Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. nov. 28. 7h:10' EZ A 297. JÁTÉKHETED, 289. FORDULÓD 298. játékheted kezdete: dec. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1427 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 6 |
* 1. KP: vv 138 71 73 | elmormolod a 138. varázslatot a 71. varázslatot a 73. varázslatot |
* 2. KP: h 233 20 0 | használod a 233. tárgyat |
* 3. KP: v 1 80 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: vv 24 26 443 | elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 443. varázslatot |
* 5. KP: hh 1133 2306 0 | használod az 1133. tárgyat a 2306. tárgyat |
* 6. KP: vv 12 72 8 | elmormolod a 12. varázslatot a 72. varázslatot a 8. varázslatot |
* 7. KP: vv 188 0 0 | elmormolod a 188. varázslatot |
* 8. KP: v 6 9999 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 9. KP: vv 53 120 0 | elmormolod az 53. varázslatot a 120. varázslatot |
* 10. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
hu 465 279 543 | hulladék: 465 279 543 |
hu 324 568 694 | hulladék: 324 568 694 |
hu 632 265 186 | hulladék: 632 265 186 |
hu 184 | hulladék: 184 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
m 8 3 3 | mozogsz északra, délkeletre, délkeletre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár testét. (7 támadással 203 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 365 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). {GYD:} Cápafoggal megérinted az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 005 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 610, sebződés: 22, gyógyulás: 108, összesen: +86 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 258 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír drakón pikkelyes testét. (7 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. A villámok csak csiklandoznak. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a zafír drakón bal szárnyát. (7 támadással 367 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted a zafír drakón jobb első lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A zafír drakón fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A zafír drakón farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A zafír drakón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 sárkányfogat. 9 598 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 788, sebződés: 60, gyógyulás: 119, összesen: +59 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 381 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Notermanthi báró izmos testét. (6 támadással 174 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Notermanthi báró kosfejét. (8 támadással 595 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal meghorzsolod a Notermanthi báró testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Notermanthi báró mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi báró szarva. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 73 életpontot vesztettél. (-14 védekezés.) A Notermanthi báró szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 80 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], ezenkívül 1 gyémántkoponya (ld. enc.). 17 255 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1083, sebződés: 124, gyógyulás: 168, összesen: +44 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a méregféreg testét. (7 támadással 205 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (66 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a méregféreg nyakát. (8 támadással 613 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megérinted a méregféreg bal vállát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. A lény immúnis erre a varázslatra! A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Véres nyál csordul ki a méregféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 15 456 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Kinyered egy manakristály energiáját. (+1440 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 943, sebződés: 160, gyógyulás: 180, összesen: +20 ÉP}
(Továbbmész...) [318,71] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy márvány sárkány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés besül. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 440 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően fehér glóbusz védelmednek.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. 63 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány sárkány testét. (7 támadással 199 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a márvány sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 470 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megérinted a márvány sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A márvány sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 49 életpontot vesztettél. A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A márvány sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (310,64)-> 150 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP] és egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 23 856 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1225, sebződés: 331, gyógyulás: 179, összesen: -152 ÉP}
