288. forduló, 290. forduló, Haláltánc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. júl. 17. 12h:03'
EZ A 294. JÁTÉKHETED, 289. FORDULÓD
295. játékheted kezdete: júl. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3968
SZÁMLA : XXXX

HALÁLTÁNC KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [182,27] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+17 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 fokhagymát. A teremtés zsákja létrehozott 1 ében tobozt. A teremtés zsákja létrehozott 1 mutáns csontot. Varázserőd regenerálódik. (+284 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+80 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.) A plusz TU-kat 25 TVP-re váltod. 7 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy drakolich nyomára bukkanj. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 476.]

* 1. KP: vv 71 28 26 elmormolod a 71. varázslatot a 28. varázslatot a 26. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 474.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 472.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 470.]

* 2. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 470.]

* 3. KP: kf 865 0 0 kézbeveszed/felveszed a 865. tárgyat
A nyakadba akasztod a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 470.]

* 4. KP: hh 1100 1133 841 használod az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat a 841. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [1 pontot használtál fel, van még 469.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 448.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 447.]

* 5. KP: kf 441 1527 0 kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat az 1527. tárggyal
Leveszed a kyorg köpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 447.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a Jerome köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 447.]

* 6. KP: vv 165 53 0 elmormolod a 165. varázslatot az 53. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 445.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sallank karom). [0 pontot használtál fel, van még 445.]

kf 741 kézbeveszed/felveszed a 741. tárgyat
Leveszed a Jerome köpenyét, majd felöltöd a kyorg köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 945 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 443.]

dd 2 eldobod a 2. tárgyat
Elhajítasz 64 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 443.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[176,80] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy áeratikus hasnyák lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák jobb csápját. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Elszántan a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az áeratikus hasnyák egyik karját. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Pengepajzzsal felnyitod az áeratikus hasnyák jobb csápját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Nyelvét az áeratikus hasnyák feléd löki, de eredménytelenül. Az áeratikus hasnyák melléd csap a farkával! Az áeratikus hasnyák feléd harap, de sikertelenül. Az áeratikus hasnyák csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az áeratikus hasnyák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1 847 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtető kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképű alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon. Hamar kiderül ellenfeledről, hogy nem kispályázik. Látni akarja, hogy van nálad elég pénz. Még csak az kellene, hogy aggódjon! Egyesével leszámolsz 100 aranyat magad elé az asztalra. 1. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 1 Sötét motyogó, 1 Orbitális mackósajt, 1 Sötét halál, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Déja vu. Ez sajnos semmit nem ér. Az ellenfél emeli a tétet. Határozatlan viselkedésed láttán bemérgesedik, te pedig ebből levonod a következtetést: jó lapjai vannak. Úgy találod, nem érdemes kockáztatni, az árnymanó dühös tekintetétől vezérelve az asztalra hajítod lapjaidat. 1 351 tapasztalati pontot kaptál. Úgy érzed 34 aranyat kidobtál az ablakon. Mérgesen hagyod ott profin játszó ellenfeled.
Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.


(Továbbmész...) [175,79] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Vad szamóca illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ősdentor. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. Semmi hatás! Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 63 életpontot vesztettél. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ezüstshuriken. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod az ősdentor testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ősdentor testét. (6 támadással 456 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). {HD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod az ősdentor jobb karját. Kritikus ütés! (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Karmaival az ősdentor megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 60 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 4 594 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 634, sebződés: 123, gyógyulás: 90, összesen: -33 ÉP}

Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették.

(Továbbmész...) [174,78] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szutykos remák került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szutykos remák testét. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1 639 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Csak egy lidércúr. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidércúr jobb oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 175 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lidércúr testét. (4 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). {HD:} Pengepajzzsal megvágod a lidércúr bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A lidércúr karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a lidércúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 783 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 0, gyógyulás: 60, összesen: +60 ÉP}

[49 pontot használtál fel, van még 394.]

