283. forduló, 285. forduló, Sharin Elton összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. ápr. 14. 20h:18'
EZ A 1222. JÁTÉKHETED, 284. FORDULÓD
1223. játékheted kezdete: ápr. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1420
SZÁMLA : XXXX

SHARIN ELTON KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,65] koordinátán.
A tervezett kaland helyszínére pontosan érkezel, és meglepődve tapasztalod, hogy már mindenki itt van. Gyorsan körbenézel, kik ezek: Tapírnyúzó Carmen. Egyetértetek abban, hogy ha valaki elbukik valamelyik próbában, nem hagyjátok magára. Szerencsére senki sem késett el. Mindannyian időben eljöttetek a megbeszélt gyülekezőhelyre. Tapírnyúzó Carmen gyorsan magához ragadja az önjelölt parancsnok szerepét, és úgy látszik, nagyon beleéli magát. Fel-le járkál előttetek, és játssza a generálist. Épp csak lovaglópálcával nem csapkod! No, mindegy, nem húzod fel magad. Csak hadd szerepeljen, ha ez jó neki. Te próbálsz inkább az előttetek álló feladatra koncentrálni, és kezdetnek ismét végiggondolod, hogy minden rendben van-e. Grehem örömmel fogad benneteket, és szinte ég a vágytól, hogy elmondhassa végre, hol találjátok azt a bizonyos szörnyjáratot. Vagy csak amiatt ennyire izgatott, mert máris a markában érzi a pénzeteket? Nagyon is elképzelhető, hiszen 50 aranyat kell leperkálnotok neki fejenként a nagy titokért cserébe. Előveszed a berolnizott aranyakat, és átadod Grehemnek. Vigyorogva veszi el a csibész, de legalább nem most akarja megszámolni, hiszen már nagyon türelmetlenek vagytok. Miután végeztek a piszkos anyagiakkal, Grehem közelebb int benneteket magához, és halkan, vigyorogva ennyit mond:
- Itt van a lejárat a zsákom alatt!
A piszok! Tehát ezért nem mozdul napok óta innen! Őrzi a lejáratot ez a smucig! Megnézitek a nyílást, aztán egymásra pislogtok, és bólogattok. Hát ez bizony valóban elég szűk! Alakot váltasz, felkészülve a próbára. Rögvest zsugorodni kezdesz. Nekiduráljátok magatok, hogy lemászatok az ismeretlenbe. Már az első métereken látszik, hogy ez igen meredek menet lesz! Itt aztán tényleg kell érteni a mászáshoz! Ahogy egymás után leereszkedtek a kürtőbe, a gyomrotokba markol a feszült izgalom. Harminc-negyven métert haladhattok így, egymás fejére szórva a port és apró kavicsot, mikor az elöl haladó felszól, hogy a járat hamarosan vízszintesbe fordul, és egy barlangba csatlakozik. Pár perc múlva már a csarnokká szélesedő barlang félhomálya ölel körül. Egy csomó járat fut innen szerteszét. Vajon merre kellene elindulni? Jó lenne valami okosat kitalálni! Szerencsére járatosak vagytok a bányászatban, így pillanatokon belül feltaláljátok magatokat. Hamarosan kiderül, hogy ez a jó irány: ugyanis az egyik forduló mögött valóra válik a rémálmotok! Szívetek menten a torkotokba ugrik, amikor az egyik járatból quwargok özönlenek elő. Nem sokat teketóriáznak, azonnal megiramodnak felétek! Neked is jut ellenfél, két quwarg felderítő és két élőholt quwarg képében.

