Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. máj. 16. 9h:07' EZ A 1115. JÁTÉKHETED, 284. FORDULÓD 1116. játékheted kezdete: máj. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 23 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5547 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 12 26 13 | elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
* 2. KP: vv 86 165 178 | elmormolod a 86. varázslatot a 165. varázslatot a 178. varázslatot |
* 3. KP: vv 182 71 72 | elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
* 4. KP: v 188 0 0 | elmormolod a 188. varázslatot |
* 5. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 6. KP: h 1534 0 0 | használod az 1534. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 60 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester testét. (8 támadással 81 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester testét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a quwarg nagymester bal középső lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 51 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 9, gyógyulás: 8, összesen: -1 ÉP}
le 1550 | leveszed/lerakod az 1550. tárgyat |
kf 527 | kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat |
h 522 7 | használod az 522. tárgyat |
t 275 1 | támadod a 275. szörnyet |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 54 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 hófehér nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a kék rothasztó bal oldalát. (8 támadással 591 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 979 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 645, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 59 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán testét. (8 támadással 88 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 44 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 8 ragasztót.) 2 674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 446, sebződés: 22, gyógyulás: 11, összesen: -11 ÉP}
im | imádkozol |
im | imádkozol |
im | imádkozol |
im | imádkozol |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
v 181 185 31 | elmormolod a 181. varázslatot |
191 | 192 | 193 | 194 | |
11 | |
|
|
|
12 | |
|
|
|
13 | |
|
|
|
[185,31] Épületek tűnnek fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Tharr hívői építették. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat.
be 630 1 | bemész a 630. épületbe |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled tűzvihar varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló testét. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy téfea-agy és egy xirnox szív. 2 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
be 650 | bemész a 650. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 9: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 9. pont 40: 3. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 40. pont 40: 4. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 3. térkép 40. pont |
Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 181.]
m 6 | mozogsz nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 65 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzvihar varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen védett meg.) Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló jobb lábát. (7 támadással 168 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) és 2 púderkő [púderkő ->eldobod]. 2 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
ea 425 1 | eladod a 425. tárgyat 1 |
ee 462 83 166 | eladod a 462. tárgyat a 83. tárgyat a 166. tárgyat |
ea 397 3 | eladod a 397. tárgyat 3 |
ea 373 3 | eladod a 373. tárgyat 3 |
ve 1343 1 | megveszed az 1343. tárgyat 1 |
ve 1344 1 | megveszed az 1344. tárgyat 1 |
ve 1349 1 | megveszed az 1349. tárgyat 1 |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 63 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzvihar varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló törékeny testét. (7 támadással 163 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 7 spiritusz és 4 pirkit. 2 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[192,12] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Találsz egy smirglibokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy natali követ. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (183,31)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy FéNYeS NaP egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő kputtyintó csalán nem jelenthet komoly veszélyt. {támadása: 36.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 62 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán testét. (8 támadással 75 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (18 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 42 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kputtyintó csalán csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2 674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 425, sebződés: 19, gyógyulás: 11, összesen: -8 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 4 hófehér nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a lidércúr testét. (4 támadással 316 életpontot sebezve.) A lidércúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [190,14] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Bhor-alan mocsara a Yaurr királyság legelhagyatottabb, legrémisztőbb helyei közé számít. Lidérckirályok, élőholt mágusok és nevenincs borzalmak tenyésznek itt.
(Továbbmész...) [189,15] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Thargodan csatamezőt.
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [189,17] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kristálypalotát.
(Továbbmész...) [189,18] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kihívás tornyát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy lápi hajlékot. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz hibátlan gyémántot. (ld. enc.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mocsári penkét.
