284. forduló, 286. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. nov. 7. 12h:06'
EZ A 355. JÁTÉKHETED, 285. FORDULÓD
356. játékheted kezdete: nov. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [365,64] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Sudár Virággal. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyali sisakot, egy balkezes gyűrűt, egy bozontfonatot, egy dalebg.kristályvértet, egy derit sodronynadrágot, egy díszes fegyvertokot, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hósárkánybőr csizmát, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kyorg köpenyt, egy lajstrom medált, egy Lordac kesztyűjét, egy mentát karkötőt, egy Natharion amulettet, egy ogre övet, egy örökkéval. rubinját, egy ősmágus fülbevalóját, egy quwarg nyakpántot, egy rd'alv amulettet, egy ryuku kalózkendőt, egy teriadan karkötőt, egy varkaudar szimbólumot, egy kyorg övcsatot és egy drakolder gyűrűt visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Techiulan trófea és egy Nateilena úrnő trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Aranysárkány. Jobb kezében egy biethlan pörölyt, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Hátasállata egy szőrös azuka! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Egy sárkány van messze mögötte. Illetve izé, vele. De milyen apró! És milyen szép! Mintha színaranyból lenne az egész. Tisztán érzed auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 hókeresztet (1150 arany), 50 Thargodan esszenciát (1850 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 dentor szüttyő (eladási ár: 400 arany, ebből a kezelési költség: 32 arany), 10 fűszertartó (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany), 5 sólyomcsőr (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany), 10 borkonyó bibe (eladási ár: 250 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany) ellenértékét.
Az 1. napon megintcsak összefutsz Sudár Virággal. Mentális auráját felismered, jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 2. napon ismét összefutsz Sudár Virággal. Auráját érzékelve máris tudod, ártatlan fehér, mint a Tied is. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 2 küklopsz szem (eladási ár: 150 arany, ebből a kezelési költség: 12 arany) ellenértékét.
Az egyik napon összefutsz egy kék egyenruhát viselő, tintacsigán lovagló ember nővel. Ruháján egy zöld korona jelvényt látsz, raja aranyló "Yaurr" felirattal. Már messziről integet, és ahogy közelebb ér, beszélni kezd.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra. Köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2011. nov. 22., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a nov. 26-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM:
- A védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban.
- A főzés nem működik az olimpián.
- Olimpiai harcban a támadásban a random DX a korábbi helyet a karakter aktuális támadásának 50 %-a lesz. Tehát pl. 300-as támadásnál D150.
- Olimpián a taumaturgia és teológia erősségének növekedése nem 250-es értéknél csökken le, hanem 500-nál. 500-ig tehát minden taumaturgia vagy teológia szint normálisan adja a varázslat erősséget, 500 felett minden 25. ad egyet. Ezzel párhuzamosan a jellempontokból és papi rangból származó varázslaterősség is duplán számít.
] Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Betolakodók vannak a területeden. Szolgáid már harcolnak ellenük, érzed, ahogy sorban elbuknak. A támadók arcán undor és gyűlölet, lerázzák magukról elméd erejét. Védekeznél, fogaddal marnál beléjük, hogy vérükből nyerjél erőt; de testedet átjárja fegyverük. A lándzsa szíveddel együtt a földhöz szögez - ez hát a vég. Az utolsó kép egy csizma, mely fejedre tapos, amikor kihúzzák belőled a fegyvert... a kalandozók már kincseid kutatják. Te csak a felkelő nap pusztító tüzét érzed, s az évszázadok tapasztalatából egy szakadt fekete köpeny és a csatamező sarával keveredő hamu marad...
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 61 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+139 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+568 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+108 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A lottó 945. hetének nyerőszámai: 17, 1, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot
127 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 635.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 633.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 631.]

* 2. KP: elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 24. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 631.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 jégszilánk). [0 pontot használtál fel, van még 631.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 629.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 145% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 629.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat a 396. tárgyat az 1137. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 629.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 629.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 629.]

