Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. aug. 24. 15h:04' EZ A 802. JÁTÉKHETED, 288. FORDULÓD 803. játékheted kezdete: aug. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4325 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 127. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 86. varázslatot |
hh 1534 1253 | használod az 1534. tárgyat az 1253. tárgyat |
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
d 66 2 | eldobod a 66. tárgyat (2 darabot) |
fse 25 | felt. segítség 25 pontért |
kb 129 20 | kiveszel a bankból a 129. tárgyat (20 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 10 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem jobb oldalát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragdgólem smaragd testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragdgólem bal lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 108 életpontot sebezve.) A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 198 életpontot vesztettél. A smaragdgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 gólem talizmán. 3394 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 279, gyógyulás: 0, összesen: -279 ÉP}
be 709 138 213 | bemész a 709. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
v 96 99 82 | elmormolod a 96. varázslatot |
[99,82] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
be 758 | bemész a 758. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Biccentesz a gnómnak, majd elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 332.]
kf 1734 | kézbeveszed/felveszed az 1734. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
be 187 | bemész a 187. titkos labirintusba |
lm 4 905 5 | mozogsz 4 905 5 |
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 12 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szárnyas koponya csontos képét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szárnyas koponya csontos képét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a szárnyas koponya bőrszárnyát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szárnyas koponya fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A szárnyas koponya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1719 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a szárnyas koponya bőrszárnyát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a szárnyas koponya bőrszárnyát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 15 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a szárnyas koponya bőrszárnyát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szárnyas koponya belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1719 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 28 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a Rodrig testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Az ellenfél néhány vas dobónyilat hajít feléd. A becsapódástól 12 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a Rodrig jobb oldalát. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Aritma ostorával párszor keményen megütöd a Rodrig jobb vállát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Mallon botjával csak érinted a Rodrig testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 29 életpontot sebeztél. Aritma ostorával csak érinted a Rodrig testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A Rodrig fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 bátorság medálja. Szereztél 1 koponya gyűrűt. Eldobod az értéktelenné vált varkaudar iszákos trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő Rodrig trófeát. 3517 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 460, sebződés: 129, gyógyulás: 0, összesen: -129 ÉP}
kpcs 3 | kapcsoló 3 |
lm 900 6 1 | mozogsz 900 6 1 |
kf 1733 | kézbeveszed/felveszed az 1733. tárgyat |
v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[95,107] Épületek tűnnek fel. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Oldalt pillantva, meglátsz egy Arénagödröt. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
be 497 4 | bemész a 497. épületbe |
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 24 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar jobb karját. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 28 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranygyűrű. 2065 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 21 életpontot sebeztél. Marokra fogva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 16 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a varkaudar behemót bal vállát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
m 6 6 1 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északkeletre |
(Továbbmész...) [107,103] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sziklafészket. Találsz egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy csillezsályát.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad a fészek peremén. Kilihegve magadat, körbenézel az óriási tollakból és ágakból épített alkotmányban. Lehet, hogy a fészek tartalmaz kincset is, de úgy látszik, először más veszéllyel kell szembenézned. Egy óriás griff!
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 25 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás griff jobb lábát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 478 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 22 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranygriff csillogó szárnyát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd az aranygriff testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod az aranygriff fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az aranygriff karmai majdnem eltalálnak! Az aranygriff feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az aranygriff összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranytollat. (ld. enc.) 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [108,102] Továbbra is magashegységben vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vadtroll lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 23 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a vadtroll jobb lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a vadtroll bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-11 életpont). A vadtroll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nyuhaj karbin testét. Kritikus ütés! (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ek 503 102 101 | t. energia kisütése: 503 102 101 |
[102,101] A hegyvidéket síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg jobb lábát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 32 életpontot sebeztél. Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg farkát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 23 életpontot sebeztél. Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg fejét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 25 életpontot sebeztél. Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg farkát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 26 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
bb 138 1113 1137 | beraksz a bankba a 138. tárgyat (1113 darabot) |
im | imádkozol |
m 2 1 7 | mozogsz keletre, északkeletre, északnyugatra |
(Továbbmész...) [109,101] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal.
