286. forduló, 288. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. okt. 12. 9h:15'
EZ A 745. JÁTÉKHETED, 287. FORDULÓD
746. játékheted kezdete: okt. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826

YORO OKIYI KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [104,92] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 kis vaspajzsot (24 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 vasalt bunkót (55 arany). Átveszed a sikeresen eladott 25 varkaudar csont (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany), 1 topáz erényöv (eladási ár: 140 arany, ebből a kezelési költség: 11 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 3 téfea-agyat (43 arany kikiáltási áron), 4 varkaudar látógömböt (452 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 17 magszim belet (81 arany), 1 Mágikus Koponyát (96 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 kőszem (eladási ár: 28 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 13 ilkin érc (eladási ár: 61 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany), 5 szárnyas hernyó (eladási ár: 200 arany, ebből a kezelési költség: 16 arany) ellenértékét.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ). Egy csendes alak közelít a táborodhoz, szinte alig hallod lépteit. Bőre sápadt, mint a hold ezüstje, szemei igézően ragyognak, ahogyan rád emeli pillantását. Már-már megijednél, de földöntúli bizonyosság önt el: Szeret Téged! S valóban, karjait széttárja, ölelése puha, mint édesanyádé volt egykoron. Sokáig álltok így, s magad sem tudod, mikor fedi el pilláid az álom könnyű takarója...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+184 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+80 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+53 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A lottó 837. hetének nyerőszámai: 25, 21, 23. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku csapásvezető fészket vagy búvóhelyet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszönt csatapartnered. 138 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, fejszét ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 fejsze. Pár lövedéked átjárja a ryuku csapásvezető bal oldalát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku csapásvezető jobb oldalát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a ryuku csapásvezető nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A ryuku csapásvezető még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 fejszét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 fekete gyöngy. 1834 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 147, gyógyulás: 0, összesen: -147 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 581.]

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 581.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 576.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 571.]

* 4. KP: használod a 73. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 561.]

a 50 3676 350 átadod az 50. tárgyat a 3676. kalandozónak (350 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 350 aranyat Dulmina részére. [5 pontot használtál fel, van még 556.]

kf 438 kézbeveszed/felveszed a 438. tárgyat
Leveszed az obszidián karkötőt, majd a csuklódra húzod az ónix masszavadítót. [0 pontot használtál fel, van még 556.]

p 74 226 használod a 74. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 1 pirkit molekuláit, előállítottál 1 ramit követ. [-10 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 551.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 551.]

fkt 351 3 felt. készítesz a 351. tárgyat (3 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 551.]

v 77 elmormolod a 77. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a fúzió varázslatot! Létrehoztál 1 kvazárt. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 546.]

v 77 elmormolod a 77. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a fúzió varázslatot! Létrehoztál 1 kvazárt. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 541.]

v 77 elmormolod a 77. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a fúzió varázslatot! Létrehoztál 1 kvazárt. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 536.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 531.]

jlk 8126 jelszó kimondása 8126
Kimondod a megfejtést a találós kérdésre. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 10 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 17 életpontot vesztettél. Fejszét küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 fejsze. Több lövedéked átfúrja a massza testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza pikkelyes combját. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a massza egyik karját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Csápjaival a massza lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A massza jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (3 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A massza nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A massza kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 127, gyógyulás: 0, összesen: -127 ÉP}

Úristen, micsoda perverz állat tervezte ezt a szörnygenerátort! Sikoltozva menekülsz a kúpból. (Ne aggódj, még elég sok életpontja volt.) [15 pontot használtál fel, van még 516.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 496.]

kf 229 kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat
Leveszed az ónix masszavadítót, majd a csuklódra húzod az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 496.]

kb 170 2 kiveszel a bankból a 170. tárgyat (2 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 2 spirituszt. [0 pontot használtál fel, van még 496.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 496.]

m 1 3 2 mozogsz északkeletre, délkeletre, keletre
[105,91] A sík vidék bozótos terepbe vált át.