* 5. KP: használod a 150. tárgyat az 1546. tárgyat a 34. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 629.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 627.]
Egy szép, mély gödröt ástál. Se kincs, se kriptabejárat. [9 pontot használtál fel, van még 618.]

* 6. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 86. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 616.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 616.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 616.]

* 7. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 127. varázslatot a 224. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 616.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 616.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 616.]

* 8. KP: elmormolod a 168. varázslatot
Ezt a varázslatot már elmondtad egyszer! [0 pontot használtál fel, van még 616.]

* 9. KP: elmormolod a 147. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 purifikátor háj). [0 pontot használtál fel, van még 616.]

be 624 328 5 bemész a 624. épületbe
Barátságosan mosolyogva besétálsz a lovagi táborba. A tábor vezetője, Sir Rasolphius előzékenyen fogad, udvariasan hellyel kínál, és megkérdezi, miben állhat a rendelkezésedre. Átadsz a lovagnak 5 Thargodan esszenciát. Sir Rasolphius a homlokodhoz érint egy kékes fénnyel vibráló pálcát. Visszakaptál 84 varázspontot! Mély meghajlással köszönöd meg a jutalmat. [5 pontot használtál fel, van még 611.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +12 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve fiatalítás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! 2.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! 3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! [30 pontot használtál fel, van még 581.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[361,64] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Az ősöreg fák tövében apró, sárga gombák teremnek. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy albinó küklopsz nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 348 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (100 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel végigvagdosod az albinó küklopsz testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod az albinó küklopsz szőrös lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az albinó küklopsz cséphadaróként kezd püfölni mancsaival. (2 támadástól 144 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az albinó küklopsz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4520 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 462, sebződés: 244, gyógyulás: 0, összesen: -244 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +98 életerő.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Analotha irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy égig érő pálmát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csillezsályát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Találkozol Darochaarral. Sheran félisten hatalmú felszentelt főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy fattylord derékövet, egy gólem talizmánt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy Khór maszkját, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy nehéz harci kesztyűt, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy smaragdvámpír trófea, egy quwarg b.háborító trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy otagi csápot tart. Lőfegyvere egy ében dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [361,63] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Mozgást észlelsz oldalról. Felismered a közeledőt. Csak egy ében hadúr. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy fénypajzs varázslatot. [+2% teo] A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 277 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 35 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ében hadúr fejét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (13 életpontot vesztettél.) Meglengetve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ében hadúr páncélozott testét. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod az ében hadúr testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap az ében hadúr, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Mágusölővel megkarcolod az ében hadúr bal lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod az ében hadúr fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az ében hadúr fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 706, sebződés: 116, gyógyulás: 0, összesen: -116 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +100 életerő.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Hangodat kieresztve, a táborra rontasz. Egy pillanatig elgondolkodsz, hogy helyesen cselekszel-e, de aztán magadban bólintasz. A Thargodanok gyűlölködő pillantással fordulnak feléd. Egy Mnebolath támad rád.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fénypajzs varázst. [+1% teo] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 303 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP], 4 arany és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Látszik, hogy a Thargodanok meglepődtek. Nem számítottak arra, hogy ilyen kemény ellenfelet kapnak! Egyelőre semmi zsákmány, de talán most úgyis csak a túlélésre kell koncentrálnod. Egy Thargodan zsoldos készül a lemészárlásodra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fénypajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+2% teo] Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 299 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan zsoldos izmos testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a Thargodan zsoldos testét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a Thargodan zsoldos bal lábát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 114 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5930 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 731, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Felkészülsz a csata folytatására. Halálvarázs sújt le rád hátulról, de te csak kacagsz rajta (magadban pedig csodálkozol óriási szerencséden). Egy Thargodan mágus védelmezi a vadászterületét.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fénypajzs varázslatot. [+1% teo] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 315 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a Thargodan mágus bal lábát. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor súrolod a Thargodan mágus bal karját. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 88 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 774, sebződés: 88, gyógyulás: 0, összesen: -88 ÉP}

