Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. máj. 11. 12h:09' EZ A 316. JÁTÉKHETED, 285. FORDULÓD 317. játékheted kezdete: máj. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2385 SZÁMLA : XXXX |
Bemelegítésül kocsmai verekedőt választod ellenfélnek.
[kocsmai verekedő:] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a kocsmai verekedő testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Felkészülsz a spirituális extenzióra.
{CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kocsmai verekedő jobb lábát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kocsmai verekedő szakadt láncingét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) [kocsmai verekedő:] A kocsmai verekedő a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) [bérgyilkos:] Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) [kocsmai verekedő:] A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Újabb ellenfél után nézel, bérgyilkos lesz az. Fegyvert váltasz: előkapod a kétfejű csatabárdot.
Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a bérgyilkos jobb lábát. (4 támadással 229 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a bérgyilkos testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) [bérgyilkos:] Pengéjét vadul forgatva, a bérgyilkos újra meg újra lecsap. (4 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) [bérgyilkos:] Véres nyál csordul ki a bérgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. [kocsmai verekedő:] 1 048 tapasztalati pontot kaptál. [bérgyilkos:] 2 047 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.)
{Csatastatisztika; sebzés: 420, sebződés: 226, gyógyulás: 46, összesen: -180 ÉP}
Astro néhány mozdulatot tesz, mormol, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötte. Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Chan felhúz egy varázsvédelem II varázslatot. Astro másolat felhúz egy fehér glóbusz varázslatot. Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy pszi-acéltorony pszit.
Astro az ellenfélre lesújt egy direkt kontaktus I pszi támadással. 120 életpontot sebzett. Az ellenfél pszi energiái megcsappannak. Chan mentális támadást alkalmaz: bevet egy fehérál.roncsolása pszit. A támadás hatástalan volt. Távolról háló varázslatot lő Astro irányába a másik. Semmi hatás!
Astro a hosszú íjjal céloz és lő. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. A lövedék átfúrja a besurranó tolvajkezét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a besurranó testét. (6 támadással 149 életpontot sebezve.) Chan szemöldöködet ráncolva koncentrál, hogy a hosszú íjjal célba találjon. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a besurranó fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.)
Ököllel Astro halálos csapásokat osztva péppé veri a besurranó testét. (5 támadással 553 életpontot sebezve.) Astro távolról ősi hurrikán varázslatot használ. [besurranó:] 57 életpontot sebzett. 56 életpontot vesztettél. [Chan:] 25 életpontot vesztett. [Professzor:] 30 életpontot vesztett. [Astro másolat:] 24 életpontot vesztett. Nunchakuval Astro megcsapja a besurranó lábát. (1 támadással 106 életpontot sebezve.) Kétfejű csatabárddal épp hogy eltalálod a besurranó testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával épp hogy eltalálod a besurranó testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Biami kvazárlándzsával Chan kicsit megsebzi a besurranó testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel Chan meghorzsolja a besurranó jobb karját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Szúrásokat kap Astro a vállába és a felkarjába. (3 támadástól 12 életpontot vesztett.) A besurranó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 218 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, Chan kutassa át a szörnyet. Gyorsan elrakja, amit talál (25 aranyat). {Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP, összes sebzés: 1267, összes sebződés: 172}
Röpke számítás után konstatálod, hogy zangrozi terrier van a legközelebb, őt támadod először. Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zangrozi terrier testét. (6 támadással 122 életpontot sebezve.) [roxati terrier:] A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (91 életpontot vesztettél.)
Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zangrozi terrier testét. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Aritma ostorával néhányszor megcsapod a zangrozi terrier bal első lábát. (6 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). [zangrozi terrier:] A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A zangrozi terrier csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) [roxati terrier:] A roxati terrier megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 41 életpontot vesztettél. Karmával néhányszor a roxati terrier megcsapja a fejedet. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 32 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
Eleged lesz a harcból, futásnak indulsz a másik irányba. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 547, sebződés: 448, gyógyulás: 164, összesen: -284 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled árnyak segítsége varázslattal készül a csatára.
