Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. júl. 10. 9h:09' EZ A 1055. JÁTÉKHETED, 285. FORDULÓD 1056. játékheted kezdete: júl. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #1276 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 2. KP: vv 224 24 26 | elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot |
* 3. KP: vv 12 443 157 | elmormolod a 12. varázslatot a 443. varázslatot a 157. varázslatot |
* 4. KP: p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 5. KP: p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 6. KP: vv 72 182 70 | elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 70. varázslatot |
* 7. KP: ef 2 503 0 | energia fejlesztése 2 |
* 8. KP: ef 1 0 0 | energia fejlesztése 1 |
* 9. KP: tf 1 40 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
d 2 60 | eldobod a 2. tárgyat (60 darabot) |
kf 111 176 | kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 176. tárggyal |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
173 | 174 | 175 | |
35 | |
|
|
36 | |
|
|
37 | |
|
|
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 52 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kék rothasztó kocsonyás testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan a másikra ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (3 támadással 211 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a kék rothasztó kocsonyás testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 806 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
m 1 5 6 | mozogsz északkeletre, délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [173,37] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. Összeszorított foggal, lankadás nélkül dolgozol. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Mnebolath jön feléd.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 56 életpontot sebeztél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bűvös shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Mnebolath testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (32 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Mnebolath jobb oldalát. (2 támadással 159 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 11 életpontot sebeztél. A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy gyöngymangó és egy ezüst kulcs. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 475 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 55 életpontot sebeztél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bűvös shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Mnebolath testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (33 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath fejét. (3 támadással 184 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 20 életpontot sebeztél. A Mnebolath csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 9 arany és egy obszidián függő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 475 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya testét. (6 támadással 386 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszurkálod a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) A 10 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (10 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor megcsapod a Chara-din fattya bal lábát. (3 támadással 182 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megbököd a Chara-din fattya testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A 3 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 243 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 705, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy háló varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bűvös shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a taalru egyik lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a taalru egyik lábát. (6 támadással 366 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megbököd a taalru póklábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A taalru belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc, egy szent jogar, egy réz papi karkötő, 4 vasérc, egy aranytű és egy ametiszt medál. 4 187 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon bal első lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 345 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 14 kaját. 2 637 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 392, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}
(Továbbmész...) [172,37] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku ostromteknős. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku ostromteknős bal első lábát. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 1 517 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén jobb első lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén fejét. Kritikus ütés! (2 támadással 142 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a quwarg parafenomén torát. Kritikus ütés! (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg parafenomén többször is megmar! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 25 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 224 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 25 életpontot vesztettél. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Tguarkhan jobb lábát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Tguarkhan sziklatestét. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Tguarkhan fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 aranygyűrű és 2 ezüst gyűrű. 1 793 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi mester nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester rotható húsát. (6 támadással 363 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a zombi mester testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a zombi mester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 475 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt hadúr testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt hadúr testét. (5 támadással 317 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszurkálod az élőholt hadúr foszladozó fejét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 26 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 89, gyógyulás: 0, összesen: -89 ÉP}
