283. forduló, 285. forduló, Vörös Gondró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. szept. 23. 12h:06'
EZ A 687. JÁTÉKHETED, 284. FORDULÓD
688. játékheted kezdete: szept. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3906
SZÁMLA : XXXX

VÖRÖS GONDRÓ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [126,69] koordinátán.
Ezüst Larian, amikor összefutottatok, adott neked 3 mocsári penkét. Varázserőd regenerálódik. (+102 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+68 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+2 kaja.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy láplidérc nyomok után kutattál. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a láplidérc testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a láplidérc jobb oldalát. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a láplidérc testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 002 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 448.]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 443.]

* 2. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 443.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 438.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 433.]

* 5. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 433.]

* 6. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 433.]

* 7. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 428.]

* 8. KP: v 57 0 0 elmormolod az 57. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a lélek védelme varázslatot! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 428.]

h 1 50 10 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 428.]

h 1228 3 használod az 1228. tárgyat
Felhajtasz 3 adag ork csodaszert. Megszédülsz ugyan tőle, de a hatás nem marad el: +6 támadás a forduló végéig. [6 pontot használtál fel, van még 422.]

a 2 5001 15 átadod a 2. tárgyat az 5001. kalandozónak (15 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 15 kaját Ezüst Larian részére. [5 pontot használtál fel, van még 417.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 415.]

h 892 használod a 892. tárgyat
Felhasználsz 1 esszenciát (+10 fejlesztési pont). [0 pontot használtál fel, van még 415.]

ef 10 518 energia fejlesztése 10
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 345.]

gyj 0 0 -1 felt. gyűjtés -1
Válogatás nélkül mindent összeszedsz. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Átkutatod a környéket. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [30 pontot használtál fel, van még 315.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[126,70] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mocsári penkét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy lápi hajlékot. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Egy szutykos remák nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 158-182.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 36 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szutykos remák testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szutykos remák bal vállát. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a szutykos remák testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a bal karodra. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-3 TU.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1 496 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [125,71] A terep változik: ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Nyugatra egy Sheran templom van. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő ryuku ostromteknős mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 34 szúró, 34 vágó, 34 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku ostromteknős testét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a ryuku ostromteknős fejét. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mallon botjával néhányszor megcsapod a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a ryuku ostromteknős jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ryuku ostromteknős most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 1 760 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 76, gyógyulás: 17, összesen: -59 ÉP}


(Továbbmész...) [124,72] Továbbra is síkságon vagy. Észreveszel egy rát-fát. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Találsz egy szent tölgyfát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bíborgörény orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy barátság szent tüze van. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Sheran templom van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő erszényes elkarog nem jelenthet komoly veszélyt. {támadása: 35.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 32 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az erszényes elkarog testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 52 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod az erszényes elkarog fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 279.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[124,73] Síkság, továbbra is csak síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy phua-kúp van. Nyugatra egy barátság szent tüze van. Északnyugatra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ezoterikus mardel. {védettsége: 34 szúró, 34 vágó, 34 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 33 életpontot sebeztél. A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az ezoterikus mardel szőrös testét. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az ezoterikus mardel jobb vállát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel beleharap a kezedbe. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Az ezoterikus mardel most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1 884 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 39, gyógyulás: 8, összesen: -31 ÉP}

A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [123,74] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Élni nem él, de van szeme,
Jó messzire ellátni vele.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy barátság szent tüze van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy pattanóböde nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 1x 4d10+8.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 42 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pattanóböde tüskés bőrét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a pattanóböde testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 64 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal csak érinted a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 1 087 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 34, gyógyulás: 5, összesen: -29 ÉP}

[37 pontot használtál fel, van még 242.]

tim 60 titkosírás megfejtése 60 pontért
Gondolkodni, töprengeni kezdesz a nehéz feladványon. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd! {max. életpontja: 158-189.}

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. 113 életpontot vesztettél. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza bal hátsó lábát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a massza bal hátsó lábát. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a massza ollója. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A massza patája súrolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 2 045 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 131, gyógyulás: 4, összesen: -127 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. ... Igen, megvan! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy pular kristály, egy fűszertartó, egy igazgy. fülbevaló és egy bőrsisak. Elhagyod a phua-kúpot. [60 pontot használtál fel, van még 182.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[122,74] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy troll ritualista lehet. {védettsége: 17 szúró, 17 vágó, 24 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 38 életpontot sebeztél. Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a troll ritualista testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra rohansz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a troll ritualista bal oldalát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a troll ritualista bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A troll ritualista többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 12 életpontot vesztettél. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-22 életpont)! A troll ritualista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 016 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 59, gyógyulás: 4, összesen: -55 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély szakadékot. Látsz egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 60 pontot kell rákölteni.) Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Észreveszel egy világítótornyot. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy barátság szent tüzét. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [121,74] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy fémbontó szójer nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 39 szúró, 39 vágó, 17 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 48 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer farkát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 54 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüsttollú nyíl felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A fémbontó szójer összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 928 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy sziklafészket. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Izzadság gyöngyözi a homlokodat a viszonylagos hideg ellenére, mire a sziklafészek széléhez érsz. Maradék erődet összeszedve, bemászol. Kilihegve magadat, körbenézel az óriási tollakból és ágakból épített alkotmányban. Sajnos, a fészek nem üres - futnod vagy harcolnod kell. Egy óriás griff! {támadása: 11.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az óriás griff bal oldalát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd az óriás griff fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az óriás griff jobb vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az óriás griff karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az óriás griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az óriás griff még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 562 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy griffőniksz!

