Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. máj. 12. 12h:06' EZ A 316. JÁTÉKHETED, 288. FORDULÓD 317. játékheted kezdete: máj. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2385 SZÁMLA : XXXX |
A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szeppent rákfatty fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával halálos csapásokat osztva péppé vered a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty ollója centiméterekre tőled záródik össze. A szeppent rákfatty megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: tf 4 0 0 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
* 2. KP: vv 71 138 224 | elmormolod a 71. varázslatot a 138. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: vv 26 165 188 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: vv 126 0 0 | elmormolod a 126. varázslatot |
* 5. KP: ek 429 0 0 | t. energia kisütése: 429 |
* 6. KP: bb 347 1 0 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 7. KP: vv 88 182 0 | elmormolod a 88. varázslatot a 182. varázslatot |
* 8. KP: vv 247 0 0 | elmormolod a 247. varázslatot |
* 9. KP: hh 1100 1133 1253 | használod az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 10. KP: h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
tv 31 | támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot |
kb 500 1 | kiveszel a bankból az 500. tárgyat (1 darabot) |
tno 6 1 | növeled a 6. tulajdonságodat |
h 1167 6 | használod az 1167. tárgyat |
vv 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
ek 273 2 14 | t. energia kisütése: 273 2 14 |
ek 289 20 | t. energia kisütése: 289 20 |
kb 418 1 | kiveszel a bankból a 418. tárgyat (1 darabot) |
bb 2 56 331 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (56 darabot) |
bb 124 40 | beraksz a bankba a 124. tárgyat (40 darabot) |
bb 152 15 | beraksz a bankba a 152. tárgyat (15 darabot) |
m 8 | mozogsz északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 419 életpontot sebeztél. Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 26 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a troll bányász testét. (6 támadással 125 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kétfejű csatabárddal párszor keményen megütöd a troll bányász testét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Aritma ostorával néhányszor megcsapod a troll bányász testét. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Nem sikerült a troll bányász ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Kétfejű csatabárddal néhányszor súrolod a troll bányász nyakát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Aritma ostorával épp hogy eltalálod a troll bányász bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A troll bányász újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-22 életpont). A troll bányász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 kaja. 4 635 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1039, sebződés: 277, gyógyulás: 151, összesen: -126 ÉP}
kt 1425 1 | elkészíted az 1425. tárgyat (1 darabot) |
kf 1425 1 | kézbeveszed/felveszed az 1425. tárgyat a jobb kezedbe |
bb 260 20 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (20 darabot) |
im 0 1 | imádkozol |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 23 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant testét. (6 támadással 132 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (25 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Dhouga kalapácsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ongóliant bal lábát. (5 támadással 388 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Aritma ostorával párszor keményen megütöd az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Az ongóliant most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kristálygömb, egy ezüst papi karkötő és egy ezüst nyaklánc. 3 683 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 684, sebződés: 94, gyógyulás: 147, összesen: +53 ÉP}
bb 260 20 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (20 darabot) |
im 0 1 | imádkozol |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az ekharion testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion testét. (2 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Aritma ostorával eltalálod az ekharion fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ekharion pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Az ekharion még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 37 aranyat. 2 161 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 32, gyógyulás: 59, összesen: +27 ÉP}
m 1 1 7 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 18 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant ragyás lábszárát. (6 támadással 135 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (20 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Dhouga kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az ongóliant testét. (5 támadással 374 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Aritma ostorával párszor keményen megütöd az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ongóliant száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 ezüst gyűrű, 25 arany, 3 gyöngymangó és egy vas dobónyíl. 3 683 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 672, sebződés: 76, gyógyulás: 123, összesen: +47 ÉP}
(Továbbmész...) [185,99] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg nagymester nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 42 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg nagymester nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a Dhouga kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester torát. (3 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Aritma ostorával megütöd a quwarg nagymester torát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 988 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 14, gyógyulás: 49, összesen: +35 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 42 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kék rothasztó jobb vállát. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a kék rothasztó kocsonyás testét. (5 támadással 413 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával gyengén megütöd a kék rothasztó testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rothasztó talizmán (ld. enc.). 5 537 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 629, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [184,98] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy púdersziklát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő ongóliant mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant testét. (6 támadással 125 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (19 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az ongóliant testét. (5 támadással 412 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Aritma ostorával többször eltalálod az ongóliant testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Az ongóliant szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 6 fekete gyöngy, egy borostyán függő, egy aranytű és 3 vasérc. 3 683 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 671, sebződés: 67, gyógyulás: 69, összesen: +2 ÉP}