(Továbbmész...) [170,39] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete lótuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bávatag golombár. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 65 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí izzó csomókban árad ujjhegyeidbe, készen az ellenfél életenergiájának elszívására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bávatag golombár testét. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Te 15 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {GYD:} Méregfoggal megdöföd a bávatag golombár jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 17 életpontot sebeztél. Elhajolsz a bávatag golombár ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Legnagyobb meglepetésedre legyőzött ellenfeled darabokra hullik... Apró, pici szárnyas darabokra... Te jó ég, hiszen ezek darazsak! A rovarok rád rontanak. Csípnek, harapnak, ahol csak érnek. Mire a megvadult raj odébb áll te is ráeszmélsz, hogy Sheran állt bosszút kedvence gyilkosán... (39 életpontot vesztettél) A bávatag golombár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 1 520 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 53, gyógyulás: 15, összesen: -38 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A lény immúnis erre a varázslatra! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a drakolich bal hátsó lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (22 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich fejét. (6 támadással 241 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megbököd a drakolich csontos vázát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! A drakolich megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
(Továbbmész...) [169,39] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy kputtyintó csalán. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Te 8 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a légirozmár bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A légirozmár melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a légirozmár testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a légirozmár testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [167,41] A dombságot elhagyod, sűrű erdőbe érkeztél. Gyanús mozgást látsz a fák között. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy kronotapír. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
szk 117 228 | keresed a 117. szörnyet a 228. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 3. BP: v 10 0 0 | elmormolod a 10. varázslatot |
* 4. BP: p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 5. BP: gy 30 0 0 | gyógyítás |
* 6. BP: tf 1 40 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
A MINDENSÉG TOPÁZA (2325. TÁRGY) Az örökkévalóság és mindenség ékszerek legújabb változata ez a sárgás színű ékkő. A képességei erősebbek minden korábbi örökkévalóság, vagy mindenség ékszernél. Speciális ékszerként KF-elhető, így nem foglalja a helyet más kitűzőid elől. Viselésekor kapsz +170 max. ÉP-t, +170 max. VP-t, +7-et minden tulajdonságodra, +16 támadást, ezenkívül kör elején jelentősen több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +11 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre. |
TGUARKHAN (212. SZÖRNY) A Tguarkhan a Sötét Földnek nevezett létsík lakói (Thargodanok) közül az egyik legalacsonyabb rangú. Mégis, természetes mágikus képességeiknél fogva nagyhatalmúnak számítanak Ghallán. A Thargodan egy sötét, fekete undormány, idegen létforma, minden szempontból ellentéte a fénynek, az életnek. A varkaudarok ugyan gonoszak, de részeit képezik ennek a világnak - a Thargodanokról ugyanez nem mondható el. A varkaudarok lelke sötét - A Thargodanoknak egyáltalán nincs lelke. Olyannyira veszedelmesek, hogy mégoly ritka megjelenésük Ghallán is általában katasztrófával jár. A Tguarkhan magától nem képes Ghallára átlépni, ehhez egy dimenziókapura van szüksége. Ha ez a kapu huzamosabb ideig nyitva van, a Tguarkhanok elkezdenek átözönleni, és hamarosan megérkezik egy magasabb rangú Thargodan is, akit SEMMILYEN módon nem tud halandó elpusztítani. A Tguarkhan képes alakját változtatni, de leginkább egy robosztus, sziklatestű gólem alakot kedvel. Komolyan megsebezni kizárólag varázslattal vagy mágikus ill. ezüst fegyverrel lehetséges. Ha egy Tguarkhan fizikai formáját a Sötét Földön kívül pusztítod el, a lény maga nem semmisül meg, csak visszamenekül saját létsíkjára. A Sötét Földön elpusztított Thargodanok - kevés kivételtől eltekintve - végképp megsemmisülnek, de persze elpusztításuk itt jóval nehezebb, hiszen birtokában vannak teljes hatalmuknak. |
