Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. okt. 27. 15h:08' EZ A 354. JÁTÉKHETED, 283. FORDULÓD 355. játékheted kezdete: nov. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5271 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 24. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 4. KP: | használod az 1253. tárgyat a 396. tárgyat az 1137. tárgyat |
* 5. KP: | használod a 150. tárgyat az 1546. tárgyat a 34. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 86. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 127. varázslatot a 224. varázslatot |
kpb | kezd. parancs berakása: |
v 168 | elmormolod a 168. varázslatot |
v 168 | elmormolod a 168. varázslatot |
ef 30 | energia fejlesztése 30 |
tno 6 6 | növeled a 6. tulajdonságodat |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [370,70] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tollaskígyó került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 266 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tollaskígyó jobb oldalát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Vad csatakiáltással, felemelve a krathan pallost a másikra rontasz. Krathan pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod a tollaskígyó jobb oldalát. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a tollaskígyó nyakát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A tollaskígyó farkával megérint. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-12 TVP). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 38 életpontot vesztettél. Krathan pallossal megvagdalod a tollaskígyó lapos fejét. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a tollaskígyó testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) A tollaskígyó beleharap a kezedbe. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Farkával végigüt a tollaskígyó a hátadon. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-8 TVP). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1045, sebződés: 284, gyógyulás: 0, összesen: -284 ÉP}
(Továbbmész...) [369,69] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Elbújsz egy kisebb domb mögött. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Felismered. Ez egy halálelementál. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
h 150 | használod a 150. tárgyat |
v 96 360 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[360,64] Lakott területre érkeztél.
be 686 5 | bemész a 686. épületbe |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fénypajzs vibrál körülötted. [+1% teo] Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 253 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 33 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ében hadúr bal lábát. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (18 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a krathan pallost a másikra támadsz. Krathan pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ében hadúr testét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével megvagdalod az ében hadúr páncélozott testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Az ében hadúr megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Krathan pallossal kegyetlenül összevagdalod az ében hadúr bal oldalát. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével végigvagdosod az ében hadúr jobb lábát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 46 életpontot sebeztél. Az ében hadúr megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 481, sebződés: 92, gyógyulás: 0, összesen: -92 ÉP}
(Továbbmész...) [368,68] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy megsebzett ében hadúr került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 262 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 32 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ében hadúr páncélozott testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (18 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a krathan pallost a másikra támadsz. Krathan pallossal megvagdalod az ében hadúr bal lábát. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével néhányszor megcsapod az ében hadúr testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Az ében hadúr fegyvere, "átbújva" a hárításodon, végigvágja a bal karodat. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Krathan pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod az ében hadúr páncélozott testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével néhányszor megcsapod az ében hadúr bal karját. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Az ében hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5077 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 139, gyógyulás: 0, összesen: -139 ÉP}
(Továbbmész...) [367,67] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Dred Hornwill vigyorog kajánul. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy skarlátdémon közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. [+2% tau] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 65 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. 129 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (80 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Krathan pallossal megvagdalod a skarlátdémon bal karját. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a skarlátdémon szilárd részeit. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) A skarlátdémon mancsával végső csapást mér koponyádra. (6 támadástól 171 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 63 életpontot vesztettél. Egy skarlátia varázslatot dob rád a másik. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 443, gyógyulás: 0, összesen: -443 ÉP}
h 150 | használod a 150. tárgyat |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 232 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 120 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan mágus testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a krathan pallost a másikra rohansz. Krathan pallossal néhányszor megcsapod a Thargodan mágus testét. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Krathan pallossal végigvagdosod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a Thargodan mágus testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 57 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (310,64)-> 5 arany, -2 ÉP] és 4 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP]. Mosolyogva kidobod a nevetséges csataremák trófeát, és kiszedsz egy Thargodan mágus trófeát. 8299 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 848, sebződés: 181, gyógyulás: 0, összesen: -181 ÉP}
(Továbbmész...) [365,65] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. Találsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy A Tűzhajú egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Továbbmész...) [364,64] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy térkaput. Felfedeztél egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mocsári penkét.
