287. forduló, 289. forduló, Brynhildur összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. máj. 12. 12h:06'
EZ A 316. JÁTÉKHETED, 288. FORDULÓD
317. játékheted kezdete: máj. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2385
SZÁMLA : XXXX

BRYNHILDUR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [183,102] koordinátán.
Az aranytermő erszény 62 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 polip szívókát. A méregtermő iszák termelt 3 gyenge mérget. Varázserőd regenerálódik. (+331 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+196 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+17 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy szeppent rákfatty nyomára vezet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szeppent rákfatty fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával halálos csapásokat osztva péppé vered a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty ollója centiméterekre tőled záródik össze. A szeppent rákfatty megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 607.]

* 1. KP: tf 4 0 0 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 607.]

* 2. KP: vv 71 138 224 elmormolod a 71. varázslatot a 138. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 605.]
Fürgén varázsolsz! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 603.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 603.]

* 3. KP: vv 26 165 188 elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 601.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 599.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 597.]

* 4. KP: vv 126 0 0 elmormolod a 126. varázslatot
Ezt a varázslatot már elmondtad egyszer! [0 pontot használtál fel, van még 597.]

* 5. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 587.]

* 6. KP: bb 347 1 0 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 587.]

* 7. KP: vv 88 182 0 elmormolod a 88. varázslatot a 182. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 587.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 585.]

* 8. KP: vv 247 0 0 elmormolod a 247. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 583.]

* 9. KP: hh 1100 1133 1253 használod az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 582.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy dentor vért elkészítéséhez. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 561.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 555.]

* 10. KP: h 1269 0 0 használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Különös dimenziókban jársz, és egy lenyűgöző élményvilág tárul fel előtted. 5 000 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 552.]

tv 31 támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: lángcsóva. [0 pontot használtál fel, van még 552.]

kb 500 1 kiveszel a bankból az 500. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 552.]

tno 6 1 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 552.]

h 1167 6 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag omlós szerencsemasszát. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Máris megérzed a kincsek bódító szagát a levegőben! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 960 tapasztalati pontot kaptál. [9 pontot használtál fel, van még 543.]

vv 161 elmormolod a 161. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 541.]

ek 273 2 14 t. energia kisütése: 273 2 14
Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 14 VP-nél kevesebb, 14 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 541.]

ek 289 20 t. energia kisütése: 289 20
Szörny ellenfeleid 20%-kal erősebbek lesznek. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 531.]

kb 418 1 kiveszel a bankból a 418. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 era formázó mintát. [0 pontot használtál fel, van még 531.]

bb 2 56 331 beraksz a bankba a 2. tárgyat (56 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 28 kaját. Beraksz a bank széfjébe 18 mákrózsa virágot. Beraksz a bank széfjébe 1 mutáns csontot. [0 pontot használtál fel, van még 531.]

bb 124 40 beraksz a bankba a 124. tárgyat (40 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 40 rókafarkat. [0 pontot használtál fel, van még 531.]

bb 152 15 beraksz a bankba a 152. tárgyat (15 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 15 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 531.]

m 8 mozogsz északra
[183,101] Továbbra is dombság. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csillagbozótost. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy pézsmatököt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy troll bányász lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 419 életpontot sebeztél. Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 26 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a troll bányász testét. (6 támadással 125 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kétfejű csatabárddal párszor keményen megütöd a troll bányász testét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Aritma ostorával néhányszor megcsapod a troll bányász testét. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Nem sikerült a troll bányász ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Kétfejű csatabárddal néhányszor súrolod a troll bányász nyakát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Aritma ostorával épp hogy eltalálod a troll bányász bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A troll bányász újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-22 életpont). A troll bányász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 kaja. 4 635 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1039, sebződés: 277, gyógyulás: 151, összesen: -126 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. [5 pontot használtál fel, van még 526.]

kt 1425 1 elkészíted az 1425. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 Dhouga kalapácsát. Egészséged TF-elődött. [200 pontot használtál fel, van még 326.]

kf 1425 1 kézbeveszed/felveszed az 1425. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a kétfejű csatabárdot, majd a jobb kezedbe veszed a Dhouga kalapácsát. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

bb 260 20 beraksz a bankba a 260. tárgyat (20 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 13 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

im 0 1 imádkozol
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+35 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ongóliant.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 23 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant testét. (6 támadással 132 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (25 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Dhouga kalapácsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ongóliant bal lábát. (5 támadással 388 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Aritma ostorával párszor keményen megütöd az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Az ongóliant most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kristálygömb, egy ezüst papi karkötő és egy ezüst nyaklánc. 3 683 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 684, sebződés: 94, gyógyulás: 147, összesen: +53 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 296.]

