288. forduló, 290. forduló, Csendes McPog összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. nov. 26. 9h:24'
EZ A 770. JÁTÉKHETED, 289. FORDULÓD
771. játékheted kezdete: nov. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3534
SZÁMLA : XXXX

CSENDES MCPOG KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [199,112] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Ariannéval. Mozgása könnyed, szinte már légies. Arca - mely a hűvös sírszobrok szépségét idézi - megmagyarázhatatlan keserűséget kelt benned... Auráját érzékelve máris tudod, fehér, jelezve, hogy jó. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+6 tvp ). Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-80 életerő.) Már éppen indulnál, amikor egy vérvörös rózsát veszel észre a hátizsákodra fektetve. Vajon hogyan kerülhetett oda? Nem tudsz ellenállni élénk színének és illatának, így óvatosan elteszed. A kinemfogyó tegez termelt 3 nyílvesszőt. Az aranytermő erszény 50 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 hattyútollat. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+10 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+228 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+96 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy varkaudar katona fészket vagy búvóhelyet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 230 életpontot sebeztél. Távolról Tharr haragja varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! (mivel tompítás van rajtad.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar katona testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel megdöfködöd a varkaudar katona jobb oldalát. (6 támadással 341 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 166 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével többször eltalálod a varkaudar katona testét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Sajnos nem sikerült a varkaudar katona minden csapását hárítanod. (4 támadástól 163 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Vámpírölővel jól megszurkálod a varkaudar katona testét. (6 támadással 328 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 178 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd a varkaudar katona testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 128 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 9945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1743, sebződés: 293, gyógyulás: 316, összesen: +23 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 465.]

* 1. KP: használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+365 varázspont, -731 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 465.]

* 2. KP: VP spórolása: 9999
Félreraktunk, letiltottunk neked 591 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 465.]

* 3. KP: használod az 500. tárgyat a 841. tárgyat
Kinyered a manakristály energiáját. (+1332 varázspont.) [1 pontot használtál fel, van még 464.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 463.]

* 4. KP: használod az 1760. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat
Kortyolsz a kehelyből, érzed hogy felfrissülsz és erővel telítődsz. (+798 ép ). [4 pontot használtál fel, van még 459.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 438.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +5 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 432.]

* 5. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot
259 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 432.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Öregedtél 1 évet. Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 430.]
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 428.]

* 6. KP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag ropogós rókafarkat támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Micsoda szerencse, hogy észrevetted! Kicsit odébb 2 aranyérmét szórt el valaki. Magadhoz veszed! (+4 szerencse.) 758 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 427.]

* 7. KP: elmormolod a 11. varázslatot a 26. varázslatot a 27. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-19 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 425.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 423.]
Beizzik a turbómágia. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 421.]

* 8. KP: elmormolod a 157. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 419.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 417.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

* 9. KP: elmormolod a 168. varázslatot a 12. varázslatot a 86. varázslatot
Ezt a varázslatot már elmondtad egyszer! [0 pontot használtál fel, van még 417.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-17 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 415.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-19 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 415.]

bpk 10 bef. parancs kivétele: 10
EK 273 12 211 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 415.]

bpb bef. parancs berakása:

ek 273 13 201 t. energia kisütése: 273 13 201
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 13 VP-nél kevesebb, plusz 1 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 415.]
[A parancs tárolásra került.]

h 1271 1253 használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy csillezsályalevelet Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 410.]

ek 7 11 28 t. energia kisütése: 7 11 28
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+28 taumaturgia.) [-28 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 410.]

v 198 170 7 elmormolod a 198. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(199,112) varkaudar katona (#691)

[170,7] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt.

Utad során felfedezel egy natali követ. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Jól kivehetőek a távolban.
[-100 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 400.]

m 6 mozogsz nyugatra
[169,7] Belemész a tengerbe. Könnyedén, akár egy sellő, tempózni kezdesz. Az idő ideális strandolásra.