(Továbbmész...) [319,72] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (mithril) találsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy ében sziklatornyot. Északra nézve látsz egy ősvortexet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ősöreg góliát közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 479 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ősöreg góliát óriási talpát. (6 támadással 173 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ősöreg góliát jobb oldalát. (8 támadással 678 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megbökdösöd az ősöreg góliát testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Az ősöreg góliát egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 151 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ősöreg góliát száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy shinai gömb, 3 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 18 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 4 nehezéket. [nehezék ->eldobod] 21 175 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1515, sebződés: 153, gyógyulás: 226, összesen: +73 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 251 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% tau] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a káoszbajnok nyakát. (6 támadással 64 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a káoszbajnok fejét. (7 támadással 425 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 67 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod a káoszbajnok testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Pengéjét vadul forgatva, a káoszbajnok újra meg újra lecsap. (4 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 235 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 911, sebződés: 66, gyógyulás: 139, összesen: +73 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy fehér glóbusz rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 254 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány drakón pikkelyes testét. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a márvány drakón testét. (6 támadással 352 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megkarcolod a márvány drakón testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A márvány drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a márvány drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 sárkányfogat. 9 598 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 858, sebződés: 44, gyógyulás: 112, összesen: +68 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 296 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a taalru herceg testét. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a taalru herceg tigristestét. (6 támadással 458 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 76 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megbököd a taalru herceg testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a taalru herceg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 vasérc, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP] és egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 11 293 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1007, sebződés: 85, gyógyulás: 146, összesen: +61 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés besül. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 467 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. Szerencsére nem hatott rád. (mivel fehér glóbusz van rajtad.) Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. 116 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-16 támadás). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány sárkány bal oldalát. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a márvány sárkány bal szárnyát. (8 támadással 586 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal meghorzsolod a márvány sárkány bal oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A márvány sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A márvány sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A márvány sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A márvány sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 ezüst nyaklánc, 2 gyöngysor és egy aranytű. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 23 856 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1312, sebződés: 312, gyógyulás: 201, összesen: -111 ÉP}
(Továbbmész...) [321,72] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy taalru herceg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 289 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru herceg póklábát. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a taalru herceg testét. (6 támadással 474 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted a taalru herceg póklábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A taalru herceg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó, 2 vas dobónyíl, 3 ezüst nyaklánc, egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy pular kristály. 11 293 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 984, sebződés: 71, gyógyulás: 147, összesen: +76 ÉP}
ek 302 2 | t. energia kisütése: 302 2 |
ek 40 15 | t. energia kisütése: 40 15 |
im | imádkozol |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 512 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% tau] Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 136 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gömbvillám varázslat. Szerencsére nem hatott rád. (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány jobb első lábát. (7 támadással 190 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a zafír sárkány testét. (8 támadással 662 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+153 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 65 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal épp hogy megszúrod a zafír sárkány bal oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A zafír sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű és egy ezüst nyaklánc. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 23 856 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1467, sebződés: 322, gyógyulás: 216, összesen: -106 ÉP}
(Továbbmész...) [323,74] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz.
