282. forduló, 284. forduló, Haláltánc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. júl. 13. 9h:17'
EZ A 294. JÁTÉKHETED, 283. FORDULÓD
295. játékheted kezdete: júl. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3968
SZÁMLA : XXXX

HALÁLTÁNC KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [182,27] koordinátán.
Holdfény Katerina, amikor összefutottatok, adott neked egy kyorg köpenyt (ld. enc.). A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+17 tvp ). Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Zúgás, tompa dübörgés kél füledben - eljött a dagály ideje. A vér tengere kiemelkedik medréből, erővel töltve fel az üres kelyheket. Magadhoz térsz álomtalan álmodból, és utadra indulsz. Tudod, ha harcot hoz is az éj, végén mindig megtelik a kehely (a tested) a tenger erejével. Aztán mielőtt eljő a hajnal, s az apállyal visszahúzódik magába, összegyűjti a kelyhek gyümölcsét; téged pedig újra magával ragad a halálos álom...
Varázserőd regenerálódik. (+190 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+79 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-12 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) A plusz TU-kat 30 TVP-re váltod. 7 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy halálmadár nyomára bukkanj. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 477.]

* 1. KP: vv 71 28 26 elmormolod a 71. varázslatot a 28. varázslatot a 26. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 475.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 473.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 471.]

* 2. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 471.]

* 3. KP: kf 865 0 0 kézbeveszed/felveszed a 865. tárgyat
A nyakadba akasztod a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 471.]

* 4. KP: hh 1100 1133 841 használod az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat a 841. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [1 pontot használtál fel, van még 470.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 449.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 448.]

* 5. KP: kf 441 1527 0 kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat az 1527. tárggyal
Leveszed a Jerome köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 448.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a Jerome köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 448.]

* 6. KP: vv 165 53 0 elmormolod a 165. varázslatot az 53. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 446.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sallank karom). [0 pontot használtál fel, van még 446.]

tno 6 6 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

hu 1531 hulladék: 1531
Hulladék, ezért nem gyűjtesz méregtagadót. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

h 1755 500 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+500 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 441.]

id 117 100 idomítod a 117. szörnyet 100 pontért
Nehéz fába vágod a fejszédet a mutáns pók idomításával, te azonban túl elszánt vagy ahhoz, hogy a kezdeti kudarcok után feladd a dolgot. Megtérült a befektetett munka: a szörny most már mindent tud, amire idomítottad. Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 10 lépést tehetsz meg körönként, 9 TVP-be kerül egy lépés. 81 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [70 pontot használtál fel, van még 371.]

kf 1536 kézbeveszed/felveszed az 1536. tárgyat
Hátasodra teríted a trikornis nyerget. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 945 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 369.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[203,100] Az erdőt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy adamantit gólem lehet. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 60 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 462 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az adamantit gólem bal lábát. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az adamantit gólem jobb karját. (5 támadással 391 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). {HD:} Pengepajzzsal megvagdalod az adamantit gólem jobb lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 13 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, az adamantit gólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 134 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 74 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel néhányszor megcsapod az adamantit gólem jobb karját. (4 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). {HD:} Pengepajzzsal kicsit megvagdalod az adamantit gólem nyakát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 40 életpontot sebeztél. Az adamantit gólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 138 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 78 életpontot vesztettél. Az adamantit gólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 545 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1213, sebződés: 886, gyógyulás: 185, összesen: -701 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Ahogy melózol, sűrű, fehér köd gyűlik a föld fölött. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csapat Chara-din fattya készül a lemészárlásodra.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya jobb vállát. Kritikus ütés! (5 támadással 432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). {HD:} Pengepajzzsal súrolod a Chara-din fattya jobb vállát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A 7 Chara-din fattya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A 7 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 689 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 681, sebződés: 0, gyógyulás: 95, összesen: +95 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. A következő tíz perc sem hoz eredményt, de majd csak lesz valami. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy pszi őselementál intéz feléd kihívást.

Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál farkát. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a pszi őselementál párolgó héját. (2 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). {HD:} Pengepajzzsal felnyitod a pszi őselementál ködlő zsumókját. Kritikus ütés! (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A pszi őselementál csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A pszi őselementál elhibázza az ütést csápjával. Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 736 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 0, gyógyulás: 47, összesen: +47 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Tovább piszkálod a földet, nem tanulva a leckéből. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Zinthurg támad rád.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg egyik karját. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc. 1 343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy magnetikus praglonc támad rád.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 29 életpontot sebeztél. Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a magnetikus praglonc bal lábát. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a magnetikus praglonc fejét. (5 támadással 410 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). {HD:} Pengepajzzsal végigvagdosod a magnetikus praglonc jobb vállát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 9 életpontot sebeztél. A magnetikus praglonc csápol, de mindhiába. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel megcsapod a magnetikus praglonc jobb lábát. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). {HD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a magnetikus praglonc bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 15 életpontot sebeztél. A magnetikus praglonc elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 8 567 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 720, sebződés: 0, gyógyulás: 136, összesen: +136 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 mérgezett vasnyíl és 7 arany. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[60 pontot használtál fel, van még 309.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

202 203 204
99
100
101
(203,100) adamantit gólem (#750), Chara-din fattya (#236), pszi őselementál (#258), Zinthurg (#180), magnetikus praglonc (#200), Thargodan csatamező (#432), Chara-din monolitja (#534), oltár

[143,61] Épületek tűnnek fel.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Észreveszel egy sárkánytanyát. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Nini, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 15 aranyat. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 2 aranygyűrűt 24 aranyért, 2 aranyláncot 40 aranyért, 5 bordacsontot 10 aranyért, 5 bronzhegyű nyilat 25 aranyért, 1 csontpálcát 15 aranyért, 3 dentor bőrt 105 aranyért, 8 drótszőrt 16 aranyért, 2 ezüst karkötőt 28 aranyért, 5 ezüst nyakláncot 50 aranyért, 3 fekete gyöngyöt 18 aranyért, 2 igazgy. fülbevalót 40 aranyért, 1 méregtagadót 240 aranyért, 3 mérg. ubuk dobónyilat 21 aranyért, 3 mérgezett vasnyilat 24 aranyért, 1 nagy bronzkulcsot 14 aranyért, 2 nagy vaskulcsot 32 aranyért, 1 nyílvesszőt 1 aranyért, 2 obszidián függőt 20 aranyért, 1 obszidián karkötőt 30 aranyért, 2 rejtőköpenyt 28 aranyért, 2 réz papi karkötőt 40 aranyért, 1 rövid íjat 8 aranyért, 1 sárga erőövet 40 aranyért, 2 shinai gömböt 80 aranyért, 4 Thargodan esszenciát 80 aranyért, 1 trófea nyakláncot 30 aranyért, 1 tyrex csontot 30 aranyért, 3 vasércet 6 aranyért, 1 vassisakot 22 aranyért.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 299.]

be 702 1 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ökölvívás szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ökölvívás.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 180 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 249.]

be 702 3 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 125 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 199.]

m 4 1 mozogsz délre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[203,100] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Kitaszított. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 33 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzvihar varázslat. 90 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Kitaszított jobb karját. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Kitaszított jobb lábát. (2 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). {HD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Kitaszított fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 13 életpontot sebeztél. A Kitaszított fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A Kitaszított szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ametiszt medál, 2 arany, egy szent jogar és egy aranytű, ezenkívül 1 trikornis nyereg. 5 391 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 477, sebződés: 111, gyógyulás: 50, összesen: -61 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Thargodan csatamezőt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

(Továbbmész...) [204,99] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy kronotapír. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 68 életpontot sebeztél. Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kronotapír testét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-16 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kronotapír pörsenéses hátát. Kritikus ütés! (4 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). {HD:} Pengepajzzsal súrolod a kronotapír testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kronotapír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-8 TVP). A kronotapír nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-9 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-15 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3 906 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 518, sebződés: 43, gyógyulás: 60, összesen: +17 ÉP}

Felfedeztél egy phua-kúpot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) [22 pontot használtál fel, van még 160.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Hatalmas, jellegtelen szürke arc, apró, de hosszú zöld orral.
[5 pontot használtál fel, van még 155.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[205,98] Még mindig bozótos.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 72 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kputtyintó csalán testét. Kritikus ütés! (4 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). {HD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A kputtyintó csalán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 6 ragasztót.) 3 185 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 472, sebződés: 0, gyógyulás: 64, összesen: +64 ÉP}

Utad során felfedezel egy mákrózsa bokrot. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívői építették.

