Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. júl. 22. 9h:44' EZ A 585. JÁTÉKHETED, 289. FORDULÓD 586. játékheted kezdete: júl. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2745 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 70. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 59. varázslatot a 127. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod az 57. varázslatot a 178. varázslatot a 188. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1483. tárgyat az 560. tárggyal a 737. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 86. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1345. tárgyat az 519. tárggyal a 649. tárgyat |
kb 833 347 11 | kiveszel a bankból a 833. tárgyat (347 darabot) |
bb 108 70 | beraksz a bankba a 108. tárgyat (70 darabot) |
bb 135 100 | beraksz a bankba a 135. tárgyat (100 darabot) |
d 347 1 | eldobod a 347. tárgyat (1 darabot) |
h 341 99 92 | használod a 341. tárgyat |
fkt 129 1 1 | felt. készítesz a 129. tárgyat (1 darabot) |
flh 1 129 | felt. lőfegyver haszn. 1 a 129. tárggyal |
ftv 180 200 | felt. tám/véd. varázslat a 180. varázslatot a 200. szörnyet |
fog | elfogod parancsok törlése |
fkt 22 50 1 | felt. készítesz a 22. tárgyat (50 darabot) |
kpb 9 | kezd. parancs berakása: 9 |
kf 1119 816 309 | kézbeveszed/felveszed az 1119. tárgyat a 816. tárggyal a 309. tárgyat |
kf 1263 | kézbeveszed/felveszed az 1263. tárgyat |
dd 20 22 939 | eldobod a 20. tárgyat a 22. tárgyat a 939. tárgyat |
ek 40 26 | t. energia kisütése: 40 26 |
ek 215 6 | t. energia kisütése: 215 6 |
h 341 176 20 | használod a 341. tárgyat |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel.
be 710 213 138 | bemész a 710. épületbe |
m 1 3 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 21 életpontot vesztettél. Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 102 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével felnyársalod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A varkaudar íjász csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+48 varázspont). 1543 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 42, gyógyulás: 49, összesen: +7 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar íjász bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 20 életpontot sebződsz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar íjász bal vállát. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 98 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével felnyársalod a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A varkaudar íjász karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző és 1 varkaudar látógömb. Kiváló munka volt (+48 varázspont). 1543 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 30, gyógyulás: 42, összesen: +12 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök fejét. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+48 varázspont). 1606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A varázslat kudarcot vallott. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar bal lábát. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 arany és egy fűszertartó. Kiváló munka volt (+48 varázspont). 1765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 7 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar nyakát. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű és egy gyöngymangó. Varázserőd töltődik (+48 varázspont). 1765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 15 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hadúr jobb karját. (6 támadással 232 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel eltalálod a varkaudar hadúr jobb oldalát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 110 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöföd a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. Jól harcoltál! (+1 varázspont.) 2814 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 469, sebződés: 39, gyógyulás: 32, összesen: -7 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 30 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló nyakát. (6 támadással 229 életpontot sebezve.) A varkaudar varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1974 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 30, gyógyulás: 2, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [200,113] Még mindig az erdőben vagy. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Látsz egy tímárkunyhót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete lótuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy varkaudar varázsló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 24 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a varkaudar varázsló fejét. (2 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 111 életpontot sebeztél. 48 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöföd a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 27 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1974 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 51, gyógyulás: 97, összesen: +46 ÉP}
(Továbbmész...) [201,114] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy pszi őselementál. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál testét. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Ajaj! 4 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 1 sallank nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg nagymester testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 109 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszúrod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1883 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 426, sebződés: 0, gyógyulás: 67, összesen: +67 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 106 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével teljesen átdöföd a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1966 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 0, gyógyulás: 52, összesen: +52 ÉP}
(Továbbmész...) [201,116] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. Felfedeztél egy gránátkaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
bb 260 20 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (20 darabot) |
im | imádkozol |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 sallank nyíl. Becsapódva, megdöfi az ongóliant testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (26 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ongóliant jobb lábát. (6 támadással 472 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 100 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megérinted az ongóliant bal oldalát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 3070 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 661, sebződés: 67, gyógyulás: 112, összesen: +45 ÉP}
bb 260 30 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (30 darabot) |
im | imádkozol |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a mantikór fejét. (6 támadással 205 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (38 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a mantikór halványvörös testét. (6 támadással 477 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). T'vadar tőrével megdöfködöd a mantikór halványvörös testét. (4 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). A mantikór többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. Véres nyál csordul ki a mantikór száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5661 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 931, sebződés: 164, gyógyulás: 148, összesen: -16 ÉP}
