Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. máj. 24. 9h:12' EZ A 1116. JÁTÉKHETED, 289. FORDULÓD 1117. játékheted kezdete: máj. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5547 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 12 26 13 | elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
* 2. KP: vv 86 165 178 | elmormolod a 86. varázslatot a 165. varázslatot a 178. varázslatot |
* 3. KP: vv 182 188 0 | elmormolod a 182. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 5. KP: h 1534 0 0 | használod az 1534. tárgyat |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (8 támadással 90 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg királynő bal hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (20 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 31 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
ek 40 10 | t. energia kisütése: 40 10 |
hu 111 343 | hulladék: 111 343 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 181 185 31 | elmormolod a 181. varázslatot |
204 | 205 | 206 | |
42 | |
|
|
43 | |
|
|
44 | |
|
|
[185,31] Lakott területre érkeztél.
be 630 5 | bemész a 630. épületbe |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. 33 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló bal vállát. (6 támadással 144 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) és 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP]. 2 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 35, gyógyulás: 4, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[205,43] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tyrannoszaurusz rex lehet. {egyik sebzési módja: 1x 10d10+20.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 66 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex testét. (8 támadással 206 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 14 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A tyrannoszaurusz rex a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Véres nyál csordul ki a tyrannoszaurusz rex száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2 910 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 554, sebződés: 66, gyógyulás: 73, összesen: +7 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 54 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon ormányát. (8 támadással 185 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A kultúrmasztodon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 9 kaját. 2 517 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 35, gyógyulás: 14, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [207,45] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy ősdentor. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 31 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 52 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 hófehér nyílvessző. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan a másikra rontasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod az ősdentor ragyás testét. (5 támadással 298 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az ősdentor jobb lábát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 13 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 53 életpontot vesztettél. Fókuszpengével megvagdalod az ősdentor testét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 53 életpontot vesztettél. Az ősdentor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (185,60)-> 35 arany, -2 ÉP] 3 855 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 604, sebződés: 213, gyógyulás: 125, összesen: -88 ÉP}
(Továbbmész...) [208,46] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ősdentor. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 34 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 55 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 hófehér nyílvessző. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Lövedékeiddel perforálod az ősdentor testét. (7 támadással 500 életpontot sebezve.) Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (185,60)-> 35 arany, -2 ÉP] 3 855 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 534, sebződés: 57, gyógyulás: 4, összesen: -53 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 hófehér nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gólem fejét. (8 támadással 296 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a ryuku gólem jobb karját. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 18 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A ryuku gólem pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a ryuku gólem testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A ryuku gólem pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 762 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 609, sebződés: 148, gyógyulás: 86, összesen: -62 ÉP}
(Továbbmész...) [208,48] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy norpadolótika nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 241-260.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 51 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika testét. (8 támadással 188 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel eltalálod a norpadolótika testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a norpadolótika jobb első lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A norpadolótika csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A norpadolótika összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 50, gyógyulás: 17, összesen: -33 ÉP}
im | imádkozol |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [210,48] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy hegyi óriás. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 55 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegyi óriás testét. (8 támadással 206 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (150 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a hegyi óriás vastag lábujját. (5 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a hegyi óriás szőrös ágyékát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 36 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a hegyi óriás szőrös ágyékát. (5 támadással 305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a hegyi óriás testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 30 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A hegyi óriás egy lendületes ütése a bal karodba csapódik. (1 támadástól 128 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1118, sebződés: 278, gyógyulás: 190, összesen: -88 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 44 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az umbatari bromag testét. (8 támadással 208 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (36 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan a másikra ugrasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed az umbatari bromag fejét. (5 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az umbatari bromag mérgező bőrét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (20 életpontot sebezve). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 36 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fókuszpengével megkarcolod az umbatari bromag testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod az umbatari bromag nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 127 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 807, sebződés: 36, gyógyulás: 100, összesen: +64 ÉP}
(Továbbmész...) [211,48] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Gort Grán egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oldalt pillantva, meglátsz egy asztrális vortexet. (ld. enc.)