Elsőnek első quwarg felderítőt fogod támadni.
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg felderítő bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) [első élőholt quwarg:] A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. [második élőholt quwarg:] Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról.
Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg felderítő bal szárnyát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) [első quwarg felderítő:] Több marást ejt rajtad az első quwarg felderítő csáprágójával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) [második quwarg felderítő:] Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) [első élőholt quwarg:] Több marást ejt rajtad az első élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 18 életpontot vesztettél. [második élőholt quwarg:] Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 25 életpontot vesztettél.
[első quwarg felderítő:] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Mivel második quwarg felderítő áll legközelebb hozzád, ő lesz a következő ellenfeled.
A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) [második quwarg felderítő:] Több marást ejt rajtad a második quwarg felderítő csáprágójával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) [első élőholt quwarg:] Több marást ejt rajtad az első élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) [második élőholt quwarg:] Több marást ejt rajtad a második élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) [második quwarg felderítő:] A második quwarg felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Gyorsan körbepillantasz, és felméred helyzeted: első élőholt quwargot érdemes a következőkben támadnod. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát.
Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) [első élőholt quwarg:] Marásokat ejt rajtad az első élőholt quwarg. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 22 életpontot vesztettél. [második élőholt quwarg:] Hiába próbálsz hátrálni, a második élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Esélyed a győztes csatára negatívba fordult, inkább futni kezdesz, nehogy itt vessz el. {Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 263, gyógyulás: 0, összesen: -263 ÉP}


Végül a csapat nélküled győzi le az ellenfelet, úgyhogy végre visszatérhetsz hozzájuk. (Feltételes gyógyítás:) Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+78 életerő.) Öreg, rutinos kincsvadászként haladtok a járatokban. A kincs szaga és a felhalmozott mágia úgy vonz magához benneteket, mint döglegyet a napon bomló garokk-tetem. Viszont egyelőre csak egy újabb csapat quwargba botoltok. Nem lesz könnyű az elkövetkező pár perc, az ellenfelekből neked két quwarg felderítő jut.

Röpke számítás után konstatálod, hogy első quwarg felderítő van a legközelebb, őt támadod először.
Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg felderítő testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.)
Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) [első quwarg felderítő:] Csáprágójával az első quwarg felderítő megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) [második quwarg felderítő:] A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) [első quwarg felderítő:] Az első quwarg felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Következő célpontod második quwarg felderítő lesz.
Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő torát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) [második quwarg felderítő:] A második quwarg felderítő csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) [második quwarg felderítő:] A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. [első quwarg felderítő:] 614 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. [második quwarg felderítő:] 614 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}


Tapírnyúzó Carmen három quwarg felderítő életével végzett. Olyan hirtelen bukkantok rá a járatrendszer központi fészkére, hogy magatok is meglepődtök rajta. Nem így az itt őrködő szolgák, és a terem közepén gubbasztó királynő! Ők bezzeg nem tétováznak, egyből nektek ugranak! A te ellenfeled két quwarg felderítő és egy quwarg királynő lesz.

Az első támadással első quwarg felderítőt ellen indulsz.
Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg felderítő torát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.)
Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő bal hátsó lábát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) [első quwarg felderítő:] Hiába próbálsz hátrálni, az első quwarg felderítő többször is megmar! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) [második quwarg felderítő:] Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) [quwarg királynő:] Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) [első quwarg felderítő:] Az első quwarg felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Újabb ellenfél után nézel, második quwarg felderítő lesz az.
Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő potrohát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) [második quwarg felderítő:] Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) [quwarg királynő:] Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.)
Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő jobb oldalát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) [második quwarg felderítő:] Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) [quwarg királynő:] Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) [második quwarg felderítő:] A második quwarg felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Mivel quwarg királynő áll legközelebb hozzád, ő lesz a következő ellenfeled. A küzdelem reménytelen, inkább elszaladsz a csatából. {Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}


