TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2011. nov. 16. 10h:22'
EZ A 356. JÁTÉKHETED, 289. FORDULÓD
357. játékheted kezdete: nov. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX
|
LULU KING KALANDJAI
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [143,61] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Naomi Atlantinivel. Sheran félisten hatalmú felszentelt főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkányvállapot, egy balkezes gyűrűt, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy Ghudd'zilla kesztyűt, egy Harcosok érmét, egy Hatalom Karkötőjét, egy játékmesteri palástot, egy jégisten amulettet, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy tanítvány övet, egy Teremtő koronáját, egy tradicionális övet, egy troglodita gyűrűt, egy tűztagadót, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy élőholt drakolder trófea, egy ryuku sorkatona trófea és egy ködsárkány trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy lovagi kardot, bal kezében egy sárkánypengét tart. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Tárgyainak egy részét egy mutáns hegyitroll viszi. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme semleges. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon összeakadsz Caramonnal. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy balkezes gyűrűt, egy fejvadász medált, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy mihlanil medált, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sodét, egy szirén köpenyét, egy teriádbőr karkötőt, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy rubin sárkány trófea és egy Friedurgonoma trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Mentális auráját felismered, semlegesnek tűnik. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont).
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon összeakadsz Pipacsot. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany sárk.karperecet, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkányvállapot, egy bozontfonatot, egy díszes fegyvertokot, egy Doemon kőkarkötőjét, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy Fagyor övsálját, egy gron vállvédőt, egy halálfejes köpenyt, egy hűbéresi gyűrűt, egy Hulcarhud övét, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy Lordac kesztyűjét, egy Lucius szerencsep.ét, egy nemesi ruhadíszt, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkalapot, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sárkány Amulettjét, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy szamurájvértet, egy Teremtő koronáját, egy trix amulettet, egy troglodita gyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy védőtalizmánt, egy Vlagyimir-díjat és egy Zarknod fülbevalóját visel. Ruházatát egy Genyuku trófea, egy Gronarr trófea és egy gron szellem trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy pusztító lándzsát, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított hoarián sárkánybébi. Teherhordója is van: egy mutáns hegyitroll! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon találkozol egy szőke, hosszú hajú, kék szemű kobudera nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Egy árnyszőttest, egy bozontfonatot, egy díszes fegyvertokot, egy Doemon kőkarkötőjét, egy Dornodon talizmánját, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy Fairlight nyakláncát, egy hűbéresi gyűrűt, egy Hulcarhud övét, egy Iniac nyakláncát, egy jegygyűrűt, egy Khór maszkját, egy kiképzői érdemérmet, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy lovagi övcsatot, egy lovagi sisakforgót, egy Lucius szerencsep.ét, egy Luthius karkötőjét, egy Mamajaga kőcipőjét, egy moa harci nadrágot, egy Notermanthi amulettet, egy örökkéval. zafírját, egy ősmágus fülbevalóját, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy tanítvány övet, egy taumaturgikus övet, egy Teremtő koronáját, egy titanit vértet, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy vámpírkesztyűt, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat, egy yiang köpenyt, egy yiang sapkát és egy yiang vállvédőt visel. Felszerelését egy álomosztó őrszellem trófea, egy ködsárkány trófea és egy ódon vízköpő trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Málhásállata egy sivatagi doareg. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Yuin Huff. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Az 1. napon találkozol Xilannével. Elenios félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy Blounther gyűrűjét, egy csodálatos nyakláncot, egy Doemon kőkarkötőjét, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy Ghudd'zilla kesztyűt, egy hősi övcsatot, egy kamikáze fejfedőt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy napmedált, egy Notermanthi amulettet, egy örökkévaló holdkőjét, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkalapot, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy sodét, egy Sshreakza amulettjét, egy szem szimbólumot, egy tanítvány övet, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy torz fülkarikát, egy tradicionális övet, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat, egy yiang köpenyt, egy yiang mellényt és egy yiang nadrágot visel. Felszerelését egy élőholt drakolder trófea, egy ryuku sorkatona trófea és egy ryuku gólemtudós trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Jobb kezében egy lovagi kardot, bal kezében egy sárkánypengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd hoarián sárkánybébi. Mentális auráját felismered, ő is jó. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon összefutsz egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű mutáns férfival. A bőre kreolszínű. Tharr bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy fejvadász medált, egy gólem talizmánt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy olimpiai vasmedált, egy smaragd karkötőt, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy ősdentor trófea és egy Blounther apó trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Málhásállata egy sivatagi doareg. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Finderghan. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Profi harcos, nem vitás. Egy mély meghajlással köszöntöd.
