Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. máj. 12. 12h:09' EZ A 1222. JÁTÉKHETED, 287. FORDULÓD 1223. játékheted kezdete: máj. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2298 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 2. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. KP: h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
* 4. KP: p 72 0 0 | használod a 72. pszi képességet |
* 5. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 6. KP: vv 224 24 26 | elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot |
* 7. KP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 8. KP: v 14 1 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
* 9. KP: vv 165 86 12 | elmormolod a 165. varázslatot a 86. varázslatot a 12. varázslatot |
kpk | kezd. parancs kivétele: |
v 6 4 20 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
h 313 | használod a 313. tárgyat |
kno 17 5 | képesség-növelés 17 |
h 1618 | használod az 1618. tárgyat |
h 135 | használod a 135. tárgyat |
f 2369 | kísérletezel a 2369. tárggyal |
kt 2368 | elkészíted a 2368. tárgyat |
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot a másikra rohansz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a csontváz lord zörgő csontját. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 1 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 72 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 16 életpontot vesztettél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az őrült varázsló testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod az őrült varázsló testét. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány és egy rókafarok. 2 020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 114, gyógyulás: 6, összesen: -108 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
fgy 30 30 2 | felt. gyógyítás 30 30 |
ek 116 50 313 | t. energia kisütése: 116 50 313 |
m 6 4 4 | mozogsz nyugatra, délre, délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 68 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. Semmi hatás! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya jobb karját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a Chara-din fattya testét. (6 támadással 255 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a Chara-din fattya lila testét. (6 támadással 160 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (8 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Csatabárddal megvagdalod a Chara-din fattya fejét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a Chara-din fattya fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A 2 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 696, sebződés: 67, gyógyulás: 14, összesen: -53 ÉP}
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 77 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pszi őselementál testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a pszi őselementál bal oldalát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a pszi őselementál bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A pszi őselementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 49, gyógyulás: 11, összesen: -38 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a Zinthurg testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A Zinthurg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 vasérc és egy vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 28, gyógyulás: 8, összesen: -20 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 36 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [187,29] A fák sűrűsödnek, az erdő fenyegetőbbé válik. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy darázsfelhő. {egyik sebzési módja: 16x 1d4+5.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 8 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 34 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a darázsfelhő feléd eső részét. (6 támadással 103 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a darázsfelhő nagyját. (5 támadással 51 életpontot sebezve.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (16 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 37 életpontot vesztettél. A darázsfelhő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 darázsszárnyat. 1 950 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 112, gyógyulás: 9, összesen: -103 ÉP}
(Továbbmész...) [187,30] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ongóliant közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 550.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 33 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az ongóliant testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (18 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed az ongóliant testét. (6 támadással 237 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod az ongóliant jobb oldalát. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Csatabárddal végigvagdosod az ongóliant bal lábát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Az ongóliant szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy fűszertartó, 17 arany, egy ezüst nyaklánc, egy ezüst gyűrű és egy ezüst karkötő. 2 924 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 580, sebződés: 129, gyógyulás: 22, összesen: -107 ÉP}
m 4 3 4 | mozogsz délre, délkeletre, délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 59 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a woorgard testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csatabárddal párszor kilyukasztod a woorgard bal oldalát. (6 támadással 266 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a woorgard testét. (6 támadással 167 életpontot sebezve.) A woorgard csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a woorgard idétlen masszáját. (6 támadással 273 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a woorgard testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 864, sebződés: 34, gyógyulás: 8, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [188,32] A dombságot elhagyod, sűrű erdőbe érkeztél. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy zoloboo sámán. {max. életpontja: 201-220.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot a másikra rohansz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a zoloboo sámán csontos karját. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a zoloboo sámán újra meg újra lecsap. (3 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 64, gyógyulás: 10, összesen: -54 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos torát. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 1 021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre rohansz. Csatabárddal párszor kilyukasztod a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg parafenomén többször is megmar! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 18 életpontot vesztettél. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 1 873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 37, gyógyulás: 4, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [188,33] A fák ritkulnak, az erdő hangulata "megenyhül". Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Annak formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Nocsak, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar felderítő. {támadása: 40.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 18 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar felderítő testét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a varkaudar felderítő jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (183,31)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 63, gyógyulás: 9, összesen: -54 ÉP}
