Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. szept. 26. 9h:07' EZ A 687. JÁTÉKHETED, 288. FORDULÓD 688. játékheted kezdete: szept. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3906 SZÁMLA : XXXX |
Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a móleon hosszú mandibuláját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 43 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a móleon nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a móleon fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A móleon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fémrudat. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 6. KP: v 86 0 0 | elmormolod a 86. varázslatot |
* 7. KP: p 72 0 0 | használod a 72. pszi képességet |
* 8. KP: v 57 0 0 | elmormolod az 57. varázslatot |
h 135 | használod a 135. tárgyat |
ef 5 525 | energia fejlesztése 5 |
dd 57 237 | eldobod az 57. tárgyat a 237. tárgyat |
v 7 169 4 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 185 3 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 184 5 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 85 14 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 70 14 | elmormolod a 7. varázslatot |
a 104 2563 2 | átadod a 104. tárgyat a 2563. kalandozónak (2 darabot) |
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 46 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bíbor szulfagor testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a bíbor szulfagor vörös bundáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a bíbor szulfagor agyarával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A bíbor szulfagor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 804 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 14, gyógyulás: 2, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [91,85] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy dombi yeti nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 6 szúró, 6 vágó, 6 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a dombi yeti testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a dombi yeti testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a dombi yeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Agyarával a dombi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A dombi yeti még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 957 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 38, gyógyulás: 9, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [90,86] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy nukleáris cickány. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 40 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nukleáris cickány farkát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 66 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 1 009 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 22, gyógyulás: 3, összesen: -19 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 33 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 mérgezett vasnyíl. Alaposan megsorozod a halálhozó testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálhozó bőrszárnyát. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a halálhozó jobb lábát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 17 életpontot vesztettél. Csőrét a halálhozó hasadba döfi. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 26 életpontot vesztettél. A halálhozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 halálhozó talizmán. 3 295 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 134, gyógyulás: 17, összesen: -117 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a sóhajtó dorony farkát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 59 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a sóhajtó dorony nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 516 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [88,86] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Felfedeztél egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2300 pontot kell rákölteni.) Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy tetemember. Nem jelenthet különösebb problémát. {max. életpontja: 49-58.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tetemember testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 57 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a tetemember rotható húsát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A tetemember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 456 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ep 256 200 | építed a 256. tárgyat 200 pontért |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát a másikra rontasz. {CSTT:} Csontpálcával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 129 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Csontpálcával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (6 támadással 126 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 705, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tetemember testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a tetemember jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával oldalba lök. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 511 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [90,88] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A fősátor közelében egy csapat kalandozót pillantasz meg. Egyiküket sem ismered. Egy alacsony és testes, golyófejű fickó magyaráz nekik, hevesen gesztikulálva. Kalandszagot érzel, ezért máris közelebb oldalazol, hogy kihallgasd őket. Hamar kiderül, hogy erre semmi szükség, a köpcös figura észrevesz, és téged is magához invitál.
- Nos, akkor újra elmondom. Shleff vagyok, a porondmester, és egy igencsak különleges attrakciót készítettem elő a hétvégére. Sajnos azonban a libertani vendégartisták, a Rettentő Banda nem érkezett meg időre, és még gyakorolni is kellene. Kalandozó urak, nagy bajban vagyok, gyorsan pótolnom kellene őket - fogja könyörgőre, miközben a kezét tördeli. - A jegyeket már mind eladtuk, nem lehet lemondani az előadást. Segítsenek rajtam.
- Mit kellene csinálnunk? - kotyogsz közbe.
- Oh, maguknak ez semmiség! Csupán némi erőre, és ügyességre lesz szükség, no meg, hogy ne legyenek zavarban a színpadon. Tehát illő, hogy legalább egyszer-kétszer megnézzenek egy vándorcirkuszt belülről. Ja és még valami. A plakátokon a Rettentő Banda rajza van. Nem nagyon látszik jól az arcuk, tehát ezzel nem lesz gond, de ők öten vannak - az ön csapatának is öt főből kell állnia. Ha kisegítenek a bajból, nem fogják megbánni. Russlan felhatalmazott, hogy bőkezűen jutalmazzam a jelentkezőket.
