Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. júl. 13. 9h:26' EZ A 584. JÁTÉKHETED, 286. FORDULÓD 585. játékheted kezdete: júl. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2745 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 215 5 |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 59. varázslatot a 127. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod az 57. varázslatot a 178. varázslatot a 188. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1483. tárgyat az 560. tárggyal a 737. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 86. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1345. tárgyat az 519. tárggyal a 649. tárgyat |
tf 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
kb 328 1 | kiveszel a bankból a 328. tárgyat (1 darabot) |
kb 124 10 | kiveszel a bankból a 124. tárgyat (10 darabot) |
kf 1119 816 309 | kézbeveszed/felveszed az 1119. tárgyat a 816. tárggyal a 309. tárgyat |
vv 71 59 | elmormolod a 71. varázslatot az 59. varázslatot |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 710 138 213 | bemész a 710. épületbe |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Marokra fogva a sárkánytőrt a másikra támadsz. Sárkánytőrrel több döféssel felnyársalod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (3 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). T'vadar tőrével nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Jól harcoltál! (+47 varázspont.) 1606 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 0, gyógyulás: 53, összesen: +53 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkánytőrt ellenfeledre ugrasz. Sárkánytőrrel több döféssel felnyársalod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). T'vadar tőrével teljesen átszúrod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. Jutalmad nem marad el (+47 varázspont). 1765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 15, gyógyulás: 51, összesen: +36 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Sárkánytőrrel több döféssel felnyársalod a varkaudar hírnök fejét. (3 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). T'vadar tőrével teljesen átszúrod a varkaudar hírnök fejét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Kiváló munka volt (+47 varázspont). 1606 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 10, gyógyulás: 50, összesen: +40 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Máris repül feléd néhány nyílvessző. 19 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkánytőrt ellenfeledre rohansz. Sárkánytőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar íjász bal karját. (3 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). T'vadar tőrével teljesen átdöföd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Karmaival a varkaudar íjász megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. Kiváló munka volt (+37 varázspont). 1543 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 19, gyógyulás: 50, összesen: +31 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Marokra fogva a sárkánytőrt ellenfeledre rohansz. Sárkánytőrrel tökéletesen perforálod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). T'vadar tőrével felnyársalod a borzalmas varkaudar bal karját. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 14, gyógyulás: 27, összesen: +13 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (44 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Meglengetve a sárkánytőrt a másikra ugrasz. Sárkánytőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar iszákos testét. (6 támadással 359 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). T'vadar tőrével jól megszurkálod a varkaudar iszákos jobb lábát. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar iszákos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2785 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 482, sebződés: 73, gyógyulás: 58, összesen: -15 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a vark. kardtáncos bal karját. (6 támadással 435 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 106 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd a vark. kardtáncos fejét. (5 támadással 295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a vark. kardtáncos újra meg újra lecsap. (3 támadástól 131 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a vark. kardtáncos bal karját. (6 támadással 429 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 108 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével épp hogy megszúrod a vark. kardtáncos testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a vark. kardtáncos nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 127 életpontot vesztesz.) A vark. kardtáncos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
7862 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1426, sebződés: 258, gyógyulás: 132, összesen: -126 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] Az erdőt síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Véres Holló egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy zoloboo sámán. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy természet haragja varázslat. Semmi eredménye! (köszönhetően tompítás védelmednek.) Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tüske. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán fekete testét. (6 támadással 134 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Meglengetve a sárkánytőrt a másikra támadsz. Sárkánytőrrel több döféssel felnyársalod a zoloboo sámán testét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). T'vadar tőrével eltalálod a zoloboo sámán jobb lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A zoloboo sámán fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 20, gyógyulás: 39, összesen: +19 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 6 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök izmos felkarját. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkánytőrt ellenfeledre ugrasz. Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). T'vadar tőrével felnyársalod a varkaudar hírnök bal oldalát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1606 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 8, gyógyulás: 29, összesen: +21 ÉP}
(Továbbmész...) [201,118] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy varkaudar hírnök. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 6 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök bal lábát. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). T'vadar tőrével felnyársalod a varkaudar hírnök bal karját. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar látógömb. 1606 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}
