283. forduló, 285. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. nov. 2. 12h:02'
EZ A 354. JÁTÉKHETED, 284. FORDULÓD
355. játékheted kezdete: nov. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [363,63] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 optiri agysisakot (1000 arany kikiáltási áron), 4 viharamulettet (600 arany kikiáltási áron), 1 balkezes gyűrűt (500 arany kikiáltási áron), 1 Augur varázskönyvét (1500 arany kikiáltási áron), 1 dentor szüttyőt (400 arany kikiáltási áron), 10 fűszertartót (100 arany kikiáltási áron), 5 sólyomcsőrt (50 arany kikiáltási áron), 2 küklopsz szemet (150 arany kikiáltási áron), 10 borkonyó bibét (250 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 vark. pecsétgyűrűt (200 arany).
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a quwarg széltáncos (ld. enc.), a torz gólem (ld. enc.), a smaragd tenyészet (ld. enc.), a Droma Shelagoru (ld. enc.) és a troll bányász (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) adamantit páncélt (ld. enc.), türkiz karikát (ld. enc.), kreiton esszenciát (ld. enc.), lidércesszenciát (ld. enc.) és nyers zafírt (ld. enc.). A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 57 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+181 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+440 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+106 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A lottó 944. hetének nyerőszámai: 15, 4, 23. 3 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 26 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-20 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve térképelemzés II. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 619.]
19 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 619.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 617.]

* 2. KP: elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 24. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 617.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 jégszilánk). [0 pontot használtál fel, van még 617.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 615.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 145% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 615.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat a 396. tárgyat az 1137. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 615.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 615.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 615.]

* 5. KP: használod a 150. tárgyat az 1546. tárgyat a 34. tárgyat
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+68 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [3 pontot használtál fel, van még 612.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 610.]
Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ramit követ! [ramit kő ládikóba-> (310,64)-> 3 arany, -2 ÉP] [9 pontot használtál fel, van még 601.]

* 6. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 86. varázslatot a 88. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 599.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 599.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 599.]

* 7. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 127. varázslatot a 224. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 599.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 599.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 599.]

* 8. KP: elmormolod a 168. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a feltámadás varázslatot! Nem kell félned Leah birodalmától... [-50 varázspont.] [+6% teo] [5 pontot használtál fel, van még 594.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 147 elmormolod a 147. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 purifikátor háj). [0 pontot használtál fel, van még 594.]
[A parancs tárolásra került.]

kf 422 kézbeveszed/felveszed a 422. tárgyat
Elrakod a krathan pallost, majd a jobb kezedbe veszed a mágusölőt. [0 pontot használtál fel, van még 594.]

szk 238 keresed a 238. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy Orkhan Thait. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 594.]

m 7 5 mozogsz északnyugatra, délnyugatra
[362,62] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sziklaskorpió került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 316 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt törpe bányát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt vaskohót. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy taalru közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 338 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A taalru szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 3 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. 3701 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [361,63] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Utad során felfedezel egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Bízva felsőbbrendűségedben, rohamra indulsz a tábor ellen. Futás közben átugrod egy széttépett Zinthurg tetemét. Hatalmas, ébentestű Thargodan ad parancsot a legkisebbnek szolgái közül, hogy tartóztasson fel. Egy Orkhan Thai jön feléd.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. [+2% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 13 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai tűztestét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (38 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod az Orkhan Thai lángoló karját. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod az Orkhan Thai testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 57 életpontot sebeztél. Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. 2814 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést!
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 118, gyógyulás: 0, összesen: -118 ÉP}

Látszik, hogy a Thargodanok meglepődtek. Nem számítottak arra, hogy ilyen kemény ellenfelet kapnak! Máris magadhoz ragadod a zsákmányt, a leölt Thargodan holmiját. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy varányszem és 3 arany. Egy Thargodan zsoldos készül a lemészárlásodra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. [+1% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 325 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan zsoldos bal karját. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan zsoldos fejét. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a Thargodan zsoldos jobb karját. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) A Thargodan zsoldos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 610, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}

