282. forduló, 284. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 19. 10h:24'
EZ A 462. JÁTÉKHETED, 283. FORDULÓD
463. játékheted kezdete: dec. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,40] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el. Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. A teremtés zsákja létrehozott 1 bumerángot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+30 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+132 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+42 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 638. hetének nyerőszámai: 6, 13, 29. 2 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 127. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad az erőpajzs III varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 539.]

* 2. KP: használod az 1101. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [0 pontot használtál fel, van még 539.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 534.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 529.]

ef 4 energia fejlesztése 4
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] A befejezéshez még 161 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 509.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-23 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+5 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [30 pontot használtál fel, van még 479.]

tv 97 támadó/véd. varázslat a 97. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: agykorbács. [0 pontot használtál fel, van még 479.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

p 71 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 474.]
[A parancs tárolásra került.]

t 70 támadod a 70. szörnyet
FT 70 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy vadtroll! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 76 életpontot sebeztél. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-7 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}


h 165 használod a 165. tárgyat
Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. A fészek egy kiugró sziklaperemre épült. Hegymászóhoz illő feladat volt ide felkapaszkodni! Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. Peched van - a fészekfosztogatást nem lehet harc nélkül megúszni... Egy fekete griff!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 82 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy fekete griff! Szerencséd van (vagy épp nincs), ez Zuramagor.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 83 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a Zuramagor fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a Zuramagor testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csőrével a Zuramagor nem tudott megsebezni. A Zuramagor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 grifftoll kesztyű (ld. enc.). 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, valami van a fészekben! Találtál 1 szent jogart. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. [24 pontot használtál fel, van még 450.]

m 8 3 6 mozogsz északra, délkeletre, nyugatra
[131,39] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély szakadékot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Elenios híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Lord Kis Se lábát masszírozza.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy téfea magoflux!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 74 életpontot sebeztél. A téfea magoflux még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy ragyás burástya!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Tüzet köpsz. 50 életpontot sebeztél. A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (8 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a ragyás burástya bal karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 3 bronzhegyű nyilat. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet.

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [132,40] Továbbra is alacsonyhegység. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy erszényes elkarog formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas.

Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [131,40] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Oldalt pillantva, meglátsz egy sziklafészket. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Thar'dan irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy proteinsólyom. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a proteinsólyom testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a proteinsólyom testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a proteinsólyom testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a proteinsólyom a jobb válladat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a proteinsólyom megcsapja a fejedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A proteinsólyom még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sólyomcsőrt. 1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [44 pontot használtál fel, van még 406.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[131,39] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy földsárkány. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (12 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a földsárkány kőfejét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a földsárkány sziklatestét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a földsárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A földsárkány melléd csap a farkával! A földsárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
900 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+168 életerő.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély szakadékot. Észreveszel egy templomot. Elenios hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Lord Kis Se, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [131,38] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy púdersziklát. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 85 pontot kell rákölteni.) Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Zárlatos Inkubátor előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [130,37] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel.

Utad során felfedezel egy márványtornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Scipio előtt.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy kőkorszaki szaki!

Kitátod a szádat, és lehelsz. 48 életpontot sebeztél. Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kőkorszaki szaki jobb lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy sötét gnóm!

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Tüzet köpsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sötét gnóm testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a sötét gnóm testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Elhajolsz a sötét gnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

A plafonból misztikus, kék színű fény kezd szűrődni. Döbbenetes! A fénynél keresgélni kezdesz. Az egyik sarokban találsz 1 ezüst kulcsot. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [108 pontot használtál fel, van még 298.]

m 8 6 mozogsz északra, nyugatra
[130,36] Vált a terep: ritka erdőben vagy.

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [129,36] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Felfedeztél egy gumifát. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Találsz egy álomvirágot. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy erszényes elkarog nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Tüzet köpsz. 46 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az erszényes elkarog szőrös testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az erszényes elkarog jobb karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz az erszényes elkarog rúgása elől. Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 282.]

usz 20 úszol 20 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

usz 20 úszol 20 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

usz 20 úszol 20 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

m 5 3 mozogsz délnyugatra, délkeletre
[128,37] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy smirglibokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy epokitféreg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az epokitféreg testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod az epokitféreg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az epokitféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Feléd sújt az epokitféreg a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [129,38] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Találsz egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Hideg szél borzolja a hátadat. Kibányásztál egy kettérepedt kobudera koponyát. Tovább dolgozol. Fütyörészni próbálsz munka közben, de igen ijesztően hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy csontváz készül a lemészárlásodra.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 50 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamező felásását. A fenébe, még mindig nem találtál semmit! Tovább, tovább. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy szintszívó támad rád.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 44 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Folytatod a melót egy varkaudarhoz méltó kitartással. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy szintszívó készül a lemészárlásodra.

