szakértelemre (8-as bányászat) is szükség van. Hogy ne legyen túl egyszerű a munka, díszítsd egy tucatnyi fekete gyönggyel! A királyi korona elkészítéséhez a KT 338 parancsot kell kiadnod, 120 TVP-ért, ugyanis a minőségi ékszer elkészítése sok időt kíván. Mivel a korona elkészítésekor aránylag sok, nem újrafelhasználható hulladék keletkezik, ezért az unkreáció varázslattal legfeljebb 125 arany nyerhető vissza. A koronát a KF 338 paranccsal teheted a fejedre (sisak helyett). Védekezést nem ad (csak méltóságot). |
VILLÁMMÁGIA (227. EZÜST KÓDEX VARÁZSLAT) Az Ezüst Kígyók messze földön híresek hatalmas villámaikról, így természetes, hogy megalkották - Fairlight segítségével - a Villámmágiát. Az Ezüst Kódex lapjaira gyönyörű szikrázó rúnákkal feljegyzett varázslat hatékonyabbá teszi a villám alapú varázslatokat a következő kör elejéig. A bűbáj létrehozásakor a szikrázó porrá váló ezüstdarab megmutatja neked Fairlight dicsőségét és a villám erejét. A költsége ennek a procedúrának még 36 VP és 5 TVP, amelynek hatására a villám varázslataid annyival sebeznek többet, amennyi a varázslói szinted (ez kb. a taumaturgiád felének felel meg). |
Erő: | 37 (54) | Szint: | 20 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 37 (54) | Támadás: | 33 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 28 (30) | Védekezés: | 46 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/28 év |
Egészség: | 30 (32) | Életpont: | 509/606 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | -4 |
Szerencse: | 44 (51) | Varázspont: | 716/78 | Pénz: | 25120 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 28/10 | Pszi pont: | 187/80 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 3/37 | ökölvívás: | 7/8 | szúrófegyverek: | 27/78 (+1%) |
vágófegyverek: | 24/49 (+1%) | ütőfegyverek: | 12/87 (+16%) | lőfegyverek: | 27/76 (+1%) |
dobófegyverek: | 7/53 |
Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (160%) << varkaudar szablya (#516) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); ezüsttollú nyíl (#363) (13 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/55 | 2. nyomkövetés: | 44/43 | 3. mászás: | 17/61 |
4. csapdakészítés: | 21/95 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 8/28 | 6. gyógyítás: | 53/6 |
7. titkosírás: | 6/61 | 8. felderítés: | 17/90 | 9. szörnyidomítás: | 11/28 |
10. teológia: | 44/1 (+32%) | 11. taumaturgia: | 37/38 (+15%) | 12. szerencsejáték: | 3/71 |
13. versengés: | 17/25 | 14. harcművészetek: | 3/0 | 15. zene: | 9/60 |
16. szörnyismeret: | 33/5 (+20%) | 17. pszi: | *25/100 (+2%) | 18. zárnyitás: | 10/87 |
19. vadászat: | 15/31 | 20. vitalitás: | 1/42 | 21. bányászat: | 30/39 |
22. úszás: | 8/32 | 23. főzés: | 7/60 | 24. csapatmunka: | 4/64 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), erőserkentőt (#1405) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), quwarg ősmágus (#302), trikornis (#104), varkaudar hadúr (#270), ongóliant (#159), Poomr Ko (#957), ősi szellem (#422), acélkolosszus (#35) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
Tharr hívők (#996), Romold Thralk (#3471), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) |
áldomás (#6) | hadiszerencse II (#24) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | lángcsóva (#31) | >> | 13. szintű lényekre | |
villámcsapás (#50) | >> | fémbontó szójer (#150) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | tűzeső (#61) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
villámcsapás (#50) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | tűzeső (#61) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
villámcsapás (#50) | >> | 17. szintű lényekre | tűzeső (#61) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
tűzeső (#61) | >> | férfiak (#998) | tűzeső (#61) | >> | nők (#999) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | Métely (#7000) | védelem sav ellen (#36) | >> | burástya királynő (#759) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | ulkor jéglény (#641) | védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | sötét gnóm (#132) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | fehér glóbusz (#47) | >> | purifikátor (#157) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) | tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
2.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál. |
3.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal! |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 42 |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 0 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be.. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
714 | arany (#50) | 1 | drótszőr (#37) | 3 | fekete gyöngy (#99) | |||
2 | galachmit (#310) | 21 | gyógykenőcs (#313) | 3 | kaja (#2) | |||
21 | polip szívóka (#391) | 4 | rakolits por (#669) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | |||
2 | shinai gömb (#348) | 4 | spiritusz (#170) | 1 | szent jogar (#150) | |||
5 | trikornis szarv (#198) | 14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | borkonyó bibe (#312) | 1 | dözmöng szív (#122) | 1 | kis mágneses bigyó (#1266) | |||
1 | mocsárivércszem (#1758) | 1 | pásztorbot (#513) | 1 | sallank nyíl (#129) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) | 2 | xirnox szív (#213) |