Felkészülsz a csata folytatására. Kihívón nézel a Thargodanokra: "ki a következő, aki meg akar halni?" Egy lidérckirály jön feléd.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. [+1% tau] A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály bal lábát. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Megmarkolva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel megvagdalod a lidérckirály köpenyét. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a lidérckirály testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-2 max. varázspont.) Mágusölővel megvagdalod a lidérckirály testét. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a lidérckirály köpenyét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-2 max. varázspont.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 613, sebződés: 101, gyógyulás: 0, összesen: -101 ÉP}

Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett.
Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Tud Ákos. Mozgást észlelsz oldalról. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy árnylord. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. [+1% tau] A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 308 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az árnylord nyakát. (5 támadással 35 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel végigvagdosod az árnylord fénytelen testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod az árnylord fénytelen testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Előremozdulva, az árnylord kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Az árnylord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4013 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [70 pontot használtál fel, van még 524.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 524.]

m 7 6 4 mozogsz északnyugatra, nyugatra, délre
[360,62] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Tone Zangief hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ében hadúr került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 331 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 36 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ében hadúr testét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (14 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az ében hadúr jobb lábát. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod az ében hadúr testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Az ében hadúr fegyvere, "átbújva" a hárításodon, végigvágja a bal karodat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Mágusölővel megkarcolod az ében hadúr fejét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod az ében hadúr bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: az ében hadúr vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Az ében hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 738, sebződés: 141, gyógyulás: 0, összesen: -141 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +104 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +103 életerő.) Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [359,62] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Tone Zangief formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Elbújsz egy kisebb domb mögött. Az ellenfélnek jobb az orra, mint gondoltad. A szörny észrevett. Egy halálelementál közeledik feléd! Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.


(Továbbmész...) [359,63] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Hmm, csak egy Mnebolath. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. [+1% tau] A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 298 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 9 arany. 2188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 30 mákrózsa virág. Magadhoz veszed őket. [15 pontot használtál fel, van még 509.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 509.]

m 4 4 2 mozogsz délre, délre, keletre
[359,64] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Madigan. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Észreveszel egy olvasztókemencét. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sziklaskorpió. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 316 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [359,65] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Gort Grán lábát masszírozza. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy sárkányfajzat. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sárkányfajzat testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a sárkányfajzat testét. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor kilyukasztod a sárkányfajzat jobb vállát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A sárkányfajzat farkával a kezedre csap. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3013 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}


(Továbbmész...) [360,65] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gejzírt. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Analotha lábát masszírozza. Észreveszel egy Chara-din monolitját.

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 494.]

m 1 mozogsz északkeletre
[361,64] A hegy lábánál kezdődő sűrű erdőben vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Analotha előtt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Utad során felfedezel egy égig érő pálmát. Utad során felfedezel egy csillezsályát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt.

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 33 mákrózsa virág. Magadhoz veszed őket.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Ügyességed TF-elődött. [35 pontot használtál fel, van még 459.]

ek 503 365 64 t. energia kisütése: 503 365 64
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(359,62) művészi porolit (#720), halálelementálok (#279)
(359,63) Mnebolathok (#237)
(359,64) Raia oltár, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), érclelőhely, sziklaskorpiók (#339)
(359,65) művészi porolit (#720), érclelőhely, sárkányfajzat (#340)
(360,62) művészi porolit (#720), nekrofun (#173), ében hadúr (#294)
(360,65) gejzír (#576), Tharr oltár, törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(361,63) Orkhan Thai (#238), Thargodan zsoldos (#310), lidérckirály (#316), Thargodan tábor (#588), művészi porolit (#720), árnylord (#342)
(361,64) Sheran oltár, szent tölgyfa (#393), régészeti lelőhely (#1208), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), égig érő pálma (#1689, belőle készíthető: #1690), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578)
(362,62) sziklaskorpiók (#339), Fairlight oltár, tündöklő szobor (#1587), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), érclelőhely, taalru (#249)

[365,64] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy lovagi tábort. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész tutajt. Egyelőre nem tudod felmérni, mi is ez valójában. Biztos vagy benne, hogy egyszer majd te is építesz ilyeneket. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Gort Grán vigyorog kajánul. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 454.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 454.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
19 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 454.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 451.]

