Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. júl. 8. 15h:05' EZ A 583. JÁTÉKHETED, 285. FORDULÓD 584. játékheted kezdete: júl. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2745 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 215 5 |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 59. varázslatot a 127. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod az 57. varázslatot a 178. varázslatot a 188. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1483. tárgyat az 560. tárggyal a 737. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 86. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1345. tárgyat az 519. tárggyal a 649. tárgyat |
fkt 313 100 1 | felt. készítesz a 313. tárgyat (100 darabot) |
hh 522 522 1150 | használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 1150. tárgyat |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 710 213 138 | bemész a 710. épületbe |
m 1 3 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 6 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász bal oldalát. (6 támadással 131 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 17 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkánytőrt ellenfeledre támadsz. Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). T'vadar tőrével felnyársalod a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A varkaudar íjász karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. Jól harcoltál! (+47 varázspont.) 1543 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 17, gyógyulás: 29, összesen: +12 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 6 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök testét. (6 támadással 131 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Meglengetve a sárkánytőrt ellenfeledre támadsz. Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar hírnök jobb oldalát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). T'vadar tőrével teljesen átszúrod a varkaudar hírnök jobb vállát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+47 varázspont). 1606 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 11, gyógyulás: 28, összesen: +17 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 6 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 6 tüske. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (6 támadással 131 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkánytőrt ellenfeledre rontasz. Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). T'vadar tőrével nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP]. Jól harcoltál! (+47 varázspont.) 1765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 20, gyógyulás: 27, összesen: +7 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 6 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök fejét. (6 támadással 132 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Meglengetve a sárkánytőrt a másikra rohansz. Sárkánytőrrel felnyársalod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). T'vadar tőrével megdöföd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A varkaudar hírnök melléd csap a farkával! A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+47 varázspont). 1606 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 4, gyógyulás: 27, összesen: +23 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 6 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (6 támadással 134 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Elszántan a másikra rontasz. Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). T'vadar tőrével teljesen átszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+47 varázspont). 1606 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 18, gyógyulás: 28, összesen: +10 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tüske. Alaposan megsorozod a nőstény varkaudar nyakát. (6 támadással 122 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkánytőrt a másikra rohansz. Sárkánytőrrel néhányszor teljesen átdöföd a nőstény varkaudar bal lábát. (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). T'vadar tőrével megdöföd a nőstény varkaudar jobb karját. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A nőstény varkaudar karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+3 varázspont). 2756 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 449, sebződés: 17, gyógyulás: 71, összesen: +54 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tüske. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar bal lábát. (6 támadással 135 életpontot sebezve.) Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Elszántan a másikra ugrasz. Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). T'vadar tőrével eltalálod a borzalmas varkaudar jobb vállát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 gyöngymangó. 1765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 14, gyógyulás: 27, összesen: +13 ÉP}
(Továbbmész...) [200,113] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A feléd közeledő varkaudar varázsló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló jobb karját. (6 támadással 131 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Meglengetve a sárkánytőrt ellenfeledre rohansz. Sárkánytőrrel több döféssel felnyársalod a varkaudar varázsló testét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). T'vadar tőrével megdöföd a varkaudar varázsló fejét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Véres nyál csordul ki a varkaudar varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1974 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 0, gyógyulás: 39, összesen: +39 ÉP}
(Továbbmész...) [201,114] Az erdőt bozótos vidék váltja fel.
