Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. okt. 27. 9h:11' EZ A 747. JÁTÉKHETED, 289. FORDULÓD 748. játékheted kezdete: okt. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2826 |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sötét gnóm fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét gnóm testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a sötét gnóm testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 555 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
* 1. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 73. pszi képességet |
ef 3 502 | energia fejlesztése 3 |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Semmi hatás! A varkaudar varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2375 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar behemót testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal eltalálod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Mancsával a varkaudar behemót megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1532 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vark. nekromanta testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vark. nekromanta fejét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megdöföd a vark. nekromanta testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1174 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar nyakát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a varkaudar testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 153 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 10 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos jobb lábát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (42 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar iszákos testét. (6 támadással 239 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal gyengén megszurkálod a varkaudar iszákos testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor megcsapod a varkaudar iszákos jobb karját. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megkarcolod a varkaudar iszákos jobb karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3352 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 466, sebződés: 145, gyógyulás: 0, összesen: -145 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar mágus testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar mágus testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal teljesen átdöföd a varkaudar mágus jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 260 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 9 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos jobb oldalát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (33 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kí energiáidat koncentrálod, és megindítasz egy támadást, amelynek eredménye egy Élet-Halál érintés lesz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar iszákos bal lábát. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Te 20 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {GYD:} Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a varkaudar iszákos jobb karját. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 84, gyógyulás: 20, összesen: -64 ÉP}
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
m 5 1 1 | mozogsz délnyugatra, északkeletre, északkeletre |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a kék rothasztó bal első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kék rothasztó testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-20 életpont.) {GYD:} Méregfoggal jól megszurkálod a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel megcsapod a kék rothasztó bal első lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-4 életpont.) Te 4 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {KCC:} Méregfoggal meghorzsolod a kék rothasztó jobb első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rothasztó talizmán (ld. enc.) (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 3 mocsári penkét. **). 2562 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 52, gyógyulás: 4, összesen: -48 ÉP}
(Továbbmész...) [125,83] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Sheran hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sistergő Pumpa. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg harcos. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a quwarg harcos torát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1289 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [126,82] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy phua-kúpot. Elrakod a távcsövet. nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sistergő Pumpa. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy proteinfecske. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a proteinfecske testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a proteinfecske bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. A proteinfecske karmai majdnem eltalálnak! A proteinfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
tps 550 | TVP spórolása: 409 pontért |
tpf 245 | TVP elővétele: 245 pontért |
im | imádkozol |
tpf 550 | TVP elővétele: 550 pontért |
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (10 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya farkát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal eltalálod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [128,81] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Látsz egy grok-képződményt. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy drasmólyom!
Elszántan ellenfeledre támadsz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a drasmólyom jobb lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a drasmólyom testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A drasmólyom feléd csap csőrével, de sikertelenül. A drasmólyom összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [129,80] Még mindig bozótos. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mákrózsa bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a tetemember fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a tetemember jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dögkeselyű csupasz nyakát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a dögkeselyű fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A dögkeselyű belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. 957 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az autentikus vámpír fejét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az autentikus vámpír testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Iszonyatosan jeges az érintés. (-1 szint: -1 támadás, - 260612 TP, -9 max/akt. életerő, -3 tulajdonságpont, -23 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) Az autentikus vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [131,78] A síkságot ritka erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kardfogú fülemüle. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. A fülemüle síppal próbálod felőrölni ellenfeled idegeit. Na vajon ki bírja tovább? Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Elszántan a másikra támadsz. Kí energiáidat koncentrálod, és megindítasz egy támadást, amelynek eredménye egy Élet-Halál érintés lesz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Te 14 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a kardfogú fülemüle fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A kardfogú fülemüle még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 877 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
(Továbbmész...) [132,77] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy.