m 3 5 6 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, nyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével teljesen átdöföd a varkaudar hírnök jobb lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1606 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 14, gyógyulás: 48, összesen: +34 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök jobb karját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a varkaudar hírnök nyakát. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 104 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével felnyársalod a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1606 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 12, gyógyulás: 48, összesen: +36 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar nyakát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (2 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 106 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével felnyársalod a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. 1765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 17, gyógyulás: 49, összesen: +32 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 109 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével teljesen átszúrod a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. 1765 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 16, gyógyulás: 47, összesen: +31 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról agyroppantás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Becsapódva, megdöfi a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar fejét. (2 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 108 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fűszertartó. 1765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 11, gyógyulás: 52, összesen: +41 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar íjász testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 18 életpontot vesztettél. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 102 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével felnyársalod a varkaudar íjász bal oldalát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Félrehajolsz, de a varkaudar íjász karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1543 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 26, gyógyulás: 47, összesen: +21 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi eredménye! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (39 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 396 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 113 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöföd a varkaudar iszákos bal lábát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A varkaudar iszákos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2785 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 608, sebződés: 67, gyógyulás: 99, összesen: +32 ÉP}
(Továbbmész...) [201,118] Az erdőt síkság váltja fel. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. Észreveszel egy fekete lótuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy gyilkos csalánt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Skinhead lábát masszírozza. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy varkaudar vajákos. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy agytaposás mágiát. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi eredménye! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar vajákos jobb karját. (6 támadással 210 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a varkaudar vajákos testét. (6 támadással 485 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! T'vadar tőrével több döféssel felnyársalod a varkaudar vajákos testét. (5 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 64 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy természet haragja varázslatot dob rád a másik. 23 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A varkaudar vajákos karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A varkaudar vajákos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5098 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználod a manakristályt. (+1531 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 997, sebződés: 113, gyógyulás: 90, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] Továbbra is síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy zoloboo sámán. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zoloboo sámán jobb vállát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a zoloboo sámán fekete testét. (3 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 102 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével eltalálod a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A zoloboo sámán fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a zoloboo sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 13, gyógyulás: 62, összesen: +49 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy agyroppantás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar bal karját. (3 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével teljesen átszúrod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 13, gyógyulás: 63, összesen: +50 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a varkaudar hírnök bal karját. (3 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 98 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével teljesen átdöföd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1606 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 0, gyógyulás: 62, összesen: +62 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hírnök bal oldalát. (3 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 98 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével teljesen átszúrod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1606 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 11, gyógyulás: 24, összesen: +13 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 233 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 107 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével teljesen átdöföd a varkaudar hírnök jobb lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 15, gyógyulás: 7, összesen: -8 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 19 életpontot sebződsz. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a varkaudar íjász jobb lábát. (3 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével teljesen átszúrod a varkaudar íjász jobb oldalát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A varkaudar íjász karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1543 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 29, gyógyulás: 38, összesen: +9 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 8 életpontot vesztettél. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hadúr bal karját. (3 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszúrod a varkaudar hadúr fejét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar hadúr nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2814 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 391, sebződés: 31, gyógyulás: 18, összesen: -13 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy agytaposás varázst. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a varkaudar vajákos testét. (6 támadással 447 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 99 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével több döféssel felnyársalod a varkaudar vajákos testét. (5 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
5098 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 832, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}
v 198 204 59 | elmormolod a 198. varázslatot |
