287. forduló, 289. forduló, Durci összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. szept. 12. 16h:11'
EZ A 1286. JÁTÉKHETED, 288. FORDULÓD
1287. játékheted kezdete: szept. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1599
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 6

DURCI KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [144,63] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 7. pontnál.
Zsúfolásig megtelt a főtér, így erősen furakodnod kell, hogy közelebb tudj férkőzni. A tömeg hangjaiból, és a bekiabálásokból megérted, hogy elfogtak egy vámpírt, és most a nép meg akarja lincselni. A városháza erkélyén megjelenik a főbíró, és a néphez szól. - Emberek! A mi városunkban ártatlanokat nem végzünk ki. Tett ez a lény valaki ellen valami gonoszságot? - Engem gyíkká változtatott! - kiáltod. - De már elmúlt - teszed hozzá a kérdő tekinteteket látva. A nép őrjöng, kivégzést követel. - Bűnös lélek! Tisztítótűz általi halálra ítéllek! - dörgi a város bírája. Reggel, mikor felébredsz, még hosszan cseng a füledben a szerencsétlen jajgatása.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+53 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+158 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+79 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)

* 1. KP: v 1 10 10 elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 433.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 428.]

* 3. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 423.]

* 4. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 418.]

* 5. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 418.]

fkt 934 10 1 felt. készítesz a 934. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 418.]

fkt 929 10 1 felt. készítesz a 929. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 418.]

fkt 939 10 felt. készítesz a 939. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 5 hajító csillagot. IQ-d TF-elődött. A mindenit, a kész terméket akarja kiragadni a kezedből egy hirtelen előbukkanó ősdentor. Ezt nem hagyhatod!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 78 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 62 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ősdentor jobb lábát. (5 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). {GYD:} Méregfoggal jól megszurkálod az ősdentor jobb lábát. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A seb azonnal beforr! Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 114 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-13 támadás). Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősdentor bal lábát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). {GYD:} Méregfoggal megérinted az ősdentor bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A seb azonnal beforr! Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 67 életpontot vesztettél. Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 5 730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 611, sebződés: 336, gyógyulás: 155, összesen: -181 ÉP}

A legyőzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 3 sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.) Már azt hitted, hogy győztél, de újabb ellenfél jelenik meg. Ezúttal egy csápos otagi akarja megkaparintani az éppen elkészített tárgyadat.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 69 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás II pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (Mivel pszi-acéltorony van rajtad.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Nyálad csöpög, ahogy engedelmesen átnyújtod a nálad levő 1 adamantitot. Hirtelen félelem lesz rajtad úrrá: hogy mertél szembeszegülni egy ilyen csodálatos teremtménnyel? Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Ellenfeled túl erős, így olajra lépsz. A szörny dühösen követ egy ideig, de nem ér utol. Az életed megmaradt, ráadásul még rabolnia sem sikerült tőled, ez már majdnem teljes siker! [20 pontot használtál fel, van még 398.]

flh 998 939 felt. lőfegyver haszn. 998 a 939. tárggyal
Ok, FLH 998 939 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 398.]

f 226 kísérletezel a 226. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Hosszú idő telik el... Semmi okosat nem sikerült kisütni. [10 pontot használtál fel, van még 388.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Hosszas kutatásba, vizsgálódásba kezdesz: valahol itt lennie kell egy titkos kallantyúnak! Sikerrel jársz! Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [20 pontot használtál fel, van még 368.]

lm 8 mozogsz 8
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [8. PONT.] Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. [6 pontot használtál fel, van még 362.]

kpcs 3 kapcsoló 3
A falból egy elforgatható kerék áll ki. [már elforgattad] Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [0 pontot használtál fel, van még 362.]

lm 5 mozogsz 5
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [7. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [3. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [4. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [5. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy homokféreg van előtted! Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 87 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a homokféreg testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a homokféreg testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A homokféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A homokféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.) 1 210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 15, gyógyulás: 34, összesen: +19 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy homokféreg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 42 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a homokféreg testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a homokféreg ízelt testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a homokféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A homokféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.) 1 210 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 10, gyógyulás: 42, összesen: +32 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy homokféreg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a homokféreg ízelt testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a homokféreg testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a homokféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.) 1 210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 338.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Hosszas kutatásba, vizsgálódásba kezdesz: valahol itt lennie kell egy titkos kallantyúnak! Sikerrel jársz! Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. [20 pontot használtál fel, van még 318.]