f 1 | kísérletezel az 1. tárggyal |
f 1 | kísérletezel az 1. tárggyal |
kt 2320 | elkészíted a 2320. tárgyat |
h 2320 | használod a 2320. tárgyat |
|
m 7 | mozogsz északnyugatra |
kt 312 3 | elkészíted a 312. tárgyat (3 darabot) |
v 15 69 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
ef 9 504 | energia fejlesztése 9 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: vv 3 460 0 | elmormolod a 3. varázslatot a 460. varázslatot |
KRITIKUS TALÁLAT (548.TUDATI KÉPESSÉG) A közelharc mesterei úgy tartják, hogy igazán hatékonyan csak egy kézzel lehet harcolni, és az "ügyetlenebb" kézben forgatott fegyver inkább csak hátráltat a mozgásban, a szabad cselekvésben, és behatárolja a lehetőségeinket. Nem véletlen, hogy a klasszikus fegyverművész iskolák jobban preferálják a pajzshasználatot, mint a balkezes fegyver forgatását, és ha oktatják is annak használatát, azt csak amolyan kiegészítés vagy hiánypótlás gyanánt teszik. A kalandozó életforma elterjedése Ghallán aztán megmutatta, hogy ez a mára megmeszesedett álláspont nem tartható. Megszámolni sem lehet azokat a kalandorokat, akik rendre rácáfoltak erre a régimódi felfogásra, és képesek mesterien forgatni mindkét fegyverüket egyszerre, még úgy is, hogy azok más-más típusba tartoznak. Ha a Közös Tudatod eljutott a támadás magasiskolájáig, a képességek kilencedik szintjére, akkor te is a fegyvermesterek közé sorolhatod magad! Bár tudásod még fejleszthető, és messze nem tökéletes, a tudattársaidtól kölcsönzött határozottság és elszántság akkor is célba juttat majd, ha egyébként a támadásod az átlagosnál gyengébbre sikerülne. Nem hogy hátráltat majd a balkezes fegyvered, de épp ellenkezőleg! A vele leadott támadásod sokkal határozottabb, intenzívebb, erőteljesebb lesz. [Mostantól a balkezes támadásaidra kapsz tapasztalatszint/5 sebzést (lefelé kerekítve). Ehhez nem szükséges külön parancsot kiadnod, a hatás automatikus.] |
SÖTÉT ITAL (284. TÁRGY) A Sötét Italt egy Fekete Kehelyben kotyvaszthatod ki, három isteni könnycsepp, egy xirnox szív és egy trikornis szarv felhasználásával, ha már ismered a Varázsital Főzés varázslatot. A fenti komponensekből egy korty ital készíthető el, a KT 284 parancs kiadásával, 5 TVP-ért, a Varázsital Főzés mormolása közben. Egy Fekete Kehelybe maximum 5 korty fér ebből az iszonyatos nedűből. Ja, és hogy mire jó ez a mixtúra? Próbáld ki! (Az biztos, hogy a használata után nagyon éhes leszel.) Második paraméterben megadhatsz egy számot - ha ennyinél kevesebb ÉP-d hiányzik, nem fogod használni. |
FÜRKÉSZŐ SZEMEK (213. VARÁZSLAT) Elenios, Fairlight és Sheran kíváncsi hívei ezzel a varázslattal még aprólékosabban, részletesebben meg tudják figyelni környezetüket. Ha elmondod a Fürkésző Szemet, akkor a következő táborozásod végéig minden ellőtt távolsági fegyver megtalálására legalább 90% esélyed van. (Persze ez csak olyan lövedékekre vonatkozik, ahol a megtalálási esély nagyobb, mint 0% alapban, tehát tolmokov koktél nem, de tüske igen.) Emellett minden KUT parancs 10 TVP-vel kevesebbe kerül (kivéve, ha a KUTatási költség már eleve kevesebb, mint 20 TVP), tehát egy ősi csatamezőn elegendő kiadnod egy KUT 20 parancsot. A fürkésző szem elmondása 25 varázspontba és egy vízionárszembe kerül. [Megjegyzés: ha a csatamezőn esetleg valaki lemágiatöri a fürkésző szemet, akkor a kutatás végén teljes költséget kell fizetned.] |
