Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. nov. 26. 9h:24' EZ A 770. JÁTÉKHETED, 289. FORDULÓD 771. játékheted kezdete: nov. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3534 SZÁMLA : XXXX |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 230 életpontot sebeztél. Távolról Tharr haragja varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! (mivel tompítás van rajtad.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar katona testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel megdöfködöd a varkaudar katona jobb oldalát. (6 támadással 341 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 166 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével többször eltalálod a varkaudar katona testét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Sajnos nem sikerült a varkaudar katona minden csapását hárítanod. (4 támadástól 163 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Vámpírölővel jól megszurkálod a varkaudar katona testét. (6 támadással 328 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 178 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd a varkaudar katona testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 128 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 9945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1743, sebződés: 293, gyógyulás: 316, összesen: +23 ÉP}
* 1. KP: | használod a 697. tárgyat |
* 2. KP: | VP spórolása: 9999 |
* 3. KP: | használod az 500. tárgyat a 841. tárgyat |
* 4. KP: | használod az 1760. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 11. varázslatot a 26. varázslatot a 27. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 168. varázslatot a 12. varázslatot a 86. varázslatot |
bpk 10 | bef. parancs kivétele: 10 |
bpb | bef. parancs berakása: |
ek 273 13 201 | t. energia kisütése: 273 13 201 |
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
ek 7 11 28 | t. energia kisütése: 7 11 28 |
v 198 170 7 | elmormolod a 198. varázslatot |
[170,7] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt.
m 6 | mozogsz nyugatra |
tps 5 | TVP spórolása: 5 pontért |
v 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
be 77 | bemész a 77. titkos labirintusba |
lm 6 7 8 | mozogsz 6 7 8 |
Vad csatakiáltással, felemelve a T'vadar tőrét ellenfeledre ugrasz. T'vadar tőrével teljesen átszúrod az opati polip testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. (ld. enc.) 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}
Megmarkolva a T'vadar tőrét ellenfeledre rohansz. T'vadar tőrével teljesen átszúrod az opati polip testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 7, gyógyulás: 3, összesen: -4 ÉP}
A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Elszántan a másikra támadsz. T'vadar tőrével nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kacagó szépia testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a kacagó szépia csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 polip szívókát. 646 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 52, gyógyulás: 12, összesen: -40 ÉP}
A lény tintát köp! Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Vad csatakiáltással, felemelve a T'vadar tőrét ellenfeledre rontasz. T'vadar tőrével néhányszor teljesen átdöföd a kacagó szépia testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kacagó szépia csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 646 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 48, gyógyulás: 11, összesen: -37 ÉP}
Meglengetve a T'vadar tőrét a másikra rontasz. T'vadar tőrével nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a moszatrája testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A moszatrája farkával megérint. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. [rájabőr ládikóba-> (183,31)-> 3 arany, -2 ÉP] 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
Megmarkolva a T'vadar tőrét a másikra rohansz. T'vadar tőrével több döféssel felnyársalod a moszatrája testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Siralmas támadást intéz farkával a moszatrája, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. [rájabőr ládikóba-> (183,31)-> 3 arany, -2 ÉP] 267 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 8, gyógyulás: 3, összesen: -5 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a T'vadar tőrét ellenfeledre támadsz. T'vadar tőrével nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az elektromos angolna fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
327 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 3, gyógyulás: 2, összesen: -1 ÉP}
lm 12 14 16 | mozogsz 12 14 16 |
A szörny tintát bocsát ki magából. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Marokra fogva a T'vadar tőrét ellenfeledre rontasz. T'vadar tőrével több döféssel felnyársalod a diuretikus kráken óriási csápját. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A diuretikus kráken csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a diuretikus kráken, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 polip szívókát. 1071 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 55, gyógyulás: 13, összesen: -42 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. T'vadar tőrével teljesen átdöföd a hínárevő piranha uszonyát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A hínárevő piranha fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 130 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}
Meglengetve a T'vadar tőrét a másikra rohansz. T'vadar tőrével teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hínárevő piranha, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 130 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 6, gyógyulás: 3, összesen: -3 ÉP}