bb 260 20 beraksz a bankba a 260. tárgyat (20 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 20 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

im 0 1 imádkozol
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+36 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ekharion.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az ekharion testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion testét. (2 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Aritma ostorával eltalálod az ekharion fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ekharion pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Az ekharion még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 37 aranyat. 2 161 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 32, gyógyulás: 59, összesen: +27 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 266.]

m 1 1 7 mozogsz északkeletre, északkeletre, északnyugatra
[184,100] Amerre csak a szem ellát, dombok. Felfedeztél egy púdersziklát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon híveié. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy ongóliant. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 18 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant ragyás lábszárát. (6 támadással 135 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (20 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Dhouga kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az ongóliant testét. (5 támadással 374 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Aritma ostorával párszor keményen megütöd az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ongóliant száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 ezüst gyűrű, 25 arany, 3 gyöngymangó és egy vas dobónyíl. 3 683 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 672, sebződés: 76, gyógyulás: 123, összesen: +47 ÉP}


(Továbbmész...) [185,99] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg nagymester nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 42 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg nagymester nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a Dhouga kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester torát. (3 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Aritma ostorával megütöd a quwarg nagymester torát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 988 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 14, gyógyulás: 49, összesen: +35 ÉP}

Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy kék rothasztó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 42 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kék rothasztó jobb vállát. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a kék rothasztó kocsonyás testét. (5 támadással 413 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával gyengén megütöd a kék rothasztó testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rothasztó talizmán (ld. enc.). 5 537 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 629, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}

Az óriás a sátor előtt fogad.
- Nagyon ügyes voltál - közli veled, és elveszi az öt különböző itt nyert talizmánt. Cserébe a halálhozó karkötőjét adja neked. (ld. enc.)
Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [184,98] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy púdersziklát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő ongóliant mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant testét. (6 támadással 125 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (19 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az ongóliant testét. (5 támadással 412 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Aritma ostorával többször eltalálod az ongóliant testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Az ongóliant szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 6 fekete gyöngy, egy borostyán függő, egy aranytű és 3 vasérc. 3 683 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 671, sebződés: 67, gyógyulás: 69, összesen: +2 ÉP}

[25 pontot használtál fel, van még 241.]

m 7 7 5 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délnyugatra
[183,97] Egyre többet mászva veszed észre, hogy már hatalmas hegyek között vagy. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (mithril) rejt! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy jégtroll. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a jégtroll bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (21 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a jégtroll jobb karját. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Aritma ostorával megcsapod a jégtroll jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A jégtroll mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-16 életpont). A jégtroll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 1 754 tapasztalati pontot kaptál. Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+712 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 67, gyógyulás: 62, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [182,96] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy pézsmatököt. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy troll bányász került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 426 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 28 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a troll bányász bal karját. (6 támadással 125 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Dhouga kalapácsát a másikra rohansz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a troll bányász fejét. (5 támadással 334 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Aritma ostorával néhányszor megcsapod a troll bányász testét. (6 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A troll bányász nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Dhouga kalapácsával megpöccinted a troll bányász jobb oldalát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Aritma ostorával súrolod a troll bányász testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Nem sikerült a troll bányász ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-15 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 kaja. 4 765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1103, sebződés: 274, gyógyulás: 141, összesen: -133 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [181,97] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy sebesült woorgard nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 41 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a woorgard szörcsögő hátát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Dhouga kalapácsát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a woorgard testét. (5 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Aritma ostorával néhányszor súrolod a woorgard bal oldalát. (6 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Dhouga kalapácsával meghorzsolod a woorgard testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Aritma ostorával gyengén megütöd a woorgard idétlen masszáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A woorgard összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 653 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 555, sebződés: 18, gyógyulás: 131, összesen: +113 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ekharion bébi. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ekharion bébi lába tövét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Meglengetve a Dhouga kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ekharion bébi jobb lábát. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Aritma ostorával épp hogy eltalálod az ekharion bébi testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az ekharion bébi meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 672 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 31, gyógyulás: 63, összesen: +32 ÉP}

[15 pontot használtál fel, van még 226.]

m 5 3 5 mozogsz délnyugatra, délkeletre, délnyugatra
[180,98] Még mindig dombos terepen vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy troll bányász. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 441 életpontot sebeztél. Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 27 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a troll bányász bal lábát. (6 támadással 122 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a troll bányász testét. (5 támadással 334 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Aritma ostorával többször eltalálod a troll bányász bal oldalát. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A troll bányász pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-18 életpont)! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 üllő (ld. enc.), 1 kaja és 1 bunkó. 4 566 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1015, sebződés: 160, gyógyulás: 81, összesen: -79 ÉP}