m 1 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 6 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi hatás! A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tüske. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (6 támadással 144 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Elszántan a másikra rontasz. Sárkánytőrrel felnyársalod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). T'vadar tőrével teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 gyöngymangó. 1765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 16, gyógyulás: 29, összesen: +13 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök bal lábát. (6 támadással 143 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Marokra fogva a sárkánytőrt a másikra támadsz. Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). T'vadar tőrével teljesen átszúrod a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A varkaudar hírnök melléd csap a farkával! A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1606 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 6 tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 16 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Meglengetve a sárkánytőrt ellenfeledre rontasz. Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a varkaudar íjász jobb vállát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). T'vadar tőrével teljesen átszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A varkaudar íjász karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1543 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 29, gyógyulás: 29, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 6 tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (6 támadással 143 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 15 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 6 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr testét. (6 támadással 143 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Elszántan a másikra rohansz. Sárkánytőrrel több döféssel felnyársalod a varkaudar hadúr jobb lábát. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). T'vadar tőrével eltalálod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a varkaudar hadúr vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. 2814 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 24, gyógyulás: 40, összesen: +16 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 6 tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos testét. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (42 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Meglengetve a sárkánytőrt ellenfeledre támadsz. Sárkánytőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar iszákos jobb lábát. (5 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). T'vadar tőrével eltalálod a varkaudar iszákos fejét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 varkaudar látógömb. 2785 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 507, sebződés: 72, gyógyulás: 77, összesen: +5 ÉP}
(Továbbmész...) [201,116] Az erdőt dombvidék váltja fel.
bb 260 30 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (30 darabot) |
im 0 3 | imádkozol |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 6 tüske. Alaposan megsorozod az ongóliant ragyás lábszárát. (6 támadással 142 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (27 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Elszántan a másikra támadsz. Sárkánytőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ongóliant bal lábát. (6 támadással 356 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). T'vadar tőrével többször eltalálod az ongóliant ragyás lábszárát. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (187,107)-> 26 arany, -2 ÉP], 4 arany és 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 3070 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 605, sebződés: 55, gyógyulás: 98, összesen: +43 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 6 tüske. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant jobb oldalát. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (25 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Elszántan a másikra támadsz. Sárkánytőrrel néhányszor teljesen átdöföd az ongóliant hatalmas bokáját. (6 támadással 361 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). T'vadar tőrével megérinted az ongóliant testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ongóliant száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (186,106)-> 28 arany, -2 ÉP], egy arany, egy aranytű és egy vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]. 3070 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 553, sebződés: 66, gyógyulás: 88, összesen: +22 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tüske. Alaposan megsorozod az ongóliant bal lábát. (6 támadással 135 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (21 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkánytőrt a másikra rontasz. Sárkánytőrrel tökéletesen perforálod az ongóliant ragyás lábszárát. (6 támadással 353 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). T'vadar tőrével többször eltalálod az ongóliant bal lábát. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fűszertartó, egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. 3070 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 605, sebződés: 47, gyógyulás: 99, összesen: +52 ÉP}
v 96 186 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[186,61] Épületek tűnnek fel.
pki 5000 | kiveszel a bankból 5000 aranyat |
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [185,59] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Sheran hívei emelték. A szörnypiacnál összefutsz a múltkori mutáns gondozónővel, már nem annyira kétségbeesett. Elújságolja, hogy egy csapat kalandozó visszahozta két elkóborolt gorilláját, de még így is jó pár odakint kószál valahol a városban. Nagyon veszélyesek, és igen okosak - állítja. Kicsit bátorítod, hogy biztosan minden rendbe fog jönni, aztán tovább folytatod az utad. Közben pedig azon agyalsz, hogy talán mégis össze kéne hozni azt a hajtóvadászatot... (12. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen délre 9 mérföldre teljesítheted.) nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.
ve 470 1 | megveszed a 470. tárgyat 1 |
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [201,115] Vált a terep: dombság után ritka erdő. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy quwarg bolyt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Látsz egy fekete kaktuszt.