Az 1. napon újból összeakadsz Naomi Atlantinivel. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon találkozol Morcos Mugrullal. Egy árnyszőttest, egy bozontfonatot, egy díszes fegyvertokot, egy Doemon kőkarkötőjét, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy Ghudd'zilla kesztyűt, egy hősiesítő medált, egy Hulcarhud övét, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy Lucius szerencsep.ét, egy Luthius karkötőjét, egy mordaith álarcot, egy mordaith cipőt, egy mordaith nadrágot, egy mordaith vállvédőt, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkévaló holdkőjét, egy ősi kígyóbőr övet, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy szférikus pulzánst, egy szirén köpenyét, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy tőrvető vállszíjt, egy torz fülkarikát, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy Zt'tuzzarxn trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy pusztító lándzsát, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy tangi óriásféreg! Teherhordója is van: egy mutáns hegyitroll! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme semleges. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon találkozol Kronus Magnummal. Raia korlátlan hatalmú főpapja. Egy csodálatos nyakláncot, egy derit sodronynadrágot, egy díszes fegyvertokot, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy felleggyűrűt, egy haramakit, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy Khór maszkját, egy Korrissh sisakját, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy medvebőr övet, egy nap szimbólumot, egy napmedált, egy örökkéval. rubinját, egy őselemek köpenyét, egy quwarg nyakpántot, egy rubin fülbevalót, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sárhajító kesztyűt, egy sodét, egy tradicionális övet, egy varkaudar szimbólumot és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Techiulan trófea és egy Morghatal A'ton trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Egy szőrös azuka a hátasa. Elég egy mentális pillantás aurájára: ártatlan fehér, mint a Tied is.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon találkozol egy copfos ezüsthajú, szürke szemű ember férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr földi és égi helytartója. Egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Élet gyűrűjét, egy felleggyűrűt, egy haramakit, egy hókeresztet, egy hósárkánybőr csizmát, egy jégisten amulettet, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni kesztyűt, egy ogre övet, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy smaragd karkötőt, egy sodét és egy teknősbőr nadrágot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. Fegyverzetét egy tleikan főbíra trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Morghatal A'ton trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy hósárkány pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy bazaltelementál. Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Selindek. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Jóságos Kodó, amikor összefutottatok, adott neked egy szvó-ektoplazmát. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a Féktelen Fantom (ld. enc.). Nocsak, kaptál egy sötét tekercset! Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Árulkodó nyomok után kutatsz: a tolvajt mindenképpen meg kell találnod. Aprócska, teszi-toszi árnymanó nyomokra bukkansz. Az is nyilvánvaló, hogy férfi nyomok. A tolvaj egyéb nyomot is hagyott: találsz egy hosszú fekete hajszálat és egy szőrszálat egy bajuszból. Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 58 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+159 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+737 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+55 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.)
* 1. KP: |
elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot |
275 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 467.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 465.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 463.]
* 2. KP: |
elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 24. varázslatot |
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 463.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 jégszilánk). [0 pontot használtál fel, van még 463.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 461.]
* 3. KP: |
t. energia kisütése: 275 |
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 176% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 461.]
* 4. KP: |
használod az 1253. tárgyat a 396. tárgyat az 1137. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 461.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 461.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 461.]
* 5. KP: |
használod a 150. tárgyat az 1546. tárgyat a 34. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 461.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 459.]
Egy szép, mély gödröt ástál. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [9 pontot használtál fel, van még 450.]
* 6. KP: |
elmormolod a 165. varázslatot a 86. varázslatot a 88. varázslatot |
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 448.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 448.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 448.]