lm 11 mozogsz 11
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [4. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [3. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [7. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [11. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 12 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. [24 pontot használtál fel, van még 294.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

lm 9 mozogsz 9
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [7. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [8. PONT.] Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. [már elforgattad] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [9. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 18 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. [18 pontot használtál fel, van még 276.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Meg vagy róla győződve, hogy valahol a közelben egy kapcsolónak kell lennie, ezért kutatni kezdesz. Sikerrel jársz! Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [20 pontot használtál fel, van még 256.]

lm 15 mozogsz 15
Egy széles, magas terembe érsz. [8. PONT.] Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. [már elforgattad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy széles, magas terembe érsz. [7. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [11. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [15. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy dehidrátor lakik itt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dehidrátor testét. (5 támadással 286 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a dehidrátor testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A dehidrátor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a dehidrátor, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A dehidrátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.) 1 944 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy dehidrátor. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dehidrátor testét. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megkarcolod a dehidrátor testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A dehidrátor csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A dehidrátor fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A dehidrátor farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A dehidrátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.) 1 944 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}

Hirtelen egy dehidrátort veszel észre magad előtt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dehidrátor testét. (6 támadással 297 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megkarcolod a dehidrátor testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A dehidrátor csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A dehidrátor farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.) 1 944 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}

A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [24 pontot használtál fel, van még 232.]

kpcs 3 kapcsoló 3
A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

lm 16 mozogsz 16
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [16. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. [6 pontot használtál fel, van még 226.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Próba szerencse, meghúzod! Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

lm 14 mozogsz 14
Egy széles, magas terembe érsz. [15. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [14. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
[12 pontot használtál fel, van még 214.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Hosszas kutatásba, vizsgálódásba kezdesz: valahol itt lennie kell egy titkos kallantyúnak! Sikerrel jársz! Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [20 pontot használtál fel, van még 194.]

lm 12 mozogsz 12
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [15. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [11. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [12. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy epokitféreg van előtted! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az epokitféreg bal oldalát. (6 támadással 225 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megbököd az epokitféreg testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az epokitféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 1 564 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Hirtelen egy epokitférget veszel észre magad előtt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az epokitféreg testét. (6 támadással 222 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megkarcolod az epokitféreg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az epokitféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 1 564 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy epokitféreg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az epokitféreg egyik ízületét. (4 támadással 235 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megbököd az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az epokitféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 1 564 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. [18 pontot használtál fel, van még 176.]

kpcs 3 kapcsoló 3
A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Próba szerencse, meghúzod! Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

lm 13 mozogsz 13
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [13. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! A gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 21 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. [6 pontot használtál fel, van még 170.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Meg vagy róla győződve, hogy valahol a közelben egy kapcsolónak kell lennie, ezért kutatni kezdesz. Sikerrel jársz! Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. [20 pontot használtál fel, van még 150.]

lm 17 mozogsz 17
Egy nagyobb terembe érkezel. [12. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [11. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [15. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [16. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Egy nagyobb terembe érkezel. [17. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. [30 pontot használtál fel, van még 120.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Próba szerencse, meghúzod! Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. [0 pontot használtál fel, van még 120.]

lm 18 mozogsz 18
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [16. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [15. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [14. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [18. PONT.] [24 pontot használtál fel, van még 96.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Hosszas kutatásba, vizsgálódásba kezdesz: valahol itt lennie kell egy titkos kallantyúnak! Sikerrel jársz! Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [20 pontot használtál fel, van még 76.]

lm 19 mozogsz 19
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [14. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] Egy nagyobb terembe érkezel. [15. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Egy nagyobb terembe érkezel. [16. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Egy széles, magas terembe érsz. [17. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Egy nagyobb terembe érkezel. [19. PONT.] Hamarosan egy óriásférget pillantasz meg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriásféreg testét. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal többször eltalálod az óriásféreg testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 2 178 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Hamarosan egy óriásférget pillantasz meg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriásféreg ízelt testét. (5 támadással 339 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod az óriásféreg testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az óriásféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. 2 178 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy óriásféreg az. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriásféreg testét. (5 támadással 351 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megérinted az óriásféreg testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az óriásféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az óriásféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 2 178 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [30 pontot használtál fel, van még 46.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

lm 20 1 mozogsz 20 1
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [17. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [16. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [15. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [14. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [18. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [20. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-0 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy tüskés gigaféreg. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával megdöfködöd a tüskés gigaféreg testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszurkálod a tüskés gigaféreg testét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. {GYD:} Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a tüskés gigaféreg testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a tüskés gigaféreg testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A tüskés gigaféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 6 sáfrányport.) 2 934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 402, sebződés: 133, gyógyulás: 28, összesen: -105 ÉP}