(Továbbmész...) [206,98] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Utad során felfedezel egy kristálypalotát. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették.
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík kristályfalon. Egy örökkévalóságnak tűnő idő után érsz fel a misztikus palota tetejére. Á, ez az! Van itt egy kupolaszerű torony a tetőn, és annak van egy ajtaja! Izgatottan belépsz. Csodaszép a palota belseje! Minden csillog-villog, és minden kristályból van! Mesés! Remélhetőleg van valami kincs is. MÖAH! - hallod oldalról. A palota lakója! Mindjárt ismerteted vele a likviditási problémáit. Ah, már látod is, mi jön! Egy átokmurgattyú!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 60 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az átokmurgattyú jobb lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1 194 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ráébredsz, hogy ekkora palotában többen is laknak. Már jön is az új lakó! Egy nanda!

Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nanda testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Elszántan a másikra ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel kegyetlenül megütöd a nanda jobb oldalát. (1 támadással 102 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Pengepajzzsal végigvágod a nanda testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A nanda megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 593 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy varkaudar varázsló!

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 42 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló jobb oldalát. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar varázsló fejét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 45 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 540 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 87, gyógyulás: 0, összesen: -87 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy Mnebolath!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 67 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 vasérc és 7 arany. 2 815 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy pillanatig sem késlekedve, nekilátsz a kristálypalota átkutatásának. Végre megtalálod a csinosan berendezett kincseskamrát. Ez az! Szereztél 1 ezüsttollú nyilat. Megkönnyebbülten, felszabadultan mászol le a palota oldalán. A végén nagy cuppanással leugrasz a falról. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy vezérfarkas. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 67 életpontot sebeztél. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vezérfarkas testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vezérfarkas támadó fejét. (4 támadással 391 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). {HD:} Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a vezérfarkas bal oldalát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 30 életpontot sebeztél. A vezérfarkas néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 172 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 781, sebződés: 87, gyógyulás: 100, összesen: +13 ÉP}


(Továbbmész...) [207,98] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Felfedeztél egy rát-fát. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Raia szent lovagja közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

[73 pontot használtál fel, van még 82.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[208,98] Dombos terepre érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy krómkaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (vasérc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.


(Továbbmész...) [209,98] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe.

Látsz egy Dornodon szentélyét. (ld. enc.) Talán nem kellett volna erre jönni! Szent hely ez, de sajnos nem a te istenedé! (-3 szerencse kör végéig.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól.

(Továbbmész...) [210,98] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy orbitális mackósajt. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az orbitális mackósajt egyik lábát. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) A mackósajt felemel egy óriási pajort a földről, és rágni kezdi. Közben böfög, és a száját tátja. Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az orbitális mackósajt testét. (2 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). {HD:} Pengepajzzsal megcsapod az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Nyelvét az orbitális mackósajt feléd löki, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 803 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 0, gyógyulás: 44, összesen: +44 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy gránátkaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz. Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. [33 pontot használtál fel, van még 49.]

m 3 mozogsz délkeletre
[211,99] A vidék továbbra is alacsonyhegység.

Találsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Tud Ákos lábát masszírozza. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy feltámadás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. [11 pontot használtál fel, van még 38.]

kb 475 1 kiveszel a bankból a 475. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 38.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 38.]

be 79 bemész a 79. titkos labirintusba
A bejárat nagyon jól el van rejtve, de aránylag könnyen megtalálod az utasítások alapján, amelyeket kaptál. Odabent sötét honol. Gyorsan fényt csiholsz: ehhez csak a bányászlámpát kell elővenned és meggyújtanod. Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 33.]

lm 10 9 mozogsz 10 9
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [2. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [7. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [10. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Tguarkhan van előtted! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 33 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a Tguarkhan testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) A Tguarkhan összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst papi karkötő, 4 arany és egy aranytű. 2 040 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [8. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [9. PONT.] Különös érzés lesz rajtad úrrá. Mintha istened személyes jelenlétét éreznéd! Hirtelen egy erőt és végtelen elégedettséged sugárzó hang szólal meg a fejedben: Hosszú utat jártál be, amíg elérkeztél ide. Jutalmul személyes áldásomban részesítelek! Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől. [20 pontot használtál fel, van még 13.]