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg királynő!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 6 tüske. Alaposan megsorozod a quwarg királynő jobb középső lábát. (6 támadással 72 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkánytőrt ellenfeledre támadsz. Sárkánytőrrel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). T'vadar tőrével teljesen átdöföd a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 1221 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 2, gyógyulás: 33, összesen: +31 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A varázslat kudarcot vallott. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tüske. Pár lövedéked átjárja a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 144 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (43 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Meglengetve a sárkánytőrt a másikra támadsz. Sárkánytőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 359 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). T'vadar tőrével jól megszurkálod a kisebb quwarg isten jobb oldalát. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Ocsmány csáprágóját a kisebb quwarg isten hasadba mélyeszti. (1 támadástól 123 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kisebb quwarg isten száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], 3 gyöngymangó, egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (186,106)-> 40 arany, -2 ÉP], 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP], egy vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 11550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 681, sebződés: 180, gyógyulás: 112, összesen: -68 ÉP}
v 198 199 112 | elmormolod a 198. varázslatot |
[199,112] Még mindig az erdőben vagy. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Látsz egy varkaudar falut. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Syrac Hold irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy bíborcserjét. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy varkaudar katona. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 124 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Tharr haragja varázslatot lő rád. Semmi hatás! (tompítás védett meg.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 6 tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar katona csillogó páncélját. (6 támadással 117 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Marokra fogva a sárkánytőrt a másikra rontasz. Sárkánytőrrel többször eltalálod a varkaudar katona kivillanó vállát. (6 támadással 319 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). T'vadar tőrével többször eltalálod a varkaudar katona jobb karját. (5 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 139 életpontot vesztesz.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a varkaudar katona testét. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). T'vadar tőrével megbököd a varkaudar katona testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Sajnos nem sikerült a varkaudar katona minden csapását hárítanod. (4 támadástól 103 életpontot vesztesz.) A varkaudar katona összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 6384 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1052, sebződés: 244, gyógyulás: 170, összesen: -74 ÉP}
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
in 1754 351 420 | leírod az 1754. kalandozónak a 351. szörnyet a 420. tárgyat |
in 1754 179 468 | leírod az 1754. kalandozónak a 179. szörnyet a 468. tárgyat |
* 1. BP: | keresed a 694. szörnyet a 250. szörnyet a 230. szörnyet |
* 2. BP: | elmormolod az 5. varázslatot a 83. varázslatot a 172. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 688. tárggyal a 689. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 691. tárggyal a 692. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat |
DERIT SODRONYNADRÁG (1119. TÁRGY) Az előtted sorakozó derit láncszemek eléggé megmunkálhatónak tűnnek ahhoz, hogy egy páncéldarabot álmodhass belőlük. Például egy sodronynadrágot, olyat, amilyen még senkinek nem volt soha a történelemben. Nos nézzük, mi is kell hozzá: 7 féregbél (ezekre rögzítheted a láncszemeket - egy a derekadnál, három-három a lábszáradon fogja össze a nadrágot), 120 derit láncszem (melyeket hosszú rabszolgamunkával egymásba fűzöl). Persze a derit megmunkálásához nélkülözhetetlen egy vaskohó, ahol a láncszemeket kellőképpen meg tudod olvasztani ahhoz, hogy aztán egy kőkalapáccsal egymásba kovácsolhasd őket. (A kohó kellő hőmérsékletre felfűtéséhez 6 pirkit kell.) Az aprólékos munka 60 TVP-be kerül. Persze mit sem ér az egész, ha nem itatod át ezt a tárgyat is mágiával! Ehhez persze az szükséges, hogy varázstárgy készítéssel készítsd el. Ha a derit sodronynadrágot viseled, védettségedhez 10-et, szerencsédhez 2-t kapsz, a harcban rád irányuló varázslatok pedig 15% eséllyel csődöt mondanak. A derit láncszemek viszont nem kímélik lábadat, dörzsölik, szúrják, nyomják, időnként akár vér is serkenhet az így okozott sebekből. Nos, rajtad múlik, vállalod-e ezt a "kis" kényelmetlenséget, csak azért, hogy derit sodronynadrágot viselhess. |