A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy nekrofunt. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Nocsak, valaki itt elvesztett 2 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire!
Összefutsz San-diellel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Valahogy az az érzésed támad, mintha kiválasztott volna valamire... Érzékeled auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
[9 pontot használtál fel, van még 391.]

tps 5 TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 386.]

v 185 elmormolod a 185. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a vízlélegzés varázslatot! [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 381.]

be 77 bemész a 77. titkos labirintusba
Lemerülsz a vízbe. Csodálatos érzés a vízlélegzés! Fel-alá úszkálva, végül megtalálod a barlangbejáratot. Elég félelmetes kalandnak tűnik ez az egész! Beúszol a bejáraton. Döbbenetes ez a víz alatti világ! Halak spriccelnek melletted el. [5 pontot használtál fel, van még 376.]

lm 6 7 8 mozogsz 6 7 8
Egy hatalmas terembe érsz. A sziklákat tündöklő színű vízinövények borítják, köztük apró, narancsszínű halak kutakodnak. [2. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy opati polip. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is. [védettséged: 26]

Vad csatakiáltással, felemelve a T'vadar tőrét ellenfeledre ugrasz. T'vadar tőrével teljesen átszúrod az opati polip testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. (ld. enc.) 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}

egy opati polipot pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt. [védettséged: 26]

Megmarkolva a T'vadar tőrét ellenfeledre rohansz. T'vadar tőrével teljesen átszúrod az opati polip testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 7, gyógyulás: 3, összesen: -4 ÉP}


Továbbúszol. Elérkezel egy T-elágazáshoz. [3. PONT.] Hú, de nehéz itt tájékozódni!
A teremben, ahová beérsz, rengeteg hínár akadályozza a látást. [6. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy kacagó szépia van előtted! Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad. [védettséged: 26]

A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Elszántan a másikra támadsz. T'vadar tőrével nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kacagó szépia testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a kacagó szépia csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 polip szívókát. 646 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 52, gyógyulás: 12, összesen: -40 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy kacagó szépia van előtted! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki. [védettséged: 26]

A lény tintát köp! Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Vad csatakiáltással, felemelve a T'vadar tőrét ellenfeledre rontasz. T'vadar tőrével néhányszor teljesen átdöföd a kacagó szépia testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kacagó szépia csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 646 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 48, gyógyulás: 11, összesen: -37 ÉP}

A falból egy elforgatható kerék áll ki. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. {A kapcsoló innen 12 lépésre nyugatra és 30 lépésre délre eltüntetett egy falat.} Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +92 életerő.)
Továbbúszol. Elérkezel egy T-elágazáshoz. [3. PONT.] Hú, de nehéz itt tájékozódni!
Vigyázva mozogsz, nehogy hozzáérj a falakból kiálló éles szikláknak. Kelet felé egy nagy termet látsz, benne gyanús sötét árnyak mozognak. [4. PONT.]
Beúszol egy nagy terembe. Sötét árnyak mozognak körülötted. [7. PONT.] egy moszatrája lakik itt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort. [védettséged: 26]

Meglengetve a T'vadar tőrét a másikra rontasz. T'vadar tőrével nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a moszatrája testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A moszatrája farkával megérint. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. [rájabőr ládikóba-> (183,31)-> 3 arany, -2 ÉP] 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy moszatrája van előtted! A szörny a halálodat akarja, és neked ront. [védettséged: 26]

Megmarkolva a T'vadar tőrét a másikra rohansz. T'vadar tőrével több döféssel felnyársalod a moszatrája testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Siralmas támadást intéz farkával a moszatrája, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. [rájabőr ládikóba-> (183,31)-> 3 arany, -2 ÉP] 267 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 8, gyógyulás: 3, összesen: -5 ÉP}

A falból egy elforgatható kerék áll ki. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. {A kapcsoló innen 6 lépésre nyugatra és 18 lépésre délre eltüntetett egy falat.}
Vigyázva mozogsz, nehogy hozzáérj a falakból kiálló éles szikláknak. Kelet felé egy nagy termet látsz, benne gyanús sötét árnyak mozognak. [4. PONT.]
Egy folyosóban úszol. [8. PONT.] egy elektromos angolna lakik itt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra... [védettséged: 26]

Vad csatakiáltással, felemelve a T'vadar tőrét ellenfeledre támadsz. T'vadar tőrével nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az elektromos angolna fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
327 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 3, gyógyulás: 2, összesen: -1 ÉP}


[24 pontot használtál fel, van még 352.]