Megmarkolva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a púpos burástya testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 48 életpontot sebeztél. Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a mutáns pók förtelmes fejét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a mutáns pók testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 471 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [108,100] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra |
v 96 73 57 | elmormolod a 96. varázslatot |
szk 131 | keresed a 131. szörnyet |
ef 28 512 | energia fejlesztése 28 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
* 3. BP: | kiveszel a bankból a 135. tárgyat (5 darabot) |
* 4. BP: | használod az 1602. tárgyat |
FEJVADÁSZ MEDÁL (1734. TÁRGY) A gnóm által adományozott medál egy hosszú és kimerítő munka jutalma, amelyet büszkén tűzhetsz ki ruhádra. (Nem túl nagy, így nem foglal túl sok helyet rajta, más ékszer is odafér.) A medálon nem észlelsz mágikus hatást, viszont gyanítod hogy valamikor még hasznos lehet számodra, hogy efféle szolgálatokat tettél a királyságnak. De már az elismerés, amit ennek viseletével másokból kiválthatsz, is pozitív hatással van rád, magabiztosabbá válsz tőle, ezért max ÉP-d 8-cal és a támadásod 4-gyel növekszik tőle. Persze ezt a tárgyat senkinek sem adnád át, akinek kell az érdemelje ki maga! |
SZÁRNYAS KOPONYA (7125. SZÖRNY) Mi a fene röpköd itt? Felismered, ez a lény ugyanaz, mint amit a rend gyűrűin is láthattál. Ez az agresszív, levegőből támadó, denevérszerű, koponya nagyságú valami azonnal rádront, amit a közelébe érsz. Ez egy rutinos kalandozónak még nem is lenne nagy baj, bármikor lecsapnád, de ezt a valamit nagyon nehéz eltalálni, vágó vagy ütőfegyver kell hozzá, hegyes eszközzel hiába is szúrkálod, mert nagyon gyorsan változtatja a helyét és elég kis méretű. Másik kellemetlen tulajdonsága az, hogy néha savas köpettel is eláraszt! |
RODRIG (7126. ELLENFÉL) Csalódnod kell, a rendház belsejében nem a nagyfőnökkel, csak annak egyik alvezérével futsz össze. Rodrig egy göndör hajú ember férfi, aki már régóta járja kalandozóként a félszigetet, ezért aztán nem könnyű ellenfél. Varázsolni és harcolni is egyaránt jól tud. Persze, mivel ő is az Újnyugat tagja, nála is találhatsz olyan gyűrűt, amelyért a fejvadászok fizetnek. |
CÁPAÖLŐ TŐR (480. TÁRGY) Ezt a különleges mágikus tárgyat az elf mesterharcos készítette a csatornán átkelni szándékozó kalandozók számára. Ez egy rozsdás fémdarab, amely azonban 4D4+4 sebzésű vízifegyverré változik, ha a csatornában kelet felé úszol, és vércápával találkozol! Ilyenkor a cápaölő tőr 36-os erővel ruház fel! Semmilyen más esetben nem tudod a cápaölő tőrt használni. A használatához szükséges minimális víziharc szakértelem 6-os. |
ARANYTOLL (572. TÁRGY) Mára már igazi ritkaságszámba megy az aranygriffek tolla. A leggazdagabb nemesek lúdtoll helyett ilyet használnak írásra, és állítólag Boraxnak van egy tegezre való nyílvesszeje, amelyeket aranygriff toll ékesít. Gazdag úrhölgyek ruhájának gallérját és kalapját is szokta aranytoll díszíteni. Nem csoda, hogy a kereskedők komoly pénzeket kínálnak érte. |
Erő: | 29 (42) | Szint: | 24 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 35 (56) | Támadás: | 33 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 25 (29) | Védekezés: | 48 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/24 év |
Egészség: | 20 (22) | Életpont: | 450/413 | Jellem: | jó (579) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 23 (30) | Varázspont: | 643/438 | Pénz: | 53222 arany | Kép. pont: | 21 |
Tudatpont: | 28/3 | Pszi pont: | 203/5 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2/17 | szúrófegyverek: | 3/22 | vágófegyverek: | 3/96 |
ütőfegyverek: | 28/98 (+9%) | lőfegyverek: | *24/100 (+2%) | dobófegyverek: | 2/25 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/73 | 2. nyomkövetés: | 70/45 (+36%) | 3. lopás: | 1/37 |
4. mászás: | 12/32 (+7%) | 5. csapdakészítés: | 18/53 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 5/27 (+10%) |
7. gyógyítás: | 51/29 | 8. titkosírás: | 2/33 | 9. felderítés: | 22/32 (+8%) |
10. szörnyidomítás: | 6/69 | 11. teológia: | 31/14 (+10%) | 12. taumaturgia: | 24/60 (+9%) |
13. szerencsejáték: | 1/55 | 14. versengés: | 9/86 (+7%) | 15. zene: | 18/33 |
16. szörnyismeret: | 22/84 (+18%) | 17. pszi: | 21/79 (+11%) | 18. zárnyitás: | 3/60 |
19. vadászat: | 19/49 | 20. bányászat: | 30/61 (+8%) | 21. csapatmunka: | 5/23 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 25 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 25 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), álomport (#396) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ) |
elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
jók (#990) (csak egyszer), fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Tguarkhan (#212) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), bakkura (#52), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | tulajdonságpajzs (#26) | mágikus ütés (#147) | erőpajzs III (#127) |
fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | varkaudar hadúr (#270) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | |
tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat! |
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy csontváz lord maradványait a szélben! (számláló: 0) |
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában . |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 23 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 486 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2166. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | gyógykenőcs (#313) | 3 | spiritusz (#170) | 2 | szöges bőrpajzs (#66) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 2 | varkaudar csont (#1113) | |||
18 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
501 | arany (#50) | 1 | aranygyűrű (#193) | 2 | aranylánc (#191) | |||
1 | aranytoll (#572) | 2 | aranytű (#272) | 1 | bátorság medálja (#1653) | |||
1 | bronzkulcs (#76) | 1 | cápaölő tőr (#480) | 4 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | csontpálca (#329) | 4 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | fejvadász medál (#1734) | 1 | fűszertartó (#210) | 1 | gólem talizmán (#811) | |||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | karbin plazma (#199) | 2 | lánckesztyű (#230) | |||
15 | madártoll (#112) | 6 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | réz papi karkötő (#307) | 1 | ryuku mellvért (#689) | |||
13 | sallank nyíl (#129) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | smirglilevél (#29) | |||
1 | szent jogar (#150) | 4 | ugh méreg (#166) | 1 | vasalt bunkó (#181) | |||
1 | vashegyű lándzsa (#182) | 1 | vaskulcs (#183) |