Rettegve, sikoltozva menekülsz.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +86 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +85 életerő.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [362,62] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sziklaskorpió közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 331 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] A sziklaskorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt törpe bányát. Találsz egy teljesen lerombolt vaskohót. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy taalru. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fénypajzs varázst. [+1% teo] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 331 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Egy háló varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A taalru összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP], egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], 4 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP]. 3701 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Sorvadsz (-1 életerő). Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [108 pontot használtál fel, van még 473.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 473.]

m 8 6 8 mozogsz északra, nyugatra, északra
[362,61] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Hmm, csak egy árnylord. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 337 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az árnylord jobb oldalát. (5 támadással 36 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mágusölővel néhányszor megcsapod az árnylord bal karját. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod az árnylord testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 101 életpontot sebeztél. Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Az árnylord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4013 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 528, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +92 életerő.) Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ében hadúr. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fénypajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+2% teo] A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 312 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 34 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében hadúr fejét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (15 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed az ében hadúr jobb oldalát. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod az ében hadúr testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 95 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 730, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}

Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [361,61] Félig kiégett területen vagy. Mozgást észlelsz oldalról. Villámgyorsan lefekszel egy kidőlt, halott fatörzs mögé. A szörny profibb nyomkereső, mint amilyen rejtőzködő Te vagy. A szörny észrevett. Egy halálelementál közeledik feléd! Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.

Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Tone Zangief lábát masszírozza. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [361,60] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Ráismersz a lényre. Egy árnylord. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 330 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az árnylord testét. (5 támadással 34 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel megvagdalod az árnylord fénytelen testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod az árnylord testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Előremozdulva, az árnylord kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Az árnylord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4013 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 419, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +81 életerő.) Észreveszel egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Tone Zangief vigyorog kajánul. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). [18 pontot használtál fel, van még 455.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 455.]

m 8 7 6 mozogsz északra, északnyugatra, nyugatra
[361,59] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában.

Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Tone Zangief előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).

(Továbbmész...) [360,58] Félig kiégett területen vagy. Láthatóan egyre több az élet, ahogy távolodsz a kiégett nyugati pusztáktól. Mozgást észlelsz oldalról. Hmm, csak egy áldott okerón. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 325 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az áldott okerón kitines ollóját. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel végigvagdosod az áldott okerón testét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod az áldott okerón bal hátsó lábát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 88 életpontot sebeztél. Itt is, ott is célba talál az áldott okerón ollója. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 áldott követ. 1050 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 836, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +106 életerő.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy tűzfőnix előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő).

(Továbbmész...) [359,58] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Villámgyorsan lefekszel egy kidőlt, halott fatörzs mögé. Sajna nem sikerült valami profi módon elbújnod. A szörny észrevett. Egy halálelementál közeledik feléd! Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.

Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). [18 pontot használtál fel, van még 437.]

m 6 mozogsz nyugatra
[358,58] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ősvortexet. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy lélekelementál került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 160 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a lélekelementál jobb vállát. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre rontasz. Mágusölővel néhányszor megcsapod a lélekelementál testét. (5 támadással 260 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a lélekelementál jobb karját. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 54 életpontot sebeztél. A lélekelementál karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A lélekelementál karmaival felhasítja a bőrt a bal karodon. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 41 életpontot vesztettél. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a lélekelementál anyagtalan testét. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a lélekelementál fejét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 45 életpontot sebeztél. A lélekelementál éles karmai végigszántják a jobb combodat. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A lélekelementál karmaival feltépi a torkodat! (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 948, sebződés: 302, gyógyulás: 0, összesen: -302 ÉP}

Minden elfeketedik, mintha egy feneketlen kútba zuhannál. A halál nyújtja feléd ölelő karjait. [6 pontot használtál fel, van még 431.]
Feltámadsz! (+442 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 431.]
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [0 pontot használtál fel, van még 431.]