PIKKELYES PTOG (470. SZÖRNY) Első pillantásra leginkább a dinoszauruszokhoz hasonlítanád. Másodszorra, testének formáit, és a gőzölgő leheletét jobban figyelembe véve egy nagyra nőtt piromenyétre emlékeztet. Ha viszont a testét fedő, csillogó pikkelyekre téved tekinteted, leginkább egy sárkányt mindenhol beborító bőrfelület jut eszedbe. Nos, a hasonlóság csak a véletlen műve, a pikkelyes ptog semmilyen rokonságban nincs az előbb említett szörnyekkel. Fajának kialakulása sokkal régebbre vezethető vissza, mint bármely Ghallán őshonos fajé. Már a keleti területeken élt barbár törzsek, a bo'adhunok is előszeretettel alkalmazták hátasállatukként, de persze a befogásuk és megszelídítésük már abban az időben sem volt egyszerű. |
Erő: | 43 (61) | Szint: | 33 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 47 (50) | Támadás: | 50 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 41 (43) | Védekezés: | 64 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 8/36 év |
Egészség: | 36 (41) | Életpont: | 629/630 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 44 (54) | Varázspont: | 1529/234 | Pénz: | 4166 arany | Kép. pont: | 42 |
Tudatpont: | 35/24 | Pszi pont: | 187/269 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 16 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/68 | ökölvívás: | *20/100 | szúrófegyverek: | *38/100 (+6%) |
vágófegyverek: | 17/55 | ütőfegyverek: | 10/65 | lőfegyverek: | 28/94 (+11%) |
dobófegyverek: | 28/63 |
Feltételes fegyverváltás: sárkánytőr (#626) (80%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/71 | 2. nyomkövetés: | 95/13 (+48%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 18/20 (+6%) | 5. csapdakészítés: | 24/62 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 7/80 |
7. gyógyítás: | 16/45 (+11%) | 8. titkosírás: | 4/94 | 9. felderítés: | 28/83 (+7%) |
10. szörnyidomítás: | 9/55 | 11. teológia: | 89/50 (+62%) | 12. taumaturgia: | 74/77 (+42%) |
13. szerencsejáték: | 5/33 | 14. versengés: | 18/26 (+16%) | 15. harcművészetek: | 14/17 |
16. zene: | 4/43 (+11%) | 17. szörnyismeret: | 45/64 (+18%) | 18. pszi: | *24/100 |
19. zárnyitás: | 1/46 | 20. vadászat: | 5/2 (+11%) | 21. vitalitás: | 1/20 |
22. bányászat: | 27/81 (+34%) | 23. úszás: | 5/34 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 87% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
kutatsz max. 140 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz fokhagymát (#403) (max. 400 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 50 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 140 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
trikornis herceg (#261), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), vércápa sámán (#281), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), Quwaxotix (#961), quwarg királynő (#153) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), ryuku gólem (#394), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 15 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 15 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs III (#127) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | a lélek védelme (#57) |
tárgyvédelem (#178) | esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) |
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse III (#59) | fürkésző szemek (#213) | szörnycsábítás (#83) |
planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | Notermanthi (#257) | tűzeső (#61) | >> | kronotapír (#286) | |
tűzeső (#61) | >> | magnetikus praglonc (#200) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Chara-din fattya (#236) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
háló (#186) | >> | varkaudar vajákos (#690) | izomernyesztés (#33) | >> | 25. szintű lényekre | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar katona (#691) | |
tűzgolyó (#155) | >> | szánalmas pondró (#792) | puha ütés (#60) | >> | Quwaxotix (#961) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Quwaxotix (#961) | tompítás (#40) | >> | varkaudar katona (#691) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
fürgülés (#92) | >> | őrjáratozó katona (#274) | pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
fürgülés (#92) | >> | magnetikus praglonc (#200) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
2.) Igazi harcoshoz méltó feladat egy magnetikus praglonc feletti diadal. |
3.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában . |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 136 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7 | kaja (#2) | 1 | mágusköpeny (#453) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | sallank karom (#128) | 5 | tüske (#22) | 19 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4166 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | fűszertartó (#210) | 5 | gyöngymangó (#135) | |||
9 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | magszim bél (#103) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
14 | nyílvessző (#108) | 9 | rókafarok (#124) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tünde nyíl (#554) | 1 | varázskő (#305) | |||
2 | varkaudar látógömb (#1107) | 1 | vashegyű nyíl (#176) |