lm 6 28 26 mozogsz 6 28 26
Folytatod az utat. Az út itt elkanyarodik. [8. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [7. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [2. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [12 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 15 33 38 mozogsz 15 33 38
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 45 51 54 mozogsz 45 51 54
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 68 76 84 mozogsz 68 76 84
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 359 keresed a 359. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

vv 83 elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

hh 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [1 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: vv 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: le 865 0 0 leveszed/lerakod a 865. tárgyat
Leveszed a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: h 1602 112 11 használod az 1602. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 4, 17.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 4 kaját nyel le a mutáns pók. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 424 pontot. A következő körben tehát 421 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KYORG KÖPENY (741. TÁRGY)
A rejtélyes kyorgok számos varázstárgyat készítettek, amelyet az esthariak sosem voltak képesek utánozni. Ez az ezüstösen csillogó, vörös és kék szálakból szőtt köpeny védettségedet 6-tal, egészségedet, ügyességedet és MXTU-dat 3-mal, max. ÉP-det 20-szal növeli meg. Amikor magadra öltöd (HA magadra öltöd, mert 30.-nál alacsonyabb szintű kalandozónak ez nem fog sikerülni), lelki szemeid előtt életre kel a sötét labirintusrendszer, amelyet az egykor nagyhatalmú kyorgok népesítettek be. Csuklyás alakok sietnek mindenfelé, elővillan egy-egy zöld szemű, hosszú agyarú pofa. A zöld szemek mélyén különös intelligencia csillog...

ADAMANTIT GÓLEM (750. SZÖRNY)
Köztudott, hogy az óriások a hegyek lakói, s ezzel tisztában vagy te is. Épp ezért jelentkezik az elképedés az arcodon, amikor megpillantod ezt a robosztus adamantit gólemet, amint itt a pusztában feléd robog. Lépései hangosan dörrennek, a föld berepedezik alatta. Pedig nincs ezen mit csodálkozni: az adamantit gólem nem óriás, csupán egy gólemformázás varázslattal készített bestia. Valahol itt kell lennie alkotójának is, bár az adamantit gólem halálvágyó tekintetét elnézve lehet, hogy már a föld alatt nyugszik.

KITASZÍTOTT (962. ELLENFÉL)
Raia szent lovagjai a gonoszok elleni fanatikus harcuk közben nagyon keskeny mezsgyén egyensúlyoznak. A jó oldal morális követelményei, sokszor ellentétbe kerülnek a háború szükségszerű realitásaival. A többség megtalálja a maga útját, és a korlátokon belül marad, de néhány lovag átlép e határokon, és elveszti a morális önkontrolját. Sajnos ez történt Ab'arg Morqeurus lovaggal is. A legkiválóbbak egyike volt, de egyre elvakultabb lett, egyre kevésbé volt képes megőrizni a lelki egyensúlyát, a végén már csak a harc, az ölés, és a pusztítás éltette. Többen próbálták megállítani, és a helyes irányba terelni, de nem hallgatott senkire. Végül Raia kitaszította a hívei közül az eltévelyedett lovagot. Ezért aggatták rá a Kitaszított nevet. Azóta Morqeurus lovag isten, hit, és társak nélkül bolyong Ghallán. Egy dolog nem változott nála, az elvakultság. A saját kis szent háborúját most már nem csak a gonoszok, hanem az egész világ ellen vívja. A lovag támadása elől a BA parancs sem nyújt védelmet, neki nincsenek barátai, csak ellenségei.

DORNODON SZENTÉLYE (1174. TEREPTÁRGY)
Az egyik hegyormon egy oltárszerű építmény áll. Amint megpillantod a tetejére tűzött Denevér Szimbólumot, rájössz, miféle hely ez: Dornodon egy eldugott szentélye! Vérpatakok keretezte út vezet a bejáratig. A szentélybe a BE 1174 paranccsal léphetsz be 30 TVP-ért, de ha nem vagy a Világégető isten papja, semmi jóra nem számíthatsz - ebben az esetben jobb, ha a környékét is messzire elkerülöd ennek a helynek. A szentély oltárként is funkcionál, azaz lehet imádkozni benne. Ehhez nem kell bemenned a szentélybe.
[A szentélybe egy fordulóban csak egyszer lehet belépni.]

KARAKTERLAP

Haláltánc, egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr apostola vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 283. fordulód.