ek 503 365 64 t. energia kisütése: 503 365 64
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(358,58) ősvortex (#587), lélekelementálok (#319)
(359,58) halálelementálok (#279)
(360,58) áldott okerónok (#336), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(361,59) művészi porolit (#720)
(361,60) árnylord (#342), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(361,61) halálelementálok (#279), művészi porolit (#720)
(361,63) ében hadúr (#294), Mnebolath (#237), Thargodan zsoldos (#310), Thargodan mágus (#318), Thargodan tábor (#588), Chara-din monolitja (#534)
(361,64) albinó küklopsz (#338), Sheran oltár, szent tölgyfa (#393), régészeti lelőhely (#1208), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), égig érő pálma (#1689, belőle készíthető: #1690), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Darochaar (5147. kalandozó)
(362,61) árnylordok (#342), ében hadúr (#294)
(362,62) sziklaskorpiók (#339), Fairlight oltár, tündöklő szobor (#1587), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), érclelőhely, taalru (#249)

[365,64] A terep változik: ismét síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett?

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy lovagi tábort. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy félig kész tutajt. Moa találmány? Vagy mi a szösszenet ez? Most még nem tudhatod. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy alku varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Gort Grán lábát masszírozza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 426.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 426.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 416.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 413.]

* 4. BP: energia fejlesztése 20
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. Ebbe a képességbe te már belefejlesztetted a szükséges mennyiséget! [0 pontot használtál fel, van még 413.]

* 5. BP: használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 403.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 363.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 323.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 283.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön.

[40 pontot használtál fel, van még 243.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 203.]

tf 3 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat 3 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [3 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 23, 29.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját nyel le a pikkelyes ptog. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 426 pontot. A következő körben tehát 626 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

EXTRA SZÉFHELYEK A BANKOKBAN
A Fairlight bank az igazán hűséges és megbízható ügyfeleik számára extra széfhely bérlésére kínál lehetőséget. Ez azt jelenti, hogy többféle tárgyadat is tarthatod a bankban. A 12 alap tárgyhelyen felül tehát további tárgyhelyek lelhetnek gazdára. Egy-egy plusz hely 1000 aranyba kerül, és a kibérléséhez személyesen meg kell jelenni a bankban.
Vagyis: add ki a bank mezőjén a BE <banképület száma> <mennyi extra széfhelyet szeretnél> parancsot, és máris létrejön az üzlet. Annyiszor 1000 aranyat kell fizetned, amennyi széfhelyet szeretnél. Alapból ezt a karaktered készpénz formájában nyújtja át, de ha inkább a bankszámládról szeretnél fizetni, a harmadik paraméternek adj meg egy 1-est.
Ha ezt megtetted, a bankba tárgyakat pakolni továbbra is a BB paranccsal tudsz, kivenni őket onnan a KB parancsot kell használnod. Ezeket a széfhelyeket örök életedre adják, tehát a későbbiekben, vagy rendszeres időközönként nem kell érte fizetned.
A fenti szolgáltatást csakis azok számára ajánlja fel a bank, akik a csatorna keleti oldalán vannak, és forduló végén tele van a széfjük, azaz 12 különféle tárgyat tartanak benne. Ha a szolgáltatást felajánlották neked, attól fogva bármikor igénybe veheted, függetlenül attól, hogy hányféle tárgyat tartasz a széfben. Kiegészítés: Mostantól lehetőség van újabb 50 bankhely megvásárlására. Ebből az első 10 bárhol elérhető, és darabja 5000 aranyba kerül. Ha valaki már 60 bankhellyel rendelkezik, akkor a sziránusz pénzváltóknál igen borsos áron, darabonként 10000 aranyért bérelhet még újabb 40 helyet. Így a maximális banki tárhely egy karakternél 100.

HÓKERESZT (843. TÁRGY)
Ez az apró, négy centi átmérőjű fülbevaló valóban keresztet formáz. A négy szára végén elkeskenyedő, a közepén lévő foglalatban zafír ékkövet őrző ékszer mágikus kisugárzása enyhe derengésbe vonja a tárgyat. Kicsiny mérete ellenére tulajdonságai briliánsak: +1 védettséget, +20 max. vp-t, +2 IQ-t ad viselőjének, valamint +1 sebzést okozhat a közelharcban leadott összes ütésével. Csak 30. szintet elért kalandozók akaszthatják fülükbe.