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy átok varázslatot. (Sebeid az átok hatása alatt feleolyan gyorsan gyógyulnak.)
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Ez mellément. Ellenfeled nagy erővel hozzád vág néhány teriád tőrt. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 308 életpontot vesztettél. Ideje félteni az irhádat, inkább futásnak indulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 308, gyógyulás: 0, összesen: -308 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 112 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd az ősdentor ragyás testét. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Aritma ostorával párszor keményen megütöd az ősdentor bal lábát. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 114 életpontot vesztettél. Kétfejű csatabárddal párszor keményen megütöd az ősdentor jobb karját. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Aritma ostorával csak érinted az ősdentor bal karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 64 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 dentor bőrt. 3 570 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 588, sebződés: 351, gyógyulás: 85, összesen: -266 ÉP}
* 1. KP: tf 4 0 0 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
* 2. KP: vv 71 138 224 | elmormolod a 71. varázslatot a 138. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: vv 26 165 188 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: vv 126 0 0 | elmormolod a 126. varázslatot |
* 5. KP: ek 429 0 0 | t. energia kisütése: 429 |
* 6. KP: bb 347 1 0 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 7. KP: vv 88 182 0 | elmormolod a 88. varázslatot a 182. varázslatot |
* 8. KP: vv 247 0 0 | elmormolod a 247. varázslatot |
* 9. KP: hh 1100 1133 1253 | használod az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
kno 16 1 | képesség-növelés 16 |
vv 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
v 22 221 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 7 166 30 | elmormolod a 7. varázslatot |
bb 152 40 | beraksz a bankba a 152. tárgyat (40 darabot) |
bb 2 20 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (20 darabot) |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 6 5 6 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 117 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősdentor bal karját. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Aritma ostorával párszor keményen megütöd az ősdentor testét. (6 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 133 életpontot vesztettél. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősdentor tüskés hátát. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Aritma ostorával csak érinted az ősdentor jobb karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 99 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 dentor bőrt. 3 570 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 587, sebződés: 390, gyógyulás: 81, összesen: -309 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nyuhaj karbin zselés fejét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a nyuhaj karbin bal karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A nyuhaj karbin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a sötét gnóm jobb vállát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a sötét gnóm jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az óriáspók testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod az óriáspók förtelmes fejét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az óriáspók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [184,104] Síkság, továbbra is csak síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő Raia szent lovagja nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. 135 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Raia szent lovagja jobb lábát. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Aritma ostorával súrolod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Sajnos nem sikerült a Raia szent lovagja minden csapását hárítanod. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A Raia szent lovagja összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2 609 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 161, gyógyulás: 42, összesen: -119 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz jobb lábát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával eltalálod az óriás csontváz testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a szintszívó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! A szintszívó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel felnyársalod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz bal karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az orgoró testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgoró ollóját. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával megütöd az orgoró testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az orgoró szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 kőszemet. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [183,104] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy tyrannoszaurusz rex nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Aritma ostorával néhányszor megcsapod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (6 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A tyrannoszaurusz rex a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Aritma ostorával gyengén megütöd a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 tyrex csontot. 2 695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 580, sebződés: 123, gyógyulás: 97, összesen: -26 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (20 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd az ongóliant testét. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Aritma ostorával többször eltalálod az ongóliant hatalmas bokáját. (6 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ongóliant jobb lábát. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Aritma ostorával megpöccinted az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy gyöngymangó, 14 arany, egy szent jogar, egy obszidián függő és 2 ezüst gyűrű. 3 070 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 613, sebződés: 85, gyógyulás: 89, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [181,104] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt törpe bányát. Látsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (vasérc) rejt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy hegyi góliát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a hegyi góliát nyakát. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Aritma ostorával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hegyi góliát oszlopos lábát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A hegyi góliát egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Szereztél 12 aranyat. 2 127 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 20, gyógyulás: 50, összesen: +30 ÉP}
be 700 | bemész a 700. épületbe |
m 8 1 1 | mozogsz északra, északkeletre, északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a hordóagyú mameluk bal első lábát. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Aritma ostorával halálos csapásokat osztva péppé vered a hordóagyú mameluk szőrös testét. (6 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A hordóagyú mameluk Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A hordóagyú mameluk farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a hordóagyú mameluk testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Aritma ostorával többször eltalálod a hordóagyú mameluk testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a hordóagyú mameluk megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A hordóagyú mameluk farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a csatabárdot, szereztél 24 aranyat. 2 388 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 645, sebződés: 41, gyógyulás: 89, összesen: +48 ÉP}
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a mosolygó rettenet jobb lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával megütöd a mosolygó rettenet ragyás testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet feléd harap, de sikertelenül. A mosolygó rettenet csápol, de mindhiába. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a quwarg felderítő testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a quwarg felderítő bal szárnyát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával eltalálod a quwarg felderítő testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 gyöngymangót. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya bal karját. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával megütöd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [182,102] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység.