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: vv 3 460 0 | elmormolod a 3. varázslatot a 460. varázslatot |
NATALI KŐ (388. TÁRGY) A natali kő egy ősi, rúnákkal telerótt oszlopcsonk. Sajnos az írást manapság senki sem ismeri, de állítólag nagy hatalomhoz juthat az, aki megfejti az ezeréves titkot. Sokak szerint egy speciális mágikus rítust kell a natali kőnél elvégezni, mások szerint a megoldás sokkal, de sokkal egyszerűbb. |
ÖNTÖZÉS (216. VARÁZSLAT) Igen! A varázslat, amelyre annyira vártál! Végre itt a lehetőséged, hogy helyreállítsd az elpusztított természetet. Ehhez a V 216 parancsot kell kiadnod, 40 varázspont és 10 TVP árán. A varázslat anyagi komponense 10 csepp víz. Siker esetén az öntözés a teológiát kétszeres mértékben fejleszti, ezenkívül használatától papi rangod is nő két IMádkozásnyit. A varázslat sikere: kiégett földből félig kiégettet és félig kiégettből síkságot 100%-os eséllyel csinál, síkságból bozótot 25% eséllyel, bozótból ritka erdőt 18%, ritka erődből sűrűt 10% eséllyel. A sivataggá változtatott területtel sajnos már semmit nem tudsz kezdeni. Az olyan mezőkön, ahol életszívással tették tönkre a területet, pl. ritka erdőből síksággá, ott egészen az eredeti terep (itt pl. a ritka erdő) visszaállításáig 100% esélyed van (ha a károkozás nem történt túl régen). A varázslat sikere esetén visszakapsz az idézési költségből 25 VP-t. |
ARMAGEDDON (218. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Az Armageddon irdatlan hatalmú varázslat, amely annak idején kiszabadulva Dornodon irányítása alól, felégette a világot. Most azonban már megfelelően nagy a papi hatalmad, hogy kordában tudd ezt a varázslatot tartani, és mivel nem rúnamágiaként, hanem istened ellenőrzése mellett használod, bizonyos lehetsz benne, hogy nem fog elszabadulni. Az Armageddon hatására egy koncentrált tűzoszlop csap le az égből, és szintenként 1D12 sebzést okozva, szinte szénné égeti a célpontot. Ezután a tűzoszlopot gyorsan megszünteted, nehogy tombolva elszabaduljon. Az Armageddon használata persze nem olcsó mulatság: elmondása 100 varázspontot és egy lótuszvirágot igényel. Tűzvarázslat, tehát a különböző, tűzvarázslatokat erősítő hatások ezt is tovább erősítik, viszont tökéletes védelmet nyújt ellene a védelem a tűztől. |
ÁLDOMÁS III (217. VARÁZSLAT) Az áldomás III. az epikus olimpiai küzdelmek elengedhetetlen kelléke: elmondásakor +10 támadást kapsz, de csakis kalandozókkal való harcban! Egyéb tekintetben a többi áldomáshoz hasonlóan működik, nem rakhatod fel másik áldomással együtt. Idézési költsége 15 varázspont, komponens igénye egy isteni könnycsepp. Szükség esetén a V 217 <szám> paranccsal megújítod max. <szám> alkalommal, persze csak akkor kell megújítani, ha kalandozóval harcoltál. Figyelem! Az áldomás III. bónusza nem jelenik meg a karakterlapodon, a támadásodhoz adva, mivel kizárólag kalandozók ellen működik. Az áldomás III-t bölcs dolog kitörölni, ha menekülés varázslat van a TV listádban. |
MENEKÜLÉS (212. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) A menekülés egy igencsak speciális védekező varázslat: ha ezt elmondod, mindenképpen elmenekülsz a harcból a varázslat kör után, akkor is, ha életerőd nem zuhant a menekülés% alá! Mire is jó ez? Nos, erős ellenfelekre, akik közelharcban győzedelmeskednének fölötted, viszont a varázslatkörben a küzdelem kiegyensúlyozott, vagy esetleg a te javadra billen! Gondolj csak bele, a menekülés mellé beállítasz támadó varázslatnak mágiatörést, gyóntatást, agyroppantást, instabil szingularitást, és még ki tudja hány érdekes lehetőség van... A menekülés 12 varázspontba kerül, anyagi komponense öt korty víz. A menekülést nem alkalmazod szörnyekkel szemben. |