FIATALÍTÁS (140. VARÁZSLAT)
A fiatalítás varázslat segítségével visszájára fordíthatod a természetellenes öregedést, és ezzel megmentheted a testedet a biztos pusztulástól. Elmondása 10 TVP-t, 40 VP-t, 3 isteni könnycseppet, és egy grifftojást igényel, és eredményeképp 1-3 évvel visszafiatalodik a tested. Nem válhatsz a varázslattal fiatalabbá, mint a természetellenes öregedés előtt voltál!

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia főpap-jelöltje vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 285. fordulód.

Erő: 33 (41) Szint: 30 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 37 (43) Támadás: 44 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 36 (49) Védekezés: 86 Menekülés: 15 % Életkor: 8/9 év
Egészség: 34 (40) Életpont: 541/406 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 42 (59) Varázspont: 1372/856 Pénz: 3768 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 36/20 Pszi pont: 216/67 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 15
Eddig összesen 2174 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 41668 TP-t kaptál. Jelenleg 3122327 TP-d van. A következő szinthez még 377673 TP szükséges. Trófeáid: Thargodan mágus, tollaskígyó, Thargodan légiós. A 206. fordulódban 5592 arany került a bankszámládra. 7800 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/38 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: *32/100 (+3%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 29/11 (+5%)
dobófegyverek: 1/52

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Kedvenc táborhely: 365,64

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/66 2. nyomkövetés: 46/89 (+18%) 3. mászás: 9/31
4. csapdakészítés: 22/9 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/80 6. gyógyítás: 53/88
7. titkosírás: 4/74 8. felderítés: 25/26 (+7%) 9. szörnyidomítás: 8/61
10. teológia: 52/47 (+15%) 11. taumaturgia: 106/95 (+20%) 12. versengés: 13/3
13. harcművészetek: 1/58 14. szkanderozás: 1/49 15. zene: 11/50
16. szörnyismeret: 7/65 17. pszi: 29/14 (+12%) 18. zárnyitás: 1/97
19. vadászat: 3/86 20. bányászat: 18/95 (+11%) 21. úszás: 11/82
22. csapatmunka: 2/39

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Solisar aurája (#240, 18 VP) fénypajzs (#241, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)
esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), fénypajzs (#241), Solisar aurája (#240)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
2.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 980 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 bronzhegyű nyíl (#94) 7 gyógykenőcs (#313) 3 kaja (#2)
3 víz (#27) 11 Thargodan esszencia (#328)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
115 arany (#50) 1 álompor (#396) 4 borkonyó bibe (#312)
2 isteni könnycsepp (#260) 1 küklopsz szem (#643) 22 mákrózsa virág (#56)


Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Adatbázis-bővítés
* - Bővült a karaktereknél a maximális tárgyhelyek száma. Ennek tükrében új tárgyhely-bővítéseket lehet szerezni a játékban. Az első ilyenek a nemsokára bekerülő TK-kban lesznek elérhetők.
* - Megnőtt a bérelhető bankszéfek száma is. Mostantól lehetőség van újabb 50 bankhely megvásárlására. Ebből az első 10 bárhol elérhető, és darabja 5000 aranyba kerül. Ha valaki már 60 bankhellyel rendelkezik, akkor a sziránusz pénzváltóknál igen borsos áron, darabonként 10000 aranyért bérelhet még újabb 40 helyet. Így a maximális banki tárhely egy karakternél 100. Továbbá kiíródik a karakterlapra a bankhelyek maximális száma, és hogy mennyi foglalt belőlük.
* - A TV lista maximuma 20-ra bővült, az FTV listáé 120-ra.
* - A BA és FT parancsok maximuma immár 50.
* - Ezentúl 20 FLH parancs lehet kiadva, és az FLH parancs 3. paramétere (amivel azt adod meg, hogy maximum hány lövedéket lősz/dobsz) ezentúl lehet 15-nél nagyobb is.
* - A kiadható feltételes parancsok maximuma ezentúl 50.
* - A kedvenc táborhely kiíródik a karakterlapra.

Üzenet küldése a karakternek