Észreveszel egy krómkaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Chaotic Sunstroke egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy ekharion bébi. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ekharion bébi bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Dhouga kalapácsát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az ekharion bébi bal karját. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Aritma ostorával gyengén megütöd az ekharion bébi testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az ekharion bébi mancsával oldalba lök. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Az ekharion bébi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 mutáns csont. 1 611 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 31, gyógyulás: 63, összesen: +32 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [181,99] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy elhagyott bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié.
(Feltételes mászás:) Egyetlen módon juthatsz le a bányába, ha lemászol a bejárati mélyedésbe. A falak által kibocsátott lágy derengésben szemügyre tudod venni alaposan a járatot. Itt egy törött csákány, amott egy kisiklott csille... Hirtelen elállja előled valaki a fényt. Hohó, nem vagy egyedül! Ez egy fémbontó szójer!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a fémbontó szójer jobb első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a fémbontó szójer jobb vállát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer farkát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A fémbontó szójer most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 766 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Ez egy hegymélyi lidérc!

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a hegymélyi lidérc bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Megmarkolva a Dhouga kalapácsát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hegymélyi lidérc testét. (3 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Aritma ostorával megcsapod a hegymélyi lidérc testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A hegymélyi lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A hegymélyi lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 676 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 12, gyógyulás: 68, összesen: +56 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Ez egy renegát törpe!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a renegát törpe jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Meglengetve a Dhouga kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a renegát törpe jobb oldalát. (4 támadással 311 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával súrolod a renegát törpe bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a renegát törpe megcsapja a fejedet. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A renegát törpe összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 40, gyógyulás: 8, összesen: -32 ÉP}

Az egyik oldaljáratban végre találsz valamit, amit magaddal vihetnél: 1 pular kristályt. A távolból dübörgést hallasz. Hűha, lehet, hogy beomlik az egész járat? Rohanni kezdesz a kijárat felé, a nyomodban a morajlással, talpad alatt remeg a talaj, a plafonról kövek hullanak alá, de végül eléred a bejáratot. Felmászol gyorsan, a felfelé törő gomolygó porfelhőbe burkolózva érsz a felszínre. Huh, ezt épphogy megúsztad! Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ramit kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ!

Körbevizsgálódsz. Friss elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [180,100] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Észreveszel egy kazmárt. Nocsak, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (vasérc) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 vasércet!

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Friss elf nyomok vezetnek nyugatra. [63 pontot használtál fel, van még 163.]

at 3863 10 TU-t adsz át a 3863. kalandozónak 10
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 10 TU árán átcsúsztatsz 10 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

szk 186 keresed a 186. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy szeppent rákfattyat. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

h 1271 1253 használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad elég víz, pedig az feltétlenül szükséges lenne a növény csíráztatásához! [0 pontot használtál fel, van még 163.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+5 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 153.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+5 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 143.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+5 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 133.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+5 gonoszság.) Elérted a tökéletes gonoszságot! (ld. enc.) (+1% halhatatlanság.) Istened ennek örülni fog. [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 123.]

kt 392 1 elkészíted a 392. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 mászó-karperecet. Egészséged TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 83.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 5. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 83.]

* 2. BP: tf 1 0 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 83.]

* 3. BP: kb 347 1 0 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 83.]

* 4. BP: kb 2 10 0 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 83.]

* 5. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 78.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Elmúlik az üstben főzött étel hatása. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 14, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a mutáns pók. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 78 pontod maradt, ebből a következő körre 78 pontot vihetsz át. Kapsz még 429 pontot. A következő körben tehát 507 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DENTOR VÉRT (573. TÁRGY)
"Egy kvazárpáncélban szinte sebezhetetlen vagy." - tartja a mondás. Azonban a kvazárpáncélnak is megvannak a gyenge pontjai: az illesztések. Ha egy kvazárpáncélon ezeket a helyeket egy kvazárkováccsal egy újabb arx minta segítségével bevonatod öt dentor bőrrel, akkor máris megvan a tökéletes vértezet. Amellett, hogy megnöveli 16-tal a védettségedet, még 30-at ad a maximális életpontodhoz és 10%-kal csökkenti minden téged ért varázslat sebzését is. A kvazárkovács méretre formálja a dentor vértet, tehát más nem tudja használni (nem lehet átadni). A dentor vért viseléséhez legalább 18. szintűnek kell lenned. A készíttetés költsége 60 TVP és 500 arany, és neked kell a kovács számára a fentieken kívül a rögzítéshez szükséges 20 csepp ragasztót, 4 kvazárt és 12 acéltűt is eljuttatnod.