Tüzet köpsz. 39 életpontot sebeztél. A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy csontváz lord védelmezi a vadászterületét.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mély levegőt veszel, és lehelsz. 33 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csontváz lord jobb lábát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a csontváz lord rozsdás páncélját. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: A következő kincseket találtad: egy rákpajzs és egy bronzpenge. A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének!
Felfedeztél egy álomvirágot. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Beornegaar hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Találkozol egy fekete, rövid hajú, zöld szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Leah tanítványa. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: strázsa. Ruházatát egy élőholt quwarg trófea, egy bunthar trófea és egy csontváz lord trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csaták viharától tépett lobogó. Hátasa egy idomított mutáns pók. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, mert gonosz. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Trollkivégző Magir. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Találkozol egy gyönyörűséges lánnyal, kinek haja lágyan omlik kebleire! Ahogy kacér mosollyal szeretnél vele jobban megismerkedni, ő csak egy finom csókot lehel a szádra. A testeden egy hideg fuvallat fut végig, mely minden porcikádat jéggé fagyasztja! Ahogy felkelsz rájössz, már megint Pszi Ponty volt álmaid fő témája. Köszöntitek egymást, aztán tovább. [46 pontot használtál fel, van még 236.]

be 72 bemész a 72. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

v 21 100 elmormolod a 21. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 3 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

lm 2 mozogsz 2
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

in 5271 7012 492 leírod az 5271. kalandozónak a 7012. szörnyet a 492. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Zuramagor. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

in 2735 87 126 leírod a 2735. kalandozónak a 87. szörnyet a 126. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy árnyékrája. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bronzpengét. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

in 2735 90 218 leírod a 2735. kalandozónak a 90. szörnyet a 218. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy törpe kovács. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ketrec-csapdát. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

* 1. BP: alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 233.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
9 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 33 fejleszted a 3. tulajdonságodat 33 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 75 TVP-t kell elköltened.]

[33 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 18, 26.
Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az erőpajzs III hatása. Elmúlt a tárgyvédelem hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 424 pontot. A következő körben tehát 624 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GRIFFTOLL KESZTYŰ (1578. TÁRGY)
Zuramagor hagyatékában egy finom, puha, tollpiheborításos kesztyűt találtál, mely ki tudja, hogyan került ide. Talán a neves fekete griff rajtakapott valami varázslót, hogy a korábban lemészárolt griffek tollából efféle ruhadarabot készít fázós végtagjaira, és úgy látta, bosszút kell állnia, a tárgyat pedig elkoboznia. Talán ez a grifftoll kesztyű története, talán valami teljesen más. Nem tudni! Az viszont biztos, hogy e tárgy létrejöttében a mágia jelentős szerepet játszott. Másképp elképzelhetetlen lenne, hogy ezzel a puha, bélelt kesztyűvel akkorákat lehessen a közelharcban ütni, mint amekkorákat lehet. A griffbőr kesztyű, ha a kezeden van, +2 támadást és +3 sebzést ad minden fegyverre, valamint, ha öklözöl, még +4 sebzés okozására leszel képes. A kesztyű viseléséhez legalább 7. szintűnek kell lenned.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 283. fordulód.

Erő: 41 (45) Szint: 25 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 38 (42) Támadás: 28 Agresszió: 3 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 26 (32) Védekezés: 43 Menekülés: 30 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 26 (28) Életpont: 327/199 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 38 (40) Varázspont: 736/2 Pénz: 7 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 15/0 Pszi pont: 162/9 EFejl: 48
Eddig összesen 2475 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8779 TP-t kaptál. Jelenleg 1581835 TP-d van. A következő szinthez még 118165 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, quwarg nagymester, varkaudar varázsló. A 282. fordulódban 32149 arany került a bankszámládra. 32309 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 28
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 3 dobófegyverek: 26

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12 2. nyomkövetés: 77 (+1) 3. lopás: 1
4. mászás: 14 5. csapdakészítés: 6 6. csapdaészlelés: 4
7. gyógyítás: 91 8. titkosírás: 7 9. felderítés: 27
10. szörnyidomítás: 1 11. teológia: 30 12. taumaturgia: 51
13. szerencsejáték: 3 14. versengés: 13 15. zene: 8
16. szörnyismeret: 16 17. pszi: 24 (+1) 18. vadászat: 6
19. bányászat: 32 20. úszás: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
ongóliant (#159)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
jégcsóva (#41), nagyobb tűzlehelet (#150), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál, így annak hatalmát is magadba szívhatod!
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy agyagelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat!
3.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 tükör (#43) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bronzpenge (#126) 1 bumeráng (#249)
1 elkarog szőr (#665) 1 ezüst kulcs (#184) 1 grifftoll kesztyű (#1578)
4 kaja (#2) 1 kőszem (#304) 8 mákrózsa virág (#56)
1 mocsári penke (#148) 1 óndarab (#85) 3 ragasztó (#83)
1 rákpajzs (#98) 3 rézdarab (#70) 1 sólyomcsőr (#1223)
1 spiritusz (#170) 1 szent jogar (#150) 2 szvó-ektoplazma (#151)
1 téfea-agy (#172)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(128,37) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), epokitféreg (#147)
(129,36) gumifa (#38), 43. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), erszényes elkarog (#354)
(129,38) csontváz (#48), szintszívó (#96), csontváz lord (#177), ősi csatamező (#263), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), 32. jellempróba, régészeti lelőhely (#1208), Trollkivégző Magir (4813. kalandozó), Pszi Ponty (4996. kalandozó)
(130,37) márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), kőkorszaki szaki (#109), sötét gnóm (#132)
(131,38) a 72. labirintus bejárata, púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), Sheran rúnaköve, Fairlight oltár, tündöklő szobor (#1587), érclelőhely
(131,39) mély szakadék (#154), Elenios oltár, oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), téfea magoflux (#98), ragyás burástya (#111), földsárkány (#359), érclelőhely
(131,40) vadtrollok (#70), fekete griff (#107), Zuramagor (#7012), sziklafészek (#167), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), proteinsólyom (#771)
(132,40) oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)

Üzenet küldése a karakternek