Hamarosan egy tüskés gigaférget pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a tüskés gigaféreg testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a tüskés gigaféreg ízelt testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A tüskés gigaféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. {GYD:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés gigaféreg testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a tüskés gigaféreg testét. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A tüskés gigaféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A tüskés gigaféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 6 sáfrányport.) 2 934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 432, sebződés: 136, gyógyulás: 28, összesen: -108 ÉP}

Hamarosan egy tüskés gigaférget pillantasz meg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a tüskés gigaféreg testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszurkálod a tüskés gigaféreg testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. {GYD:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a tüskés gigaféreg testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a tüskés gigaféreg testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tüskés gigaféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Véres nyál csordul ki a tüskés gigaféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 5 sáfrányport.) 2 934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 474, sebződés: 112, gyógyulás: 23, összesen: -89 ÉP}

Megbotlasz valamiben: 1 galachmit, 432 arany, 3 kvazár, 2 vasvért, 1 vasérc, 2 nagy vaspajzs, 1 vasalt bunkó, 1 vashegyű lándzsa, 1 moa antigrav (ld. enc.) és 10 mérgezett vasnyíl. Felpakolsz. Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 13 mérg. vas dobónyíl, 3 varázskő, 1 era formázó minta (ld. enc.), 1 gyöngysor és 14 pirkit. Felpakolsz. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nagy tölgyfaládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-30 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 6 tolmokov-koktél, 2 kristályfolyadék (ld. enc.), 1 alkímiázó üst (ld. enc.), 1 varázskő, 1 bíbor erőöv, 190 arany, 2 ezüsttollú nyíl, 1 moa üveggömb és 1 obszidián függő. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [18. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [42 pontot használtál fel, van még 4.]

m 6 7 1 mozogsz az 1. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

be 702 5 bemész a 702. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

ef 7 509 energia fejlesztése 7
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

ea 153 70 eladod a 153. tárgyat 70
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

f 473 kísérletezel a 473. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

h 211 2 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 9.]

be 703 30 bemész a 703. épületbe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 6.]

* 2. BP: tf 3 20 0 fejleszted a 3. tulajdonságodat 6 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 137 TVP-t kell elköltened.] [6 pontot használtál fel, van még 0.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A szervezetedet méreg pusztítja (-55 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 29, 24.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a mutáns pók. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 429 pontot. A következő körben tehát 429 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÜSKÉS GIGAFÉREG (256. SZÖRNY)
A sivatagok legmélyének roppant testű óriásférge, az a sok-sok tonnás szuperszörny, amivé a matuzsálem korú homokférgek átalakulnak. Érkezését általában földrengés jelzi. A legtapasztaltabb kalandozók számára nem is a szörny legyőzése jelenti a legnagyobb kihívást, hanem befogása, és engedelmességre kényszerítése. Aki egy tüskés gigaféreg hátán lovagol, gyakorlatilag legyőzhetetlen.

MOA ANTIGRAV (2204. TÁRGY)
Egy apró, kb. 10 cm hosszú, szürke, fémes színű anyagból készült hengert tartasz a kezedben. Nem igazán tudod, hogy mire lehet jó, de az oldalán apró írásjelek sorakoznak. Titkosírás szakértelmedet felhasználva megfejted a vélhetően moa feliratot: antigrav. Fogalmad sincs róla, hogy mi lehet az az antigrav, de elnevezed a tárgyat moa antigravnak. Hamarosan azt a kellemes felfedezést teszed az antigravval kapcsolatban, hogy amikor nálad van, sokkal könnyebbek lépteid, jobban elbírod felszerelésed súlyát. Talán érdemes többet is begyűjtened belőle.
(Minden nálad levő moa antigrav eggyel növeli a zsákodba férő tárgyak számát, és 2 kg-mal csökkenti a megterheltségedet. Maximum 30 moa antigrav hatása adódik össze.)