* 4. BP: energia fejlesztése 20
60 varázspont felhasználásával előállítasz 5 TU-t. Ebbe a képességbe te már belefejlesztetted a szükséges mennyiséget! [0 pontot használtál fel, van még 451.]

* 5. BP: használod a 73. pszi képességet
19 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 451.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 411.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 371.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 331.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 156 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 291.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 116 TVP-t kell elköltened.] Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 251.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 76 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 211.]

tf 3 11 fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 65 TVP-t kell elköltened.] [11 pontot használtál fel, van még 200.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 10, 4.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a pikkelyes ptog. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 425 pontot. A következő körben tehát 625 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARG SZÉLTÁNCOS (540. SZÖRNY)
Amikor a Ghalla keleti csücskében elterülő sivatagokban tombol az arra oly gyakori, bizarr erejű grátfun vihar, a quwarg széltáncosok ekkor érzik magukat igazán elemükben. Mintha nem is lenne rokonság a quwarg faj többi tagjával: a széltáncosok magányosan élnek, és nem építenek bolyokat, csupán alkati sajátosságaik utalnak arra, hogy ők is az apró rovarok nagyra nőtt rokonai. Miközben a levegőből lecsapva arra készülnek, hogy csáprágóikkal halálra sebezzék potenciális áldozatukat - akit később apránként, az utolsó falatig felfalnak -, vörös színben pompázó kitinpáncéljuk acélos védelmet nyújt a szúrófegyverek támadása ellen.

TORZ GÓLEM (516. SZÖRNY)
Ezek a vicsorgó pofájú, egy mutánst megszégyenítő végtagokkal (mindenből kettővel több) rendelkező gólemek réges-régen csupán Roelaoth palotáinak mesés gazdagságú kincseskamráit védték az illetéktelen behatolóktól. Miközben azonban a császárság megbukott, és ezeknek az őrző lényeknek az alkotói odavesztek a három nemzet háborújában, a legtöbb kincseskamrát maga alá temette a triklem drakolderek pusztítása. A káoszban a védelmi feladatokat ellátó gólemek szétszéledtek, szívósságuk azonban töretlen maradt: legtöbbjük még ma is az őrhelyéhez vezető utat keresi, miközben mindenkit aki nem esthar pap (talán még azt is, aki az, ezt nem tudhatjuk) négy kézzel tép darabokra.

SMARAGD TENYÉSZET (518. SZÖRNY)
Ezek a smaragdszínben tündöklő levelekkel megáldott ragadozó növények lényegesen ritkábban fordulnak elő az Esthar vidék barlangjaiban, mint bíbor színezésű társaik. Viszont sokkal veszélyesebbek is. Indáik csápokként tekergőznek, míg élő húsra nem bukkannak, majd ha ez megtörtént, egyetlen koncentrált erejű roppantással Leah kegyébe ajánlják a szerencsétlent. Roelaoth legradikálisabb vezetőinek támadt az az ötlete, hogy a császárság kincseit ezekkel a ragadozó növényekkel befont barlangokba rejtsék, hiszen így biztosak lehettek abban, hogy felbecsülhetetlen értékű ereklyéik nem fognak ellenségeik kezébe kerülni. Valószínűleg most azon töprengenének, hogy hogyan szerezzék vissza azokat...

