Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jún. 19. 15h:03' EZ A 1142. JÁTÉKHETED, 29. FORDULÓD 1143. játékheted kezdete: jún. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1854 SZÁMLA : XXXX |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
m 8 6 6 | mozogsz északra, nyugatra, nyugatra |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 27 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 8 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a sötét gnóm fejét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod a sötét gnóm testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. Rövid karddal végigvágod a sötét gnóm testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkéssel megcsapod a sötét gnóm bal karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elhajolsz a sötét gnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [93,52] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy útonálló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 23 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [92,52] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy orgyilkos. {egyik sebzési módja: 2x 2d4+10.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Elszántan ellenfeledre támadsz. Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkéssel felnyitod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod az orgyilkos testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod az orgyilkos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
m 4 4 2 | mozogsz délre, délre, keletre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Marokra fogva a rövid kardot ellenfeledre ugrasz. Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a sötét gnóm fejét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkéssel megcsapod a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a sötét gnóm testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy eltalálod a sötét gnóm testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elhajolsz a sötét gnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [92,54] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Száradjon le az összes Elenios hívő keze! -E.X.- " Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A fogadó mellett még mindig ott ücsörög a korábban látott hivatalnok. Vagy ez már egy másik? Olyan egyformák ebben a jellegtelen tunikában. Bőszen írogat, az őrök pedig látványosan unatkoznak mellette. Felidézed magadban, miféle ajánlatot is tett neked a fickó, és ismét elgondolkodsz rajta, aztán gúnyosan elfintorodsz, és tovább mész. Ugyan már! (6. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90 mérföldre teljesítheted.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Szolgáljon eme tábla Sheevának, Ghalla legszebb nőjének dicsőítésére! -G. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Csak egy orgyilkos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Elszántan a másikra rohansz. Rövid karddal párszor kilyukasztod az orgyilkos testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod az orgyilkos bal karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed az orgyilkos bal karját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod az orgyilkos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [93,54] Folytatod sétádat a házak közt. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Az élet a halál előjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sötét gnóm. {max. életpontja: 69-76.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Megmarkolva a rövid kardot ellenfeledre rohansz. Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a sötét gnóm testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy eltalálod a sötét gnóm testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A sötét gnóm feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. Rövid karddal párszor kilyukasztod a sötét gnóm testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod a sötét gnóm bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
m 2 8 | mozogsz keletre, északra |
(Továbbmész...) [94,53] Még mindig a városban vagy. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fény szentélyét. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
h 238 20 | használod a 238. tárgyat |
be 376 | bemész a szentélybe |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
szk 130 | keresed a 130. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 11 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 11 pontért |
MANAKRISTÁLY (500. TÁRGY) Ezer színben játszó, óriási hókristályra emlékeztető, csodálatosan szép tárgy a manakristály. Elképzelhetetlennek tartod, hogy emberi alkotás nyomán szülessen ez a csoda, csakis természeti képződmény lehet. Emberfeletti szépsége mellett mesés mágikus képességgel bír: ha összetöröd, varázspontod feltöltődik attól függő értékre, hogy mekkora a teológia és taumaturgia szakértelmed. A manakristály a maximális varázspontod (100-X/5)%-ára tölt, ahol az X a teológia és taumaturgia közül a nagyobbik szakértelem szintje. Vagyis pl. 50-esnél 90%-ra, 100-asnál 80%-ra stb. A kapott varázspont azonban nem mehet így 200 VP alá, a Ryuku szigeteken 400 VP alá, a Kiégett Földeken 800 VP alá. De ugyan ki bír egy ilyen csodát önző, anyagias érdekekből megsemmisíteni? A manakristályt a H 500 paranccsal tudod használni (ha legalább 50 VP-d hiányzik), illetve automatikusan felszabadítod a benne rejlő energiát, ha varázsolnál V paranccsal, de nincs elég varázspontod. A varázskőhöz hasonlóan, harc közben nincs időd manakristállyal szöszmötölni. Ha egyszerre birtokolsz manakristályt és varázskövet, akkor először mindig a varázskövet fogod összetörni az automatikusan használatnál. Egy körben legfeljebb egy manakristályt használhatsz fel. (A következő fordulód elejéig lezajló események is ide számítanak.) |