(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 tolmokov-koktélt. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [106,92] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy uzbány. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az uzbány testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 390 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy mély kutat. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Odalent félhomály van. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy mérges nyukmár!

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a mérges nyukmár bal vállát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 rézsisakot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy Elenios oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [107,92] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Csak egy epokitféreg. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az epokitféreg szelvényes testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megkarcolod az epokitféreg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az epokitféreg farkával melletted a levegőbe suhint. Az epokitféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 1 ragasztót.) 1111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[43 pontot használtál fel, van még 453.]

flh 999 351 felt. lőfegyver haszn. 999 a 351. tárggyal
Ok, FLH 999 351 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 453.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[108,93] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.

Látsz egy móricserjét. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).

(Továbbmész...) [109,94] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Vad szamóca illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy legyengült törpemammut. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut fejét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a törpemammut bal első lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Te 4 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Méregfoggal eltalálod a törpemammut fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a törpemammut agyarával a testeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 576 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 1, gyógyulás: 4, összesen: +3 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Leah oltár van. Délre egy királyi őrsánc van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [110,95] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy olvasztókemence van. Nyugatra egy királyi őrsánc van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku ostromteknős. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal jól megszurkálod a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős melléd csap a farkával! Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku ostromteknős jobb hátsó lábát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Te 7 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Méregfoggal megbököd a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1614 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 19, gyógyulás: 7, összesen: -12 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 429.]

m 3 1 1 mozogsz délkeletre, északkeletre, északkeletre
[111,96] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy alpesi tehén közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az alpesi tehén nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí energiák mesterfokú alkalmazása lehetővé tesz számodra egy Élet-Halál Érintést. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Te 8 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Méregfoggal teljesen átdöföd az alpesi tehén jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Az alpesi tehén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 361 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [112,95] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy topránypolip!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a topránypolip puha testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a topránypolip testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A topránypolip elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 238 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 3 óndarabot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy phua-kúpot. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [113,94] A síkságot ritka erdő váltja fel. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd. Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 4 szuperkötél. Elrakod őket. [46 pontot használtál fel, van még 383.]

m 1 mozogsz északkeletre
[114,93] Még mindig az erdőben vagy. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Fát vágsz, kohászkodsz, lemezeket raksz fel - de ugyan mi végre? Milyen szörnyű fegyvert hozol így létre?
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy manilla-fát. Észreveszel egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy bávatag golombár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

[13 pontot használtál fel, van még 370.]

ep 720 100 7010 építed a 720. tárgyat 100 pontért
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy művészi porolitot. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 347 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 270.]

szk 146 keresed a 146. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy kardfogú fülemülét. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 398 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 267.]

* 2. BP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 264.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még 254.]

* 4. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 75 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 214.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 14 fejleszted a 4. tulajdonságodat 14 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 61 TVP-t kell elköltened.] [14 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 20, 3.
Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-6 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 428 pontot. A következő körben tehát 628 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 287. fordulód.

Erő: 36 (46) Szint: 22 Merészség: 8/3 Magasság: 146 cm
IQ: 32 (36) Támadás: 34 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 32 (41) Védekezés: 58 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 25 (29) Életpont: 420/168 Jellem: jó (777) Tul. pont: 3
Szerencse: 37 (45) Varázspont: 427/78 Pénz: 7512 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 53/28 Pszi pont: 125/64 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1982 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6999 TP-t kaptál. Jelenleg 829252 TP-d van. A következő szinthez még 170748 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, ongóliant, varkaudar iszákos. A 283. fordulódban 10143 arany került a bankszámládra. 10345 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 25/57 (+5%) szúrófegyverek: 21/11 (+2%) vágófegyverek: *19/101
ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 19/26 (+15%) dobófegyverek: 21/84 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << csontpálca (#329) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); vashegyű nyíl (#176) (3 .); bronzhegyű nyíl (#94) (4 -15.); fejsze (#1240) (16 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/9 2. nyomkövetés: 60/32 (+10%) 3. mászás: 11/97 (+5%)
4. csapdakészítés: 21/17 (+6%) 5. csapdaészlelés: 12/55 6. gyógyítás: 35/26
7. titkosírás: 6/45 (+11%) 8. felderítés: 9/27 (+7%) 9. szörnyidomítás: 6/10
10. teológia: 24/34 (+10%) 11. taumaturgia: 16/3 (+30%) 12. szerencsejáték: 4/16
13. versengés: 4/83 14. harcművészetek: 29/6 15. zene: 13/46
16. szörnyismeret: 22/36 (+30%) 17. pszi: 15/48 (+23%) 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 9/91 20. bányászat: 31/19 (+4%) 21. főzés: 8/0 (+14%)
22. csapatmunka: 2/19