* 7. KP: |
elmormolod a 88. varázslatot a 127. varázslatot a 224. varázslatot |
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 448.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 448.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+2% tau] [0 pontot használtál fel, van még 448.]
* 8. KP: |
elmormolod a 168. varázslatot |
Ezt a varázslatot már elmondtad egyszer! [0 pontot használtál fel, van még 448.]
* 9. KP: |
elmormolod a 147. varázslatot |
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a mágikus ütés varázslatot! Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] [+2% teo] [0 pontot használtál fel, van még 448.]
vv 85 73 73 |
elmormolod a 85. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
Beizzik a turbómágia. Visszanyerted az elveszett tapasztalati pontjaidat! 822327 tapasztalati pontot kaptál.
Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +27 max. varázspont, +10 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +27 max. varázspont, +10 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
[-50 varázspont.] [+7% teo] [2 pontot használtál fel, van még 446.]
Gyorsvarázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 441.]
Szupersebesen mormolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 436.]
kb 836 1087 1548 |
kiveszel a bankból a 836. tárgyat (1087 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 1 Sshreakza amulettjét. Kiveszel a bank széfjéből 1 jégisten amulettet. Kiveszel a bank széfjéből 1 Blounther gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 436.]
le 1558 |
leveszed/lerakod az 1558. tárgyat |
Leveszed a hősiesítő medált. [0 pontot használtál fel, van még 436.]
kf 843 1087 836 |
kézbeveszed/felveszed a 843. tárgyat az 1087. tárggyal a 836. tárgyat |
A füledre akasztod a hókeresztet. [0 pontot használtál fel, van még 436.]
A nyakadba akasztod a jégisten amulettet. [0 pontot használtál fel, van még 436.]
A nyakadba akasztod a Sshreakza amulettjét. [0 pontot használtál fel, van még 436.]
kb 363 323 36 |
kiveszel a bankból a 363. tárgyat (323 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 7 ezüsttollú nyilat. Kiveszel a bank széfjéből 1 ezüsthegyű nyilat. Kiveszel a bank széfjéből 34 fáklyát. [0 pontot használtál fel, van még 436.]
ee 36 323 285 |
eladod a 36. tárgyat a 323. tárgyat a 285. tárgyat |
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Eladtál 1 Szent Kulacsot. 100 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 436.]
ee 1097 1548 1236 |
eladod az 1097. tárgyat az 1548. tárgyat az 1236. tárgyat |
Eladtál 1 Augur varázskönyvét. 500 aranyat kaptál.
Eladtál 1 Blounther gyűrűjét. 600 aranyat kaptál.
Eladtál 1 holdbőrt. 14 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 436.]
ea 611 6 |
eladod a 611. tárgyat 6 |
Eladtál 6 viharamulettet. 240 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 436.]
ve 1 5 |
megveszed az 1. tárgyat 5 |
Vásároltál 5 deus ex machinát. 250 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 436.]
ve 616 1 |
megveszed a 616. tárgyat 1 |
Vásároltál 1 rémplazmát. 100 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 436.]
kno 11 6 |
képesség-növelés 11 |
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 436.]
hh 449 1639 313 |
használod a 449. tárgyat az 1639. tárgyat a 313. tárgyat |
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [1 pontot használtál fel, van még 435.]
Előveszed bűvészpálcádat, megköszörülöd a torkod, és harsányan kiáltozni kezdesz, hogy mindenki hallja a környéken: bűvészkedni készülsz! Hamarosan mindenfelől különféle rendű és rangú városiak sereglenek köréd. Jó idő van, és fülledt meleg. Felötlik benned a Hóvihar emlékképe, és máris megvan az új téma, amirol az összegyűlteknek mesélhetsz. Máris erős hózápor hull köréd, és a városiak fázósan összehúzzák magukat. Egy erdőt mutatsz, és a hó súlya alatt roskadozó fákat. Aztán jéggé fagyott szörnyeket, és prémekbe öltözött kalandozókat, ahogyan a derékig érő hóban gázolnak. Aztán feldereng a nap, és hirtelen mindenütt olvadni kezd, és a nézők felsóhajtanak. A tömeg egyszerre hördül fel, mikor véget ér az előadás, pénz hull eléd (125 arany), és szétszélednek a városiak. [-50 VP] [21 pontot használtál fel, van még 414.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +50 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 413.]