m 6 7 6 mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra
[173,78] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Csak egy lidércúr. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lidércúr jobb oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 175 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a lidércúr jobb oldalát. (4 támadással 297 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal végigvágod a lidércúr testét. Kritikus ütés! (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A lidércúr karmai majdnem eltalálnak! A lidércúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 783 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [172,77] Füves síkságra érkeztél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő ezoterikus mardel mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel farkát. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel iszonyatosan megcsapod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 102 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Pengepajzzsal végigvágod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az ezoterikus mardel még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. 1 752 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány szétolvadt relikviát sikerült exkaválni. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csapat Chara-din fattya intéz feléd kihívást.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 61 életpontot sebeztél. Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya nyakát. (7 támadással 508 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Pengepajzzsal megkarcolod a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A 7 Chara-din fattya feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 689 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 763, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ubuk dobónyíl, 2 mérg. ubuk tüske [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] és egy bőrsisak [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Zinthurg készül a lemészárlásodra.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg bal vállát. Kritikus ütés! (3 támadással 93 életpontot sebezve.) A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 9 arany és egy borostyán függő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy csapat Chara-din fattya jön feléd.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 68 életpontot sebeztél. Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya testét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya fejét. (7 támadással 525 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Pengepajzzsal megkarcolod a Chara-din fattya nyakát. Kritikus ütés! (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A 7 Chara-din fattya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A 7 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 689 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 775, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Orkhan Thai védelmezi a vadászterületét.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 64 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 14 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai jobb lábát. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (50 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az Orkhan Thai lángoló karját. (2 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Pengepajzzsal megvágod az Orkhan Thai bal vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az Orkhan Thai mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngysor [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.], egy arany karperec [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] és egy ezüst karkötő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 621 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 105, gyógyulás: 48, összesen: -57 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vashegyű lándzsa [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.], 5 ugh méreg (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) és egy tolmokov-koktél. A távolban Chara-din fattyak százai tűnnek fel. Rettegés lesz rajtad úrrá. Igen, feléd tartanak! A csatamező széléig üldöznek, de nem tovább. Huh, szerencséd volt!
Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely északkeletről folyik délnyugatra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is.

(Továbbmész...) [171,77] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ongóliant. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 64 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant testét. Kritikus ütés! (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (22 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ongóliant jobb lábát. (4 támadással 405 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Elhajolsz az ongóliant ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ongóliant száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 5 gyöngymangó, egy aranylánc és egy ezüst kulcs [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. 3 949 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 679, sebződés: 31, gyógyulás: 79, összesen: +48 ÉP}

[88 pontot használtál fel, van még 306.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[170,76] A dombság átmegy hegységbe. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy elhagyott bányát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Egyetlen módon juthatsz le a bányába, ha lemászol a bejárati mélyedésbe. Óvatosan lépkedsz az omladozó járatokban. Ki tudja, milyen öregek már ezek a gerendák itt. Rögvest rá kell döbbenned, hogy nem vagy egyedül. Ez egy orgoró!

Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az orgoró jobb oldalát. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Pengepajzzsal megcsapod az orgoró fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az orgoró feléd harap, de sikertelenül. Az orgoró ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. Az orgoró még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1 298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Ez egy hegymélyi lidérc!

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hegymélyi lidérc bal lábát. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Elszántan ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a hegymélyi lidérc bal lábát. (2 támadással 200 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Pengepajzzsal megcsapod a hegymélyi lidérc testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A hegymélyi lidérc karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a hegymélyi lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 855 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Ez egy hegymélyi lidérc!

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hegymélyi lidérc jobb lábát. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Elszántan a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. Kritikus ütés! (2 támadással 170 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Pengepajzzsal végigvágod a hegymélyi lidérc jobb oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Karmaival a hegymélyi lidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 855 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hamarosan megállsz egy jókora láda mellett. Te lepődsz meg legjobban, amikor azt tapasztalod, hogy nyitva van. Találsz benne 1 ilkin ércet (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 bronzhegyű nyilat. **). Végre elhagyhatod e helyet. Szakértő mozdulatokkal mászol felfelé a bejáratig. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!