lm 12 14 16 mozogsz 12 14 16
Vigyázva mozogsz, nehogy hozzáérj a falakból kiálló éles szikláknak. Kelet felé egy nagy termet látsz, benne gyanús sötét árnyak mozognak. [4. PONT.]
Továbbúszol. Elérkezel egy T-elágazáshoz. [3. PONT.] Hú, de nehéz itt tájékozódni!
Egy hatalmas terembe érsz. A sziklákat tündöklő színű vízinövények borítják, köztük apró, narancsszínű halak kutakodnak. [2. PONT.]
Egy szűk járatban vagy, amely dél felé kanyarog. Néha sötét felhők úsznak el melletted. Vajon mi lehet ez? [11. PONT]
Egy természetes barlangüregbe érkeztél. Olyan, mintha valamilyen állatnak a fészke lenne... És igen, a barlang végében valami megmoccan! Valami óriási! [12. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy diuretikus kráken. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen. [védettséged: 26]

A szörny tintát bocsát ki magából. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Marokra fogva a T'vadar tőrét ellenfeledre rontasz. T'vadar tőrével több döféssel felnyársalod a diuretikus kráken óriási csápját. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A diuretikus kráken csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a diuretikus kráken, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 polip szívókát. 1071 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 55, gyógyulás: 13, összesen: -42 ÉP}


Egy szűk járatban vagy, amely dél felé kanyarog. Néha sötét felhők úsznak el melletted. Vajon mi lehet ez? [11. PONT]
Egy hatalmas terembe érsz. A sziklákat tündöklő színű vízinövények borítják, köztük apró, narancsszínű halak kutakodnak. [2. PONT.]
Valaha az egész barlangrendszer a föld felett lehetett, ezt tanúsítják a folyosó ajtói, amelyeket úszás közben látsz. [13. PONT.]
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtót pillantasz meg. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. A termet, amelybe besuhansz, a vízivilág mára már teljesen birtokba vette. [14. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy hínárevő piranha van előtted! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra... [védettséged: 26]

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. T'vadar tőrével teljesen átdöföd a hínárevő piranha uszonyát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A hínárevő piranha fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 130 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy hínárevő piranha! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled. [védettséged: 26]

Meglengetve a T'vadar tőrét a másikra rohansz. T'vadar tőrével teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hínárevő piranha, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 130 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 6, gyógyulás: 3, összesen: -3 ÉP}


Valaha az egész barlangrendszer a föld felett lehetett, ezt tanúsítják a folyosó ajtói, amelyeket úszás közben látsz. [13. PONT.]
A vájat kanyarját követve, óvatosan tempózol. Észak felé egy rozsdás ajtót látsz. [15. PONT.]
Bátran haladsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Beúszol egy kis szobába. Medúzák suhannak el előtted! Csodás látvány. [16. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy elektromos angolna van előtted! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled. [védettséged: 26]

Meglengetve a T'vadar tőrét a másikra rohansz. T'vadar tőrével felnyársalod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 3, gyógyulás: 2, összesen: -1 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy elektromos angolna! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre. [védettséged: 26]

Megmarkolva a T'vadar tőrét ellenfeledre rohansz. T'vadar tőrével teljesen átszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával az elektromos angolna, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
327 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 10, gyógyulás: 4, összesen: -6 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +74 életerő.)
[36 pontot használtál fel, van még 316.]

lm 18 20 23 mozogsz 18 20 23
A vájat kanyarját követve, óvatosan tempózol. Észak felé egy rozsdás ajtót látsz. [15. PONT.]
Furcsa így, hogy nem kell levegőt venned, mégsem fuldoklasz. Szokatlanul mozogsz a szokatlan környezetben. [17. PONT.]
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy régi, rozsdás ajtó! Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Újabb, hínárral és egyéb vízinövénnyel teli szobába mész be. [18. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy étkezési homár! A szörny a halálodat akarja, és neked ront. [védettséged: 26]

Marokra fogva a T'vadar tőrét ellenfeledre ugrasz. T'vadar tőrével tökéletesen perforálod az étkezési homár testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Megnyirbálja az étkezési homár ollója a bal karodat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
523 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}