Érdekes feladatnak látszik. Talán érdemes lenne elvállalni - tűnődsz, és faképnél hagyod a porondmestert. (9. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Jo-Lee a Mágus hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy aranyfecske ijesztett meg. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 1x 2d8+10.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sörényes ubuk tüskés hátát. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 63 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a sörényes ubuk testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A sörényes ubuk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
be 714 | bemész a 714. épületbe |
m 4 | mozogsz délre |
szk 68 22 99 | keresed a 68. szörnyet a 22. szörnyet a 99. szörnyet |
ef 5 525 | energia fejlesztése 5 |
h 235 20 | használod a 235. tárgyat |
* 1. BP: h 235 10 0 | használod a 235. tárgyat |
* 2. BP: v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: h 337 0 0 | használod a 337. tárgyat |
ARANYFECSKE (283. SZÖRNY) Egyesek azt állítják, hogy az Iszonyat Citadellájában nem találhatsz aranyat, ékszert és drágakövet: minden kincset Morgan életre keltett, és mágikus képességekkel ruházta fel, hogy meg tudja saját magát védeni a tolvajoktól. Igaz vagy sem, tény, hogy az aranyfecskék hihetetlenül ritka és különös teremtmények, amelyekkel az Iszonyat Citadelláján kívül nemigen találkozhatsz. Persze egy tapasztalt hősnek nem jelent nehézséget a legyőzésük, talán azért, mert Morgan már rég elhagyta ezt a létsíkot, és bűbájai megfakultak. Az egyetlen dolog, ami nehézséget jelenthet, az erkölcsi gát: fegyvert emelni erre a gyönyörű, aranyos madárkára... |
Erő: | 29 (34) | Szint: | 25 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 31 (35) | Támadás: | 29 (31) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 28 (32) | Védekezés: | 31 (36) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 70/70 év |
Egészség: | 30 (33) | Életpont: | 342/342 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 33 (37) | Varázspont: | 611/31 | Pénz: | 4905 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 45/9 | Pszi pont: | 167/345 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 18/76 | vágófegyverek: | 26/3 |
ütőfegyverek: | 29/39 (+4%) | lőfegyverek: | 23/93 (+1%) | dobófegyverek: | 18/3 (+9%) |
Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 40 százalék; |
90,89 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
A Végzet Vermében a 5. szinten jársz. Ebben a hónapban 2 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
JLKzott minoszkúpok: 60, 58 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 607 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/19 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 50/6 (+4%) | 3. lopás: | 4/81 |
4. mászás: | 16/82 | 5. csapdakészítés: | 19/34 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 12/39 |
7. gyógyítás: | 44/83 | 8. titkosírás: | 15/80 | 9. felderítés: | 24/45 |
10. szörnyidomítás: | 7/61 | 11. teológia: | 29/36 (+12%) | 12. taumaturgia: | 34/46 (+5%) |
13. versengés: | 8/77 (+9%) | 14. zene: | 17/80 (+33%) | 15. szörnyismeret: | 36/37 (+24%) |
16. pszi: | 21/42 (+2%) | 17. zárnyitás: | 4/20 | 18. vadászat: | 14/92 |
19. bányászat: | 39/91 (+14%) | 20. főzés: | 11/95 | 21. csapatmunka: | 1/92 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
szintszívó (#96), homokféreg (#121) (csak egyszer), óriásféreg (#171), varkaudar hadúr (#270), varkaudar varázsló (#271), tigroszlán (#43) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) | mentális pajzs (#72) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
11. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámsújtás (#89), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Dobd el a D paranccsal a legértékesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)! |
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján! |
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). bányászház (839): 121. labirintus (120,57). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 9, 20, 26, 27, 33, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 58, 60, 121, 124, 130, 134, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 9, 14. |
Kész: 1, 16. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 85 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 519 TU szükséges.) |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 105.67 kg | Megterheltség: 91% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 21 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 171 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 145 | varányszem (#30) | 53 | vashegyű nyíl (#176) | 13 | szürke bőrkesztyű (#271) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 2275 | kaja (#2) | 649 | mákrózsa virág (#56) | 3 | moa harci nadrág (#1862) | 665 | vasérc (#152) | 1154 | quwarg tojás (#360) | 535 | madártoll (#112) | 447 | drótszőr (#37) | 219 | pirkit (#153) | 80 | rézdarab (#70) | 4 | kötél (#92) | 56 | sallank karom (#128) | 435 | csuklyavirág (#133) | 114 | bogyógránát (#430) | 26 | szuperkötél (#209) | 74 | jégpasztilla (#1566) | 182 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | pásztorbot (#513) | 151 | vas dobónyíl (#189) | 4 | bűvös shuriken (#562) | 142 | nyílvessző (#108) | 1 | kőkés (#6) | 1 | tatu dob (#234) | 2 | alligátorbőr (#661) | 69 | ramit kő (#226) | 5 | ovimon-bogyó (#207) | 46 | sötét ital (#284) | 42 | tolmokov-koktél (#351) | $43 | trikornis szarv ($198) | $200 | rókafarok ($124) | 120 | gyöngymangó (#135) | 2 | csontkulcs (#74) | 1 | fejsze (#1240) | 6 | polip szívóka (#391) | 7 | mópat tetem (#584) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 5 | ezüst kulcs (#184) | 1 | fémrúd (#104) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | madártoll (#112) | 2 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
3 | nagy bronzkulcs (#185) | 14 | óndarab (#85) | 9 | rézdarab (#70) | |||
3 | spiritusz (#170) | 1 | tankány karom (#237) | 4 | uzbány csőr (#169) | |||
1 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
107 | arany (#50) | 1 | aranypikkely (#415) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
1 | halálhozó talizmán (#813) | 2 | szulfagor agyar (#677) | 5 | tüske (#22) | |||
7 | ubuk tüske (#131) | 1 | vashegyű nyíl (#176) |
87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | |
84 | |
|
|
|
|
|
|
|
85 | |
|
|
|
|
|
|
|
86 | |
|
|
|
|
|
|
|
87 | |
|
|
|
|
|
|
|
88 | |
|
|
|
|
|
|
|
89 | |
|
|
|
|
|
|
|
90 | |
|
|
|
|
|
|
|