Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. júl. 28. 18h:14' EZ A 344. JÁTÉKHETED, 288. FORDULÓD 345. játékheted kezdete: júl. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3422 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 12 |
* 1. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: hh 2306 1133 0 | használod a 2306. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 5. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 6. KP: v 1 20 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 7. KP: v 165 0 0 | elmormolod a 165. varázslatot |
* 8. KP: v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
* 9. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 10. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika jobb hátsó lábát. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel eltalálod a norpadolótika testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Kyorg tőrrel eltalálod a norpadolótika jobb első lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csápjaival a norpadolótika lecsap a jobb karodra. (8 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A norpadolótika belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 743 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 67, gyógyulás: 39, összesen: -28 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 98 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 51 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tisztítótűz varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a quwarg ősmágus bal középső lábát. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Kyorg tőrrel jól megszúrod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 28 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 púderkő és egy karbin plazma. 3 543 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 79, gyógyulás: 37, összesen: -42 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel teljesen átszúrod a quwarg parafenomén fejét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Kyorg tőrrel megdöföd a quwarg parafenomén fejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg parafenomén. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény huhog! 23 életpontot vesztettél. Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 457 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 31, gyógyulás: 26, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [143,114] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy vérfürdető magszim. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 1 083 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 91 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a domináns morf testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 043 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 16 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lomha morf egyik karját. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel teljesen átszúrod a lomha morf egyik karját. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Kyorg tőrrel jól megszúrod a lomha morf egyik karját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A lomha morf farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. A lomha morf fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 23 életpontot vesztettél. Csápjaival a lomha morf csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lomha morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 332 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 50, gyógyulás: 27, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [144,115] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Hirtelen a bibircsókos boszi sátrába botlasz, és úgy döntesz, tiszteleted teszed nála.
- Nincs itt minden - förmed rád rögtön a boszorka, majd mérgesen végigvizsgálja mi van nálad a kértekből. - Itt a szvó-ektoplazma. Még szerencse, erre épp most szükségem van. - mondja, és a sarokba hajítja a tárgyadat. Alig teszel pár lépést kifelé, utánad szól:
- Ha már itt vagy, új feladatot adok. Ha jutalmat akarsz, a következő tárgyakkal gyere legközelebb: 5 ovimon-bogyó, 7 fekete gyöngy, 5 fülemüle agyar, 2 gyöngymangó, 4 sallank nyíl.
Épp elhaladnál egy sátor előtt, amikor egy hangra leszel figyelmes, ami téged szólít. Egy árnymanó ül nem messze tőled egy asztal mögött, kezében egy pakli kártya mutatja, hogy békés küzdelemben szeretné próbára tenni tudásod. Kedved támad a szerencsejátékhoz, úgyhogy magabiztosan közelebb lépsz.
- Van elég pénzed? - méreget gyanús tekintettel ellenfeled, így kénytelen vagy megnyugtatni csilingelő aranyérméid látványával. 100 darabot belőlük magad elé raksz az asztalra. 1. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Mákrózsa főzet, 2 Vérfürdető magszim, 1 Temető. Ez két pár! Az árnymanó emel a téten. Tartod. Látszólag elégedetten tovább emel. Elgondolkozol, érdemes-e kockáztatni. Inkább nem. Feladod. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szerencsejáték). 1 360 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan állapítod meg, hogy megszabadultál 44 aranytól. Otthagyod a gonosz mosollyal téged méregető árnymanót.