ASZTRÁLIS VORTEX (2324. TEREPTÁRGY) Gigantikus méretű energiahurrikán tombol előtted. Ha nem beszélnének mindenhol erről, magadtól biztos nem jönnél rá, hogy ez bizony egy asztrális vortex! Igen furcsa, hogy betüremkedett a mi világunkba, láthatóvá vált, és formát öltött, amikor ilyesmi csak az asztrálsíkon kellene, hogy előforduljon. Az egyetlen lehetséges magyarázat, hogy valami megzavarta a tér-idő szövetét! Ahogy ott bámészkodsz, egyszercsak egy alig kivehető, óriási szellemarc jelenik meg a vortex belsejében, és megszólal: - üdvözöllek, halandó! Ezen a világon még nem ismernek, de én mindent tudok a világotokról. Képes vagyok létrehozni... dolgokat. Nemrég volt egy vízióm egy szörnyű katasztrófáról, ami elpusztíthatja a világotokat! Ha felkészültök, talán lehet némi esélyetek. Ehhez létrehoztam nektek, kalandozóknak egy próbát. Egy komplex földalatti labirintusrendszert, amit nevezzünk a Végzet Vermének. Járd végig a Verem összes szintjét, és kellő tapasztalatra teszel szert, hogy ezzel a veszéllyel szembenézz! Először is készítsd el a Végzet Kulcsát, amelynek segítségével Ghalla bármely pontjáról egy szemvillanás alatt elteleportálhatsz a Verembe. A kulcsot csakis itt, az asztrális vortex közelében tudod elkészíteni. Szükséged lesz egy misztikus mágikus tárgyra, amelyet a vortex képes a megfelelő anyagúra formázni. A kulcs varázserejét pedig az élő szövetek különleges keveréke fogja megadni. Sok sikert! |
A VÉGZET KULCSA (2320. TÁRGY) A Végzet Kulcsát bármelyik kalandozó elkészítheti, egy asztrális vortex energiáját felhasználva. Alapanyagként egy d.e.m-re lesz szükséged, és néhány növényre: 5 csuklyavirágra, 5 ovimon-bogyóra, 5 kazmár gyökérre és 5 móri gyümölcsre. A Végzet Kulcsát a H 2320 paranccsal használhatod, 10 TVP árán. Az első használatkor megmutatja neked a Verem első szintjének térképét! A kulcsot legközelebb a következő fordulódban fogod tudni használni, ekkor elrepít a Verem 1. szintjének 1. pontjára. Vigyázz, a Veremben olyan kihívásokkal kell szembenézned, amelyek még egy hozzád hasonló tapasztalt kalandozó számára is rettenetesek lehetnek! Ha valahogy mégis sikerül eljutnod a Verem következő szintjére vezető lépcsőhöz, megkapod a következő szint térképét, és automatikusan kiteleportálsz. A H 2320 paranccsal is ki tudsz teleportálni a Végzet Verméből a kiindulási mezőre. Egy körben legfeljebb egyszer teleportálhatsz be a Végzet Vermébe! Pörhemór körével nem tudsz a Verembe visszateleportálni, térképelemzéssel, moa kémplelővel a Végzet Verméről sajnos nem tudsz extra információkat szerezni. |
ELMETÁGÍTÁS (504. TUDATI KÉPESSÉG) Közismert tény, hogy a tudati energiák sok mindenben hasonlítanak az elmédben termelődő pszi-hez. Hasonló alapelveket követve működik, és hasonlóan irányítható mindkettő. Számos pszi-technika ki is használja ezt a hasonlóságot, talán nem kell ezekre külön kitérnem. A tudati entitással kapcsolatos erőfeszítésetek még inkább megmutatta, hogy ez az alaptézis mennyire helytálló! A siker, és ahogy a lehetőségek megnyíltak előttetek, felnyitotta a szemeteket. Te és tudattársaid rájöttetek, hogy amit eddig tudtatok a pszi-ről az csak a jéghegy csúcsa. Olyan perspektíva tárult fel előttetek, amiről eddig még csak álmodni sem mertetek! Elmétek mindeddig nem volt képes tökéletesen befogadni a végtelent, hiszen félő volt, hogy ebbe beleőrülnétek! Most azonban, mintha egy láthatatlan gát szakadt volna át, az elmétek kitágult, felszabadult, és ezzel együtt a pszi-energia befogadására szolgáló kapacitása is megnövekedett. (Ha már birtokában vagy a pszi-gyűjtés metódusának, akkor a maximális pszi pontjaid ötszörösét (de minimum 500 pszi pontot) leszel képes elmédben egyszerre befogadni, és amíg a maximális pszi pontod háromszorosánál kevesebb z aktuális pszi pontjaid száma, addig maximális lesz a kör eleji regenerációd.) |
Erő: | 55 (68) | Szint: | 31 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 31 (52) | Támadás: | 63 (66) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 27 (35) | Védekezés: | 87 (93) | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 156/158 év |
Egészség: | 27 (35) | Életpont: | 607/611 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 10 |
Szerencse: | 27 (52) | Varázspont: | 1078/77 | Pénz: | 8240 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 52/15 | Pszi pont: | 158/270 | Halhatatlanság: | 4 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/3 | ökölvívás: | 22/71 (+14%) | szúrófegyverek: | 20/76 (+4%) |
