Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. júl. 8. 12h:07' EZ A 583. JÁTÉKHETED, 284. FORDULÓD 584. játékheted kezdete: júl. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2745 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 215 5 |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 59. varázslatot a 127. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod az 57. varázslatot a 178. varázslatot a 188. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1483. tárgyat az 560. tárggyal a 737. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 86. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1345. tárgyat az 519. tárggyal a 649. tárgyat |
t 961 1 | támadod a 961. szörnyet |
hh 522 522 522 | használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat |
hh 522 522 522 | használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat |
hh 522 522 522 | használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat |
hh 522 522 522 | használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat |
hh 522 522 522 | használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat |
hh 522 522 522 | használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat |
ftv 98 961 | felt. tám/véd. varázslat a 98. varázslatot a 961. szörnyet |
ftv 134 252 | felt. tám/véd. varázslat a 134. varázslatot a 252. szörnyet |
ftv 186 693 | felt. tám/véd. varázslat a 186. varázslatot a 693. szörnyet |
ftv 60 961 | felt. tám/véd. varázslat a 60. varázslatot a 961. szörnyet |
t 153 177 213 | támadod a 153. szörnyet a 177. szörnyet a 213. szörnyet |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel.
ve 710 138 213 | megveszed a 710. tárgyat 138 213 |
hu 1107 453 | hulladék: 1107 453 |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Sárkánytőrrel néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). T'vadar tőrével teljesen átszúrod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. Kiváló munka volt (+47 varázspont). 1765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 15, gyógyulás: 50, összesen: +35 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Megmarkolva a sárkánytőrt ellenfeledre rontasz. Sárkánytőrrel több döféssel felnyársalod a varkaudar hírnök bal lábát. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). T'vadar tőrével megdöföd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Varázserőd töltődik (+47 varázspont). 1606 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Megmarkolva a sárkánytőrt ellenfeledre rontasz. Sárkánytőrrel tökéletesen perforálod a borzalmas varkaudar bal oldalát. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) T'vadar tőrével nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. Jutalmad nem marad el (+47 varázspont). 1765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 19, gyógyulás: 5, összesen: -14 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Elszántan a másikra rontasz. Sárkánytőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). T'vadar tőrével nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 arany. Kiváló munka volt (+47 varázspont). 1765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 20, gyógyulás: 22, összesen: +2 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 7 életpontot vesztettél. Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Megmarkolva a sárkánytőrt a másikra támadsz. Sárkánytőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). T'vadar tőrével felnyársalod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP], egy arany és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. Jutalmad nem marad el (+47 varázspont). 1765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 25, gyógyulás: 27, összesen: +2 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (40 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Elszántan a másikra ugrasz. Sárkánytőrrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar iszákos fejét. (6 támadással 329 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). T'vadar tőrével megdöfködöd a varkaudar iszákos testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar iszákos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Kiváló munka volt (+1 varázspont). 2785 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 433, sebződés: 75, gyógyulás: 58, összesen: -17 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Marokra fogva a sárkánytőrt a másikra ugrasz. Sárkánytőrrel tökéletesen perforálod a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). T'vadar tőrével megdöföd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1606 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 0, gyógyulás: 39, összesen: +39 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Utad során felfedezel egy fekete kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyilkos csalánt. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Véres Holló irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy zoloboo sámán. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról szárazság varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tüske. Alaposan megsorozod a zoloboo sámán testét. (6 támadással 120 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Megmarkolva a sárkánytőrt ellenfeledre ugrasz. Sárkánytőrrel több döféssel felnyársalod a zoloboo sámán fekete testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) T'vadar tőrével jól megszúrod a zoloboo sámán bal oldalát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a zoloboo sámán vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 25, gyógyulás: 3, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [201,118] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete lótuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Skinhead egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy nőstény varkaudar. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tüske. Lövedékeiddel perforálod a nőstény varkaudar testét. (6 támadással 122 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Sárkánytőrrel tökéletesen perforálod a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). T'vadar tőrével eltalálod a nőstény varkaudar nyakát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A nőstény varkaudar karmai majdnem eltalálnak! A nőstény varkaudar karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2756 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 452, sebződés: 15, gyógyulás: 20, összesen: +5 ÉP}