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 6 tüske. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester bal első lábát. (6 támadással 53 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Megmarkolva a sárkánytőrt a másikra támadsz. Sárkánytőrrel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester torát. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). T'vadar tőrével jól megszúrod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1883 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 0, gyógyulás: 47, összesen: +47 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 6 tüske. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén torát. (6 támadással 130 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy kazmár gyökér tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Megmarkolva a sárkánytőrt ellenfeledre rohansz. Sárkánytőrrel felnyársalod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) T'vadar tőrével felnyársalod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
(Továbbmész...) [201,116] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gránátkaktuszt. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Utad során felfedezel egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Nocsak, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP]
(Továbbmész...) [202,117] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy vark. kardtáncos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 6 tüske. Pár lövedéked átjárja a vark. kardtáncos jobb karját. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel többször eltalálod a vark. kardtáncos testét. (6 támadással 401 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 95 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszurkálod a vark. kardtáncos jobb lábát. (5 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 113 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel tökéletesen perforálod a vark. kardtáncos fejét. (6 támadással 432 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 109 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével épp hogy megszúrod a vark. kardtáncos jobb oldalát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sajnos nem sikerült a vark. kardtáncos minden csapását hárítanod. (3 támadástól 123 életpontot vesztesz.) A vark. kardtáncos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7862 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1465, sebződés: 236, gyógyulás: 18, összesen: -218 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 6 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök bal karját. (6 támadással 132 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). T'vadar tőrével nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1606 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 18, gyógyulás: 26, összesen: +8 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 6 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász bal lábát. (6 támadással 133 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 4 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 6 tüske. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar testét. (6 támadással 135 életpontot sebezve.) Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Meglengetve a sárkánytőrt a másikra ugrasz. Sárkánytőrrel felnyársalod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). T'vadar tőrével teljesen átszúrod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 arany, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. 1765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 18, gyógyulás: 28, összesen: +10 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 6 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök testét. (6 támadással 132 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a varkaudar hírnök jobb lábát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). T'vadar tőrével nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar hírnök jobb vállát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1606 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 0, gyógyulás: 30, összesen: +30 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 6 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (6 támadással 135 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 16 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Megmarkolva a sárkánytőrt ellenfeledre ugrasz. Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). T'vadar tőrével teljesen átszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A varkaudar íjász karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1543 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 16, gyógyulás: 26, összesen: +10 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tüske. Alaposan megsorozod a nőstény varkaudar testét. (6 támadással 135 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Elszántan a másikra rohansz. Sárkánytőrrel tökéletesen perforálod a nőstény varkaudar jobb lábát. (4 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). T'vadar tőrével eltalálod a nőstény varkaudar bal oldalát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Karmait felemelve, a nőstény varkaudar meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar karmai majdnem eltalálnak! A nőstény varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2756 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 5, gyógyulás: 61, összesen: +56 ÉP}
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 6 tüske. Alaposan megsorozod a vark. kardtáncos jobb oldalát. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (6 támadással 406 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 107 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszurkálod a vark. kardtáncos jobb lábát. (5 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a vark. kardtáncos újra meg újra lecsap. (3 támadástól 113 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel jól megszurkálod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (5 támadással 377 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 96 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével épp hogy megszúrod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 110 életpontot vesztesz.) A vark. kardtáncos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7862 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1407, sebződés: 223, gyógyulás: 203, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] Síkság, továbbra is csak síkság. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Utad során felfedezel egy fekete kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Véres Holló orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy zoloboo sámán került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy természet haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! (köszönhetően tompítás védelmednek.) A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 6 tüske. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán testét. (6 támadással 115 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Megmarkolva a sárkánytőrt a másikra rohansz. Sárkánytőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zoloboo sámán csontos karját. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). T'vadar tőrével eltalálod a zoloboo sámán jobb oldalát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a zoloboo sámán vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 28, gyógyulás: 38, összesen: +10 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 123 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy Tharr haragja varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! (tompítás védett meg.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 6 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar katona bal lábát. (6 támadással 113 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Meglengetve a sárkánytőrt a másikra rohansz. Sárkánytőrrel megdöfködöd a varkaudar katona testét. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). T'vadar tőrével többször eltalálod a varkaudar katona fejét. (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (4 támadástól 119 életpontot vesztesz.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a varkaudar katona fejét. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). T'vadar tőrével meghorzsolod a varkaudar katona bal vállát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A varkaudar katona fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 114 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar katona száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 6384 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1155, sebződés: 235, gyógyulás: 190, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) [199,118] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar iszákos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 6 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos fejét. (6 támadással 129 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (41 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Sárkánytőrrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar iszákos bal vállát. (6 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). T'vadar tőrével megdöföd a varkaudar iszákos jobb lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A varkaudar iszákos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2785 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 510, sebződés: 77, gyógyulás: 81, összesen: +4 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Megmarkolva a sárkánytőrt a másikra rohansz. Sárkánytőrrel tökéletesen perforálod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). T'vadar tőrével felnyársalod a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 1765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 18, gyógyulás: 50, összesen: +32 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 20 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Meglengetve a sárkánytőrt a másikra rontasz. Sárkánytőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar íjász testét. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). T'vadar tőrével felnyársalod a varkaudar íjász jobb karját. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Karmaival a varkaudar íjász megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1543 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 22, gyógyulás: 49, összesen: +27 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Sárkánytőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hírnök bal oldalát. (3 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). T'vadar tőrével jól megszúrod a varkaudar hírnök fejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1606 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 10, gyógyulás: 49, összesen: +39 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 20 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Marokra fogva a sárkánytőrt a másikra ugrasz. Sárkánytőrrel több döféssel felnyársalod a varkaudar íjász bal karját. (3 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). T'vadar tőrével felnyársalod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A varkaudar íjász karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1543 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 20, gyógyulás: 49, összesen: +29 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Elszántan a másikra támadsz. Sárkánytőrrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hírnök jobb vállát. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). T'vadar tőrével megdöföd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1606 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 10, gyógyulás: 38, összesen: +28 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Máris repül feléd néhány nyílvessző. 19 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Sárkánytőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar íjász jobb lábát. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). T'vadar tőrével teljesen átdöföd a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. 1543 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 44, gyógyulás: 29, összesen: -15 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról Tharr haragja varázslatot lő rád a másik. 16 életpontot vesztettél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Sárkánytőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hadúr testét. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). T'vadar tőrével megdöföd a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (5 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű, egy fekete gyöngy és egy fűszertartó. 2814 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 46, gyógyulás: 41, összesen: -5 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 88 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Marokra fogva a sárkánytőrt a másikra támadsz. Sárkánytőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (6 támadással 320 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). T'vadar tőrével több döféssel felnyársalod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 81 életpontot vesztettél. Sárkánytőrrel megdöfködöd a vortexmágus bal karját. (4 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). T'vadar tőrével épp hogy megszúrod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 84 életpontot vesztettél. A vortexmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 vortex talizmán. 6728 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 869, sebződés: 253, gyógyulás: 180, összesen: -73 ÉP}