Erő: 30 (74) Szint: 36 Merészség: 10/5 Magasság: 145 cm
IQ: 26 (58) Támadás: 68 (71) Agresszió: 3 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 24 (47) Védekezés: 130 (137) Menekülés: 15 % Életkor: 35/216 év
Egészség: 24 (43) Életpont: 1019/1083 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 31 (68) Varázspont: 1171/563 Pénz: 14306 arany Kép. pont: 31
Tudatpont: 60/54 Pszi pont: 198/137 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3844 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 57 546 TP-t kaptál. Jelenleg 6 140 303 TP-d van. A következő szinthez még 359 697 TP szükséges. Trófeáid: ezerszemű bestia, Quwaxotix, északi tűzsárkány. A 279. fordulódban 9349 arany került a bankszámládra. 9349 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/54 ökölvívás: 36/7 (+7%) szúrófegyverek: 9/27
vágófegyverek: 25/1 (+1%) ütőfegyverek: 7/49 lőfegyverek: 20/19
dobófegyverek: 32/32 (+10%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -33.); dzsumbujharcos bóla (#1458) (34 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
211,99 mezőn táborozol, a 79. labirintusban, 1. szinten, 2. ponton
Kedvenc táborhely: 182,27
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 61, 59

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/14 Max életkor 1129 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 487 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/25 2. nyomkövetés: 61/36 (+5%) 3. mászás: 23/19 (+7%)
4. csapdakészítés: 24/64 (+7%) 5. csapdaészlelés: 17/83 6. gyógyítás: 27/54
7. titkosírás: 3/62 8. felderítés: 24/38 (+11%) 9. szörnyidomítás: 5/2 (+87%)
10. teológia: 48/31 (+14%) 11. taumaturgia: 35/17 (-769%) 12. szerencsejáték: 7/17
13. versengés: 24/87 14. harcművészetek: 39/8 15. zene: 9/35
16. szörnyismeret: 41/99 (+22%) 17. pszi: 23/20 (+4%) 18. zárnyitás: 1/43
19. vadászat: 21/54 20. vitalitás: 2/10 21. bányászat: 30/48 (+4%)
22. testépítés: 1/50 23. úszás: 12/34 24. főzés: 11/15 (+11%)
25. csapatmunka: 1/36

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 50

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
szintszívó lények (#9097), quwargok (#9093), északi tűzsárkány (#219), mélység fattya (#199), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 9 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (783,25) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs III (#127) hadiszerencse III (#59) láthatatlanság (#76) esszenciavédelem (#165)
feltámadás (#168)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka II (#162), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> csataremák (#694) hhaar burka II (#162) >> nagyobb vércápa (#246)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. (teljesítve)
3.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder!