m 7 7 5 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délnyugatra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a jégtroll bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (21 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a jégtroll jobb karját. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Aritma ostorával megcsapod a jégtroll jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A jégtroll mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-16 életpont). A jégtroll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 1 754 tapasztalati pontot kaptál. Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+712 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 67, gyógyulás: 62, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [182,96] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy pézsmatököt. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy troll bányász került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 426 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 28 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a troll bányász bal karját. (6 támadással 125 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Dhouga kalapácsát a másikra rohansz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a troll bányász fejét. (5 támadással 334 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Aritma ostorával néhányszor megcsapod a troll bányász testét. (6 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A troll bányász nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Dhouga kalapácsával megpöccinted a troll bányász jobb oldalát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Aritma ostorával súrolod a troll bányász testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Nem sikerült a troll bányász ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-15 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 kaja. 4 765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1103, sebződés: 274, gyógyulás: 141, összesen: -133 ÉP}
(Továbbmész...) [181,97] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy sebesült woorgard nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 41 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a woorgard szörcsögő hátát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Dhouga kalapácsát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a woorgard testét. (5 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Aritma ostorával néhányszor súrolod a woorgard bal oldalát. (6 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Dhouga kalapácsával meghorzsolod a woorgard testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Aritma ostorával gyengén megütöd a woorgard idétlen masszáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A woorgard összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 653 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 555, sebződés: 18, gyógyulás: 131, összesen: +113 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ekharion bébi lába tövét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Meglengetve a Dhouga kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ekharion bébi jobb lábát. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Aritma ostorával épp hogy eltalálod az ekharion bébi testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az ekharion bébi meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 672 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 31, gyógyulás: 63, összesen: +32 ÉP}
m 5 3 5 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 441 életpontot sebeztél. Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 27 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a troll bányász bal lábát. (6 támadással 122 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a troll bányász testét. (5 támadással 334 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Aritma ostorával többször eltalálod a troll bányász bal oldalát. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A troll bányász pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-18 életpont)! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 üllő (ld. enc.), 1 kaja és 1 bunkó. 4 566 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1015, sebződés: 160, gyógyulás: 81, összesen: -79 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ekharion bébi bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Dhouga kalapácsát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az ekharion bébi bal karját. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Aritma ostorával gyengén megütöd az ekharion bébi testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az ekharion bébi mancsával oldalba lök. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Az ekharion bébi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 mutáns csont. 1 611 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 31, gyógyulás: 63, összesen: +32 ÉP}
(Továbbmész...) [181,99] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy elhagyott bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié.
(Feltételes mászás:) Egyetlen módon juthatsz le a bányába, ha lemászol a bejárati mélyedésbe. A falak által kibocsátott lágy derengésben szemügyre tudod venni alaposan a járatot. Itt egy törött csákány, amott egy kisiklott csille... Hirtelen elállja előled valaki a fényt. Hohó, nem vagy egyedül! Ez egy fémbontó szójer!
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a fémbontó szójer jobb első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a fémbontó szójer jobb vállát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer farkát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A fémbontó szójer most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 766 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a hegymélyi lidérc bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Megmarkolva a Dhouga kalapácsát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hegymélyi lidérc testét. (3 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Aritma ostorával megcsapod a hegymélyi lidérc testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A hegymélyi lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A hegymélyi lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 676 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 12, gyógyulás: 68, összesen: +56 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a renegát törpe jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Meglengetve a Dhouga kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a renegát törpe jobb oldalát. (4 támadással 311 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával súrolod a renegát törpe bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a renegát törpe megcsapja a fejedet. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A renegát törpe összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 40, gyógyulás: 8, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [180,100] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Észreveszel egy kazmárt. Nocsak, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (vasérc) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 vasércet!