ROTHASZTÓ TALIZMÁN (815. TÁRGY)
Sokat találgatták, hogyan készülhetett ez az aranyérményi nagyságú varázstárgy, de erre még senkinek sem sikerült rájönnie. A talizmán átlagos és semmitmondó külseje azonban komoly belső értéket takar: viselőjének szerencséjét növeli kettővel. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható tárgy.

A HALÁLHOZÓ KARKÖTŐJE (816. TÁRGY)
A karkötő rengeteg apró csontból áll, melyek szorosan egymás mellé illesztve alkotják az ékszer egészét. Csecsebecsének sem utolsó, de nem ez az igazi rendeltetése. A karkötő viselője +3 védettséget kap, valamint +2 sebzést minden támadására. Azonban van egy hátránya is: másik kalandozónak nem lehet átadni.

ÜLLŐ (1103. TÁRGY)
Súlya a nehezék súlyával vetekedik. Keménysége a vas keménységével (ez persze nem is akkora csoda, mivel az egész üllő tömör vas). Formája a legötletesebb moa találmányok formáival. Nos, igen, a törpe kovácsok legszentebb munkaeszközét tartod a kezedben. Még ha a vasból készült eszközök elkészítésének profizmusát nem is örökölted a tárgy megszerzésével együtt, az üllő segítségével mégis könnyedebbé válik ez a fajta munka: minden olyan tárgy elkészítése feleannyi TVP-be kerül (de legalább 1-be), amihez vaskohó vagy olvasztókemence jelenléte szükségeltetik (ezen tereptárgyak jelenléte természetesen továbbra is, az üllő birtoklása mellett is szükséges). Az üllőt nem kell ehhez KF-elni, ha nálad van, automatikusan előveszed a hátizsákodból, ha szükség van rá. A tárgy nem átadható.
[Megjegyzés: Az olyan varázslatoknál, amiknek költsége a tárgy elkészítésének TVP-jével arányos, az eredeti TVP költséget vesszük figyelembe.]

TÖKÉLETES GONOSZSÁG
Gonoszságod elérte a 666-ot! Lelked sötétebb, de legalábbis annyira sötét, mint a Sötét Létsík legmélyebb bugyrában üldögélő Thargodan hercegeké. Mostantól semmilyen ideológiai, sem mágikus, sem kasztroplanáris, sem egyéb módon nem csökkenhet a gonoszságod - igaz, nem is növekedhet, hiszen elérte a maximumot (vagy nevezzük inkább minimumnak?). Bizonyos küldetésekhez szükséges a Tökéletes Gonoszság elérése, mint ahogy alapvető feltétele a félistenné válásnak is. A 666-os gonoszságot elért kalandozók papi szintje varázslatok és egyéb szempontjából kettővel nagyobbnak tekintendő.

KARAKTERLAP

Brynhildur, egy vörös, copfos hajú, kék szemű törpe nő vagy. Fekete a bőröd. Leah apostola vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 288. fordulód.

Erő: 33 (48) Szint: 31 Merészség: 7/5 Magasság: 110 cm
IQ: 33 (50) Támadás: 41 (44) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 30 (37) Védekezés: 62 (68) Menekülés: 30 % Életkor: 65/65 év
Egészség: 31 (33) Életpont: 524/733 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 28 (39) Varázspont: 775/545 Pénz: 4463 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 87/24 Pszi pont: 319/56 Halhatatlanság: 2 %
Eddig összesen 3951 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 52 339 TP-t kaptál. Jelenleg 3 831 909 TP-d van. A következő szinthez még 168 091 TP szükséges. Trófeáid: őrjáratozó katona, kisebb quwarg isten, magnetikus praglonc. A 145. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5750 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 8 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/76 ökölvívás: 20/98 szúrófegyverek: 8/11 (+10%)
vágófegyverek: 30/94 ütőfegyverek: 35/67 (+14%) lőfegyverek: 32/37 (+7%)
dobófegyverek: 25/12 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: orgyilkos tőr (#225) (500%) << ököl (#28) (500%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) max. 1 db (10 -14.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (15 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 20 százalék;
180,100 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 189,101
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 61, 57, 59, 58, 62, 84