(Továbbmész...) [183,101] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy troll bányász közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 25 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal néhányszor megcsapod a troll bányász testét. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Aritma ostorával többször eltalálod a troll bányász testét. (6 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A troll bányász nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Kétfejű csatabárddal néhányszor megcsapod a troll bányász bal karját. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Aritma ostorával párszor keményen megütöd a troll bányász bal karját. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A troll bányász nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 745, sebződés: 241, gyógyulás: 137, összesen: -104 ÉP}
im 0 1 | imádkozol |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (19 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Aritma ostorával néhányszor megcsapod az ongóliant hatalmas bokáját. (6 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Kétfejű csatabárddal néhányszor megcsapod az ongóliant testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Aritma ostorával súrolod az ongóliant jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Az ongóliant szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 vasérc, egy ametiszt medál, egy réz papi karkötő és egy igazgy. fülbevaló. 3 070 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 602, sebződés: 133, gyógyulás: 99, összesen: -34 ÉP}
bb 260 20 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (20 darabot) |
im 0 1 | imádkozol |
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (8 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az ekharion bal oldalát. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Aritma ostorával megcsapod az ekharion ragyás testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az ekharion nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 34 aranyat. 1 911 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 28, gyógyulás: 37, összesen: +9 ÉP}
bb 260 20 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (20 darabot) |
im 0 1 | imádkozol |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (19 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Aritma ostorával többször eltalálod az ongóliant hatalmas bokáját. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Kétfejű csatabárddal párszor keményen megütöd az ongóliant hatalmas bokáját. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Aritma ostorával súrolod az ongóliant bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 vasérc, 2 arany karperec, egy vas dobónyíl és egy aranytű. 3 070 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 620, sebződés: 105, gyógyulás: 95, összesen: -10 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [181,99] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az orgoró ollóját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgoró ollóját. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával megütöd az orgoró sziklatestét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kemény ollójával az orgoró végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki az orgoró száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 kőszemet. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a renegát törpe tömzsi testét. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Aritma ostorával megütöd a renegát törpe tömzsi testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A renegát törpe többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A renegát törpe még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 1 890 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 43, gyógyulás: 44, összesen: +1 ÉP}
A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával megcsapod a hegymélyi lidérc bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A hegymélyi lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a hegymélyi lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 442 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
szk 249 360 104 | keresed a 249. szörnyet a 360. szörnyet a 104. szörnyet |
ef 20 | energia fejlesztése 20 |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