DROMA SHELAGORU (973. ELLENFÉL)
Sutor Kragoru unokahúgaként Droma Shelagoru olyan képzést kapott, ami után méltán nevezhetjük a mágia mesterének. Ráadásul elég gátlástalan is ahhoz, hogy - a sötét gnómok közt az egyetlen vezető pozícióban lévő - nőként egyéb adottságait is felhasználja. Ezek után annyira nem is meglepő, ha kiderül, ő az egyetlen sötét főgnóm, aki egyesíteni tudta a széthúzó, egymással ellenségeskedő klánokat. Hogy mi lehet ezzel a célja? Még nagyhatalmú nagybátyja is csak a vállát vonogatja, ha erről kérdezik, de egy biztos: Dornodon főpapjaként nem a jó ügyét szolgálja.

TROLL BÁNYÁSZ (679. LÉNY)
Hogy mi mutat igazán jól egy trollon? Egy hátára vetett csákány, vagy egy, a szájáig megtömött zsák, melynek aranyrögök, vagy adamantit rudak nyomják kifelé az oldalát, biztos hogy nem tartozik ezen dolgok közé. Valójában ez a lehető legtermészetellenesebb dolgok egyike. Márpedig a Roxat közeli hegység buckáit mostanában ellepték ezek a gazdagságról álmodó egyedek. A bányászathoz persze kevesebbet kanyítanak, mint mondjuk egy lila brekk. Az információ, miszerint az itt húzódó földalatti labirintusrendszer minden idők legbecsesebb kincseit rejti, a helyi kocsmában kapott lábra, majd gyors futótűzként terjedt a törzsvendégek között. A vége pedig ez lett: a kapzsiság által vérszomjassá vált trollok ölni lennének képesek azért, hogy a kincseskamra tartalma az övék lehessen. (A troll bányász nem SZörnyKereshető.)

ADAMANTIT PÁNCÉL (628. TÁRGY)
Ez a csillogó, gyémántkeménységű, testre szabott vért méltó büszkesége lehet bármely nagyhatalmú hősnek. Különösképp mivel ezt minden valószínűség szerint saját maga készítette! Az adamantit páncél elkészítése mesterkovácsot igényel, legalább 30-as bányászattal. 12 adamantitból, 6 mithrilből, egy arx formázó minta és 6 pirkit segítségével egy kőkalapáccsal egy vaskohónál készítheted el ezt a csodálatos páncélt. Persze a munka eléggé időigényes, 200 TVP-t igényel, de megéri a fáradtságot, mivel az adamantit páncél 24-gyel növeli a védettségedet! Az adamantit páncélt nem lehet átadni, de érdemes minél több más adamantit páncéldarabbal együtt hordani, mert ez esetben plusz sebzést kapsz a harcban.

TÜRKIZ KARIKA (750. TÁRGY)
Egy újabb mestermunka Roelaothból, az egykori Esthar császárság fővárosából. Egy türkizkövet úgy faragtak ki, hogy egy sima felületű karika lett belőle. A "hulladék" súlya jóval nagyobb volt, mint a kész ékszeré - így ára is valószínűleg igen magas volt.

KREITON ESSZENCIA (892. TÁRGY)
Egy rég halott kreiton esszenciáját tartod a kezedben. A ragacsos, pulzáló anyag még mindig mintha élne! Undorodsz tőle, de tudod: ha elnyeled, magadba szívhatod a kreitonok tudásának egy részét. Ha a H 892 paranccsal elhasználod, kapsz 10 fejlesztési pontot. Természetesen, nem átadható.

LIDÉRCESSZENCIA (1074. TÁRGY)
A lidércek legyőzése után általában semmi nem marad ezekből a lényekből, nagy ritkán viszont előfordul, hogy egy kis kupac nyálkaszerű anyagot kaparhatsz össze a földről. Ez a lidérc visszamaradt esszenciája, amit valamikor talán még felhasználhatsz valami nemesebb célra.