at 3863 10 | TU-t adsz át a 3863. kalandozónak 10 |
szk 186 | keresed a 186. szörnyet |
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
kt 392 1 | elkészíted a 392. tárgyat (1 darabot) |
* 1. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: tf 1 0 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
* 3. BP: kb 347 1 0 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 4. BP: kb 2 10 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
* 5. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
DENTOR VÉRT (573. TÁRGY) "Egy kvazárpáncélban szinte sebezhetetlen vagy." - tartja a mondás. Azonban a kvazárpáncélnak is megvannak a gyenge pontjai: az illesztések. Ha egy kvazárpáncélon ezeket a helyeket egy kvazárkováccsal egy újabb arx minta segítségével bevonatod öt dentor bőrrel, akkor máris megvan a tökéletes vértezet. Amellett, hogy megnöveli 16-tal a védettségedet, még 30-at ad a maximális életpontodhoz és 10%-kal csökkenti minden téged ért varázslat sebzését is. A kvazárkovács méretre formálja a dentor vértet, tehát más nem tudja használni (nem lehet átadni). A dentor vért viseléséhez legalább 18. szintűnek kell lenned. A készíttetés költsége 60 TVP és 500 arany, és neked kell a kovács számára a fentieken kívül a rögzítéshez szükséges 20 csepp ragasztót, 4 kvazárt és 12 acéltűt is eljuttatnod. |
ROTHASZTÓ TALIZMÁN (815. TÁRGY) Sokat találgatták, hogyan készülhetett ez az aranyérményi nagyságú varázstárgy, de erre még senkinek sem sikerült rájönnie. A talizmán átlagos és semmitmondó külseje azonban komoly belső értéket takar: viselőjének szerencséjét növeli kettővel. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható tárgy. |
A HALÁLHOZÓ KARKÖTŐJE (816. TÁRGY) A karkötő rengeteg apró csontból áll, melyek szorosan egymás mellé illesztve alkotják az ékszer egészét. Csecsebecsének sem utolsó, de nem ez az igazi rendeltetése. A karkötő viselője +3 védettséget kap, valamint +2 sebzést minden támadására. Azonban van egy hátránya is: másik kalandozónak nem lehet átadni. |
ÜLLŐ (1103. TÁRGY) Súlya a nehezék súlyával vetekedik. Keménysége a vas keménységével (ez persze nem is akkora csoda, mivel az egész üllő tömör vas). Formája a legötletesebb moa találmányok formáival. Nos, igen, a törpe kovácsok legszentebb munkaeszközét tartod a kezedben. Még ha a vasból készült eszközök elkészítésének profizmusát nem is örökölted a tárgy megszerzésével együtt, az üllő segítségével mégis könnyedebbé válik ez a fajta munka: minden olyan tárgy elkészítése feleannyi TVP-be kerül (de legalább 1-be), amihez vaskohó vagy olvasztókemence jelenléte szükségeltetik (ezen tereptárgyak jelenléte természetesen továbbra is, az üllő birtoklása mellett is szükséges). Az üllőt nem kell ehhez KF-elni, ha nálad van, automatikusan előveszed a hátizsákodból, ha szükség van rá. A tárgy nem átadható. [Megjegyzés: Az olyan varázslatoknál, amiknek költsége a tárgy elkészítésének TVP-jével arányos, az eredeti TVP költséget vesszük figyelembe.] |
TÖKÉLETES GONOSZSÁG Gonoszságod elérte a 666-ot! Lelked sötétebb, de legalábbis annyira sötét, mint a Sötét Létsík legmélyebb bugyrában üldögélő Thargodan hercegeké. Mostantól semmilyen ideológiai, sem mágikus, sem kasztroplanáris, sem egyéb módon nem csökkenhet a gonoszságod - igaz, nem is növekedhet, hiszen elérte a maximumot (vagy nevezzük inkább minimumnak?). Bizonyos küldetésekhez szükséges a Tökéletes Gonoszság elérése, mint ahogy alapvető feltétele a félistenné válásnak is. A 666-os gonoszságot elért kalandozók papi szintje varázslatok és egyéb szempontjából kettővel nagyobbnak tekintendő. |
Erő: | 33 (48) | Szint: | 31 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 110 cm |
IQ: | 33 (50) | Támadás: | 41 (44) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 30 (37) | Védekezés: | 62 (68) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 65/65 év |
Egészség: | 31 (33) | Életpont: | 524/733 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 28 (39) | Varázspont: | 775/545 | Pénz: | 4463 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 87/24 | Pszi pont: | 319/56 | Halhatatlanság: | 2 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/76 | ökölvívás: | 20/98 | szúrófegyverek: | 8/11 (+10%) |
vágófegyverek: | 30/94 | ütőfegyverek: | 35/67 (+14%) | lőfegyverek: | 32/37 (+7%) |