VÉKONY RYUKU KULCS (1343. TÁRGY) Ez a hosszú, de ugyanakkor erős vaskulcs a ryuku zárak bonyolult mechanizmusát hivatott feloldani. Fontos szerepet kapnak a rajta levő apró, felületi egyenetlenségek, amelyek sajnos könnyen megsérülhetnek - főleg ha a hátizsákodban tartod, ahol mindenféle szörny támadásainak ki van téve. A kulcs nem mágikus, így nem kell varázsszó ahhoz, hogy egy-egy ajtó kinyitása után megtarthasd. |
VASTAG RYUKU KULCS (1344. TÁRGY) A ryuku labirintusokban található zárakba sokszor az ilyen tömzsi, de ugyanakkor vastag kulcsok illenek. Az apró recék a kulcs felületén a legfontosabbak a használat során. Még a legügyesebb tolvajok is kudarcot vallhatnak ezeknek a sárgabőrűek által készített, ellenálló záraknak a feltörése során. Tehát, ha egy ryuku épületbe akarsz bevonulni, jobb ha van nálad egy ilyen. A kulcs nem mágikus, így nem veszik el, ha a hozzárendelt zárat kinyitotta. |
MOA KÁRTYA (1349. TÁRGY) A moa kártya aprólékosan elkészített, számodra érthetetlen funkciójú szerkezet. Valójában egy hosszúkás, négyoldalú lap, melynek felületén - valamilyen rendszert követve - hajszálrepedések sorakoznak, és fények villognak. Értékesnek tűnik, bár egyelőre tipped sincs, mire használhatnád. |
LÁPI HAJLÉK (670. TEREPTÁRGY) Egyszercsak egy apró, nádból épített, takaros kis házat pillantasz meg az egyik stabilabbnak tűnő zsombékon. Közelebb merészkedsz. A ház előtt egy töpörödött gnóm üldögél. Amikor megpillant téged, elmosolyodik. - Á, egy kalandozó! Mi járatban erre, a mocsár szívében? Te is illően köszöntöd, bemutatkoztok, mesélsz a külvilág híreiről. A kimondhatatlan nevű gnóm elgondolkodva bólogat, majd megkérdezi. - Mondd csak, nem hallottál esetleg Tiumbéről? Már jó ideje, hogy eltűnt, de hiába keressük a többi mocsárlakóval együtt. Segíts nekünk megtalálni őt, és megtaláljuk a módját, hogy megjutalmazzunk téged. Megígéred, hogy megteszel minden tőled telhetőt, aztán búcsút intesz a remetének. [Figyelem: a küldetést bármely lápi hajlékban leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
HIBÁTLAN GYÉMÁNT (680. TÁRGY) Egy tökéletesen csiszolt, a fényt a szivárvány ezer színében visszaverő gyémánt - csodálatos! Vajon honnan jutott hozzá a gnóm? Mohó tekintetedet látva, a gnómocska gyorsan visszasüllyeszti a gyémántot a zsebébe. - Ha meg akarod kapni, hozz el nekem néhány apróságot! Szükségem lenne egy darázsfarokra, egy aurach bőrre, és egy alligátor fogra! [Ha a szükséges tárgyakat megszerezted, a lápi hajlékon add ki a Küldetés Teljesítése: KT 680 parancsot, és a gnómtól megkapod a gyémántot.] De vajon mire lehet jó ez a csodálatos gyémánt azon kívül, hogy értékes? |
Erő: | 55 (68) | Szint: | 31 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 31 (52) | Támadás: | 63 (66) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 27 (35) | Védekezés: | 79 (85) | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 156/158 év |
Egészség: | 26 (34) | Életpont: | 606/612 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 10 |
Szerencse: | 27 (52) | Varázspont: | 1055/674 | Pénz: | 9563 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 52/12 | Pszi pont: | 158/177 | Halhatatlanság: | 4 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/3 | ökölvívás: | 22/5 (+4%) | szúrófegyverek: | 20/72 |
vágófegyverek: | 25/44 (+1%) | ütőfegyverek: | 23/58 | lőfegyverek: | 32/73 (+7%) |
dobófegyverek: | 3/12 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << mágusölő (#422) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -29.); hófehér nyílvessző (#1921) (30 -); hófehér nyílvessző (#1921) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
189,18 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 57, 61 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1348 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/81 | 2. nyomkövetés: | 67/73 (+12%) | 3. mászás: | 13/63 |