Tempó, tempó! Úszol tovább. [19. PONT.]
Folytatod a felderítést. Egy régi, rozsdás ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Benézel a parányi szobába. [20. PONT] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy fémládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 4 halcsont, 1 szigony [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP], 120 arany, 1 krapixlon fürdőruha, 1 szent jogar [szent jogar ládikóba-> (183,31)-> 50 arany, -2 ÉP] és 1 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát.
Ahogy a szűk, kanyargó folyosót követed, elgondolkodsz, hogy vajon még meddig elegendő a vízlélegzés varázslat. [21. PONT.]
Egy T-elágazáshoz értél. Most vajon merre? [22. PONT.]
A terem kibővül, és beúszol sok ezer apró hal közé. A halak hirtelen megriadnak - láthatóan nem tőled! - és elsuhannak északi irányba. [23. PONT.] egy moszatráját veszel észre magad előtt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt. [védettséged: 26]

Vad csatakiáltással, felemelve a T'vadar tőrét a másikra ugrasz. T'vadar tőrével több döféssel felnyársalod a moszatrája moszatszerű testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Siralmas támadást intéz farkával a moszatrája, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. [rájabőr ládikóba-> (183,31)-> 3 arany, -2 ÉP] 283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy moszatrája. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra. [védettséged: 26]

Meglengetve a T'vadar tőrét ellenfeledre rohansz. T'vadar tőrével több döféssel felnyársalod a moszatrája testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A moszatrája farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. [rájabőr ládikóba-> (183,31)-> 3 arany, -2 ÉP] 267 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}


[24 pontot használtál fel, van még 292.]

lm 25 26 34 mozogsz 25 26 34
Továbbúszol. [24. PONT]
Szorgalmasan tempózol. Lassan hallá változol, ha így folytatod! Kelet felől enyhe áramlatot érzel. [25. PONT.]
Kimereszted a szemedet, hogy megbámult az ismeretlen világ minden csodáját. Kár, hogy ennyire rosszul látni. Egy újabb terembe érkezel. [26. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy mélység fattya. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek. [védettséged: 26]

Vad csatakiáltással, felemelve a T'vadar tőrét ellenfeledre rontasz. T'vadar tőrével felnyársalod a mélység fattya testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A mélység fattya csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A mélység fattya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
443 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 10, gyógyulás: 4, összesen: -6 ÉP}


Szorgalmasan tempózol. Lassan hallá változol, ha így folytatod! Kelet felől enyhe áramlatot érzel. [25. PONT.]
Ezt a terem különösen sötét, sarkai beláthatatlanok. Bármelyikben rejtőzhet valamilyen igazán rémisztő mélytengeri szörny! [34. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy diuretikus kráken. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra. [védettséged: 26]

A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Marokra fogva a T'vadar tőrét ellenfeledre rohansz. T'vadar tőrével tökéletesen perforálod a diuretikus kráken testét. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A diuretikus kráken csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A diuretikus kráken fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 polip szívókát. 1004 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 36, gyógyulás: 9, összesen: -27 ÉP}

Némi kutatás után találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-26 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 350 arany, 1 galachmit, 1 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 bumeráng [bumeráng ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP], 3 halcsont, 4 ramit kő [ramit kő ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 1 kampós acélszigony [kampós acélszigony ládikóba-> (183,31)-> 45 arany, -2 ÉP] és 4 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát. Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? {A kapcsoló innen 9 lépésre nyugatra és 15 lépésre délre megsemmisített egy ajtót.} Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +105 életerő.)
[15 pontot használtál fel, van még 277.]

lm 34 34 34 mozogsz 34 34 34
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 277.]

lm 27 28 32 mozogsz 27 28 32
Szorgalmasan tempózol. Lassan hallá változol, ha így folytatod! Kelet felől enyhe áramlatot érzel. [25. PONT.]
Továbbúszol. [24. PONT]
A terem kibővül, és beúszol sok ezer apró hal közé. A halak hirtelen megriadnak - láthatóan nem tőled! - és elsuhannak északi irányba. [23. PONT.]
Egy T-elágazáshoz értél. Most vajon merre? [22. PONT.]
Egy tágas, gömb alakú termen úszol keresztül. [27. PONT.] egy hínárevő piranhát veszel észre magad előtt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre. [védettséged: 26]