A veszély elmúltával csatlakozol a csapathoz. (Feltételes gyógyítás:) Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+76 életerő.) Nagyon kell iparkodnotok. Még azelőtt össze kell kapkodni a kincseket, mielőtt a sok feldühödött harcos, rohamosztagos, és még ki tudja, miféle quwarg-fajzatok megéreznék a quwarg királynő pusztulását! A kincs szétosztását követően neked 1 térhajlító kavics (ld. enc.), 50 quwarg tojás és 198 arany jut. (Tapírnyúzó Carmen 1 quwarg teleportgömbbel, 50 quwarg tojással és 198 arannyal gazdagodott.) No, iszkiri! Szinte remeg a föld, a közelgő quwargok tömegétől! Mielőbb ki kell jutnotok, nincs idő további kutakodásra! Néhány izgalmas, loholással töltött perc után már a függőleges kürtőnél jártok. Szerencsére a rovarlények nem férnek ki rajta, így biztonságban feljuttok a felszínre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapatmunka). Tapasztalataid alapján újabb dolgokat vagy képes megállapítani a többszemélyes kalandokról. (ld. enc.) 10 000 tapasztalati pontot kaptál. [110 pontot használtál fel, van még 318.]
A két forduló között segítetted Szendergő Pulzálást közös gyermeketek nevelésében. Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 56 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 1 gyenge mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+61 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+103 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+133 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.) [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy mélységi grittang nyomára bukkansz. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 320.]

* 1. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy mágikus ütés varázslat! Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 315.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 310.]

* 4. KP: tf 2 40 0 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 172 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 270.]

* 5. KP: kf 629 0 0 kézbeveszed/felveszed a 629. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed az adamantit sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

* 6. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 265.]

* 7. KP: tf 3 30 0 fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 108 TVP-t kell elköltened.] Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy trappoló dinymák lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a trappoló dinymák nyakát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 235.]

* 8. KP: le 373 0 0 leveszed/lerakod a 373. tárgyat
Leveszed az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

* 9. KP: kf 278 0 0 kézbeveszed/felveszed a 278. tárgyat
A csuklódra húzod az umbatari karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

* 10. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 234.]

av 13 alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 231.]

tv 150 támadó/véd. varázslat a 150. varázslatot
150. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

ftv felt. tám/véd. varázslat
Összes feltételes támadó/védekező varázslás törölve. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

ftv 150 209 felt. tám/véd. varázslat a 150. varázslatot a 209. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

ftv 150 168 felt. tám/véd. varázslat a 150. varázslatot a 168. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

ftv 150 645 felt. tám/véd. varázslat a 150. varázslatot a 645. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

ftv 150 216 felt. tám/véd. varázslat a 150. varázslatot a 216. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

ftv 150 158 felt. tám/véd. varázslat a 150. varázslatot a 158. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

ftv 150 417 felt. tám/véd. varázslat a 150. varázslatot a 417. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

ftv 150 420 felt. tám/véd. varázslat a 150. varázslatot a 420. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

ftv 150 190 felt. tám/véd. varázslat a 150. varázslatot a 190. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

ftv 150 271 felt. tám/véd. varázslat a 150. varázslatot a 271. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

ftv 150 189 felt. tám/véd. varázslat a 150. varázslatot a 189. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

ftv 150 109 felt. tám/véd. varázslat a 150. varázslatot a 109. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

ftv 150 368 felt. tám/véd. varázslat a 150. varázslatot a 368. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

ftv 150 418 felt. tám/véd. varázslat a 150. varázslatot a 418. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

ftv 150 419 felt. tám/véd. varázslat a 150. varázslatot a 419. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

ftv 150 421 felt. tám/véd. varázslat a 150. varázslatot a 421. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

ftv 150 270 felt. tám/véd. varázslat a 150. varázslatot a 270. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

ftv 150 159 felt. tám/véd. varázslat a 150. varázslatot a 159. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

ftv 150 173 felt. tám/véd. varázslat a 150. varázslatot a 173. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

ftv 150 20 felt. tám/véd. varázslat a 150. varázslatot a 20. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

ek 302 2 t. energia kisütése: 302 2
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 181.]

ef 5 506 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 146.]

v 159 elmormolod a 159. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a familiáris idézése varázslatot! Sajnos semmilyen új familiárisról nem tudtál információt szerezni. [-40 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 126.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+56 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 96.]