(Továbbmész...) [169,75] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kazmárt. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kardszárnyú pocok került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kardszárnyú pocok jobb szárnyát. (2 támadással 214 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Pengepajzzsal végigvágod a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A kardszárnyú pocok ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a kardszárnyú pocok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [168,74] Amerre csak a szem ellát, dombok.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. [71 pontot használtál fel, van még 235.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[167,73] Amerre csak a szem ellát, dombok. Találsz egy púdersziklát. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy woorgard. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard idétlen masszáját. Kritikus ütés! (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a woorgard testét. (6 támadással 537 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a woorgard testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A woorgard csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 689, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [166,72] Továbbra is dombság. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (vasérc) közelében vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő woorgard nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a woorgard testét. (6 támadással 539 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Pengepajzzsal megvagdalod a woorgard idétlen masszáját. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) A woorgard csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A woorgard még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 745, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) [26 pontot használtál fel, van még 209.]

szk 178 keresed a 178. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ongóliant hadúrt. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 206.]

tps 10 TVP spórolása: 10 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 10 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [10 pontot használtál fel, van még 196.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 186.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért

Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 176.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 166.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 156.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Érett fürtöktől rogyadozó vajbanán-bokorra bukkansz! Szüret. (+3 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 146.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért

Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 136.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Csak gyorsaság, ügyesség, no meg némi szerencse kell a mézszerzéshez. Ezúttal megúsztad kevés csípéssel, de a vadméhek nem felejtenek! (+3 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 126.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Egy jól irányzott csapással a másvilágra (és a déli ebédlőasztalra) küldesz egy mikrostruccot. (+3 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [10 pontot használtál fel, van még 116.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 106.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért

Érett fürtöktől rogyadozó vajbanán-bokorra bukkansz! Szüret. (+3 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 96.]

tpf 10 TVP elővétele: 10 pontért
Felszabadítottunk neked 10 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

* 1. BP: vv 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 104.]

* 2. BP: le 865 0 0 leveszed/lerakod a 865. tárgyat
Leveszed a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 104.]

* 3. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 104.]

* 4. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 101.]

* 5. BP: h 1602 112 11 használod az 1602. tárgyat
Rákészülsz az ezüstszelence használatára. Beleraksz 11 madártollat. Meg is történik a transzformáció, jussod 11 víz. (Nincs mibe rakni 11 vizet.) [3 pontot használtál fel, van még 98.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 15, 14.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 4 kaját habzsol be a mutáns pók. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 98 pontod maradt, ebből a következő körre 98 pontot vihetsz át. Kapsz még 430 pontot. A következő körben tehát 528 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Haláltánc, egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr apostola vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 289. fordulód.

Erő: 31 (75) Szint: 37 Merészség: 10/5 Magasság: 145 cm
IQ: 26 (58) Támadás: 69 (72) Agresszió: 3 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 24 (50) Védekezés: 142 (149) Menekülés: 15 % Életkor: 35/218 év
Egészség: 24 (46) Életpont: 1047/1622 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 31 (66) Varázspont: 1219/533 Pénz: 12453 arany Kép. pont: 35
Tudatpont: 66/63 Pszi pont: 205/407 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 4000 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 47 870 TP-t kaptál. Jelenleg 6 737 823 TP-d van. A következő szinthez még 262 177 TP szükséges. Trófeáid: ezerszemű bestia, Quwaxotix, északi tűzsárkány. A 279. fordulódban 9349 arany került a bankszámládra. 9395 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/54 ökölvívás: 36/81 (+10%) szúrófegyverek: 9/27
vágófegyverek: 25/42 (+4%) ütőfegyverek: 7/49 lőfegyverek: 20/19
dobófegyverek: *32/100 (+7%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -33.); dzsumbujharcos bóla (#1458) (34 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
166,72 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 182,27
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 61, 59