Minden fse parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 413.]
kf 111 363 |
kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 363. tárggyal |
Előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként ezüsttollú nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 413.]
h 1 50 |
használod az 1. tárgyat |
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 413.]
kf 111 176 |
kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 176. tárggyal |
Előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként vashegyű nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 413.]
bb 422 363 1320 |
beraksz a bankba a 422. tárgyat (363 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 1 mágusölőt. Beraksz a bank széfjébe 7 ezüsttollú nyilat. Beraksz a bank széfjébe 1 ryuku menetpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 413.]
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[197,61] Vált a terep: ritka erdőben vagy. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kihívás tornyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög McNewast előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy kentaurusz nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 397 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kentaurusz testét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány sallank nyilat lő ki rád. 105 életpontot sebződsz. Meglengetve a krathan pallost a másikra ugrasz. Krathan pallossal többször mélyen végigmetszed a kentaurusz testét. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a kentaurusz nyakát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 71 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. [sallank nyíl ládikóba-> 9 arany, -2 ÉP] 4123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 788, sebződés: 217, gyógyulás: 0, összesen: -217 ÉP}
[6 pontot használtál fel, van még 407.]
be 502 5 |
bemész az 502. épületbe |
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Shinlena néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. Ez a próba ezt teszteli, hogy mennyire vagy jártas a szörnyismeretben. Van előtted három ketrec, három különböző szörny ürülékével. Meg kell mondanod, hogy melyik milyen szörnyhöz tartozik. Kicsit visszataszító a feladat, de azért rábólintasz. Nézegeted, szagolgatod a gusztustalanabbnál gusztustalanabb kupacokat, de fogalmad sincs. Végül tippelsz, de persze nem jön be.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 397.]
be 502 5 |
bemész az 502. épületbe |
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Zekdorvanpók". Hadarva ismerteti a feladatot. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy rövid íjat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Szomorúan rázod a fejed. Nem a szaktudással van baj, komponens hiányzik.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 387.]
be 502 5 |
bemész az 502. épületbe |
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Tralkuljiuscérr néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. Meg kell ölnöd egy szörnyet. Rosszat sejtve a szoba közepe felé fordulsz, ahol már ott áll egy halálosztó kain!
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. [+1% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 398 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> 5 arany, -2 ÉP] 1422 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Kiálltad a próbát. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy ködcsillag. Tökéletes választ adsz. - Rendben, de azt tudod-e, hogy milyen egy Mágikus Koponya. Huh, ezt szerencsére tudod! Szinte azonnal válaszolsz. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Laenea néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A feladatod igen nehéz: a teremben megépítették Zotlak Hoard, az egykori triklem drakolder császár síremlékének modelljét, annak csapdáival. Ezeken átjutva kell elhoznod Zotlak koronájának másolatát a belső kamrából! Huh. Megindulsz. Az első néhány csapda nem jelent nehézséget, de nyilvánvaló, hogy csak etetésnek szánták. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy lezuhanó kőtömb elől. Pfű! Hirtelen egy mágikus energiáktól izzó ajtó előtt találod magad. Eltöprengesz, hogyan juthatnál át, amikor dübörgés tudatja, hogy még egy csapda elkerülte figyelmedet (talán az is mágikus jellegű volt?) Végül visszafordulsz, hiszen nem akarsz porrá zúzódni.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [30 pontot használtál fel, van még 357.]
m 7 8 5 |
mozogsz északnyugatra, északra, délnyugatra |
[196,60] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [196,59] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy csápos otagi. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+1% tau] Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 418 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. 112 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Nem találtad el. A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Elszántan a másikra ugrasz. Krathan pallossal párszor kilyukasztod a csápos otagi vonagló testét. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a csápos otagi testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 45 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 otagi csáp. 3403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 654, sebződés: 182, gyógyulás: 0, összesen: -182 ÉP}
(Továbbmész...) [195,60] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Látsz egy grok-képződményt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy bundás csirmáz!
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bundás csirmáz testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a bundás csirmáz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Miután lemásztál, továbbindulsz.