TÉRDEPLŐ TÜLÖK (1440. TÁRGY) Ha egy hallgatag térdeplő hosszú, csavaros tülkét lemetszed, egy üreges tárolóeszközhöz jutsz. Nem kell mást tenni vele, mint megtisztogatni, aztán kitenni a napra, hogy jól kiszáradjon. Kipróbáltad, 20 korty víz fér bele, és nagyszerűen lehet belőle kortyolgatni. Talán odahaza, a kocsmában felvághatsz majd a térdeplő trófeáddal, ha ezt használod a kétes tisztaságú cserépkorsók, és csorba ónbögrék helyett. De kalandozás közben a víz tárolására ott a vizestömlőd, a tülköt inkább nem erre használod. Talán majd később rájössz, hogy mire. |
Erő: | 39 (53) | Szint: | 23 | Merészség: | 8/7 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 28 (37) | Támadás: | 52 (54) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 29 (42) | Védekezés: | 51 (55) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/96 év |
Egészség: | 27 (36) | Életpont: | 496/288 | Jellem: | gonosz (647) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 27 (48) | Varázspont: | 720/629 | Pénz: | 1267 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 80/8 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/16 | ökölvívás: | 28/96 (+15%) | szúrófegyverek: | 22/94 (+5%) |
vágófegyverek: | 3/73 | ütőfegyverek: | 5/71 | lőfegyverek: | 6/81 (+14%) |
dobófegyverek: | 26/57 (+9%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << biami kvazárlándzsa (#568) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -); bűvös shuriken (#562) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
167,41 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 185 |
JLKzott minoszkúpok: 64, 60, 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 487 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23/13 (+123%) | 2. nyomkövetés: | 42/26 | 3. lopás: | 2/7 |
4. mászás: | 13/61 (+4%) | 5. csapdakészítés: | 23/79 (+29%) | 6. csapdaészlelés: | 7/21 |
7. gyógyítás: | 45/82 | 8. titkosírás: | 11/66 | 9. felderítés: | 15/42 (+27%) |
10. szörnyidomítás: | 10/34 | 11. teológia: | 28/20 (+2%) | 12. taumaturgia: | 29/81 (+27%) |
13. szerencsejáték: | 5/9 (+11%) | 14. versengés: | 12/1 (+32%) | 15. harcművészetek: | 32/6 |
16. zene: | 121/32 (+56%) | 17. szörnyismeret: | 23/51 | 18. pszi: | 8/73 (+14%) |
19. zárnyitás: | 1/6 | 20. vadászat: | 25/75 | 21. bányászat: | 25/80 (+19%) |
22. testépítés: | 28/75 (+35%) | 23. úszás: | 11/32 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 19 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (életszívás (#10)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 70 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 25 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot, csak egyszer), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), nagy vaskulcsot (#186) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 10 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219), éjkornist (#228) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 65 TVP-ért |
mászol max. 50 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
Camel a Calandor (#3025), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | harci induló (#443) |
tűzmágia (#157) | mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), vérbeli borzongás (#46), banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), sötét halál (#45), sorvasztás (#102) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), varázsvédelem (#34), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | nők (#999) | varázsvédelem II (#108) | >> | férfiak (#998) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
dalos szilmill (#7457) (+4 támadás közelharcban) státusz: OK |
nektoraf (#355) (málhás: +27 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót! |
2.) Újabb árnyszolgákra van szükségem! Ölj le három dehidrátort. (számláló: 2) |
3.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtőznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettőt a mélység fattyai közül! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 71. labirintus (159,41). kőtorony (664): új. városháza (685): új. tolvajcéh (699): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. bányászház (839): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
33, 34, 35, 36, 60, 63, 64, 66, 68, 70, 71, 81. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 16, 18, 44, 47, 49. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 28 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1162 TU szükséges.) |
Összsúly: 159.09 kg | Megterheltség: 86% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 24 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | borostyán függő (#162) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst papi karkötő (#308) | |||
2 | ezüstshuriken (#327) | 2 | ezüsttőr (#322) | 27 | kaja (#2) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | manakristály (#500) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 1 | óndarab (#85) | 1 | réz papi karkötő (#307) | |||
8 | spiritusz (#170) | 3 | szöges bunkó (#8) | 1 | umbatari karkötő (#278) | |||
1 | varázskő (#305) | 1 | vaskulcs (#183) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
172 | arany (#50) | 1 | ametiszt medál (#275) | 1 | aranytű (#272) | |||
4 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | bűvös shuriken (#562) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | ilkin érc (#232) | 1 | rejtőköpeny (#277) | |||
1 | szent jogar (#150) | 1 | térdeplő tülök (#1440) | 4 | vasérc (#152) | |||
1 | zöld üveg (#82) |
166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | |
35 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
36 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
41 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
42 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|