Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 2. 10h:44' EZ A 464. JÁTÉKHETED, 286. FORDULÓD 465. játékheted kezdete: jan. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1896 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 127. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1101. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1253. tárgyat |
fvh 1 | felt. varázslat haszn. 1 |
tv 150 | támadó/véd. varázslat a 150. varázslatot |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 86 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a dögkeselyű testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a dögkeselyű testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a dögkeselyű. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 7 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 84 életpontot sebeztél. A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod az élőholt mágus bal lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a méregfogat a másikra támadsz. Méregfoggal felnyársalod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Meglengetve a méregfogat ellenfeledre támadsz. Méregfoggal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a méregfogat a másikra rohansz. Méregfoggal felnyársalod az elektromos angolna testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! Méregfoggal teljesen átszúrod az elektromos angolna jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
m 2 4 4 | mozogsz keletre, délre, délre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 82 életpontot sebeztél. A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 83 életpontot sebeztél. A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 80 életpontot sebeztél. Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (11 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A nómenklatúra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [132,37] Dombos terepre érkeztél. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy krómkaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Thar'dan. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy pattanóböde nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 87 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (10 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A pattanóböde megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 4 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [132,38] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak.
m 5 4 5 | mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 74 életpontot sebeztél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a quwarg felderítő nyakát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a quwarg felderítő jobb szárnyát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [131,40] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Látsz egy sziklafészket. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Thar'dan orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad. Mászni kezdesz. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bemászol a hatalmas fészekbe. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. Sajnos, a fészek nem üres - futnod vagy harcolnod kell. Egy óriás griff!
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 95 életpontot sebeztél. Az óriás griff még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 madártollat. 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 28 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a fekete griff ébenfekete testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a fekete griff testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A fekete griff feléd csap csőrével, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 4 kaját. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 29 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a vadtroll jobb karját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a vadtroll testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-9 életpont)! A vadtroll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [130,41] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Oldalt pillantva, meglátsz egy sziklafészket.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Nem gondoltad, hogy ilyen óriási a fészek! Lentről sokkal kisebbnek látszott. Bemászol. Ahelyett, hogy a kilátásban gyönyörködnél, körbevizsgálódsz. Lehet, hogy a fészek tartalmaz kincset is, de úgy látszik, először más veszéllyel kell szembenézned. Egy fekete griff! Szerencséd van (vagy épp nincs), ez Zuramagor.
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 21 életpontot sebeztél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Zuramagor bal vállát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a Zuramagor jobb szárnyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csőrével a Zuramagor nem tudott megsebezni. A Zuramagor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 griff nyakék. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 28 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (14 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a griffőniksz tollas testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a griffőniksz tollas testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csőrével a griffőniksz nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 pirkitet. 350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 31 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kék rothasztó testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kék rothasztó testét. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a kék rothasztó kocsonyás testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rothasztó talizmán. 3166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 29 életpontot sebeztél. Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trappoló dinymák nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák feléd rúg, de nem talál el. A trappoló dinymák megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 30 életpontot sebeztél. A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (12 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a pattanóböde hólyag testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A pattanóböde állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [131,43] Homokdűnék tűnnek fel: sivatagba érkeztél.
v 96 55 | elmormolod a 96. varázslatot |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
(Továbbmész...) [132,41] Még mindig dombos terepen vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Lítia De Fandargo. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas.
be 376 | bemész a szentélybe |
* 1. BP: | alakváltás 13 |
* 2. BP: | használod a 73. pszi képességet |
Erő: | 41 (45) | Szint: | 25 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 38 (42) | Támadás: | 30 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 26 (32) | Védekezés: | 40 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 26 (28) | Életpont: | 324/180 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 38 (40) | Varázspont: | 736/1 | Pénz: | 3897 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 15/2 | Pszi pont: | 162/127 | EFejl: | 52 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 3 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 28 |
vágófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 26 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12 | 2. nyomkövetés: | 78 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 14 | 5. csapdakészítés: | 6 | 6. csapdaészlelés: | 4 |
7. gyógyítás: | 92 | 8. titkosírás: | 7 | 9. felderítés: | 25 |
10. szörnyidomítás: | 1 | 11. teológia: | 30 | 12. taumaturgia: | 51 |
13. szerencsejáték: | 3 | 14. versengés: | 13 | 15. zene: | 8 |
16. szörnyismeret: | 17 | 17. pszi: | 24 | 18. vadászat: | 6 |
19. bányászat: | 33 (+1) | 20. úszás: | 8 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
ongóliant (#159) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
jégcsóva (#41), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál, így annak hatalmát is magadba szívhatod! |
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy agyagelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! |
3.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
84 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | spiritusz (#170) | |||
1 | tükör (#43) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | bronzsisak (#88) | 1 | csontpálca (#329) | |||
1 | díszes rézpajzs (#84) | 1 | griff nyakék (#1579) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
4 | kaja (#2) | 9 | kaktusztüske (#114) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | |||
2 | kőszem (#304) | 12 | madártoll (#112) | 2 | mutáns csont (#331) | |||
3 | pirkit (#153) | 7 | rézdarab (#70) | 1 | rézsisak (#72) | |||
1 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | rövid íj (#107) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
5 | tinta (#101) | 1 | ubuk tüske (#131) |