* 1. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: tf 1 0 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
* 3. BP: kb 347 1 0 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 4. BP: kb 2 10 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
* 5. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
KOCSMAI VEREKEDŐ (188. ELLENFÉL) A fogadók leggyakoribb közönsége mindig vevő egy kis bunyóra. Ilyenkor a legbutább trollból is hős lehet rövid percekre, amikor egyszerre több fejet is összetrancsírozhat szögekkel kivert jókora bunkójával. Persze a pillanat hamar elszáll, amikor egy nála erősebb és kötekedésre hajlamos alakba botlik. Márpedig a fogadók törzsközönsége pont ennyire változatos; soha nem tudhatod, hogy van-e nálad erősebb kocsmatöltelék a teremben. |
BÉRGYILKOS (375. LÉNY) A nagyvárosok csatornarendszereit gyakran használják a helyi tolvajklánok, hogy könnyedén és feltűnés nélkül eljussanak egyik helyről a másikra. Ha nincs szerencséd, Te is belebotolhatsz egy éppen küldetésre induló tolvajjal - bár, akik ezekbe a csatornákba merészkednek, sokkal inkább a harcos jelzőre szolgálnak rá. Fekete kelmék, mérgezett pengék - és egy elfeledettnek hitt harcstílus. Esetleges zsákmányod elég szerény - hacsak a nála lévő mérgeket nem tekinted pótolhatatlan kincseknek. A "tisztes" munka végeztével ezek a gonosz utat választott kalandozók a helyi fogadókban pihengetnek, többnyire itt szereznek maguknak új megbízásokat. |
BESURRANÓ (673. LÉNY) Zangrozban ezzel a névvel illetik azokat a tolvajokat, akik szakmájukat felsőfokon, tökéletes precizitással űzik. Kevés a magányos szerzet közülük, általában céhekbe tömörülve, de önálló feladatokat teljesítve, próbálnak érvényesülni. Képesek bárkinél gyorsabbak lenni, és könnyen elrejthető, de legalább olyan gyorsan előrántható tőrüket pillanatok alatt a kezükbe csúsztatni. Azt mondják: még ha sikerül is egy besurranónak életét venni, a klánja addig nem fog nyugodni, míg le nem számol a gyilkossal. |
ZANGROZI TERRIER (672. SZÖRNY) Az elsősorban őrző feladatokra kiképzett zangrozi vérebek messze földön híresek agresszivitásukról, és harci tudásukról. De ez a minimum, miután átlagosan nyolc ember veszti életét a kiképzők közül, míg egy zangrozi terrier eléri a teljes érettséget. Ha valaki egy ilyen kutyára vágyik, nem árt, ha tisztában van a tartásával kapcsolatos kockázattal is: bár ezek a dögök rendkívül hatásos házőrzők, nem egyszer előfordul, hogy a vér szagától megvadulva, saját gazdáik életét is kioltják. |
ROXATI TERRIER (7017. SZÖRNY) Ha volt már dolgod zangrózi terrierrel, akkor minden bizonnyal megvan a véleményed a régiek kutyatenyésztői hagyományairól. Gyilkos, elvadult, vérengző fenevadak! Na most, elegendő csupán még annyit tudnod mindehhez, hogy a zangrózi terrierek a roxati fajtársaik szelídített változatai! Azt hiszem, ezzel mindent elárultam. Ezek a bestiák sosem menekülnek el, és még akkor is marcangolják az áldozataikat, amikor saját maguk már végzetes sebet kaptak. Nem egy történet kering a roxati terrier által elkapott besurranóról, és az együtt megtalált holttestükről. A kutya szívében tolvajtőr, a bestia állkapcsa pedig a tolvaj torkára merevedve. Nem valami bizalomgerjesztő gondolat, ugye, hogy te is így végezheted? |
KITHSZAKI ORGYILKOS (843. SZÖRNY) A kithszaki nindzsa klán alaposan kiképzi orgyilkosait. Nem csak a fegyverforgatáshoz értenek jól, hanem a lopakodás és elvegyülés művészetét is uralják. A célpont ritkán élheti túl egy-egy ilyen nindzsa bevetését, mert még ha valamilyen csoda folytán ez is történne, a kithszakik addig küldenek újabb embert, míg az ügy örökre el nem lesz intézve. A lord Toyaki életére törő orgyilkost sem lehet másképp megállítani, csak ha te győzedelmeskedsz az életre-halálra menő párharcban. Csak nehogy később megbánd, hogy beavatkoztál mások dolgába. |
MEGTANULHATÓ VARÁZSLATOK Eléggé sokat tudsz már ahhoz a többszemélyes kalandozásról, hogy sejthesd, léteznek varázslatok a meglévőkön kívül is, melyek pont az ilyesféle kalandokban lehetnek segítségedre. Csak hát ha nem érdeklődsz konkrétan ezek iránt a varázslótornyokban, soha nem jut eszükbe maguktól ilyesmit tanítani neked. Most, hogy ezzel tisztában vagy, a többszemélyes kalandokról is eleget tudsz, hogy tudd, mit kérj, ideje felkeresned a varázslattanító épületeket, és megtanulni az eddig rejtett varázslatokat. |
Erő: | 33 (48) | Szint: | 31 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 110 cm |