ERA FORMÁLÓ MINTA (418. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, narancsszínű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kalapácsot formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Era formázó minta. Az Era az ütőfegyvert jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok ütőfegyverré formázni.

KRISTÁLYFOLYADÉK (449. TÁRGY)
Gyöngyözően csillogó, kristálytiszta varázsfolyadék ez, mely az elme megtisztulásával egyidejűleg megszabadít a kasztroplanáris rákfenéktől is. Ilyenek például a poszogó möszék és a tudati átkok. Ha valamilyen tudati átok van rajtad, kör elején automatikusan felhörpinted a kristályfolyadékot. Csak a poszogó möszék kedvéért nem fogod meginni a kristályfolyadékot, ilyenkor add ki a H 449 parancsot. A kristályfolyadék elkészítéséhez szükséged van a varázsital főzése varázslatra, egy fokhagymára, egy púderkőre és 10 csepp vízre. A kotyvasztáshoz add ki a KT 449 parancsot, 5 TVP-ért, és kész az itóka!

ALKÍMIÁZÓ ÜST (341. TÁRGY)
Ebbe a nagyhatalmú varázstárgyba permanens alkímia varázslatot építettek. Ha egy tárgyat az alkímiázó üstbe dobsz, az alkímia varázslathoz hasonlóan, a tárgy arannyá változik. Az alkímiázó üst használata a H 341 <tárgy> <mennyiség> paranccsal történik, és nem kerül TVP-be. Az alkímiázó üsttel, ha akarsz, nem átadható tárgyakat is arannyá alakíthatsz (de átkozott tárgyat nem). Még egy nagy előnye az üstnek az alkímiával szemben, hogy nem hibázik, legfeljebb akkor, ha nem átadható tárgyat alakítasz arannyá.

KARAKTERLAP

Durci, egy fekete, rövid hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr kántora vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 288. fordulód.

Erő: 33 (58) Szint: 30 Merészség: 6/5 Magasság: 147 cm
IQ: 47 (61) Támadás: 50 (53) Agresszió: 3 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 33 (47) Védekezés: 48 (54) Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 27 (41) Életpont: 666/395 Jellem: semleges (+5) Tul. pont: 3
Szerencse: 29 (45) Varázspont: 1145/0 Pénz: 3077 arany Kép. pont: 22
Tudatpont: 42/7 Pszi pont: 291/116 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 34
Eddig összesen 3006 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 35 220 TP-t kaptál. Jelenleg 3 315 092 TP-d van. A következő szinthez még 184 908 TP szükséges. Trófeáid: quwarg anyakirálynő, kisebb quwarg isten, ében halálhajcsár. A 194. fordulódban 691 arany került a bankszámládra. 1340 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/39 ökölvívás: *32/100 (+14%) szúrófegyverek: 24/63 (+13%)
vágófegyverek: 17/37 ütőfegyverek: 7/99 lőfegyverek: *20/100
dobófegyverek: 30/18

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << raptor szablya (#482) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -15.); bumeráng (#249) (16 -19.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (20 -); hajító csillag (#939) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
144,63 mezőn táborozol, a 92. labirintusban, 1. szinten, 18. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 146
Kedvenc táborhely: 94,51
Feltételes varázskő használat: 50 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 92

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 130 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/57 2. nyomkövetés: 65/26 3. lopás: 1/7
4. mászás: 14/21 5. csapdakészítés: 20/9 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/67 (+40%)
7. gyógyítás: 64/57 8. titkosírás: 5/70 9. felderítés: 15/9 (+143%)
10. szörnyidomítás: 6/0 11. teológia: 31/10 (+10%) 12. taumaturgia: 34/68 (+8%)
13. szerencsejáték: 1/43 14. versengés: 5/4 15. harcművészetek: 32/0
16. zene: 22/3 17. szörnyismeret: 23/42 18. pszi: *22/100
19. zárnyitás: 1/36 20. vadászat: 10/35 21. bányászat: 19/35
22. úszás: 9/96 23. főzés: 8/80 24. csapatmunka: 1/15

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 5 mezőre repítsen
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 1204. karakternek
ásol max. 36 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 12 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 200 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 12 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219), mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220), kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), q. rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
kobudera (#8), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) ómatéria formázása (#542, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!
2.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): 37. labirintus (68,24). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 37, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 62, 63, 67, 68, 92, 189, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16, 44, 49.