fog 753 219 elfogod a 753. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 96.]

m 8 mozogsz északra
[73,64] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy emberevő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Az emberevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Találsz egy vaskohót.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Egy vortexmágus lesz az ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 28 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 118 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus örvénylő köpenyét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a vortexmágus fejét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 148 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vortexmágus testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 10 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 134 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 405, gyógyulás: 0, összesen: -405 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+74 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+80 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+50 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
Hirtelen a bibircsókos boszi sátrába botlasz, és úgy döntesz, tiszteleted teszed nála.
- Á az aurach fog. Látom, elhoztad nekem - veszi el a tárgyat az öregasszony, de amikor látja, hogy nincs itt minden, elkomorul. - A félmunka nem munka! A házigazda némi töprengés után elmosolyodik, majd megenyhülve ezt mondja:
- Talán jó is hogy jöttél. Kicsit módosítanék a listán. Legközelebb a következő dolgok legyenek nálad: 1 tyrex csont, 1 nagy vaskulcs, 5 aurach fog, 7 kőkés, 20 smirglilevél.
A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Chara-din oltár van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy világítótorony van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [92 pontot használtál fel, van még 4.]

jlk 2311 jelszó kimondása 2311
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

p 189 használod a 189. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

m 3 mozogsz délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 312 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 1.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 2 mozogsz keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

im 1 imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 753 keresed a 753. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy érző szívű dromedárt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: kf 315 0 0 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed az adamantit sisakot, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: le 278 0 0 leveszed/lerakod a 278. tárgyat
Leveszed az umbatari karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 3. BP: kf 373 0 0 kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat
A csuklódra húzod az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 4. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 0.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 15, 4.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a mélységi grittang. 4 kaját fal föl a törpemammut. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 425 pontot. A következő körben tehát 425 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÉRHAJLÍTÓ KAVICS (1539. TÁRGY)
Nem tudni, hogy ez a tárgy hogyan került a quwarg ősmágusok birtokába. Lehet, hogy közvetlenül a Quwargok Földjének nevezett síkról származik, vagy lehet, hogy a quwargok által elpusztított számtalan civilizáció egyikének alkotása. Nem is lényeges. Annál inkább figyelemre méltóbb a tárgy hatása a különféle teleportáló mágiákra. A térhajlító kavics ugyanis - különleges kisugárzásának köszönhetően - duplájára növeli a városi teleportok és a tiltott teleport hatótávolságát. Ahhoz, hogy a hatását kifejtse, a teleport varázslat elmondásakor a térhajlító kavicsnak a hátizsákodban kell lennie. Több kavics hatása nem adódik össze.

ELŐNY A HÁTRÁNYBÓL
Amikor úgy hozza a sors, hogy egyedül kell szembenézned több ellenféllel, bizony nem áll túl jól a szénád. Most, hogy már egyre többet megtudsz a többszemélyes csatákról, egyre inkább nyilvánvalóvá válik számodra, hogy ilyenkor sem érdemes kétségbe esni, a küzdelem nem feltétlen a te meneküléseddel ér majd véget. Épp ezért mostantól ezekben a csatákban +5 támadást kapsz.

KARAKTERLAP

Sharin Elton, egy kopasz, zöld szemű, hosszú szakállas alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Elenios hittérítője vagy. Papi hited: 108. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 284. fordulód.

Erő: 31 (33) Szint: 24 Merészség: 7/3 Magasság: 181 cm
IQ: 46 (50) Támadás: 25 (27) Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 69 (73) Menekülés: 30 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 30 Életpont: 436/292 Jellem: jó (545) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (30) Varázspont: 685/125 Pénz: 1688 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 42/3 Pszi pont: 257/160
Eddig összesen 1911 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 252 TP-t kaptál. Jelenleg 1 302 831 TP-d van. A következő szinthez még 97 169 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, tyrannoszaurusz rex, varkaudar hadúr. A 276. fordulódban 3000 arany került a bankszámládra. 3060 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/56 szúrófegyverek: 27/2 (+2%) vágófegyverek: 1/96
ütőfegyverek: 12/54 lőfegyverek: 1/12 dobófegyverek: 27/59 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) max. 1 db (1 -3.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (4 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüstshuriken (#327) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
73,64 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 135
Kedvenc táborhely: 97,69
JLKzott minoszkúpok: 62, 64, 63

