Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. nov. 7. 15h:04' EZ A 355. JÁTÉKHETED, 286. FORDULÓD 356. játékheted kezdete: nov. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5271 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 24. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 4. KP: | használod az 1253. tárgyat a 396. tárgyat az 1137. tárgyat |
* 5. KP: | használod a 150. tárgyat az 1546. tárgyat a 34. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 86. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 127. varázslatot a 224. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 168. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 147. varázslatot |
be 624 328 5 | bemész a 624. épületbe |
v 133 | elmormolod a 133. varázslatot |
ef 30 509 | energia fejlesztése 30 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. 162 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a lélekelementál testét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre rohansz. Mágusölővel végigvagdosod a lélekelementál testét. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a lélekelementál testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) A lélekelementál karmait belevágja a jobb lábszáradba. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A borzalmas támadás életenergiádat csökkenti. (-1 szint: -1 támadás, - 522327 TP, -11 max/akt. életerő, -4 tulajdonságpont, -33 max/akt. varázspont, -3 képességpont.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 32 életpontot vesztettél. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a lélekelementál anyagtalan testét. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a lélekelementál nyakát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) A lélekelementál karmait belevágja a bal lábszáradba. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Az érintés borzalmasan hideg, elszívja életenergiádat! (-1 szint: -1 támadás, - 300000 TP, -11 max/akt. életerő, -4 tulajdonságpont, -32 max/akt. varázspont, -3 képességpont.) Karmait végighúzza a lélekelementál a bal oldaladon. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 45 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 831, sebződés: 519, gyógyulás: 0, összesen: -519 ÉP}
dd 56 447 30 | eldobod az 56. tárgyat a 447. tárgyat a 30. tárgyat |
kb 2 30 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (30 darabot) |
v 96 360 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
be 686 3 | bemész a 686. épületbe |
m 1 6 6 | mozogsz északkeletre, nyugatra, nyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. [+1% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 314 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mágusölővel néhányszor megcsapod az árnylord jobb oldalát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod az árnylord testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. Az árnylord beleharap a kezedbe. (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Az árnylord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
4013 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 525, sebződés: 101, gyógyulás: 0, összesen: -101 ÉP}
(Továbbmész...) [358,57] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Mozgást észlelsz oldalról. Úgy gondolod, hogy a közeledő káoszbajnok nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fénypajzs varázslattal készülsz a csatára. [+1% teo] Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 334 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a káoszbajnok állatpofáját. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a káoszbajnok testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a káoszbajnok minden csapását hárítanod. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
6182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 650, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [357,57] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Mnebolath közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fénypajzs varázslattal készülsz a csatára. [+3% teo] Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 320 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP]. 2188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 4 3 2 | mozogsz délre, délkeletre, keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fénypajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+2% teo] A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az ében halálhajcsár jobb oldalát. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Mágusölővel párszor kilyukasztod az ében halálhajcsár bal karját. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
5359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 555, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [358,59] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Marcho Ven-Saak irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sárkányfajzat. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Marokra fogva a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sárkányfajzat bal hátsó lábát. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor kilyukasztod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A sárkányfajzat farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A sárkányfajzat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
3013 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) [359,59] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy lidérckirály. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Marokra fogva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a lidérckirály testét. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a lidérckirály testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-2 max. varázspont.) Mágusölővel végigvagdosod a lidérckirály köpenyét. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a lidérckirály köpenyét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-2 max. varázspont.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 586, sebződés: 108, gyógyulás: 0, összesen: -108 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 165 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. 70 életpontot vesztettél. Marokra fogva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel végigvagdosod a lélekelementál anyagtalan testét. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor súrolod a lélekelementál jobb karját. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) A lélekelementál karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 43 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 495, sebződés: 258, gyógyulás: 0, összesen: -258 ÉP}
v 133 | elmormolod a 133. varázslatot |
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
(Továbbmész...) [360,61] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton.
(Továbbmész...) [360,62] Tovább kóborolsz a pusztán. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Tone Zangief előtt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt.
ek 503 365 64 | t. energia kisütése: 503 365 64 |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | energia fejlesztése 20 |
* 5. BP: | használod a 73. pszi képességet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 32 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 32 pontért |
Erő: | 33 (41) | Szint: | 28 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 37 (43) | Támadás: | 42 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 38 kg |
Ügyesség: | 36 (49) | Védekezés: | 86 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 8/9 év |
Egészség: | 34 (40) | Életpont: | 520/520 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | -8 |
Szerencse: | 42 (59) | Varázspont: | 1309/799 | Pénz: | 3837 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 36/3 | Pszi pont: | 216/118 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/38 | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | *32/100 | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 29/11 |
dobófegyverek: | 1/52 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Kedvenc táborhely: 365,64 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/66 | 2. nyomkövetés: | 47/4 (+15%) | 3. mászás: | 9/31 |
4. csapdakészítés: | 22/15 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/80 | 6. gyógyítás: | 53/88 |
7. titkosírás: | 4/74 | 8. felderítés: | 25/26 | 9. szörnyidomítás: | 8/61 |
10. teológia: | 52/79 (+32%) | 11. taumaturgia: | 107/7 (+12%) | 12. versengés: | 13/3 |
13. harcművészetek: | 1/58 | 14. szkanderozás: | 1/49 | 15. zene: | 11/50 |
16. szörnyismeret: | 7/65 | 17. pszi: | 29/25 (+11%) | 18. zárnyitás: | 1/97 |
19. vadászat: | 3/86 | 20. bányászat: | 19/28 (+33%) | 21. úszás: | 11/82 |
22. csapatmunka: | 2/39 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 30 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), fénypajzs (#241), Solisar aurája (#240) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
2.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) mest. gerjesztés (184) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) fejleszt.gyümölcse (292) magiometer (314) jégmág. hierarchia (391) jégrúna (398) jégvihar generálása (407) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK közös ima (509) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 40 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 950 TU szükséges.) mentális felfrissülés (512) OK |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 2 | borkonyó bibe (#312) | 4 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
5 | gyógykenőcs (#313) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | lótuszvirág (#447) | |||
176 | mákrózsa virág (#56) | 8 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | varányszem (#30) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
69 | arany (#50) | 25 | kaja (#2) |