BEHOLDERFEJ MEDÁL (1209. TÁRGY) A beholderek varázstudó lények voltak valaha, de mára már teljesen kihaltak. Belőlük - és még több másik übertáp lényből - alakultak ki a triklem drakolderek, akik, talán mondhatjuk, hogy a leghatalmasabb lények a jelenkor Ghalláján. A beholder egy hatalmas fejből áll, középen egyetlen jókora szemmel, és alatta egy fertelmes szájjal, melyben tűhegyes fogak sorakoznak. Végtagok gyanánt tömzsi csápok nyúlnak ki a beholderfej egyes részeiből, melyek végein újabb szemek találhatók. Az egymástól függetlenül mozgatható csápoknak köszönhető, hogy a beholderek "háta" mögé kerülni még soha senki nem volt képes. Most ugyanezt látod piciben, egy beholderfejet, a hozzá tartozó csápokkal és kb. fél tucat szemmel. Furcsa, hogy ezt az ékszert beholderfej medálnak nevezik, hiszen a beholdereknek elnagyolva a dolgokat csak fejük van, a kitűző viszont teljes aprólékossággal jeleníti meg a többi testrészét is. De ezek a tárgyaknak nevet adó történészek már csak ilyen kitekert logikával végzik munkájukat. A ruhádra KF paranccsal tűzhető medál törhetetlen, valamilyen aranyhoz hasonlítható, de inkább vörös színű anyagból készült, melyet mágikusan még meg is erősítettek készítői. Ha hordod az ékszert, örökölsz valamit a beholderek éleslátóságából: +1 ügyességet és +1 szerencsét kapsz, és emellett a medál állandó pszi-ernyőként is működik, vagyis némi eséllyel extra dolgokat is megtudhatsz a Túlélők Földje szörnyeiről a velük való találkozáskor. A beholderfej medál egy az igazi, nem átadható relikviák közül. Ha van három beholderfej medál a birtokodban, akkor próbáld meg használni őket a H 1209 paranccsal! |
TITANITDUKÁT (1480. TÁRGY) A mindenkori ryuku császár már több mint négy évezrede szimplán, aranyból kovácsoltatja a Birodalom dukátjait, mivel a titanit túl ritkának, és túl értékesnek bizonyult ahhoz, hogy fizetőeszközre pocsékolják azt. Persze az óidőkből rengeteg ötszögletű titanitérme maradt az utókorra, melyek hátoldalán az egykori Császárok képmásai láthatók, így te is ráakadhatsz még itt-ott, a nemesi családok kincseskamráiban, a feledésbe merült kalóztanyákon, vagy néhány nagyhatalmú szörnyeteg felhalmozott drágaságai között. Nagyon vigyázz ezekre a finom munkával kovácsolt érmékre, és soha ne add át másnak, mert bár a boltban nem kapsz értük semmit, azért igen értékesek! VI. Borax király ugyanis egy új keletű rendeletében előírta a ryuku dukátok felvásárlását, ezzel is méltányolva az idegen kontinensről visszatért hősök tetteit. [Ha van a birtokodban titanitdukát, és személyesen megjelensz a félévente megrendezésre kerülő "Túlélok Földje találkozón", ott pontos útmutatást kapsz majd róla, hogyan szerezhetsz meg összegyűjtött dukátjaidért cserébe értékes és ritka varázstárgyakat. Ráadásul ha istened oltáráná] kiadod az AL 1480 1597 parancsot, istened különleges ajándékben részesít.] Sajnos az ilyen jellegű, aprólékos ötvösmunkához te nem értesz, ezért magad nem vagy képes titanitdukátot előállítani. |
RÚNAKAVICS (2233. TÁRGY) Valaki varázsjeleket karcolt egy közönséges folyami kavicsba, de vajon miért? Kicsit megtisztogatod a felületét és rögtön felismered a Föld és a Levegő rúnáját, te pedig éles logikáról téve ismét tanúbizonyságot (hiába, az évek és a rutin) egyből rájössz, hogy valószínűleg a fizikai varázslatokat erősíti a tárgy és nem kacsázásra használta megalkotója. Nem is tévedsz, amíg nálad van a rúnakavics, minden ilyen varázslatod szintenként eggyel többet fog sebezni. Átadni semmiképp sem fogod senkinek. Ezt a tárgyat egy relikviagyűjtőtől szerezheted meg 10 quwarg kristályért cserébe. (Add ki a KT 2233 parancsot egy olyan mezőn, ahol van relikviagyűjtő, és 5 TVP elköltésével beváltod nála a 10 quwarg kirstályt egy rúnakavicsra!) |
Erő: | 16 (26) | Szint: | 12 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 12 (19) | Támadás: | 26 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 13 (20) | Védekezés: | 25 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 67/67 év |
Egészség: | 17 (24) | Életpont: | 308/231 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 21 (30) | Varázspont: | 239/11 | Pénz: | 31579 arany | Kép. pont: | 1 |
Pszi pont: | 6/0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 6 | vágófegyverek: | 11 | dobófegyverek: | 6 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
94,53 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 98,67 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 655 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 5 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 6 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 2 |
7. felderítés: | 1 | 8. taumaturgia: | 12 | 9. zene: | 5 (+1) |
10. szörnyismeret: | 3 | 11. pszi: | 1 | 12. zárnyitás: | 1 |
13. vadászat: | 4 | 14. bányászat: | 1 | 15. főzés: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer) |
elfogod garokkot (#73) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 60 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | drótszőr (#37) | 2 | kaja (#2) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
7 | arany (#50) |
91 | 92 | 93 | 94 | 95 | |
51 | |
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|