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 171 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/2 2. nyomkövetés: 48/44 (+5%) 3. mászás: 11/27
4. csapdakészítés: 14/7 (+6%) 5. csapdaészlelés: 8/14 6. gyógyítás: 60/3 (+48%)
7. titkosírás: 6/81 8. felderítés: 32/41 9. szörnyidomítás: 7/86
10. teológia: 26/0 (+8%) 11. taumaturgia: 26/22 (+9%) 12. szerencsejáték: 1/44
13. versengés: 7/50 (+20%) 14. harcművészetek: 11/7 15. zene: 26/57
16. szörnyismeret: 10/57 (+27%) 17. pszi: 38/7 (+3%) 18. zárnyitás: 2/5
19. vadászat: 13/25 (+1%) 20. bányászat: 30/61 21. főzés: 6/74 (+17%)
22. csapatmunka: 3/45

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 5 TVP-ért
kutatsz max. 80 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot )
elfogod gátvakondot (#57) hurokcsapdával (#217), mocsárivércet (#7143) fedett veremmel (#219), autentikus vámpírt (#154) hurokcsapdával (#217), Thargodan csontvázat (#297) fedett veremmel (#219), ryuku ostromteknőst (#362) fedett veremmel (#219), érző szívű dromedárt (#753) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
"Mindenki egyért" TK beállítás
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), halálmadár (#351), varkaudar kósza (#347) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
alakváltó (#7), Változás Gyermekei (#9120), nukleáris cickány (#155), Csontmarok (#2039), Ars Magica (#9150), szubreális vámpír (#223), Tapírnyúzó Carmen (#4567), nómenklatúra (#158)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) mágikus ütés (#147) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), kisebb tűzlehelet (#110), direkt kontaktus I (#121), direkt kontakt. II (#122)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), oldás (#372), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 19, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> kneopatikus mollusk (#209) nagyobb tűzlehelet (#150) >> halálosztó kain (#168)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> dermesztő lidérc (#645) nagyobb tűzlehelet (#150) >> élőholt sullár (#216)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> nómenklatúra (#158) nagyobb tűzlehelet (#150) >> smaragdgólem (#417)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> korinthai amőba (#420) nagyobb tűzlehelet (#150) >> varkaudar bajnok (#190)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> varkaudar varázsló (#271) nagyobb tűzlehelet (#150) >> varkaudar behemót (#189)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> kőkorszaki szaki (#109) nagyobb tűzlehelet (#150) >> kérődző etra (#368)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> vortexmágus (#418) nagyobb tűzlehelet (#150) >> halálhozó (#419)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> kék rothasztó (#421) nagyobb tűzlehelet (#150) >> varkaudar hadúr (#270)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> ongóliant (#159) nagyobb tűzlehelet (#150) >> vark. nekromanta (#173)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> mérges pók (#20)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 241 TVP áll rendelkezésedre!
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): új. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. kőtorony (664): kész. városháza (685): többek közt 50. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 15, 16, 22, 23, 24, 25, 27, 28, 29, 30, 31, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 49, 62, 63, 64, 72, 73, 175, 189, 190, 191, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 47.
Kész: 5, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 271, a megölt főholtak száma: 2, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20121.