(Feltételes támadás:) Egy ezerszemű bestia! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 399 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% tau] Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 86 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (7 támadással 200 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-12 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (8 támadással 641 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal meghorzsolod az ezerszemű bestia testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 78 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 86 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Öregedtél 5 évet. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Nyelvével az ezerszemű bestia eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüst karkötő felszínére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-37 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Az ezerszemű bestia most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 borostyán függő, egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy pszi kő, egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], 2 vasérc és egy ezüst nyaklánc. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 galachmitot. 20 391 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1168, sebződés: 409, gyógyulás: 192, összesen: -217 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (7 támadással 201 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ében halálhajcsár jobb lábát. (5 támadással 409 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). {GYD:} Cápafoggal megkarcolod az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az ében halálhajcsár a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az ében halálhajcsár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 005 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 647, sebződés: 35, gyógyulás: 118, összesen: +83 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy gázpajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 253 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (gázpajzs védelmez.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd drakón csontos pofáját. (7 támadással 207 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel jól megszurkálod a smaragd drakón csontos pofáját. (3 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megkarcolod a smaragd drakón fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A smaragd drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A smaragd drakón farkával megérint. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a smaragd drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 sárkányfogat. 9 598 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 770, sebződés: 53, gyógyulás: 83, összesen: +30 ÉP}
v 198 314 60 | elmormolod a 198. varázslatot |
316 | 317 | 318 | 319 | 320 | 321 | 322 | 323 | 324 | |
69 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
[314,60] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár jobb lábát. (7 támadással 197 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 374 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Cápafoggal épp hogy megszúrod az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az ében halálhajcsár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 005 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 606, sebződés: 28, gyógyulás: 109, összesen: +81 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 270 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a márvány drakón testét. (7 támadással 63 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a márvány drakón csontos pofáját. (7 támadással 389 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal kicsit megsebzed a márvány drakón testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A márvány drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 sárkányfogat. 9 598 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 927, sebződés: 66, gyógyulás: 125, összesen: +59 ÉP}
Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 340 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 99 életpontot vesztettél. (-16 védekezés.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Sötétség Hercege gigászi alakját. (7 támadással 208 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Sötétség Hercege testét. (7 támadással 531 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal meghorzsolod a Sötétség Hercege fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 107 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Karmait felemelve, a Sötétség Hercege meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A Sötétség Hercege szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy Mágikus Koponya [Mágikus Koponya ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 3 jégkristályt. 12 547 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 984, sebződés: 263, gyógyulás: 157, összesen: -106 ÉP}
m 3 4 7 | mozogsz délkeletre, délre, északnyugatra |
(Továbbmész...) [315,62] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (mithril) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Notermanthi. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 132 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Semmi hatás! Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi kosfejét. (7 támadással 199 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Notermanthi fejét. (3 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal eltalálod a Notermanthi testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 vas dobónyíl, egy arany, egy pular kristály és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. 5 646 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 509, sebződés: 31, gyógyulás: 89, összesen: +58 ÉP}
(Továbbmész...) [314,61] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben.
ef 20 547 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: e 10 0 0 | élelemszerzés |
* 4. BP: e 10 0 0 | élelemszerzés |
* 5. BP: ef 3 0 0 | energia fejlesztése 3 |
* 6. BP: e 10 0 0 | élelemszerzés |
GYÉMÁNTKOPONYA (644. TÁRGY) A legendás gyémántkoponya, talán a világ leghatalmasabb gyémántjából kifaragott, gyermekfej méretű, élethű koponya. Értéke felbecsülhetetlen. Egyesek szerint azonban nem gyémántból van, hanem mágiával hozták létre. Ismét mások azt állítják, hogy a Föld létsíkján létrehozott gyémántgólem egy része a gyémántkoponya. Bárkinek is legyen igaza, annyi bizonyos, hogy a legendás ékszer belsejében jelentős mágikus energia buzog. A tárgy nem átadható. |
DLATHOG KŐZET (829. TÁRGY) Egy fehér kőzetdarab, amely könnyen morzsolódik. Már majdnem a sarokba hajítod, amikor valami hátsó hang azt súgja: rakd el, talán jó lesz még valamire! A dlathog kőzet a természetben nem fordul elő, éjfattyak által ősrégen elpusztított és megkövesedett Thargodanok koponyacsontjából képződik. |