vágófegyverek: | 25/80 (+8%) | ütőfegyverek: | 23/58 | lőfegyverek: | 33/3 (+3%) |
dobófegyverek: | 3/12 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << Fókuszpenge (#639) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -29.); hófehér nyílvessző (#1921) (30 -); hófehér nyílvessző (#1921) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
210,47 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 57, 61 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1348 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/81 | 2. nyomkövetés: | 68/7 (+6%) | 3. mászás: | 13/69 |
4. csapdakészítés: | 28/70 (+11%) | 5. csapdaészlelés: | 14/97 | 6. gyógyítás: | 33/86 |
7. titkosírás: | 8/10 | 8. felderítés: | 23/89 | 9. szörnyidomítás: | 15/18 |
10. teológia: | 63/3 (+17%) | 11. taumaturgia: | 63/64 (+23%) | 12. szerencsejáték: | 7/36 |
13. versengés: | 19/78 | 14. harcművészetek: | 6/42 | 15. zene: | 24/18 |
16. szörnyismeret: | 4/68 | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 1/17 |
19. vadászat: | 15/40 | 20. bányászat: | 30/56 (+3%) | 21. úszás: | 18/10 |
22. főzés: | 11/43 (+10%) | 23. csapatmunka: | 3/34 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 51% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 15 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 48 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 18, max: 50) |
manó (#36) (csak egyszer), nyuhaj karbin (#110), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), tetemember (#123), szubreális vámpír (#223), oglyth (#374), élőholt ősmágus (#179), bűbájlidérc (#761), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), noth szellem (#250), nagyobb vércápa (#246), kisebb quwarg isten (#213), ősi szellem (#422), élőholt mirg (#135), lidércúr (#252), acélkolosszus (#35) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
Jégmágusok Szövetsége (#9169), manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), őrjáratozó katona (#274), királyi őrjáratos (#7006), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (94,38,1) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) |
esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem 2 (#188) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), jégcsóva (#41), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégcsóva (#41) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | bűbájlidérc (#761) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | élőholt ősmágus (#179) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Kitaszított (#962) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Krogan, a pusztító (#7001) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! |
2.) A Leah papjai által okozott pusztítást helyre kell állítanunk! Változtass vissza egy mezőt öntözéssel síksággá. (számláló: 0) |
3.) Lássuk, mennyire vagy otthon a gyógyításban: Gyógyulj egyetlen GY paranccsal legalább 60 ÉP-t! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XLV. olimpián. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 167, pontszámod: 2 069. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
mágikus kisülés (218) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
szórd két kézzel (397) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
15 | arany (#50) | 5 | csuklyavirág (#133) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
1 | gyógykenőcs (#313) | 5 | kazmár gyökér (#205) | 5 | móri gyümölcs (#116) | |||
5 | ovimon-bogyó (#207) | 1 | spiritusz (#170) | 1 | varázskő (#305) | |||
13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | A Végzet kulcsa (#2320) | 3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | drótszőr (#37) | |||
7 | isteni könnycsepp (#260) | 6 | kaja (#2) | 1 | lótuszvirág (#447) | |||
3 | quwarg tojás (#360) | 6 | szárnyas hernyó (#69) | 5 | ugh méreg (#166) |
204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | |
42 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
|
|
|