[34 pontot használtál fel, van még 323.]
v 133 |
elmormolod a 133. varázslatot |
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (2 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 323.]
m 5 5 6 |
mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
[194,61] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tyrannoszaurusz rex közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 374 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Krathan pallossal épp hogy megvágod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP] 2695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 639, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +105 életerő.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié.
(Továbbmész...) [193,62] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Látsz egy oltárt. Leah híveié. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy tűzfőnix. Megvető mosollyal várod a találkozást. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.
(Továbbmész...) [192,62] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy csapat qwarg rohamosztagos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 436 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 484, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Találsz egy gumifát. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Véres Holló vigyorog kajánul. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A feléd közeledő kronotapír mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 423 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-9 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kronotapír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-7 TVP). A kronotapír nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-5 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-9 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kronotapír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-8 TVP). Nyelvével a kronotapír eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-4 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-12 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 419, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +110 életerő.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss emberi nyomok vezetnek nyugatra. Hirtelen megpillantasz egy a szivárvány színeiben pompázó fénytüneményt. Szinte szikrázik a levegő körülötte. Ahogy észrevesz, feléd indul. Lassan megáll előtted, vibrál egyet-kettőt, majd alakot ölt. Nicsak, hiszen ez Azatel Mashed! Szóhoz sem jutsz a meglepetéstől. Az illuzionista rád néz, elmosolyodik, majd kezeit összecsapva egy hangos pukkanás keretében eltűnik. Döbbenten bámulsz, mire ő ismét megjelenik, meg jobban mosolyogva. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Szimbólumának ragyogása elvakít. Vöröses lángok övezik a fegyverét. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[18 pontot használtál fel, van még 281.]
m 8 8 6 |
mozogsz északra, északra, nyugatra |
[192,61] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Keresgélni kezdesz a csatamező területén. Mindenhol hullahegyek. Szétcsonkolt goblinok tetemei keverednek a csontig szétégetett trollok maradványaival. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy tetemember támad rád.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tetemember bűzlő testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
No, lehet folytatni a munkát! Tíz perc sem telik bele, és máris valami használható akad a kezedbe: A következő kincseket találtad: egy nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] és egy szöges páncél [szöges páncél ládikóba-> 24 arany, -2 ÉP]. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy sírlidérc jön feléd.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 384 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy nómenklatúra intéz feléd kihívást.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. [+1% tau] Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 378 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
963 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bakkura csizma [bakkura csizma ládikóba-> 11 arany, -2 ÉP] és egy bumeráng [bumeráng ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP]. A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol.
Előtted csörgedezik egy kis patak, amely keletről folyik nyugatra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy földsárkány. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Raia szent lovagja lehet. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.
(Továbbmész...) [192,60] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Qusaimódó, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)
(Továbbmész...) [191,60] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy kputtyintó csalán. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Sonchus Arvensis előtt. Észreveszel egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy norpadolótika. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 405 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [38 pontot használtál fel, van még 243.]
ek 503 365 64 |
t. energia kisütése: 503 365 64 |
Nem teleportálhatsz a síkok között! [5 pontot használtál fel, van még 238.]
be 624 328 5 |
bemész a 624. épületbe |
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 238.]
ef 30 509 |
energia fejlesztése 30 |
60 varázspont felhasználásával előállítasz 5 TU-t. Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-16 TU.] [112 pontot használtál fel, van még 126.]
* 1. BP: |
használod a 396. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 126.]
* 2. BP: |
használod a 73. pszi képességet |
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 116.]
* 3. BP: |
használod a 147. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 113.]
* 4. BP: |
energia fejlesztése 20 |
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 113.]
* 5. BP: |
használod a 73. pszi képességet |
Megtisztítod tudatodat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 103.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 26, 30.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a pikkelyes ptog. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 103 pontod maradt, ebből a következő körre 103 pontot vihetsz át. Kapsz még 430 pontot. A következő körben tehát 533 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
FÉKTELEN FANTOM (7120. ELLENFÉL)
Féktelen Fantom egy szőke hajú alakváltó nő, aki kalandozóként beállt az Újnyugat tagjai közé és Erdauin elveszejtésére szövetkezett. Nem érdemel kegyelmet! |
KARAKTERLAP
Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia főpap-jelöltje vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 289. fordulód.