m 7 | mozogsz északnyugatra |
ek 503 365 64 | t. energia kisütése: 503 365 64 |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | energia fejlesztése 20 |
* 5. BP: | használod a 73. pszi képességet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 295 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy inst.szingularitás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a magnetikus praglonc jobb vállát. (5 támadással 57 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Krathan pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a magnetikus praglonc testét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével megvagdalod a magnetikus praglonc testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Csápjaival a magnetikus praglonc lecsap a bal karodra. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-11 pszi pont.) (-1 TU.) Krathan pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a magnetikus praglonc plazmáját. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével néhányszor megcsapod a magnetikus praglonc testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Csápjaival a magnetikus praglonc csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-17 pszi pont.) (-2 TU.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 489, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
tf 3 2 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 2 pontért |
ÉLETSZIKLA (621. TEREPTÁRGY) A pusztaságban egy magányos szikla mered az ég felé, mintha kétségbeesetten próbálná a megkínzott föld fájdalmát világgá kiáltani. Az életsziklák a természet, Földanya évezredekkel ezelőtt elvesztett csatájának utolsó nyomai, amelyekkel az energiával teli élet utolsó nyomai is eltűntek a Sötét Földtől. Nehéz elképzelni, hogy ez a létsík is az irtózatosan távoli múltban egy, a Ghallához hasonlóan virágzó és élettel teli világ volt, amíg a Thargodanok inváziója meg nem semmisített mindent. Mindenesetre mindez intő példa, soha nem szabad a Thargodanokat Ghallára beengedni. Bármilyen hihetetlen, az életsziklából érzel még némi pulzálást - Sheran papjai, akik legközelebb állnak Földanyához, és Fairlight papjai, akik a legszikrányibb mágikus energiával is tudnak mit kezdeni, képesek lehetnek kapcsolatot teremteni Földanyával az életsziklánál. Ehhez egy parányi életet, valamilyen növényt kell az életsziklánál elültetni az AL <növény> <mennyiség> paranccsal, 5 TVP árán. Ugyan nagyon kicsi az esély, de lehetséges, hogy sikerül kapcsolatot teremteni. [A siker esélye nem függ az áldozott növények számától, de a jutalom mértéke igen. Egy körben több sikeres ÁLdozatod is lehet, de ezután további sikerekre már kisebb esély lesz.] |
Erő: | 33 (41) | Szint: | 30 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 37 (43) | Támadás: | 44 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 38 kg |
Ügyesség: | 35 (48) | Védekezés: | 89 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 8/9 év |
Egészség: | 34 (40) | Életpont: | 568/339 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 42 (59) | Varázspont: | 1364/878 | Pénz: | 5872 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 36/-2 | Pszi pont: | 210/207 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/38 | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | 32/91 (+6%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 29/2 (+2%) |
dobófegyverek: | 1/52 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/66 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 46/43 (+8%) | 3. mászás: | 9/31 |
4. csapdakészítés: | 21/98 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/80 | 6. gyógyítás: | 53/88 |
7. titkosírás: | 4/74 | 8. felderítés: | 25/13 | 9. szörnyidomítás: | 8/61 |
10. teológia: | 52/23 (+14%) | 11. taumaturgia: | 106/55 (+18%) | 12. versengés: | 13/3 |
13. harcművészetek: | 1/58 | 14. szkanderozás: | 1/49 | 15. zene: | 11/50 |
16. szörnyismeret: | 7/65 | 17. pszi: | *28/100 | 18. zárnyitás: | 1/97 |
19. vadászat: | 3/86 | 20. bányászat: | 18/49 (+44%) | 21. úszás: | 11/82 |
22. csapatmunka: | 2/39 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 30 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
fénypajzs (#241, 18 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | esszenciavédelem (#165) |
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), fénypajzs (#241), Solisar aurája (#240) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
2.) A Thargodan csatamezők a Sötét Létsíkból érkezett gonosz kór legtöményebb fertőgócai. Oltsd ki itt egy Orkhan Thai lángját! |
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) mest. gerjesztés (184) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) fejleszt.gyümölcse (292) magiometer (314) jégmág. hierarchia (391) jégrúna (398) jégvihar generálása (407) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK mentális felfrissülés (512) OK Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
75 | arany (#50) | 2 | áldott kő (#642) | 3 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 13 | kaja (#2) | 2 | szent jogar (#150) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | lótuszvirág (#447) | 14 | mákrózsa virág (#56) |