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. T'vadar tőrével teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy opati polip. Itt csata lesz. [védettséged: 26]

Elszántan ellenfeledre rontasz. T'vadar tőrével teljesen átszúrod az opati polip testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 8, gyógyulás: 3, összesen: -5 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy hínárevő piranha. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt. [védettséged: 26]

Meglengetve a T'vadar tőrét a másikra rontasz. T'vadar tőrével felnyársalod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}


Kezd víziszonyod lenni. Már nagyon mélyen jársz a labirintusban! [28. PONT.]
Töretlenül úszol tovább. [29. PONT] egy trosnyogó szakócát pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt. [védettséged: 26]

Megmarkolva a T'vadar tőrét a másikra rohansz. T'vadar tőrével nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A trosnyogó szakóca csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
41 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 1, gyógyulás: 1, összesen: +0 ÉP}


Hmm, ezt a teljesítményt még Krapixlon Cousteau is megirigyelné! [30. PONT]
Egy egész szűk átjáróhoz érsz, a falról acélkarmok meredeznek. Vajon kit vagy mit kellett visszatartaniuk? [31. PONT.]
Széttépett halak teteme között úszol. Ajjaj! [32. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy trosnyogó szakóca! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is. [védettséged: 26]

Vad csatakiáltással, felemelve a T'vadar tőrét a másikra rontasz. T'vadar tőrével teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}


[30 pontot használtál fel, van még 247.]

lm 33 33 33 mozogsz 33 33 33
Egy csupasz terembe érkeztél. Hirtelen halálfélelmed támad. A terem végében hatalmas, szürke test villan meg. [33. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy vércápa! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort. [védettséged: 26]

Marokra fogva a T'vadar tőrét a másikra ugrasz. T'vadar tőrével tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
637 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

egy vércápa lakik itt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé. [védettséged: 26]

Marokra fogva a T'vadar tőrét a másikra rontasz. T'vadar tőrével tökéletesen perforálod a vércápa testét. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
746 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}

egy vércápát veszel észre magad előtt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki. [védettséged: 26]

Megmarkolva a T'vadar tőrét a másikra ugrasz. T'vadar tőrével néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
573 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 11, gyógyulás: 4, összesen: -7 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vércápa. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit. [védettséged: 26]

Vad csatakiáltással, felemelve a T'vadar tőrét a másikra rontasz. T'vadar tőrével több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
752 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy nagyobb vércápa! Itt csata lesz. [védettséged: 26]

Vad csatakiáltással, felemelve a T'vadar tőrét ellenfeledre rohansz. T'vadar tőrével néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa uszonyát. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1322 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 32, gyógyulás: 8, összesen: -24 ÉP}

egy nagyobb vércápát veszel észre magad előtt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort. [védettséged: 26]

Elszántan a másikra támadsz. T'vadar tőrével tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa uszonyát. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Előremozdulva, a nagyobb vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
1301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 49, gyógyulás: 11, összesen: -38 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 moa burátot. A moszat és hínár között felfigyelsz egy vörösen parázsló tárgyra. Nicsak, a varázsbot negyedik darabja! Hurrá! Mosolyogva teszed el. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +92 életerő.)
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[3 pontot használtál fel, van még 244.]

lm 33 33 33 mozogsz 33 33 33
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 244.]

tpf 5 TVP elővétele: 5 pontért
Felszabadítottunk neked 5 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

vpf 25 VP elővétele: 25
Felszabadítottunk neked 25 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 244.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 214.]

v 84 283 elmormolod a 84. varázslatot
Tengeren nem tudsz lényt idézni. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

m 6 mozogsz nyugatra
[168,7] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy smaragd őrsárkány előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Egy vortexmágus les rád a sátor sötétjéből.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 208 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! (védelem tűz ellen védelmez.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus jobb karját. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a vortexmágus ködlő lábát. (6 támadással 397 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 186 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével meghorzsolod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) A vortexmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6752 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 931, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy kazmárt. Nyugatra nézve látsz egy gránátkaktuszt. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) Zszszs, zszszs, jelzi a harmadik szem. Rejtett tárgyat jelez! [19 pontot használtál fel, van még 195.]