4. csapdakészítés: | 28/14 (+15%) | 5. csapdaészlelés: | 14/97 (-800%) | 6. gyógyítás: | 33/82 |
7. titkosírás: | 6/88 | 8. felderítés: | 23/65 | 9. szörnyidomítás: | 15/18 |
10. teológia: | 61/71 (+16%) | 11. taumaturgia: | 62/34 (+28%) | 12. szerencsejáték: | 7/36 |
13. versengés: | 19/63 (+9%) | 14. harcművészetek: | 6/42 | 15. zene: | 24/18 |
16. szörnyismeret: | 4/68 | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 1/17 |
19. vadászat: | 15/40 | 20. bányászat: | 30/47 | 21. úszás: | 18/10 |
22. főzés: | 11/13 | 23. csapatmunka: | 3/34 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 51% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 15 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 48 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 18, max: 50) |
manó (#36) (csak egyszer), nyuhaj karbin (#110), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), tetemember (#123), szubreális vámpír (#223), oglyth (#374), élőholt ősmágus (#179), bűbájlidérc (#761), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), noth szellem (#250), nagyobb vércápa (#246), kisebb quwarg isten (#213), ősi szellem (#422), élőholt mirg (#135), lidércúr (#252), acélkolosszus (#35) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
Jégmágusok Szövetsége (#9169), manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), őrjáratozó katona (#274), királyi őrjáratos (#7006), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (94,38,1) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) |
esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) | Symulf rúnája (#182) | szürkeáll. aktiv (#71) |
mentális pajzs (#72) | esszenciavédelem 2 (#188) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), jégcsóva (#41), agykorbács (#97), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégcsóva (#41) | >> | szintszívó (#96) | jégcsóva (#41) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
jégcsóva (#41) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | védelem tűz ellen (#38) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Kitaszított (#962) | pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Krogan, a pusztító (#7001) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | védelem tűz ellen (#38) | >> | őrült varázsló (#255) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! |
2.) Töröld el az élőholtakat a föld színéről: használj háromszor élőholt pozdorja varázslatot! (számláló: 0) |
3.) Lássuk, mennyire vagy otthon a gyógyításban: Gyógyulj egyetlen GY paranccsal legalább 60 ÉP-t! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XLV. olimpián. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 167, pontszámod: 2 069. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
mágikus kisülés (218) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
szórd két kézzel (397) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 39 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 900 TU szükséges.) |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | drakolder szem (#478) | 6 | kaja (#2) | 15 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | pengepajzs (#425) | 1 | quwarg tojás (#360) | 112 | ragasztó (#83) | |||
7 | tudás gyöngye (#522) | 35 | ugh méreg (#166) | 2 | Urgod kesztyűje (#462) | |||
1 | vashegyű nyíl (#176) | 3 | zafír erőöv (#397) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1466 | arany (#50) | 8 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | moa kártya (#1349) | |||
1 | óndarab (#85) | 5 | pirkit (#153) | 4 | spiritusz (#170) | |||
1 | téfea-agy (#172) | 1 | vastag ryuku kulcs (#1344) | 1 | vékony ryuku kulcs (#1343) | |||
20 | víz (#27) | 1 | xirnox szív (#213) |
188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | |
11 | |
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|