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
ef 33 | energia fejlesztése 33 |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 1150 | használod az 1150. tárgyat |
* 1. BP: | keresed a 694. szörnyet a 250. szörnyet a 230. szörnyet |
* 2. BP: | elmormolod az 5. varázslatot a 83. varázslatot a 172. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 688. tárggyal a 689. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 691. tárggyal a 692. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat |
TUDATI FÉTIS (1151. TÁRGY) Nagy mennyiségű tudati energia elhasználásával sikerült átalakítanod az isteni fétist tudati fétissé! [A 30 TU-nyi EF-elés, amit felhasználtál, elveszett a TNO/KNO szempontjából.] Szinte vibrál az energiától a fétis! KF-elned sem kell, elég, ha nálad van, ahhoz, hogy működjön. Mostantól, amíg olyan KT tagja vagy, amelynek már megvan a 13. képessége, használhatod az őrzők ébersége nevű képességet. Ez azt jelenti, hogy ha az IM parancsot használod, meg kell küzdened egy véletlenszerű szörnnyel. Ez mocsár, magashegység, sivatag és tengerpart tereptípusok kivételével miden tereptípuson működik, ahol amúgy találkozhatnál szörnnyel. Ha vereséget szenvedsz, akkor annyi TP-t vesztesz, amennyit kaptál volna. Vigyázz, ha sokszor imádkozol egy körben, és hatalmad túl nagy a szintedhez képest, akkor lehet, hogy felkelted egy félelmetes agyfröccsentő figyelmét! Az egyszeri T parancs az IM parancsnál nem törlődik. Ha nem szeretnéd, hogy az IMádkozásra szörny jöjjön, egyszerűen dobd el a fétis. Persze, ha ezután ismét meggondolod magad, akkor megint venned kell egy istenit, és 30 EF-elés árán átalakítani... Természetesen, a tudati fétis nem átadható, sőt, a bankba se rakhatod be. |
Erő: | 43 (61) | Szint: | 33 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 47 (50) | Támadás: | 50 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 41 (43) | Védekezés: | 64 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 8/34 év |
Egészség: | 36 (41) | Életpont: | 629/832 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 44 (54) | Varázspont: | 1529/564 | Pénz: | 5657 arany | Kép. pont: | 42 |
Tudatpont: | 35/15 | Pszi pont: | 187/258 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/68 | ökölvívás: | *20/100 | szúrófegyverek: | 38/94 (+20%) |
vágófegyverek: | 17/55 | ütőfegyverek: | 10/65 | lőfegyverek: | 28/83 (+18%) |
dobófegyverek: | 28/63 |
Feltételes fegyverváltás: sárkánytőr (#626) (80%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/71 | 2. nyomkövetés: | 94/65 (+50%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 18/14 (+5%) | 5. csapdakészítés: | 24/56 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 7/80 |
7. gyógyítás: | 16/34 | 8. titkosírás: | 4/94 | 9. felderítés: | 28/76 (+9%) |
10. szörnyidomítás: | 9/55 | 11. teológia: | 88/88 (+61%) | 12. taumaturgia: | 74/35 (+38%) |
13. szerencsejáték: | 5/33 | 14. versengés: | 18/10 (+21%) | 15. harcművészetek: | 14/17 |
16. zene: | 4/32 | 17. szörnyismeret: | 45/46 (+18%) | 18. pszi: | *24/100 |
19. zárnyitás: | 1/46 | 20. vadászat: | 4/91 (+10%) | 21. vitalitás: | 1/20 |
22. bányászat: | 27/47 (+15%) | 23. úszás: | 5/34 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 87% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
kutatsz max. 140 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz fokhagymát (#403) (max. 400 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 50 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 140 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
trikornis herceg (#261), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), vércápa sámán (#281), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), Quwaxotix (#961), quwarg királynő (#153) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), ryuku gólem (#394), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 15 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 15 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse III (#59) | erőpajzs III (#127) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
a lélek védelme (#57) | tárgyvédelem (#178) | esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) |
Symulf rúnája (#182) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | Notermanthi (#257) | tűzeső (#61) | >> | kronotapír (#286) | |
tűzeső (#61) | >> | magnetikus praglonc (#200) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Chara-din fattya (#236) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
háló (#186) | >> | varkaudar vajákos (#690) | izomernyesztés (#33) | >> | 25. szintű lényekre | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar katona (#691) | |
tűzgolyó (#155) | >> | szánalmas pondró (#792) | puha ütés (#60) | >> | Quwaxotix (#961) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Quwaxotix (#961) | tompítás (#40) | >> | varkaudar katona (#691) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
fürgülés (#92) | >> | őrjáratozó katona (#274) | pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
fürgülés (#92) | >> | magnetikus praglonc (#200) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
2.) Igazi harcoshoz méltó feladat egy magnetikus praglonc feletti diadal. |
3.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában . |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 174 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | gólem talizmán (#811) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | isteni fétis (#1150) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | kaja (#2) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | 10 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 2 | tudás gyöngye (#522) | 3 | tüske (#22) | |||
22 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
219 | arany (#50) | 4 | álompor (#396) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | borkonyó bibe (#312) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 1 | halálhozó karkötője (#816) | 1 | lótuszvirág (#447) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 5 | nyílvessző (#108) | 1 | tudati fétis (#1151) | |||
1 | tünde nyíl (#554) | 1 | varázskő (#305) | 1 | vashegyű nyíl (#176) |