Már messziről megpillantod a robosztus méretű szellemkastélyt. Határozott léptekkel a bejáratához lépdelsz, majd az ott álló kísértettől a bebocsáttatásodat kéred. Ő minden különösebb akadékoskodás nélkül félreáll az útból, és beenged. Élsz az alkalommal, és belépsz a cirádás kapubejárón. A sötét folyosón utadat egy robosztus fal állja el. A belőle kiálló acéltüskéken megcsillan egy kósza fénysugár. Végigpásztázod tekinteteddel, titkos nyitó szerkezetet kutatva. Nem találsz semmit. Egyre biztosabb vagy abban, hogy ez a fal csak illúzió. Minden bátorságodat összeszedve, a tüskékkel nem törődve, a falnak rontasz. Nagy szerencsédre igazad volt, akadálytalanul siklasz át rajta. Magabiztosan lépdelsz a folyosó útvesztőiben, amikor rémületes sikoly hallatszik. A néhány percig tartó iszonyatos hang erősen megviseli közérzetedet. Éhezni és szomjazni kezdesz! (279 életpontot vesztettél.) Rendületlenül haladsz előre a folyosókon, mígnem valami utadat állja az egyik szakaszon. Gyorsan kiderül, hogy az ősi szellem agresszív magatartása semmi jóval nem kecsegtet. Le kell győznöd, ha folytatni akarod utad. Hamar felismered, hogy nincs sok esélyed. Futásnak eredsz. Mérgesen hagyod ott a kastélyt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy ezoterikus mardel nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 89 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az ezoterikus mardel száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1 702 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a védelmező morf nyakát. (5 támadással 66 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel megdöföd a védelmező morf jobb karját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Kyorg tőrrel megkarcolod a védelmező morf testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A védelmező morf néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A védelmező morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A védelmező morf farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A védelmező morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 311 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 41, gyógyulás: 25, összesen: -16 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 104 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a harcias morf testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) A harcias morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Megmarkolva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a ryuku csapásvezető jobb oldalát. (3 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Semmi eredménye! Kyorg tőrrel megdöföd a ryuku csapásvezető bal karját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A ryuku csapásvezető még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüst gyűrű. 1 905 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 17, gyógyulás: 52, összesen: +35 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 89 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a brutális morf jobb karját. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel teljesen átdöföd a brutális morf testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Kyorg tőrrel eltalálod a brutális morf testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 23, gyógyulás: 24, összesen: +1 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lomha morf testét. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a lomha morf fejét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Kyorg tőrrel jól megszúrod a lomha morf bal csápját. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A lomha morf farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a lomha morf, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 26 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lomha morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 332 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 43, gyógyulás: 30, összesen: -13 ÉP}
ek 7 7 12 | t. energia kisütése: 7 7 12 |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 92 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szutykos remák lebegő nyúlványait. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1 592 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 76 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon ormányát. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon ormányát. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Kyorg tőrrel jól megszúrod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kultúrmasztodon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 kaját. 2 913 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 78, gyógyulás: 54, összesen: -24 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 87 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 51 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálosztó kain fekete testét. (5 támadással 65 életpontot sebezve.) A halálosztó kain még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1 777 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}
m 2 2 4 | mozogsz keletre, keletre, délre |
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 84 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mágiamorfáló fejét. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mágiamorfáló testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Kyorg tőrrel megdöföd a mágiamorfáló jobb oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A mágiamorfáló belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágiamorfáló többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 292 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 9, gyógyulás: 29, összesen: +20 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lomha morf egyik lábát. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan a másikra rohansz. Bronz taiderrel teljesen átszúrod a lomha morf testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Kyorg tőrrel jól megszúrod a lomha morf jobb csápját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A lomha morf farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 26 életpontot vesztettél. A lomha morf csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lomha morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 332 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 49, gyógyulás: 28, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [146,116] A bokrok között a talaj süppedőssé, nedvessé válik: ez már mocsaras terep. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy szutykos remák. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szutykos remák fejét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1 592 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 98 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a brutális morf bal karját. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel megdöföd a brutális morf jobb karját. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Kyorg tőrrel eltalálod a brutális morf bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Véres nyál csordul ki a brutális morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 20, gyógyulás: 22, összesen: +2 ÉP}