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 36% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot )
mászol max. 800 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), Vértestvérek (#9146), nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
kobudera (#8), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
23. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> nómenklatúra (#158) tűzeső (#61) >> quwarg nagymester (#214)
tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988) tűzeső (#61) >> semlegesek (#989)
tűzeső (#61) >> jók (#990) tűzeső (#61) >> velociraptor (#161)
tűzeső (#61) >> adószedő (#234) vakító fény (#43) >> mocsárivérc (#7143)
tűzeső (#61) >> ongóliant (#159)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> vörös rakolits (#356) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
varázsvédelem (#34) >> quwarg ősmágus (#302) varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 245 TVP áll rendelkezésedre!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 93 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 152 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3011.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 csontkés (#11) 1 * méregfog (#1553)
3 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 kőkés (#6) 2 mandibulakasza (#127)
3 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
2 csontpálca (#329) 1 vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
2 * hosszú íj (#111) 1 rövid íj (#107)
Lövedékek
4 ezüsthegyű nyíl (#323) 8 mérg. ubuk tüske (#137) 35 mérgezett vasnyíl (#187)
4 nyílvessző (#108) 10 sallank nyíl (#129) 1 * vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
8 nyu-shuriken (#157) 3 tolmokov-koktél (#351) 3 ubuk dobónyíl (#138)
1 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis bőrpajzs (#45) 2 kis vaspajzs (#159) 2 nagy vaspajzs (#161)
4 rákpajzs (#98)
Páncélok
1 bronzpáncél (#90) 1 gromak páncél (#270) 1 rézpáncél (#71)
1 * vasvért (#164)
Sisakok
1 bronzsisak (#88) 1 * harci maszk (#1739) 1 Mágikus Koponya (#279)
1 rézsisak (#72) 3 vas fejpánt (#408) 12 vassisak (#160)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 ryuku kesztyű (#690) 9 szürke bőrkesztyű (#271)
1 * tankány karom (#237)
Övek és övcsatok
3 kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 + alligátorbőr cipő (#662) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók
1 * muzsikus füles (#1657)
Nyakláncok
1 * griff nyakék (#1579) 2 * halálhozó talizmán (#813) 1 * nap szimbólum (#141)
1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők
1 * Luthius karkötője (#527) 1 * obszidián karkötő (#229) 1 ónix masszavadító (#438)
1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk
$1 aranygyűrű ($193) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * örökkévaló holdkő (#1830)
Löttyök és porok, tartóstul
5 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 25]
2 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
1 kavadu iszák (#25) [benne $4 csepp gyenge méreg ($26), fér még: 6]
1 sullár hólyag (#168) [benne 1 csepp spiritusz (#170), fér még: 19]
1 szent kehely (#257) [benne 5 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 5]
61 uzbány csőr (#169) [bennük 720 csepp ugh méreg (#166), fér még: 12]
5 vizestömlő (#3) [bennük 71 korty víz (#27), fér még: 29]
2 zöld üveg (#82) [bennük 40 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
2 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
1 csontkulcs (#74) 8 deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100)
1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602) 1 fülemüle síp (#1576)
3 furulya (#233) 2 gyógykenőcs (#313) 1 hibátlan gyémánt (#680)
1 hűségérme (#1141) 47 kaja (#2) 1 kaleidoszkóp (#1269)
1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
5 kristálygömb (#265) 17 krónika (#1725) 1 márványkulcs (#245)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 nagy aranykulcs (#246)
3 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671)
1 olló (#335) 1 párducbőr pénztárca (#1118) 10 + pukkanó tűcsapda (#336)
1 Ramirez feszítővasa (#1261) 1 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 Sheran cserepe (#1271) 1 szeksztáns (#32) 4 szent jogar (#150)
1 szuper dobóháló (#273) 1 távcső (#42) 1 térhajlító kavics (#1539)
1 varázskorsó (#1546) 6 varkaudar látógömb (#1107) 20 varkaudar pálinka (#1137)
1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 alligátorbőr (#661) 43 álompor (#396) $1 aranytoll ($572)
2 árnyéksár (#61) 1 arx formázó minta (#298) 1 berzerker tüske (#713)
1 bev formázó minta (#299) 1 cru formázó minta (#300) 6 csillezsályalevél (#1253)
5 darázsfarok (#654) 1 dözmöng szív (#122) 1 elkarog szőr (#665)
$3 fabontó ($106) $3 fekete gyöngy ($99) 1 fémrúd (#104)
6 főnixtoll (#563) 1 fülemüle agyar (#267) 1 grákóbőr (#41)
1 grifftojás (#179) 34 gyöngymangó (#135) 3 ilkin érc (#232)
1 jég dragnit (#1745) 2 jegesmedve bunda (#1067) 10 kaktusztüske (#114)
$1 karbin plazma ($199) 1 kazmár gyökér (#205) 19 kék orchidea (#68)
14 kvazár (#244) 1 liumbe bimbó (#656) 79 madártoll (#112)
17 magszim bél (#103) 1 mákrózsa virág (#56) 4 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 moa obszidián (#380) $3 mocsári penke ($148) 7 óndarab (#85)
156 pirkit (#153) 3 pular kristály (#239) 1 rájabőr (#404)
9 + rakolits por (#669) 1 ramit kő (#226) 9 rézdarab (#70)
1 rinóbőr (#651) 2 smirglilevél (#29) 1 szárnyas hernyó (#69)
1 szulfagor agyar (#677) 4 szuperkötél (#209) 6 tigroszlán fog (#63)
$1 varkaudar csont ($1113) 19 vasérc (#152) 3 xirnox szív (#213)