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 szabotőr, 4 harcos, 8 királynő, 17 élőholt, 12 vadász, 2 nagymester, 4 rohamosztagos.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 219. Szerzett pont: 24112. Beállított erő: 10 Összpont: 103038

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 13 TU. szükséges még: 57 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 6239 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 csontkés (#11) 1 ezüsthegyű lándzsa (#324) 1 ezüsttőr (#322)
1 * méregfog (#1553) 2 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 raptor szablya (#482)
Ütőfegyverek
1 jégcsákány (#1574) $1 szöges bunkó ($8) 1 Trákin csákánya (#367)
1 vasalt bunkó (#181)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
2 ezüsttollú nyíl (#363) 10 mérgezett vasnyíl (#187) 4 mihlanil nyíl (#597)
12 nyílvessző (#108) 12 tüske (#22) 27 ubuk tüske (#131)
2 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
4 bumeráng (#249) 11 ekharion dárda (#1557) 2 esszenciakristály (#350)
7 ezüstshuriken (#327) 8 hajító csillag (#939) 18 jégpasztilla (#1566)
27 mérg. vas dobónyíl (#190) 11 tolmokov-koktél (#351) 25 ubuk dobónyíl (#138)
16 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 Ek'Hor pajzsa (#1556) 2 nagy vaspajzs (#161)
Páncélok
1 * gromak páncél (#270) 2 vasvért (#164)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 1 királyi korona (#338) 2 * mentát korona (#1559)
1 vassisak (#160)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * tankány karom (#237)
Övek
1 bíbor erőöv (#291) 1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * hatalom fülbevalója (#817) $1 obszidián függő ($195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
2 aranylánc (#191) 1 griff nyakék (#1579) 2 gyöngysor (#192)
1 * hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144) 1 * korinthai talizmán (#814)
1 ritualista amulett (#708) 1 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 1 * Huddens alkarvédője (#1550)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
25 * angyalok gyűrűje (#529) $2 ezüst gyűrű ($180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1)
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * mind. jádeköve (#2565)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 15 csepp tinta (#101), fér még: 25]
9 fűszertartó (#210) [bennük 44 csepp sáfránypor (#211), fér még: 1]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 11 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 61]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 20]
1 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
12 sullár hólyag (#168) [bennük 1 csepp spiritusz (#170), fér még: 239]
2 szent kehely (#257) [bennük 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10]
15 uzbány csőr (#169) [bennük 110 csepp ugh méreg (#166), fér még: 70]
4 vizestömlő (#3) [bennük 39 korty víz (#27), fér még: 41]
5 zöld üveg (#82) [bennük 53 csepp ragasztó (#83), fér még: 47]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kulcsa (#2320) 1 aenouth ködkürt (#1554) 6 áldott kő (#642)
1 alkímiázó üst (#341) 4 aranypikkely (#415) 10 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 3 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74)
3 destabilizátor (#1275) 3 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
4 ezüst kulcs (#184) 10 Fairlight szütyője (#2108) 1 furulya (#233)
19 gernim balzsam (#1894) 5 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147)
182 kaja (#2) 2 keg gomba (#1615) 71 kis káoszrelivkia (#2643)
1 kis vaskulcs (#40) 2 kötél (#92) 2 kristályfolyadék (#449)
10 leviatán hólyag (#2182) 1 mágikus hátizsák (#735) 1 márványkulcs (#245)
1 mászókampó (#165) 13 megsemmisítő (#1540) 1 moa antigrav (#2204)
5 nagy bronzkulcs (#185) 17 ork csodaszer (#1228) 2 pszi kő (#248)
3 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 ryuku védőkenőcs (#1154)
2 sámán gyógykenőcs (#1139) 4 shinai gömb (#348) 1 smaragd kulcs (#241)
1 szeksztáns (#32) $1 szent jogar ($150) 1 tapasztalatkő (#975)
2 távcső (#42) 1 titanitdukát (#1480) 4 varázskő (#305)
1 varkaudar pálinka (#1137) 2 vaskulcs (#183) 30 zárnyitó készlet (#39)
Rúnák és kenőcsök
1 * yaurr rúna (#2618)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 adamantit (#627) 1 alligátorbőr (#661) 28 álompor (#396)
1 antilopbőr (#48) 5 aranytoll (#572) 35 argumérc (#2632)
2 bakkura bőr (#95) 1 berzerker tüske (#713) 1 bordacsont (#16)
4 borkonyó bibe (#312) 4 csalánvirág (#582) 28 csillezsályalevél (#1253)
1 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654) 7 darázsszárny (#652)
2 dentor bőr (#551) 3 dorony tüdő (#212) 15 dözmöng szív (#122)
216 drótszőr (#37) 3 eknozol (#540) 1 era formázó minta (#418)
2 evaporőr háj (#105) 8 ezüstdarab (#326) 2 fabontó (#106)
82 fekete gyöngy (#99) 19 főnixtoll (#563) 2 galachmit (#310)
16 grifftojás (#179) 4 gromak bőr (#268) 21 gyíkfű (#201)
8 gyöngymangó (#135) 2 hattyútoll (#1222) 1 hebrencs állkapocs (#130)
1 holdbőr (#1236) 5 ilkin érc (#232) 32 kaktusztüske (#114)
5 karbin plazma (#199) 2 kazmár gyökér (#205) 4 kék orchidea (#68)
8 kőszem (#304) 4 kvazár (#244) 1 lapockacsont (#33)
7 lidércesszencia (#1074) 5 liumbe hajtás (#655) 3 lótuszvirág (#447)
121 madártoll (#112) 134 mákrózsa virág (#56) 2 mandibulapenge (#125)
11 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mithril (#352) 1 moa burát (#384)
1 moa gyémánt (#385) 5 moa üveggömb (#383) 1 moa zafír (#381)
9 mocsári penke (#148) 1 mocsárivércszem (#1758) 9 móri gyümölcs (#116)
5 mutáns csont (#331) 4 nektoraf faggyú (#667) 43 ómatéria (#2642)
16 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21) 24 ovimon-bogyó (#207)
114 pirkit (#153) 30 polip szívóka (#391) 14 pular kristály (#239)
9 purifikátor háj (#269) 4 quwarg tojás (#360) 9 ramit kő (#226)
7 remák szív (#264) 10 rézdarab (#70) 2 rinóbőr (#651)
9 rókafarok (#124) 2 sámán erszény (#650) 1 smaragdkő (#678)
75 smirglilevél (#29) 12 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47)
4 szárnyas hernyó (#69) 1 szulfagor agyar (#677) 3 szulfin (#676)
7 + szvó-ektoplazma (#151) 2 téfea-agy (#172) 9 Thargodan esszencia (#328)
2 trikornis szarv (#198) 5 tükör (#43) 1 tyrex csont (#280)
3 vadász tatu bőr (#15) 5 vámpírfog (#1221) 1 vapár ág (#110)
13 varányszem (#30) 3 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar tekercs (#653)
24 vasérc (#152) 3 xirnox szív (#213)