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/16 Max életkor 1229 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 487 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/76 (+17%) 2. nyomkövetés: 63/81 (+65%) 3. mászás: 23/77 (+1%)
4. csapdakészítés: 25/6 (+7%) 5. csapdaészlelés: 18/55 6. gyógyítás: 27/54
7. titkosírás: 4/30 8. felderítés: 24/91 (+5%) 9. szörnyidomítás: 5/2
10. teológia: 49/37 (+6%) 11. taumaturgia: 45/34 (+13%) 12. szerencsejáték: 7/53 (+12%)
13. versengés: 25/17 (+5%) 14. harcművészetek: 39/8 15. zene: 9/35
16. szörnyismeret: 43/2 (+22%) 17. pszi: 23/69 (+1%) 18. zárnyitás: 1/43
19. vadászat: 21/25 (+120%) 20. vitalitás: 2/10 21. bányászat: 30/60 (+7%)
22. testépítés: 1/50 23. úszás: 12/34 24. főzés: 11/48 (+11%)
25. csapatmunka: 1/36

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 50

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
szintszívó lények (#9097), quwargok (#9093), északi tűzsárkány (#219), mélység fattya (#199), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 9 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (701,25) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28)
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) hadiszerencse III (#59) láthatatlanság (#76)
esszenciavédelem (#165) szörnycsábítás (#83) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka II (#162), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> csataremák (#694) hhaar burka II (#162) >> nagyobb vércápa (#246)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) Igazi harcoshoz méltó feladat egy magnetikus praglonc feletti diadal.
3.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder!