(Feltételes támadás:) Egy tetemember! Ezt kerested. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Elszántan a másikra támadsz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tetemember bűzlő testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a tetemember testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki a tetemember száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
ep 256 19 | építed a 256. tárgyat 19 pontért |
ep 256 19 | építed a 256. tárgyat 19 pontért |
ep 256 19 | építed a 256. tárgyat 19 pontért |
ep 256 19 | építed a 256. tárgyat 19 pontért |
ep 256 224 | építed a 256. tárgyat 224 pontért |
szk 778 | keresed a 778. szörnyet |
* 1. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1269. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 1 pontért |
TÉRKÉPELEMZÉS I. (104. PSZI KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet akkor érdemes alkalmazni, ha birtokodba kerül valamilyen megsárgult, ősi pergamen, mely egy labirintus térképét ábrázolja. A térképelemzés I. segítségével "olvashatsz" a térkép készítőjének mentális lenyomatából: nagyon halványan, csak nyomelemekben, de megtudhatsz néhány foszlányt a gondolatokból, amelyek a rajzolót foglalkoztatták a térkép készítése alatt. Mindehhez a P 104 <labirintus szám> parancsot kell kiadnod. A <labirintus szám> helyére egy olyan labirintus sorszámát írd, amelynek a karaktered már megkapta a térképét. A térképelemzés I. igen fejletlen pszi képesség, általában csak annyit sikerül vele megállapítani, hogy a labirintusban található ajtók közül melyiket vagy képes kulccsal kinyitni, melyik az, amelyiknél esélyed van a zárnyitó készlettel és melyik az, ahol csak ajtóbetöréssel juthatsz be. Az ajtók helyét koordinátákkal jelöljük, ahol a koordináta-rendszer (0,0) pontja az adott térkép-szint bal felső sarka. (A koordinátáknak nincs köze a referenciapontokhoz.) Ha az ajtó nincs bezárva, "nyitott" üzenetet kapsz, ha van hozzá kulcsod, "kulcs" üzenetet, ha zárnyitó készlettel ki tudod nyitni (van esélyed a sikerre), "zárnyitás" az üzenet, ha csak az ajtóbetörés megy (és van esélyed a sikerre) "betörni" az üzenet, egyébként "zárt" lesz a felirat. A "zárt" ajtóknak közelébe se menj (ámbár lehet, hogy a labirintus belsejében találsz hozzá kulcsot) a "betörni" ajtóknál pedig vigyázz, mert ezeknél nagyon könnyen odaveszhet a zárnyitó készleted. Vigyázat, a térképelemzés I. nem jelzi a varázslattal zárt/védett ajtókat! A térképelemzés sikeres használatához 20 pszi pont és 10 TVP szükségeltetik, és azon a mezőn kell állnod, ahol a labirintus van (vagy bent a labirintusban). |
ROTHASZTÓ TALIZMÁN (815. TÁRGY) Sokat találgatták, hogyan készülhetett ez az aranyérményi nagyságú varázstárgy, de erre még senkinek sem sikerült rájönnie. A talizmán átlagos és semmitmondó külseje azonban komoly belső értéket takar: viselőjének szerencséjét növeli kettővel. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható tárgy. |
ARANYTERMŐ ERSZÉNY (819. TÁRGY) Ez a vándorcirkuszban nyerhető tárgy csecsebecséktől és ékes díszítésektől mentes külseje ellenére minden kalandozó kedvence lehet, különleges tulajdonsága miatt: minden forduló elején aranyat termel gazdájának. A termelt arany mennyisége két dologtól függ: a kalandozó szintjétől és jelenlegi vagyonától. A tárgyat nem lehet átadni. |
FRISS CSATAMEZŐ (262. TEREPTÁRGY) Néhány évvel ezelőtt ezen a területen kisebb csata dúlhatott. Itt is, ott is törött bunkókat, kőhegyű lándzsákat, hasznavehetetlenségig szétroncsolt bőrpajzsokat, bőrpáncélokat látsz. És persze holttesteket, jobbára szétrohadt és gyomorindító állapotban. Egy kevésbé kíváncsi egyén számára érdemes minél hamarabb elhagyni ezt a baljóslatú helyet, de egy hozzád hasonló rutinos, öreg kalandozó esetleg kedved kaphat ahhoz, hogy egy kicsit körülnézzen. Ehhez a KUT 20 parancsot kell kiadnod, de csak akkor, ha abban a fordulóban még nem próbálkoztál! Ha van bekapcsolva Feltételes Kutatásod, minden alkalommal kutatni fogsz, amikor áthaladsz a friss csatamezőn (de fordulónként csak egyszer). Ha elrejtett tárgyak után akarsz friss csatamezőn kutatni, akkor 20-nél több pontért kell kutatnod, mert az első 20 TVP-t mindig a holttestek közötti kutakodással töltöd. Figyelem! A friss csatamezők kutatása egy idő után unalmassá válik, nem jelent igazi tapasztalatot. Ha ököl, szúró, vágó vagy ütőfegyver szakértelmed legalább 25-ös, akkor a friss csatamezőn már semmilyen fegyver szakértelmed sem fejlődik. |
Erő: | 36 (46) | Szint: | 21 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 32 (36) | Támadás: | 37 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 32 (41) | Védekezés: | 58 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/34 év |