A morf invázióban megölt morfok száma: 103, az összesen kapott pontszám: 10420. (összesen ölhető: 444 ) Eddig 1 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 felderítő, 2 szabotőr.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Kragoru tanításai (409)
éjsötét vortexpálca (425)
mágusviadal (426)
a mágus kísérői (427)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 65 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4814 TU szükséges.)
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 biami kvazárlándzsa (#568) 2 ezüsttőr (#322)
1 + teriád lándzsa (#1282)
Vágófegyverek
2 bronzpenge (#126) 1 kőkés (#6) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
$1 csontpálca ($329) 1 kőkalapács (#13)
Lövedékek
2 kerek kő (#19) $8 mérg. ubuk tüske ($137) $10 vashegyű nyíl ($176)
Dobófegyverek
3 dárda (#10) 1 esszenciakristály (#350) 2 ezüstshuriken (#327)
1 fejsze (#1240) 3 * mérg. vas dobónyíl (#190) 4 nyu-shuriken (#157)
8 tolmokov-koktél (#351)
Pajzsok
$1 kis vaspajzs ($159) $1 szöges bőrpajzs ($66)
Páncélok
1 * adamantit páncél (#628)
Sisakok
1 adamantit sisak (#629) $1 bronzsisak ($88) 1 * Khór maszkja (#1138)
1 * optiri agysisak (#315) $2 vassisak ($160)
Köpenyek
1 Jerome köpenye (#1527) 1 rejtőköpeny (#277) 1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 * adamantit kesztyű (#306) 1 Khór kesztyűje (#1746) 1 mászókarom (#78)
7 tankány karom (#237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291)
Csizmák
1 * adamantit csizma (#631)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
$1 borostyán függő ($162) 1 hatalom fülbevalója (#817) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * csontamulett (#711) 2 denevér szimbólum (#140) $3 ezüst nyaklánc ($117)
2 halálhozó talizmán (#813) 1 hősiesítő medál (#1558) 1 * kreiton fókusz (#853)
1 rothasztó talizmán (#815) 1 * szem szimbólum (#142) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
1 villám szimbólum (#145)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 * Eldaran karkötője (#373) $1 ezüst karkötő ($158) 1 * mentát karkötő (#1551)
2 obszidián karkötő (#229) 2 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
8 angyalok gyűrűje (#529) 1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2)
1 * ezüst éjmedál (#2439) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * örökkéval.smaragdja (#1115)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 18 csepp tinta (#101), fér még: 32]
6 éjurna (#2368) [bennük 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 50]
1 Fekete Kehely (#283) [benne 1 korty sötét ital (#284), fér még: 4]
7 huhogó bibe (#332) [bennük 30 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 54]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 12 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 18]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
1 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
10 sullár hólyag (#168) [bennük 7 csepp spiritusz (#170), fér még: 193]
2 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
13 uzbány csőr (#169) [bennük 42 csepp ugh méreg (#166), fér még: 114]
3 vizestömlő (#3) [bennük 43 korty víz (#27), fér még: 17]
5 zöld üveg (#82) [bennük 23 csepp ragasztó (#83), fér még: 77]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kulcsa (#2320) 1 aenouth ködkürt (#1554) 2 áldott kő (#642)
4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819) 5 aranytű (#272)
2 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74)
7 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 5 ezüst kulcs (#184)
3 fenőkő (#1618) 2 furulya (#233) 6 gernim balzsam (#1894)
2 gyógykenőcs (#313) 251 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240)
4 kis vaskulcs (#40) 1 koboldkorona (#1629) 4 kötél (#92)
1 kristálygömb (#265) 1 lant (#238) 1 légiós hátizsák (#1560)