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a griffőniksz bal lábát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (15 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a griffőniksz jobb szárnyát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a griffőniksz jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a griffőniksz a jobb válladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A griffőniksz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 491 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 24, gyógyulás: 2, összesen: -22 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy fekete griff! {védettsége: 24 szúró, 6 vágó, 16 ütő ellen.}

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fekete griff ébenfekete testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra rohansz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a fekete griff ébenfekete testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 57 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a fekete griff ébenfekete testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A fekete griff belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 581 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután lemászol a sziklafalon, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (pular kristály) rejt.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.

(Továbbmész...) [120,75] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep.

Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [84 pontot használtál fel, van még 98.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[119,76] Még mindig hegyvidéken vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 230 pontot kell rákölteni.) A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.

[12 pontot használtál fel, van még 86.]

szk 68 99 22 keresed a 68. szörnyet a 99. szörnyet a 22. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy móleont. [0 pontot használtál fel, van még 86.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+8 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 56.]

* 1. BP: h 235 10 0 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. [10 pontot használtál fel, van még 46.]

* 2. BP: v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 43.]

* 3. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [2 pontot használtál fel, van még 41.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 13, 9.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a törpemammut. 2 kaját habzsol be a garokk. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 41 pontod maradt, ebből a következő körre 41 pontot vihetsz át. Kapsz még 425 pontot. A következő körben tehát 466 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Vörös Gondró, egy vörös, rövid hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Fairlight eljövendő papja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 284. fordulód.

Erő: 28 (33) Szint: 25 Merészség: 6/4 Magasság: 118 cm
IQ: 31 (35) Támadás: 29 (31) Agresszió: 6 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 27 (31) Védekezés: 30 (35) Menekülés: 30 % Életkor: 70/70 év
Egészség: 30 (33) Életpont: 342/341 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 32 (36) Varázspont: 611/22 Pénz: 4042 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 45/6 Pszi pont: 167/162 EFejl: 30
Eddig összesen 2129 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14 087 TP-t kaptál. Jelenleg 1 500 692 TP-d van. A következő szinthez még 199 308 TP szükséges. Trófeáid: védelmező morf, varkaudar hadúr, halálos morf. A 227. fordulódban 2000 arany került a bankszámládra. 2660 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 18/76 vágófegyverek: 26/3
ütőfegyverek: 29/17 (+8%) lőfegyverek: 23/92 dobófegyverek: 17/49 (+27%)

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 40 százalék;
119,76 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 5. szinten jársz. Ebben a hónapban 2 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 60, 58

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 607 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/97 2. nyomkövetés: 49/54 (+18%) 3. lopás: 4/81
4. mászás: 16/72 (+3%) 5. csapdakészítés: 19/13 (+6%) 6. csapdaészlelés: 12/39
7. gyógyítás: 44/83 8. titkosírás: 15/3 (+27%) 9. felderítés: 24/34 (+38%)
10. szörnyidomítás: 7/61 11. teológia: 28/90 (+10%) 12. taumaturgia: 34/23 (+10%)
13. versengés: 8/59 14. zene: 16/81 (+44%) 15. szörnyismeret: 35/14 (+33%)
16. pszi: 21/21 (+3%) 17. zárnyitás: 4/20 18. vadászat: 14/92
19. bányászat: 39/53 (+19%) 20. főzés: 11/65 21. csapatmunka: 1/92

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
szintszívó (#96), homokféreg (#121) (csak egyszer), óriásféreg (#171), varkaudar hadúr (#270), varkaudar varázsló (#271), piromenyét (#99) (csak egyszer), tigroszlán (#43) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) mentális pajzs (#72)
a lélek védelme (#57) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámsújtás (#89), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Dobd el a D paranccsal a legértékesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)!
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). bányászház (839): 121. labirintus (120,57).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 26, 27, 33, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 58, 60, 121, 124, 130, 134, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14.
Kész: 1, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 82 TU. szükséges még: 8 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 581 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 125.41 kg Megterheltség: 110%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 2 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 171 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 arany (#50) 1 gyöngymangó (#135) 7 kaja (#2)
1 kreiton esszencia (#892) 1 mocsári penke (#148) 3 ork csodaszer (#1228)
1 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 bőrsisak (#57) 10 drótszőr (#37)
1 elkarog szőr (#665) 1 fűszertartó (#210) 1 gyíkfű (#201)
1 igazgy. fülbevaló (#197) 5 kaktusztüske (#114) 7 madártoll (#112)
3 pirkit (#153) 2 pular kristály (#239) 1 remák szív (#264)
6 rézdarab (#70) 1 szvó-ektoplazma (#151) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

118 119 120 121 122 123 124 125 126 127
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
(119,76) törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), érclelőhely
(120,75) művészi porolit (#720), érclelőhely
(121,74) fémbontó szójer (#150), sziklafészek (#167), törpe bánya (#435), óriás griff (#105), griffőniksz (#106), fekete griff (#107), érclelőhely
(122,74) troll ritualista (#365), mély szakadék (#154), olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155), törpe bánya (#435), világítótorony (#156), érclelőhely
(123,74) phua-kúp (#372), törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely, pattanóböde (#145), massza (#217)
(124,72) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Elenios oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), erszényes elkarog (#354)
(124,73) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Tharr oltár, ezoterikus mardel (#184)
(125,71) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dornodon oltár, 48. jellempróba, ryuku ostromteknős (#362)
(126,69) láplidérc (#352)
(126,70) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), mocsári penke (#148), szutykos remák (#191)

Üzenet küldése a karakternek