Egészség: | 27 (31) | Életpont: | 411/183 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 37 (45) | Varázspont: | 404/0 | Pénz: | 7595 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 53/39 | Pszi pont: | 134/57 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 25/77 (+12%) | szúrófegyverek: | 21/18 (+6%) | vágófegyverek: | *19/101 |
ütőfegyverek: | 2/8 | lőfegyverek: | 19/77 (+24%) | dobófegyverek: | 21/90 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << csontpálca (#329) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); vashegyű nyíl (#176) (3 .); bronzhegyű nyíl (#94) (4 -15.); fejsze (#1240) (16 -22.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (23 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/9 | 2. nyomkövetés: | 60/44 (+8%) | 3. mászás: | 12/8 (+3%) |
4. csapdakészítés: | 21/29 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 12/55 | 6. gyógyítás: | 36/5 (+34%) |
7. titkosírás: | 6/56 | 8. felderítés: | 9/38 (+11%) | 9. szörnyidomítás: | 6/10 |
10. teológia: | 24/50 (+5%) | 11. taumaturgia: | 16/37 (+18%) | 12. szerencsejáték: | 4/38 (+11%) |
13. versengés: | 5/46 (+27%) | 14. harcművészetek: | 29/6 | 15. zene: | 13/57 |
16. szörnyismeret: | 22/90 (+34%) | 17. pszi: | 16/8 (+33%) | 18. zárnyitás: | 1/5 |
19. vadászat: | 10/2 | 20. bányászat: | 31/22 | 21. főzés: | 8/22 (+11%) |
22. csapatmunka: | 2/19 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 36% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 800 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), Vértestvérek (#9146), nyuhaj karbin (#110) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
kobudera (#8), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | hadiszerencse II (#24) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) |
tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
23. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzeső (#61) | >> | quwarg nagymester (#214) | |
tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | |
tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | tűzeső (#61) | >> | velociraptor (#161) | |
tűzeső (#61) | >> | adószedő (#234) | vakító fény (#43) | >> | mocsárivérc (#7143) | |
tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tüskepajzs (#30) | >> | vörös rakolits (#356) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg ősmágus (#302) | varázsvédelem (#34) | >> | lábascet (#647) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 245 TVP áll rendelkezésedre! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 96 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 121 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3011. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 1 | * | méregfog (#1553) | 3 | vashegyű lándzsa (#182) | ||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | csontszablya (#64) | 1 | kőkés (#6) | 2 | mandibulakasza (#127) | |||
3 | vadászkés (#1264) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
2 | csontpálca (#329) | 1 | vasalt bunkó (#181) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
2 | * | hosszú íj (#111) | 2 | rövid íj (#107) | ||||
Lövedékek | ||||||||
4 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 8 | mérg. ubuk tüske (#137) | 35 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
4 | nyílvessző (#108) | 10 | sallank nyíl (#129) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | ezüstshuriken (#327) | 2 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 8 | nyu-shuriken (#157) | |||
3 | tolmokov-koktél (#351) | 3 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
Pajzsok | ||||||||
1 | kis bőrpajzs (#45) | 2 | kis vaspajzs (#159) | 2 | nagy vaspajzs (#161) | |||
4 | rákpajzs (#98) | |||||||
Páncélok | ||||||||
2 | bronzpáncél (#90) | 1 | gromak páncél (#270) | 1 | rézpáncél (#71) | |||
1 | * | vasvért (#164) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | bronzsisak (#88) | 1 | * | harci maszk (#1739) | 1 | Mágikus Koponya (#279) | ||
1 | rézsisak (#72) | 3 | vas fejpánt (#408) | 12 | vassisak (#160) | |||
Köpenyek | ||||||||
1 | szirén köpenye (#820) | |||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 1 | ryuku kesztyű (#690) | 9 | szürke bőrkesztyű (#271) | |||
6 | * | tankány karom (#237) | ||||||
Övek és övcsatok | ||||||||
3 | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | ryuku nadrág (#691) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | + | alligátorbőr cipő (#662) | 1 | * | varkaudar csizma (#317) | |||
Fülbevalók | ||||||||
1 | * | muzsikus füles (#1657) | ||||||
Nyakláncok | ||||||||
1 | * | griff nyakék (#1579) | 2 | * | halálhozó talizmán (#813) | 1 | * | nap szimbólum (#141) |
1 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | 1 | vortex talizmán (#812) | ||
Karkötők/karvédők | ||||||||
1 | * | Luthius karkötője (#527) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) | 1 | ónix masszavadító (#438) | |
1 | umbatari karkötő (#278) | |||||||
Gyűrűk | ||||||||
$3 | aranygyűrű ($193) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | ||||