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a védelmező morf testét. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel eltalálod a védelmező morf fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Kyorg tőrrel eltalálod a védelmező morf testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A védelmező morf csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A védelmező morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A védelmező morf farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A védelmező morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 311 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 18, gyógyulás: 21, összesen: +3 ÉP}
(Továbbmész...) [146,117] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy noth szellem. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 99 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya jobb oldalát. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a Chara-din fattya bal vállát. (6 támadással 392 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (6 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A 6 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 582 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 673, sebződés: 31, gyógyulás: 95, összesen: +64 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath bal lábát. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (34 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a Mnebolath testét. (3 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Kyorg tőrrel megdöföd a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy borostyán függő és 2 ezüst gyűrű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 735 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 95, gyógyulás: 61, összesen: -34 ÉP}
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál farkát. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a pszi őselementál testét. (3 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Kyorg tőrrel jól megszúrod a pszi őselementál jobb oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-14 pszi pont.) A pszi őselementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-16 pszi pont.) A pszi őselementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 658 tapasztalati pontot kaptál. Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+1420 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 38, gyógyulás: 58, összesen: +20 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 103 életpontot sebeztél. Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 50 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai tűztestét. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (51 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az Orkhan Thai tűztestét. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Kyorg tőrrel jól megszúrod az Orkhan Thai lángoló karját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy arany papi karkötő és egy igazgy. fülbevaló. 3 517 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 186, gyógyulás: 48, összesen: -138 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 89 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mocsári ácsorgó testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 1 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 5 4 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a változatos morf farkát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 85 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálos morf testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) A halálos morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [144,119] Füves síkságra érkeztél.
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 93 életpontot sebeztél. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a védelmező morf testét. (5 támadással 53 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a védelmező morf testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Kyorg tőrrel megdöföd a védelmező morf fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A védelmező morf csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A védelmező morf belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a védelmező morf, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A védelmező morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 311 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 20, gyógyulás: 31, összesen: +11 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 92 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a védelmező morf fejét. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel jól megszúrod a védelmező morf testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a védelmező morf jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A védelmező morf néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A védelmező morf belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a védelmező morf, épp csak megsuhint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 311 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 48, gyógyulás: 27, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [144,120] A sík vidéket bozótos váltja fel. Találsz egy quwarg bolyt.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg nagymester!