m 1 7 8 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: agyroppantás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tüske. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (6 támadással 134 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a borzalmas varkaudar nyakát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). T'vadar tőrével teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. 1765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 19, gyógyulás: 15, összesen: -4 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (6 támadással 135 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 6 tüske. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar testét. (6 támadással 133 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar bal vállát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). T'vadar tőrével felnyársalod a borzalmas varkaudar jobb vállát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű és 3 vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP]. 1765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 10, gyógyulás: 17, összesen: +7 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 6 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász testét. (6 támadással 133 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy agyroppantás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 6 tüske. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar testét. (6 támadással 131 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) T'vadar tőrével jól megszúrod a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 18, gyógyulás: 5, összesen: -13 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tüske. Lövedékeiddel perforálod a nőstény varkaudar testét. (6 támadással 132 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Megmarkolva a sárkánytőrt a másikra rontasz. Sárkánytőrrel tökéletesen perforálod a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). T'vadar tőrével eltalálod a nőstény varkaudar bal lábát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A nőstény varkaudar karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a nőstény varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2756 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 407, sebződés: 18, gyógyulás: 21, összesen: +3 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 6 tüske. Több lövedéked átfúrja a halálhozó bal szárnyát. (6 támadással 102 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (23 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Marokra fogva a sárkánytőrt a másikra rontasz. Sárkánytőrrel néhányszor teljesen átdöföd a halálhozó jobb szárnyát. (5 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). T'vadar tőrével több döféssel felnyársalod a halálhozó testét. (5 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 53 életpontot vesztettél. A halálhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 halálhozó talizmán. 5991 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 659, sebződés: 144, gyógyulás: 47, összesen: -97 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tüske. Alaposan megsorozod a nőstény varkaudar testét. (6 támadással 128 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Sárkánytőrrel tökéletesen perforálod a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). T'vadar tőrével eltalálod a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A nőstény varkaudar karma a fejed mellett suhan el! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2756 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 28, gyógyulás: 61, összesen: +33 ÉP}
(Továbbmész...) [201,116] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gránátkaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy harmadik szem varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP] A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy ongóliant. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az ongóliant testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (24 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Sárkánytőrrel néhányszor teljesen átdöföd az ongóliant bal lábát. (6 támadással 339 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). T'vadar tőrével néhányszor teljesen átdöföd az ongóliant bal lábát. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az ongóliant összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (187,107)-> 28 arany, -2 ÉP], 3 vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó. 3070 tapasztalati pontot kaptál. Kinyered a manakristály energiáját. (+1480 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 606, sebződés: 56, gyógyulás: 113, összesen: +57 ÉP}
(Továbbmész...) [201,115] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy quwarg bolyt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Találsz egy fekete kaktuszt.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg harcos!
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkánytőrt ellenfeledre támadsz. Sárkánytőrrel több döféssel felnyársalod a quwarg harcos fejét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). T'vadar tőrével eltalálod a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 41, összesen: +41 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 4 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr bal középső lábát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 4, gyógyulás: 2, összesen: -2 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az éjkornis testét. (6 támadással 214 életpontot sebezve.) Az éjkornis összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 30 arany, egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 2469 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
m 8 7 8 | mozogsz északra, északnyugatra, északra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a kamionoszaurusz jobb első lábát. (6 támadással 213 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a kamionoszaurusz vastag oszloplábát. (6 támadással 460 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 120 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével többször eltalálod a kamionoszaurusz vastag oszloplábát. (5 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kamionoszaurusz fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A kamionoszaurusz farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 71 életpontot vesztettél. Vámpírölővel többször eltalálod a kamionoszaurusz vastag oszloplábát. (2 támadással 155 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 99 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével épp hogy megszúrod a kamionoszaurusz testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A kamionoszaurusz fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a kamionoszaurusz, épp csak megsuhint. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 74 életpontot vesztettél. A kamionoszaurusz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 16 amnioszt. [amniosz ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 6006 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1393, sebződés: 319, gyógyulás: 19, összesen: -300 ÉP}
(Továbbmész...) [200,113] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tímárkunyhót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Találsz egy fekete kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete lótuszt. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy varkaudar hadúr nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 5 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (6 támadással 130 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkánytőrt ellenfeledre rohansz. Sárkánytőrrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hadúr testét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). T'vadar tőrével eltalálod a varkaudar hadúr bal lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A varkaudar hadúr fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fűszertartó, egy gyöngymangó és 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP]. 2814 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 35, gyógyulás: 37, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [200,112] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy varkaudar vajákos. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy agytaposás mágia... Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar vajákos bal karját. (6 támadással 121 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Sárkánytőrrel több döféssel felnyársalod a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (6 támadással 324 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). T'vadar tőrével jól megszurkálod a varkaudar vajákos bal vállát. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Sárkánytőrrel többször eltalálod a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). T'vadar tőrével megbököd a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 48 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy természet haragja varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően tompítás védelmednek.) A varkaudar vajákos karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. 42 életpontot vesztettél. A varkaudar vajákos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5098 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1025, sebződés: 104, gyógyulás: 189, összesen: +85 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod agytaposás varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 6 tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar vajákos jobb karját. (6 támadással 123 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Megmarkolva a sárkánytőrt a másikra támadsz. Sárkánytőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar vajákos bal oldalát. (6 támadással 323 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). T'vadar tőrével jól megszurkálod a varkaudar vajákos testét. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 54 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: természet haragja varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (tompítás védelmez.) Karmait felemelve, a varkaudar vajákos meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Sárkánytőrrel többször eltalálod a varkaudar vajákos bal lábát. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). T'vadar tőrével megérinted a varkaudar vajákos bal karját. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 59 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy természet haragja varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! (mivel tompítás van rajtad.) A varkaudar vajákos karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. 42 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar vajákos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5098 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1044, sebződés: 198, gyógyulás: 193, összesen: -5 ÉP}
ef 20 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: | keresed a 694. szörnyet a 250. szörnyet a 230. szörnyet |
* 2. BP: | elmormolod az 5. varázslatot a 83. varázslatot a 172. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 688. tárggyal a 689. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 691. tárggyal a 692. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat |
Erő: | 41 (59) | Szint: | 33 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 47 (50) | Támadás: | 50 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 40 (42) | Védekezés: | 64 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 8/34 év |
Egészség: | 36 (41) | Életpont: | 629/709 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 44 (54) | Varázspont: | 1523/1262 | Pénz: | 5438 arany | Kép. pont: | 42 |
Tudatpont: | 35/23 | Pszi pont: | 187/218 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 27 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/68 | ökölvívás: | *20/100 | szúrófegyverek: | 38/74 (+18%) |
vágófegyverek: | 17/55 | ütőfegyverek: | 10/65 | lőfegyverek: | 28/65 (+16%) |
dobófegyverek: | 28/63 |
Feltételes fegyverváltás: sárkánytőr (#626) (80%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/71 | 2. nyomkövetés: | 94/15 (+45%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 18/9 (+5%) | 5. csapdakészítés: | 24/51 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 7/80 |
7. gyógyítás: | 16/34 | 8. titkosírás: | 4/94 | 9. felderítés: | 28/67 (+8%) |
10. szörnyidomítás: | 9/55 | 11. teológia: | 88/27 (+47%) | 12. taumaturgia: | 73/97 (+37%) |
13. szerencsejáték: | 5/33 | 14. versengés: | 17/89 (+21%) | 15. harcművészetek: | 14/17 |
16. zene: | 4/32 | 17. szörnyismeret: | 45/28 (+18%) | 18. pszi: | *24/100 |
19. zárnyitás: | 1/46 | 20. vadászat: | 4/81 | 21. vitalitás: | 1/20 |
22. bányászat: | 27/32 (+15%) | 23. úszás: | 5/34 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 87% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
kutatsz max. 140 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 400 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 50 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 140 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
trikornis herceg (#261), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), vércápa sámán (#281), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), Quwaxotix (#961), quwarg királynő (#153) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), ryuku gólem (#394), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 15 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 15 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse III (#59) | erőpajzs III (#127) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
a lélek védelme (#57) | tárgyvédelem (#178) | esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) |
Symulf rúnája (#182) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | Notermanthi (#257) | tűzeső (#61) | >> | kronotapír (#286) | |
tűzeső (#61) | >> | magnetikus praglonc (#200) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Chara-din fattya (#236) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
háló (#186) | >> | varkaudar vajákos (#690) | izomernyesztés (#33) | >> | 25. szintű lényekre | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar katona (#691) | |
tűzgolyó (#155) | >> | szánalmas pondró (#792) | puha ütés (#60) | >> | Quwaxotix (#961) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Quwaxotix (#961) | tompítás (#40) | >> | varkaudar katona (#691) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
fürgülés (#92) | >> | őrjáratozó katona (#274) | pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
fürgülés (#92) | >> | magnetikus praglonc (#200) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
2.) Igazi harcoshoz méltó feladat egy magnetikus praglonc feletti diadal. |
3.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában . |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 174 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 4 | kaja (#2) | 1 | manakristály (#500) | |||
2 | ragasztó (#83) | 1 | rókafarok (#124) | 2 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | szögletes kő (#17) | 18 | tudás gyöngye (#522) | 1 | varázskő (#305) | |||
30 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
435 | arany (#50) | 3 | álompor (#396) | 2 | aranytű (#272) | |||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | fűszertartó (#210) | 2 | gyógykenőcs (#313) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | 2 | nyílvessző (#108) | |||
3 | quwarg tojás (#360) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | |||
2 | tünde nyíl (#554) | 1 | tüske (#22) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | |||
1 | vérvörös rózsa (#1622) |