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc bal lábát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a dögkeselyű fejét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Belecsipked a dögkeselyű a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A dögkeselyű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. 7 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (17 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan a másikra rontasz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nómenklatúra jobb oldalát. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a nómenklatúra testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A nómenklatúra belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A nómenklatúra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 41, gyógyulás: 5, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [190,33] A fák ritkulnak, az erdő hangulata "megenyhül". A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Felismered. Ez egy bűbájlidérc. {max. életpontja: 342-386.} Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [191,34] A terep továbbra is ritka erdő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy bűbájlidérc. {támadása: 60.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
ef 15 521 | energia fejlesztése 15 |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
ÉJURNA (2368. TÁRGY) Rájössz arra, ha egy kissé felmelegíted az éjkövet, amihez elég egy egyszerű vaskohó is, akkor egy kőkalapáccsal, vagy más hasonló eszközzel szépen formázható lesz. Ügyesen tudsz belőle egy urna formát készíteni, amit ha lezársz, akkor hosszú ideig tárolhatod benne a bomló esszenciákat, egy éjurnában 10 darabot. Az éjurnát a KT 2368-as paranccsal tudod elkészíteni 10 TVP-ért, és a vaskohón és kőkalapácson kívül nincs másra szükséged hozzá. |
FAMILIÁRIS IDÉZÉSE (159. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A mágusok köreiben teljesen megszokott dolog, hogy különféle bizarr fajú és kinézetű segítőket, úgynevezett familiárisokat alkalmaznak. Ezek gyakran származnak más létsíkokról ezért megidézésük nem kis energiát, és utánajárást igényel. A kívánt familiárist a V 159 <szörny száma> paranccsal idézheted meg, 20 TVP árán, és ha a szörnyből kinyerhető valamilyen komponens, akkor arra is szükség van. Az idézéshez szükséges varázspont annyiszor 40 VP, ahányadik szintű a lény. [A lényt idomítanod nem kell - ezt a varázslat elvégzi helyetted - de az idézés csak akkor lesz sikeres, ha már legalább minimális szinten tisztában vagy a szörnyekkel való bánásmóddal]. Megjegyzés: ha még egyetlen familiárist sem ismersz, próbálkozz Rughar familiárisával (245-ös lény, 3. szintű, nem kell hozzá komponens)! Újabb familiárisokat a második paraméter nélküli V 159 paranccsal ismerhetsz meg. |
MITHRIL PAJZS (460. TÁRGY) Kis, kerek pajzs, amely könnyű, ámde hihetetlenül kemény, és éppen ezért hatékonyan és fürgén lehet vele védekezni. A mithril pajzs 11-el megnöveli a védettségedet, és eggyel az ügyességedet. Elkészítése - a varázstárgy készítésen kívül - egy cru formázó mintát, 8 mithrilt, 4 ezüstöt, 1 moa zafírt (a pajzs közepére, dísznek), 100 aranyat, egy vaskohót és 100 TVP-t igényel. Mithril pajzsot csak legalább 17. szintű kalandozó használhat. |
Erő: | 33 (41) | Szint: | 23 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 116 cm |
IQ: | 20 (24) | Támadás: | 24 (26) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 28 (30) | Védekezés: | 40 (44) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 71/73 év |
Egészség: | 32 (34) | Életpont: | 460/320 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 35 (47) | Varázspont: | 336/0 | Pénz: | 3231 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 45/15 | Pszi pont: | 148/51 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/60 | ökölvívás: | 8/5 | szúrófegyverek: | 17/22 |
vágófegyverek: | 30/43 (+8%) | ütőfegyverek: | 25/14 (+6%) | lőfegyverek: | 12/32 |
dobófegyverek: | 26/74 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: csatabárd (#555) << Mallon botja (#1526) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (17 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
191,34 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 200 |
A Végzet Vermében a 5. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 60, 57, 59, 62, 92 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 649 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23/33 (+99%) | 2. nyomkövetés: | 59/62 (+18%) | 3. mászás: | 17/19 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 21/38 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 11/19 | 6. gyógyítás: | 34/11 |
7. titkosírás: | 13/90 (+7%) | 8. felderítés: | 23/92 (+4%) | 9. szörnyidomítás: | 10/4 |
10. teológia: | 28/47 (+10%) | 11. taumaturgia: | 31/4 (+26%) | 12. szerencsejáték: | 1/91 |
13. versengés: | 7/42 | 14. harcművészetek: | 3/29 | 15. zene: | 14/86 |
16. szörnyismeret: | 43/39 | 17. pszi: | *19/100 (+63%) | 18. zárnyitás: | 6/39 |
19. vadászat: | 15/96 | 20. vitalitás: | 1/10 | 21. bányászat: | 36/27 (+11%) |
22. úszás: | 11/38 | 23. főzés: | 11/25 (+10%) | 24. csapatmunka: | 1/60 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 25 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak a 8. fajúaknak a 9. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), csillezsályát (#1252) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 15 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), vark. nekromanta (#173) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), dehidrátor (#151), epokitféreg (#147), óriásféreg (#171), tüskés gigaféreg (#256), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 50) |
törpe (#3), ember (#1), elf (#2), Mata Mari (#2190), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), őrült varázsló (#255), bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | pszi-ernyő (#64) | csábmosoly (#16) |
mentális pajzs (#72) | Techiulan aurája (#261) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem (#165) | erőpajzs I (#12) | óriáserő (#53) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), agykorbács (#97), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), fürgülés (#92), pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +6 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál! |
2.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0) |
3.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): többek közt 43. tárgyat kell leadnod. kobudera lak (533): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. kőtorony (664): többek közt 7. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 57, 59, 60, 62, 63, 67, 68, 92, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5, 43, 47. |
Kész: 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 29 (limit: 580), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2920. |
Az első Végzet Vermében 4 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 38 TU. szükséges még: 72 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 357 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | borkonyó bibe (#312) | 7 | drótszőr (#37) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
1 | sallank karom (#128) | 4 | spiritusz (#170) | 3 | szárnyas hernyó (#69) | |||
20 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
81 | arany (#50) | 3 | darázsszárny (#652) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
1 | ilkin érc (#232) | 4 | kaja (#2) | 6 | madártoll (#112) | |||
5 | mákrózsa virág (#56) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | mithril pajzs (#460) | |||
3 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | 2 | szögletes kő (#17) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | varázskő (#305) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
2 | vasérc (#152) |
186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | |
27 | |
|
|
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
|
|
34 | |
|
|
|
|
|
|
35 | |
|
|
|
|
|
|