Meglengetve a T'vadar tőrét a másikra rohansz. T'vadar tőrével felnyársalod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 3, gyógyulás: 2, összesen: -1 ÉP}
Megmarkolva a T'vadar tőrét ellenfeledre rohansz. T'vadar tőrével teljesen átszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával az elektromos angolna, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
327 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 10, gyógyulás: 4, összesen: -6 ÉP}
lm 18 20 23 | mozogsz 18 20 23 |
Marokra fogva a T'vadar tőrét ellenfeledre ugrasz. T'vadar tőrével tökéletesen perforálod az étkezési homár testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Megnyirbálja az étkezési homár ollója a bal karodat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
523 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a T'vadar tőrét a másikra ugrasz. T'vadar tőrével több döféssel felnyársalod a moszatrája moszatszerű testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Siralmas támadást intéz farkával a moszatrája, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. [rájabőr ládikóba-> (183,31)-> 3 arany, -2 ÉP] 283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Meglengetve a T'vadar tőrét ellenfeledre rohansz. T'vadar tőrével több döféssel felnyársalod a moszatrája testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A moszatrája farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. [rájabőr ládikóba-> (183,31)-> 3 arany, -2 ÉP] 267 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}
lm 25 26 34 | mozogsz 25 26 34 |
Vad csatakiáltással, felemelve a T'vadar tőrét ellenfeledre rontasz. T'vadar tőrével felnyársalod a mélység fattya testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A mélység fattya csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A mélység fattya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
443 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 10, gyógyulás: 4, összesen: -6 ÉP}
A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Marokra fogva a T'vadar tőrét ellenfeledre rohansz. T'vadar tőrével tökéletesen perforálod a diuretikus kráken testét. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A diuretikus kráken csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A diuretikus kráken fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 polip szívókát. 1004 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 36, gyógyulás: 9, összesen: -27 ÉP}
lm 34 34 34 | mozogsz 34 34 34 |
lm 27 28 32 | mozogsz 27 28 32 |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. T'vadar tőrével teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. T'vadar tőrével teljesen átszúrod az opati polip testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 8, gyógyulás: 3, összesen: -5 ÉP}
Meglengetve a T'vadar tőrét a másikra rontasz. T'vadar tőrével felnyársalod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
Megmarkolva a T'vadar tőrét a másikra rohansz. T'vadar tőrével nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A trosnyogó szakóca csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
41 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 1, gyógyulás: 1, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a T'vadar tőrét a másikra rontasz. T'vadar tőrével teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
lm 33 33 33 | mozogsz 33 33 33 |
Marokra fogva a T'vadar tőrét a másikra ugrasz. T'vadar tőrével tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
637 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
Marokra fogva a T'vadar tőrét a másikra rontasz. T'vadar tőrével tökéletesen perforálod a vércápa testét. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
746 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}
Megmarkolva a T'vadar tőrét a másikra ugrasz. T'vadar tőrével néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
573 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 11, gyógyulás: 4, összesen: -7 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a T'vadar tőrét a másikra rontasz. T'vadar tőrével több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
752 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a T'vadar tőrét ellenfeledre rohansz. T'vadar tőrével néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa uszonyát. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1322 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 32, gyógyulás: 8, összesen: -24 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. T'vadar tőrével tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa uszonyát. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Előremozdulva, a nagyobb vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
1301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 49, gyógyulás: 11, összesen: -38 ÉP}
lm 33 33 33 | mozogsz 33 33 33 |
tpf 5 | TVP elővétele: 5 pontért |
vpf 25 | VP elővétele: 25 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 208 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! (védelem tűz ellen védelmez.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus jobb karját. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a vortexmágus ködlő lábát. (6 támadással 397 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 186 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével meghorzsolod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) A vortexmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6752 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 931, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
hh 522 522 522 | használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat |
hh 522 522 | használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat |
ek 395 189 101 | t. energia kisütése: 395 189 101 |
be 668 | bemész a 668. épületbe |