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | örökkévaló holdkő (#1830) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
5 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 25] | ||||||
2 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 24] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne $4 csepp gyenge méreg ($26), fér még: 6] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [benne 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 17] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
61 | uzbány csőr (#169) | [bennük 723 csepp ugh méreg (#166), fér még: 9] | ||||||
5 | vizestömlő (#3) | [bennük 91 korty víz (#27), fér még: 9] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [bennük 40 csepp ragasztó (#83), fér még: 0] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranytermő erszény (#819) | 2 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | bronzkulcs (#76) | 1 | csontkulcs (#74) | 8 | deus ex machina (#1) | |||
1 | Éjmágus tükre (#1100) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüstszelence (#1602) | |||
1 | fáklya (#36) | 1 | fülemüle síp (#1576) | 3 | furulya (#233) | |||
2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | hibátlan gyémánt (#680) | 1 | hűségérme (#1141) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | kaleidoszkóp (#1269) | 1 | kis aranykulcs (#240) | |||
1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | 5 | kristálygömb (#265) | |||
17 | krónika (#1725) | 1 | márványkulcs (#245) | 1 | mászókampó (#165) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 3 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | 1 | olló (#335) | |||
1 | párducbőr pénztárca (#1118) | 10 | + | pukkanó tűcsapda (#336) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | ||
1 | rézkulcs (#75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | Sheran cserepe (#1271) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 4 | szent jogar (#150) | 1 | szuper dobóháló (#273) | |||
1 | távcső (#42) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | varázskorsó (#1546) | |||
9 | varkaudar látógömb (#1107) | 20 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vaskulcs (#183) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | alligátorbőr (#661) | 45 | álompor (#396) | $1 | aranytoll ($572) | |||
2 | árnyéksár (#61) | 1 | arx formázó minta (#298) | 1 | berzerker tüske (#713) | |||
1 | bev formázó minta (#299) | 1 | cru formázó minta (#300) | 8 | csillezsályalevél (#1253) | |||
5 | darázsfarok (#654) | 1 | dözmöng szív (#122) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
$3 | fabontó ($106) | 6 | főnixtoll (#563) | 5 | fülemüle agyar (#267) | |||
1 | grákóbőr (#41) | 1 | grifftojás (#179) | 34 | gyöngymangó (#135) | |||
3 | ilkin érc (#232) | 1 | jég dragnit (#1745) | 2 | jegesmedve bunda (#1067) | |||
14 | kaktusztüske (#114) | $1 | karbin plazma ($199) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
19 | kék orchidea (#68) | 14 | kvazár (#244) | 1 | liumbe bimbó (#656) | |||
109 | madártoll (#112) | 16 | magszim bél (#103) | 1 | mákrózsa virág (#56) | |||
4 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | moa obszidián (#380) | 8 | óndarab (#85) | |||
154 | pirkit (#153) | 3 | pular kristály (#239) | 1 | rájabőr (#404) | |||
9 | + | rakolits por (#669) | 3 | ramit kő (#226) | 15 | rézdarab (#70) | ||
1 | rinóbőr (#651) | 2 | smirglilevél (#29) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | szulfagor agyar (#677) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | téfea-agy (#172) | |||
6 | tigroszlán fog (#63) | $2 | varkaudar csont ($1113) | 19 | vasérc (#152) | |||
3 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 211.94 kg | Megterheltség: 145% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 1 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 133 | amniosz (#203) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 137 | kaja (#2) | 94 | kötél (#92) | 83 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 78 | óndarab (#85) | 1 | ostromlétra (#510) | 85 | rézdarab (#70) | 45 | spiritusz (#170) | 8 | szöges páncél (#65) | 8 | vasalt bunkó (#181) | 6 | vasvért (#164) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaja (#2) | |||
5 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 3 | mocsári penke (#148) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
72 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 1 | aranytermő erszény (#819) | |||
1 | bronzpáncél (#90) | 2 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | fülemüle agyar (#267) | |||
27 | madártoll (#112) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | rövid íj (#107) | |||
3 | spiritusz (#170) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | ugh méreg (#166) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) | 28 | víz (#27) |