[204,59] Az erdőt síkság váltja fel. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 4 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 2 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar jobb lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 115 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy gyöngymangó és 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP]. 1765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 402, sebződés: 27, gyógyulás: 36, összesen: +9 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. A varázslat kudarcot vallott. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Tharr haragja. 15 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hadúr bal oldalát. (6 támadással 226 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a varkaudar hadúr jobb vállát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 113 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszúrod a varkaudar hadúr bal oldalát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A varkaudar hadúr fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (186,61)-> 28 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. Jól harcoltál! (+1 varázspont.) 2814 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 468, sebződés: 37, gyógyulás: 30, összesen: -7 ÉP}
ek 395 | t. energia kisütése: 395 |
ef 1 | energia fejlesztése 1 |
id 470 100 | idomítod a 470. szörnyet 100 pontért |
v 208 1 | elmormolod a 208. varázslatot |
* 1. BP: | keresed a 694. szörnyet a 250. szörnyet a 230. szörnyet |
* 2. BP: | elmormolod az 5. varázslatot a 83. varázslatot a 172. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 688. tárggyal a 689. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 691. tárggyal a 692. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat |
MANTIKÓR (769. SZÖRNY) A mantikór egy nagytestű ragadozó. Izmos oroszlán testét hatalmas tollas szárnya egészíti ki, amivel nagyobb távolságokat is tud repülni. Általában karmaival és tépőfogaival teríti le ellenfeleit. Nem véletlen, hogy a mantikór Dornodon kedvenc állatai közé tartozik. Hűséges társ és nagy segítség a harcban, de persze csak ha elég jó idomár vagy ahhoz, hogy a magad oldalára állítsd. Brutalitása miatt a semleges és jó kalandozók csak a csupakarom, csupafog szörnyet látják benne, az igazi művészi gyilkolást csak a gonoszok tudják értékelni. A mantikórt természetellenes öregedést okozó képessége miatt csak akkor fogod megtámadni, ha direkt FT-t adsz ki rá, vagy van érvényben FT 9095 parancsod az öregítő lények csoportjára. |
ADAMANTIT KESZTYŰ (306. TÁRGY) Az adamantit a világon ismert legellenállóbb anyag, amelyet - még ha speciális szakértelemmel is - de meg lehet munkálni. Az adamantit kesztyű nem csak ellenálló, de kiváló mágikus paraméterekkel is rendelkezik, az őt megmunkáló lelkes törpe mesterkovácsoknak köszönhetően. Védettségedet 8-cal növeli meg, emellett harcban való sebzésedet is növeli, minél több adamantit páncélt hordasz, annál többel. Ökölharc esetén a sebzésedhez +5-öt ad. Sebzésed ilyenkor mágikus lesz. Az adamantit kesztyű elkészítéséhez legalább 27-es bányászat szükséges, és 80 TVP. További alapanyagok: gór formázó minta, 4 adamantit, 2 mithril, 2 pirkit, és persze vaskohó és kőkalapács. A kesztyű elkészítése után nem adható át másnak. |
Erő: | 43 (61) | Szint: | 33 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 47 (50) | Támadás: | 50 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 41 (43) | Védekezés: | 64 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 8/46 év |
Egészség: | 37 (42) | Életpont: | 629/874 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 44 (54) | Varázspont: | 1541/730 | Pénz: | 4692 arany | Kép. pont: | 42 |
Tudatpont: | 42/6 | Pszi pont: | 194/9 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/68 | ökölvívás: | *20/100 | szúrófegyverek: | 39/45 (+19%) |
vágófegyverek: | 17/55 | ütőfegyverek: | 10/65 | lőfegyverek: | 29/36 (+21%) |
dobófegyverek: | 28/63 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); sallank nyíl (#129) (1 -26.); tünde nyíl (#554) (27 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/82 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 96/72 (+60%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 18/37 (+6%) | 5. csapdakészítés: | 24/79 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 7/80 |
7. gyógyítás: | 16/45 | 8. titkosírás: | 5/14 | 9. felderítés: | 29/15 (+12%) |
10. szörnyidomítás: | 10/70 (+115%) | 11. teológia: | 91/15 (+71%) | 12. taumaturgia: | 76/4 (+46%) |
13. szerencsejáték: | 5/33 | 14. versengés: | 18/42 | 15. harcművészetek: | 14/17 |
16. zene: | 4/43 | 17. szörnyismeret: | 46/34 (+20%) | 18. pszi: | 25/35 (+17%) |
19. zárnyitás: | 1/46 | 20. vadászat: | 5/2 | 21. vitalitás: | 1/31 (+11%) |
22. bányászat: | 28/13 (+11%) | 23. úszás: | 5/34 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 87% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
kutatsz max. 140 TVP-ért |
készítesz fokhagymát (#403) (max. 400 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 140 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
trikornis herceg (#261), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), vércápa sámán (#281), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), Quwaxotix (#961), quwarg királynő (#153) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), ryuku gólem (#394), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 15 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 15 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
mentális pajzs (#72) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) | erőpajzs III (#127) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | a lélek védelme (#57) | tárgyvédelem (#178) |
esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) | fürkésző szemek (#213) |
szörnycsábítás (#83) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | Notermanthi (#257) | tűzeső (#61) | >> | kronotapír (#286) | |
tűzeső (#61) | >> | magnetikus praglonc (#200) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Chara-din fattya (#236) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
háló (#186) | >> | varkaudar vajákos (#690) | izomernyesztés (#33) | >> | 25. szintű lényekre | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar katona (#691) | |
tűzgolyó (#155) | >> | szánalmas pondró (#792) | puha ütés (#60) | >> | Quwaxotix (#961) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Quwaxotix (#961) | tompítás (#40) | >> | varkaudar katona (#691) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
fürgülés (#92) | >> | őrjáratozó katona (#274) | pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
agytaposás (#180) | >> | magnetikus praglonc (#200) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (idomítás alatt) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
2.) Igazi harcoshoz méltó feladat egy magnetikus praglonc feletti diadal. |
3.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában . |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) Az új képesség készen van, de még 17 nap szükséges, hogy használhassátok. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 91 | fekete gyöngy (#99) | 2 | fúvócső (#20) | |||
99 | gyöngymangó (#135) | 13 | hajító csillag (#939) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | |||
5 | kaja (#2) | 1 | manakristály (#500) | 71 | nyílvessző (#108) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 5 | ragasztó (#83) | 1 | rókafarok (#124) | |||
5 | sallank karom (#128) | 1 | szögletes kő (#17) | 50 | tüske (#22) | |||
1 | varázskő (#305) | 20 | vashegyű nyíl (#176) | 13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1083 | arany (#50) | 3 | álompor (#396) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | cápafog (#833) | 2 | fűszertartó (#210) | 1 | lótuszvirág (#447) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 1 | sallank nyíl (#129) | 2 | tolmokov-koktél (#351) | |||
1 | tünde nyíl (#554) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) | |||
1 | zöld üveg (#82) |