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 51, pontszámod: 612.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1300 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 * pengepajzs (#425)
Ütőfegyverek
2 bot (#4) 3 ryuku kalapács (#724)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20)
Lövedékek
4 ezüsttollú nyíl (#363) 2 sallank nyíl (#129) 22 tüske (#22)
Dobófegyverek
10 dzsumbujharcos bóla (#1458) 18 ezüstshuriken (#327) 8 jégpasztilla (#1566)
10 kábító nyilacska (#1590) 13 * mérg. vas dobónyíl (#190) 10 mihlanil dobótőr (#599)
5 tolmokov-koktél (#351) 126 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * játékmesteri palást (#824) 1 * rizspapír-vért (#1366)
Sisakok
1 * bozontfonat (#1563) 1 pszi katalizátor (#610) 1 * rémbőr tarkóvédő (#737)
Köpenyek
1 * Jerome köpenye (#1527) 1 kyorg köpeny (#741) 1 láthatatlan köpeny (#441)
1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * karomkesztyű (#1771) 1 mászókarom (#78) 1 tankány karom (#237)
Övek
1 * füst öv (#1751) 1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * medvebőr öv (#1675)
Nadrágok
1 * hoarián bőrnadrág (#1345)
Csizmák
1 * törpe bakancs (#475) 1 tűzúr csizmája (#533)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * ősplazma (#839) 2 * zafír fülbevaló (#477)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+3)
$1 ametiszt medál ($275) 1 gólem talizmán (#811) 1 halálhozó talizmán (#813)
1 * hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144) 1 natharion gömb (#865)
1 * nekrofun medál (#253) 1 * q. irtó medál (#2301) 2 rothasztó talizmán (#815)
2 * varkaudar szimbólum (#1528) 3 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) $1 ezüst papi karkötő ($308) 1 halálhozó karkötője (#816)
1 mászó-karperec (#392) 1 * Thargodan karkötő (#1249)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * Acél Öklök gyűrűje (#2105) 1 Blounther gyűrűje (#1548) 1 gyémánt védőgyűrű (#726)
1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * kráken gyűrű (#1165) 1 törpe védőgyűrű (#1104)
1 vark. pecsétgyűrű (#1171) 1 * Vlagyimir gyűrűje (#822)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+4)
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * mind. ametisztje (#2207)
1 * q. demoralizátor (#2067) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Nyergek
2 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
10 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 94 csepp tinta (#101), fér még: 6]
23 fűszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 112]
5 huhogó bibe (#332) [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 40]
6 kavadu iszák (#25) [bennük 58 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 2]
2 mágusszelence (#1076) [bennük 10 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 10]
6 sólyomcsőr (#1223) [bennük 6 pondróvér (#1232), fér még: 66]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 1 csepp spiritusz (#170), fér még: 119]
3 szent kehely (#257) [bennük 1 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 29]
2 térdeplő tülök (#1440) [bennük 6 korty életvíz (#1500), fér még: 6]
16 uzbány csőr (#169) [bennük 192 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
3 vizestömlő (#3) [bennük 46 korty víz (#27), fér még: 14]
8 zöld üveg (#82) [bennük 160 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kulcsa (#2320) 12 áldott kő (#642) 1 aranyfaló ládikó (#1755)
4 aranypikkely (#415) 40 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
$3 bájital ($261) 1 bányászlámpa (#1687) 2 bunthar zsák (#734)
11 + deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100) 1 ezüstszelence (#1602)
4 Fairlight szütyője (#2108) 1 fekete könyv (#2234) 4 feneketlen bugyor (#570)
3 fenőkő (#1618) 1 fiatalság itala (#473) 21 gernim balzsam (#1894)
31 gyógykenőcs (#313) 2 + hebrencs csapda (#147) 1 hűségérme (#1141)
13 kaja (#2) 3 kis ónixkulcs (#1110) 1 kötél (#92)
1 Kragoru iszákja (#2058) 4 kristályfolyadék (#449) 17 kristálygömb (#265)
17 krónika (#1725) 1 kulcskarika (#648) 1 légiós hátizsák (#1560)
5 leviatán hólyag (#2182) 2 manakristály (#500) 1 márványszobor (#2232)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 3 megsemmisítő (#1540)
1 moa varázsdoboz (#1133) 1 nagy ónixkulcs (#1111) 3 ork csodaszer (#1228)
1 plazmagömb (#2235) 1 pszi kristály (#618) 1 quwarg katalizátor (#1535)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 roxati zárfaló (#314) 1 rúnakavics (#2233)
7 ryuku védőkenőcs (#1154) 26 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 súlyzó (#347)
2 szeksztáns (#32) 2 szent jogar (#150) 1 tapasztalatkő (#975)
3 tatu dob (#234) 1 titanitdukát (#1480) 1 trikornis fókusz (#2169)
16 tudás gyöngye (#522) 8 varázskő (#305) 1 varkaudar csésze (#841)
1 zeolitkristály (#2236)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 6 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713)
18 borkonyó bibe (#312) 16 csillezsályalevél (#1253) 2 csuklyavirág (#133)
1 darázsfarok (#654) 2 eknozol (#540) 17 elkarog szőr (#665)
1 era formázó minta (#418) 5 ezüstdarab (#326) 2 fémrúd (#104)
2 fenékkavics (#1130) 22 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563)
5 galachmit (#310) 18 gyíkfű (#201) 55 gyöngymangó (#135)
11 halcsont (#390) 2 iknegurin (#541) 1 jégszív (#282)
9 kaktuszbogyó (#429) 11 kaktusztüske (#114) 3 karbin plazma (#199)
43 kőszem (#304) 4 küklopsz szem (#643) 2 lélekesszencia (#619)
6 lidércesszencia (#1074) 11 liumbe hajtás (#655) 5 lótuszvirág (#447)
58 madártoll (#112) 8 mákrózsa virág (#56) 3 manifeszt.nyúlvány (#214)
2 mithril (#352) 1 moa gyémánt (#385) 1 moa gyöngy (#378)
1 moa obszidián (#380) 12 moa üveggömb (#383) 11 mocsári penke (#148)
1 Morgan kristálya (#659) 2 móri gyümölcs (#116) 2 mutáns csont (#331)
9 nektoraf faggyú (#667) 3 párducszem (#1073) 35 pirkit (#153)
27 polip szívóka (#391) 6 praglonc hártya (#215) 16 púderkő (#119)
22 pular kristály (#239) 26 purifikátor háj (#269) 4 rájabőr (#404)
2 rakolits por (#669) 4 ramit kő (#226) 32 remák szív (#264)
6 rókafarok (#124) 4 rozmárfog (#1069) 2 sámán erszény (#650)
20 sárkánypikkely (#292) 4 sáska amulett (#668) 12 sünmedve tüske (#14)
8 szárnyas hernyó (#69) 2 szulfagor agyar (#677) 7 szvó-ektoplazma (#151)
1 teknősesszencia (#702) 9 trikornis szarv (#198) 9 tükör (#43)
4 ulkor gyöngy (#1072) 1 varkaudar tekercs (#653) $2 vasérc ($152)
1 vörös zyel (#606) 6 xirnox szív (#213) 2 yetiszív (#1070)