Erő: | 47 (60) | Szint: | 46 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 40 (70) | Támadás: | 69 (73) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 40 (50) | Védekezés: | 76 (85) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/225 év |
Egészség: | 40 (60) | Életpont: | 1184/1360 | Jellem: | gonosz (212) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 51 (65) | Varázspont: | 1938/33 | Pénz: | 50310 arany | Kép. pont: | 48 |
Tudatpont: | 90/8 | Pszi pont: | 261/559 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 21 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/32 | ökölvívás: | 27/4 | szúrófegyverek: | 45/10 (+13%) |
ütőfegyverek: | 2/98 | dobófegyverek: | 37/41 (+4%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) (5 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
314,61 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 377 |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1678 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 51/79 | 2. nyomkövetés: | 44/66 (+5%) | 3. mászás: | 22/94 (+30%) |
4. csapdakészítés: | 39/68 (+9%) | 5. csapdaészlelés: | 16/36 | 6. gyógyítás: | 58/70 |
7. titkosírás: | 3/4 | 8. felderítés: | 24/36 | 9. szörnyidomítás: | 15/85 |
10. teológia: | 88/62 (+53%) | 11. taumaturgia: | 128/34 (+43%) | 12. szerencsejáték: | 4/31 |
13. versengés: | 19/54 | 14. harcművészetek: | 23/16 | 15. zene: | 60/25 (+25%) |
16. szörnyismeret: | 18/64 | 17. pszi: | 34/24 (+21%) | 18. zárnyitás: | 16/16 |
19. vadászat: | 23/99 | 20. vitalitás: | 4/3 (+12%) | 21. bányászat: | 37/72 (+26%) |
22. úszás: | 12/57 | 23. főzés: | 11/95 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 41 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 105 TVP-ért |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
úszol max. Feltételes úszás max. 161 TVP-ért. |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 23, max: 50) |
nómenklatúra (#158), Zinthurg (#180), trikornis (#104), őrült varázsló (#255), kputtyintó csalán (#247), mélység fattya (#199), autentikus vámpír (#154), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275), zombi mester (#251), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), ezerszemű bestia (#288), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390), bolyongó lidérc (#388), jók (#990), fagybehemót (#660), vérkeszeg (#407), rubin sárkány (#330), Ylgoroth (#332) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
halálos morf (#7618), purifikátor császár (#393), bűbájlidérc (#761), trikornis herceg (#261) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
gázpajzs (#467, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 20 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (181,5,1) | feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) (43,0) | áldomás (#6) (9962,0) |
skarlátia (#293) | szürkeáll. aktiv (#71) | nagyobb agypajzs (#120) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
ryuku átokvarázs (#280) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | fagybehemót (#660) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
gázpajzs (#467) | >> | smaragd drakón (#321) | fehér glóbusz (#47) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
gázpajzs (#467) | >> | smaragd sárkány (#326) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
csontváz (#48) státusz: OK |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +44 kg teher) státusz: nagyon éhezik |
bölcs szilmill (#343) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 644. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. árnytündér szentély (694): többek közt 957. tárgyat kell leadnod. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Thargodan könyvtár (768): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 63, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 99, 100, 101, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 7, 11, 13, 16, 26, 35, 36, 43, 44, 46, 49, 50, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1656, az összesen kapott pontszám: 175250. (összesen ölhető: 1812 ) Eddig 5 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 élőholt, 3 vadász, 4 nagymester, 3 parafenomén, 1 rohamosztagos. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fegyvermester (302) |
magiometer (314) |
harci mágia (334) |
vadászidény (351) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
holtidő fűrkészése (420) |
kronoérintő (422) |
kronopáncél (423) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 60 TU. szükséges még: 110 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2680 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 4 | amniosz (#203) | 48 | arkog kő (#632) | |||
1 | biami kvazárlándzsa (#568) | 45 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüsthegyű lándzsa (#324) | |||
34 | kristálygömb (#265) | 1 | madártoll (#112) | 4 | Mágikus Koponya (#279) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | mithril sisak (#465) | 1 | mópat tetem (#584) | |||
27 | nagy vaskulcs (#186) | 2 | rézdarab (#70) | 1 | ryuku kopja (#694) | |||
1 | sallank karom (#128) | 4 | víz (#27) | 1 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3683 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 2 | borostyán függő (#162) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | dlathog kőzet (#829) | 4 | ezüst gyűrű (#180) | |||
8 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | fiatalság itala (#473) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | galachmit (#310) | 1 | gyémántkoponya (#644) | |||
2 | gyöngysor (#192) | 3 | jégkristály (#593) | 1 | kerek kő (#19) | |||
1 | mihlanil (#539) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
4 | pular kristály (#239) | 1 | ramit kő (#226) | 4 | sárkányfog (#617) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 3 | toxyl (#591) | 2 | vas dobónyíl (#189) | |||
4 | vasérc (#152) |
313 | 314 | 315 | 316 | |
59 | |
|
|
|
60 | |
|
|
|
61 | |
|
|
|
62 | |
|
|
|
63 | |
|
|
|