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 51, pontszámod: 612.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1235 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
$1 varkaudar lándzsa ($224)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 * pengepajzs (#425)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) $1 csontpálca ($329) 3 ryuku kalapács (#724)
$1 szöges bunkó ($8)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
4 ezüsttollú nyíl (#363) 11 kerek kő (#19) 4 mihlanil nyíl (#597)
$4 nyílvessző ($108) $4 rézgolyó ($343) 1 sallank nyíl (#129)
22 tüske (#22) $1 vashegyű nyíl ($176)
Dobófegyverek
13 bogyógránát (#430) 10 dzsumbujharcos bóla (#1458) 15 ezüstshuriken (#327)
8 jégpasztilla (#1566) 10 kábító nyilacska (#1590) 17 * mérg. vas dobónyíl (#190)
12 mihlanil dobótőr (#599) 17 tolmokov-koktél (#351) $1 ubuk dobónyíl ($138)
108 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
$1 elit csatavért ($295) 1 * játékmesteri palást (#824) 1 * rizspapír-vért (#1366)
$2 szöges páncél ($65)
Sisakok
1 * bozontfonat (#1563) $1 bronzsisak ($88) 1 pszi katalizátor (#610)
1 * rémbőr tarkóvédő (#737)
Köpenyek
1 Jerome köpenye (#1527) 1 * kyorg köpeny (#741) 1 láthatatlan köpeny (#441)
1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * karomkesztyű (#1771) 1 mászókarom (#78) 1 tankány karom (#237)
Övek
1 * füst öv (#1751) 1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * medvebőr öv (#1675)
Nadrágok
1 * hoarián bőrnadrág (#1345)
Csizmák
1 * tűzúr csizmája (#533)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$3 borostyán függő ($162) 1 hatalom fülbevalója (#817) $3 igazgy. fülbevaló ($197)
$2 obszidián függő ($195) 1 * ősplazma (#839) 2 * zafír fülbevaló (#477)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+3)
$2 aranylánc ($191) 1 gólem talizmán (#811) 1 halálhozó talizmán (#813)
1 * hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144) 1 natharion gömb (#865)
1 * nekrofun medál (#253) 1 * q. irtó medál (#2301) 2 rothasztó talizmán (#815)
2 * varkaudar szimbólum (#1528) 3 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 * arany papi karkötő (#309) $4 ezüst karkötő ($158) $2 ezüst papi karkötő ($308)
1 halálhozó karkötője (#816) 1 mászó-karperec (#392) $1 réz papi karkötő ($307)
1 * Thargodan karkötő (#1249)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * Acél Öklök gyűrűje (#2105) 1 Blounther gyűrűje (#1548) $2 ezüst gyűrű ($180)
1 gyémánt védőgyűrű (#726) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * kráken gyűrű (#1165)
$1 regeneráló gyűrű ($254) 1 törpe védőgyűrű (#1104) 1 vark. pecsétgyűrű (#1171)
1 * Vlagyimir gyűrűje (#822)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+4)
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * mind. ametisztje (#2207)
1 * q. demoralizátor (#2067) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Nyergek
1 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
10 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 94 csepp tinta (#101), fér még: 6]
25 fűszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 123]
5 huhogó bibe (#332) [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 40]
6 kavadu iszák (#25) [bennük 60 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
2 mágusszelence (#1076) [bennük 10 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 10]
1 molluszk ház (#353) [benne 3 korty degradátor váladék (#354), fér még: 3]
7 sólyomcsőr (#1223) [bennük 17 pondróvér (#1232), fér még: 67]
7 sullár hólyag (#168) [bennük 4 csepp spiritusz (#170), fér még: 136]
3 szent kehely (#257) [bennük 28 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 2]
2 térdeplő tülök (#1440) [bennük 7 korty életvíz (#1500), fér még: 5]
16 uzbány csőr (#169) [bennük 192 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
3 vizestömlő (#3) [bennük 60 korty víz (#27), fér még: 0]
8 zöld üveg (#82) [bennük 160 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kulcsa (#2320) 44 áldott kő (#642) 1 aranyfaló ládikó (#1755)
4 aranypikkely (#415) 45 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
$3 bájital ($261) 1 bányászlámpa (#1687) 2 bunthar zsák (#734)
11 + deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100) 1 ezüstszelence (#1602)
4 Fairlight szütyője (#2108) 1 fekete könyv (#2234) 4 feneketlen bugyor (#570)
8 fenőkő (#1618) 5 fiatalság itala (#473) 28 gernim balzsam (#1894)
31 gyógykenőcs (#313) 2 + hebrencs csapda (#147) 1 hűségérme (#1141)
2 íjászkence (#1225) 22 kaja (#2) 3 kis ónixkulcs (#1110)
1 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058) 3 kristályfolyadék (#449)
$18 kristálygömb ($265) 17 krónika (#1725) 1 kulcskarika (#648)
1 légiós hátizsák (#1560) 5 leviatán hólyag (#2182) 2 manakristály (#500)
1 márványszobor (#2232) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
3 megsemmisítő (#1540) 1 moa varázsdoboz (#1133) $1 nagy bronzkulcs ($185)
1 nagy ónixkulcs (#1111) $1 nagy vaskulcs ($186) 9 ork csodaszer (#1228)
1 plazmagömb (#2235) 1 pszi kristály (#618) 1 quwarg katalizátor (#1535)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 4 roxati zárfaló (#314) 1 rúnakavics (#2233)
$7 ryuku védőkenőcs ($1154) 30 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 súlyzó (#347)
2 szeksztáns (#32) $7 szent jogar ($150) 1 tapasztalatkő (#975)
1 tatu dob (#234) 1 teremtés zsákja (#818) 1 titanitdukát (#1480)
1 trikornis fókusz (#2169) 21 varázskő (#305) 1 varkaudar csésze (#841)
1 zeolitkristály (#2236)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 6 álompor (#396) 17 amniosz (#203)
1 berzerker tüske (#713) $6 bordacsont ($16) 18 borkonyó bibe (#312)
16 csillezsályalevél (#1253) 3 csuklyavirág (#133) $1 dentor bőr ($551)
$9 drótszőr ($37) 6 ében toboz (#578) 3 eknozol (#540)
18 elkarog szőr (#665) 7 ezüstdarab (#326) $5 fekete gyöngy ($99)
2 fémrúd (#104) 2 fenékkavics (#1130) 28 fokhagyma (#403)
6 főnixtoll (#563) 7 galachmit (#310) $1 gór formázó minta ($444)
2 gromak bőr (#268) 18 gyíkfű (#201) 38 gyöngymangó (#135)
11 halcsont (#390) 2 iknegurin (#541) 1 ilkin érc (#232)
1 jégszív (#282) 9 kaktuszbogyó (#429) 11 kaktusztüske (#114)
3 karbin plazma (#199) 47 kőszem (#304) 4 küklopsz szem (#643)
3 lélekesszencia (#619) 8 lidércesszencia (#1074) 12 liumbe hajtás (#655)
5 lótuszvirág (#447) 22 madártoll (#112) 6 manifeszt.nyúlvány (#214)
2 mithril (#352) 1 moa gyémánt (#385) 1 moa gyöngy (#378)
1 moa obszidián (#380) 12 moa üveggömb (#383) 11 mocsári penke (#148)
2 móri gyümölcs (#116) 4 mutáns csont (#331) 9 nektoraf faggyú (#667)
3 párducszem (#1073) 35 pirkit (#153) 27 polip szívóka (#391)
8 praglonc hártya (#215) 16 púderkő (#119) 30 pular kristály (#239)
26 purifikátor háj (#269) 4 rájabőr (#404) 3 rakolits por (#669)
4 ramit kő (#226) 34 remák szív (#264) 9 rókafarok (#124)
5 rozmárfog (#1069) 2 sámán erszény (#650) 20 sárkánypikkely (#292)
1 sünmedve tüske (#14) 8 szárnyas hernyó (#69) 1 szulfagor agyar (#677)
10 szvó-ektoplazma (#151) $1 teknőcteknő ($416) 1 teknősesszencia (#702)
$13 Thargodan esszencia ($328) 10 trikornis szarv (#198) 10 tükör (#43)
$1 tyrex csont ($280) 4 ulkor gyöngy (#1072) 2 vadász tatu bőr (#15)
1 varkaudar tekercs (#653) $2 vasérc ($152) 1 vörös zyel (#606)
6 xirnox szív (#213) 2 yetiszív (#1070)