Erő: |
34 (40) |
Szint: |
30 |
Merészség: |
8/5 |
Magasság: |
144 cm |
IQ: |
37 (45) |
Támadás: |
46 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
38 kg |
Ügyesség: |
37 (50) |
Védekezés: |
92 |
Menekülés: |
15 % |
Életkor: |
8/9 év |
Egészség: |
34 (40) |
Életpont: |
620/270 |
Jellem: |
jó (777) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
42 (57) |
Varázspont: |
1419/538 |
Pénz: |
3955 arany |
Kép. pont: |
0 |
Tudatpont: |
36/0 |
Pszi pont: |
216/175 |
Halhatatlanság: |
2 % |
EFejl: |
36 |
Eddig összesen 2215 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 18240 TP-t kaptál. Jelenleg 3228494 TP-d van. A következő szinthez még 271506 TP szükséges. Trófeáid:
Thargodan mágus,
tollaskígyó,
Thargodan légiós. A 206. fordulódban 5592 arany került a bankszámládra. 7912 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
10/38 |
ökölvívás: |
1/0 |
szúrófegyverek: |
1/0 |
vágófegyverek: |
33/18 (+4%) |
ütőfegyverek: |
1/0 |
lőfegyverek: |
29/22 (+3%) |
dobófegyverek: |
1/52 |
|
|
|
|
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Kedvenc táborhely: 365,64 |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
13/21 (+33%) |
2. nyomkövetés: |
47/50 (+10%) |
3. mászás: |
9/35 (+4%) |
4. csapdakészítés: |
22/33 (+6%) |
5. csapdaészlelés: |
3/90 (+10%) |
6. gyógyítás: |
53/88 |
7. titkosírás: |
4/74 |
8. felderítés: |
25/42 (+3%) |
9. szörnyidomítás: |
8/61 |
10. teológia: |
53/72 (+11%) |
11. taumaturgia: |
113/75 (+619%) |
12. versengés: |
13/3 |
13. harcművészetek: |
1/58 |
14. szkanderozás: |
1/49 |
15. zene: |
11/50 |
16. szörnyismeret: |
7/74 (+9%) |
17. pszi: |
29/75 (+16%) |
18. zárnyitás: |
1/97 |
19. vadászat: |
3/86 |
20. bányászat: |
19/72 |
21. úszás: |
11/82 |
22. csapatmunka: |
2/39 |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) |
|
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) |
fénypajzs (#241, 18 VP) |
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) |
térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt; |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
10. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20) |
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231) |
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) |
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), fénypajzs (#241), Solisar aurája (#240) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) |
gyóntatás (#56) |
>> |
gonoszok (#988) |
|
|
|
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
2.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 54 TU. szükséges még: 16 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 865 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) OK
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(191,60) kputtyintó csalán (#247), 255. jellempróba, Raia oltár, művészi porolit (#720), régészeti lelőhely (#1208), norpadolótika (#226)
(192,60) Raia oltár, 255. jellempróba, művészi porolit (#720)
(192,61) tetemember (#123), sírlidérc (#172), nómenklatúra (#158), friss csatamező (#262), patak, Fairlight oltár, 23. jellempróba, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), művészi porolit (#720), Raia szent lovagja (#239)
(192,62) qwarg rohamosztagosok (#242), gumifa (#38), Raia oltár, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), kronotapír (#286), Azatel Mashed (5534. kalandozó)
(193,62) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Leah oltár, tűzfőnix (#215)
(194,61) tyrannoszaurusz rex (#160), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Fairlight oltár
(195,60) grok-képződmény (#149), Chara-din monolitja (#534), 50. jellempróba, Tharr oltár, bundás csirmáz (#93)
(196,59) bűbájlidérc (#761), Tharr oltár, 40. jellempróba, csápos otagi (#395)
(196,60) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 43. jellempróba, oltár
(197,61) bűbájlidérc (#761), kihívás tornya (#502), oltár, művészi porolit (#720), kentaurusz (#762), halálosztó kain (#168)