NYERS ZAFÍR (752. TÁRGY)
Ebből a pompás zafírdarabból egy képzett ékszerész drága és gyönyörű ékszert készíthetne - gondolod először, de aztán megérzed a mágia bizsergését. Talán valaki tudatosan hagyta meg így, nyers alakban ezt a gyönyörű követ?

VARKAUDAR PECSÉTGYŰRŰ (1171. TÁRGY)
Végre valahára te is szert tehettél egy olyan csecsebecsére, melyet eddig csak a varkaudar hadurak keze érinthetett. Ha a varkaudar pecsétgyűrűt az ujjadra húzod, rögtön megérzed hatalmát: +3 támadást és +1 közelharc-sebzést kapsz, valamint annak a varkaudarnak, aki csupán egy pillantást vet a gyűrűdre, akár ott rögtön lecsaphatod a fejét, annyira meg fog rettenni hatalmadtól - vagyis a gyűrű a varkaudarok elleni csatában az előbb említett helyett +6 támadást és +2 sebzést ad.

TÉRKÉPELEMZÉS II. (119. PSZI KÉPESSÉG)
A Térképelemzés II. a Térképelemzés I. kiegészítője. Használata hasonlóan történik, a P 119 <labirintus szám> paranccsal, 80 pszi pontért és 40 TVP-ért. Az ajtókról ugyan nem kapsz információt, de a ládákról és szörnyekről igen. A szörnyeknek a koordinátáját és nevét kapod meg, a ládákról csak annyit kapsz meg, hogy van ott láda, zárva van-e, és védi-e csapda. (A "láda" néhány, egyszerűen csak eldobott tárgyat is jelenthet.) Ezt a képességet csak a labirintus mezőjén vagy a labirintus belsejében használhatod.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia főpap-jelöltje vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 284. fordulód.

Erő: 33 (41) Szint: 30 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 37 (43) Támadás: 44 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 35 (48) Védekezés: 86 Menekülés: 15 % Életkor: 8/9 év
Egészség: 34 (40) Életpont: 539/217 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 42 (59) Varázspont: 1360/792 Pénz: 5779 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 36/10 Pszi pont: 216/19 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 15
Eddig összesen 2163 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 33853 TP-t kaptál. Jelenleg 3080659 TP-d van. A következő szinthez még 419341 TP szükséges. Trófeáid: Thargodan mágus, tollaskígyó, Thargodan légiós. A 206. fordulódban 5592 arany került a bankszámládra. 7772 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/38 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: 32/97 (+6%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 29/6 (+4%)
dobófegyverek: 1/52

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/66 2. nyomkövetés: 46/71 (+28%) 3. mászás: 9/31
4. csapdakészítés: 22/3 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/80 6. gyógyítás: 53/88
7. titkosírás: 4/74 8. felderítés: 25/19 (+6%) 9. szörnyidomítás: 8/61
10. teológia: 52/32 (+9%) 11. taumaturgia: 106/75 (+20%) 12. versengés: 13/3
13. harcművészetek: 1/58 14. szkanderozás: 1/49 15. zene: 11/50
16. szörnyismeret: 7/65 17. pszi: 29/2 (+2%) 18. zárnyitás: 1/97
19. vadászat: 3/86 20. bányászat: 18/84 (+35%) 21. úszás: 11/82
22. csapatmunka: 2/39

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
fénypajzs (#241, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) esszenciavédelem (#165)
feltámadás (#168)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), fénypajzs (#241), Solisar aurája (#240)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
2.) A Thargodan csatamezők a Sötét Létsíkból érkezett gonosz kór legtöményebb fertőgócai. Oltsd ki itt egy Orkhan Thai lángját! (teljesítve)
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 992 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 gyógykenőcs (#313) 1 isteni könnycsepp (#260) 5 kaja (#2)
1 szent jogar (#150) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
242 arany (#50) 3 borkonyó bibe (#312) 84 mákrózsa virág (#56)
1 varányszem (#30)


Üzenet küldése a karakternek