Összsúly: 217.97 kg Megterheltség: 149%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 3 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
133 amniosz (#203) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 93 kaja (#2)
94 kötél (#92) 91 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 78 óndarab (#85)
1 ostromlétra (#510) 85 rézdarab (#70) 45 spiritusz (#170)
8 szöges páncél (#65) 8 vasalt bunkó (#181) 6 vasvért (#164)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
350 arany (#50) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 3 fejsze (#1240)
3 ilkin érc (#232) 1 pirkit (#153) 3 pular kristály (#239)
2 ramit kő (#226) 3 spiritusz (#170) 12 víz (#27)
1 zöld üveg (#82)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 2 fekete gyöngy (#99) 4 gyenge méreg (#26)
28 kaja (#2) 3 kvazár (#244) 3 óndarab (#85)
3 ragasztó (#83) 1 rézdarab (#70) 1 rézsisak (#72)
4 szuperkötél (#209) 1 tolmokov-koktél (#351) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(106,92) uzbányok (#102), mély kút (#93), 28. jellempróba, mérges nyukmár (#95)
(107,92) epokitféreg (#147)
(108,93) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 21. jellempróba
(109,94) törpemammut (#115), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203)
(110,95) Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ryuku ostromteknős (#362)
(111,96) alpesi tehenek (#91), oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely
(112,95) mély kút (#93), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, topránypolip (#86)
(114,93) Chara-din monolitja (#534), phua-kúp (#372), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), bávatag golombár (#165)

Üzenet küldése a karakternek