Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. szept. 15. 12h:07' EZ A 65. JÁTÉKHETED, 29. FORDULÓD 66. játékheted kezdete: szept. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4157 SZÁMLA : XXXX |
m 6 5 4 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bunkósbotot ellenfeledre támadsz. Bunkósbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a kaszabolósáska testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a kaszabolósáska összetett szemét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a kaszabolósáska nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [43,-22] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy bolhakutya. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a bolhakutya testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a bunkósbotot ellenfeledre rohansz. Bunkósbottal kegyetlenül megütöd a bolhakutya testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bolhakutya farkát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A bolhakutya fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [43,-21] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gyilkos sallank. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a gyilkos sallank jobb első lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bunkósbotot ellenfeledre ugrasz. Bunkósbottal többször kegyetlenül megütöd a gyilkos sallank testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a gyilkos sallank testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a csontlepke testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bunkósbotot ellenfeledre rontasz. Bunkósbottal többször kegyetlenül megütöd a csontlepke testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A csontlepke kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csontlepke még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a kaszabolósáska jobb első lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bunkósbotot a másikra rontasz. Bunkósbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a kaszabolósáska testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a kaszabolósáska összetett szemét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a kaszabolósáska nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kaszabolósáska összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [45,-19] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy mutáns pók. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a mutáns pók jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bunkósbotot ellenfeledre rohansz. Bunkósbottal néhányszor megcsapod a mutáns pók testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a mutáns pók testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csáprágójával a mutáns pók megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal néhány helyen meghorzsolod a mutáns pók testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a mutáns pók testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A mutáns pók megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [46,-18] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Felfedeztél egy mínosz-kúpot. Apró, csetlő-botló kavadut pillantasz meg. Leölt szülője, lebenyétől megfosztva, mellette hever. Éhesen csipog a szerencsétlen. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a segítség nem kerül TVP-be (15. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy lila brekk nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Elszántan a másikra támadsz. Bunkósbottal iszonyatosan megcsapod a lila brekk testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a lila brekk testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A lila brekk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a szintszívó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bunkósbotot ellenfeledre rontasz. Bunkósbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szintszívó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal többször eltalálod a szintszívó bal oldalát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [48,-18] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios híveié. Utad során felfedezel egy világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ó! Hiszen ez egy élőholt quwarg. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 5 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 5 pontért |
RAIA MEGIDÉZÉSE Kellemesen bizsergető érzés fut végig testeden: mintha valaki simogatna, mintha csillogó aranyszemek kacsáznának végig boldogan a szervezetedben. Aztán a fejedben megszólal egy mély zengésű, határtalanul bölcsnek tűnő hang: "Raia, a jóság és fény istenének szilmaurja vagyok. Feladatom, hogy mindenkinek, aki nem hordja túl magasan az orrát ahhoz, hogy észrevegye ezt a követ, terjesszem istenem igéit. Raia békét és boldogságot ígér mindenkinek, és cserébe nem kér mást, csak az emberek egymás iránti szeretetét, és néha egy-egy imát az ő oltáránál. Ha Raia papja leszel, varázslatokat kapsz, amelyekkel gyógyíthatsz, jobbá teheted a világot. Nem szabad azonban megfeledkeznünk a sötét oldal jelenlétéről, a gonosz istenekről, Dornodonról és Leahról, akik a világ pusztulását akarják. Hogy az ő követőikkel felvehessék a harcot, Raia papjai félelmetes tűzvarázslatokat és védő varázslatokat kapnak. Ahhoz, hogy az istenemhez beszélj, nem kell mást tenned, minthogy áldozatot mutass be Raia egy rúnakövénél: egy aranyló ugarhéjat, egy madártollat és egy púderkövet, a tisztaság jelképeit használd fel. Feltétel még, hogy aurád tiszta, fehér legyen, ne terheljék bűnök, viszont megannyi csillagként lobogtassák jótetteid. Ég veled, vándor!" Megilletődve álldogálsz még egy darabig a földöntúli tapasztalat után. |
ÉLŐHOLT QUWARG (202. SZÖRNY) Egy quwarg harcos elpusztítása után pár órával újra feltámad, igyekszik továbbra is teljesíteni a bosszúhadjárat adta kötelességeit. Ekkor azonban már komolyabb ellenfél mint korábban, hiszen félelemsugarat képes bocsátani ellenfelére és életpontjainak száma is megnövekszik az új életformájának köszönhetően. Mivel eddigre már megpuhul a kitinpáncélja, most már szúrófegyvert érdemes használni ellene. |
Erő: | 10 | Szint: | 7 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 9 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 101/101 év |
Egészség: | 11 | Életpont: | 116/104 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 13 arany | Kép. pont: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 13 | lőfegyverek: | 9 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) max. 1 db (1 -); |
48,36 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 51 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 958 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10 | 2. nyomkövetés: | 5 | 3. gyógyítás: | 13 |
4. titkosírás: | 1 | 5. felderítés: | 1 | 6. vadászat: | 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 15 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
süvítő rája (#113) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 29. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 17 (limit: 1210), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1700. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrsisak (#57) | 1 | * | bronzpáncél (#90) | 1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) |
1 | szöges páncél (#65) | |||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 1 | * | bunkósbot (#9) | 15 | kerek kő (#19) | ||
1 | * | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | 2 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | ||
1 | * | parittya (#18) | 2 | ubuk tüske (#131) | ||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
2 | aranylánc (#191) | |||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 2 | + | deus ex machina (#1) | 1 | fáklya (#36) | ||
1 | kötél (#92) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 38 korty víz (#27), fér még: 2] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | acélpengőke (#231) | 1 | bakkura bőr (#95) | 3 | bordacsont (#16) | |||
5 | drótszőr (#37) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 3 | grákóbőr (#41) | |||
4 | kaktusztüske (#114) | 2 | kavadu lebeny (#24) | 10 | madártoll (#112) | |||
2 | magszim bél (#103) | 4 | mandibulapenge (#125) | 3 | mocsári penke (#148) | |||
1 | pular kristály (#239) | 11 | sallank karom (#128) | 4 | smirglilevél (#29) | |||
11 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 4 | varányszem (#30) | |||
3 | vasérc (#152) | 2 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 33.64 kg | Megterheltség: 112% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 109 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bordacsont (#16) | 6 | kerek kő (#19) | 4 | mandibulapenge (#125) | |||
5 | sallank karom (#128) | 20 | víz (#27) |
42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | |
-24 | |
|
|
|
|
|
|
|
-23 | |
|
|
|
|
|
|
|
-22 | |
|
|
|
|
|
|
|
-21 | |
|
|
|
|
|
|
|
-20 | |
|
|
|
|
|
|
|
-19 | |
|
|
|
|
|
|
|
-18 | |
|
|
|
|
|
|
|
-17 | |
|
|
|
|
|
|
|