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester testét. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester jobb vállát. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Kyorg tőrrel megdöföd a quwarg nagymester torát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 21, gyógyulás: 35, összesen: +14 ÉP}
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 96 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 49 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 40 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel teljesen átszúrod a quwarg ősmágus fejét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Kyorg tőrrel megdöföd a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 50 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 mocsári penke és 2 fekete gyöngy. 3 543 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 139, gyógyulás: 24, összesen: -115 ÉP}
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 4. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 5. BP: h 238 40 0 | használod a 238. tárgyat |
* 6. BP: tf 1 40 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
MOCSÁRI ÁCSORGÓ (774. SZÖRNY) Ez a kosforma állat a mocsarak mélyén él. Tömzsi lábai szinte mindig a vízbe lógnak, és többnyire csak így áll órák hosszáig, fejét az ég felé tartva, mélyeket lélegezve a cseppet sem kellemes illatú levegőből. Jobb is számára, hogy nem mozdul, hiszen a szárazföldi teremtményeket ilyen tevékenység közben szokta ellepni a láp. Tudja a titkát, hogyan maradjon a felszínen, de hogy mire vár ebben a relaxációs testhelyzetben, azt bizony senki nem tudja. A mocsári ácsorgó nem egy agresszív teremtmény, ha azonban feldühítik - azzal pl. ha fegyverrel hadonásznak felé -, megvív ellenségeivel. Könnyű beidomítani arra, hogy téged kövessen, csak kérdés érdemes-e: hiszen egy kalandozó nem valószínű, hogy efféle, lassú mozgású hátasállatra vágyik. |
Erő: | 47 (67) | Szint: | 34 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 167 cm |
IQ: | 32 (60) | Támadás: | 58 (61) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
Ügyesség: | 35 (48) | Védekezés: | 51 (57) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 37 (47) | Életpont: | 1205/1134 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 17 |
Szerencse: | 45 (57) | Varázspont: | 1651/1028 | Pénz: | 9104 arany | Kép. pont: | 51 |
Tudatpont: | 55/7 | Pszi pont: | 205/408 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 19 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/40 | ökölvívás: | 7/0 | szúrófegyverek: | *36/100 (+2%) |
vágófegyverek: | 16/75 | ütőfegyverek: | 22/8 | lőfegyverek: | 24/19 |
dobófegyverek: | 28/74 (+20%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
144,120 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 193 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 83 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 22/80 (+36%) | 2. nyomkövetés: | 57/14 | 3. mászás: | 19/19 (+19%) |
4. csapdakészítés: | 34/31 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 4/4 | 6. gyógyítás: | 38/58 (+4%) |
7. titkosírás: | 14/67 (+6%) | 8. felderítés: | 24/51 (+5%) | 9. szörnyidomítás: | 2/94 |
10. teológia: | 52/23 (+129%) | 11. taumaturgia: | 61/14 (+155%) | 12. szerencsejáték: | 7/10 (+12%) |
13. versengés: | 25/16 (+15%) | 14. harcművészetek: | 3/40 | 15. zene: | 84/7 (+50%) |
16. szörnyismeret: | 5/89 | 17. pszi: | 24/35 (+4%) | 18. zárnyitás: | 1/36 (+11%) |
19. vadászat: | 4/91 | 20. bányászat: | 38/63 | 21. úszás: | 2/23 |
22. főzés: | 21/15 (+11%) | 23. csapatmunka: | 1/36 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 9999 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 9999 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 35 vp; taumaturgia: 35 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | Techiulan aurája (#261) | esszenciavédelem (#165) |
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | gonyolék (#13) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
3.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. bányászház (700): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 19, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 11, 16, 18, 41. |
Kész: 47. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1024, az összesen kapott pontszám: 118580. (összesen ölhető: 1074 ) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
az őrzők ébersége (312) |
álomharc (332) |
kétkezes harc (338) |
kavicselementál (350) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 10 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 205 TU szükséges.) |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 549.37 kg | Megterheltség: 181% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Nem vehetsz fel újabb tárgyat, mert betelt a hátizsákod. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
143 | arany (#50) | 22 | drótszőr (#37) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | spiritusz (#170) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | arany papi karkötő (#309) | 3 | bíbor morfplazma (#2450) | |||
1 | borostyán függő (#162) | 1 | bot (#4) | 4 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | ezüst papi karkötő (#308) | 3 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
1 | fehér morfplazma (#2445) | 3 | fekete gyöngy (#99) | 2 | fekete morfplazma (#2446) | |||
3 | gernim balzsam (#1894) | 12 | gyíkfű (#201) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | keg gomba (#1615) | 1 | kék morfplazma (#2442) | |||
1 | kőszem (#304) | 4 | kvazár (#244) | 2 | lila morfplazma (#2448) | |||
1 | magszim bél (#103) | 1 | manakristály (#500) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
1 | narancs morfplazma (#2449) | 2 | púderkő (#119) | 2 | remák szív (#264) | |||
2 | sallank nyíl (#129) | 2 | sárga morfplazma (#2447) | 1 | sárkánypikkely (#292) | |||
1 | sullár hólyag (#168) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 5 | ugh méreg (#166) | |||
13 | víz (#27) | 1 | vörös morfplazma (#2443) | 1 | zöld morfplazma (#2444) |
141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | |
111 | |
|
|
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
|
|
113 | |
|
|
|
|
|
|
114 | |
|
|
|
|
|
|
115 | |
|
|
|
|
|
|
116 | |
|
|
|
|
|
|
117 | |
|
|
|
|
|
|
118 | |
|
|
|
|
|
|
119 | |
|
|
|
|
|
|
120 | |
|
|
|
|
|
|
121 | |
|
|
|
|
|
|