Összsúly: 364.19 kg Megterheltség: 159%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 74 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 300 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 adamantit (#627) 5 csillagbot (#929) 2 drótszőr (#37)
2 kaja (#2) 1 kaktusztüske (#114) 5 pézsmatökmag (#934)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
622 arany (#50) 1 alkímiázó üst (#341) 1 bíbor erőöv (#291)
1 dentor bőr (#551) 1 era formázó minta (#418) 2 ezüsttollú nyíl (#363)
1 galachmit (#310) 1 gyöngysor (#192) 5 hajító csillag (#939)
2 kristályfolyadék (#449) 3 kvazár (#244) 13 mérg. vas dobónyíl (#190)
10 mérgezett vasnyíl (#187) 1 moa antigrav (#2204) 1 moa üveggömb (#383)
2 nagy vaspajzs (#161) 1 obszidián függő (#195) 14 pirkit (#153)
9 ragasztó (#83) 1 sáfránypor (#211) 6 tolmokov-koktél (#351)
4 varázskő (#305) 1 vasalt bunkó (#181) 1 vasérc (#152)
1 vashegyű lándzsa (#182) 2 vasvért (#164)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

143 144 145
62
63
64
(144,63) ősdentor (#282), csápos otagi (#395), homokféreg (#121), dehidrátor (#151), epokitféreg (#147), óriásféreg (#171), tüskés gigaféreg (#256)

Üzenet küldése a karakternek