Összsúly: 217.24 kg Megterheltség: 81%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 34 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 255 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (22 db, BANKSZÉF MÉRETE: 22)
43 amniosz (#203) 1 bányászcsákány (#434) 64 bogyógránát (#430)
1 csontkés (#11) 4 esszenciakristály (#350) 14 grifftojás (#179)
1 gromak bőr (#268) 1 gyémántsisak (#467) 110 gyöngymangó (#135)
2 kampós acélszigony (#455) 51 ork csodaszer (#1228) 39 quwarg kristály (#2238)
484 quwarg tojás (#360) 1 ryuku csizma (#692) 1 ryuku karvédő (#687)
1 ryuku köpeny (#693) 1 ryuku mellvért (#689) 2 ryuku sisak (#688)
$99 Thargodan esszencia ($328) 1 törpe bakancs (#475) 1 Trákin csákánya (#367)
38 varkaudar pálinka (#1137)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 áldott kő (#642) 2 aranygyűrű (#193) 2 aranylánc (#191)
5 bordacsont (#16) 5 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csontpálca (#329)
3 dentor bőr (#551) 8 drótszőr (#37) 2 ezüst karkötő (#158)
4 ezüst nyaklánc (#117) 3 fekete gyöngy (#99) 2 igazgy. fülbevaló (#197)
1 isteni könnycsepp (#260) 2 kaja (#2) 1 kristályfolyadék (#449)
1 méregtagadó (#1531) 3 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mérg. vas dobónyíl (#190)
1 mérgezett vasnyíl (#187) 1 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186)
1 nyílvessző (#108) 2 obszidián függő (#195) 1 obszidián karkötő (#229)
2 rejtőköpeny (#277) 2 réz papi karkötő (#307) 1 rövid íj (#107)
1 sárga erőöv (#276) 2 shinai gömb (#348) 4 Thargodan esszencia (#328)
1 trófea nyaklánc (#196) 1 tyrex csont (#280) 1 vasérc (#152)
1 vassisak (#160) 5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
329 arany (#50) 1 ametiszt medál (#275) 2 aranytű (#272)
1 borkonyó bibe (#312) 1 ezüst papi karkötő (#308) 1 ezüsttollú nyíl (#363)
1 gyöngymangó (#135) 8 mákrózsa virág (#56) 1 praglonc hártya (#215)
3 sáfránypor (#211) 1 szent jogar (#150) 1 törpe bakancs (#475)
1 trikornis nyereg (#1536)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212
97
98
99
100
101
(203,100) adamantit gólem (#750), Chara-din fattya (#236), pszi őselementál (#258), Zinthurg (#180), magnetikus praglonc (#200), Thargodan csatamező (#432), Chara-din monolitja (#534), oltár, Kitaszított (#962)
(204,99) kronotapír (#286), phua-kúp (#372), 43. jellempróba
(205,98) kputtyintó csalán (#247), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 21. jellempróba, Leah oltár
(206,98) kristálypalota (#401), 42. jellempróba, Dornodon oltár, átokmurgattyú (#225), nanda (#224), varkaudar varázsló (#271), Mnebolath (#237), vezérfarkas (#748)
(207,98) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 24. jellempróba, Raia szent lovagja (#239)
(208,98) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Leah oltár, 40. jellempróba, érclelőhely
(209,98) Dornodon szentélye (#1174), Dornodon oltár, érclelőhely
(210,98) orbitális mackósajtok (#229), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely
(211,99) a 79. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, barátság szent tüze (#484), vaskohó (#155), tündöklő szobor (#1587), érclelőhely, Tguarkhan (#212)

Üzenet küldése a karakternek