Összsúly: 286.59 kg Megterheltség: 106%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Nem vehetsz fel újabb tárgyat, mert betelt a hátizsákod.

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (26 db, BANKSZÉF MÉRETE: 27)
43 amniosz (#203) 1 bányászcsákány (#434) 64 bogyógránát (#430)
1 csontkés (#11) 1 darázsfarok (#654) 8 esszenciakristály (#350)
14 grifftojás (#179) 1 gyémántsisak (#467) 150 gyöngymangó (#135)
2 kampós acélszigony (#455) 1 Morgan kristálya (#659) 51 ork csodaszer (#1228)
39 quwarg kristály (#2238) 484 quwarg tojás (#360) 1 ryuku csizma (#692)
1 ryuku karvédő (#687) 1 ryuku köpeny (#693) 1 ryuku mellvért (#689)
2 ryuku sisak (#688) 4 sáska amulett (#668) $99 Thargodan esszencia ($328)
2 törpe bakancs (#475) 1 Trákin csákánya (#367) 1 trikornis nyereg (#1536)
20 tudás gyöngye (#522) 38 varkaudar pálinka (#1137)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
45 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 isteni könnycsepp (#260)
43 kaja (#2) 11 madártoll (#112) 1 sáfránypor (#211)
4 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranylánc (#191) 1 borostyán függő (#162) 1 dentor bőr (#551)
9 drótszőr (#37) 1 ében toboz (#578) 1 ezüst karkötő (#158)
1 fokhagyma (#403) 5 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232)
1 kőszem (#304) 2 lidércesszencia (#1074) 1 mutáns csont (#331)
1 remák szív (#264) 2 Thargodan esszencia (#328) 1 tolmokov-koktél (#351)
1 ubuk dobónyíl (#138) 2 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
(166,72) érclelőhely, woorgard (#231)
(167,73) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), érclelőhely, woorgard (#231)
(168,74) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Fairlight oltár, érclelőhely
(169,75) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), 41. jellempróba, érclelőhely, kardszárnyú pockok (#152)
(170,76) elhagyott bánya (#1685), Chara-din monolitja (#534), orgoró (#170), hegymélyi lidérc (#7084), érclelőhely
(171,77) 40. jellempróba, érclelőhely, ongóliant (#159)
(172,77) ezoterikus mardelek (#184), Chara-din fattya (#236), Zinthurg (#180), Orkhan Thai (#238), Thargodan csatamező (#432), patak
(173,78) nekrofun (#173), lidércúr (#252)
(174,78) szutykos remákok (#191), lidércúr (#252)
(175,79) ősdentor (#282), 50. jellempróba, Tharr oltár
(176,80) áeratikus hasnyákok (#243), 46. jellempróba, bűbájlidérc (#761)

Üzenet küldése a karakternek