1 mágikus hátizsák (#735) 1 manakristály (#500) 2 márványkulcs (#245)
2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 3 megsemmisítő (#1540)
1 méregtermő iszák (#1666) 1 morf esszencia (#2452) 3 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671) 9 ork csodaszer (#1228)
1 orvosságos zacskó (#682) 1 pszi kő (#248) 1 Ramirez feszítővasa (#1261)
4 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 ryuku védőkenőcs (#1154)
3 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32) 1 szuper dobóháló (#273)
1 tatu dob (#234) 3 távcső (#42) 1 térhajlító kavics (#1539)
1 titanitdukát (#1480) 1 tubarkő (#700) 2 tudás gyöngye (#522)
2 + tüskecsapda (#242) 1 varázskő (#305) 1 varkaudar pálinka (#1137)
3 vaskulcs (#183) 3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 alligátorbőr (#661) 39 álompor (#396) 6 átlátszó morfplazma (#2451)
1 aurach bőr (#658) 12 aurach fog (#657) 1 berzerker tüske (#713)
6 bíbor morfplazma (#2450) 2 borkonyó bibe (#312) 2 bruhatagnyelv (#1230)
$2 dorony tüdő ($212) $6 drótszőr ($37) 1 eknozol (#540)
$1 elkarog szőr ($665) $1 evaporőr háj ($105) 30 ezüstdarab (#326)
6 fehér morfplazma (#2445) 11 fekete morfplazma (#2446) 6 főnixtoll (#563)
$2 fülemüle agyar ($267) 4 galachmit (#310) 4 grifftojás (#179)
9 gyöngymangó (#135) 8 ilkin érc (#232) 1 jég dragnit (#1745)
2 jégszív (#282) $2 karbin plazma ($199) 10 kék morfplazma (#2442)
1 kék orchidea (#68) 14 kőszem (#304) 5 kreiton esszencia (#892)
4 kvazár (#244) $1 lapockacsont ($33) 5 lidércesszencia (#1074)
9 lila morfplazma (#2448) 56 madártoll (#112) 87 mákrózsa virág (#56)
2 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mithril (#352) 1 moa gyémánt (#385)
1 moa gyöngy (#378) 1 móri gyümölcs (#116) 11 narancs morfplazma (#2449)
10 nektoraf faggyú (#667) $5 óndarab ($85) 32 pirkit (#153)
3 pókláb (#1378) 4 pular kristály (#239) $1 purifikátor háj ($269)
56 quwarg tojás (#360) 6 rakolits por (#669) $1 rákpáncél ($97)
$1 raptor karom ($281) 4 remák szív (#264) $12 rézdarab ($70)
7 rinóbőr (#651) 7 rókafarok (#124) 6 sallank karom (#128)
10 sárga morfplazma (#2447) 1 sáska amulett (#668) 3 szárnyas hernyó (#69)
28 szulfagor agyar (#677) 2 szulfin (#676) $1 szvó-ektoplazma ($151)
7 téfea-agy (#172) 3 Thargodan esszencia (#328) 4 trikornis szarv (#198)
2 tükör (#43) 17 varányszem (#30) 3 varkaudar csont (#1113)
92 vasérc (#152) 3 vörös morfplazma (#2443) 10 xirnox szív (#213)
7 zöld morfplazma (#2444)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (#1745) - a befoglaló tárgy: adamantit páncél (#628)

Összsúly: 236.84 kg Megterheltség: 162%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 7 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 219 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
7 éjkő (#2369) $2 fülemüle síp ($1576) 1 hibátlan gyémánt (#680)
1 keg gomba (#1615) 1 kronokristály (#1636) 5 manakristály (#500)
1 olló (#335) 1 őskristály-szilánk (#1525) 3 pszi kő (#248)
1 ryuku sisak (#688) 1 tapasztalatkő (#975) 1 vasvért (#164)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 aurach fog (#657) 5 kaja (#2) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
36 arany (#50) 1 gyenge méreg (#26) 3 spiritusz (#170)
5 tinta (#101)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

72 73 74
63
64
65
66
(73,64) emberevő (#119), Sheran oltár, phua-kúp (#372), világítótorony (#156), Chara-din rúnaköve, vaskohó (#155), vortexmágus (#418)
(73,65) mélységi grittangok (#103), trappoló dinymák (#118)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Az éltető morfital nem volt maximalizálva 200 max. ÉP-ben, mint ahogy eredetileg terveztük. Beraktuk rá a maxot, és aki többet kapott belőle, attól levettük a többletet.

Üzenet küldése a karakternek