hh 522 522 522 használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Micsoda mázli! (+1 szerencse.) [1 pontot használtál fel, van még 194.]
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Izmaid megduzzadnak! (+1 erő.) [1 pontot használtál fel, van még 193.]
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Agyad bizseregni kezd! (+1 IQ.) [1 pontot használtál fel, van még 192.]

hh 522 522 használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Ujjaid fürgébben mozognak! (+1 ügyesség.) [1 pontot használtál fel, van még 191.]
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Izmaid megduzzadnak! (+1 erő.) [1 pontot használtál fel, van még 190.]

ek 395 189 101 t. energia kisütése: 395 189 101
Sajnálom, de nem ismersz ilyen tudati képességet. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

be 668 bemész a 668. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

kb 69 20 kiveszel a bankból a 69. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 20 szárnyas hernyót. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

szk 178 282 691 keresed a 178. szörnyet a 282. szörnyet a 691. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ongóliant hadúrt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 187.]

bpk 1 bef. parancs kivétele: 1
EK 273 12 247 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

bpb 1 bef. parancs berakása: 1

ek 273 2 51 t. energia kisütése: 273 2 51
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 51 VP-be fog kerülni. Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 51 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 187.]
[A parancs tárolásra került.]

d 22 50 eldobod a 22. tárgyat (50 darabot)
Elhajítasz 50 tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

h 341 20 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 4 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

h 341 108 73 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 73 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

h 341 209 4 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 8 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

h 341 169 10 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 60 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

h 1755 300 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+300 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 182.]

* 2. BP: használod a 337. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [2 pontot használtál fel, van még 180.]

* 3. BP: VP elővétele: 9999
Felszabadítottunk neked 26 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

* 4. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-52 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 180.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-52 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 180.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-52 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-52 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 180.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-52 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 180.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-52 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

* 6. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-52 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 180.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-52 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 180.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-52 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

* 7. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-52 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 180.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-52 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 180.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-52 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

* 8. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-52 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 180.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-52 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 180.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-52 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

* 9. BP: elmormolod a 62. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted az éber vadászkutya varázslatot! A szárnyas hernyóból lassan fantom kutya lesz. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 180.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 3 csillezsályalevelet. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-5 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 15, 8.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Elmúlt a vízlélegzés hatása. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 180 pontod maradt, ebből a következő körre 180 pontot vihetsz át. Kapsz még 430 pontot. A következő körben tehát 610 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


OPATI POLIP (195. SZÖRNY)
Ez a kisebb polip főként a patakokban, tavacskákban les áldozatára. Izmos csápjaival megragadja áldozatát, és - ha tüdővel lélegzik - addig tartja a víz alatt, amíg meg nem fullad. A víziharcban valamennyire jártas (értsd: nem teljesen kopasz zöldfülű kezdő) kalandozó számára az opati polip könnyű prédát és finom vacsorát jelent.

POLIP SZÍVÓKA (391. TÁRGY)
Kimetszve egy polip szívókáját, és kiszárítva a napon, rugalmas, a természet által tökéletesre megalkotott tapadókorongokhoz juthatsz. Nyilván valamire jó lesz! (De vigyázz, mert az F parancstól esetleg permanensen csökkenhet az IQ-d!)

KARAKTERLAP

Csendes McPog, egy fekete, copfos hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran főpapja vagy. Papi hited: 275. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 289. fordulód.

Erő: 43 (48) Szint: 32 Merészség: 10/5 Magasság: 182 cm
IQ: 36 (54) Támadás: 49 (52) Agresszió: 3 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 28 (37) Védekezés: 75 (81) Menekülés: 30 % Életkor: 41/48 év
Egészség: 26 (29) Életpont: 808/818 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 30 (58) Varázspont: 1332/1080 Pénz: 1079 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 69/0 Pszi pont: 327/230 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2712 szörnyet (30 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 30368 TP-t kaptál. Jelenleg 4447209 TP-d van. A következő szinthez még 52791 TP szükséges. Trófeáid: csataremák, ében hadúr, vark. kardtáncos. A 288. fordulódban 15486 arany került a bankszámládra. 15486 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/96 (+112%) ökölvívás: 20/18 szúrófegyverek: 37/93 (+1%)
vágófegyverek: 1/90 ütőfegyverek: 2/50 lőfegyverek: 16/83
dobófegyverek: *31/100

Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 38/79 2. nyomkövetés: 56/57 3. mászás: 20/7
4. csapdakészítés: 18/77 (+6%) 5. csapdaészlelés: 4/64 (+6%) 6. gyógyítás: 62/18
7. titkosírás: 2/23 8. felderítés: 22/96 (+18%) 9. szörnyidomítás: 9/48
10. teológia: 72/94 (+123%) 11. taumaturgia: 105/45 (+2808%) 12. szerencsejáték: 4/73
13. versengés: 11/42 (+9%) 14. harcművészetek: 14/64 15. zene: 14/71
16. szörnyismeret: 21/38 (+37%) 17. pszi: 26/21 (+4%) 18. zárnyitás: 15/23 (+6%)
19. vadászat: 20/14 20. vitalitás: 1/9 21. bányászat: 25/15
22. úszás: 11/35 23. főzés: 11/72 (+11%) 24. csapatmunka: 2/24

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 90% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot )
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, szellemkastély (33)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16)
noth szellem (#250) (csak egyszer), hattyúkirály (#776), manaelementál (#290), trikornis herceg (#261), bűbájlidérc (#761), vark. kardtáncos (#693), varkaudar vajákos (#690), csataremák (#694), ryuku gólem (#394), aranyfecske (#283)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +51 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +51 vp 2 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse III (#59)
szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) tulajdonságpajzs (#26) tűzmágia (#157)
Symulf rúnája (#182) erőpajzs I (#12) szörnycsábítás (#83) éber vadászkutya (#62)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
izomernyesztés (#33), méregfelhő (#37)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nőstény varkaudar (#689) háló (#186) >> ongóliant (#159)
tűzgolyó (#155) >> varkaudar vajákos (#690) tűzgolyó (#155) >> taalru (#249)
villámcsapás (#50) >> pszi őselementál (#258) villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247)
villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691) tűzgolyó (#155) >> szánalmas pondró (#792)
tűzgolyó (#155) >> noth szellem (#250) tűzgolyó (#155) >> ongóliant hadúr (#178)
tűzgolyó (#155) >> woorgard (#231) háló (#186) >> bűbájlidérc (#761)
tűzgolyó (#155) >> massza (#217) tűzgolyó (#155) >> csataremák (#694)
tűzgolyó (#155) >> vark. kardtáncos (#693)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant hadúr (#178) tompítás (#40) >> Mnebolath (#237)
tompítás (#40) >> varkaudar katona (#691) tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230)
védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +9 védettség; +4 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 6)
2.) A víz híveim számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed legalább 15-ös!
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
ment.felfrissülés (255)
a butaság ára (273)
düh (289)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Valentin napja (328)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 38 TU. szükséges még: 32 TU.
kőbőr (507) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 312 TU szükséges.)
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 drótszőr (#37) 1 fúvócső (#20) 4 gyógykenőcs (#313)
8 isteni könnycsepp (#260) 1 kaktuszbogyó (#429) 1 manakristály (#500)
70 nyílvessző (#108) 1 quwarg tojás (#360) 1 rókafarok (#124)
1 spiritusz (#170) 1 szögletes kő (#17) 4 szuperkötél (#209)
50 tüske (#22) 10 uzbány csőr (#169) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
498 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 1 aranypikkely (#415)
7 csillezsályalevél (#1253) 1 galachmit (#310) 6 halcsont (#390)
1 hattyútoll (#1222) 7 kaja (#2) 1 krapixlon fürdőruha (#454)
1 moa burát (#384) 27 polip szívóka (#391) 19 szárnyas hernyó (#69)
1 vérvörös rózsa (#1622)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(168,7) nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Chara-din rúnaköve, vortexmágus (#418)
(169,7) a 77. labirintus bejárata, San-diel (4368. kalandozó), opati polip (#195), kacagó szépia (#206), moszatrája (#198), elektromos angolna (#196), diuretikus kráken (#207), hínárevő piranha (#194), étkezési homár (#197), mélység fattya (#199), trosnyogó szakóca (#192), vércápa (#193), nagyobb vércápa (#246)
(170,7) natali kő (#388)

Üzenet küldése a karakternek