IQ: | 33 (50) | Támadás: | 41 (44) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 30 (37) | Védekezés: | 60 (66) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 65/65 év |
Egészség: | 30 (32) | Életpont: | 524/476 | Jellem: | gonosz (631) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 28 (39) | Varázspont: | 769/239 | Pénz: | 4720 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 86/29 | Pszi pont: | 313/181 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/76 | ökölvívás: | 20/96 (+6%) | szúrófegyverek: | 7/83 (+48%) |
vágófegyverek: | 30/94 | ütőfegyverek: | 35/30 (+18%) | lőfegyverek: | 32/14 |
dobófegyverek: | 25/10 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: orgyilkos tőr (#225) (500%) << ököl (#28) (500%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) max. 1 db (10 -14.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (15 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
181,99 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 189,101 |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 57, 59, 58, 62, 84 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 736 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 235 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/8 | 2. nyomkövetés: | 66/44 (+35%) | 3. mászás: | 17/74 (+8%) |
4. csapdakészítés: | 22/78 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 9/79 | 6. gyógyítás: | 16/0 |
7. titkosírás: | 12/41 | 8. felderítés: | 30/68 (+3%) | 9. szörnyidomítás: | 10/54 |
10. teológia: | 39/17 (+45%) | 11. taumaturgia: | 31/90 (+27%) | 12. szerencsejáték: | 3/51 |
13. versengés: | 17/5 | 14. zene: | 19/15 | 15. szörnyismeret: | 52/27 (+37%) |
16. pszi: | 62/3 (+99%) | 17. zárnyitás: | 15/24 | 18. vadászat: | 5/9 |
19. bányászat: | 37/28 (+18%) | 20. testépítés: | 18/89 | 21. úszás: | 3/29 |
22. főzés: | 19/70 (+11%) | 23. csapatmunka: | 6/2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre) |
totem 70% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 999 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), csatabárdot (#555) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod roguenát (#779) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
rücskös gigaféreg (#7039), szintszívó (#96), mocsárivérc (#7143), bávatag golombár (#165), zombi (#49), csontváz (#48), varkaudar hadúr (#270) (csak egyszer), mélység fattya (#199) (csak egyszer), jók (#990) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
vortexmágus (#418), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 16 vp; taumaturgia: 14 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) (9906,25) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | Symulf rúnája (#182) |
elme dominanciája (#247) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | nők (#999) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | férfiak (#998) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | őrjáratozó katona (#274) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +48 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb! |
2.) Hírvivője a pusztulásnak és kárhozatnak! Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál. |
3.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 55 TU szükséges.) |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | dobóháló (#221) | 12 | kaja (#2) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
21 | ugh méreg (#166) | 30 | vasérc (#152) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
279 | arany (#50) | 1 | ametiszt medál (#275) | 3 | arany karperec (#194) | |||
2 | aranygyűrű (#193) | 1 | aranytű (#272) | 1 | arkog kő (#632) | |||
2 | borostyán függő (#162) | 2 | dentor bőr (#551) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüsttőr (#322) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 16 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kőszem (#304) | |||
4 | kötél (#92) | 1 | lidércesszencia (#1074) | 7 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | obszidián függő (#195) | 1 | réz papi karkötő (#307) | |||
1 | rézdarab (#70) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | szent jogar (#150) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | tyrex csont (#280) | 1 | vas dobónyíl (#189) |
180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | |
98 | |
|
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
|