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 736 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 235 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/8 2. nyomkövetés: 66/89 (+20%) 3. mászás: 17/79 (+1%)
4. csapdakészítés: 22/99 (+7%) 5. csapdaészlelés: 9/79 6. gyógyítás: 16/0
7. titkosírás: 12/41 8. felderítés: 30/68 9. szörnyidomítás: 10/54
10. teológia: 40/43 (+45%) 11. taumaturgia: 32/97 (-554%) 12. szerencsejáték: 3/51
13. versengés: 17/23 (+9%) 14. zene: 19/15 15. szörnyismeret: 52/91 (+37%)
16. pszi: 63/13 (+6%) 17. zárnyitás: 15/24 18. vadászat: 5/9
19. bányászat: 37/73 (+18%) 20. testépítés: 18/89 21. úszás: 3/29
22. főzés: 20/3 (+11%) 23. csapatmunka: 6/2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre)
totem 70% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 999 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), csatabárdot (#555) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod roguenát (#779) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
rücskös gigaféreg (#7039), szintszívó (#96), mocsárivérc (#7143), bávatag golombár (#165), zombi (#49), csontváz (#48), varkaudar hadúr (#270) (csak egyszer), mélység fattya (#199) (csak egyszer), jók (#990)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
vortexmágus (#418), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) halálvarázslat (#124, 50 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) infralátás (#171, 8 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 16 vp; taumaturgia: 14 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) (9874,25) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) esszenciavédelem 2 (#188) Symulf rúnája (#182)
elme dominanciája (#247) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
fehérál.roncsolása (#248) >> nők (#999) fehérál.roncsolása (#248) >> férfiak (#998)
fehérál.roncsolása (#248) >> kisebb quwarg isten (#213) fehérál.roncsolása (#248) >> magnetikus praglonc (#200)
direkt kontaktus I (#121) >> Tguarkhan (#212) fehérál.roncsolása (#248) >> őrjáratozó katona (#274)
fehérál.roncsolása (#248) >> őrült varázsló (#255) fehérál.roncsolása (#248) >> troll bányász (#679)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +48 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb!
2.) Hírvivője a pusztulásnak és kárhozatnak! Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál.
3.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot! (teljesítve)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 30 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 csuklyavirág (#133) 1 dözmöng szív (#122)
1 fűszerkeverék (#1170) 1 gólem talizmán (#811) 1 halálhozó talizmán (#813)
13 kaja (#2) 1 korinthai talizmán (#814) 1 madártoll (#112)
11 mákrózsa virág (#56) 18 pirkit (#153) 59 polip szívóka (#391)
1 quwarg tojás (#360) 1 remák szív (#264) 40 rókafarok (#124)
1 sáfránypor (#211) 6 titanit (#1412) 8 vasérc (#152)
4 víz (#27) 1 vortex talizmán (#812)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
104 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 borostyán függő (#162)
1 bunkó (#5) 1 Dhouga kalapácsa (#1425) 2 ezüst gyűrű (#180)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 ezüst papi karkötő (#308) 7 fekete gyöngy (#99)
3 gyenge méreg (#26) 3 gyöngymangó (#135) 1 halálhozó karkötője (#816)
5 isteni könnycsepp (#260) 1 jégszív (#282) 1 kristálygömb (#265)
1 lidércesszencia (#1074) 1 mászó-karperec (#392) 1 mocsári penke (#148)
1 pular kristály (#239) 3 rákfatty váladék (#333) 1 ramit kő (#226)
1 üllő (#1103) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

179 180 181 182 183 184 185 186
95
96
97
98
99
100
101
102
103
(180,98) troll bányászok (#679), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, 35. jellempróba, művészi porolit (#720), érclelőhely, ekharion bébi (#768)
(180,100) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), érclelőhely
(181,97) woorgard (#231), Tharr oltár, 42. jellempróba, érclelőhely, ekharion bébi (#768)
(181,99) elhagyott bánya (#1685), Raia oltár, fémbontó szójer (#150), hegymélyi lidérc (#7084), renegát törpe (#7085), érclelőhely
(182,96) Leah oltár, pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), érclelőhely, troll bányászok (#679)
(183,97) érclelőhely, jégtroll (#164)
(183,101) 38. jellempróba, vaskohó (#155), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), tündöklő szobor (#1587), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), Leah oltár, érclelőhely, troll bányászok (#679), ongóliant (#159), ekharion (#232)
(183,102) szeppent rákfatty (#186)
(184,98) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), 40. jellempróba, Dornodon oltár, érclelőhely, ongóliant (#159)
(184,100) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Dornodon oltár, 45. jellempróba, érclelőhely, ongóliant (#159)
(185,99) quwarg nagymesterek (#214), 49. jellempróba, oltár, kék rothasztó (#421)

Üzenet küldése a karakternek