dobófegyverek: | 25/12 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: orgyilkos tőr (#225) (500%) << ököl (#28) (500%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) max. 1 db (10 -14.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (15 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 20 százalék; |
180,100 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 189,101 |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 57, 59, 58, 62, 84 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 736 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 235 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/8 | 2. nyomkövetés: | 66/89 (+20%) | 3. mászás: | 17/79 (+1%) |
4. csapdakészítés: | 22/99 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 9/79 | 6. gyógyítás: | 16/0 |
7. titkosírás: | 12/41 | 8. felderítés: | 30/68 | 9. szörnyidomítás: | 10/54 |
10. teológia: | 40/43 (+45%) | 11. taumaturgia: | 32/97 (-554%) | 12. szerencsejáték: | 3/51 |
13. versengés: | 17/23 (+9%) | 14. zene: | 19/15 | 15. szörnyismeret: | 52/91 (+37%) |
16. pszi: | 63/13 (+6%) | 17. zárnyitás: | 15/24 | 18. vadászat: | 5/9 |
19. bányászat: | 37/73 (+18%) | 20. testépítés: | 18/89 | 21. úszás: | 3/29 |
22. főzés: | 20/3 (+11%) | 23. csapatmunka: | 6/2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre) |
totem 70% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 999 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), csatabárdot (#555) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod roguenát (#779) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
rücskös gigaféreg (#7039), szintszívó (#96), mocsárivérc (#7143), bávatag golombár (#165), zombi (#49), csontváz (#48), varkaudar hadúr (#270) (csak egyszer), mélység fattya (#199) (csak egyszer), jók (#990) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
vortexmágus (#418), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 16 vp; taumaturgia: 14 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) (9874,25) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | Symulf rúnája (#182) |
elme dominanciája (#247) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | nők (#999) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | férfiak (#998) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | őrjáratozó katona (#274) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | őrült varázsló (#255) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | troll bányász (#679) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +48 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb! |
2.) Hírvivője a pusztulásnak és kárhozatnak! Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál. |
3.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot! (teljesítve) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 30 TU szükséges.) |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | csuklyavirág (#133) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
1 | fűszerkeverék (#1170) | 1 | gólem talizmán (#811) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | |||
13 | kaja (#2) | 1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | madártoll (#112) | |||
11 | mákrózsa virág (#56) | 18 | pirkit (#153) | 59 | polip szívóka (#391) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | remák szív (#264) | 40 | rókafarok (#124) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 6 | titanit (#1412) | 8 | vasérc (#152) | |||
4 | víz (#27) | 1 | vortex talizmán (#812) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
104 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | borostyán függő (#162) | |||
1 | bunkó (#5) | 1 | Dhouga kalapácsa (#1425) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | ezüst papi karkötő (#308) | 7 | fekete gyöngy (#99) | |||
3 | gyenge méreg (#26) | 3 | gyöngymangó (#135) | 1 | halálhozó karkötője (#816) | |||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jégszív (#282) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
1 | lidércesszencia (#1074) | 1 | mászó-karperec (#392) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | pular kristály (#239) | 3 | rákfatty váladék (#333) | 1 | ramit kő (#226) | |||
1 | üllő (#1103) | 1 | vas dobónyíl (#189) |
179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | |
95 | |
|
|
|
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
|