kb 69 20 | kiveszel a bankból a 69. tárgyat (20 darabot) |
szk 178 282 691 | keresed a 178. szörnyet a 282. szörnyet a 691. szörnyet |
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
bpk 1 | bef. parancs kivétele: 1 |
bpb 1 | bef. parancs berakása: 1 |
ek 273 2 51 | t. energia kisütése: 273 2 51 |
d 22 50 | eldobod a 22. tárgyat (50 darabot) |
h 341 20 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 108 73 | használod a 341. tárgyat |
h 341 209 4 | használod a 341. tárgyat |
h 341 169 10 | használod a 341. tárgyat |
h 1755 300 | használod az 1755. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 9999 |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
OPATI POLIP (195. SZÖRNY) Ez a kisebb polip főként a patakokban, tavacskákban les áldozatára. Izmos csápjaival megragadja áldozatát, és - ha tüdővel lélegzik - addig tartja a víz alatt, amíg meg nem fullad. A víziharcban valamennyire jártas (értsd: nem teljesen kopasz zöldfülű kezdő) kalandozó számára az opati polip könnyű prédát és finom vacsorát jelent. |
POLIP SZÍVÓKA (391. TÁRGY) Kimetszve egy polip szívókáját, és kiszárítva a napon, rugalmas, a természet által tökéletesre megalkotott tapadókorongokhoz juthatsz. Nyilván valamire jó lesz! (De vigyázz, mert az F parancstól esetleg permanensen csökkenhet az IQ-d!) |
Erő: | 43 (48) | Szint: | 32 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 36 (54) | Támadás: | 49 (52) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 28 (37) | Védekezés: | 75 (81) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/48 év |
Egészség: | 26 (29) | Életpont: | 808/818 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 30 (58) | Varázspont: | 1332/1080 | Pénz: | 1079 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 69/0 | Pszi pont: | 327/230 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/96 (+112%) | ökölvívás: | 20/18 | szúrófegyverek: | 37/93 (+1%) |
vágófegyverek: | 1/90 | ütőfegyverek: | 2/50 | lőfegyverek: | 16/83 |
dobófegyverek: | *31/100 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 50 százalék; |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 38/79 | 2. nyomkövetés: | 56/57 | 3. mászás: | 20/7 |
4. csapdakészítés: | 18/77 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 4/64 (+6%) | 6. gyógyítás: | 62/18 |
7. titkosírás: | 2/23 | 8. felderítés: | 22/96 (+18%) | 9. szörnyidomítás: | 9/48 |
10. teológia: | 72/94 (+123%) | 11. taumaturgia: | 105/45 (+2808%) | 12. szerencsejáték: | 4/73 |
13. versengés: | 11/42 (+9%) | 14. harcművészetek: | 14/64 | 15. zene: | 14/71 |
16. szörnyismeret: | 21/38 (+37%) | 17. pszi: | 26/21 (+4%) | 18. zárnyitás: | 15/23 (+6%) |
19. vadászat: | 20/14 | 20. vitalitás: | 1/9 | 21. bányászat: | 25/15 |
22. úszás: | 11/35 | 23. főzés: | 11/72 (+11%) | 24. csapatmunka: | 2/24 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, szellemkastély (33) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
noth szellem (#250) (csak egyszer), hattyúkirály (#776), manaelementál (#290), trikornis herceg (#261), bűbájlidérc (#761), vark. kardtáncos (#693), varkaudar vajákos (#690), csataremák (#694), ryuku gólem (#394), aranyfecske (#283) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +51 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +51 vp 2 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse III (#59) |
szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | tulajdonságpajzs (#26) | tűzmágia (#157) |
Symulf rúnája (#182) | erőpajzs I (#12) | szörnycsábítás (#83) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), méregfelhő (#37) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nőstény varkaudar (#689) | háló (#186) | >> | ongóliant (#159) | |
tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar vajákos (#690) | tűzgolyó (#155) | >> | taalru (#249) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | villámcsapás (#50) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | tűzgolyó (#155) | >> | szánalmas pondró (#792) | |
tűzgolyó (#155) | >> | noth szellem (#250) | tűzgolyó (#155) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
tűzgolyó (#155) | >> | woorgard (#231) | háló (#186) | >> | bűbájlidérc (#761) | |
tűzgolyó (#155) | >> | massza (#217) | tűzgolyó (#155) | >> | csataremák (#694) | |
tűzgolyó (#155) | >> | vark. kardtáncos (#693) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant hadúr (#178) | tompítás (#40) | >> | Mnebolath (#237) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar katona (#691) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +9 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 6) |
2.) A víz híveim számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed legalább 15-ös! |
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) düh (289) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 38 TU. szükséges még: 32 TU. kőbőr (507) OK mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 312 TU szükséges.) tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | drótszőr (#37) | 1 | fúvócső (#20) | 4 | gyógykenőcs (#313) | |||
8 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | manakristály (#500) | |||
70 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | spiritusz (#170) | 1 | szögletes kő (#17) | 4 | szuperkötél (#209) | |||
50 | tüske (#22) | 10 | uzbány csőr (#169) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
498 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | aranypikkely (#415) | |||
7 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | galachmit (#310) | 6 | halcsont (#390) | |||
1 | hattyútoll (#1222) | 7 | kaja (#2) | 1 | krapixlon fürdőruha (#454) | |||
1 | moa burát (#384) | 27 | polip szívóka (#391) | 19 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | vérvörös rózsa (#1622) |